PDA

Bekijk Volledige Versie : PVV'ers voelen zich gediscrimineerd



Umarvlie
14-06-11, 08:56
PVV'ers voelen zich gediscrimineerd

AMSTERDAM - Steeds meer PVV-stemmers kloppen aan bij antidiscriminatiebureaus.

"Het zijn autochtone Nederlanders die zeggen: wij worden ook gediscrimineerd”, vertelt Luc Hofmans, directeur van het antidiscriminatiebureau Noord-Holland Noord, aan De Pers. Hij kreeg tientallen meldingen binnen, meestal over anti-PVV uitspraken in de media, soms over problemen op school of werk.

Een leerling zou een onvoldoende hebben gekregen voor een opstel omdat hij PVV-standpunten zou hebben verdedigd. Meer bekendere voorbeelden zijn die van een melding van een PVV-stemmer over PvdA’er Bas Sepers, die had gezegd dat het nieuwe kabinet ‘in de volksmond Bruin 1 heet’. Ook waren er klachten over directeur Ingrip Rep van het Centrum Beeldende Kunst Gelderland. Zij wilde geen zaken doen met PVV-stemmende kunstenaars.

De partij vindt het absurd dat PVV-stemmers te maken krijgen met discriminatie. „Ze moeten op school, op de werkvloer en bij sollicitaties openlijk voor hun politieke voorkeur uit kunnen komen.”

(Bron: Telegraaf)

knuppeltje
14-06-11, 09:03
Echte zeikerts zijn het!

Umarvlie
14-06-11, 09:07
Tijd dat ze zich aanpassen aan de Nederlandse cultuur, dan vallen ze niet zo uit de toon.

knuppeltje
14-06-11, 09:12
Tijd dat ze zich aanpassen aan de Nederlandse cultuur, dan vallen ze niet zo uit de toon.

Verplicht op eigen kosten een inburgeringscursus laten volgen, net zolang totdat ze daarvoor geslaagd zijn. Zal ik wel even het cursusprogramma en de daarbij behorende examenvraagstukken schrijven. :student:

mark61
14-06-11, 09:25
Ze moeten hun kop houden anders zeik ik hun brievenbus vol.

knuppeltje
14-06-11, 09:33
Ze moeten hun kop houden anders zeik ik hun brievenbus vol.

Nou, nou, mot dat zo agressief? :schreeuw:

reallife
14-06-11, 09:56
Had Pas het niet een keer over 'Maanblaffers?'

mark61
14-06-11, 12:00
Nou, nou, mot dat zo agressief? :schreeuw:

Vrijheid van meningsuiting broedert

Ready?
14-06-11, 12:18
Hulde aan de leraar die die leerling een onvoldoende gaf!

Wizdom
14-06-11, 19:17
Nou.... Ik weet het allemaal niet hoor... Die PVV'ers ik mot ze niet... Eigen volk eerst hoor... Dat PVV volk bakt ze wat mij betreft te bruin...

super ick
14-06-11, 21:46
Volkomen terecht ook!

En dan de reacties van de rasisten hier. Ze moeten niet zeiken, ze moeten hun kop houden.

VReselijk wat een botte domme mensen.

kingdom34
14-06-11, 23:18
Volkomen terecht ook!

En dan de reacties van de rasisten hier. Ze moeten niet zeiken, ze moeten hun kop houden.

VReselijk wat een botte domme mensen.

Het zijn geen racisten, maar het zijn mensen met een verstand van een aap.
Daar doe je niks aan, alleen maar voor bidden ;)

Eric de Blois
15-06-11, 03:02
Verplicht op eigen kosten een inburgeringscursus laten volgen, net zolang totdat ze daarvoor geslaagd zijn. Zal ik wel even het cursusprogramma en de daarbij behorende examenvraagstukken schrijven. :student:

En als je niet slaagt?

Wat is inburgering? Iemand moet willen integreren, zo niet dan even goede vrienden. Zolang de regels niet worden overtreden moet er ruimte zijn anders te kunnen zijn. Ik ben ook nooit geïntegreerd maar wel gelukkig.

J.Emhá
15-06-11, 05:13
Walgelijk is dat hoor. Alleen omdat je er anderen ideeën op na houdt, moet je nagewezen en uitgelachen worden? Zo gaan we toch niet met elkaar om in dit land?

