PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse rouwstoetterreur



super ick
24-06-11, 09:16
www.dumpert.nl - Marokkaanse Rouwstoetterreur (http://www.dumpert.nl/mediabase/1546481/de6889b3/marokkaanse_rouwstoetterreur.html)

Ik zeg, helemaal verrot slaan. Dezelfde taal spreken. 'Trajectjes' helpen hier niet meer.

nour_islam
24-06-11, 09:42
ik zeg ook verrot slaan. dit kan echt niet.

Stopnaald
24-06-11, 09:53
Ik zeg, gesprekken met ouders op school en vervolgens een berg strafwerk en nablijven (om het strafwerk te schrijven) op school voor de kids tot ze blauwe vingers en houten billen (van die harde stoeltjes) hebben.

Ouders kunnen evt. besluiten met hun lievertje naar de nabestaanden toe te gaan om excuus aan te bieden. Zou wel zo netjes zijn.

nour_islam
24-06-11, 09:55
dit schijnt niet de eerste keer te zijn dat het gebeurt. af en toe een pak rammel wil wel helpen

Hatert
24-06-11, 09:59
www.dumpert.nl - Marokkaanse Rouwstoetterreur (http://www.dumpert.nl/mediabase/1546481/de6889b3/marokkaanse_rouwstoetterreur.html)

Ik zeg, helemaal verrot slaan. Dezelfde taal spreken. 'Trajectjes' helpen hier niet meer.

Jij bent gewoon een opperLafaard en zo dom als de achterkant van een ezel.

Wilders mag wel kwetsen en beledigen maar als basisschoolkinderen wellicht met elkaar bezig zijn en gek doen dan wil je ze in elkaar slaan.

Ben jij 1 van die helden die de school heeft bedreigt?

Basisschool bedreigen omdat een paar kinderen gek hebben gedaan en waarvan niet eens zeker is dat ze met de rouwstoet bezig waren.

super ick
24-06-11, 10:09
Jij bent gewoon een opperLafaard en zo dom als de achterkant van een ezel.

Wilders mag wel kwetsen en beledigen maar als basisschoolkinderen wellicht met elkaar bezig zijn en gek doen dan wil je ze in elkaar slaan.

Ben jij 1 van die helden die de school heeft bedreigt?

Basisschool bedreigen omdat een paar kinderen gek hebben gedaan en waarvan niet eens zeker is dat ze met de rouwstoet bezig waren.

O zo noem jij dat. Een paar kinderen die een beetje gek doen.

En als er nu eens een paar kinderen bij islamitische uitvaarten bv. bij de moskee op het dak van de rouwauto gaan beuken onder het uitschreeuwen van geitenneuker o.i.d? Neem je het dan ook zo licht op?

Hatert
24-06-11, 10:27
O zo noem jij dat. Een paar kinderen die een beetje gek doen.

En als er nu eens een paar kinderen bij islamitische uitvaarten bv. bij de moskee op het dak van de rouwauto gaan beuken onder het uitschreeuwen van geitenneuker o.i.d? Neem je het dan ook zo licht op?

Het staat niet eens vast dat de kinderen met de rouwstoet bezig waren maar jij als volwassen zak staat al klaar om die basisschoolkinderen in elkaar slaan.

Lekkere held ben je. Net als die volwassen helden die de hele basisschool hebben bedreigd.

nour_islam
24-06-11, 10:38
een pak rammel verdienen ze wel als het klopt

Hatert
24-06-11, 10:42
een pak rammel verdienen ze wel als het klopt

De ouders mogen hun kinderen niet eens volgens de wet een pak rammel geven laat staan buitenstaanders.

nour_islam
24-06-11, 10:53
dat is waar, maar ze verdienen het wel

Fulanadetal
24-06-11, 11:02
Het staat niet eens vast dat de kinderen met de rouwstoet bezig waren maar jij als volwassen zak staat al klaar om die basisschoolkinderen in elkaar slaan.

Lekkere held ben je. Net als die volwassen helden die de hele basisschool hebben bedreigd.

Wat ben jij een ongelofelijk naïef cyberfiguur zeg. En het wordt steeds erger.
Ruk je eens los van je beeldscherm en ga de echte wereld in.
En doe je selectieve bril af. Zwartere pot dan jij is zelden getoond hier.

nour_islam
24-06-11, 11:04
Wat ben jij een ongelofelijk naïef cyberfiguur zeg. En het wordt steeds erger.
Ruk je eens los van je beeldscherm en ga de echte wereld in.
En doe je selectieve bril af. Zwartere pot dan jij is zelden getoond hier.

nou, nou, je overdrijft hier. hij heeft wel degelijk een punt. iemand mag een hele bevolkingsgroep schofferen en tot het bot beledigen en dat moet maar kunnen. en als een stel pubers iets roepen naar een rouwstoet dan is het land te klein,
maar een pak rammel verdienen ze zeker

Karin.N
24-06-11, 11:05
Jij bent gewoon een opperLafaard en zo dom als de achterkant van een ezel.

Wilders mag wel kwetsen en beledigen maar als basisschoolkinderen wellicht met elkaar bezig zijn en gek doen dan wil je ze in elkaar slaan.

Ben jij 1 van die helden die de school heeft bedreigt?

Basisschool bedreigen omdat een paar kinderen gek hebben gedaan en waarvan niet eens zeker is dat ze met de rouwstoet bezig waren.

In elkaar slaan is idd een stap te ver. Maar een softe aanpak werkt ook niet. Hebben we de afgelopen jaren al meer dan genoeg meegemaakt.
Maar ik vind het heel knap hoe jij iedere keer als het om kinderen met een marokkaanse achtergrond gaat zo in de verdediging schiet. Als 1 van mijn kinderen zoiets zouden uitvreten, dan zijn ze voorlopig nog niet klaar met me!

Tis maar hoe belangrijk je het opvoeden van kinderen vindt. Heb weliswaar geen religieuze achtergrond (wordt nl. vaak gerept over gezinswaarden) maar weet heel goed hoe mijn kinderen op te voeden tot fatsoenlijke burgers!

Misschien moet er dan toch eens een verplichte oudercursus komen voordat men aan kinderen kan beginnen! Hoewel dat verschrikkelijk tegen mijn gevoel van vrijheid ingaat.

Hatert
24-06-11, 11:06
Wat ben jij een ongelofelijk naïef cyberfiguur zeg. En het wordt steeds erger.
Ruk je eens los van je beeldscherm en ga de echte wereld in.
En doe je selectieve bril af. Zwartere pot dan jij is zelden getoond hier.

Get lost, ik laat me niet opjutten door geenstijl en andere rechtse kornuitenmedia om basisschoolkinderen in elkaar te slaan terwijl nog niet eens vaststaat wat er nu precies gebeurt is.

Voor de rest kun je beter geen uitspraken doen over mijn persoon en mijn leven want daar weet je geen snars van en is in de discussie niet van belang.

Bassisschoolkinderen slaan en de school bedreigen kan gewoon niet, punt uit.

Karin.N
24-06-11, 11:08
nou, nou, je overdrijft hier. hij heeft wel degelijk een punt. iemand mag een hele bevolkingsgroep schofferen en tot het bot beledigen en dat moet maar kunnen. en als een stel pubers iets roepen naar een rouwstoet dan is het land te klein,
maar een pak rammel verdienen ze zeker

Wilders is beledigend, inderdaad en ik walg van hem. Maar evengoed walg ik van het feit dat we hier een SGP in het parlement hebben en hun opvattingen over de rol van vrouwen. Ook walg ik van sommige teksten in de bijbel en koran en uitspraken en of gedragingen die hun aanhangers volgens weer roepen of doen.

Dus Wilders de mond snoeren betekent mi ook dat bepaalde teksten uit de bijbel en koran ook niet mogen. En dan geen geneuzel over godsdienstvrijheid. Vrijheid van mening voor iedereen of vrijheid van mening voor niemand. Ik vind het van de zotte dat iemand meer zou mogen roepen op grond van een godsdienst. Ik geloof niet in God en met mij velen. De betreffende boeken hebben voor mij (en anderen) dan ook geen enkele waarde en accepteer ik niet dat mensen op grond van die boeken anderen mogen kweten en beledigen. Terwijl ze zelf moord en brand roepen als ze ook maar een haartje gekrenkt worden.

Karin.N
24-06-11, 11:14
Bassisschoolkinderen slaan en de school bedreigen kan gewoon niet, punt uit.

Klopt, maar een rouwstoet beledigen en uitjouwen kan ook niet.

Ik kan beide gedragingen afkeuren. Ik zoek bij beide geen excuses, ik zeg bij beide niet dat eea nog niet is bewezen. Ik keur beide gedragingen af!. Kun jij dat ook? Of kun jij alleen maar 1 kant afkeuren?

nour_islam
24-06-11, 11:15
Wilders is beledigend, inderdaad en ik walg van hem. Maar evengoed walg ik van het feit dat we hier een SGP in het parlement hebben en hun opvattingen over de rol van vrouwen. Ook walg ik van sommige teksten in de bijbel en koran en uitspraken en of gedragingen die hun aanhangers volgens weer roepen of doen.

Dus Wilders de mond snoeren betekent mi ook dat bepaalde teksten uit de bijbel en koran ook niet mogen. En dan geen geneuzel over godsdienstvrijheid. Vrijheid van mening voor iedereen of vrijheid van mening voor niemand.

wilders hoeft de mond helemaal niet gesnoerd te worden. hij mag best dingen aan de kaak stelt waarvan hij vindt dat het niet past, maar wat hij doet is mensen expres kwetsen. Neem kopvoddentax. wat dacht ie? Hoofd dat hebben mensen en moslims zijn geen mensen dus maken we daar Kop van. Hoofddoek, daar zit het woord hoofd in en dat gaat over mensen dus dan maken we daar maar een vod van. en tax bekt gewoon lekker. Alleen al hierom mag hij wat mij betreft de k.anker krijgen

Karin.N
24-06-11, 11:22
wilders hoeft de mond helemaal niet gesnoerd te worden. hij mag best dingen aan de kaak stelt waarvan hij vindt dat het niet past, maar wat hij doet is mensen expres kwetsen. Neem kopvoddentax. wat dacht ie? Hoofd dat hebben mensen en moslims zijn geen mensen dus maken we daar Kop van. Hoofddoek, daar zit het woord hoofd in en dat gaat over mensen dus dan maken we daar maar een vod van. en tax bekt gewoon lekker. Alleen al hierom mag hij wat mij betreft de k.anker krijgen

Ik vind dat mensen zelf uitmaken wat voor hun kwetsend is. Ik vind het kwetsend dat een SGP in het parlement zit.
Ik ga niet alleen zaken die moslims aangaan als kwetsend ervaren. Ik behoud me het recht voor om zelf ook te mogen bepalen wat kwetsend is. Of vind jij dat jij het recht hebt om te bepalen wat ik kwetsend vind.

De wereld draait echt niet alleen om moslims. Het zijn niet alleen moslims die worden gekwetst en beledigd. Het overkomt veel meer mensen. En er zijn ook moslims die anderen kwetsen en beledigen. Dat "recht" is niet alleen voorbehouden aan blanke ongelovigen.

btw kopvoddentax vind ik een beledigende term! Kanker wens ik Wilders niet toe. Hij kost de belastingbetaler al meer dan genoeg! Daar hoeft via de zorg niet nog meer bij te komen.

mark61
24-06-11, 11:28
Die kinderen en hun ouders hebben een probleem. Van een islamitische basisschool nota bene. Ik maar denken dat kinderen daar fatsoenliijker zijn of worden opgevoed dan het gemiddelde.

Maar wat was nou het idee hier? Dat we wangedrag van de een gaan wegstrepen tegen wangedrag van de ander? Dat het van belang is of dat wangedrag strafbaar is of niet?

Kunnen mensen niet zelf bedenken wat onfatsoenlijk is? Oh ja, dat woord is vies. Linkse kerk, denk ik.

mark61
24-06-11, 11:30
Ik zeg, helemaal verrot slaan. Dezelfde taal spreken. 'Trajectjes' helpen hier niet meer.

Nouw Wilders ook maar even verrot slaan dan. Dezelfde taal spreken.

Jij hebt niet eens de grens door. Die tussen woorden en geweld.

Ik neem aan dat jij vindt dat wat Wilders doet minder erg is dan wat die kinderen doen. Kan je dat even toelichten?

nour_islam
24-06-11, 11:32
ik maak voor jou helemaal niet uit wat je als kwetsend moet beleven, ik weet niet hoe jij erbij komt dat ik dat bepaal. Ook wordt er nergens gesteld dat de wereld om moslims draait. Voor Wilders en consorten draait de wereld misschien alleen om moslims.
Verder verdienen die jongens een pak rammel en mag Wilders de K.anker krijgen

Hatert
24-06-11, 12:05
Klopt, maar een rouwstoet beledigen en uitjouwen kan ook niet.

Ik kan beide gedragingen afkeuren. Ik zoek bij beide geen excuses, ik zeg bij beide niet dat eea nog niet is bewezen. Ik keur beide gedragingen af!. Kun jij dat ook? Of kun jij alleen maar 1 kant afkeuren?

Ik ben een vrije man en bepaal mijn eigen agendapunten en woorden. Ik ben geen aapje die op commando kunstjes gaat vertonen..

mark61
24-06-11, 12:07
Ik ben een vrije man en bepaal mijn eigen agendapunten en woorden. Ik ben geen aapje die op commando kunstjes gaat vertonen..

Je bedoelt, je weigert antwoord te geven op een volstrekt normale vraag.

Komt met vaag machogebral.

Echt, dat zijn van die momenten dat ik je zo min vind.

Hatert
24-06-11, 12:14
Je bedoelt, je weigert antwoord te geven op een volstrekt normale vraag.

Komt met vaag machogebral.

Echt, dat zijn van die momenten dat ik je zo min vind.

Luister gozer, deze discussie hebben we allang gehad en heb ik allang meegedeeld wat ik ervan vind. Ik ga dat niet op commando herhalen.

Ik vind het een belediging voor om zaken die als vanzelfsprekend afkeurenswaardig zijn nog een keer op commando te moeten afkeuren. Ik snap niet eens waarom ik dat zou moeten doen.

Omdat ik een rechtse oelewapper (superflick) terechtwijs dat hij een halve gare zool is om bassisschoolkinderen in elkaar te willen slaan terwijl de feiten nog niet eens bekend zijn?

