PDA

Bekijk Volledige Versie : PvdA-voorzitter erkent fouten bij besluit rituele slacht



super ick
06-06-11, 14:13
PvdA-voorzitter erkent fouten bij besluit rituele slacht




Uitgegeven:

6 juni 2011 00:29



Laatst gewijzigd:

6 juni 2011 08:01


DEN HAAG - De PvdA had in een eerder stadium de achterban moeten raadplegen over het verbod op onverdoofd ritueel slachten.


© ANP

Dat zegt PvdA-voorzitter Lilianne Ploumen in een interview met NU.nl. Onlangs besloot de Tweede Kamer-fractie het verbod te steunen, tot grote verontwaardiging van de Joodse en Islamitische aanhangers van de partij.

“Terwijl je je standpunten bepaalt moet je met de achterban gaan praten. Dat is onvoldoende gebeurd”, aldus Ploumen. “Ik denk dat het goed was geweest als we ons oor eerder te luister hadden gelegd.”






Wel zegt ze dat de religieuze organisaties pro-actiever bij de partij hadden kunnen aankloppen.



Inzichten


De PvdA steunt het voorstel van de Partij voor de Dieren, omdat uit nieuwe inzichten blijkt dat het onverdoofd slachten bij de dieren voor extra stress en pijn zorgt.

De afgelopen weken heeft de PvdA op diverse plekken in het land bijeenkomsten georganiseerd om de boze leden het besluit uit te leggen.

In het interview zegt Ploumen verder dat geen enkele partij meer 50 zetels zal halen bij de Tweede Kamerverkiezingen. Ook haar eigen PvdA niet.



PvdA-voorzitter erkent fouten bij besluit rituele slacht | nu.nl/politiek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl (http://www.nu.nl/politiek/2532502/pvda-voorzitter-erkent-fouten-bij-besluit-rituele-slacht.html)

justus
06-06-11, 16:07
vond hun standpunt ter zake prima! moeten ze niks aan doen...

knuppeltje
06-06-11, 16:10
vond hun standpunt ter zake prima! moeten ze niks aan doen...

Valt nog mee dat hij weer niet over de linkse kerk begint.

super ick
06-06-11, 22:26
Haha, ze zijn echt failliet.

O shit dachten ze, dit gaat stemmen kosten.

Voortaan vooraf éérst de moslimgemeenschap raadplegen of ze het er wel mee eens zijn.

super ick
08-06-11, 10:19
PvdA heeft haar ziel verkocht. De kiezer ziet dat.

marces
08-06-11, 10:52
Kwestie van slappe knieën en draaikonterij. Onverdoofd slachten = barbaars

Soldim
08-06-11, 11:19
Onverdoofd slachten = barbaars

Maar, is het 'barbaarser' dan verdoofd slachten? En, 'barbaarser' dan het verdoven zelf?

marces
08-06-11, 12:23
Maar, is het 'barbaarser' dan verdoofd slachten? En, 'barbaarser' dan het verdoven zelf?

Ja. Ik ken de praktijk en ik ken de misstanden bij ritueel onverdoofd slachten. Ik geef onmiddellijk toe dat ook in onze bio-industrie genoeg misstanden zijn, daar hoeven we ook niet trots op te zijn en hier is ook nog een lange weg te gaan, neemt niet weg dat onverdoofd slachten in mijn ogen inhumaan is. Ik zie niet in wat er op tegen is dat een beest eerst wordt verdoofd, alvorens deze ritueel te slachten. Volgens mij zijn er ook genoeg moslims die hier geen kwaad in zien, of heb ik het mis?

super ick
08-06-11, 13:11
Ja. Ik ken de praktijk en ik ken de misstanden bij ritueel onverdoofd slachten. Ik geef onmiddellijk toe dat ook in onze bio-industrie genoeg misstanden zijn, daar hoeven we ook niet trots op te zijn en hier is ook nog een lange weg te gaan, neemt niet weg dat onverdoofd slachten in mijn ogen inhumaan is. Ik zie niet in wat er op tegen is dat een beest eerst wordt verdoofd, alvorens deze ritueel te slachten. Volgens mij zijn er ook genoeg moslims die hier geen kwaad in zien, of heb ik het mis?

Al eeuwen lang slacht de mens dieren op die manier. Volgens mij daalt de bloeddruk ineens zo snel, mits correct uitgevoerd, dat het dier direct in een soort shocktoestand raakt.

marces
08-06-11, 13:17
Al eeuwen lang slacht de mens dieren op die manier. Volgens mij daalt de bloeddruk ineens zo snel, mits correct uitgevoerd, dat het dier direct in een soort shocktoestand raakt.

