PDA

Bekijk Volledige Versie : Boete voor vrouwen die met rokje fietsen vanwege het afleiden van mannen in t verkeer



Hatert
13-06-11, 08:27
ma 13 jun 2011, 08:45
| lees voor

Rokje in het verkeer gevaarlijk

AMSTERDAM - De politie is je allerbeste vriend. Maar niet altijd. Iedere Nederlander weet dat de politie hier soms op vreemde zaken let en om de meest onbenullige 'vergrijpen' een bon uitschrijft.

Jasmijn Rijcken is 'zeer gevaarlijk bezig' in New York. Nee, dan in New York. Daar werd een Nederlandse fietsster bijna op de bon geslinger omdat.... zij een rokje droeg. En dat mag kennelijk niet in deze Amerikaanse metropool. Andere weggebruikers kunnen er immers door worden afgeleid, met alle gevolgen vandien. Dit overkwam Jasmijn Rijcken, die in New York was voor de Amsterdam Bike Show. Op het moment dat de dienstklopper haar gegevens noteerde, kwam hij erachter dat zij uit Nederland kwam. Zij wist hem te overtuigen dat dergelijke kleding in Nederland heel normaal is op een fiets en daarom bleef het bij een waarschuwing, maar zij diende een volgende keer wel een broek te dragen.

Jasmijn: "Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte, totdat ik merkte dat hij echt kwaad werd. Hij vond dat ik buitengewoon gevaarlijk bezig was en daar zou ik een bekeuring voor krijgen. Ik wist werkelijk niet wat ik hoorde. Pas toen hij ontdekte dat ik niet uit de VS kwam, bedaarde hij enigszins. Ik mocht verder rijden, maar moest beloven volgende keer een broek aan te trekken."


Rokje in het verkeer gevaarlijk - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/10013339/__Rokje_in_het_verkeer_gevaarlijk__.html?sn=binnen land,buitenland)

justus
13-06-11, 08:30
viespeuken...stiekem onder rokjes gluren.

knuppeltje
13-06-11, 09:04
Die boetes kunnen niet hoog genoeg zijn voor die levensgevaarlijke K4 sletten. Ze moeten maar gewoon zonder die rokken gaan fietsen. :confused:

reallife
13-06-11, 09:11
ma 13 jun 2011, 08:45
| lees voor

Rokje in het verkeer gevaarlijk

AMSTERDAM - De politie is je allerbeste vriend. Maar niet altijd. Iedere Nederlander weet dat de politie hier soms op vreemde zaken let en om de meest onbenullige 'vergrijpen' een bon uitschrijft.

Jasmijn Rijcken is 'zeer gevaarlijk bezig' in New York. Nee, dan in New York. Daar werd een Nederlandse fietsster bijna op de bon geslinger omdat.... zij een rokje droeg. En dat mag kennelijk niet in deze Amerikaanse metropool. Andere weggebruikers kunnen er immers door worden afgeleid, met alle gevolgen vandien. Dit overkwam Jasmijn Rijcken, die in New York was voor de Amsterdam Bike Show. Op het moment dat de dienstklopper haar gegevens noteerde, kwam hij erachter dat zij uit Nederland kwam. Zij wist hem te overtuigen dat dergelijke kleding in Nederland heel normaal is op een fiets en daarom bleef het bij een waarschuwing, maar zij diende een volgende keer wel een broek te dragen.

Jasmijn: "Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte, totdat ik merkte dat hij echt kwaad werd. Hij vond dat ik buitengewoon gevaarlijk bezig was en daar zou ik een bekeuring voor krijgen. Ik wist werkelijk niet wat ik hoorde. Pas toen hij ontdekte dat ik niet uit de VS kwam, bedaarde hij enigszins. Ik mocht verder rijden, maar moest beloven volgende keer een broek aan te trekken."


Rokje in het verkeer gevaarlijk - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/10013339/__Rokje_in_het_verkeer_gevaarlijk__.html?sn=binnen land,buitenland)

:hihi:

justus
13-06-11, 09:34
Die boetes kunnen niet hoog genoeg zijn voor die levensgevaarlijke K4 sletten. Ze moeten maar gewoon zonder die rokken gaan fietsen. :confused:

nee hoor, het peinzen over datgene wat je (net) niet ziet is veel leuker

Hatert
13-06-11, 09:37
De k4-mannen kunnen zich niet inhouden en daarvoor moet de k4-vrouw haar vrijheid inleveren.

justus
13-06-11, 09:46
De k4-mannen kunnen zich niet inhouden en daarvoor moet de k4-vrouw haar vrijheid inleveren.


uhh in new york wonen heel veel niet amerikanen, niet k-4's dus.... in nederland hebben we al jaren naaktstranden en lopen vrouwen er gewoon sexy bij...het zijn hier nou niet bepaald 'de k4's' die hun handen/opmerkingen etc. niet voor zich kunnen houden....

Hatert
13-06-11, 09:51
uhh in new york wonen heel veel niet amerikanen, niet k-4's dus.... in nederland hebben we al jaren naaktstranden en lopen vrouwen er gewoon sexy bij...het zijn hier nou niet bepaald 'de k4's' die hun handen/opmerkingen etc. niet voor zich kunnen houden....