Als ik me bezig moet houden met elke rechtse eis en logica dan kom ik niet eens door de dagelijkse stront die ze hier elke dag achterlaten.

Dit soort eisen zie ik dus als bullshit waar ik geen tijd aan wens te besteden

Max Stirner
24-06-11, 12:18
luister gozer, deze discussie hebben we allang gehad en heb ik allang meegedeeld wat ik ervan vind. Ik ga dat niet op commando herhalen.

Ik vind het een belediging voor om zaken die als vanzelfsprekend afkeurenswaardig zijn nog een keer op commando te moeten afkeuren. Ik snap niet eens waarom ik dat zou moeten doen.

Omdat ik een rechtse oelewapper (superflick) terechtwijs dat hij een halve gare zool is om bassisschoolkinderen in elkaar te willen slaan terwijl de feiten nog niet eens bekend zijn?

Als ik me bezig moet houden met elke rechtse eis en logica dan kom ik niet eens door de dagelijkse stront die ze hier elke dag achterlaten.

Dit soort eisen zie ik dus als bullshit waar ik geen tijd aan wens te besteden



Dat zijn van die momenten dat ik je eigenlijk wel mag

rbn
24-06-11, 12:26
Schooldirecteur twijfelt aan schuld verstoorders rouwstoet

Een groep Marokkaanse jongens die dinsdag een rouwstoet verstoorden in Amersfoort, ontkennen dat ze dat hebben gedaan. De leerlingen uit groep 7 van islamitische basisschool Bilal begonnen te joelen en te juichen toen de stoet, met de overleden Ali Hazeleger, passeerde en sommige jongens staken hun middelvinger op naar de inzittenden van de volgwagens.

Schooldirecteur Teade Walma reageerde in eerste instantie duidelijk: 'Dit is straatgedrag dat we echt moeten bestrijden'. Maar nu twijfelt Walma, omdat de leerlingen schuld ontkennen.

Aangezien de leerlingen woensdag op schoolreisje waren, kon Walma pas gisteren werk maken van het incident. De directeur zegt in dagblad Spits, na een rondgang bij de kinderen, te twijfelen of hij de jongens moet confronteren met hun daden en met de slachtoffers van hun actie. 'Het verhaal van de kinderen is anders, ze waren voornamelijk met zichzelf bezig en niet met de rouwstoet. Die conclusie durf ik zelf nog niet te trekken, eerst ga ik met de nabestaanden spreken.'

De directeur had gisteren nog het plan om met de betrokken jongens naar hun ouders te gaan. 'Daar wil ik ook de geestelijke van de moskee bij hebben. Deze kinderen hebben onvoldoende moreel besef, en dat is ook niet in overeenstemming met de islamitische normen en waarden, ' zei Walma donderdag tegen het AD. Die reactie kwam na contact met Theo Baaiman, de schoonzoon van Ali Hazeleger.

Volgens Gé te Braak, directeur van uitvaartorganisatie UVZ, komt het verstoren van een rouwstoet door Marokkaanse jongeren in Amersfoort regelmatig voor. 'Het gebeurt veel vaker dan dat het in de media komt. Wij maken het minstens een keer of vijf, zes keer per jaar mee. En de laatste tijd zelfs nog vaker.'

AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/2457122/2011/06/24/Schooldirecteur-twijfelt-aan-schuld-verstoorders-rouwstoet.dhtml)

BoerHarms
24-06-11, 12:35
Ik vind dat mensen zelf uitmaken wat voor hun kwetsend is. Ik vind het kwetsend dat een SGP in het parlement zit.
Ik ga niet alleen zaken die moslims aangaan als kwetsend ervaren. Ik behoud me het recht voor om zelf ook te mogen bepalen wat kwetsend is. Of vind jij dat jij het recht hebt om te bepalen wat ik kwetsend vind.

De wereld draait echt niet alleen om moslims. Het zijn niet alleen moslims die worden gekwetst en beledigd. Het overkomt veel meer mensen. En er zijn ook moslims die anderen kwetsen en beledigen. Dat "recht" is niet alleen voorbehouden aan blanke ongelovigen.

btw kopvoddentax vind ik een beledigende term! Kanker wens ik Wilders niet toe. Hij kost de belastingbetaler al meer dan genoeg! Daar hoeft via de zorg niet nog meer bij te komen.


Kovoddentax wordt als beledigd ervaren

maar als je bijv homos de meeste vreselijke scheldwoorden over zich heen krijgen, maar ja dat is dan normaal van je geloof zegt dat het mag.

Bekritiseer je het geloof, maakt niet uit welk, dan staan de fundies gelijk weer op hun achterste benen.

nour_islam
24-06-11, 12:38
Kovoddentax wordt als beledigd ervaren

maar als je bijv homos de meeste vreselijke scheldwoorden over zich heen krijgen, maar ja dat is dan normaal van je geloof zegt dat het mag.

Bekritiseer je het geloof, maakt niet uit welk, dan staan de fundies gelijk weer op hun achterste benen.

Kan jij je stelling dat alleen gelovigen (op basis van hun geloof) homo's schelden? of loop je gewoon wat uit je nek te kletsen

BoerHarms
24-06-11, 13:11
Kan jij je stelling dat alleen gelovigen (op basis van hun geloof) homo's schelden? of loop je gewoon wat uit je nek te kletsen

Misschien heb ik het verkeerd omschreven of misschien heb jij het verkeerd gelezen

Dat zeg ik niet, maar veel gelovigen hebben het excuus dat volgens hun geloof de homo slecht is en dat je ze dan alles mag verwensen, ik duid hiet niet op een specifieke godsdienst als jij dat dan weer denkt.

Ik denk dat we iedereen eens wat meer in hun waarde moeten laten over wie of wat ze zijn, of wat ze geloven.

respecteer een ander zoals jezelf gerespecteerd wilt worden.

The_Grand_Wazoo
24-06-11, 14:33
Kovoddentax wordt als beledigd ervaren

maar als je bijv homos de meeste vreselijke scheldwoorden over zich heen krijgen, maar ja dat is dan normaal van je geloof zegt dat het mag.

Bekritiseer je het geloof, maakt niet uit welk, dan staan de fundies gelijk weer op hun achterste benen.

Een fraaie non sequitur.

Hatert
24-06-11, 14:33
'Merkwaardig is dat de juf achter de jongens liep en niets heeft gezien', zegt directeur Teade Walma. 'Ik heb vertrouwen in mijn kinderen. Ik ken ze goed en heb een goede band met ze. Ik hou van ze', aldus de directeur tegen een verslaggever van Radio M Utrecht. 'Ik wil het verhaal van Theo Baaiman (de schoonzoon van Ali Hazeleger, red.) afzetten tegen dat van de kinderen.'

Nabestaanden lijnrecht tegenover leerlingen Bilal - Binnenland - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/2457122/2011/06/24/Nabestaanden-lijnrecht-tegenover-leerlingen-Bilal.dhtml)

H.P.Pas
24-06-11, 14:35
Dat zijn van die momenten dat ik je eigenlijk wel mag

Geïmponeerd door mannetjesgedrag. Een bekende rechtse makke.

Karin.N
24-06-11, 14:46
Ik ben een vrije man en bepaal mijn eigen agendapunten en woorden. Ik ben geen aapje die op commando kunstjes gaat vertonen..

Een man is voor mij iemand die vragen niet uit de weg gaat.

Max Stirner
24-06-11, 15:16
Geïmponeerd door mannetjesgedrag. Een bekende rechtse makke.


Als de wens om niet op 'verzoek' van andere mensen een stel open deuren te hoeven intrappen, mannetjesgedrag is, so be it.

super ick
24-06-11, 16:42
Nouw Wilders ook maar even verrot slaan dan. Dezelfde taal spreken.

Jij hebt niet eens de grens door. Die tussen woorden en geweld.

Ik neem aan dat jij vindt dat wat Wilders doet minder erg is dan wat die kinderen doen. Kan je dat even toelichten?

Oke, oke, soms verlies in mijn geduld. Dat gevaar zit er altijd bij mij in. Daarom ga ik er ook met een grote boog omheen. Ik sta niet voor mijzelf in als ik er mee geconfronteerd word. Deel van mijn verleden dat ik wel kwijt wil maar dat lukt me soms niet.

Wilders heeft statemant geuit die beledigend opgevat worden.
Hij heeft geen moslims persoonlijk uitgescholden die net een dierbare weg brengen.

Fulanadetal
24-06-11, 17:23
Ik ben een vrije man en bepaal mijn eigen agendapunten en woorden. Ik ben geen aapje die op commando kunstjes gaat vertonen..

Haha dat is nou juist precies wat je hier al jaren doet. Steeds hetzelfde kunstje en je agendapunten worden bepaald door wat je in de media ziet en wat Wilders doet. Op een originele gedachte of uitspraak heb ik je hier nog nooit betrapt.
Ook niet op iets positiefs. Je bent net een nare uitvoering van die boze oude mannetjes van de Muppetshow. Nooit wat bijdragen, altijd kritiek.
Vind je dat lekker?

Ik heb dit jaren geleden ook al eens mee gemaakt, naar gedrag richting rouwstoet. Minder heftig dan op motorkap slaan, vragen of de dode moslim is en "Joden Joden" roepen en juichen, maar toch heel pijnlijk en ook weer jongeren met een Marokkaanse achtergrond helaas. In die situatie wil je het liever negeren, je hoopt dat je het niet goed ziet en bent toch al kapot door de rouw.

Fulanadetal
24-06-11, 17:26
Schooldirecteur twijfelt aan schuld verstoorders rouwstoet

Een groep Marokkaanse jongens die dinsdag een rouwstoet verstoorden in Amersfoort, ontkennen dat ze dat hebben gedaan. De leerlingen uit groep 7 van islamitische basisschool Bilal begonnen te joelen en te juichen toen de stoet, met de overleden Ali Hazeleger, passeerde en sommige jongens staken hun middelvinger op naar de inzittenden van de volgwagens.

Schooldirecteur Teade Walma reageerde in eerste instantie duidelijk: 'Dit is straatgedrag dat we echt moeten bestrijden'. Maar nu twijfelt Walma, omdat de leerlingen schuld ontkennen.

Aangezien de leerlingen woensdag op schoolreisje waren, kon Walma pas gisteren werk maken van het incident. De directeur zegt in dagblad Spits, na een rondgang bij de kinderen, te twijfelen of hij de jongens moet confronteren met hun daden en met de slachtoffers van hun actie. 'Het verhaal van de kinderen is anders, ze waren voornamelijk met zichzelf bezig en niet met de rouwstoet. Die conclusie durf ik zelf nog niet te trekken, eerst ga ik met de nabestaanden spreken.'

De directeur had gisteren nog het plan om met de betrokken jongens naar hun ouders te gaan. 'Daar wil ik ook de geestelijke van de moskee bij hebben. Deze kinderen hebben onvoldoende moreel besef, en dat is ook niet in overeenstemming met de islamitische normen en waarden, ' zei Walma donderdag tegen het AD. Die reactie kwam na contact met Theo Baaiman, de schoonzoon van Ali Hazeleger.

Volgens Gé te Braak, directeur van uitvaartorganisatie UVZ, komt het verstoren van een rouwstoet door Marokkaanse jongeren in Amersfoort regelmatig voor. 'Het gebeurt veel vaker dan dat het in de media komt. Wij maken het minstens een keer of vijf, zes keer per jaar mee. En de laatste tijd zelfs nog vaker.'

AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/2457122/2011/06/24/Schooldirecteur-twijfelt-aan-schuld-verstoorders-rouwstoet.dhtml)

Huh, ze ontkennen? Nou dan hebben ze het niet gedaan he?
Klaar. Opgelost. De rouwstoet had last van massahysterie. Naam van de school is weer gezuiverd gelukkig.

Fulanadetal
24-06-11, 17:27
Wat een straf betreft, slaan helpt niet. Laat ze maar een jaartje iedere woensdagmiddag gratis werken op de begraafplaats. Schoonmaken, verwaarloosde stenen glanzen boenen, plantjes water geven.

The Phoenix
24-06-11, 17:32
Jij bent gewoon een opperLafaard en zo dom als de achterkant van een ezel.

Wilders mag wel kwetsen en beledigen maar als basisschoolkinderen wellicht met elkaar bezig zijn en gek doen dan wil je ze in elkaar slaan.

Ben jij 1 van die helden die de school heeft bedreigt?

Basisschool bedreigen omdat een paar kinderen gek hebben gedaan en waarvan niet eens zeker is dat ze met de rouwstoet bezig waren.

Precies : super dick is zo dom als wat :

..............



haha

De wereld op z'kop , zeg , de omgekeerd wereld

victimizing the criminal & criminalizing the victim while muslims are the real underdogs today in this time of muslims ' defeat & muslims ' decline

The west is the one dominating in the whole world today , trying to impose its own thought , ethics morality, materialistic consumption cultures , liberal democracy ....standards , world's view ..........via the so-called world economy under neo-liberalisme 's capitalistic so-called free market economy , globalization ....

.while those so-called rational a-moral liberal ethics & a-moral capitalism are already dominating worldwide today , even communist China & former communist Russia are becoming more & more capitalistic materialistic consumption cultures every day where pro-democracy movements are getting stronger every day ........... ,

see how those a-moral rational liberal ethics without a heart or soul are dominating today worldwide , even internationally between nations = kantian, contractarianist , utilitarianist + that a-moral neo-liberalisme's capitalist world economy so-called free market economy


Who R those guys kidding anyway ???? haha
pff...........

Precies, die jongen is zo dom als wat inderdaad :

.............

Hatert
24-06-11, 18:04
115 Teletekst vr 24 jun
***************************************
Nog geen daders rouwstoetincident

***************************************
` Een islamitische school in Amersfoort
weet nog niet welke leerlingen zich
hebben misdragen toen eerder deze week
een rouwstoet passeerde.Dinsdag werden
er beledigende opmerkingen en gebaren
naar de rouwenden gemaakt.

Inmiddels is met een aantal leerlingen
gesproken,maar zij waren volgens de
schoolleiding niet verantwoordelijk
voor het incident.De nabestaanden zijn
op de Amersfoortse school geweest om te
praten met een aantal leerlingen.