Joesoef
15-06-11, 05:23
Achgossie, beetje huilie huilie doen en thee drinken bij een zwaar gesubsidieerd bureautje waar allemaal mensen werken met een linkse hobby.
Zal wel pijn doen :hihi:

super ick
15-06-11, 06:19
Achgossie, beetje huilie huilie doen en thee drinken bij een zwaar gesubsidieerd bureautje waar allemaal mensen werken met een linkse hobby.
Zal wel pijn doen :hihi:

Reactie een moderator onwaardig.

Partijdig en leugenaar.

Joesoef
15-06-11, 06:33
Reactie een moderator onwaardig.

Partijdig en leugenaar.


Ook een goedemorgen Dick!

Bart.NL
15-06-11, 06:34
Artikel 1 van de Grondwet:

"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."

Als je voor afschaffen van dit artikel bent, moet je niet klagen als mensen zich er niet aan houden.

Als je tegen afschaffen van dit artikel bent, moet je je er aan houden.

Dan zijn alle problemen opgelost.

knuppeltje
15-06-11, 08:18
En als je niet slaagt?

Wat is inburgering?

Paspoort inleveren en oprotten. Ofwel, koekje van eigen deeg.

Dat kunnen ze je bij de Partij Voor Volksverneukerij haarfijn uitleggen.

kingdom34
15-06-11, 10:23
Artikel 1 van de Grondwet:

"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."

Als je voor afschaffen van dit artikel bent, moet je niet klagen als mensen zich er niet aan houden.

Als je tegen afschaffen van dit artikel bent, moet je je er aan houden.

Dan zijn alle problemen opgelost.

Deze artikel 1 spreek zich zelf tegen.

1 Alle mensen zijn gelijk die in Nederland bevinden.
2 Gelijk behandeld dient te worden als gelijke zoals man en vrouw

3 en dit spreekt juist artikel 1 tegen:

Discriminatie wordt wel toegestaan onder de islam jegens Joden en Christenen, zoals we kunnen zien in de praktijk.

Zoals een Christelijke of Joodse man niet met een Islamitische vrouw mag trouwen omdat zij geen Moslims zijn. Vrouwen moeten hun geloof kenbaar maken door het dragen van een Hoofddoek en bedekkend kleding en rechten.

De Islam ziet als de drie-eenheid als Godslastering staat duidelijk in de Koran.
Hoe kan je een ander geloof respecteren als je hen veroordeeld tot Godslastering?

Dat zijn de punten waar de Artikel 1 tegenspreek en zelfs legaliseert deze praktijken.

kingdom34
15-06-11, 10:26
Achgossie, beetje huilie huilie doen en thee drinken bij een zwaar gesubsidieerd bureautje waar allemaal mensen werken met een linkse hobby.
Zal wel pijn doen :hihi:

Over welke zwaar gesubsidieerde bureau bedoel je dan?

Bart.NL
15-06-11, 10:54
Deze artikel 1 spreek zich zelf tegen.

1 Alle mensen zijn gelijk die in Nederland bevinden.
2 Gelijk behandeld dient te worden als gelijke zoals man en vrouw

3 en dit spreekt juist artikel 1 tegen:

Discriminatie wordt wel toegestaan onder de islam jegens Joden en Christenen, zoals we kunnen zien in de praktijk.

Zoals een Christelijke of Joodse man niet met een Islamitische vrouw mag trouwen omdat zij geen Moslims zijn. Vrouwen moeten hun geloof kenbaar maken door het dragen van een Hoofddoek en bedekkend kleding en rechten.

De Islam ziet als de drie-eenheid als Godslastering staat duidelijk in de Koran.
Hoe kan je een ander geloof respecteren als je hen veroordeeld tot Godslastering?

Dat zijn de punten waar de Artikel 1 tegenspreek en zelfs legaliseert deze praktijken.

Artikel 1 is zinloos. Je kunt discrimineren zonder het te uiten en dan is het niet te bewijzen. Dus artikel 1 bevordert hypocrisie. Wederzijds respect is niet af te dwingen met een wet.

kingdom34
15-06-11, 16:20
Artikel 1 is zinloos. Je kunt discrimineren zonder het te uiten en dan is het niet te bewijzen. Dus artikel 1 bevordert hypocrisie. Wederzijds respect is niet af te dwingen met een wet.

Ben helemaal met je eens, respect dien men te verdienen en ook normaal met andere mensen zoals anders denkende te respecteren.

