PDA

Bekijk Volledige Versie : Zionistisch leger slaan en beschieten vrouwen



IbnRushd
29-05-11, 13:53
http://www.youtube.com/watch?v=4aveeYSvfHI&feature=player_embedded#at=325

Keuren John2 en Slinger dit goed?

knuppeltje
29-05-11, 14:02
http://www.youtube.com/watch?v=4aveeYSvfHI&feature=player_embedded#at=325

Keuren John2 en Slinger dit goed?

Ongetwijfeld.

IbnRushd
29-05-11, 14:19
Het hele verhaal.

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4047503,00.html
Israel News




Behind the Masks

Violent protests at Nabi Saleh Photo: Gil Yohanan

Secrets of Nabi Saleh protests

Organized army of boys following one pied piper: Arrest, indictment of seven youngsters involved in Nabi Saleh demonstrations leads to revelations about inner workings of man who organizes violence with military precision. Ynet offers behind-scenes look at most violent protests around

Yair Altman
Published: 03.26.11, 15:20 / Israel News



26 maart 2011 schrijven ze een artikel daarover, terwijl de gebeurtenis plaatsvond op 13 mei 2011.

Zeg es, Roland, word je er voor betaald?

ronald
29-05-11, 14:47
26 maart 2011 schrijven ze een artikel daarover, terwijl de gebeurtenis plaatsvond op 13 mei 2011.

Zeg es, Roland, word je er voor betaald?

Jij ziet niet dat het een langere sleep is? De geschiedenis begint vandaag... ook een optie.

IbnRushd
29-05-11, 14:53
Jij ziet niet dat het een langere sleep is? De geschiedenis begint vandaag... ook een optie.

Nee, dat zie ik niet. Het hele artikel heeft totaal niets met de mishandeling van vrouwen op 13-05-2011 te maken.

Israël staat bekend om demonstranten te molesteren en met scherp te schieten.

Jij keurt dat natuurlijk goed.

ronald
29-05-11, 15:08
Nee, dat zie ik niet. Het hele artikel heeft totaal niets met de mishandeling van vrouwen op 13-05-2011 te maken.

Israël staat bekend om demonstranten te molesteren en met scherp te schieten.

Jij keurt dat natuurlijk goed.

Oh, je constateert eerst dat 26 maart voor 13 mei komt en vervolgens vind je het raar dat het op 26 maart geen toekomst berichtgeving becommentarieert. Maar jij ziet dat helemaal apart. Vreemd.
Israel staat daar helemaal niet bekend om. Je liegt. Ik keur het goed dat men vanaf een bepaald punt optreedt tegen demonstranten ja, niet dat men zo ver gaat en met scherp schiet zoals in Isarels buurlanden. Maar dat fantaseer jij er maar bij.

ELdorado
29-05-11, 15:20
Wat wil je hier allemaal mee zeggen? Dat het geen slepende zaak is? Heb jij het artikel wel gelezen?

:kotsen2:

Slinger
29-05-11, 15:25
http://www.youtube.com/watch?v=4aveeYSvfHI&feature=player_embedded#at=325

Keuren John2 en Slinger dit goed?

Ik mag hem niet bekijken volgens youtube.

IbnRushd
29-05-11, 15:41
Oh, je constateert eerst dat 26 maart voor 13 mei komt en vervolgens vind je het raar dat het op 26 maart geen toekomst berichtgeving becommentarieert. Maar jij ziet dat helemaal apart. Vreemd.
Israel staat daar helemaal niet bekend om. Je liegt. Ik keur het goed dat men vanaf een bepaald punt optreedt tegen demonstranten ja, niet dat men zo ver gaat en met scherp schiet zoals in Isarels buurlanden. Maar dat fantaseer jij er maar bij.

Ik snap er werkelijk niets van. Wil je zeggen dat het door jouw geciteerde artikel over de gebeurtenis op 23 mei 2011 gaat? In welke zin? Quote, desnoods.

Israël staat daar wel bekend om. Hier een voorbeeld: http://josephdana.com/2011/01/from-bilin-to-tel-aviv-outrage-at-killing-of-jawaher-abu-rahmah/

IbnRushd
29-05-11, 15:42
Ik mag hem niet bekijken volgens youtube.

Je bent minderjarig?