"Mede namens de nabestaanden" verklaart
de school overigens dat de nabestaanden
gebaren van de leerlingen "onjuist
hebben geïnterpreteerd".
***************************************

Saul
24-06-11, 18:05
Wat een straf betreft, slaan helpt niet. Laat ze maar een jaartje iedere woensdagmiddag gratis werken op de begraafplaats. Schoonmaken, verwaarloosde stenen glanzen boenen, plantjes water geven.

Meer geïnteresseerd in straffen en kreten slaken dan de zaak tot op de bodem uitzoeken hè?

Geeft niet, past bij de huidige tijdgeest. Het recht om revanchistisch te zijn heb je.

Joesoef
24-06-11, 18:27
De directeur had gisteren nog het plan om met de betrokken jongens naar hun ouders te gaan. 'Daar wil ik ook de geestelijke van de moskee bij hebben. Deze kinderen hebben onvoldoende moreel besef, en dat is ook niet in overeenstemming met de islamitische normen en waarden, ' zei Walma donderdag tegen het AD. Die reactie kwam na contact met Theo Baaiman, de schoonzoon van Ali Hazeleger.



Pakt het goed op.

justus
24-06-11, 18:46
Pakt het goed op.

Maar of het ook voldoende is .. Gebeurt daar wel vaker nl.

Joesoef
24-06-11, 18:49
Maar of het ook voldoende is .. Gebeurt daar wel vaker nl.

Hoezo, staat er bij dat hij het er bij laat?

justus
24-06-11, 19:10
Hoezo, staat er bij dat hij het er bij laat?

Nee, maar het is weer praten en ik geloof niet dat die leeftijdscategorie makkelijk luistert.

Eric de Blois
24-06-11, 19:28
Lekkere held ben je.

Heldendaden zijn vaak roekeloos. Geweld moet je alleen toepassen als je zeker bent te kunnen winnen, anders moet je er niet aan beginnen. Vooraf moet eerst een analyse worden gemaakt over de kracht van het te belagen object. Alleen als je sterker bent moet je de aanval inzetten, zo niet gewoon een straatje omlopen en versterking regelen.

Joesoef
24-06-11, 19:49
Geweld moet je alleen toepassen als je zeker bent te kunnen winnen, anders moet je er niet aan beginnen. Vooraf moet eerst een analyse worden gemaakt over de kracht van het te belagen object. Alleen als je sterker bent moet je de aanval inzetten, zo niet gewoon een straatje omlopen en versterking regelen.


Wat mij verontrust is dat je dit niet eens ironisch bedoelt.

Joesoef
24-06-11, 19:50
Nee, maar het is weer praten en ik geloof niet dat die leeftijdscategorie makkelijk luistert.


Uit ervaring, hangt er maar helemaal vanaf wie dat gesprek voert.

IbnRushd
24-06-11, 20:12
-

It is related that Jabir ibn 'Abdullah said, "A funeral procession passed by us and the Prophet, may Allah bless him and grant him peace, stood up for it and we stood up with him. We said, 'Messenger of Allah, it is the funeral procession of a Jew.' He said, 'When you see a funeral procession, stand up.'" (bukhari, 1249).

It is related that 'Abdu'r-Rahman ibn Abi Layla said, "Sahl ibn Hunayf and Qays ibn Sa'd were sitting in al-Qadisiyya when a funeral procession passed by them and they stood up for it. They were told, 'It is for one of the people of the land,' i.e. one of the dhimmis. They said, 'A funeral procession passed by the Prophet, may Allah bless him and grant him peace, and he stood up. He was told that it was the funeral procession of a Jew and he said, "Is it not a soul?"'" (bukhari, 1250)

-

rbn
24-06-11, 20:17
Huh, ze ontkennen? Nou dan hebben ze het niet gedaan he?
Klaar. Opgelost. De rouwstoet had last van massahysterie. Naam van de school is weer gezuiverd gelukkig.

mogen degenen die beschuldigd worden mischien ook hun kant van het verhaal geven, of wil je ze bij voorbaat al veroordelen, afvoeren en straffen?


Wat een straf betreft, slaan helpt niet. Laat ze maar een jaartje iedere woensdagmiddag gratis werken op de begraafplaats. Schoonmaken, verwaarloosde stenen glanzen boenen, plantjes water geven.

aha, je wilt ze bij voorbaat veroordelen, afvoeren en straffen..

Eric de Blois
24-06-11, 21:40
Wat mij verontrust is dat je dit niet eens ironisch bedoelt.

Dat weet je met mij maar nooit. Maar in dit geval heb je gelijk. Zo werkt het volgens mij ook met grote mogendheden. Die calculeren gewoon en vallen dan pas aan wanneer de vijand zwakker is. Terroristen doen pas hun werk als niemand iets in de gaten heeft. Vroeger liep ik vaak een straatje om, omdat ik in tegenstelling tot de vijand, geen vrienden had. Daar heb ik veel van geleerd.

(leen)
24-06-11, 23:12
Dat weet je met mij maar nooit. Maar in dit geval heb je gelijk. Zo werkt het volgens mij ook met grote mogendheden. Die calculeren gewoon en vallen dan pas aan wanneer de vijand zwakker is. Terroristen doen pas hun werk als niemand iets in de gaten heeft. Vroeger liep ik vaak een straatje om, omdat ik in tegenstelling tot de vijand, geen vrienden had. Daar heb ik veel van geleerd.

Zo werkt het met alle mogendheden,zodra een stel vriendjes bij elkaar zijn wordt het een mogendheid en durven ze.

super ick
25-06-11, 12:08
Rouwstoet voor Beschaving

Weekendvraag: hoe vaak belaagde u op 11-jarige leeftijd een rouwstoet? Stond u als 11-jarige ook te schelden op willekeurige nabestaanden? Stak u toen ook uw middelvinger op? En de hamvraag: had u toen al voldoende moreel besef over dood en rouw om verantwoordelijk te mogen worden gehouden voor kwetsend gedrag? Het antwoord is, gokken wij, niet in overeenstemming met de ontluisterende (pdf, inclusief Smalhout-bonus) verdraaiing van zaken die momenteel op de Bilalschool gaande is. Die plaatsen doodleuk een persbericht met "wij betreuren de overtrokken reacties in de media". Zelfs een nabestaande zegt nu ineens dat die jochies er ook niets aan kunnen doen. Want "een 11-jarige heeft nog onvoldoende moreel besef ". Wtf? Is zelfs het beschimpen van lijken nog niet voldoende om voor één keer in je leven eens af te stappen van die weerzinwekkende "maar wij hebben ook schuld hoor, dus weg met ons" bescheten Hollandsche kudtmentaliteit die dit land nu al zo lang teistert? En hoe krijgt zo'n schooldirecteur het godverdomme voor elkaar zo'n zaak te downplayen? Hoe onbeschaamd, autistisch, dichtgetikt en westerse cultuur hatend kun je eigenlijk zijn? Zeg gewoon: "SORRY! WE HEBBEN ENKELE VAN ONZE LEERLINGEN NIET VOLDOENDE KUNNEN OPVOEDEN!". Dat is héél erg moeilijk kennelijk. Een van de nabestaanden heeft weliswaar een gesprek op school gehad maar dit gesprek begon "nogal moeizaam". De nabestaande in kwestie werd ook " stevig toegesproken door een leraar". Laat dit laatste even op u inwerken: niet de leerlingen werden stevig toegesproken maar het slachtoffer. Hoe precies? "Ja, dan had u ook maar niet met uw rouwstoet langs onze school moeten rijden"? "Moest uw moeder dan ook per se overlijden"? Hoe spreek je een nabestaande stevig toe? Wat hadden ze dan moeten doen? Uit de lijkwagen stappen en die jongens een koffie met cake geven? Zeggen dat een dode moeder erg is maar dat Marokkaan zijn in Nederland nog veel erger is? Rot toch eens op met je opgefokte woestijnego. Gewoon excuses maken. Niet draaien, niet ineens in die achterlijke stuip van gekwetste eer schieten, niet op die laffe wijze proberen er onderuit te komen. Gewoon verantwoording nemen en sorry zeggen. Zeg ons maar na: "Ja, het waren leerlingen van onze school. Ja, wij hebben in de opvoeding gefaald. Ja, wij bieden onze oprechte excuses aan." Zo doet men dat in de westerse cultuur: excuses aanbieden in plaats van eerwraak nemen. Denk er goed om hoor, dit land is het Marokkaanse prinsjesgedrag onderhand spuug- en spuugzat. Ce'st ça!

Geenstijl.nl

Hatert
25-06-11, 13:47
Dat zijn van die momenten dat ik je eigenlijk wel mag

Ik waardeer uw opmerking.

Hatert
25-06-11, 13:59
'De familie heeft in de pers aandacht willen vragen voor respectloos gedrag dat in de afgelopen periode rouwstoeten in Amersfoort te beurt vielen. Zij betreurt het dat door de negatieve berichtgeving de school disproportioneel schade is toegebracht', zo luidt het persbericht. (Dolf Hendriks/David van der Heeden)

Dreigmails voor uitgejouwde nabestaande in Amersfoort - Binnenland - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/2457331/2011/06/24/Dreigmails-voor-uitgejouwde-nabestaande-in-Amersfoort.dhtml)

Smeerlappenfamilie met hun smeerlappenstreken. Er zit hier meer achter.

Max Stirner
25-06-11, 14:08
Die kinderen en hun ouders hebben een probleem. Van een islamitische basisschool nota bene. Ik maar denken dat kinderen daar fatsoenliijker zijn of worden opgevoed dan het gemiddelde.

.


hoeiboei: Begraven onder de islam (http://hoeiboei.blogspot.com/2011/06/begraven-onder-de-islam.html)

De islam verbiedt het om rituelen en symbolen van andere godsdiensten dan de islam in het openbaar te tonen. De islam is goed, en dus is niet-islam niet goed. Niet-islam moet bestreden en weggewerkt worden. Wie dat wil kan op de leesplank in de moskee boeken vinden waarin dat rustig wordt uitgelegd. Google eventueel zelf ook eens op bookshelf en mosque en radical als u het niet gelooft, dat scheelt voetnoten.


Dit verbod op openbare manifestaties van andere godsdiensten dan de islam gaat terug op een oud edict waarvan moslims geloven dat een van de eerste kaliefen, Kalief Umar, het heeft uitgevaardigd. Het edict heet dan ook ‘de Voorwaarden van Umar’, in het Arabisch shuruuT 3umar. De vrienden van de islam noemen het meestal ‘het pact van Umar’, maar het is geen pact, het is een eenzijdig stuk. Het is een dictaat, geen overeenkomst.


Uiteraard vallen ook begrafenissen onder dit edict. Begrafenissen worden in het edict zelfs expliciet genoemd. Het is vanuit de islamitische cultuur gezien natuurlijk ondenkbaar dat een begrafenis of crematie geen religieus ritueel zou zijn. Begrafenissen zijn ook inderdaad zelfs in het seculiere Nederland vaak een religieus ritueel.

Wie naar een begrafenis toekomt, geeft aan dat hij met de overledene verbonden is. Dat is hij juist niet, want hij leeft en de overledene is dood. Het ritueel van de begrafenis wil die tegenstelling opheffen door de dode aan de aarde en de gemeenschap terug te geven. Dat is een vorm van religie. Religie die concurreert met de islam is volgens de islam verboten, Arabisch Haraam.

De rotjongetjes in Amersfoort zullen die boeken op de leesplank in de moskee toch wel niet gelezen hebben? Nee, dat klopt, lezen is hun hobby niet. Maar de inhoud van die boeken wordt naverteld, herverteld en doorverteld, thuis en op school. De meeste christenen hebben ook de eerste vijf Bijbelboeken van Genesis tot Deuteronomium niet gelezen. Toch weten ze meestal wel wie Kaïn en Abel zijn, en zijn ze vertrouwd met het gebod ‘Hebt uw naaste lief als u zelf’, en dat gebod komt daar vandaan.

Het zou mooi zijn als er een oplossing voor dit soort ordeverstoringen gevonden zou kunnen worden. Schoolkinderen streng straffen? Dat gaat in Nederland niet gebeuren, het is hier Syrië niet. Meer dan dit signaleren is voorlopig niet mogelijk. Maar als het waardig begraven onder de islam nu al zo moeilijk is, zou het geen kwaad kunnen enige bezinning te plegen op de vraag wat of er gebeurt als de islam nog meer macht en invloed krijgt dan op dit moment het geval is.

rbn
25-06-11, 14:50
Het zou mooi zijn als er een oplossing voor dit soort ordeverstoringen gevonden zou kunnen worden. [/I]

de oplossing is simpel: verbieden die rouwstoeten.. dat zijn pas ordeverstoringen..
nergens voor nodig om rijen auto's in slakkentempo door de straten te laten schuifelen zodat het verkeer eromheen vast komt te zitten..

super ick
25-06-11, 14:53
de oplossing is simpel: verbieden die rouwstoeten.. dat zijn pas ordeverstoringen..
nergens voor nodig om rijen auto's in slakkentempo door de straten te laten schuifelen zodat het verkeer eromheen vast komt te zitten..

Galgenhumor.

Max Stirner
25-06-11, 15:08
de oplossing is simpel: verbieden die rouwstoeten.. dat zijn pas ordeverstoringen..
nergens voor nodig om rijen auto's in slakkentempo door de straten te laten schuifelen zodat het verkeer eromheen vast komt te zitten..


Ja, leuk.

Zou trouwens zomaar kunnen dat we voor die 'oplossing' gaan kiezen - in ieder geval zal er voortaan met een wijde boog om die school worden heengereden.


Dit alles om de oorzaak van het probleem - ja inderdaad, die oorzaak - niet onder ogen te hoeven zien.

Slinger
25-06-11, 15:22
de oplossing is simpel: verbieden die rouwstoeten.. dat zijn pas ordeverstoringen..
nergens voor nodig om rijen auto's in slakkentempo door de straten te laten schuifelen zodat het verkeer eromheen vast komt te zitten..

Ja, daar zal het wel op neerkomen, wanneer in de toekomst de tsunami nog verder is opgerukt en die rotjochies het hier voor het zeggen hebben.

A_K_A
25-06-11, 15:23
-

It is related that Jabir ibn 'Abdullah said, "A funeral procession passed by us and the Prophet, may Allah bless him and grant him peace, stood up for it and we stood up with him. We said, 'Messenger of Allah, it is the funeral procession of a Jew.' He said, 'When you see a funeral procession, stand up.'" (bukhari, 1249).