Artikel 1 wordt het in je mond gepropt. Iedereen mag doen en zeggen wat hij/zij wilt, of het godslasterlijk is wat dan ook. Ben zelf zeer gelovig, maar ik vind dat mensen zeggen wat ze kunnen zeggen.

super ick
15-06-11, 16:36
Ook een goedemorgen Dick!

Jaja ik was er vroeg bij.

Joesoef
15-06-11, 16:57
Over welke zwaar gesubsidieerde bureau bedoel je dan?


Antidiscriminatiebureau Noord-Holland Noord. Of hebben ze eigen inkomsten, gejutte spullen in een webwinkeltje oid?

Spoetnik
15-06-11, 17:13
Antidiscriminatiebureau Noord-Holland Noord. Of hebben ze eigen inkomsten, gejutte spullen in een webwinkeltje oid?

Meteen afschaffen die subsidie-pot van den PVV!

kingdom34
15-06-11, 20:24
Antidiscriminatiebureau Noord-Holland Noord. Of hebben ze eigen inkomsten, gejutte spullen in een webwinkeltje oid?

Dat is toch ook meestal door de overheid gesubsidieerd, dat was volgens mij altijd zo geweest hoor, daar hoeft je geen PVV'er voor te zijn dat was al een lange tijd voordat de PVV kwam en pas zeiken zeuren over subsidie slurpleraar omdat PVV'ers zich gediscrimineerd worden?

Het is niet fijn als je voor de PVV kiest meteen uit worden gemaakt voor vieze Nazie of vieze NSB'er noem maar op. Dat zijn gewoon mensen die op de PVV hebben gestemd.

Joesoef
15-06-11, 20:25
Dat is toch ook meestal door de overheid gesubsidieerd, dat was volgens mij altijd zo geweest hoor.

Fijn toch voor die huilende PVV-ers.

kingdom34
15-06-11, 20:28
Meteen afschaffen die subsidie-pot van den PVV!


Dat pot was al 20 jaar voor de PVV kwam, wat je nou te zeiken over een zogenaamd PVV pot? Verdiep je eerst even voordat je domme dingen gaat posten.

Spoetnik
15-06-11, 20:35
Dat pot was al 20 jaar voor de PVV kwam, wat je nou te zeiken over een zogenaamd PVV pot? Verdiep je eerst even voordat je domme dingen gaat posten.

Iedereen weet dat de PVV alle subsidies willen stoppen, dus het is hypocriet van pvv stemmers om aan te kloppen bij een gesubsidieerde instelling. Gewoon bordje ophangen voor PVV'ers verboten!

Joesoef
15-06-11, 20:37
Dat pot was al 20 jaar voor de PVV kwam, wat je nou te zeiken over een zogenaamd PVV pot? Verdiep je eerst even voordat je domme dingen gaat posten.


Maar als het een beetje uitkomt maak je er maar al te graag misbruik van!

kingdom34
15-06-11, 20:43
Maar als het een beetje uitkomt maak je er maar al te graag misbruik van!

Joesoef, even een persoonlijke vraag aan je voordat ik verder erop in gaat.
Want anders heeft het geen nut om daar over discussie te voeren als jij anit PVV bent.

Ben je soms een anti PVV'ER ?

kingdom34
15-06-11, 20:45
Iedereen weet dat de PVV alle subsidies willen stoppen, dus het is hypocriet van pvv stemmers om aan te kloppen bij een gesubsidieerde instelling. Gewoon bordje ophangen voor PVV'ers verboten!

Als ik zo de PVV standpunten bekijkt, gaat het meer om de media/cultuur en milieu.
Discriminatiebureaus vallen daar niet onder namelijk, dat is een belangrijk bureau namelijk en als ik zover weet heeft Geert nooit daarover gehad.

Joesoef
15-06-11, 20:50
Als ik zo de PVV standpunten bekijkt, gaat het meer om de media/cultuur en milieu.
Discriminatiebureaus vallen daar niet onder namelijk, dat is een belangrijk bureau namelijk en als ik zover weet heeft Geert nooit daarover gehad.


Tuurlijk is de PVV daar tegen, al die klagende hoofddoekjes, baardapen en sandalendragers.

kingdom34
15-06-11, 21:10
Tuurlijk is de PVV daar tegen, al die klagende hoofddoekjes, baardapen en sandalendragers.