Dat dit al eeuwenlang gebeurd is geen argument. We hebben ook eeuwenlang operaties uitgevoerd zonder verdoving, dat doen we nu ook niet meer dankzij de technische vooruitgang.
Het dier raakt ook niet direkt in shocktoestand, daar gaat wel enige tijd overheen, afhankelijk van de grootte van het dier. Waarom niet eerst verdoven?

super ick
08-06-11, 16:02
Dat dit al eeuwenlang gebeurd is geen argument. We hebben ook eeuwenlang operaties uitgevoerd zonder verdoving, dat doen we nu ook niet meer dankzij de technische vooruitgang.
Het dier raakt ook niet direkt in shocktoestand, daar gaat wel enige tijd overheen, afhankelijk van de grootte van het dier. Waarom niet eerst verdoven?

Ik heb mij in het verdoven niet verdiept. Waar doen ze dat mee?

Wel heb ik een filmpje bekeken van een koe die de hals werd doorgesneden. Deze zat in een soort kooi die omgedraaid werd zodat het dier op zijn rug kwam te liggen. De gehele keel werd zodanig doorgesneden dat het een halve onthoofding was. Geen prettig gezicht maar wel een heel erg snelle dood.

Eric de Blois
09-06-11, 05:13
“Terwijl je je standpunten bepaalt moet je met de achterban gaan praten. Dat is onvoldoende gebeurd”, aldus Ploumen. “Ik denk dat het goed was geweest als we ons oor eerder te luister hadden gelegd.”


Dat luisteren naar de achterban heeft juist gezorgd voor het verraden van de oorspronkelijke idealen. Men moet juist niet de achterban raadplegen en gewoon de oorspronkelijke linkse idealen volgen. Dan komt ook de oorspronkelijke kiezer weer terug bij de PvdA. De PvdA moet staan voor haar principes en niet meewaaien met alle winden om de achterban te vriend te houden.

jenny enschede
09-06-11, 08:02
Al eeuwen lang slacht de mens dieren op die manier. Volgens mij daalt de bloeddruk ineens zo snel, mits correct uitgevoerd, dat het dier direct in een soort shocktoestand raakt.

Bloeddruk heeft weinig te maken met het waarnemen van pijn, pas als het zuurstofgebrek in de hersenen heel laag is door gebrek aan toevoer via het bloed, zal er na 3-5 minuten er een coma ontstaan en na 7 minuten de hersendood intreden.
Gewoon verdoven het dier.

super ick
09-06-11, 08:47
Bloeddruk heeft weinig te maken met het waarnemen van pijn, pas als het zuurstofgebrek in de hersenen heel laag is door gebrek aan toevoer via het bloed, zal er na 3-5 minuten er een coma ontstaan en na 7 minuten de hersendood intreden.
Gewoon verdoven het dier.

5 minuten? Bron?

BTW John, zit je nu echt zo graag hier dat je voor vrouw aan het spelen bent?

super ick
09-06-11, 08:48
Dat luisteren naar de achterban heeft juist gezorgd voor het verraden van de oorspronkelijke idealen. Men moet juist niet de achterban raadplegen en gewoon de oorspronkelijke linkse idealen volgen. Dan komt ook de oorspronkelijke kiezer weer terug bij de PvdA. De PvdA moet staan voor haar principes en niet meewaaien met alle winden om de achterban te vriend te houden.

Het gaat zoals het eigenlijk al lang gaat. HEt is crisis en rechts magde rotzooi opruimen. Als er weer financieel orde op zaken is gesteld mag links weer gaan opmaken.

Soldim
09-06-11, 10:09
Het gaat zoals het eigenlijk al lang gaat. HEt is crisis en rechts magde rotzooi opruimen

Rechts heeft die crisis zelf veroorzaakt -- en haalt het geld bovendien bij de verkeerden.

marces
09-06-11, 10:23
Rechts heeft die crisis zelf veroorzaakt -- en haalt het geld bovendien bij de verkeerden.