It is related that 'Abdu'r-Rahman ibn Abi Layla said, "Sahl ibn Hunayf and Qays ibn Sa'd were sitting in al-Qadisiyya when a funeral procession passed by them and they stood up for it. They were told, 'It is for one of the people of the land,' i.e. one of the dhimmis. They said, 'A funeral procession passed by the Prophet, may Allah bless him and grant him peace, and he stood up. He was told that it was the funeral procession of a Jew and he said, "Is it not a soul?"'" (bukhari, 1250)

-

Ik kan me inderdaad herinneren dit ooit gelezen te hebben. Het lijkt me sowieso meer authoriteit te bevatten dan welke twijfelachtige dan wel verzonnen pact iemand zoals Max Stirner ook aangrijpt.



Many critical scholars of early Islam do not think that the Covenant of Umar I is authentic; they think rather that the pact was attributed to Umar I to lend it authority. In addition, such critical scholars find it likely that the Muslim tradition about Umar's entrance into Jerusalem has been colored by later Islamic theology.[5] Traditional Islamic accounts of the Muslims' seventh century conquests, including Jerusalem, such as those by historians al-Baladhuri and al-Tabari were written down two to three hundred years after the events, so can hardly have preserved an exact account of what happened. Also militating against the Covenant's authenticity is that no contemporary source refers to it at all. Sophronius' authentic extant writings refer to the Muslim conquerors in a very negative way,[6] which casts some doubt on the irenic relationship between the patriarch and Umar I that the Muslim tradition assumes. Another problem with the Covenant's authenticity is that it appears in at least two significantly different forms: one in which Umar I agreed to prohibit Jews from living in Jerusalem, which is quoted above, and referred to by al-Tabari ,[7] and one in which they were allowed to live there. This suggests that no single version of the Covenant can be indisputably traced back to Umar I. Rather there may have been number of pacts associated with Jerusalem, none of which were necessarily signed by Umar I.[8]

[5]^ Herbert Busse, "Omar's image as the conqueror of Jerusalem" Jerusalem Studies in Arabic and Islam 8 (1986)

[6]^ Robert Hoyland, Seeing Islam as Others Saw It (Princeton, 1996) p. 69-71

[7]^ History of al-Tabari: The Caliphate of Umar b. al-Khattab Trans. Yohanan Fiedmann, Albany, 1992, p. 191.

[8]^ The Encyclopaedia Judaica reports of the version that seventy Jewish families to take up residence in the city; Giorgio Levi Della Vida and Michael Bonner, Encyclopaedia of Islam, and Madelung, The Succession to Prophet Muhammad, p. 74

Isch
25-06-11, 18:41
Wat een retards, alsof slaan helpt.

Ik zeg, wees betrokken bij je kind, geef het liefde, waardering en aandacht en je komt een stuk verder dan met een pak slaag.

Max Stirner
25-06-11, 19:39
Ik kan me inderdaad herinneren dit ooit gelezen te hebben. Het lijkt me sowieso meer authoriteit te bevatten dan welke twijfelachtige dan wel verzonnen pact iemand zoals Max Stirner ook aangrijpt.


Ach ja .... dan zal je ook wel een aantal fragmentjes gelezen waarin er niet zo lief wordt gesproken over ongelovigen (of ze nu dood of levend zijn)


En blijkbaar blijft een deel van die haatdragende onzin toch in die kinderhoofdjes hangen, want dit soort gedrag is duidelijk aangeleerd

sjo
25-06-11, 19:44
Voor de rest kun je beter geen uitspraken doen over mijn persoon en mijn leven want daar weet je geen snars van en is in de discussie niet van belang.


Daar heb je een punt. Maar, (van belang of niet) langzamerhand wekt het wel nieuwsgierigheid naar de herkomst van veel standpunten die je hier ventileert.

gr.
sjo

A_K_A
25-06-11, 20:19
Ach ja .... dan zal je ook wel een aantal fragmentjes gelezen waarin er niet zo lief wordt gesproken over ongelovigen (of ze nu dood of levend zijn)


En blijkbaar blijft een deel van die haatdragende onzin toch in die kinderhoofdjes hangen, want dit soort gedrag is duidelijk aangeleerd

Ik weet niet wat die haatdragende onzin is waar jij op doelt.

De islam praat niets van wat die jongens deden goed, de bovenstaande hadeeth lijken mij duidelijk over respect.

Joesoef
25-06-11, 20:35
, want dit soort gedrag is duidelijk aangeleerd

welk soort gedrag heb je het over?

Max Stirner
25-06-11, 20:46
Ik weet niet wat die haatdragende onzin is waar jij op doelt.
.


Zal je de citaatjes besparen

Max Stirner
25-06-11, 20:48
welk soort gedrag heb je het over?


Het zonder enig respect behandelen van ongelovigen

A_K_A
25-06-11, 20:56
Zal je de citaatjes besparen

Dat zouden niet toevallig misquotes zijn zoals ene Hans Jansen die graag deed inzetten?

Max Stirner
25-06-11, 20:59
Dat zouden niet toevallig misquotes zijn zoals ene Hans Jansen die graag deed inzetten?


Nee, dat denk ik niet

A_K_A
25-06-11, 21:48
Nee, dat denk ik niet

Dat dacht hij wellicht ook niet.

Max Stirner
25-06-11, 21:52
Dat dacht hij wellicht ook niet.


Gelukkig kon jij dat misverstandje even rechtzetten ...

Kan je ook even bijv. 8:12, 66:9, 25:52, 9:73, 8:39 en 9:29 doen ?


Uitleggen dat er niet staat wat ik denk dat er wel staat ?

(en om het leuker te maken, mag je het woord 'context' niet gebruiken ... )

A_K_A
25-06-11, 22:00
Gelukkig kon jij dat misverstandje even rechtzetten ...

Kan je ook even bijv. 8:12, 66:9, 25:52, 9:73, 8:39 en 9:29 doen ?


Uitleggen dat er niet staat wat ik denk dat er wel staat ?

(en om het leuker te maken, mag je het woord 'context' niet gebruiken ... )

Context.

7eloua
25-06-11, 22:03
The Holy Quran, Verse 8:12 (http://www.islam101.com/terror/verse8_12.htm)

nour_islam
25-06-11, 22:06
Ach ja .... dan zal je ook wel een aantal fragmentjes gelezen waarin er niet zo lief wordt gesproken over ongelovigen (of ze nu dood of levend zijn)


En blijkbaar blijft een deel van die haatdragende onzin toch in die kinderhoofdjes hangen, want dit soort gedrag is duidelijk aangeleerd

waaruit blijkt dat? heb jij bewijs daaarvoor.? dat een moeder of een vader tegen haar/zijn kind zegt: je moet die joden uitschelden want ze zijn minderwaardig. En zeker als het om dooie joden gaat.
Er is tot dusver niemand die dat gedrag goed praat. (er wordt betwist of het echt gebeurd is)
Er worden verder vergelijkingen met Wilders gemaakt, daaruit kan je dus leiden dat dat gedrag juist fout is.

7eloua
25-06-11, 22:09
waaruit blijkt dat? heb jij bewijs daaarvoor.? dat een moeder of een vader tegen haar/zijn kind zegt: je moet die joden uitschelden want ze zijn minderwaardig. En zeker als het om dooie joden gaat.
Er is tot dusver niemand die dat gedrag goed praat. (er wordt betwist of het echt gebeurd is)
Er worden verder vergelijkingen met Wilders gemaakt, daaruit kan je dus leiden dat dat gedrag juist fout is.

Men heeft niks aan stellingen als daar niet argumenten voor worden gezocht, ook al zijn die onjuist.

Archie Bunker
25-06-11, 22:15
-

It is related that Jabir ibn 'Abdullah said, "A funeral procession passed by us and the Prophet, may Allah bless him and grant him peace, stood up for it and we stood up with him. We said, 'Messenger of Allah, it is the funeral procession of a Jew.' He said, 'When you see a funeral procession, stand up.'" (bukhari, 1249).

It is related that 'Abdu'r-Rahman ibn Abi Layla said, "Sahl ibn Hunayf and Qays ibn Sa'd were sitting in al-Qadisiyya when a funeral procession passed by them and they stood up for it. They were told, 'It is for one of the people of the land,' i.e. one of the dhimmis. They said, 'A funeral procession passed by the Prophet, may Allah bless him and grant him peace, and he stood up. He was told that it was the funeral procession of a Jew and he said, "Is it not a soul?"'" (bukhari, 1250)

-

De school moet gewoon besluiten dat die gastjes op hun blote knieen mogen gaan zitten en bovenstaand tekstje in goed arabisch 1000 maal foutloos moeten overschrijven zonder tussendoor overeind te komen.

Dat zal ze leren.

rbn
25-06-11, 22:16
Dit alles om de oorzaak van het probleem - ja inderdaad, die oorzaak - niet onder ogen te hoeven zien.

als het al waar is wat er gebeurd is dan is het eerder te wijten aan baldadigheid.. kinderen onder elkaar zijn erg druk en kattekwaad is snel gemaakt.. daar maak ik me verder niet bezorgd over.. daar steekt veel minder achter dan je denkt.. kinderen klieren niet vanwege het pact van oemar.. dat is zo vergezocht.. kinderen vinden het leuk om te geinen.. punt.. zit verder niks achter.. ik heb als kind trouwens wel ergere geintjes uitgehaald.. en zie hier, het is helemaal goed gekomen :D

wat naar mijn idee een kwalijker probleem is, zijn volwassenen die de bilalschool bedreigen omwille van een paar vermeende belhamels.. de bedreigingscultuur die in nederland steeds meer gemeengoed wordt is een slechte ontwikkeling..

7eloua
25-06-11, 22:17
De school moet gewoon besluiten dat die gastjes op hun blote knieen mogen gaan zitten en bovenstaand tekstje in goed arabisch 1000 maal foutloos moeten overschrijven zonder tussendoor overeind te komen.

Dat zal ze leren.

Op je blote knieen doet auw.

Max Stirner
25-06-11, 22:32
waaruit blijkt dat? heb jij bewijs daaarvoor.? dat een moeder of een vader tegen haar/zijn kind zegt: je moet die joden uitschelden want ze zijn minderwaardig. En zeker als het om dooie joden gaat.
.


Dat zou in feite heel logisch zijn, gezien een groot aantal teksten in het boek dat als leidraad bij de opvoeding gebruikt wordt.

Joesoef
25-06-11, 22:38
als het al waar is wat er gebeurd is dan is het eerder te wijten aan baldadigheid.. kinderen onder elkaar zijn erg druk en kattekwaad is snel gemaakt.. daar maak ik me verder niet bezorgd over.. daar steekt veel minder achter dan je denkt.. kinderen klieren niet vanwege het pact van oemar.. dat is zo vergezocht.. kinderen vinden het leuk om te geinen.. punt.. zit verder niks achter.. ik heb als kind trouwens wel ergere geintjes uitgehaald.. en zie hier, het is helemaal goed gekomen :D

wat naar mijn idee een kwalijker probleem is, zijn volwassenen die de bilalschool bedreigen omwille van een paar vermeende belhamels.. de bedreigingscultuur die in nederland steeds meer gemeengoed wordt is een slechte ontwikkeling..

:duim:


Sorry moest een groen duimpje zijn.

Karin.N
25-06-11, 22:39
als het al waar is wat er gebeurd is dan is het eerder te wijten aan baldadigheid.. kinderen onder elkaar zijn erg druk en kattekwaad is snel gemaakt.. daar maak ik me verder niet bezorgd over.. daar steekt veel minder achter dan je denkt.. kinderen klieren niet vanwege het pact van oemar.. dat is zo vergezocht.. kinderen vinden het leuk om te geinen.. punt.. zit verder niks achter.. ik heb als kind trouwens wel ergere geintjes uitgehaald.. en zie hier, het is helemaal goed gekomen :D

wat naar mijn idee een kwalijker probleem is, zijn volwassenen die de bilalschool bedreigen omwille van een paar vermeende belhamels.. de bedreigingscultuur die in nederland steeds meer gemeengoed wordt is een slechte ontwikkeling..

Als het inderdaad is gebeurd, valt het voor mij niet onder de noemer baldadigheid. Ik weet niiet wat en of er iets is gebeurd, maar mensen die een nabestaande wegbrengen laat je met rust. Netzogoed als je begraafplaatsen met rust laat. Wat mij betreft, (maar ben mss een tikkeltje ouderwets) mogen de teugels bij het opvoeden van kinderen wel wat strakker worden aangehaald. Word soms een beetje moe van de alles moet maar kunnen mentaliteit. Had net nog een gesprek met de buurman over het zuipgedrag van z'n 16 jarig zoontje. Zoontje en vrienden zuipen zich klem en vinden het vervolgens lollig om al toeterend (dus veel kinderen die al slapen klaarwakker) te vertrekken richting hun uitgaansgelegenheid.

7eloua
25-06-11, 22:40
Dat zou in feite heel logisch zijn, gezien een groot aantal teksten in het boek dat als leidraad bij de opvoeding gebruikt wordt.

Is dat zo?

Joesoef
25-06-11, 22:45
Dat zou in feite heel logisch zijn, gezien een groot aantal teksten in het boek dat als leidraad bij de opvoeding gebruikt wordt.


Een paar wijntjes en we gaan lollig doen, cynismen worden hier niet begrepen :d .

Isch
25-06-11, 22:51
Was Annelies van der Veer er maar bij.

Die had er zeker wat tegen gedaan! Hadden we er weer een paar brave burgers bij.

Karin.N
25-06-11, 22:57
Dat zou in feite heel logisch zijn, gezien een groot aantal teksten in het boek dat als leidraad bij de opvoeding gebruikt wordt.

Ik heb toch het donkerbruine vermoeden dat de meeste moslims helemaal niet zo intens met hun geloof bezig zijn als jij kennelijk denkt. Dr zijn natuurlijk uitzonderingen, maar die hebben we op de biblebelt ook.

Archie Bunker
25-06-11, 23:13
Ik heb toch het donkerbruine vermoeden dat de meeste moslims helemaal niet zo intens met hun geloof bezig zijn als jij kennelijk denkt. Dr zijn natuurlijk uitzonderingen, maar die hebben we op de biblebelt ook.