Slinger
29-05-11, 15:50
Je bent minderjarig?

Nee, maar ik krijg een melding dat ik me eerst moet registreren.

IbnRushd
29-05-11, 15:57
Nee, maar ik krijg een melding dat ik me eerst moet registreren.

Aha, dus je mag 'm wel bekijken. Dan registreer je toch.

ronald
29-05-11, 16:02
Ik snap er werkelijk niets van. Wil je zeggen dat het door jouw geciteerde artikel over de gebeurtenis op 23 mei 2011 gaat? In welke zin? Quote, desnoods.

Israël staat daar wel bekend om. Hier een voorbeeld: http://josephdana.com/2011/01/from-bilin-to-tel-aviv-outrage-at-killing-of-jawaher-abu-rahmah/

Je snapt nog steeds niet dat het daar één slepende kwestie is?


Israel staat er niet om bekend, dat is wat jij wil doen geloven. En ja, ik vind het laf wat die soldaat deed met of zonder opdracht.

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=9632

ronald
29-05-11, 16:05
Aha, dus je mag 'm wel bekijken. Dan registreer je toch.

Valt niet meer te zien dan dat iemand met een bebloed hoofd op eigen kracht in een ambulance stapt en iemand wordt weggejaagd.

IbnRushd
29-05-11, 17:15
Je snapt nog steeds niet dat het daar één slepende kwestie is?


Israel staat er niet om bekend, dat is wat jij wil doen geloven. En ja, ik vind het laf wat die soldaat deed met of zonder opdracht.

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=9632

Wat is het causaal verband dan?

Mooi. Desondanks probeer je dit toch op geniepige wijze te deguiseren met misplaatste linkjes.

ronald
29-05-11, 17:23
Wat is het causaal verband dan?

Mooi. Desondanks probeer je dit toch op geniepige wijze te deguiseren met misplaatste linkjes.

Ik toon hier alleen jouw ongelofelijke eenzijdigheid aan en je begint meteen dom voor te doen? Wat jij geniepig in de berichtgeving vindt, vind ik rechtvaardig want jij schetst een eenzijdig beeld. Bovendien heb ik gereageerd op de link die JIJ gaf. Verstoort het je beeld? Pech dan.

IbnRushd
29-05-11, 17:41
Ik toon hier alleen jouw ongelofelijke eenzijdigheid aan en je begint meteen dom voor te doen? Wat jij geniepig in de berichtgeving vindt, vind ik rechtvaardig want jij schetst een eenzijdig beeld. Bovendien heb ik gereageerd op de link die JIJ gaf. Verstoort het je beeld? Pech dan.

Ik plaats een filmpje. Dat heeft niets met eenzijdigheid te maken.

Je links hebben niets met het youtube-filmpje te maken. Ik constateer feiten: er wordt geschoten en vrouwen worden bruut mishandeld. Dit valt niet goed te praten. Ook niet met je gedeplaceerde linkjes.

Nogmaals. Wat is het causaal verband tussen je link en het filmpje?

ronald
29-05-11, 17:46
Ik plaats een filmpje. Dat heeft niets met eenzijdigheid te maken.

Je links hebben niets met het youtube-filmpje te maken. Ik constateer feiten: er wordt geschoten en vrouwen worden bruut mishandeld. Dit valt niet goed te praten. Ook niet met je gedeplaceerde linkjes.

Nogmaals. Wat is het causaal verband tussen je link en het filmpje?

Wel want jij plaatste er een titel bij, buiten dat het filmpje helemaal niet veel toont. Je gilt maar wat zonder enig context. Bovendien zie je geen geschiet. Al helemaal niet met scherp waar je je tweede link voor bracht.
Jij gaf toch zo genaamd een voorbeeld met dit? http://josephdana.com/2011/01/from-bilin-to-tel-aviv-outrage-at-killing-of-jawaher-abu-rahmah/
Heb je het zelf wel gelezen dan? Je maakt je schuldig aan selectieve berichtgeving.