ZO is het

jenny enschede
09-06-11, 10:29
=super ick;4717390]5 minuten? Bron?
Ome Will


BTW John, zit je nu echt zo graag hier dat je voor vrouw aan het spelen bent?
Mijn oom heeft wel een indruk achter gelaten op dit forum zie ik:stout:

En nee ik ben John niet, je bent de derde al die mij dit vraagt, sterker nog jullie "held" is niet eens op kantoor.... :schok:

Wat ons niet lukte is wel door de moderator gelukt, hij is aan het werk en zit nu ergens in het buitenland. :stout:

marces
09-06-11, 10:39
Ome Will


Mijn oom heeft wel een indruk achter gelaten op dit forum zie ik:stout:

En nee ik ben John niet, je bent de derde al die mij dit vraagt, sterker nog jullie "held" is niet eens op kantoor.... :schok:

Wat ons niet lukte is wel door de moderator gelukt, hij is aan het werk en zit nu ergens in het buitenland. :stout:

Doe 'm maar de groeten

mark61
09-06-11, 11:04
Het gaat zoals het eigenlijk al lang gaat. HEt is crisis en rechts magde rotzooi opruimen. Als er weer financieel orde op zaken is gesteld mag links weer gaan opmaken.

Zulke verschrikkelijke onzin. Waarom blaat je zo dom? Je weet toch best beter?

knuppeltje
09-06-11, 11:58
ZO is het

En zo was het altijd.

knuppeltje
09-06-11, 12:26
HEt is crisis en rechts magde rotzooi opruimen.

Als er weer financieel orde op zaken is gesteld..

Rechts heeft de crisis juist veroorzaakt door alle fatsoensnormen voor de bancaire wereld in de kliko te pleuren, zodat banken en pensioenfondsen onbelemmerd hun gang konden gaan. Daarvoor zou Zalm eigenlijk levenslang moeten worden opgesloten vind ik, die ging daar destijds over.
Toen de crisis bij de banken losbarstte was het linkse Wouter die de rotzooi kon gaan opruimen en de put dempen. Voor dat werk is hij alom geprezen, al vind ik het wel een flink minpuntje van hem dat hij juist die Zalm met een veel te groot salaris bij de ABN-Amro heeft gestationeerd, om daar de rest van het puin te ruimen. Hij zal wel geen betere hebben kunnen vinden, maar ik zie die rechtse salonbal daar met zo'n salaris nog niet zo snel opstappen.
Jouw geheugen is nogal selectief geloof ik.

Voor wie zal dat zijn denk je? Zelfs goeie ouwe Hannie van Leeuwen van het CDA, vind dat wat dit kabinet op sociaal terrein wil een gotspe is, kun je nagaan hoe erg het is.
Als dit kabinet blijf zitten dan zullen de inkomensverschillen alleen maar dramatisch toenemen ten koste van de onderkant van de samenleving.
Het zal dan echt een kabinet zijn waar rechts zijn vingers aan aflikt, zoals Rutte al eerder kraaide. Of ze al hun plannen zullen kunnen waarmaken, moeten we trouwens nog zien.

marces
09-06-11, 13:14
Rechts heeft de crisis juist veroorzaakt door alle fatsoensnormen voor de bancaire wereld in de kliko te pleuren, zodat banken en pensioenfondsen onbelemmerd hun gang konden gaan. Daarvoor zou Zalm eigenlijk levenslang moeten worden opgesloten vind ik, die ging daar destijds over.
Toen de crisis bij de banken losbarstte was het linkse Wouter die de rotzooi kon gaan opruimen en de put dempen. Voor dat werk is hij alom geprezen, al vind ik het wel een flink minpuntje van hem dat hij juist die Zalm met een veel te groot salaris bij de ABN-Amro heeft gestationeerd, om daar de rest van het puin te ruimen. Hij zal wel geen betere hebben kunnen vinden, maar ik zie die rechtse salonbal daar met zo'n salaris nog niet zo snel opstappen.
Jouw geheugen is nogal selectief geloof ik.

Voor wie zal dat zijn denk je? Zelfs goeie ouwe Hannie van Leeuwen van het CDA, vind dat wat dit kabinet op sociaal terrein wil een gotspe is, kun je nagaan hoe erg het is.
Als dit kabinet blijf zitten dan zullen de inkomensverschillen alleen maar dramatisch toenemen ten koste van de onderkant van de samenleving.
Het zal dan echt een kabinet zijn waar rechts zijn vingers aan aflikt, zoals Rutte al eerder kraaide. Of ze al hun plannen zullen kunnen waarmaken, moeten we trouwens nog zien.

Precies wat ik dacht, alleen ik was te lui om het allemaal op te schijven. Ik denk dat Super Ick sneller typt dan denkt.