Dat is zo in ieder grote levensbeschouwelijke stroming: bij het Marxisme was dat ook het geval.

Saul
26-06-11, 00:56
Ik heb toch het donkerbruine vermoeden dat de meeste moslims helemaal niet zo intens met hun geloof bezig zijn als jij kennelijk denkt. Dr zijn natuurlijk uitzonderingen, maar die hebben we op de biblebelt ook.

Dat wil jij graag geloven ja, anders moet je in de angst leven die Grote Peroxideleeghoofd je steeds influistert. :hihi:

mark61
26-06-11, 03:21
:duim:


Sorry moest een groen duimpje zijn.

Ik vind 'baldadigheid' en eufemisme voor wat er naar verluidt gebeurd is.

Wat valt er te baldadigen aan overledenen en hun nabestaanden?

mark61
26-06-11, 03:25
Dat zou in feite heel logisch zijn, gezien een groot aantal teksten in het boek dat als leidraad bij de opvoeding gebruikt wordt.

Je verzint dus weer, zoals gewoonlijk, een kwaadaardige bizarre redenering. Zonder enige onderbouwing.

justus
26-06-11, 07:48
Ik vind 'baldadigheid' en eufemisme voor wat er naar verluidt gebeurd is.

Wat valt er te baldadigen aan overledenen en hun nabestaanden?

Wat beogen kinderen met baldadigheid? Volwassenen nijdig maken! En dat lukt op deze manier prima. Dat de conseqenties wellicht groter zijn dan ze hadden verwacht, is ook kindereigen. Joesoef gaf het al aan, een goed gesprek zou weleens wonderen kunnen verrichten. Moslimkindjes met jodenhaat... Gaat wel erg snel als conclusie.

Karin.N
26-06-11, 09:02
Dat wil jij graag geloven ja, anders moet je in de angst leven die Grote Peroxideleeghoofd je steeds influistert. :hihi:

En wat is nu je punt?

BoerHarms
26-06-11, 09:24
Dat wil jij graag geloven ja, anders moet je in de angst leven die Grote Peroxideleeghoofd je steeds influistert. :hihi:


Je zou eens wat meer berichten over bepaalde prikker moeten lezen om te concluderen wat ze wel of niet geloven.
Karin bedoelt dit in objective en normale zin, terwijl ik een vermoeden hem dat jij denkt dat Karin misschien wel een moslimbasher is.

Karin is over het algemeen zeer neutraal en zeer objectief, realistisch in haar schrijven en reacties. En ik denk aan de meeste reacties van jouw schrijven te zien dat haar interlect ver boven die van jouw uitstijgt.

H.P.Pas
26-06-11, 10:51
En wat is nu je punt?

Hij doorziet je, tot in je geheimste gedachten. Je dient nu bedremmeld te zwijgen.

H.P.Pas
26-06-11, 11:03
hoeiboei: Begraven onder de islam (http://hoeiboei.blogspot.com/2011/06/begraven-onder-de-islam.html)



:aanwal: Dit is een stukje van tenenkrommende onnozelheid.
Ik vind het heel moeilijk voorstelbaar, dat jij, of Hans Jansen for that matter, dat zelf niet ook begrijpt.

nour_islam
26-06-11, 11:29
Dat zou in feite heel logisch zijn, gezien een groot aantal teksten in het boek dat als leidraad bij de opvoeding gebruikt wordt.

nogmaals : kan jij dat staven of zeg jij zoiets om je zieke mening te motiveren?

mark61
26-06-11, 12:23
Wat beogen kinderen met baldadigheid? Volwassenen nijdig maken! En dat lukt op deze manier prima. Dat de conseqenties wellicht groter zijn dan ze hadden verwacht, is ook kindereigen. Joesoef gaf het al aan, een goed gesprek zou weleens wonderen kunnen verrichten. Moslimkindjes met jodenhaat... Gaat wel erg snel als conclusie.

In mijn tijd strekte baldadigheid zich niet uit tot rouwstoeten. Over jodenhaat gaat het trouwens niet.

mark61
26-06-11, 12:25
:aanwal: Dit is een stukje van tenenkrommende onnozelheid.
Ik vind het heel moeilijk voorstelbaar, dat jij, of Hans Jansen for that matter, dat zelf niet ook begrijpt.

Onnozelheid is wel erg lief. De eerste zin van het stukje is al onzin. Als iemand die zichzelf als deskundige afficheert zoiets beweert is dat geen onnozelheid, maar kwaadaardige leugenachtigheid.

De rest van dat stuk is je reinste flauwekul.

BoerHarms
26-06-11, 13:14
In mijn tijd strekte baldadigheid zich niet uit tot rouwstoeten. Over jodenhaat gaat het trouwens niet.

Ik geloof zelfs nog dat we eigenlijk stil moeten staan om nog een laatste eer te bewijzen/geven aan de overledene

Wizdom
26-06-11, 13:20
Het bericht bleek niet te kloppen... De rouwstoet was verstoort door een onbekende groep die niets te maken had met de Islamitische school en stonden voor de hekken van de school...

Is trouwens een walgelijke daad...

Karin.N
26-06-11, 13:47
Hij doorziet je, tot in je geheimste gedachten. Je dient nu bedremmeld te zwijgen.


Ik zoek m'n nederige plekje aan het aanrecht wel weer op :D


heb sinds kort een horde sprinkhanen in huis :schreeuw:

foxcave
26-06-11, 14:41
Het bericht bleek niet te kloppen... De rouwstoet was verstoort door een onbekende groep die niets te maken had met de Islamitische school en stonden voor de hekken van de school...

Is trouwens een walgelijke daad...


En waar precies heb je deze verklaring die zowel door de crematorium bestuurder als de directeur van de school word beaamt gevonden?

super ick
26-06-11, 15:03
Waarschijnlijk is het een complot van de plaatselijke uitvaartonderneming om moslims zwart te maken.
Die doen dat niet.

justus
26-06-11, 17:35
In mijn tijd strekte baldadigheid zich niet uit tot rouwstoeten. Over jodenhaat gaat het trouwens niet.

Jij komt dan ook uit een andere tijd en een andere cultuur waarinmannen hun hoed afnamen om hun respect aan de overledene te betuigen. Nu draagt ernog nauwelijks iemand een hoed. Waren het overigens niet diezelfde kinderen die de deelnemers aan de rouwstoet voor joden uitmaakten? Daarop was mijn opmerking gebaseerd.

BoerHarms
26-06-11, 20:15
heb sinds kort een horde sprinkhanen in huis :schreeuw:

Oeps, was dat niet een van de vele plagen :hihi::hihi:

sprinkhanen kan je goed frituren !

Karin.N
26-06-11, 20:51
Oeps, was dat niet een van de vele plagen :hihi::hihi:

sprinkhanen kan je goed frituren !

Ik overweeg net om de oudste op de bbq te leggen. Vond het leuk on de fles cola aan te geven, nadat ie eerst even lekker had geschud. resultaat, een nietsvermoedende moeder die de dop opendraait en vervolgens een lading cola over zich heen krijgt.:hihi:
Maar ik krijg hem morgenochtend wel, wanneer meneer nog lekker ligt te slapen.....

Fulanadetal
26-06-11, 21:39
Karin, zijn het sprinkhanen of krekels? In mijn baldadige jaren heb ik eens een bakje lawaaierige krekels gedoneerd (via een bovenlichtje) aan een advocaat die een demente dame juridisch stalkte. Hij had praktijk aan huis. De dagen erna brak een enorme schoonmaakwoede uit daar.

En wat het onderwerp betreft, ik zeg 1 woord: Lokrouwstoet.

Fulanadetal
26-06-11, 21:40
Oh ja een lokrouwstoet. En als zich etters opdringen, dan staat de dode op uit zijn kist!
Oh wat zou ik graag die dode spelen.

super ick
26-06-11, 22:43
Jij komt dan ook uit een andere tijd en een andere cultuur waarinmannen hun hoed afnamen om hun respect aan de overledene te betuigen. Nu draagt ernog nauwelijks iemand een hoed. Waren het overigens niet diezelfde kinderen die de deelnemers aan de rouwstoet voor joden uitmaakten? Daarop was mijn opmerking gebaseerd.

Nergens staat, volgens mij dat het een rouwstoet betrof van Joden. Sommige van die jochies schelden autochtonen standaard uit voor Joden.

Waar het vandaan komt?????????

mark61
26-06-11, 23:19
Jij komt dan ook uit een andere tijd en een andere cultuur waarinmannen hun hoed afnamen om hun respect aan de overledene te betuigen. Nu draagt ernog nauwelijks iemand een hoed. Waren het overigens niet diezelfde kinderen die de deelnemers aan de rouwstoet voor joden uitmaakten? Daarop was mijn opmerking gebaseerd.

Nou nee zo oud ben ik niet. Ik denk trouwens dat begrafenissen ook tegenwoordig geen object van 'baldadigheid' kunnen zijn.

Ja daar had nog niemand het over gehad, maar ik begrijp dat het over 2 verschillende incidenten gaat, gezien het tijdsverschil.

H.P.Pas
27-06-11, 00:25
Ik overweeg net om de oudste op de bbq te leggen.


:student: Wel eerst verdoven.

Karin.N
27-06-11, 07:06
:student: Wel eerst verdoven.


Hij heeft een goed leven gehad :slaap:

super ick
27-06-11, 09:21
Hij heeft een goed leven gehad :slaap:

Eerst even goed inwrijven met wat peper, parika en verse knoflook.

The_Grand_Wazoo
27-06-11, 10:50
Hij heeft een goed leven gehad :slaap:

Precies, en als je te lang wacht, dan is t'ie te taai. Je moet het kroost braden wanneer het nog mals is.

halfbloedjongen25
27-06-11, 11:06
door zulke kut marokane is wilders ontstaan

The_Grand_Wazoo
27-06-11, 11:35
door zulke kut marokane is wilders ontstaan

Dat proberen wij juist een beetje stil te houden. Is zo sneu voor z'n vader.

Max Stirner
27-06-11, 12:40
Je verzint dus weer, zoals gewoonlijk, een kwaadaardige bizarre redenering. Zonder enige onderbouwing.


Denk simpelweg dat het gebrek aan respect voor ongelovigen, dat deze kids bljikbaar is aangeleerd, hierin uiteindelijk zijn oorsprong vindt.


Als dat kwaadaardig en bizar is, so be it.

H.P.Pas
27-06-11, 12:41
Denk simpelweg .

Doe dat nou es niet.

nour_islam
27-06-11, 12:43
Denk simpelweg dat het gebrek aan respect voor ongelovigen, dat deze kids bljikbaar is aangeleerd, hierin uiteindelijk zijn oorsprong vindt.


Als dat kwaadaardig en bizar is, so be it.

jouw gedachten zijn ziek. je moet je eigen gebrek aan respect voor andersdenkenden niet projecteren op anderen
Blijkbaar: waar blijkt dat uit dan?

Max Stirner
27-06-11, 12:48
jouw gedachten zijn ziek. je moet je eigen gebrek aan respect voor andersdenkenden niet projecteren op anderen
Blijkbaar: waar blijkt dat uit dan?



Uit het onderscheid dat die kids, zelfs op deze jonge leeftijd, klaarblijkelijk maken tussen moslims en niet-moslims.

Dat is aangeleerd gedrag.

Of dacht je soms dat ze dit ook deden bij een islamitisch uitvaart ?

Saul
27-06-11, 12:55
Uit het onderscheid dat die kids, zelfs op deze jonge leeftijd, klaarblijkelijk maken tussen moslims en niet-moslims.

Dat is aangeleerd gedrag.

Of dacht je soms dat ze dit ook deden bij een islamitisch uitvaart ?

Dit WAS een moslim die in de kist lag.

foxcave
27-06-11, 13:51
Dit WAS een moslim die in de kist lag.

Bron voor deze wel erg bijzondere bewering....

super ick
27-06-11, 13:59
Uit het onderscheid dat die kids, zelfs op deze jonge leeftijd, klaarblijkelijk maken tussen moslims en niet-moslims.

Dat is aangeleerd gedrag.

Of dacht je soms dat ze dit ook deden bij een islamitisch uitvaart ?

Daar heb je wel een punt Max.

Ik denk niet dat ze het bij een islamtische uitvaart flikken.

super ick
27-06-11, 14:00
Dit WAS een moslim die in de kist lag.

Dit is je allerlaatste mislukte leugen om dit wangedrag goed te lullen?

Saul
27-06-11, 14:21
Bron voor deze wel erg bijzondere bewering....

Ik heb iets te voorbarig gesproken omdat ik een andere bron te snel las. Maar degene in de kist heet Ali Hazeleger (man), dus dat is niet heel onwaarschijnlijk.


Dit is je allerlaatste mislukte leugen om dit wangedrag goed te lullen?

Als ik zeg dat er een moslim in lag praat ik het gedrag van de jongens goed? Leg deze kromme logica eens uit. =/

super ick
27-06-11, 14:35
Leg deze kromme logica eens uit. =/

Sorry ik wil best e.e.a. uitleggen maar om nu weer bij het begin te beginnen is echt te vermoeiend.

Saul
27-06-11, 14:42
Sorry ik wil best e.e.a. uitleggen maar om nu weer bij het begin te beginnen is echt te vermoeiend.

Tuurlijk, ik neem dit maar aan als ‘sorry, ik ben klemgepraat’, want zo lang is de discussie niet geweest.

super ick
27-06-11, 15:12
Rouwstoetprotocol Bilalschool

Godsdienstleraren van de islamitische Bilalschool in Amersfoort gaan leerlingen een protocol voor passerende rouwstoeten bijbrengen. Leerlingen moeten voortaan actief respect tonen wanneer uitvaartauto's langs de school rijden.


Dat heeft schooldirecteur Teade Walma vandaag tegen RTV Utrecht gezegd. Vorige week ontstond grote ophef toen leerlingen van de Bilalschool hun middelvinger opstaken en een stoet rouwauto's najoelden. De moslimschool startte een onderzoek, maar zegt de daders nog altijd niet te hebben gevonden.

PowNed : Rouwstoetprotocol Bilalschool (http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/06/rouwstoetprotocol_bilalschool.html)

super ick
27-06-11, 15:16
Tuurlijk, ik neem dit maar aan als ‘sorry, ik ben klemgepraat’, want zo lang is de discussie niet geweest.