Dombo's logica

justus
13-06-11, 09:53
Dombo's logica


recentelijk is onderzocht dat olifanten hoog intelligent zijn...dombo zou dus wel eens slimmer kunnen zijn dan jij hatertje...:zwaai:

Mark
13-06-11, 10:21
De k4-mannen kunnen zich niet inhouden en daarvoor moet de k4-vrouw haar vrijheid inleveren.

dat is jouw logica.

een andere benadering zou zijn dat de K4 man die zich niet inhoudt zijn vrijheid zou moeten inleveren.

Maar goed dat is natuurlijk niet te begrijpen voor sommige mensen.

Hatert
13-06-11, 10:29
dat is jouw logica.

een andere benadering zou zijn dat de K4 man die zich niet inhoudt zijn vrijheid zou moeten inleveren.

Maar goed dat is natuurlijk niet te begrijpen voor sommige mensen.

Waarom krijgen die k4-mannen dan niet een boete maar wel de k4-vrouw?

jenny enschede
13-06-11, 10:34
De k4-mannen kunnen zich niet inhouden en daarvoor moet de k4-vrouw haar vrijheid inleveren.

De enigste K4-man die mij en mijn vriendinnen wel eens nafluiten waren bouwvakkers, maar sinds dit verboden is zijn het toch echt de mannen met een lichte huidtint die ons nafluiten en roepen, dus maak u niet zo druk over de potentie van de gelovige moslimman.

Mark
13-06-11, 10:35
Waarom krijgen die k4-mannen dan niet een boete maar wel de k4-vrouw?

Niemand zou een boete moeten krijgen aangezien ik in het artikel geen daadwerkelijk misdrijf heb gezien tegen deze vrouw.
Voor zover ik weet gelden er in de USA geen wetten die vrouwen belemmeren om een rok te dragen.
Dus het is een erg vreemd verhaal.
Maar mocht het zo zijn dat een man besluit deze vrouw sexueel aan te vallen dan zal hij een boete moeten krijgen en niet deze vrouw, dat lijkt me duidelijk.

H.P.Pas
13-06-11, 10:38
Maar mocht het zo zijn dat een man besluit deze vrouw sexueel aan te vallen dan zal hij een boete moeten krijgen en niet deze vrouw, dat lijkt me duidelijk.

Je begrijpt er helemaal niets van. Echte mannen zijn zielig en kunnen het niet helpen.

jenny enschede
13-06-11, 10:41
Waarom krijgen die k4-mannen dan niet een boete maar wel de k4-vrouw?


Omdat het makkelijker is om één vrouw te bekeuren dan honderden mannen.
Het is de weg van de zwakte beste hatert.

jenny enschede
13-06-11, 10:44
Niemand zou een boete moeten krijgen aangezien ik in het artikel geen daadwerkelijk misdrijf heb gezien tegen deze vrouw.
Voor zover ik weet gelden er in de USA geen wetten die vrouwen belemmeren om een rok te dragen.
Dus het is een erg vreemd verhaal.
Maar mocht het zo zijn dat een man besluit deze vrouw sexueel aan te vallen dan zal hij een boete moeten krijgen en niet deze vrouw, dat lijkt me duidelijk.

Jawel Mark, net als in Nederland geld er ook in Amerika een wet die onzedelijkgedrag op straat niet toestaat, alleen is er geen "wout/smeris" die deze wet nog uitvoerd, al kom je soms een verkeerde tegen die de avond hiervoor geen sex heeft gehad en uit pure frustratie bonnen uitschrijven naar iedere vrouw die er een beetje toonbaar uitziet.

knuppeltje
13-06-11, 10:59
al kom je soms een verkeerde tegen die de avond hiervoor geen sex heeft gehad en uit pure frustratie bonnen uitschrijven naar iedere vrouw die er een beetje toonbaar uitziet.

Inderdaad, zo bont maakte het zelfs Sjonny niet, tenzij dit weer een vermetele poging tot een cover up is. :lachu:

Hatert
13-06-11, 11:35
De enigste K4-man die mij en mijn vriendinnen wel eens nafluiten waren bouwvakkers, maar sinds dit verboden is zijn het toch echt de mannen met een lichte huidtint die ons nafluiten en roepen, dus maak u niet zo druk over de potentie van de gelovige moslimman.

Sjonnie je leugens zijn zo doorzichtig. Je leert het nooit af heh?

http://www.youtube.com/watch?v=pCfoh0tRwsk

ELdorado
13-06-11, 11:54
ma 13 jun 2011, 08:45
| lees voor

Rokje in het verkeer gevaarlijk

AMSTERDAM - De politie is je allerbeste vriend. Maar niet altijd. Iedere Nederlander weet dat de politie hier soms op vreemde zaken let en om de meest onbenullige 'vergrijpen' een bon uitschrijft.