Eric de Blois
09-06-11, 13:51
Het gaat zoals het eigenlijk al lang gaat. HEt is crisis en rechts magde rotzooi opruimen. Als er weer financieel orde op zaken is gesteld mag links weer gaan opmaken.

Mee eens. Laat rechts maar orde op zaken stellen. Het is nodig. Als iedereen dan na verloop van tijd weer genoeg heeft van asociaal mag de PvdA weer terugkomen. Op voorwaarde dat ze haar idealen uitvoert ongeacht de mening van de achterban en alleen voor mensen die daar recht op hebben. Sociaal moeten we zijn voor mensen die buiten de eigen schuld in een vervelende situatie zijn beland. Dat geldt dus niet voor de Grieken.

jenny enschede
09-06-11, 14:01
Mee eens. Laat rechts maar orde op zaken stellen. Het is nodig. Als iedereen dan na verloop van tijd weer genoeg heeft van asociaal mag de PvdA weer terugkomen. Op voorwaarde dat ze haar idealen uitvoert ongeacht de mening van de achterban en alleen voor mensen die daar recht op hebben. Sociaal moeten we zijn voor mensen die buiten de eigen schuld in een vervelende situatie zijn beland. Dat geldt dus niet voor de Grieken.

Hoe kan een partij als de PvdA ooit haar idealen uitvoeren en goed beleid voeren voor de burgers in Nederland?
Denk maar eens aan het kwartje van Kok, of aan de dieselprijzen die ineens verdubbelden toen de grens met duitsland openging in 2000.
Toen was de PvdA al niets en het zal ook nooit meer iets worden of er moet een persoon opstaan binnen deze partij die werkt in de geest van Joop den Uil.

Tomas
09-06-11, 14:20
God, wat een John2waardig lulverhaal. De onsamenhangenheid en tegenstrijdigheid is weer als vanouds. In godsnaam waarom een vrouw? Waarom?!

Eric de Blois
09-06-11, 14:30
Hoe kan een partij als de PvdA ooit haar idealen uitvoeren en goed beleid voeren voor de burgers in Nederland?
Denk maar eens aan het kwartje van Kok, of aan de dieselprijzen die ineens verdubbelden toen de grens met duitsland openging in 2000.
Toen was de PvdA al niets en het zal ook nooit meer iets worden of er moet een persoon opstaan binnen deze partij die werkt in de geest van Joop den Uil.

Ja dat uitmelken van de automobilist is een slechte zaak. De overheid geeft al dat geld niet in zijn geheel uit aan wegen. De prijs voor brandstof is absurd en niet rechtvaardig. Daarin heb je helemaal gelijk.

jenny enschede
09-06-11, 14:34
God, wat een John2waardig lulverhaal. De onsamenhangenheid en tegenstrijdigheid is weer als vanouds. In godsnaam waarom een vrouw? Waarom?!

Waarom wenst u mij te beledigen en kan misschien één van de moderatoren even bevestigen dat mijn IP anders is dan die van John2 en dat ik eerder hier zat onder de naam proxy?
B.v.d.

jenny enschede
09-06-11, 14:35
Ja dat uitmelken van de automobilist is een slechte zaak. De overheid geeft al dat geld niet in zijn geheel uit aan wegen. De prijs voor brandstof is absurd en niet rechtvaardig. Daarin heb je helemaal gelijk.
En alles onder de mom van de natuur.

Eric de Blois
09-06-11, 14:37
En alles onder de mom van de natuur.

Precies, dat is het hele schijnheilige.

jenny enschede
09-06-11, 14:42
Precies, dat is het hele schijnheilige.

Ik weet het naast de heilige CDA hebben we de schijnheilige PvdA om het land naar de afgrond te slepen tussen de beloften en de achterkamertjes door.:kotsen:

Slinger
09-06-11, 16:31
Rechts heeft de crisis juist veroorzaakt door alle fatsoensnormen voor de bancaire wereld in de kliko te pleuren, zodat banken en pensioenfondsen onbelemmerd hun gang konden gaan. Daarvoor zou Zalm eigenlijk levenslang moeten worden opgesloten vind ik, die ging daar destijds over.
Toen de crisis bij de banken losbarstte was het linkse Wouter die de rotzooi kon gaan opruimen en de put dempen. Voor dat werk is hij alom geprezen, al vind ik het wel een flink minpuntje van hem dat hij juist die Zalm met een veel te groot salaris bij de ABN-Amro heeft gestationeerd, om daar de rest van het puin te ruimen. Hij zal wel geen betere hebben kunnen vinden, maar ik zie die rechtse salonbal daar met zo'n salaris nog niet zo snel opstappen.
Jouw geheugen is nogal selectief geloof ik.

