PDA

Bekijk Volledige Versie : Mark geef eens een levensteken



Hatert
21-06-11, 09:32
di 21 jun 2011, 00:50

Tientallen doden door vliegtuigcrash Rusland

MOSKOU - In Rusland zijn zeker 44 mensen om het leven gekomen door een vliegtuigongeval. Er waren 43 passagiers en negen bemanningsleden aan boord van de Toepolev Tu-134, die neerstortte in de omgeving van de noordwestelijke stad Petrozavodsk, zo meldden de Russische autoriteiten in de nacht van maandag op dinsdag. Acht overlevenden zouden zijn opgenomen in ziekenhuizen.

Het vliegtuig was onderweg van de hoofdstad Moskou naar Petrozavodsk, dat ongeveer 400 kilometer ten noordenoosten van Sint-Petersburg ligt, in de buurt van de grens met Finland. De Toepolev verdween kort voor middernacht van de radar.

Het toestel zou vlam hebben gevat toen het crashte op een snelweg, 1 kilometer van de luchthaven van Petrozavodsk. Dat is de hoofdstad van de Russische autonome deelrepubliek Karelië. Het is nog onduidelijk hoe het ongeval heeft kunnen gebeuren.

Het vliegtuig miste een aantal woningen op een haar na. De snelweg bood volgens het Russische persbureau Interfax een lugubere aanblik, met overal stoffelijke overschotten en lichaamsdelen.


Tientallen doden door vliegtuigcrash Rusland - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] (http://www.telegraaf.nl/buitenland/10061567/__Doden_door_crash_Rusland__.html?p=7,1)

mark61
21-06-11, 09:39
Ik denk niet dat Mark met meukmaatschappijen vliegt. Hoop ik dan toch.

Hatert
21-06-11, 10:01
Onder de doden is een Nederlander, zo blijkt uit de passagierslijst die het Russische ministerie van Noodsituaties vandaag heeft vrijgegeven...


Nederlander omgekomen bij vliegtuigcrash Rusland - BUITENLAND - PAROOL (http://www.parool.nl/parool/nl/225/BUITENLAND/article/detail/2455363/2011/06/21/Nederlander-omgekomen-bij-vliegtuigcrash-Rusland.dhtml)

Joesoef
21-06-11, 11:59
Ik denk niet dat Mark met meukmaatschappijen vliegt. Hoop ik dan toch.

Bij binnelandse vluchten heb je vaak niet voor het kiezen.

mark61
21-06-11, 12:22
Bij binnelandse vluchten heb je vaak niet voor het kiezen.

Neuh. Maar wat zou hij in Karelië moeten?

Tomas
21-06-11, 12:26
Vanaf Moskou, terwijl ie in Sint Petersburg gestationeerd is.

Bofko
21-06-11, 12:36
Neuh. Maar wat zou hij in Karelië moeten?

Wie weet ? In Moermansk zullen toch ook wel bouwprojecten uitgevoerd worden ?

mark61
21-06-11, 13:28
Wie weet ? In Moermansk zullen toch ook wel bouwprojecten uitgevoerd worden ?

Maar daar is dat geheim :hihi:. Bovendien dacht ik dat hij speciaal in het ontwerpen van olie-installaties zat, maar daar kan ik me in vergissen.