Sterker nog, we hadden niet eens een discussie. IK betrapte jou op een leugen die achteraf even makkelijk afdoet met sorry ik las een andere bron iets te snel :zwaai:

Omdat je zo graag wilt dat het niet waar is. Welnu, het is wel waar maar het waren jou kinderen toch niet?

Jou kinderen vertonen toch niet dergelijk respectloos gedrag tegen niet moslims? Want bij moslimuitvaart hadden ze het niet in hun botte koppies gehaald. Of denk je van wel?

Max Stirner
27-06-11, 17:21
Daar heb je wel een punt Max.

Ik denk niet dat ze het bij een islamtische uitvaart flikken.



Uiteraard. Max heeft gelijk.

Dat de heilige geschriften vol staan met teksten die niet erg lief zijn voor K4, lijkt me toch wel een feitje waar niemand om heen kan.


De conclusie dat sommige mensen, voor wie dit niet bepaald een irrelevant boekje is, hierdoor wellicht zouden kunnen beïnvloed, schijnt daarentegen volkomen belachelijk, ziek en kwaadaardig te zijn.

I beg to differ.

Hatert
27-06-11, 17:27
En daar gaat het uiteindelijk om, dat onze rechtse islamhaters hun drol kunnen neerleggen bij de Marokkaanse gemeenschap.

Op naar het volgende incident waarbij onze drollenleggers hun drol zullen neerleggen.

Slinger
27-06-11, 17:41
En daar gaat het uiteindelijk om, dat onze rechtse islamhaters hun drol kunnen neerleggen bij de Marokkaanse gemeenschap.

Op naar het volgende incident waarbij onze drollenleggers hun drol zullen neerleggen.

Tsja, mooi weer, ramadan, de volgende Marokkaanse drol zal echt niet lang op zich laten wachten.

super ick
27-06-11, 17:46
Uiteraard. Max heeft gelijk.

Dat de heilige geschriften vol staan met teksten die niet erg lief zijn voor K4, lijkt me toch wel een feitje waar niemand om heen kan.


De conclusie dat sommige mensen, voor wie dit niet bepaald een irrelevant boekje is, hierdoor wellicht zouden kunnen beïnvloed, schijnt daarentegen volkomen belachelijk, ziek en kwaadaardig te zijn.

I beg to differ.

:hihi:
Tja zo word het altijd wel afgedaan. Ik heb soms ook het idee dat moslims, net als veel andere gelovigen, andersdenkenden minderwaardig vinden.
Het druipt hier ook af van sommige posts of wordt terloops geuit alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Andersom word je bijkans gevild uiteraard.......

nour_islam
27-06-11, 22:05
Uit het onderscheid dat die kids, zelfs op deze jonge leeftijd, klaarblijkelijk maken tussen moslims en niet-moslims.

Dat is aangeleerd gedrag.

Of dacht je soms dat ze dit ook deden bij een islamitisch uitvaart ?

waaruit blijkt dat het aangeleerd is? of blijf je volhouden in je achterlijke beweringen zonder daar bewijs voor te leggen?
Ik ben moslim en marokkaan, er is NOOIT door mijn ouders gezegd dat ik niet-moslims moet beledigen of onrechtvaardig behandelen.

Max Stirner
27-06-11, 22:37
waaruit blijkt dat het aangeleerd is? of blijf je volhouden in je achterlijke beweringen zonder daar bewijs voor te leggen?
Ik ben moslim en marokkaan, er is NOOIT door mijn ouders gezegd dat ik niet-moslims moet beledigen of onrechtvaardig behandelen.


Religie is per definitie aangeleerd; het onderscheid maken tussen gelovigen en ongelovigen dus ook.


Dat geloof ik meteen, echt.

En dat geldt natuurlijk voor minstens 99% van de moslims - dat zijn prima mensen .... ondanks, en zeker niet dankzij, de islam (dat wil in dit geval zeggen: de heilige geschriften)

Want die leren je echt niet dat je respect moet hebben voor ongelovigen.

Hatert
27-06-11, 22:38
Tsja, mooi weer, ramadan, de volgende Marokkaanse drol zal echt niet lang op zich laten wachten.

De christenzionistische drol is iedereen te snel af. Maar dat ie zo snel gelegd zou worden had ik niet van je verwacht.

Slinger
27-06-11, 22:43
De christenzionistische drol is iedereen te snel af. Maar dat ie zo snel gelegd zou worden had ik niet van je verwacht.

Jijbakken hè? Je laat je wanhopige machteloosheid weer eens zien. Typisch voor islamfascist in het westen.

Saul
27-06-11, 22:48
Jijbakken hè? Je laat je wanhopige machteloosheid weer eens zien. Typisch voor islamfascist in het westen.

Wat doe jij op Maroc.nl vol "islamfascisten in het westen" vraag ik me dan af? Zout gewoon op, we hebben geen behoefte aan jouw levenloze tokkiesoort.

Kortman
27-06-11, 22:59
waaruit blijkt dat het aangeleerd is? of blijf je volhouden in je achterlijke beweringen zonder daar bewijs voor te leggen?
Ik ben moslim en marokkaan, er is NOOIT door mijn ouders gezegd dat ik niet-moslims moet beledigen of onrechtvaardig behandelen.

Gelukkig behoor jij tot het gros van de Marokkanse ouders die hun kinderen wel goed op voeden :duim:
,ook hier geld de regel uitzonderingen daar gelaten en juist die zorgen voor dit soort kranten berichten het zijn de,,tokkies,,onder de Marokkaanse gezinnen die daarvoor zorgen.
Net zo als de Nederlandse ASO famillies die zich niet gedragen.

A_K_A
27-06-11, 23:00
Religie is per definitie aangeleerd; het onderscheid maken tussen gelovigen en ongelovigen dus ook.


Dat geloof ik meteen, echt.

En dat geldt natuurlijk voor minstens 99% van de moslims - dat zijn prima mensen .... ondanks, en zeker niet dankzij, de islam (dat wil in dit geval zeggen: de heilige geschriften)

Want die leren je echt niet dat je respect moet hebben voor ongelovigen.

Wederom lieg je.

De islam leert dat je respectvol moet zijn tegenover iedereen die niet vijandig is, ook ongelovigen. Maar wie heeft bepaald dat ik juist respect zou moeten hebben voor het feit dat iemand ongelovig is?

Max Stirner
28-06-11, 00:18
Wederom lieg je.

De islam leert dat je respectvol moet zijn tegenover iedereen die niet vijandig is, ook ongelovigen.



Als dat is wat jij ervan leert, prima - maar volledig jouw verdienste


(Was iets met context ofzo, toch ? )


Je laatste zin heb ik maar ff niet geciteerd, uit respect

mark61
28-06-11, 01:33
Religie is per definitie aangeleerd;

Gelovigheid lijkt me niet aangeleerd. Verder doen alle mensen aan in- en outgroups, niet alleen gelovigen. Dus tis een beetje een niksige opmerking.

A_K_A
28-06-11, 02:01
Als dat is wat jij ervan leert, prima - maar volledig jouw verdienste


(Was iets met context ofzo, toch ? )


Je laatste zin heb ik maar ff niet geciteerd, uit respect

Of het nu aan mij toe te schrijven is of omdat ik het in de geschriften gelezen heb is irrelevant, de islam is duidelijk over vrede met je 'buur', moslim of anderzijds.

Wanneer is context een vies woord geworden?

Uit respect voor wie heb je mijn laatste zin weg gelaten? Ben je (selectief) verontwaardigd? Wil je zeggen dat je mij respecteert precies om de reden dat ik moslim ben? Ik zou eerder raden dat je mij respecteert ondanks dat ik een moslim ben. Maar dat zou op zn minst eerlijk zijn.

Max Stirner
28-06-11, 10:40
Gelovigheid lijkt me niet aangeleerd. Verder doen alle mensen aan in- en outgroups, niet alleen gelovigen. Dus tis een beetje een niksige opmerking.


Ik heb het dan ook niet over 'gelovigheid', maar over Religie. Dat is 100% aangeleerd.


De islam maakt, heel duidelijk en meer nog dan andere religies, verschil tussen gelovigen en ongelovigen.

En dat is, denk ik, de oorzaak van ook dit zoveelste incidentje.

Max Stirner
28-06-11, 10:43
Of het nu aan mij toe te schrijven is of omdat ik het in de geschriften gelezen heb is irrelevant, de islam is duidelijk over vrede met je 'buur', moslim of anderzijds.

.



Ja, tenzij die buren 'vijandig' zijn.

Hatert
28-06-11, 11:10
Ik heb het dan ook niet over 'gelovigheid', maar over Religie. Dat is 100% aangeleerd.


De islam maakt, heel duidelijk en meer nog dan andere religies, verschil tussen gelovigen en ongelovigen.

En dat is, denk ik, de oorzaak van ook dit zoveelste incidentje.

Atheisten worden natuurlijk geboren met aangeboren inzichten over de samenleving. Bijvoorbeeld de Nederlandse normen en waarden daar worden de kindertjes mee aangeboren, niks geen sprake van aanleren etc..

Heb jij misschien een bron waar men onderzocht heeft dat de islam meer dan andere religies verschil maakt tussen gelovigen enh ongelovigen, of heb je het maar even uit de dikke duim gezogen?

Hatert
28-06-11, 11:13
In Nederland maakt men natuurlijk geen verschil tussen de mensen. Vreemdeling is een uniek woord zoals geintegreerd en allochtoon. Verschil maken dat doet men niet in atheistisch Nederland.

Hatert
28-06-11, 11:28
Jijbakken hè? Je laat je wanhopige machteloosheid weer eens zien. Typisch voor islamfascist in het westen.

De christenzionistische drol gaat weer janken na zijn provocatie, been there done that!

Slinger
28-06-11, 12:25
De christenzionistische drol gaat weer janken na zijn provocatie, been there done that!

Oh, je voelt je weer geprovoceerd. Tsja, bestand zijn tegenspraak, dat is moeilijk voor sommigen. Misschien iets voor een inburgeringstraject.

Hatert
28-06-11, 12:30
Oh, je voelt je weer geprovoceerd. Tsja, bestand zijn tegenspraak, dat is moeilijk voor sommigen. Misschien iets voor een inburgeringstraject.

De christenzionistische drol brengt niets anders voort dan een sterk riekende strontlucht.

A_K_A
28-06-11, 12:33
Ja, tenzij die buren 'vijandig' zijn.

Hierboven was dat nog prima volgens jou en volledig mijn verdienste.

Komt het nu beter uit om verontwaardigd te zijn?

Max Stirner
28-06-11, 13:22
Atheisten worden natuurlijk geboren met aangeboren inzichten over de samenleving. Bijvoorbeeld de Nederlandse normen en waarden daar worden de kindertjes mee aangeboren, niks geen sprake van aanleren etc..

Heb jij misschien een bron waar men onderzocht heeft dat de islam meer dan andere religies verschil maakt tussen gelovigen enh ongelovigen, of heb je het maar even uit de dikke duim gezogen?


Exact. Gedrag van kinderen is aangeleerd - en het is dus nogal belangrijk wat je ze aanleert


Heb ik verzonnen, Allah is juist dol op ongelovigen

Max Stirner
28-06-11, 13:24
Hierboven was dat nog prima volgens jou en volledig mijn verdienste.

Komt het nu beter uit om verontwaardigd te zijn?



Dat jij bepaalde teksten 'creatief'/ in de context leest (of gewoon negeert) en dus niet letterlijk leest / doet wat er staat, is jouw verdienste. Niet die van de betreffende tekst.

Hatert
28-06-11, 13:30
Exact. Gedrag van kinderen is aangeleerd - en het is dus nogal belangrijk wat je ze aanleert


Heb ik verzonnen, Allah is juist dol op ongelovigen

Je argument die je gebruikt tegen het geloof is dat het aangeleerd is, maar nu je erkent dat alles aangeleerd is stelt je argument niets voor.

Nu nog even bewijzen dat het moslimkindertjes zijn geweest, en dat zij dat geleerd hebben van hun religieuze overtuiging om te doen..

Jouw duimzuigerij hebben we niets aan in een discussie.

Kortom je hebt niets relevants aangevoerd.

Max Stirner
28-06-11, 15:30
Je argument die je gebruikt tegen het geloof is dat het aangeleerd is, maar nu je erkent dat alles aangeleerd is stelt je argument niets voor.

Nu nog even bewijzen dat het moslimkindertjes zijn geweest, en dat zij dat geleerd hebben van hun religieuze overtuiging om te doen..

Jouw duimzuigerij hebben we niets aan in een discussie.

Kortom je hebt niets relevants aangevoerd.



Nogmaals:

Het ligt eraan wat je kids aanleert.

En als je ze leert dat het héél slecht is om ongelovig te zijn en dat er twee soorten mensen bestaan (moslims en k4), gaan ze zich daar dus naar gedragen.


Het is wat mij betreft trouwens niet eens een discussie, sta hier slechts open deuren in te schoppen.

Hatert
28-06-11, 15:40
Nogmaals:

Het ligt eraan wat je kids aanleert.

En als je ze leert dat het héél slecht is om ongelovig te zijn en dat er twee soorten mensen bestaan (moslims en k4), gaan ze zich daar dus naar gedragen.


Het is wat mij betreft trouwens niet eens een discussie, sta hier slechts open deuren in te schoppen.

Dat geldt idem dito voor de ongelovigen die hun kinderen leren dat gelovigen achterlijk zijn en een woestijngodsdienst aanhangen en dat gelovigen per definitie slecht zijn. Dat het maar geitenneukers zijn die homo's in elkaar slaan.

Kijk bijvoorbeeld maar naar de meerderheid van de Nederlanders, die denkt dat Marokkanen allemaal criminelen zijn. Dat zit in de verkeerde opvoeding van de autochtonen.

Marokkanen hebben daar bijvoorbeeld last van op de arbeidersmarkt. Ook worden hun moskeen in de fik gestoken en bekliedert.

Hedt zijn juist de minderheden die last hebben van de slechte opvoeding die de autochtonen meegekregen hebben.

Stopnaald
28-06-11, 15:56
Dat geldt idem dito voor de ongelovigen die hun kinderen leren dat gelovigen achterlijk zijn en een woestijngodsdienst aanhangen en dat gelovigen per definitie slecht zijn. Dat het maar geitenneukers zijn die homo's in elkaar slaan.

