PDA

Bekijk Volledige Versie : "Pro-israelis Turning US Into Islamophobic Police State " By Maidhc O Cathail



ELdorado
11-06-11, 21:04
"Pro-israelis Turning US Into Islamophobic Police State " By Maidhc O Cathail

Source : mediamonitors.net,June 10, 2011

Home / Perspectives / Pro-Israelis turning U.S. into Islamophobic Police State - Media Monitors Network (MMN) (http://world.mediamonitors.net/content/view/full/86893)

ELdorado
11-06-11, 21:06
The bastards

The world would be a better place without illegal terrroist racist usurpator apartheid war-criminal zionazi ...israel & its lovers = that 's for sure

Hatert
11-06-11, 21:17
We hoeven niet zo ver te gaan. In Nederland hebben we zionazi Wilders die voor israel de islam-o-fobia verspreidt.

ELdorado
11-06-11, 21:29
We hoeven niet zo ver te gaan. In Nederland hebben we zionazi Wilders die voor israel de islam-o-fobia verspreidt.

nou, ze zijn allemaal 1 pot nat , in NL , in de VS of elders , die zionazis, dus


wat geldt voor de VS wat dat betreft , geldt voor NL ook wel , min of meer , vergeet niet dat NL of Amsterdam zijn 1 van de grote zones in Europa waar veel joden met zionisme sympathieen zich bevinden

niet voor niets was de Arabisch olie boycot in de jaren '70 van vorig eeuw eerst gestart met het boycot van NL eerst = NL als de de tweede israel , dus

Eke
11-06-11, 23:31
Wat ik begrijp uit het artikel is dat een ander land (in dit geval Israël) garen spint met z'n beveiligingsindustrie ten behoeve van de Amerikanen door de aanslagen van 9/11 en nog wat zaken daarna.

Die aanslagen hebben zo'n impact gehad dat ze voorlopig echt niet vergeten worden ! En het komt in alle geschiedenisboekjes...


Daarbij zijn de VS zich bewust van hun militaire geschiedenis (zoals Irak, Afghanistan).
Dan is er nog een groep moslims (bv. uit Iran) die de Amerikanen ziet als HET verderfelijke smerige hypocriete onverzoenlijke superieurvoelende goddeloze Westen.....Pffffffff. : nog meer ----> Daarbij komt nog een jarenlange steun aan Israël ......Knock Out. Toink. EVIL ! Creeps.....ieeeeekh !




We hebben het nu even niet over alle miljarden die de VS geschonken heeft tijdens de overstromingen in Pakistan, aan de Gazastrook, aan de Arabische lente, en weet ik wat allemaal. Dat valt buiten dit artikel.



Maar dit is toch eigenlijk gesneden koek voor jullie, Hatert en Eldorado :) ?





GW is een ander verhaal.

:slapen: Fijn weekend, Hatert !... en fijne vakantiedagen met je gezin, Eldorado !!!

ELdorado
12-06-11, 00:50
Wat ik begrijp uit het artikel is dat een ander land (in dit geval Israël) garen spint met z'n beveiligingsindustrie ten behoeve van de Amerikanen door de aanslagen van 9/11 en nog wat zaken daarna.

Die aanslagen hebben zo'n impact gehad dat ze voorlopig echt niet vergeten worden ! En het komt in alle geschiedenisboekjes...


Daarbij zijn de VS zich bewust van hun militaire geschiedenis (zoals Irak, Afghanistan).
Dan is er nog een groep moslims (bv. uit Iran) die de Amerikanen ziet als HET verderfelijke smerige hypocriete onverzoenlijke superieurvoelende goddeloze Westen.....Pffffffff. : nog meer ----> Daarbij komt nog een jarenlange steun aan Israël ......Knock Out. Toink. EVIL ! Creeps.....ieeeeekh !




We hebben het nu even niet over alle miljarden die de VS geschonken heeft tijdens de overstromingen in Pakistan, aan de Gazastrook, aan de Arabische lente, en weet ik wat allemaal. Dat valt buiten dit artikel.



