PDA

Bekijk Volledige Versie : Atheisten hebben betere sex



Soldim
23-05-11, 15:01
:hihi:

Hier (http://gretachristina.typepad.com/greta_christinas_weblog/2011/05/atheists-do-it-better.html) een blog-post met een link naar het originele onderzoek in pdf.

Bofko
23-05-11, 15:51
:jammer:Tsk tsk. Is wel erg goedkope atheisme-reclame.Dat gelooft toch geen enkele brave gelovige.

Pizzaman
23-05-11, 15:54
Erger nog, streng gelovigen hebben de spannendste sex.
Want alles wat niet mag is extra lekker.
Dus grijp de buurvrouw bie de konte joa gij gristenen aller landen!

OK daarentegen die pastoor met kleine jongetjes, da's dan wel weer erg verboden, maar lekker? :loog:

mark61
23-05-11, 17:24
Geldt vnl. voor christenen, en dan meest protestanten.

Hatert
23-05-11, 18:11
Geldt vnl. voor christenen, en dan meest protestanten.


Klopt het dat zij niet van sex mogen genieten?

justus
23-05-11, 18:37
:jammer:Tsk tsk. Is wel erg goedkope atheisme-reclame.Dat gelooft toch geen enkele brave gelovige.

je moest eens weten wat voor larie die gelovigen allemaal niet geloven....:lol:

Joesoef
23-05-11, 18:39
je moest eens weten wat voor larie die gelovigen allemaal niet geloven.

:tik:

Flupke.
23-05-11, 18:47
En toch roepen ze op het één of andere moment "oooooh my god"

justus
23-05-11, 18:48
En toch roepen ze op het één of andere moment "oooooh my god"

ik niet hoor...ik roep hele andere dingen:tik:

reallife
23-05-11, 19:24
Geldt vnl. voor christenen, en dan meest protestanten.

Kan me niet voorstellen dat mensen binnen het huwelijk tegenwoordig nog zo puriteins denken.

reallife
23-05-11, 19:51
Klopt het dat zij niet van sex mogen genieten?

Seks werd in de kerkelijke geschiedenis gezien als iets voor de zwakken. De 'sterke,' gelovigen lieten door het celibaat zien dat ze ver boven dergelijke
zwakheden stonden. Heel on-Bijbels standpunt overigens.

In de tijd van de puriteinen diende seks alleen om je voort te planten. Vrouwen werden gezien als verleidsters die zich ingetogen moesten gedragen. Zij maakten immers dat mannen seks stiekem toch wel erg prettig vonden. Dat moest gewoon wel aan de vrouwen zelf liggen. Ze verleiden in het paradijs zelfs Adam immers? Kromme redenatie die heel lang stand hield.

De meeste christenen staan tegenwoordig hier heel anders in. Zij geloven dat je binnen het huwelijk van elkaar mag genieten.

Pizzaman
23-05-11, 20:00
Kan me niet voorstellen dat mensen binnen het huwelijk tegenwoordig nog zo puriteins denken.

Zie het hoge aantal echtscheidingen.
Overigens is het verhaal dat vrouwen na het huwelijk (en na kind 1) opzwellen to 2x de broekmaat van voor het huwelijk,
en vervolgens alleen nog 1x per maand plat op hun rug de dingen afwachten die komen gaan,
daar zeker voor een deel debet aan.

BTW de mannen hebben hun eigen 'na het huwelijk neigingen'.
http://www.youtube.com/watch?v=LIgViH2mamI

BoerHarms
24-05-11, 05:02
je moest eens weten wat voor larie die gelovigen allemaal niet geloven....:lol:

:wink::wink::wink::wink:

Joesoef
24-05-11, 05:16
Toch lastig, goed is eigenlijk subjectief. Enige manier om dat vast te stellen is bij bekeerlingen en of afvalligen.

Mark
24-05-11, 05:36
Het is niet helemaal waar. Ik heb het gemiddelde gewoon teveel omhoog gehaald :)