Jasmijn Rijcken is 'zeer gevaarlijk bezig' in New York. Nee, dan in New York. Daar werd een Nederlandse fietsster bijna op de bon geslinger omdat.... zij een rokje droeg. En dat mag kennelijk niet in deze Amerikaanse metropool. Andere weggebruikers kunnen er immers door worden afgeleid, met alle gevolgen vandien. Dit overkwam Jasmijn Rijcken, die in New York was voor de Amsterdam Bike Show. Op het moment dat de dienstklopper haar gegevens noteerde, kwam hij erachter dat zij uit Nederland kwam. Zij wist hem te overtuigen dat dergelijke kleding in Nederland heel normaal is op een fiets en daarom bleef het bij een waarschuwing, maar zij diende een volgende keer wel een broek te dragen.

Jasmijn: "Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte, totdat ik merkte dat hij echt kwaad werd. Hij vond dat ik buitengewoon gevaarlijk bezig was en daar zou ik een bekeuring voor krijgen. Ik wist werkelijk niet wat ik hoorde. Pas toen hij ontdekte dat ik niet uit de VS kwam, bedaarde hij enigszins. Ik mocht verder rijden, maar moest beloven volgende keer een broek aan te trekken."


Rokje in het verkeer gevaarlijk - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/10013339/__Rokje_in_het_verkeer_gevaarlijk__.html?sn=binnen land,buitenland)

H I L A R I S C H :hihi: maar die cop had toch wel gelijk hoor

moet dat ook in NL gebeuren , er zijn er zelfs "dames " in NL die zonder onderbroek onder hun rokje fietsen = een echt gevaar op de weg joh

ik heb heel veel verhalen erover meegmaakt , up close & personal met die provocerend verleidelijke dames '

dan maar deze vertellen : bij gebrek aan tijd dan , dit gebeurde wel veilig in de tram

ik was in de tram in Amsterdam een aantal jaren geleden , zat een lekker sexy blonde tegenover me , zag ik op een gegeven moment mijn mobiel vallen , wilde ik even pakken toen werd ik opeens geconfronteerd met die helemaal afgeschoren blonde's glorie .... was net of ik een elektrisch schok kreeg die ging door mijn heel lichaam heen , vooraal in die regio, je weet wel haha

die heet blonde keek me aan , zag hoe mijn totaal verrassing te lezen was op mijn gezicht & glimlachte , zelfs haar verleidelijke ogen glimlachten ...


ik kan je verzekeren dat ze een tijdje later bijna niet meer kon lopen haha toen ik klaar met haar was haha , vond ze ook super lekker , daar was ze eigenlijk op uit , vandaar die afwezigheid van har onderbroek

dat gebeurde tijdens mijn wilde jaren niet zo lang geleden

Mark
13-06-11, 11:56
H I L A R I S C H :hihi: maar die cop had toch wel gelijk hoor

moet dat ook in NL gebeuren , er zijn er zelfs "dames " in NL die zonder onderbroek onder hun rokje fietsen = een echt gevaar op de weg joh

ik heb heel veel verhalen erover meegmaakt , up close & personal met die provocerend verleidelijke dames '

dan maar deze vertellen : bij gebrek aan tijd dan , dit gebeurde wel veilig in de tram

ik was in de tram in Amsterdam een aantal jaren geleden , zat een lekker sexy blonde tegenover me , zag ik op een gegeven moment mijn mobiel vallen , wilde ik even pakken toen werd ik opeens geconfronteerd met die helemaal afgeschoren blonde's glorie .... was net of ik een elektrisch schok kreeg die ging door mijn heel lichaam heen , vooraal in die regio, je weet wel haha

die heet blonde keek me aan , zag hoe mijn totaal verrassing te lezen was op mijn gezicht & glimlachte , zelfs haar verleidelijke ogen glimlachten ...


ik kan je verzekeren dat ze een tijdje later bijna niet meer kon lopen haha toen ik klaar met haar was haha , vond ze ook super lekker , daar was ze eigenlijk op uit , vandaar die afwezigheid van har onderbroek

Dit mooie islamitische verhaal heeft mijn hart verwarmd. Ga zo door broeder.

knuppeltje
13-06-11, 11:56
ik kan je verzekeren dat ze een tijdje later bijna niet meer kon lopen haha toen ik klaar met haar was haha , vond ze ook super lekker , daar was ze eigenlijk op uit , vandaar die afwezigheid van har onderbroek

Zo hilarisch bluffen kan ik zelfs niet.

Mark
13-06-11, 11:58
Zo hilarisch bluffen kan zelfs ik niet.

Politiebericht: vrouw doet aangifte van verkrachting in de tram. de dader viel op door zijn gebruik van diverse aliassen en variaties in fontsize.

H.P.Pas
13-06-11, 11:59
ik heb heel veel verhalen () meegmaakt

Sjon ook.

knuppeltje
13-06-11, 12:01
Sjon ook.

Ik zou niet weten wie er van die twee zou winnen als het er op aan komt.