IbnRushd
29-05-11, 17:53
Wel want jij plaatste er een titel bij, buiten dat het filmpje helemaal niet veel toont. Je gilt maar wat zonder enig context. Bovendien zie je geen geschiet. Al helemaal niet met scherp waar je je tweede link voor bracht.
Jij gaf toch zo genaamd een voorbeeld met dit? http://josephdana.com/2011/01/from-bilin-to-tel-aviv-outrage-at-killing-of-jawaher-abu-rahmah/
Heb je het zelf wel gelezen dan? Je maakt je schuldig aan selectieve berichtgeving.

Jawel, je ziet wel dat er geschoten wordt. Bijv. op 5.52.

Haha, gillen? Als orthodoxe jood doe je wel alles om de laffe daden van de zionisten te vergoelijken he? Schrijft je geloof dat voor?

Man, man, je kunt niet een onderscheiding maken tussen youtube-filmpje en alledaagse bezigheid van het zionistische leger op demonstranten. Het is geen nieuws meer dat zij op demonstranten schieten. En ja, met scherp.

Slinger
29-05-11, 17:53
Aha, dus je mag 'm wel bekijken. Dan registreer je toch.

Ik begrijp dat het gaat om vrouwen en soldaten en dat er in elk geval geen doden zijn gevallen. Kom daar eens om bij de Arabische buurlanden van Israël. In Syrië zijn dit weekend weer tientallen doden gevallen.

IbnRushd
29-05-11, 18:01
Ik begrijp dat het gaat om vrouwen en soldaten en dat er in elk geval geen doden zijn gevallen. Kom daar eens om bij de Arabische buurlanden van Israël. In Syrië zijn dit weekend weer tientallen doden gevallen.

Drogredenering.

ronald
29-05-11, 18:02
Jawel, je ziet wel dat er geschoten wordt. Bijv. op 5.52.

Haha, gillen? Als orthodoxe jood doe je wel alles om de laffe daden van de zionisten te vergoelijken he? Schrijft je geloof dat voor?

Man, man, je kunt niet een onderscheiding maken tussen youtube-filmpje en alledaagse bezigheid van het zionistische leger op demonstranten. Het is geen nieuws meer dat zij op demonstranten schieten. En ja, met scherp.

Onzin. Op 5.52 is het beeld oranje en je hoort ook geen schoten. Ik weet niet wat jij allemaal erbij ziet en hoort? Over misleiding gesproken.
Ik doe gewoon wat om laffe, scheve, éénzijdige berichtgevingen aan te vullen met het tweede deel van het verhaal die jij laf wegmoffelt. Je blijft maar liegen en nu op een nog vagerige manier.

John2
29-05-11, 18:06
Ik mag hem niet bekijken volgens youtube.

Ik wil hem niet eens bekijken en zeker niet inlogen op youtube.


Ik begrijp dat het gaat om vrouwen en soldaten en dat er in elk geval geen doden zijn gevallen. Kom daar eens om bij de Arabische buurlanden van Israël. In Syrië zijn dit weekend weer tientallen doden gevallen.

Ja maar deze doden tellen niet dat is een Moslim die een Moslim doodschiet en dat wordt gewaardeerd in deze wereld.

Mothership
29-05-11, 21:57
Als je hier in Nederland weigert weg te lopen op bevel van de politie lig je ook zo op de grond en word je hardhandig afgevoerd.

En dit zijn nog militairen ook met zo te zien engelengeduld want ze worden behoorlijk geprovoceerd door die krijsende gekken.

Zijn het geen Europese links-extremistische rugzaktoeristen die de soldaten lopen te provoceren? Hoe gek ben je nou.

Ze mogen blij zijn dat ze er geen doden zijn gevallen. Bij de poort in Oirschot had ik allang een salvo in de lucht afgegeven als ik de wacht had. Uiteraard vergezeld van de mededeling dat het daarop volgend schot gericht zou zijn.

Die Israëli's op dat filmpje hebben een engelengeduld. Dit filmpje biedt absoluut geen ondersteuning voor eventuele Israëlische wandaden.

Joesoef
29-05-11, 22:16
Als je hier in Nederland weigert weg te lopen op bevel van de politie lig je ook zo op de grond en word je hardhandig afgevoerd.

En dit zijn nog militairen ook met zo te zien engelengeduld want ze worden behoorlijk geprovoceerd door die krijsende gekken.

Zijn het geen Europese links-extremistische rugzaktoeristen die de soldaten lopen te provoceren? Hoe gek ben je nou.