Maar dit is toch eigenlijk gesneden koek voor jullie, Hatert en Eldorado :) ?





GW is een ander verhaal.

:slapen: Fijn weekend, Hatert !... en fijne vakantiedagen met je gezin, Eldorado !!!

ach, kom op , wakker worden van je naief romantisch kijk op het westen joh , welcome to the real world

can u deny those facts ?

besides , if the US or the rest of the west "help " some nation ..they just do it for their own interests , basta = they make much more afterwards than what they give first, as a result, do the math

see also the US ' unconditional support for israel , see how the US did nothing to stop those criminal israeli wars against lebanon in 2006, against Gaza in 2008 ... in the contrary

do u see any israeli or US war criminal in The Hague ? in our dreams maybe

come on , get real

Good night , sweet dreams, lady
'

Mothership
12-06-11, 01:06
wat geldt voor de VS wat dat betreft , geldt voor NL ook wel , min of meer , vergeet niet dat NL of Amsterdam zijn 1 van de grote zones in Europa waar veel joden met zionisme sympathieen zich bevinden


Als dat al waar zou zijn. So what? Er zijn ongetwijfeld, buiten de Joden om, ook veel Nederlanders die sympathie koesteren voor Ie sraël.

Maar misschien ook met Gibraltar. Ik zie niemand op dit forum protesteren tegen Spanjaarden die nog steeds in Ceuta en Melilla zitten.

Marokko bezet nog steeds de Westelijke Sahara. Silence alom.

Mij zal het allemaal een zorg zijn maar ik snap tot op de dag van heden nog steeds niet de exclusieve en selectieve verontwaardiging richting het miniprobleempje Israël.

In Syrië, Jemen, Marokko en Libië worden mensen doodgeschoten die vrijheid eisen en niemand spreekt zich uit.

Maar als iemand een simpele tekening maakt van de profeet en dat plaatst in een krant dan reizen complete doodseskaders af naar Denemarken.

Ik snap daar niets maar dan ook helemaal niets van. Zo boetseert de moslimgemeenschap toch zelf Wilders?

ELdorado
12-06-11, 01:20
Als dat al waar zou zijn. So what? Er zijn ongetwijfeld, buiten de Joden om, ook veel Nederlanders die sympathie koesteren voor Israël.

Maar misschien ook met Gibraltar. Ik zie niemand op dit forum protesteren tegen Spanjaarden die nog steeds in Ceuta en Melilla zitten.

Marokko bezet nog steeds de Westelijke Sahara. Silence alom.

Mij zal het allemaal een zorg zijn maar ik snap tot op de dag van heden nog steeds niet de exclusieve en selectieve verontwaardiging richting het miniprobleempje Israël.

wordt wel eens gepraat over Spanje met betrekking tot de bezette ceuta & melila

de sahara is van marokko

Gibraltar is van Spanje

israel een miniproblempje ? = dat zegt heel veel over jezelf

israel is een illegaal terroristisch oorlogscrimineel racistisch apartheids ,,,staatje die al voor meer dan 60 jaar nu onvoorwaardelijk steun van het westen geniet , oorlogsmisdaden , misdaden tegen de mensheid , genocides ,,,aan de lopend band pleegt zoals bijna geen ander na de 2de groot oorlog , schendt talloze VN resoulties , international law, de Geneva convention ,,,in alle impuniteit , moet ik doorgaan ?

zie je enig zionazi oorlogscrimineel verschijnen in Den Haag ?

de eerste zionisten dachten bovendien eerst aan Argentina & aan Oeganda om daar een joodse staat te vestigen joh , israel hoort in historisch palestina niet thuis, joden wel , kom op joh


de israeli -arabisch conflict is DE bron van alle ellende in het MO , zonder israel zou het MO heel anders eruit zien ,,,ach...... daag

zonder israel zou de wereld er heel anders eruit zien

israel als DE vijand van vrede, van de mensheid , van de waarheid ,,,,,,,

Mothership
12-06-11, 01:22
de sahara is van marokko

Gibraltar is van Spanje


Dit is nu wat ik bedoel.