ELdorado
13-06-11, 12:02
Niemand zou een boete moeten krijgen aangezien ik in het artikel geen daadwerkelijk misdrijf heb gezien tegen deze vrouw.
Voor zover ik weet gelden er in de USA geen wetten die vrouwen belemmeren om een rok te dragen.
Dus het is een erg vreemd verhaal.
Maar mocht het zo zijn dat een man besluit deze vrouw sexueel aan te vallen dan zal hij een boete moeten krijgen en niet deze vrouw, dat lijkt me duidelijk.


het gaat om afleiding van het verkeer , dummy

dat kan gevaarlijke accidents op de weg veroorzakken & daardoor doden of gewonden of beide kunnen vallen , snap je dat niet?

moet men goede afwegingnen doen dan

Mark
13-06-11, 12:03
het gaat om afleiding van het verkeer , dummy

dat kan gevaarlijke accidents op de weg veroorzakken & daardoor doden of gewonden of beide kunnen vallen , snap je dat niet?

moet men goede afwegingnen doen dan

als ze zich zorgen maken over afleiding in het verkeer dan mogen ze eerst wel eens reclames langs de weg en autoradios verbieden.

knuppeltje
13-06-11, 12:04
het gaat om afleiding van het verkeer , dummy


Doen hooddoeken ook, En?

H.P.Pas
13-06-11, 12:04
het gaat om afleiding van het verkeer


Het gaat om je aandacht niet bij het verkeer kunnen houden. Wie dat niet kan hoort geen rijbewijs te hebben.

ELdorado
13-06-11, 12:06
Sjon ook.

haha

was dat die tatjana op de weg soms ? haha

die NLse farmer Sjon in de VS ? grappig was dat

probeer je soms een vergelijking te doen ? je zit er totaal naast haha

knuppeltje
13-06-11, 12:08
Het gaat om je aandacht niet bij het verkeer kunnen houden.

Les een uit het boekje is om het wel te doen, volgens mij.
Maar voor mij is dat al heel lang geleden.

ELdorado
13-06-11, 12:11
Het gaat om je aandacht niet bij het verkeer kunnen houden. Wie dat niet kan hoort geen rijbewijs te hebben.

schei toch uit toch

je hoeft toch niet je aandacht helemaal & op elk moment op het verkeer te houden als een robot , je kijkt hier & daar , word afgeleid soms ,....stel dat een soort sex-bom je aandacht trekt op de weg ...dat kan gevaarlijk zijn , kan je het niet helpen , biologisch ding

Slinger
13-06-11, 12:13
ik was in de tram in Amsterdam een aantal jaren geleden , zat een lekker sexy blonde tegenover me ,

Te veel sexboekjes gelezen.

H.P.Pas
13-06-11, 12:16
kan je het niet helpen , biologisch ding

Dat zeg ik ja:


Echte mannen zijn zielig en kunnen het niet helpen.

Echte mannen horen niet op de weg. Zonder mahram al helemaal niet.

ELdorado
13-06-11, 12:16
Zo hilarisch bluffen kan ik zelfs niet.


waaroom zou ik bluffen ? zelf-projecties zeker van je

dat was een heel gewoon gebeurtenis voor me , moet ik eerlijk toegeven

je zou niet in staat kunnen imaginen haha wat ik allemaal heb meegemaakt in NL & elders voordat dat ik getrouwd werd , not even remotely close

I was an irresistible Don Juan lady killer voor de dames (nog steeds ook nog , ben ik nog in mijn top tijd ) ...ach ........al moet ik het zelf zeggen

zou ik je wel tips kunnen geven om de dames te versieren & uit te lokken als je wilt , zielig jongen haha

maar daar gaat het allemaal niet om hier juist

het gaat om die afleiding op de weg door zulke verleidelijke dames

Feschkelisatie
13-06-11, 12:19
Hahaha.
Geweldig!

ELdorado
13-06-11, 12:25
Dat zeg ik ja:



Echte mannen horen niet op de weg. Zonder mahram al helemaal niet.

nee joh , onvoorstelbaar hoe je dingen allemaal om-verdraait

als opeens een topless dame in je sight field appears , je moet wel echt reflexen hebben om niet in an accident te veroorzakken , vooraal als je op speed bent ....

het is een biologisch ding dat je afgeleid zou worden door zulke gebeurtenissen , geeft je weinig ruimte voor je overlevingsinstincten ''''

het is iets helemaal anders dan te beweren dat men niet zijn eigen sex -drive kan beheersen ........

halloooo

H.P.Pas
13-06-11, 12:27
waaroom zou ik bluffen ?

Dat is een biologisch ding. (http://www.google.ch/imgres?imgurl=http://www.berggorilla.org/deutsch/faq/fragpics/massa.jpg&imgrefurl=http://www.berggorilla.org/deutsch/faq/dvers/fragen/laute2.html&usg=__fRtVnQsOmeZnmmNNtpwco3Xjm8o=&h=182&w=160&sz=8&hl=de&start=0&zoom=1&tbnid=WesAnPEBg5cq4M:&tbnh=145&tbnw=128&ei=l_P1TeGZOYmUOu3U7JAH&prev=/search%3Fq%3Dgorilla%2Bimponieren%26um%3D1%26hl%3D de%26sa%3DN%26rlz%3D1T4ADFA_deCH405CH405%26biw%3D1 280%26bih%3D846%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=rc&page=1&ndsp=23&ved=1t:429,r:2,s:0&tx=82&ty=79&biw=1280&bih=846)

ELdorado
13-06-11, 12:35
Te veel sexboekjes gelezen.