Ze mogen blij zijn dat ze er geen doden zijn gevallen. Bij de poort in Oirschot had ik allang een salvo in de lucht afgegeven als ik de wacht had. Uiteraard vergezeld van de mededeling dat het daarop volgend schot gericht zou zijn.

Die Israëli's op dat filmpje hebben een engelengeduld. Dit filmpje biedt absoluut geen ondersteuning voor eventuele Israëlische wandaden.



Appels en peren....

Slinger
29-05-11, 22:18
Appels en peren....

Het is helemaal niet gek om de manier waarop verschillende legers zich gedragen te vergelijken.

Joesoef
29-05-11, 22:21
Het is helemaal niet gek om de manier waarop verschillende legers zich gedragen te vergelijken.


Dat is ook wat. Ik dacht aan burgers die in zo een situatie moeten leven.

Slinger
29-05-11, 22:40
Dat is ook wat. Ik dacht aan burgers die in zo een situatie moeten leven.

Nou, je kunt bijvoorbeeld Syrische burgers vergelijken met Palestijnse. Wie hebben de meeste kans om door de regering vermoord te worden? (Ik heb het nu niet over de Hmasonderdanen natuurlijk).

Mothership
29-05-11, 22:48
Appels en peren....

Dat denk ik echt niet. Die kerels staan er niet voor Jan met de korte achternaam! Dat is overal in de wereld hetzelfde. Als je in Marokko met een voertuig knalhard door de grens heen rijdt richting Westelijke Sahara alle stoptekens negerend dan reken er maar op dat je eindigt in een doorzeefde auto.

Het zijn echt geen maatschappelijk werkers in groene uniformen. Hoe knettergek ben je nou om die aan te vallen.

Ik denk dat ze er relatief nog goed vanaf gekomen zijn ook.

Lethal Injection
29-05-11, 22:49
http://www.youtube.com/watch?v=4aveeYSvfHI&feature=player_embedded#at=325

Keuren John2 en Slinger dit goed?

en die vraag stel je aan de twee zionisten.

Wizdom
29-05-11, 23:32
http://www.youtube.com/watch?v=u_JzbcMsgxU

Dit zijn de beesten die sommigen van jullie steunen...

Mothership
29-05-11, 23:43
Die mensen worden gevorderd weg te gaan zo te zien maar geven daar geen gevolg aan.

Hier wel eens een ME charge meegemaakt na de derde vordering tot verwijdering? Moet je kijken hoe je dan geknuppeld wordt. Daar is dit filmpje maar een slap aftreksel van.

Dit filmpje illustreert op geen enkele wijze wreedheid van deze soldaten. Als dit het ergste is wat er gebeurt daar dan stellen zogenaamde wreedheden van Israël ook maar weinig voor.

Lethal Injection
29-05-11, 23:50
Dat is pas zwak.

Je ogen sluiten voor realiteit. Punk!

Mothership
29-05-11, 23:50
Hier stond toch ook net een Youtube filmpje van Marokkaanse jongeren die Joden wilden neersteken en waarop ik heb gereageerd?

Huhhh??

Mothership
29-05-11, 23:52
Dat is pas zwak.

Je ogen sluiten voor realiteit. Punk!

Man hou toch op. Dat stelt toch geen ene mallemoer voor.

Wizdom
30-05-11, 00:05
Die mensen worden gevorderd weg te gaan zo te zien maar geven daar geen gevolg aan.

Hier wel eens een ME charge meegemaakt na de derde vordering tot verwijdering? Moet je kijken hoe je dan geknuppeld wordt. Daar is dit filmpje maar een slap aftreksel van.

Dit filmpje illustreert op geen enkele wijze wreedheid van deze soldaten. Als dit het ergste is wat er gebeurt daar dan stellen zogenaamde wreedheden van Israël ook maar weinig voor.

Je vergeet even voor het gemak dat die mensen op eigen grondgebied staan... Niks illegaal... Het zijn gewoon terroristen die vrienden van jou... Ze terroriseren de mensen op hun eigen grondgebied...

Lethal Injection
30-05-11, 00:06
Hier stond toch ook net een Youtube filmpje van Marokkaanse jongeren die Joden wilden neersteken en waarop ik heb gereageerd?

Huhhh??

