PDA

Bekijk Volledige Versie : Leefbaar racist en eerste kamerlid voor de PVV wenst wethouder dood



Hatert
22-06-11, 20:09
Rel: 'Ronald Sørensen wenst wethouder dood'

PvdA-fractievoorzitter in de Rotterdamse gemeenteraad Peter van Heemst heeft vandaag furieus gereageerd op uitlatingen van PVV-senator Ronald Sørensen.

Sørensen liet op de website van Leefbaar Rotterdam een reactie achter op het beleid van PvdA-wethouder Jantine Kriens: 'Als Kriens mijn kat was, zou ik tegen de dierenarts zeggen: haal haar uit haar lijden'.

'Dit komt neer op een doodswens', aldus Van Heemst. 'We moeten als stadsbestuur en raad die man gaan boycotten.'

Sørensen was tot maart fractievoorzitter van Leefbaar Rotterdam. Hij zit sinds kort voor de PVV in de Eerste Kamer. De senator reageerde dinsdag op de website van LR op een filmpje over wethouder Kriens (financiën) en haar volgens Leefbaar desastreuze financiële beleid.

'Hij is al maanden bezig met een hetze tegen Kriens, maar wat hij nu heeft gezegd gaat alle perken te buiten', vindt Van Heemst. Hij twitterde de uitspraak van het Eerste Kamerlid woensdagavond. Bij zijn vertrek naar Den Haag, had Sørensen gezegd dat 'alle Rotterdamse wethouders amateurs zijn.' (ANP/Redactie)


22/06/11 20u45

Rel: 'Ronald Sørensen wenst wethouder dood' - Binnenland - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/2456269/2011/06/22/Rel-Ronald-S-rensen-wenst-wethouder-dood.dhtml)

Eric de Blois
22-06-11, 20:27
Dit komt niet uit de lucht vallen. Er is iets aan vooraf gegaan. Sørensen wordt al heel lang getreiterd door de fatsoenlijke mensen in de raad. Verder is Rotterdam een verloren stad. De strijd tegen de al maar oprukkende criminelen en aso's is verloren. Dat moet het stadsbestuur gewoon eens toegeven. Wie fatsoenlijk is en van eerlijk werken houdt heeft in deze vieze stad niets te zoeken en kan beter elders gaan wonen en werken. Gewoon het tuig isoleren en weg laten rotten tussen het vuil en de graffiti van deze pleurisstad.

A_K_A
22-06-11, 20:33
Dit komt niet uit de lucht vallen. Er is iets aan vooraf gegaan. Sørensen wordt al heel lang getreiterd door de fatsoenlijke mensen in de raad.

Ja, dan is het gerechtvaardigd..

Joesoef
22-06-11, 20:48
Dit komt niet uit de lucht vallen. Er is iets aan vooraf gegaan. Sørensen wordt al heel lang getreiterd door de fatsoenlijke mensen in de raad. Verder is Rotterdam een verloren stad. De strijd tegen de al maar oprukkende criminelen en aso's is verloren. Dat moet het stadsbestuur gewoon eens toegeven. Wie fatsoenlijk is en van eerlijk werken houdt heeft in deze vieze stad niets te zoeken en kan beter elders gaan wonen en werken. Gewoon het tuig isoleren en weg laten rotten tussen het vuil en de graffiti van deze pleurisstad.

:maf:

mark61
22-06-11, 21:00
Senatoren waren vroeger achtenswaardige mensen. Nu heb je tokkies in de Eerste Kamer. Het gaat goed met Nederland.

mark61
22-06-11, 21:00
Dit

Dat weet jij allemaal te melden vanuit de boonies in Zuid-Chili? Opmerkelijk.

super ick
22-06-11, 21:07
Rel: 'Ronald Sørensen wenst wethouder dood'

PvdA-fractievoorzitter in de Rotterdamse gemeenteraad Peter van Heemst heeft vandaag furieus gereageerd op uitlatingen van PVV-senator Ronald Sørensen.

Sørensen liet op de website van Leefbaar Rotterdam een reactie achter op het beleid van PvdA-wethouder Jantine Kriens: 'Als Kriens mijn kat was, zou ik tegen de dierenarts zeggen: haal haar uit haar lijden'.

'Dit komt neer op een doodswens', aldus Van Heemst. 'We moeten als stadsbestuur en raad die man gaan boycotten.'

Sørensen was tot maart fractievoorzitter van Leefbaar Rotterdam. Hij zit sinds kort voor de PVV in de Eerste Kamer. De senator reageerde dinsdag op de website van LR op een filmpje over wethouder Kriens (financiën) en haar volgens Leefbaar desastreuze financiële beleid.

