PDA

Bekijk Volledige Versie : Verraden door een Belg.



jenny enschede
09-06-11, 09:45
'Preud'homme kiest voor Al-Shabab'
Laatste update: 9 juni 2011 08:01 info AMSTERDAM - Michel Preud'homme vertrekt bij FC Twente. De trainer kiest voor een lucratieve aanbieding van de club Al-Shabab uit Saudi-Arabië. Dat melden diverse media.
Foto: Proshots FC Twente zou een flinke afkoopsom krijgen van de Al-Shabab.

Preud'homme is zelf nagenoeg rond met de club, waar hij voor twee jaar zal tekenen.

mark61
09-06-11, 10:47
Nou McLaren maar weer terughalen dan :hihi: Ze denken dat ze er op vooruitgaan, maar vliegen eruit voordat je tig miljoen kan zeggen.

jenny enschede
09-06-11, 10:51
Nou McLaren maar weer terughalen dan :hihi: Ze denken dat ze er op vooruitgaan, maar vliegen eruit voordat je tig miljoen kan zeggen.

Als dat zou kunnen, maar Mc wilde geloof ik terug naar England?

mark61
09-06-11, 11:03
Als dat zou kunnen, maar Mc wilde geloof ik terug naar England?

Ze zien hem aankomen. Hij had weer wat reputatie na Twente, maar ik denk dat dat weer weg is sinds Wolfsburg.

Hij had het naar zijn zin bij Twente, kan ie beter blijven dan proberen in Engeland zijn rep op te poetsen bij Fulham ofzo :)

jenny enschede
09-06-11, 11:14
Ze zien hem aankomen. Hij had weer wat reputatie na Twente, maar ik denk dat dat weer weg is sinds Wolfsburg.

Hij had het naar zijn zin bij Twente, kan ie beter blijven dan proberen in Engeland zijn rep op te poetsen bij Fulham ofzo :)

Ben ik met u eens en anders misschien Co Adriaans die stond vorige jaar al boven aan het lijstje en is nu ook vrij?
We zien het wel anders moet Munsterman zelf maar het veld op. :engel:

mark61
09-06-11, 11:47
Ben ik met u eens en anders misschien Co Adriaans die stond vorige jaar al boven aan het lijstje en is nu ook vrij?
We zien het wel anders moet Munsterman zelf maar het veld op. :engel:

Kweenie, die gaat overal voortijdig en met ruzie weg.

jenny enschede
09-06-11, 12:16
Kweenie, die gaat overal voortijdig en met ruzie weg.

Ok, dan liever met een zak geld toe dat ze weg gaan.