Zelfs de meest vredelievend persoon krijgt hier haatgevoelens door.Die jongen heeft wel gelijk. Joden en zionisten zijn 1.

Mothership
30-05-11, 00:13
Zelfs de meest vredelievend persoon krijgt hier haatgevoelens door.Die jongen heeft wel gelijk. Joden en zionisten zijn 1.

Joden zijn watjes vergeleken bij deze dappere Jihad strijders die van alle eilanden zijn gekomen om christelijke kerken en huizen plat te branden op Ambon en Ceram en christelijke mensen te onthoofden.

Watjes man die Israëli"s vergeleken bij echte Jihadisten. Dit is het echte werk....dat andere filmpje is wat slap duw- en trekwerk.


http://www.youtube.com/watch?v=jQ_LnvZvTnY&feature=related

Lethal Injection
30-05-11, 00:17
http://www.youtube.com/watch?v=-pWwkVfbY10

Lethal Injection
30-05-11, 00:18
http://www.youtube.com/watch?v=kvj9JLVRuDI&feature=related

Lethal Injection
30-05-11, 00:29
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PQEZ2ad8z20

Mothership
30-05-11, 00:31
Watjes die Israëli's. Die Jihadisten doen het veel beter. Die vallen tenminste iedereen aan.

Naast de christelijke minderheid weten ze tenminste de 3% Chinese minderheid aan te pakken. Ook wederom het gebruikelijke tafereel....vrouwen verkrachten en uit de flat gooien, baby's en kinderen vermoorden en huizen platbranden.

Israëli's zijn watjes....

http://www.youtube.com/watch?v=K8H7WrTZ0qk

Lethal Injection
30-05-11, 00:35
ik kijk niet eens naar die filmpjes van je, Je bent jood,homo of nog erger, beide.

ronald
30-05-11, 00:37
http://www.youtube.com/watch?v=u_JzbcMsgxU

Dit zijn de beesten die sommigen van jullie steunen...

Steunen? Je loopt wel erg hard van stapel.
In Nabi Salah rommelt al meer dan een jaar. Aangezien daar geen veiligheidshekken staan, hoewel de grens wel duidelijk is, is het al lang vaste prik om op de vrijdagen met de militairen bij die grenspost kat en muis te spelen. Het is al lang bekend dat wanneer men over de grens demonstreer, je in aanvaring met de militaire macht komt. Je kunt het geweld niet negeren maar domheid van dit kaliber ook niet.

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4001002,00.html

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4047503,00.html

Mothership
30-05-11, 00:38
ik kijk niet eens naar die filmpjes van je, Je bent jood,homo of nog erger, beide.

Compleet stilgevallen dus.:lachu:

Geeft niet....de realiteit kan confronterend zijn.

Ik heb inmiddels weer genoeg van die akelige filmpjes gezien. De waarheid is niet zo zwart-wit als het wordt gepresenteerd.

Maar om je nieuwsgierigheid te bevredigen. Het antwoord op je vraag is geen van beiden.

Mothership
30-05-11, 00:47
Je vergeet even voor het gemak dat die mensen op eigen grondgebied staan... Niks illegaal... Het zijn gewoon terroristen die vrienden van jou... Ze terroriseren de mensen op hun eigen grondgebied...

Zou goed kunnen hoor Wizdom. Ik ken de setting niet van het filmpje. Kijk er even oppervlakkig naar hoe ze crowd control beoefenen.

John2
30-05-11, 11:45
Jawel, je ziet wel dat er geschoten wordt. Bijv. op 5.52.

Haha, gillen? Als orthodoxe jood doe je wel alles om de laffe daden van de zionisten te vergoelijken he? Schrijft je geloof dat voor?

Man, man, je kunt niet een onderscheiding maken tussen youtube-filmpje en alledaagse bezigheid van het zionistische leger op demonstranten. Het is geen nieuws meer dat zij op demonstranten schieten. En ja, met scherp.

Toen ik een zelfde vergelijk maakte over de Islam kreeg ik 2 weken een ban, nu jij dit doet over de joden in het algemeen, ga jij nu jezelf een ban geven?


Appels en peren....
Gewoon fruit dus.


en die vraag stel je aan de twee zionisten.
Junk!