'Hij is al maanden bezig met een hetze tegen Kriens, maar wat hij nu heeft gezegd gaat alle perken te buiten', vindt Van Heemst. Hij twitterde de uitspraak van het Eerste Kamerlid woensdagavond. Bij zijn vertrek naar Den Haag, had Sørensen gezegd dat 'alle Rotterdamse wethouders amateurs zijn.' (ANP/Redactie)


22/06/11 20u45

Rel: 'Ronald Sørensen wenst wethouder dood' - Binnenland - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/2456269/2011/06/22/Rel-Ronald-S-rensen-wenst-wethouder-dood.dhtml)

Bekend verschijnsel. Een beetje schijten op elkaar.
Lijken wel prikkers.

Hatert
22-06-11, 21:07
YouTube - ‪Rotterdam‬‏

Joesoef
22-06-11, 21:12
Bekend verschijnsel. Een beetje schijten op elkaar.
Lijken wel prikkers.


In brievenbussen piesen, bejaarden pesten!

Eric de Blois
22-06-11, 21:15
Dat weet jij allemaal te melden vanuit de boonies in Zuid-Chili? Opmerkelijk.

ik kwam in de jaren '60 vanuit Vlaardingen, waar ik geboren ben en helaas elf jaar heb gewoond, regelmatig in Rotterdam. Ik vond het toen al net als Vlaardingen een ongelooflijk vieze en akelige stad en dacht dat het niet erger zou kunnen. Maar ik heb mij danig vergist. Rotterdam is veel crimineler en onleefbaarder dan veertig jaar terug. De metro en mooie gebouwen helpen daar niets aan. De asociale ellende wordt met de dag groter. Ik heb nog wat familie in Rotterdam en zo blijf ik op de hoogte. Zo nu en dan kom in nog in Nederland. Daarbij heb ik laatst ook Rotterdam bezocht samen met mijn vriendin. Wat een pleurisstad zeg. Je schaamt je rot dat dat Nederland is.

knuppeltje
23-06-11, 07:57
Dit komt niet uit de lucht vallen. Er is iets aan vooraf gegaan.

Sørensen wordt al heel lang getreiterd door de fatsoenlijke mensen in de raad.

All sinds die onleefbaren een partij oprichtten.

Met zijn ongelooflijk grote bek? Lijkt me heel sterk als het niet omgekeerd is.

super ick
23-06-11, 08:09
In brievenbussen piesen, bejaarden pesten!

Rustig, hou je in.
Doe het gewoon maar strooi het niet rond.

Eric de Blois
23-06-11, 17:54
All sinds die onleefbaren een partij oprichtten.

Met zijn ongelooflijk grote bek? Lijkt me heel sterk als het niet omgekeerd is.

Misschien vind je dat hij een grote bek heeft. Hij heeft ook vaak goede argumenten. En die vallen altijd in slechte aarde. Vervolgens krijg je dan geen inhoudelijk antwoord maar een gemene opmerking. Dat zie je hier soms ook tussen prikkers. Als je drie gemeen bedoelde opmerkingen in nette bewoordingen naar je hoofd krijgt geslingerd, kan je soms je geduld verliezen. Dan kan het zijn dat je de poes uit zijn lijden wilt helpen. Dat is niet letterlijk bedoeld, maar dat wordt om strategische redenen wel als zodanig door de tegenparij opgevoerd. Eerst iemand het bloed onder zijn nagels halen, en dan klagen dat hij een keer boos wordt. Ik denk dat het zelf's een bewuste tactiek is. Politiek is gewoon een vuil spel. Het gaat niet om het argument, maar om de schijn. Wie de schijn tegen zich heeft verliest.

Joesoef
23-06-11, 17:58
Rustig, hou je in.
Doe het gewoon maar strooi het niet rond.


Heet ik Lucassen?

Spitsboef
23-06-11, 18:42
ik kwam in de jaren '60 vanuit Vlaardingen, waar ik geboren ben en helaas elf jaar heb gewoond, regelmatig in Rotterdam. Ik vond het toen al net als Vlaardingen een ongelooflijk vieze en akelige stad en dacht dat het niet erger zou kunnen. Maar ik heb mij danig vergist. Rotterdam is veel crimineler en onleefbaarder dan veertig jaar terug. De metro en mooie gebouwen helpen daar niets aan. De asociale ellende wordt met de dag groter. Ik heb nog wat familie in Rotterdam en zo blijf ik op de hoogte. Zo nu en dan kom in nog in Nederland. Daarbij heb ik laatst ook Rotterdam bezocht samen met mijn vriendin. Wat een pleurisstad zeg. Je schaamt je rot dat dat Nederland is.


Aaaah wat schattig, calimerocomplex : ''Zij zijn groot en ik is klein en da's niet eerlijk, o nee''

Ze hebben nog 's een allochtoon als burgemeester.
Gepost via http://m.maroc.nl

Eric de Blois
23-06-11, 18:58
Aaaah wat schattig, calimerocomplex : ''Zij zijn groot en ik is klein en da's niet eerlijk, o nee''


Puber.