In mijn beleving zijn er veel meer gelovigen (vrijwel zonder uitzondering woestijngodsdienstgelovigen, geen enkele boedhist of maoïst heel typisch) die dat wij-zij-denken practiseren en aan hun kids opleggen. Maar blijf jij maar met je kop in het zand zitten hoor. Jij zal nog niet overtuigd worden al zou het pimpelpaars-oranje gestippelt in je reet bijten. Jij bent zo godsgruwelijk hypocriet, asociaal blind en bevooroordeeld, je maakt een karikatuur van het moslimschap.


Kijk bijvoorbeeld maar naar de meerderheid van de Nederlanders, die denkt dat Marokkanen allemaal criminelen zijn. Dat zit in de verkeerde opvoeding van de autochtonen.

Ach gut. En die k'tmarokkaantjes bestaan natuurlijk helemaal niet. Tis allemaal alleen maar inbeelding en verkeerde opvoeding.

Dat stelletje schorem dat in de op werd genoemd bestaat natuurlijk ook niet. En die nabestaanden en uitvaartverzorgers zijn ook allemaal verkeerd opgevoed!

Been there done that.


Marokkanen hebben daar bijvoorbeeld last van op de arbeidersmarkt. Ook worden hun moskeen in de fik gestoken en bekliedert.

Standaard weken langer wegblijven dan feitelijk aantal verlofdagen, grote bek, niet opvolgen van aanwijzingen, geen orders van vrouwen aannemen, 8 van de 10 dagen telaat komen, geen vaardigheden/diploma hebben, stelen van het bedrijf/de baas, overlastgevende vriendjes binnenlaten en last but not least (als kers op de taart zeg maar) seksuele intimidatie/lastigvallen van vrouwelijke collega's.

Bij ons NOOIT meer een maroc in de zaak. GEK HE? Maar kennelijk zijn WIJ verkeerd opgevoed.


Hedt zijn juist de minderheden die last hebben van de slechte opvoeding die de autochtonen meegekregen hebben.

:terrorist

Hatert
28-06-11, 16:24
In mijn beleving zijn er veel meer gelovigen (vrijwel zonder uitzondering woestijngodsdienstgelovigen, geen enkele boedhist of maoïst heel typisch) die dat wij-zij-denken practiseren en aan hun kids opleggen. Maar blijf jij maar met je kop in het zand zitten hoor. Jij zal nog niet overtuigd worden al zou het pimpelpaars-oranje gestippelt in je reet bijten. Jij bent zo godsgruwelijk hypocriet, asociaal blind en bevooroordeeld, je maakt een karikatuur van het moslimschap.


In jouw beleving .. ben ik gestopt met lezen. Ik ben niet geintresseerd in de beleving van een PVV-tokkie. Ik ben geintresseerd in feiten.


Ach gut. En die k'tmarokkaantjes bestaan natuurlijk helemaal niet. Tis allemaal alleen maar inbeelding en verkeerde opvoeding.

Het bestaan van tuig wordt nergens ontkent, alleen de beleving van de autochtoon en de realiteit loopt spaak. Zo zijn de grootste moslim en marokkanenhaters vrijwel nooit in aanrakinggekomen met een marokkaan. Voorts blijkt uit statistische cijfers dat Marokkanen op de 9de plaats komen met betrokkenheid van criminele activiteiten. Van de andere 8 groepen hoor ik vrijwel niets in de media en politiek.


Dat stelletje schorem dat in de op werd genoemd bestaat natuurlijk ook niet. En die nabestaanden en uitvaartverzorgers zijn ook allemaal verkeerd opgevoed!

Elke dag plegen Nederlandse jongeren veel ergere zaken, alleen besteedt geenstijl en de Telegraaf daar minder populistische aandacht aan. Ook de Nederlandse politiek laat dat maar voort sudderen.

Dat is geen reden om de autochtonen zo op te voeden dat ze de rest van de Marokkanen en moslims als achterlijk en minder moeten behandelen.


Standaard weken langer wegblijven dan feitelijk aantal verlofdagen, grote bek, niet opvolgen van aanwijzingen, geen orders van vrouwen aannemen, 8 van de 10 dagen telaat komen, geen vaardigheden/diploma hebben, stelen van het bedrijf/de baas, overlastgevende vriendjes binnenlaten en last but not least (als kers op de taart zeg maar) seksuele intimidatie/lastigvallen van vrouwelijke collega's.

Ja die leugens en vooroordelen die een hele groep worden aangerekend is precies datgene wat ik bedoel met de autochtone opvoeding. Hier de werkelijkheid:

YouTube - ‪'Rassenrellen' Rotterdam 1972 en Gastarbeiders‬‏


Bij ons NOOIT meer een maroc in de zaak. GEK HE? Maar kennelijk zijn WIJ verkeerd opgevoed.

Alleen zijn afkomst is bij jullie al voldoende om hem een baan te weigeren. Het over een kam scheren van een persoon. Nederland3ers worden als individu behandeld en marokkanen als groep. Mooi dat je dat toegeeft waartoe de autochtone opvoeding toe kan leiden.

A_K_A
28-06-11, 17:03
Dat jij bepaalde teksten 'creatief'/ in de context leest (of gewoon negeert) en dus niet letterlijk leest / doet wat er staat, is jouw verdienste. Niet die van de betreffende tekst.

Ik neem de verzen zoals ze zijn, laat dat duidelijk zijn. Context en kennis van taal zijn gewoon balangrijke factoren in het volledig uitleggen van de islam. Bijvoorbeeld, als iemand jihad/jahidi uit gemak of onwetendheid maar vertaalt als heilige oorlog of een vorm van geoorloofde fysieke geweldpleging jegens ongelovigen of andersdenkenden, logisch dat het einde dan zoek is. Dat jij kwade bedoelingen leest, is misschien juist omdat je voorafgaande verzen en zelfs surahs niet in acht neemt, en voor hetzelfde geld die daarop volgen. Beetje selectief lezen, zoals de Taliban dat doet. De Quran is echter duidelijk in deze zaken.

33:48, 60:1, 60:8-9, 2:190, 8:61.

The Quranic Arabic Corpus - Word by Word Grammar, Syntax and Morphology of the Holy Quran (http://corpus.quran.com/)

Saul
28-06-11, 17:10
Nogmaals:

Het ligt eraan wat je kids aanleert.

En als je ze leert dat het héél slecht is om ongelovig te zijn en dat er twee soorten mensen bestaan (moslims en k4), gaan ze zich daar dus naar gedragen.


Het is wat mij betreft trouwens niet eens een discussie, sta hier slechts open deuren in te schoppen.

Waarom is het onderscheid an sich slecht en verwerpelijk? Is het niet zo dat als je ergens van overtuigt bent, je per definitie vindt dat mensen die het niet met je eens zijn ongelijk hebben?

Tomas
28-06-11, 17:14
Waarom is het onderscheid an sich slecht en verwerpelijk? Is het niet zo dat als je ergens van overtuigt bent, je per definitie vindt dat mensen die het niet met je eens zijn ongelijk hebben?

Een belangrijk verschil is dat moslims het terecht vinden dat mensen die het oneens met ze zijn eeuwig gruwelijk gemarteld moeten worden. Ik zie een PVV stemmer dat van Wilders nog niet zo snel verlangen.

Saul
28-06-11, 17:30
Een belangrijk verschil is dat moslims het terecht vinden dat mensen die het oneens met ze zijn eeuwig gruwelijk gemarteld moeten worden. Ik zie een PVV stemmer dat van Wilders nog niet zo snel verlangen.

En wat is er bezwaarlijk aan die mening? En het is niet "oneens zijn", het is ontkennen of verwerpen van God, wel goed verwoorden.

En wat in vredesnaam heeft dat te maken met gedrag van bepaalde jongeren?

Hatert
28-06-11, 17:32
Een belangrijk verschil is dat moslims het terecht vinden dat mensen die het oneens met ze zijn eeuwig gruwelijk gemarteld moeten worden. Ik zie een PVV stemmer dat van Wilders nog niet zo snel verlangen.

Het zijn de PVV aanhangers die via de wet willen afdwingen dat moslims niet zichzelf mogen zijn. Moslims zijn daar helemaal niet mee bezig. De PVV'ers zijn er op gericht om hun ideeen via de overheid anderen op te leggen door hun wezen en identiteit weg te willen vagen danwel de hele persoon uit Nederland weg te willen hebben.

De moslim is primair op zichzelf gericht. Hij is met zijn eigen leven en het hiernamaals bezig, daar heeft ie het al moeilijk genoeg mee.

Secundair wenst de moslim diegene die geen religie kent, kennis maakt met de Islam.

Op de dere plaats wenst de moslim al het goede wat hij zichzelf wenst de ongelovige ook toe, dat is namelijk ook een goed leven leiden hier op aarde en in de hemel komen.

A_K_A
28-06-11, 17:34
Een belangrijk verschil is dat moslims het terecht vinden dat mensen die het oneens met ze zijn eeuwig gruwelijk gemarteld moeten worden. Ik zie een PVV stemmer dat van Wilders nog niet zo snel verlangen.

For the sake of argument, zelfs als ik dat vond, is het niet frappant dat iemand of een partij aan de ene kant roept dat alles gezegd mag worden, maar dat je tegelijk niet alles mag denken?

Tomas
28-06-11, 17:35
smog.

mark61
28-06-11, 18:07
En wat is er bezwaarlijk aan die mening?

Tsja.

Max Stirner
28-06-11, 20:43
En wat in vredesnaam heeft dat te maken met gedrag van bepaalde jongeren?


Die gaven een voorproefje van wat Allah straks voor de dooie K4 in petto heeft


Overigens denk ik dat mijn punt zo langzamerhand wel gemaakt is: dit gedrag is een direct gevolg van religieuze indoctrinatie

nour_islam
28-06-11, 21:06
Een belangrijk verschil is dat moslims het terecht vinden dat mensen die het oneens met ze zijn eeuwig gruwelijk gemarteld moeten worden. Ik zie een PVV stemmer dat van Wilders nog niet zo snel verlangen.

zo te zien mag je tegenwoordig van alles roepen. Wie zegt dat moslims het TERECHT vinden dat ongelovigen eeuwig gemarteld gaan worden? Heb je een betrouwbare bron voor deze bewering of loop je uit je nek te kletsen?

Saul
28-06-11, 21:14
Die gaven een voorproefje van wat Allah straks voor de dooie K4 in petto heeft


Overigens denk ik dat mijn punt zo langzamerhand wel gemaakt is: dit gedrag is een direct gevolg van religieuze indoctrinatie

Nee je hebt je punt totaal niet gemaakt want je gaat ervanuit dat moslims het recht in eigen hand mogen nemen van God. Leg die link eerst maar eens voor je besluit het hazenpad te nemen.

A_K_A
28-06-11, 21:34
Die gaven een voorproefje van wat Allah straks voor de dooie K4 in petto heeft


Overigens denk ik dat mijn punt zo langzamerhand wel gemaakt is: dit gedrag is een direct gevolg van religieuze indoctrinatie

Dat het een direct gevolg is van indoctrinatie zou alleen kunnen wanneer de islam zulk gedrag goedkeurt lijkt mij. Heb je eerder in deze topic geen hadeeth gelezen die heel duidelijk waren over het tonen van respect tijdens een uitvaart? Ben je het alweer vergeten?

Maar waarom zou je serieus en inhoudelijk blijven, wanneer je ook reagurend over je domme, onlogische en uit de lucht gegrepen theorieen kunt brallen zonder die te hoeven staven.

Max Stirner
28-06-11, 21:43
Dat het een direct gevolg is van indoctrinatie zou alleen kunnen wanneer de islam zulk gedrag goedkeurt lijkt mij.

Maar waarom zou je serieus en inhoudelijk blijven, wanneer je ook reagurend over je domme, onlogische en uit de lucht gegrepen theorieen kunt brallen zonder die te hoeven staven.



Jij ging nog even een paar versjes vertalen, remember ?

Succes :)

mark61
28-06-11, 21:43
zo te zien mag je tegenwoordig van alles roepen. Wie zegt dat moslims het TERECHT vinden dat ongelovigen eeuwig gemarteld gaan worden? Heb je een betrouwbare bron voor deze bewering of loop je uit je nek te kletsen?

Nou hierboven heb je er eentje :hihi:

http://www.maroc.nl/forums/4745300-post162.html

A_K_A
28-06-11, 21:46
Die gaven een voorproefje van wat Allah straks voor de dooie K4 in petto heeft


Overigens denk ik dat mijn punt zo langzamerhand wel gemaakt is: dit gedrag is een direct gevolg van religieuze indoctrinatie

Dat het een direct gevolg is van indoctrinatie zou alleen kunnen wanneer de islam zulk gedrag goedkeurt lijkt mij. Heb je eerder in deze topic geen hadeeth gelezen die heel duidelijk waren over het tonen van respect tijdens een uitvaart? Ben je het alweer vergeten?

Maar waarom zou je serieus en inhoudelijk blijven, wanneer je ook reagurend over je domme, onlogische en uit de lucht gegrepen theorieen kunt brallen zonder die te hoeven staven.

(Kleine toevoeging.)

Max Stirner
28-06-11, 21:47
Nee je hebt je punt totaal niet gemaakt want je gaat ervanuit dat moslims het recht in eigen hand mogen nemen van God. Leg die link eerst maar eens voor je besluit het hazenpad te nemen.


Ga dat ze dan maar ff vertellen

Dat Allah ons niet liev vindt, hebben ze in ieder geval wél begrepen - dus waarom zouden zij ons wel liev vinden ?

Max Stirner
28-06-11, 21:49
Dat het een direct gevolg is van indoctrinatie zou alleen kunnen wanneer de islam zulk gedrag goedkeurt lijkt mij. Heb je eerder in deze topic geen hadeeth gelezen die heel duidelijk waren over het tonen van respect tijdens een uitvaart? Ben je het alweer vergeten?

Maar waarom zou je serieus en inhoudelijk blijven, wanneer je ook reagurend over je domme, onlogische en uit de lucht gegrepen theorieen kunt brallen zonder die te hoeven staven.

(Kleine toevoeging.)