IbnRushd
30-05-11, 16:55
Onzin. Op 5.52 is het beeld oranje en je hoort ook geen schoten. Ik weet niet wat jij allemaal erbij ziet en hoort? Over misleiding gesproken.
Ik doe gewoon wat om laffe, scheve, éénzijdige berichtgevingen aan te vullen met het tweede deel van het verhaal die jij laf wegmoffelt. Je blijft maar liegen en nu op een nog vagerige manier.

Hmm, vreemd. In ieder geval, op 1.17 en daarna, wordt er geschoten.
Bizar dat je het ontkent.

Het is niet eenzijdig. Wat jij in het filmpje ziet zijn feiten. Er wordt geen verhaal over geschreven of iets dergelijks. Je hallucineert.

Waar lieg ik?

IbnRushd
30-05-11, 17:00
Als je hier in Nederland weigert weg te lopen op bevel van de politie lig je ook zo op de grond en word je hardhandig afgevoerd.

En dit zijn nog militairen ook met zo te zien engelengeduld want ze worden behoorlijk geprovoceerd door die krijsende gekken.

Zijn het geen Europese links-extremistische rugzaktoeristen die de soldaten lopen te provoceren? Hoe gek ben je nou.

Ze mogen blij zijn dat ze er geen doden zijn gevallen. Bij de poort in Oirschot had ik allang een salvo in de lucht afgegeven als ik de wacht had. Uiteraard vergezeld van de mededeling dat het daarop volgend schot gericht zou zijn.

Die Israëli's op dat filmpje hebben een engelengeduld. Dit filmpje biedt absoluut geen ondersteuning voor eventuele Israëlische wandaden.

Joden/zionisten zoals jij beschouwen dat als heel normaal. Heel begrijpelijk als je 't concentratiekamp in Gaza als legitiem beschouwt.

ronald
30-05-11, 18:34
Hmm, vreemd. In ieder geval, op 1.17 en daarna, wordt er geschoten.
Bizar dat je het ontkent.

Het is niet eenzijdig. Wat jij in het filmpje ziet zijn feiten. Er wordt geen verhaal over geschreven of iets dergelijks. Je hallucineert.

Waar lieg ik?

Niks vreemd. Jouw link liet alleen de laatste minuut of zo zien en op 5.52 waren geen schoten te zien noch te horen. Je hoeft dus niet zo verwonderd te doen. Wizdoms link gaf pas het gehele videootje weer. Hierop zijn verschillende opnames aan elkaar geplakt. Wat niet in het filmpje is te zien zijn de grenzen waarover de demonstranten niet heen mochten; de waarschuwingen die zijn geuit; het negeren van die waarschuwingen en het kat en muisspel van de demonstranten. Dit gaat al zo'n beetje een jaar zo. Zoals ik zei kan je geweld niet negeren maar domheid van dit kaliber ook niet.

Mothership
30-05-11, 18:49
Joden/zionisten zoals jij beschouwen dat als heel normaal. Heel begrijpelijk als je 't concentratiekamp in Gaza als legitiem beschouwt.

Praat toch niet zo raar man. Je bent al de zoveelste die zijn gelijk niet krijgt en dan maar weer gemakshalve de gesprekspartner uitmaakt voor Zionist of Jood.

Het wil er schijnbaar niet bij jullie in dat er zat andersdenkenden zijn welke niet tot de categorie Jood of Zionist behoren. Door de zaken zoals ook hier beschreven op dit forum krijgt de Joodse zaak alleen maar meer sympathie.

Dat filmpje is nietszeggend en laat slechts een paar soldaten met engelengeduld zien.

Het zal mij verder een worst zijn en die Israëli's hebben onze steun niet nodig. Dat hebben ze in die paar oorlogen wel bewezen.

IbnRushd
30-05-11, 18:59
Niks vreemd. Jouw link liet alleen de laatste minuut of zo zien en op 5.52 waren geen schoten te zien noch te horen. Je hoeft dus niet zo verwonderd te doen. Wizdoms link gaf pas het gehele videootje weer. Hierop zijn verschillende opnames aan elkaar geplakt. Wat niet in het filmpje is te zien zijn de grenzen waarover de demonstranten niet heen mochten; de waarschuwingen die zijn geuit; het negeren van die waarschuwingen en het kat en muisspel van de demonstranten. Dit gaat al zo'n beetje een jaar zo. Zoals ik zei kan je geweld niet negeren maar domheid van dit kaliber ook niet.