Ik ga dit niet laten ontaarden in gewoon ordinaire sex geklets joh , sorry , moet ik je wel teleurstellen wat dat betreft want je lijkt-klinkt wel er op uit te zijn , viezerik haha

het is gewoon te zielig voor woorden dat zielige gefrustreerde jongens zoals jullie zich niet kunnen voorstellen dat het is de normaalste zaak van de wereld dat men zulke avontuurtjes had hahah

tragi-hilarisch gewoon

ELdorado
13-06-11, 12:37
Dat is een biologisch ding. (http://www.google.ch/imgres?imgurl=http://www.berggorilla.org/deutsch/faq/fragpics/massa.jpg&imgrefurl=http://www.berggorilla.org/deutsch/faq/dvers/fragen/laute2.html&usg=__fRtVnQsOmeZnmmNNtpwco3Xjm8o=&h=182&w=160&sz=8&hl=de&start=0&zoom=1&tbnid=WesAnPEBg5cq4M:&tbnh=145&tbnw=128&ei=l_P1TeGZOYmUOu3U7JAH&prev=/search%3Fq%3Dgorilla%2Bimponieren%26um%3D1%26hl%3D de%26sa%3DN%26rlz%3D1T4ADFA_deCH405CH405%26biw%3D1 280%26bih%3D846%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=rc&page=1&ndsp=23&ved=1t:429,r:2,s:0&tx=82&ty=79&biw=1280&bih=846)

lees wat ik zei wat dat betreft , silly

je bent een echt chimp, zie ik , no wonder , je snapt wel wat je wilt vooraal

de wens is de vader van de gedachte , zie ik maar weer helaas

ELdorado
13-06-11, 12:40
als ze zich zorgen maken over afleiding in het verkeer dan mogen ze eerst wel eens reclames langs de weg en autoradios verbieden.


there are degrees of afleiding , dummy , the one more or less than the other

Slinger
13-06-11, 12:50
Ik ga dit niet laten ontaarden in gewoon ordinaire sex geklets joh , sorry , moet ik je wel teleurstellen wat dat betreft want je lijkt-klinkt wel er op uit te zijn , viezerik haha

het is gewoon te zielig voor woorden dat zielige gefrustreerde jongens zoals jullie zich niet kunnen voorstellen dat het is de normaalste zaak van de wereld dat men zulke avontuurtjes had hahah

tragi-hilarisch gewoon

En nu de zaken omdraaien hè? Jij bent degene die hier gore sexfantasieën op het forum plaatst

H.P.Pas
13-06-11, 12:59
, vooraal als je op speed bent ....



Speed maakt je overmoedig, beinvloedt je rijvaardigheid en is dus riskant. Het besturen van een voertuig onder invloed van Speed (http://www.unitydrugs.nl/speed.php) is verboden.

ELdorado
13-06-11, 13:38
Speed maakt je overmoedig, beinvloedt je rijvaardigheid en is dus riskant. Het besturen van een voertuig onder invloed van Speed (http://www.unitydrugs.nl/speed.php) is verboden.

haha daaag

ELdorado
13-06-11, 13:46
En nu de zaken omdraaien hè? Jij bent degene die hier gore sexfantasieën op het forum plaatst

ho ho , hold ur wild horses self -projections , silly cowgirl

had ik toch wel gelijk, zie ik dat het je boos had gemaakt , ik had toch wel een gevoelig snaartje geraakt bij je , zie ik , maar goed

dat was een dood normaal gebeurtenis die ik had verteld , kan je je niet voorstellen dat dat zou gebeuren , begrijpelijk als we in acht zouden nemen hoe zielig & gefrustreerd je zou zijn , dus , anders zou je niet zo hebben reageerd ...

over gore vieze fantasieen moet je terecht bij je co homos , walgelijk hypocriet moraal ridder ...


kan men geen normaal gesprek met deze zielige gefrustreerd hypocriet losers hebben ...


daaaaaggg

ELdorado
13-06-11, 13:48
En nu de zaken omdraaien hè? Jij bent degene die hier gore sexfantasieën op het forum plaatst

ho ho , hold ur wild horses self -projections , silly cowgirl

had ik toch wel gelijk, zie ik dat het je boos had gemaakt , ik had toch wel een gevoelig snaartje geraakt bij je , zie ik , maar goed

dat was een dood normaal gebeurtenis die ik had verteld , kan je je niet voorstellen dat dat zou gebeuren , begrijpelijk als we in acht zouden nemen hoe zielig & gefrustreerd je zou zijn , dus , anders zou je niet zo hebben gereageerd ...

over gore vieze fantasieen moet je terecht bij je co homos , walgelijk vieze hypocriet moraal ridder flikker ...


kan men geen normaal gesprek met deze zielige gefrustreerd hypocriet losers hebben ...


daaaaaggg

ELdorado
13-06-11, 14:30
Speed maakt je overmoedig, beinvloedt je rijvaardigheid en is dus riskant. Het besturen van een voertuig onder invloed van Speed (http://www.unitydrugs.nl/speed.php) is verboden.

vervolg :

halloooooo

dat was speed in het Engels = snelheid , niet dat ander speed als drug in het Engels of in het NLs

Pizzaman
13-06-11, 16:54
Waarom krijgen die k4-mannen dan niet een boete maar wel de k4-vrouw?
Omdat sommige kerels stompzinnig zijn?
Misschien was het agent Dick Weed, die vindt dat alle vrouwen een soort zakjurk aanmoeten.