Dat is geen racisme namelijk klagen over hoofddoeken die vrouwen verplicht moeten dragen om hun geloof te uiten. Weet je nog dat discussie over artikel 1 ? dat is waar het omgaat.

Yoesoef, je moet eens leren wat de standpunten zijn over de PVV.
PVV heeft scherpe kritiek geuit over de Islam, en zie wat er nu gebeurd met mensen zoals Geert die altijd beveiligd moet worden en geen vrijheid kent omdat hij scherpe kritiek heeft op de islam, dit was nooit gebeurd als Geert scherpe kritiek uitte over de Christendom of Jodendom, snap je nou eindelijk?

PVV is gewoon tegen de islam en ze hebben ook duidelijke reden waarom, niet tegen mensen zoals jou die de islam aanhangen maar duidelijk tegen de islam en dat is niet persoonlijks namelijk. Het gaat over de haatdragende teksten wat in de Koran staat en dat zet mensen aan haat en moorden, dat is wat Geert heeft aangetoond hoe gevaarlijk de islam is.

Ik ben zelf een VVD stemmer, ik geef hier Geert wel gelijk in gezien ik ook ervaring en veel kennis hebt over de islam. Als ik zie mensen als jou totaal wordt radicaal tegen mensen zoals Geert of de mensen die op de PVV hebben gestemd maak ik me ernstige zorgen.

En dat omdat Geert alleen scherpe en pijnlijk kritiek open legt over de islam.
Nogmaals, het gaat over de islam zelf, niet om personen die de Islam aanhangen.

Joesoef
15-06-11, 21:20
PVV is een one-issue partij en dan ook nog op basis van valse veronderstellingen

Spoetnik
15-06-11, 21:24
Wel leuk dat PVV'ers zo op stang gejaagd kunnen worden :)

Joesoef
15-06-11, 21:26
Wel leuk dat PVV'ers zo op stang gejaagd kunnen worden :)


Gaat alleen wel erg makkelijk, geen lol aan.

jenny enschede
15-06-11, 22:01
Dus we hebben nu in Nederland 3 partijen?

Allochtonen, autochtonen en PVV-ers

kingdom34
15-06-11, 22:08
PVV is een one-issue partij en dan ook nog op basis van valse veronderstellingen

Yoesoef, je hoeft echt geen zorgen te maken dat de PVV tegen jou keert omdat je de islam aanhangt, zolang je goed doet is prima. Laat je niet misleiden door mensen die beweren dat de PVV tegen is van mensen zoals jou, dat is helemaal niet het geval. Jammer dat je zo laat aanpraten door derde.

kingdom34
15-06-11, 22:09
Wel leuk dat PVV'ers zo op stang gejaagd kunnen worden :)

Tot dat jou eens overkomt, kijken hoe je dan gaat voelen en reageren.
Wat ben je toch een onsmakelijk geval zeg, moge de Here je vergeven.

reallife
15-06-11, 23:02
Wat ben je toch een onsmakelijk geval zeg, moge de Here je vergeven.

Praat je in het echt ook zo? :argwaan:

kingdom34
15-06-11, 23:46
Praat je in het echt ook zo? :argwaan:

Lees zijn bericht eens, en geef je mening erover.

super ick
16-06-11, 06:51
Haha, wel lachen. Zo'n subsidieburootje wordt bemand (o nee bemenst!) door macrobiotische cake-eters die nu aangiften van PVV'ers moeten opnemen.

Volgens mij komt de rook uit hun oren. :hihi:

mark61
16-06-11, 07:14
Praat je in het echt ook zo? :argwaan:

:hihi:

mark61
16-06-11, 07:20
PVV is een one-issue partij en dan ook nog op basis van valse veronderstellingen

Zeg mag ik jou een persoonlijke vraag stellen? :wijs:

The_Grand_Wazoo
16-06-11, 08:34
Het PVV gedachtegoed is gebaseerd op een geïdealiseerd verleden, het geloof in de superioriteit van de eigen cultuur en samenleving, een diep wantrouwen tegen anders denkende en 'volksaard' vreemde religies en culturen en terugkeer naar, of de instandhouding van verworven economische rechten. Deze coctail verschilt in geen enkel opzicht van dat van de NSDAP.

Deze vergelijking zegt natuurlijk niets over de aanhangers van Wilders. Zoals de kritiek van Wilders op de Islam immers niets zegt over de moslims ... toch?