PDA

Bekijk Volledige Versie : The Independent : "Muslims Call for Action Against Hate Crimes"



The Alchemist
12-06-11, 19:02
"Muslims Call for Action Against Hate Crimes"

Source : The independent on line ,Sunday, June 12 , 2011

Muslims call for action against hate crimes - Crime, UK - The Independent (http://www.independent.co.uk/news/uk/crime/muslims-call-for-action-against-hate-crimes-2296477.html)

The Alchemist
12-06-11, 19:05
no double standards , muslims are no less human than the jews for example

The Alchemist
12-06-11, 20:13
Silence is criminal, eloquently criminal ...sometimes ..

David vs Goliath
12-06-11, 23:27
There must be laws against those hate crimes , as is the case against that so-called antisemitism indeed

justus
13-06-11, 08:15
toe maar....hate crimes.... checken ze zichzelf ook uit?

ELdorado
13-06-11, 11:01
toe maar....hate crimes.... checken ze zichzelf ook uit?

kan je dat tegen de joden bijv ook zeggen ?

hate crimes are hate crimes no matter what

people must not be targeted , attacked or discriminated against because of their religion, skin color, race , ethnic background , sex ...........

so, stop this blaming the victim morality of urs

justus
13-06-11, 11:05
kan je dat tegen de joden bijv ook zeggen ?

hate crimes are hate crimes no matter what

people must not be targeted , attacked or discriminated against because of their religion, skin color, race , ethnic background , sex ...........

so, stop this blaming the victim morality of urs


onze forum jood vindt mij al een anti semiet, dus ja dat kan ik ook tegen joden zeggen. overigens zijn moslims niet anders dan andere mensen en zullen ze ook hatecrimes plegen...berbers worden door marokkanen toch ook niet als echte marokkanen beschouwd? in lybie is het toch vooral een stammenstrijd? zo ook in somalie? en de standaard herrie tussen soenieten en sjieten? en de koerden in irak?

ELdorado
13-06-11, 11:13
onze forum jood vindt mij al een anti semiet, dus ja dat kan ik ook tegen joden zeggen. overigens zijn moslims niet anders dan andere mensen en zullen ze ook hatecrimes plegen...berbers worden door marokkanen toch ook niet als echte marokkanen beschouwd? in lybie is het toch vooral een stammenstrijd? zo ook in somalie? en de standaard herrie tussen soenieten en sjieten? en de koerden in irak?

ik word ook wel eens als antisemiet genoemd door onze achterlijk forum jood, ja

ieder die anti-israel of anti-zionazisme is is al per definitie een antisemiet dus, volgens die idioot & volgens veel joden ...pfff..

The bottom line is ;

echt hate crimes van welke kant dan ook moeten bestreden , juridisch & ander aangepakt worden , basta

wat vind je van hate crimes tegen moslims bijv ? vind je dat ok ? vind je dat moslims dat zouden verdienen op de 1 of ander manier ?

justus
13-06-11, 11:18
ik word ook wel eens als antisemiet genoemd door onze achterlijk forum jood, ja

ieder die anti-israel of anti-zionazisme is is al per definitie een antisemiet dus, volgens die idioot & volgens veel joden ...pfff..

The bottom line is ;

echt hate crimes van welke kant dan ook moeten bestreden , juridisch & ander aangepakt worden , basta

wat vind je van hate crimes tegen moslims bijv ? vind je dat ok ? vind je dat moslims dat zouden verdienen op de 1 of ander manier ?

hate crimes zijn sowieso belachelijk, tegen wie ze ook zijn gericht.

ELdorado
13-06-11, 11:33
hate crimes zijn sowieso belachelijk, tegen wie ze ook zijn gericht.


oef , had je al van het begin af aan moeten zeggen, Einstein ...

way to go , silly boy ...that 's the spirit & that 's the bottom line & essence of this topic

ELdorado
13-06-11, 14:35
.....................

ELdorado
13-06-11, 19:34
Silence is ..........

Mothership
13-06-11, 19:41
ik word ook wel eens als antisemiet genoemd door onze achterlijk forum jood, ja

Je lijkt verdorie wel het neefje van Bin Laden. Wat zijn dit voor misselijkmakende kreten.

Je moet je echt kapot schamen.

Stelletje lafbekken verbaal met z'n allen op één persoon duiken.

Vandaar denk ik ook mijn sympathie tegen underdog Israël.

ELdorado
13-06-11, 20:16
Je lijkt verdorie wel het neefje van Bin Laden. Wat zijn dit voor misselijkmakende kreten.

Je moet je echt kapot schamen.

Stelletje lafbekken verbaal met z'n allen op één persoon duiken.

Vandaar denk ik ook mijn sympathie tegen underdog Israël.

haha

dat 1 persoon heeft het keer op keer ruimschoots verdiendal die jaren hier joh

aan de ander kant , ik zie deze sudden rage of urself as some sort of frustrations due to what i was saying about christianity ....islam ...

u cannot handle that , so , u lost ur temper beyond recognition , confirming my words about ur subjective none-sense & personality = je kan zeker niet tegen gezond hard kritiek of stootjes, zie ik , jammer dan

zo, doe wat je niet laten kan dan

deze belachelijk emotioneel chantage van je in de zin "zeg niet wat ik niet leuk vind of ik ga je vijand steunen " is te kinderachtig voor woorden = T R A G I -H I L A R I S C H

Note : israel is zeker geen underdog, integendeel zelfs , moslims wel tegenwoordig = israel is de sterkste staat in het MO op militair technologisch wetenschappelijk politiek economisch cultureel & op ander niveaus voorlopig , dankzij de onvoorwaardelijk steun van het heel westen met name vooraal dan + anderen , de VS met name

Grow up, silly

I see that ur apparent politeness was just an hypocrit mask , just a fraud ,
, revealing ur real nature in the process , so , bingo : that 's all i wanted to know from u via my choc therapies i did apply to u , sorry
congratulations

ELdorado
13-06-11, 20:18
Je lijkt verdorie wel het neefje van Bin Laden. Wat zijn dit voor misselijkmakende kreten.

Je moet je echt kapot schamen.

Stelletje lafbekken verbaal met z'n allen op één persoon duiken.

Vandaar denk ik ook mijn sympathie tegen underdog Israël.

haha

dat 1 persoon heeft het keer op keer ruimschoots verdiend joh al die jaren hier

aan de ander kant , ik zie deze sudden rage of urself as some sort of frustrations due to what i was saying about christianity ....islam ...

u cannot handle that , so , u lost ur temper beyond recognition , confirming my words about ur subjective none-sense & personality = je kan zeker niet tegen gezond hard kritiek of stootjes, zie ik , jammer dan

zo, doe wat je niet laten kan dan

deze belachelijk emotioneel chantage van je in de zin "zeg niet wat ik niet leuk vind of ik ga je vijand steunen " is te kinderachtig voor woorden = T R A G I -H I L A R I S C H

Note : israel is zeker geen underdog, integendeel zelfs , moslims wel tegenwoordig = israel is de sterkste staat in het MO op militair technologisch wetenschappelijk politiek economisch cultureel & op ander niveaus voorlopig , dankzij de onvoorwaardelijk steun van het heel westen met name vooraal dan + anderen , de VS met name

Grow up, silly

I see that ur apparent politeness was just an hypocrit mask

congratulations