Omdat het makkelijker is om één vrouw te bekeuren dan honderden mannen.
Het is de weg van de zwakte beste hatert.
Inderdaad. D'r zijn er overigens ook een hoop die vrouwen alles willen voorschrijven.
Dit meestal ter beoordeling van de mannen. Ouderwetse, vrouw-discriminerende prietpraat.


Jawel Mark, net als in Nederland geld er ook in Amerika een wet die onzedelijkgedrag op straat niet toestaat, alleen is er geen "wout/smeris" die deze wet nog uitvoerd, al kom je soms een verkeerde tegen die de avond hiervoor geen sex heeft gehad en uit pure frustratie bonnen uitschrijven naar iedere vrouw die er een beetje toonbaar uitziet.
Hahahaha :wohaa: en zo is dat!!

Pizzaman
13-06-11, 17:08
Je begrijpt er helemaal niets van. Echte mannen zijn zielig en kunnen het niet helpen.
Kom op zeg, ik mag toch hopen dat er enigszins evolutie heeft plaatsgevonden.
Alleen apen springen direct in de houding als ze worden uitgenodigd door een rood achterwerk.
:hihi:


ik kan je verzekeren dat ze een tijdje later bijna niet meer kon lopen haha toen ik klaar met haar was haha , vond ze ook super lekker , daar was ze eigenlijk op uit , vandaar die afwezigheid van har onderbroek

dat gebeurde tijdens mijn wilde jaren niet zo lang geleden
Ik zou dan eerder denken dat die cop de tijd van z'n leven moest gehad hebben,
maar misschien was ie te lelijk. Overigens, grote fantasie vrees ik, en totaal haram... :gniffel:

Hatert
13-06-11, 18:34
Niemand zou een boete moeten krijgen aangezien ik in het artikel geen daadwerkelijk misdrijf heb gezien tegen deze vrouw.
Voor zover ik weet gelden er in de USA geen wetten die vrouwen belemmeren om een rok te dragen.
Dus het is een erg vreemd verhaal.
Maar mocht het zo zijn dat een man besluit deze vrouw sexueel aan te vallen dan zal hij een boete moeten krijgen en niet deze vrouw, dat lijkt me duidelijk.

Wat een mongolische reaktie van je alsof je wel leest maar het niet begrijpt.

Maar de vrouw krijgt wel een boete als zij geen broek aan heeft op een fiets. Dat staat duidelijk in het artikel.

Het gaat niet om het aanvallen van een vrouw maar over dat een vrouw met een rok op een fiets gevaarlijk kan zijn voor mannren in het verkeer omdat zij hen met haar rokje kan afleiden.

Slinger
13-06-11, 18:54
ho ho , hold ur wild horses self -projections , silly cowgirl

had ik toch wel gelijk, zie ik dat het je boos had gemaakt , ik had toch wel een gevoelig snaartje geraakt bij je , zie ik , maar goed

dat was een dood normaal gebeurtenis die ik had verteld , kan je je niet voorstellen dat dat zou gebeuren , begrijpelijk als we in acht zouden nemen hoe zielig & gefrustreerd je zou zijn , dus , anders zou je niet zo hebben gereageerd ...

over gore vieze fantasieen moet je terecht bij je co homos , walgelijk vieze hypocriet moraal ridder flikker ...


kan men geen normaal gesprek met deze zielige gefrustreerd hypocriet losers hebben ...


daaaaaggg

Afgezien van de pornografische inhoud is het verhaal op zichzelf al ongeloofwaardig. Het kan onmogelijk waar zijn.

Mark
13-06-11, 19:11
Wat een mongolische reaktie van je alsof je wel leest maar het niet begrijpt.

Maar de vrouw krijgt wel een boete als zij geen broek aan heeft op een fiets. Dat staat duidelijk in het artikel.

Het gaat niet om het aanvallen van een vrouw maar over dat een vrouw met een rok op een fiets gevaarlijk kan zijn voor mannren in het verkeer omdat zij hun met haar rokje kan afleiden.

Rustig maar Hatert :) geen paniek. Ik begrijp wat er in het artikel staat. Maar dat vind ik dus niet juist.. thats all.

Spoetnik
13-06-11, 19:22
Waarschijnlijk een publiciteit stunt :)

Spoetnik
13-06-11, 19:24
Jasmijn likes to shock the market!

Specialties
Growing lifestyle companies with use of very limited resources

Jasmijn Rijcken | LinkedIn (http://www.linkedin.com/in/jasmijnrijcken)

Mark
13-06-11, 19:36
Jasmijn likes to shock the market!