Voel jij je soms geïdentificeerd met de groep (criminelen) waar ik op doel? Ja, die zijn groot doordat ze meestal in groepsverband werken, dat wel ja. Iets wat groot is wint het altijd van iets wat klein is ja. En wat is je punt?

super ick
24-06-11, 09:11
Heet ik Lucassen?

ZOu kunnen, ik weet je echte naam niet.

knuppeltje
24-06-11, 09:52
Misschien vind je dat hij een grote bek heeft.

Hij heeft ook vaak goede argumenten.

Misschien? Blijft lachen met je.

Ben benieuw, vertel eens?

mark61
24-06-11, 09:59
Sörensen is een randdebiel.

Lang leve de vrijheid van meningsuiting.

super ick
24-06-11, 15:29
Sörensen is een randdebiel.

Lang leve de vrijheid van meningsuiting.

Ik vind deze opmerking, voor jou doen, zeer beschaafd.

Soldim
24-06-11, 15:35
Dan kan het zijn dat je de poes uit zijn lijden wilt helpen. Dat is niet letterlijk bedoeld, maar dat wordt om strategische redenen wel als zodanig door de tegenparij opgevoerd.

Hoe kun je zoiets figuurlijk nemen? Wat bedoelde hij in jou opinie precies?

mark61
24-06-11, 15:40
Ik vind deze opmerking, voor jou doen, zeer beschaafd.

Ik vind het een zeer onbeschaafde mededeling. Maja, dat is de norm tegenwoordig toch?

Eric de Blois
24-06-11, 18:58
Dan kan het zijn dat je de poes uit zijn lijden wilt helpen. Dat is niet letterlijk bedoeld, maar dat wordt om strategische redenen wel als zodanig door de tegenparij opgevoerd.


Hoe kun je zoiets figuurlijk nemen? Wat bedoelde hij in jou opinie precies?

Hij wilde grappig zijn zo is mijn overtuiging. Werkelijk dreigen met de dood doe je niet als reactie op vervelende pesterijen in groepsverband. Mensen die iemand echt bedreigen met de dood doen dat meestal stiekum. Ik zou hem adviseren gewoon vriendelijk te blijven, hoe moeilijk dat ook is. Dat is voor de tegenstander erg verwarrend en levert als resultaat op termijn de treiteraar een negatief imago op. En dat is winst voor degene die vriendelijk bleef. Die poes was echt gewoon een grapje als reactie op al het getreiter. Misschien niet verstandig maar wel grappig op dat moment en begrijpelijk voor de situatie.

Eric de Blois
24-06-11, 19:04
Misschien? Blijft lachen met je.

Ben benieuw, vertel eens?

Van jou gelijk krijgen zal toch niet gebeuren. Waarom dan al die moeite doen als het bij voorbaat niets oplevert? Wat jij vindt is voor jou belangrijk, niet voor mij. Wat voor mij heel netjes is, is voor jou misschien heel onfatsoenlijk en omgekeerd. Daar ga ik geen tijd en energie aan verspillen. Je zegt het zelf al: "Blijf lachen met je". Waarom zou ik zo'n arrogante man als jij dan nog op zijn wenken bedienen? Daar ben ik van nature gewoon te lui voor.

Spitsboef
24-06-11, 21:59
Puber.

Voel jij je soms geïdentificeerd met de groep (criminelen) waar ik op doel? Ja, die zijn groot doordat ze meestal in groepsverband werken, dat wel ja. Iets wat groot is wint het altijd van iets wat klein is ja. En wat is je punt?

Pedo.

Ik pas in geen hokje. Hoe vaak moet ik het je duidelijk maken?
Mijn punt is: .

knuppeltje
25-06-11, 09:33
Van jou gelijk krijgen zal toch niet gebeuren. Waarom dan al die moeite doen als het bij voorbaat niets oplevert?

Daar ben ik van nature gewoon te lui voor.

Dat zie je toch echt verkeerd. Als er iemand hier is die graag anderen gelijk geeft, dan ben ik het wel. Ok, ze moeten het wel hebben natuurlijk. :ego:

Daar was ik al bang voor. :jammer:

super ick
25-06-11, 13:57
Ik vind het een zeer onbeschaafde mededeling. Maja, dat is de norm tegenwoordig toch?

Gezien jou taalgebruik zou dat, voor de kringen waarin jij verkeer, waarschijnlijk wel de norm zijn ja.

Spitsboef
25-06-11, 14:04
Gezien jou taalgebruik zou dat, voor de kringen waarin jij verkeer, waarschijnlijk wel de norm zijn ja.