Voor wie zal dat zijn denk je? Zelfs goeie ouwe Hannie van Leeuwen van het CDA, vind dat wat dit kabinet op sociaal terrein wil een gotspe is, kun je nagaan hoe erg het is.
Als dit kabinet blijf zitten dan zullen de inkomensverschillen alleen maar dramatisch toenemen ten koste van de onderkant van de samenleving.
Het zal dan echt een kabinet zijn waar rechts zijn vingers aan aflikt, zoals Rutte al eerder kraaide. Of ze al hun plannen zullen kunnen waarmaken, moeten we trouwens nog zien.

De top van de Nederlandse bancaire wereld is (was) onverbeterlijk links: Bos, Zalm, Welink. De ene hand wast de andere.

Bos heeft heel kwistig met miljarden gestrooid, maar de crisis is niet opgelost. Wel moet de plotselinge miljardenschuld nu worden opgelost. Wie draait daar het komende decennium voor op? Natuurlijk de hardwerkende Nederlandse burger.

Joesoef
09-06-11, 16:49
De top van de Nederlandse bancaire wereld is (was) onverbeterlijk links: Bos, Zalm, Welink. De ene hand wast de andere.

Bos heeft heel kwistig met miljarden gestrooid, maar de crisis is niet opgelost. Wel moet de plotselinge miljardenschuld nu worden opgelost. Wie draait daar het komende decennium voor op? Natuurlijk de hardwerkende Nederlandse burger.

Wat probeer je nu te zeggen, alleen linkse landen verkeren in crisis, links heeft de wereld de afgrond ingeveegd ?

super ick
09-06-11, 17:01
Zulke verschrikkelijke onzin. Waarom blaat je zo dom? Je weet toch best beter?

:hihi:

Soms moeten er een paar clichees in om de boel een beetje op te schudden.
Kijk maar eens wat een reacties.

Gewoon strak voorzetten en er lopen er zat die het balletje er in willen koppen.

Slinger
09-06-11, 17:41
Wat probeer je nu te zeggen, alleen linkse landen verkeren in crisis, links heeft de wereld de afgrond ingeveegd ?

Dat is toch duidelijk, zoals Bos met onze miljarden is omgegaan, en nu weer dit kabinet in het geval Griekenland. Typisch linkse spilzucht.

Umarvlie
09-06-11, 17:51
... en nu weer dit kabinet...

Mag ik nog even Rutte quoten speciaal voor jou? "dit is een beleid waaarbij rechts nederland zijn vingers kan aflikken"

Slinger
09-06-11, 19:51
Mag ik nog even Rutte quoten speciaal voor jou? "dit is een beleid waaarbij rechts nederland zijn vingers kan aflikken"

Ja, ik dacht al, het zal mij benieuwen. Uiteindelijk blijkt hij toch weer een big spender. Den Uyl zou trots geweest zijn.

super ick
10-06-11, 07:58
Ome Will


Mijn oom heeft wel een indruk achter gelaten op dit forum zie ik:stout:

En nee ik ben John niet, je bent de derde al die mij dit vraagt, sterker nog jullie "held" is niet eens op kantoor.... :schok:

Wat ons niet lukte is wel door de moderator gelukt, hij is aan het werk en zit nu ergens in het buitenland. :stout:

Ik geloof er helemaal niets van en vind het een zielige vertoning. Maja, voor mij ben je welkom hoor.

justus
10-06-11, 08:16
Mag ik nog even Rutte quoten speciaal voor jou? "dit is een beleid waaarbij rechts nederland zijn vingers kan aflikken"


was dat voor of nadat katholiek nederland handen met vingers in broekjes stak?

jenny enschede
10-06-11, 08:22
Ik geloof er helemaal niets van en vind het een zielige vertoning. Maja, voor mij ben je welkom hoor.

Weet je wat echt zielig is?

Dat mensen op dit forum elkaar zo wantrouwen dat ze spoken gaan zien en denken dat iemand een ander persoon is.
En dank u dat ik hier welkom ben.

knuppeltje
10-06-11, 08:25
De top van de Nederlandse bancaire wereld is (was) onverbeterlijk links....

Bos heeft heel kwistig met miljarden gestrooid,

maar de crisis is niet opgelost.