Specialties
Growing lifestyle companies with use of very limited resources

Jasmijn Rijcken | LinkedIn (http://www.linkedin.com/in/jasmijnrijcken)

waarlijk wederom zijn we opgelicht door die marketers zonder scrupules :(

ze zet zelfs broeders als Hatert en ik tegen elkaar in deze topic!!

mark61
13-06-11, 20:29
Miskeen Originals

:haha: zeer toepasselijk

super ick
13-06-11, 22:12
H I L A R I S C H :hihi: maar die cop had toch wel gelijk hoor

moet dat ook in NL gebeuren , er zijn er zelfs "dames " in NL die zonder onderbroek onder hun rokje fietsen = een echt gevaar op de weg joh

ik heb heel veel verhalen erover meegmaakt , up close & personal met die provocerend verleidelijke dames '

dan maar deze vertellen : bij gebrek aan tijd dan , dit gebeurde wel veilig in de tram

ik was in de tram in Amsterdam een aantal jaren geleden , zat een lekker sexy blonde tegenover me , zag ik op een gegeven moment mijn mobiel vallen , wilde ik even pakken toen werd ik opeens geconfronteerd met die helemaal afgeschoren blonde's glorie .... was net of ik een elektrisch schok kreeg die ging door mijn heel lichaam heen , vooraal in die regio, je weet wel haha

die heet blonde keek me aan , zag hoe mijn totaal verrassing te lezen was op mijn gezicht & glimlachte , zelfs haar verleidelijke ogen glimlachten ...


ik kan je verzekeren dat ze een tijdje later bijna niet meer kon lopen haha toen ik klaar met haar was haha , vond ze ook super lekker , daar was ze eigenlijk op uit , vandaar die afwezigheid van har onderbroek

dat gebeurde tijdens mijn wilde jaren niet zo lang geleden

Die verhalen zijn bekend. Er is, enekele jaren geleden inderdaad een omgebouwde vent geweest die moslimmannen oppikte in de tram.

Je hebt hoogstwaarschijnlijk sex gehad met een man.

ELdorado
13-06-11, 23:03
Die verhalen zijn bekend. Er is, enekele jaren geleden inderdaad een omgebouwde vent geweest die moslimmannen oppikte in de tram.

Je hebt hoogstwaarschijnlijk sex gehad met een man.

haha

schei toch uit

denk je wel dat ik geen onderscheid kan maken tussen omgebouwde freaks & echte vrouwen ? u wish

die blonde was meer vrouwelijk dan veel vrouwen , was ook van die girlish vrouwen waarop lesbiennes vallen, was een echt vrouw van top tot teen , was mijn eigen vriendin geworden bovendien voor een lange tijd , had ik haar eigen familie leren kenen , ze had een broer , & 2 zusjes ...een heel aardig familie ......voordat ik er mee kapte met die avontuurtjes nadat ik DE liefde van mijn leven had ontmoet & ermee trouwde .....meer hoef je niet te weten ...

als ik van iets zeker was met betrekking tot vrouwen ,dan was ze het , die bloedmooi blonde die ik moeilijk kan vergeten = een mooi persoon van binnen & van buiten ......

nu ga ik ermee kappen met het naar boven brengen van mijn vroeger sex & liefde leven ...het is iets prive notabene ......& iets van het verleden waarmee ik alle contacten had verbroken voor begrijpelijke redenen dus ....

Kortman
14-06-11, 00:17
Die boetes kunnen niet hoog genoeg zijn voor die levensgevaarlijke K4 sletten. Ze moeten maar gewoon zonder die rokken gaan fietsen. :confused:

Of voor straf een boerka gaan dragen . dat zal ze leren die k4 sletten.
:wohaa:

Eric de Blois
14-06-11, 00:43
De k4-mannen kunnen zich niet inhouden en daarvoor moet de k4-vrouw haar vrijheid inleveren.

Niet kunnen inhouden

Zie je ook wel bij zwembaden waarbij meisjes bestast worden door bepaalde bezoekers die niet gewend zijn aan schaars geklede meisjes in het openbaar.

Daarvoor moeten vrouwen in bepaalde landen 'ingepakt' worden, zodat er totaal niets meer zichtbaar is van vrouwelijke schoonheid.

Wat mij opviel, mevrouw hatert, dat je nog niet eens het fatsoen hebt gehad om een paar woorden aan het afscheid van Eke te wijden. Ze is altijd onbegrijpelijk vriendelijk tegen jou geweest, ondanks je grofheden tegen bepaalde leden en kafir's in het algemeen. Kennelijk vind jij het belangrijker om je kafir-haat op dit forum te ontladen dan om enige vriendelijkheid te tonen.

Hatert
14-06-11, 00:56
Niet kunnen inhouden

Daarvoor moeten vrouwen in bepaalde landen 'ingepakt' worden, zodat er totaal niets meer zichtbaar is van vrouwelijke schoonheid.

Wat mij opviel, mevrouw hatert, dat je nog niet eens het fatsoen hebt gehad om een paar woorden aan het afscheid van Eke te wijden. Ze is altijd onbegrijpelijk vriendelijk tegen jou geweest, ondanks je grofheden tegen bepaalde leden en kafir's in het algemeen. Kennelijk vind jij het belangrijker om je kafir-haat op dit forum te ontladen dan om enige vriendelijkheid te tonen.

Sukkel jij kent mij niet.

Je moet Eke er niet bij halen om je irritatie jegens mijn persoon te uiten. Gewoon niet doen.

Als je echt wilt weten waarom ik nog niet gereageerd heb dan moet je dat op normale wijze vragen.