Heb je je basisschool niet afgemaakt? :/
Gepost via http://m.maroc.nl

7eloua
25-06-11, 14:48
YouTube - ‪Rotterdam‬‏ (http://www.youtube.com/watch?v=SEbz0zjblnQ)

Zijn dat niet jouw foto's?
Mooi hoor!

7eloua
25-06-11, 14:49
Dit komt niet uit de lucht vallen. Er is iets aan vooraf gegaan. Sørensen wordt al heel lang getreiterd door de fatsoenlijke mensen in de raad. Verder is Rotterdam een verloren stad. De strijd tegen de al maar oprukkende criminelen en aso's is verloren. Dat moet het stadsbestuur gewoon eens toegeven. Wie fatsoenlijk is en van eerlijk werken houdt heeft in deze vieze stad niets te zoeken en kan beter elders gaan wonen en werken. Gewoon het tuig isoleren en weg laten rotten tussen het vuil en de graffiti van deze pleurisstad.

Zet je eigen issues opzij en kijk naar de feiten in bovenstaand artikel ipv de dader als slachtoffer neer te zetten.

7eloua
25-06-11, 14:51
Misschien vind je dat hij een grote bek heeft. Hij heeft ook vaak goede argumenten. En die vallen altijd in slechte aarde. Vervolgens krijg je dan geen inhoudelijk antwoord maar een gemene opmerking. Dat zie je hier soms ook tussen prikkers. Als je drie gemeen bedoelde opmerkingen in nette bewoordingen naar je hoofd krijgt geslingerd, kan je soms je geduld verliezen. Dan kan het zijn dat je de poes uit zijn lijden wilt helpen. Dat is niet letterlijk bedoeld, maar dat wordt om strategische redenen wel als zodanig door de tegenparij opgevoerd. Eerst iemand het bloed onder zijn nagels halen, en dan klagen dat hij een keer boos wordt. Ik denk dat het zelf's een bewuste tactiek is. Politiek is gewoon een vuil spel. Het gaat niet om het argument, maar om de schijn. Wie de schijn tegen zich heeft verliest.

Jij bent hier zelf ook niet vies van. ;)

Eric de Blois
25-06-11, 16:00
Jij bent hier zelf ook niet vies van. ;)

Wat ben je scherp!

:wink:

Eric de Blois
25-06-11, 16:04
Pedo.

Ik pas in geen hokje. Hoe vaak moet ik het je duidelijk maken?
Mijn punt is: .

Grappig:

'Pedo'

en dan:

'ik pas in geen hokje'

Waar heb ik dat allemaal aan te danken? Ik walg van mijn begripvolle bui trouwens, maar ik kan gewoon niet boos worden om deze dingen. Misschien ben je niet belangrijk genoeg. Ik weet het niet. Het verbaasd mij wel.

Spitsboef
27-06-11, 06:55
Grappig:

'Pedo'

en dan:

'ik pas in geen hokje'

Waar heb ik dat allemaal aan te danken? Ik walg van mijn begripvolle bui trouwens, maar ik kan gewoon niet boos worden om deze dingen. Misschien ben je niet belangrijk genoeg. Ik weet het niet. Het verbaasd mij wel.

Waarom zou je boos moeten worden dan?
Ik ben maar een mens, ja. Jij bent voor mij evenmin belangrijk.
En je weet inderdaad niet veel, nee...
Bah, ga toch Nederlands leren. :)

super ick
27-06-11, 08:32
Ik denk dat Eric wel een punt heeft.

Er is een soort scheuring ontstaan waarin sommige rechtse partijen op lokaal niveau en 1 partij op landelijk niveau, als 'slecht' weggezet zijn.
Natuurlijk is er vrijheid van meningsuiting en natuurlijk wordt het debat aangegaan maar......... 'ze' zijn onfris en haatzaaiend.
Inmiddels is de politiek zo ver dat samenwerking tussen deze dus ook uit den boze is.

Er is een bepaalde toon gezet waar wel degelijk rekening mee gehouden moet worden. Als ze elkaar kunnen pakken, hoe kinderachtig soms ook, dan doen ze dat.

mark61
27-06-11, 08:49
Gezien jou taalgebruik zou dat, voor de kringen waarin jij verkeer, waarschijnlijk wel de norm zijn ja.

Nee, het is jouw norm. Het is de norm van de PVV.

super ick
27-06-11, 13:04
Nee, het is jouw norm. Het is de norm van de PVV.

Maak er nu geen pot-ketel-verhaal van anders ga ik een paar quotes plaatsen.

Sjon is er nog steeds voor onder behandeling.

H.P.Pas
27-06-11, 13:08
Sjon is er nog steeds voor onder behandeling.

En daar hoort hij ook. Een speciaal geval.

super ick
27-06-11, 13:32
En daar hoort hij ook. Een speciaal geval.

Dat het verdient dagelijks de huid vol gescholden te worden?