Het is vreemd dat ik per ongeluk een ander speeltijd heb genoteerd.
Je geeft me gelijk dat er wel degelijk geschoten is.

Ik heb je dmv een andere link bewezen dat er wel met scherp geschoten wordt met doden als gevolg. Maar wijselijk ga je daar niet op in. In jouw ogen doen zionistische legers niets verkeerds. Allemaal brave mensen, met engelengeduld.

Zij, demonstranten, gebruiken geweld? Waar zie je dat? Openbaring gekregen van Sharon ofzo?

IbnRushd
30-05-11, 19:00
Praat toch niet zo raar man. Je bent al de zoveelste die zijn gelijk niet krijgt en dan maar weer gemakshalve de gesprekspartner uitmaakt voor Zionist of Jood.

Het wil er schijnbaar niet bij jullie in dat er zat andersdenkenden zijn welke niet tot de categorie Jood of Zionist behoren. Door de zaken zoals ook hier beschreven op dit forum krijgt de Joodse zaak alleen maar meer sympathie.

Dat filmpje is nietszeggend en laat slechts een paar soldaten met engelengeduld zien.

Het zal mij verder een worst zijn en die Israëli's hebben onze steun niet nodig. Dat hebben ze in die paar oorlogen wel bewezen.

Toe maar. Sla vrouwen in elkaar, en je hebt engelengeduld. Chapeau.

Slinger
30-05-11, 19:01
http://www.youtube.com/watch?v=u_JzbcMsgxU

Dit zijn de beesten die sommigen van jullie steunen...

Inderdaad, soldaten met engelengeduld. Lieve jongens, ik kan niet anders zeggen...

ronald
30-05-11, 21:39
Het is vreemd dat ik per ongeluk een ander speeltijd heb genoteerd.
Je geeft me gelijk dat er wel degelijk geschoten is.

Ik heb je dmv een andere link bewezen dat er wel met scherp geschoten wordt met doden als gevolg. Maar wijselijk ga je daar niet op in. In jouw ogen doen zionistische legers niets verkeerds. Allemaal brave mensen, met engelengeduld.

Zij, demonstranten, gebruiken geweld? Waar zie je dat? Openbaring gekregen van Sharon ofzo?

Dat is natuurlijk het geluiperige. Pas na Wizdoms' plaatsing van de video was het geheel te zien. na mijn opmerking dat het beeld bij 5.52 alleen oranje was, kwam jij met de andere link over " met scherp zijn geschoten". Ik laat jou weer een link zien dat mede op die link van jou slaat over het geval dat die jongen met een rubberen kogel is geschoten en dat daarvoor de soldaat is berecht. Jij wilde insinueren dat er op dat videootje met scherp is geschoten. Dat is ten eerste niet te zien en ten tweede was dat niet zo. Zij overtraden de grens en het was ook voor hun duidelijk dat daardoor wordt opgetreden. Je geeft misleidende informatie om een punt te maken. En nu probeer je weer mij woorden in mijn mond te leggen.

IbnRushd
30-05-11, 21:56
Dat is natuurlijk het geluiperige. Pas na Wizdoms' plaatsing van de video was het geheel te zien. na mijn opmerking dat het beeld bij 5.52 alleen oranje was, kwam jij met de andere link over " met scherp zijn geschoten". Ik laat jou weer een link zien dat mede op die link van jou slaat over het geval dat die jongen met een rubberen kogel is geschoten en dat daarvoor de soldaat is berecht. Jij wilde insinueren dat er op dat videootje met scherp is geschoten. Dat is ten eerste niet te zien en ten tweede was dat niet zo. Zij overtraden de grens en het was ook voor hun duidelijk dat daardoor wordt opgetreden. Je geeft misleidende informatie om een punt te maken. En nu probeer je weer mij woorden in mijn mond te leggen.

Het is niet gluiperig, moron. :haha: Wat voor baat heb ik als ik een valse speeltijd aangeef?

Geef me es de link. En niet het bericht die maanden vooraf gepubliceerd is.