Wat is het verschil met Marokko en Israël. Bekijk de link (http://www.westelijkesahara.be/index.php?cat=124&art=0).

ELdorado
12-06-11, 01:32
[QUOTE]In Syrië, Jemen, Marokko en Libië worden mensen doodgeschoten die vrijheid eisen en niemand spreekt zich uit.

meest arabisch dictaturen werden geinstalleerd & actief gesteund door het "democratisch " westen tegen de wil & belangen van de arabisch volkeren

nu gaat het westen pretenderen de arabisch volkeren te steunen om westerse belangen daar weer veilig te stellen



Maar als iemand een simpele tekening maakt van de profeet en dat plaatst in een krant dan reizen complete doodseskaders af naar Denemarken.

De skandinavisch landen zijn er bekend voor om de palestijnse zaak te steunen , zo , die joodse tekenaar wilde 2 doelen bereiken via het werpen van 1 enkel steen , moslims waren dom genoeg om er in te trappen helaas

1- moslims zouden op een geweldadig manier reageren tegen die tekening wat zou de scandinavisch landen aanzetten om hun kijk op moslims te herzien

2- scandinavisch landen zouden vervolgens hun steun aan de palestijnen (die zijn ook grotendeels moslim ) stop zetten



Ik snap daar niets maar dan ook helemaal niets van. Zo boetseert de moslimgemeenschap toch zelf Wilders?


als we deze uiterst idioot logica van je zouden hanteren dan kunnen we vervolgens zeggen :

joden hadden het verdiend om zo slecht behandeld te worden onder de nazis, volgens deze idioot logica van je = blaming the victim morality, psychology, mentality, logics

congratulations

ELdorado
12-06-11, 01:34
Dit is nu wat ik bedoel.

Wat is het verschil met Marokko en Israël. Bekijk de link (http://www.westelijkesahara.be/index.php?cat=124&art=0).

kom op , zeg , d'r is een wereld van verschil tussen de 2 = das geen vegelijking

Mothership
12-06-11, 01:36
[quote=Mothership;4721624]



meest arabisch dictaturen werden geinstalleerd & actief gesteund door het "democratisch " westen tegen de wil & belangen van de arabisch volkeren

nu gaat het westen pretenderen de arabisch volkeren te steunen om westerse belangen daar weer veilig te stellen




De skandinavisch landen zijn er bekend voor om de palestijnse zaak te steunen , zo , die joodse tekenaar wilde 2 doelen bereiken via het werpen van 1 enkel steen , moslims waren dom genoeg om er in te trappen helaas

1- moslims zouden op een geweldadig manier reageren tegen die tekening wat zou de scandinavisch landen aanzetten om hun kijk op moslims te herzien

2- scandinavisch landen zouden vervolgens hun steun aan de palestijnen (die zijn ook grotendeels moslim ) stop zetten





als we deze uiterst idioot logica van je zouden hanteren dan kunnen we vervolgens zeggen :

joden hadden het verdiend om zo slecht behandeld te worden onder de nazis, volgens deze idioot logica van je = blaming the victim morality, psychology, mentality, logics

congratulations

Het is allemaal zo omslachtig en indirect. Ik kan er helemaal niets mee.

Ik duik de hangmat in en wens u ook een goede nacht toe.

Mothership
12-06-11, 01:38
kom op , zeg , d'r is een wereld van verschil tussen de 2 = das geen vegelijking

Hoezo niet? In de Westelijke Sahara is toch ook een volk met napalmbommen gebombardeerd en leeft nu in vluchtelingenkampen? Waarom is dat nu niet te vergelijken.

Is een Marokkaanse bom of kogel minder erg dan een Joodse kogel? De slachtoffers zal het weinig uitmaken of je nu door de hond of de kat wordt gebeten.

Ik persisteer derhalve dan ook in mijn uiting van volstrekt onbegrip jegens de selectieve verontwaardiging.