Wel moet de plotselinge miljardenschuld nu worden opgelost.

Wie draait daar het komende decennium voor op? Natuurlijk de hardwerkende Nederlandse burger.

Geloof je dat nu echt, of ben je weer aan het trollen?

Tja, ik had jou wel eens willen horen als hij dat zogenaamde strooien van je niet had gedaan en er systeembanken waren omgevallen met alle gevolgen van dien.

Die is wereldwijd, even gemist zeker? Allemaal de schuld van links natuurlijk.

Die miljardenschuld was echt niet zo plotseling, die was er al jaren, maar niemand maakte zich daar druk om. Je moet wel bij de les blijven.

En de nietwerkende burger, maar dat is ook wereldwijd. Helaas pakt dit kabinet de gevolgen van de crisis zo aan dat hier de de onderkant van de samenleving daar het meest last van heeft. Maar het is dan ook een kabinet waarbij rechts Nederland zich de vingers gaat aflikken, toch?

Kortom, pleurt toch op met je gezever en getrol.

justus
10-06-11, 09:16
De top van de Nederlandse bancaire wereld is (was) onverbeterlijk links: Bos, Zalm, Welink. De ene hand wast de andere.

Bos heeft heel kwistig met miljarden gestrooid, maar de crisis is niet opgelost. Wel moet de plotselinge miljardenschuld nu worden opgelost. Wie draait daar het komende decennium voor op? Natuurlijk de hardwerkende Nederlandse burger.

dat is de top van het ministerie van financien en de nederlandse bank...
de echte top zat bij de banken zelf, kalff en dergelijke...en die zijn echt niet links...oh nee... kijk een wat verder dan die lange neus van je...

super ick
10-06-11, 14:42
Het systeem klopt voor geen meter. Er heerst een soort angst om de finaciele mannetjes aan te pakken.

Want oeiiiiii, dan gaan ze in het buitenland werken en houden we niets meer over,
dan kan er geen winst meer gemaakt worden,
dan valt de economie om,
etc,

We hebben er allemaal bijgestaan en naar gekeken hoe de ballon steeds verder opgeblazen werd. Links, rechts en alles wat er tussen zweeft.

Nu, als mosterd na de maaltijd weet een ieder feilloos waar het aan ligt. En dan heb je nog de onheilsprofeten die altijd onheil voorspellen en als je dat maar lang genoeg vol houdt krijg je vanzelf een keer gelijk.

knuppeltje
10-06-11, 15:26
Het systeem klopt voor geen meter. Er heerst een soort angst om de finaciele mannetjes aan te pakken.

Want oeiiiiii, dan gaan ze in het buitenland werken en houden we niets meer over,....

Inderdaad een kulverhaal. Degenen die een topbaan in het buitenland verworven, staken gewoon hier met kop en schouder boven de rest uit. En als wij hier zoveel heel goeie topmensen zouden hebben, wat doen die buitenlanders dan hier in topbanen? Wie ermee dreigt, moeten ze meteen buitenschoppen.

super ick
11-06-11, 15:21
Inderdaad een kulverhaal. Degenen die een topbaan in het buitenland verworven, staken gewoon hier met kop en schouder boven de rest uit. En als wij hier zoveel heel goeie topmensen zouden hebben, wat doen die buitenlanders dan hier in topbanen? Wie ermee dreigt, moeten ze meteen buitenschoppen.

Alles goed en wel maareh dit gaat mij toch te ver.

Wij zijn het eens!

Kan ik die mening nog herzien? :hihi:

knuppeltje
12-06-11, 10:27
Alles goed en wel maareh dit gaat mij toch te ver.

Wij zijn het eens!

Kan ik die mening nog herzien? :hihi:

Op straffe des doods. :blowen:

justus
12-06-11, 11:07
Inderdaad een kulverhaal. Degenen die een topbaan in het buitenland verworven, staken gewoon hier met kop en schouder boven de rest uit. En als wij hier zoveel heel goeie topmensen zouden hebben, wat doen die buitenlanders dan hier in topbanen? Wie ermee dreigt, moeten ze meteen buitenschoppen.


het is doorgaans goedkoper en voor de topman aantrekkelijker om hier als expatriate te komen...levert hem allereerst een belastingaftrek van 30% op....en daar zitten zelfs nederlanders bij die 'al zo lang buiten nederland hebben gewerkt dat ze hier te beschouwen zijn als een expatriate....'.