Ik insinueerde niets. Ik gaf feiten aan: vrouw werd geslagen en er werd op vrouwen geschoten. Nergens las je het woord 'scherp'.

Wel gaf ik aan dat er op andere voorvallen demonstranten met scherp zijn beschoten. Daar gaf ik je een link voor.

Over welke grens heb je het? En is het dan toegestaan om vrouwen tot bloedens in elkaar te slaan?

Mothership
30-05-11, 22:12
Een andere topic ging over die boot welke onderweg was naar Israël. Pure provocatie. Kijk hoe die Palestijnen hier tekeer gaan als Israëli´s proberen de boot te controleren. De hele berichtgeving rondom die boot was pure propaganda.

Moet je verdorie in Amerikaanse territoriale wateren doen als de douane komt controleren. Maken ze er in mum van tijd een duikboot van.

Ze slaan hier de soldaten met ijzeren staven en de Israëlische boot is tevoren beschoten.

Iemand met een IQ van even boven de 70 kan toch zien dat als je beschoten bent en je wordt verwelkomd met ijzeren staven over je rug heen geslagen dat die soldaten echt alles, maar dan ook echt alles, doen om dodelijk letsel aan beide zijden te voorkomen.

Die Palestijn probeert zelfs zijn wapen af te pakken.

En we hebben het hier over zgn. vredesactivisten... dat dit nog enige discussie behoeft is al te gek voor woorden.

http://www.youtube.com/watch?v=7O5N1Gh3tjo&NR=1

ronald
30-05-11, 22:38
Het is niet gluiperig, moron. :haha: Wat voor baat heb ik als ik een valse speeltijd aangeef?

Geef me es de link. En niet het bericht die maanden vooraf gepubliceerd is.

Ik insinueerde niets. Ik gaf feiten aan: vrouw werd geslagen en er werd op vrouwen geschoten. Nergens las je het woord 'scherp'.

Wel gaf ik aan dat er op andere voorvallen demonstranten met scherp zijn beschoten. Daar gaf ik je een link voor.

Over welke grens heb je het? En is het dan toegestaan om vrouwen tot bloedens in elkaar te slaan?

Wanneer er levensbedreigende situaties voor de militairen zich voordoen zoals duidelijk op de Flotilla of bv langs de kant van snelwegen, dan schiet men met scherp. In andere gevallen zoals hier niet. Het is dus onzin om van alles en nog wat erbij te halen naar aanleiding van dit voorval. Je gooit mist op. Eerst wordt men "beschoten" (je meldt even niet met rubberen kogels en niet met scherp), plaats een link over "wel met scherp geschoten", pas nu geef je aan dat het niet met scherp was....Hoe misleidend kan je wel niet zijn?
Deze demonstraties gaan elke vrijdag al een jaar zo. Ik heb je ook een link gegeven over welke krachten daar achter zitten: http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4047503,00.html Al die tijd weet men daar tot waar men mag komen maar al die tijd speelt men kat en muis door toch die grens te overtreden. Dit is vragen om. In de link kan je lezen waarom men, vrouwen, kinderen en mannen, toch terug komen.

Mothership
30-05-11, 22:41
Wanneer er levensbedreigende situaties voor de militairen zich voordoen zoals duidelijk op de Flotilla of bv langs de kant van snelwegen, dan schiet men met scherp. In andere gevallen zoals hier niet. Het is dus onzin om van alles en nog wat erbij te halen naar aanleiding van dit voorval. Je gooit mist op. Eerst wordt men "beschoten" (je meldt even niet met rubberen kogels en niet met scherp), plaats een link over "wel met scherp geschoten", pas nu geef je aan dat het niet met scherp was....Hoe misleidend kan je wel niet zijn?
Deze demonstraties gaan elke vrijdag al een jaar zo. Ik heb je ook een link gegeven over welke krachten daar achter zitten: http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4047503,00.html Al die tijd weet men daar tot waar men mag komen maar al die tijd speelt men kat en muis door toch die grens te overtreden. Dit is vragen om. In de link kan je lezen waarom men, vrouwen, kinderen en mannen, toch terug komen.

Volgens mij zijn dat van die flash granaten die afgeschoten worden. Dat geeft alleen maar een hoop lawaai en zijn ter ondersteuning bedoeld om een mensenmassa uiteen te drijven.