Eric de Blois
14-06-11, 01:14
Sukkel jij kent mij niet.

Jou niet kennen, dat is geen tekortkoming van mij. Je hebt het hier altijd over anderen, nooit over jezelf. Dan rest niets anders dan op grond van jouw eigen proza bepaalde conclusie's te trekken. Vertel eens wat over jezelf. Plaats wat foto's van jezelf en vertel wat je belangrijk vindt en wie je bent. Jezelf tonen is geen schande.


Je moet Eke er niet bij halen om je irritatie jegens mijn persoon te uiten. Gewoon niet doen.

Tegen Eke heb ik niets. Jij ook niet, zo vermoed ik.


Als je echt wilt weten waarom ik nog niet gereageerd heb dan moet je dat op normale wijze vragen.

Waarom heb je nog niet gereageerd?

Karin.N
14-06-11, 06:57
Amerika, een land waar je als atheist vrijwel kansloos bent om de verkiezingen te winnen. Een land waarin godsgeloof nog steeds een grote rol spreekt (naar mijn mening vaak een hypocriete rol, magoed).

Het verbaast me daarom niets dat vrouwen aangesproken kunnen worden op hun kledinggedrag. Godsdiensten hebben er een handje van om de verantwoordelijkheid van de mannelijke sexuele fantasie cq gedragingen bij vrouwen neer te leggen.

Karin.N
14-06-11, 06:59
De enigste K4-man die mij en mijn vriendinnen wel eens nafluiten waren bouwvakkers, maar sinds dit verboden is zijn het toch echt de mannen met een lichte huidtint die ons nafluiten en roepen, dus maak u niet zo druk over de potentie van de gelovige moslimman.

Divine 70, of heb ik het mis :D

knuppeltje
14-06-11, 07:56
waaroom zou ik bluffen ?

dat was een heel gewoon gebeurtenis voor me , moet ik eerlijk toegeven


Bij sommigen is dat een heel gewone gebeurtenis. Zal wel in hun genen zitten.

En sommigen blijven er gewoon halsstarrig mee doorgaan. :lachu:

Joesoef
14-06-11, 12:51
Hele verhaal is trouwens een hoax, publistunt van een fietsbedrijf (bron twitter)

super ick
14-06-11, 14:05
Aha, ik dacht in eerste instantie aan een uitwisselingsprogramma van politieagenten tussen Nederland en Iran.

BoerHarms
14-06-11, 16:29
H I L A R I S C H :hihi: maar die cop had toch wel gelijk hoor

moet dat ook in NL gebeuren , er zijn er zelfs "dames " in NL die zonder onderbroek onder hun rokje fietsen = een echt gevaar op de weg joh

ik heb heel veel verhalen erover meegmaakt , up close & personal met die provocerend verleidelijke dames '

dan maar deze vertellen : bij gebrek aan tijd dan , dit gebeurde wel veilig in de tram

ik was in de tram in Amsterdam een aantal jaren geleden , zat een lekker sexy blonde tegenover me , zag ik op een gegeven moment mijn mobiel vallen , wilde ik even pakken toen werd ik opeens geconfronteerd met die helemaal afgeschoren blonde's glorie .... was net of ik een elektrisch schok kreeg die ging door mijn heel lichaam heen , vooraal in die regio, je weet wel haha

die heet blonde keek me aan , zag hoe mijn totaal verrassing te lezen was op mijn gezicht & glimlachte , zelfs haar verleidelijke ogen glimlachten ...


ik kan je verzekeren dat ze een tijdje later bijna niet meer kon lopen haha toen ik klaar met haar was haha , vond ze ook super lekker , daar was ze eigenlijk op uit , vandaar die afwezigheid van har onderbroek

dat gebeurde tijdens mijn wilde jaren niet zo lang geleden

Zo, zo,dus niet lang geleden was je nog zo wild , hahahahahaha

super ick
14-06-11, 21:40
Zo, zo,dus niet lang geleden was je nog zo wild , hahahahahaha

IS een verhaaltje uit zijn rukboekje. :hihi:

super ick
14-06-11, 21:43
haha

schei toch uit

denk je wel dat ik geen onderscheid kan maken tussen omgebouwde freaks & echte vrouwen ? u wish

die blonde was meer vrouwelijk dan veel vrouwen , was ook van die girlish vrouwen waarop lesbiennes vallen, was een echt vrouw van top tot teen , was mijn eigen vriendin geworden bovendien voor een lange tijd , had ik haar eigen familie leren kenen , ze had een broer , & 2 zusjes ...een heel aardig familie ......voordat ik er mee kapte met die avontuurtjes nadat ik DE liefde van mijn leven had ontmoet & ermee trouwde .....meer hoef je niet te weten ...

als ik van iets zeker was met betrekking tot vrouwen ,dan was ze het , die bloedmooi blonde die ik moeilijk kan vergeten = een mooi persoon van binnen & van buiten ......

nu ga ik ermee kappen met het naar boven brengen van mijn vroeger sex & liefde leven ...het is iets prive notabene ......& iets van het verleden waarmee ik alle contacten had verbroken voor begrijpelijke redenen dus ....

Oke, nu even serieus dan.
Je zoekt toch wel een maagd he om mee te trouwen?