Daar staan helaas een paar andere versjes tegenover

Saul
28-06-11, 21:55
Ga dat ze dan maar ff vertellen

Dat Allah ons niet liev vindt, hebben ze in ieder geval wél begrepen - dus waarom zouden zij ons wel liev vinden ?

Nee dat ga jij doen, jij zei immers dat het een religieuze grondslag heeft en niet die jongeren (weer een aanname trouwens die je lukraak doet).


Niet weglopen hè? Ik wil even zien hoe jij retorisch krom gaat liggen om je eigen hersenkronkels recht te praten.

A_K_A
28-06-11, 21:58
Daar staan helaas een paar andere versjes tegenover

Staat daarin dat je een rouwstoet mag verstoren? Of de openbare orde?

Max Stirner
28-06-11, 22:10
Nee dat ga jij doen, jij zei immers dat het een religieuze grondslag heeft en niet die jongeren (weer een aanname trouwens die je lukraak doet).


Niet weglopen hè? Ik wil even zien hoe jij retorisch krom gaat liggen om je eigen hersenkronkels recht te praten.


Doe niet zo onnozel:


Quran (2:216) - "Fighting is prescribed for you, and ye dislike it. But it is possible that ye dislike a thing which is good for you, and that ye love a thing which is bad for you. But Allah knoweth, and ye know not."

Quran (9:123) - "O you who believe! fight those of the unbelievers who are near to you and let them find in you hardness."

Quran (5:33) - "The punishment of those who wage war against Allah and His messenger and strive to make mischief in the land is only this, that they should be murdered or crucified or their hands and their feet should be cut off on opposite sides or they should be imprisoned; this shall be as a disgrace for them in this world, and in the hereafter they shall have a grievous chastisement"




Enzovoort ... het is één van de centrale thema's in de betreffende boekjes. Leuker kan ik het niet maken.

Saul
28-06-11, 22:13
Doe niet zo onnozel:


Quran (2:216) - "Fighting is prescribed for you, and ye dislike it. But it is possible that ye dislike a thing which is good for you, and that ye love a thing which is bad for you. But Allah knoweth, and ye know not."

Quran (9:123) - "O you who believe! fight those of the unbelievers who are near to you and let them find in you hardness."

Quran (5:33) - "The punishment of those who wage war against Allah and His messenger and strive to make mischief in the land is only this, that they should be murdered or crucified or their hands and their feet should be cut off on opposite sides or they should be imprisoned; this shall be as a disgrace for them in this world, and in the hereafter they shall have a grievous chastisement"




Enzovoort ... het is één van de centrale thema's in de betreffende boekjes. Leuker kan ik het niet maken.

Mohammed sallalahu 3alayhi wa salam had een hekel aan geweld. Daarom sloot hij liever verdragen met zijn vijanden:

treaty muhammad - Google zoeken


Verklaar eens hoe het mogelijk is dat Mohammed sallalahu 3alayhi wa sallam verdragen sluit terwijl hij volgens jou ongelovigen moet afslachten? Vragen, vragen, vragen. :hihi:

Max Stirner
28-06-11, 22:14
Staat daarin dat je een rouwstoet mag verstoren? Of de openbare orde?


Er staat dat k4 geen respect verdienen en allemaal dood moeten

Max Stirner
28-06-11, 22:17
Mohammed sallalahu 3alayhi wa salam had een hekel aan geweld. Daarom sloot hij liever verdragen met zijn vijanden:

treaty muhammad - Google zoeken (http://www.google.com/search?q=treaty+muhammad&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a)


Verklaar eens hoe het mogelijk is dat Mohammed sallalahu 3alayhi wa sallam verdragen sluit terwijl hij volgens jou ongelovigen moet afslachten? Vragen, vragen, vragen. :hihi:



Pragmatisme

A_K_A
28-06-11, 22:22
Jij ging nog even een paar versjes vertalen, remember ?

Succes :)

The Quranic Arabic Corpus - Word by Word Grammar, Syntax and Morphology of the Holy Quran (http://corpus.quran.com/)

http://www.tafsir.com/

Saul
28-06-11, 22:23
Pragmatisme

Haha dat kan niet, je zei zelf "allemaal":


Er staat dat k4 geen respect verdienen en allemaal dood moeten

Hoe kun je ze "allemaal" doden als je pragmatisch te werk mag gaan? Leg uit. :hihi:

A_K_A
28-06-11, 22:24
Max, ik laat je wel alleen met je stuiptrekkingen. Het is geen gezicht.

nour_islam
29-06-11, 11:18
Nou hierboven heb je er eentje :hihi:

http://www.maroc.nl/forums/4745300-post162.html

heel betrouwbaar inderdaad :tik:
Maar het blijft echt verbazingwekkend hoe sommigen zaken als voldongen feiten neerzetten alsof hun mening alleen telt

Stopnaald
29-06-11, 11:39
In jouw beleving .. ben ik gestopt met lezen. Ik ben niet geintresseerd in de beleving van een PVV-tokkie. Ik ben geintresseerd in feiten.

Dat ben je dus niet. Je bent alleen maar een hypocriet die zich in allerlei bochten wringt om alles wat een negatieve uitstraling tov moslims, en dan marocs in het bijzonder, vormt te ontkennen, en indien ontkenning écht niet meer kan, te downplayen.

Jij bent nog erger dan de kruising tussen een paling in een emmer snot en een amerikaanse tv-dominee cq politicus.

Jij bent het prototype van de maroc-tokkie. Ongeïnteresseerd en onwillig. Opstandig zonder enige reden en een arrogantie zonder basis. Je kan niks, wil niks en doet niks ten bate van deze maatschappij. Je zuigt en scheldt wat af, maar als het puntje bij het paaltje komt, maak je maar wat graag gebruik (feitelijk misbruik) van deze maatschappij. Je klaagt steen en been dat jullie (lees: jijzelf) zo slecht worden behandeld, van discrimminatie tot assimilatie aan toe, omdat je niet als prinsje wordt behandeld (hetgeen volgens jouw cultuur de norm hoort te zijn - NOT) en weigert in te zien dat jij helemaal niet zo speciaal of bijzonder BENT om een dergelijke bijzondere behandeling te VERDIENEN.
Machismo in zijn allerslechtste soort noem ik dat.



Het bestaan van tuig wordt nergens ontkent,

Jij doet niet anders. Pas als je écht helemaal niet anders kan, omdat de bewijsvoering zo sterk is dat zelfs jij daar niet onderuit kan, maar dan nog zal je de zaak downplayen zoveel je kan. Van een hand in eigen boezem steken heb jij nog nooit gehoord. En als iemand je daar op aanspreekt, weet jij van de prins geen kwaad.


alleen de beleving van de autochtoon en de realiteit loopt spaak. Zo zijn de grootste moslim en marokkanenhaters vrijwel nooit in aanrakinggekomen met een marokkaan.

Ik heb in mijn buurt diverse tokkie-maroc-gezinnen wonen. Ik heb zeer regelmatig contact met de dochters en de moeder. In mijn huis zijn het gewoon heel andere dames, dan wanneer je ze op straat tegenkomt. Huiselijk geweld en zo. Ik denk dat mijn beleving heel wat dichter bij de waarheid komt dan jouw (mannelijke) beleving.


Voorts blijkt uit statistische cijfers dat Marokkanen op de 9de plaats komen met betrokkenheid van criminele activiteiten. Van de andere 8 groepen hoor ik vrijwel niets in de media en politiek.

De mannen/jongemannen/jongens uit mijn buurt zijn allemaal TUIG. En diversen hebben een strafblad of zijn op het randje ermee weggekomen. Dat het allemaal onfrisse figuren zijn is gewoonweg een gegeven. Kortom, crimmi-marocs bestaan. Ik ken ze. Van nabij (helaas).

Waarom jij statistische cijfers en media/politiek er met de haren bijsleept begrijp ik niet. Dat is volstrekt irrelevant. Maar dat is een truuk die je wel vaker uithaalt, irrelevante (bij-)zaken er met de haren bijslepen, omdat je de onderliggende stelling niet kunt ontkennen.


Elke dag plegen Nederlandse jongeren veel ergere zaken, alleen besteedt geenstijl en de Telegraaf daar minder populistische aandacht aan. Ook de Nederlandse politiek laat dat maar voort sudderen.

Daar heb ik in dit topic totaal geen boodschap aan. In dit topic ging het over een stel k'tjochies die geen respect hebben voor rouwstoeten en JOUW stelling dat de fout bij de nabestaanden en/of uitvaartverzorgers zat ipv bij die koters en hun ouders (vanwege de slechte opvoeding). Blaming the victim noem ik dat. En gezien de trieste omstandigheden een wel zeer lage en onwaardige actie van jou.


Dat is geen reden om de autochtonen zo op te voeden dat ze de rest van de Marokkanen en moslims als achterlijk en minder moeten behandelen.

DEZE OUDERS EN JOCHIES ZIJN ACHTERLIJK EN MINDER!!! Als je zo onbeschoft en barbaars bent om zelfs de dood/doden niet te respecteren, dan ben je geen mens, maar een beest. KLAAR!. En haal nu maar je kop uit die slachtofferrol van je. Dat misstaat zo.



Ja die leugens en vooroordelen die een hele groep worden aangerekend is precies datgene wat ik bedoel met de autochtone opvoeding. Hier de werkelijkheid:

YouTube - ‪'Rassenrellen' Rotterdam 1972 en Gastarbeiders‬‏ (http://www.youtube.com/watch?v=c6yWfZHw8E0)

gelul, geneuzel, gezeur, gejank en gepruttel. Dit heeft HELEMAAL NIETS te maken met die k.tkoters die rouwstoeten verstoren. Je kan er wel de duvel en z'n ouwe moer bijhalen, maar dat verandert helemaal niets aan het feit dat deze jochies onopgevoed, onbeschaafd en achterlijk zijn en dat de nabestaanden en uitvaartverzorgers (de échte slachtoffers remember?) op een zéér onbehoorlijke manier zijn behandeld.


Alleen zijn afkomst is bij jullie al voldoende om hem een baan te weigeren. Het over een kam scheren van een persoon. Nederland3ers worden als individu behandeld en marokkanen als groep. Mooi dat je dat toegeeft waartoe de autochtone opvoeding toe kan leiden.

Ik weet niet of alleen de afkomst voldoende is. Jij doet net alsof de opgedane ervaring niet bestaat. Maar ik zal jou zeggen dat als wij dezelfde ervaring met Polen of Chinezen zouden hebben, wij op exact dezelfde manier zouden handelen. Dat jij dat niet leuk vind, is hele dikke pech voor jou!

Hatert
29-06-11, 12:30
Dat ben je dus niet. Je bent alleen maar een hypocriet die zich in allerlei bochten wringt om alles wat een negatieve uitstraling tov moslims, en dan marocs in het bijzonder, vormt te ontkennen, en indien ontkenning écht niet meer kan, te downplayen.

Jij bent nog erger dan de kruising tussen een paling in een emmer snot en een amerikaanse tv-dominee cq politicus.

Jij bent het prototype van de maroc-tokkie. Ongeïnteresseerd en onwillig. Opstandig zonder enige reden en een arrogantie zonder basis. Je kan niks, wil niks en doet niks ten bate van deze maatschappij. Je zuigt en scheldt wat af, maar als het puntje bij het paaltje komt, maak je maar wat graag gebruik (feitelijk misbruik) van deze maatschappij. Je klaagt steen en been dat jullie (lees: jijzelf) zo slecht worden behandeld, van discrimminatie tot assimilatie aan toe, omdat je niet als prinsje wordt behandeld (hetgeen volgens jouw cultuur de norm hoort te zijn - NOT) en weigert in te zien dat jij helemaal niet zo speciaal of bijzonder BENT om een dergelijke bijzondere behandeling te VERDIENEN.
Machismo in zijn allerslechtste soort noem ik dat.




Jij doet niet anders. Pas als je écht helemaal niet anders kan, omdat de bewijsvoering zo sterk is dat zelfs jij daar niet onderuit kan, maar dan nog zal je de zaak downplayen zoveel je kan. Van een hand in eigen boezem steken heb jij nog nooit gehoord. En als iemand je daar op aanspreekt, weet jij van de prins geen kwaad.



Ik heb in mijn buurt diverse tokkie-maroc-gezinnen wonen. Ik heb zeer regelmatig contact met de dochters en de moeder. In mijn huis zijn het gewoon heel andere dames, dan wanneer je ze op straat tegenkomt. Huiselijk geweld en zo. Ik denk dat mijn beleving heel wat dichter bij de waarheid komt dan jouw (mannelijke) beleving.



De mannen/jongemannen/jongens uit mijn buurt zijn allemaal TUIG. En diversen hebben een strafblad of zijn op het randje ermee weggekomen. Dat het allemaal onfrisse figuren zijn is gewoonweg een gegeven. Kortom, crimmi-marocs bestaan. Ik ken ze. Van nabij (helaas).

Waarom jij statistische cijfers en media/politiek er met de haren bijsleept begrijp ik niet. Dat is volstrekt irrelevant. Maar dat is een truuk die je wel vaker uithaalt, irrelevante (bij-)zaken er met de haren bijslepen, omdat je de onderliggende stelling niet kunt ontkennen.



Daar heb ik in dit topic totaal geen boodschap aan. In dit topic ging het over een stel k'tjochies die geen respect hebben voor rouwstoeten en JOUW stelling dat de fout bij de nabestaanden en/of uitvaartverzorgers zat ipv bij die koters en hun ouders (vanwege de slechte opvoeding). Blaming the victim noem ik dat. En gezien de trieste omstandigheden een wel zeer lage en onwaardige actie van jou.



DEZE OUDERS EN JOCHIES ZIJN ACHTERLIJK EN MINDER!!! Als je zo onbeschoft en barbaars bent om zelfs de dood/doden niet te respecteren, dan ben je geen mens, maar een beest. KLAAR!. En haal nu maar je kop uit die slachtofferrol van je. Dat misstaat zo.




gelul, geneuzel, gezeur, gejank en gepruttel. Dit heeft HELEMAAL NIETS te maken met die k.tkoters die rouwstoeten verstoren. Je kan er wel de duvel en z'n ouwe moer bijhalen, maar dat verandert helemaal niets aan het feit dat deze jochies onopgevoed, onbeschaafd en achterlijk zijn en dat de nabestaanden en uitvaartverzorgers (de échte slachtoffers remember?) op een zéér onbehoorlijke manier zijn behandeld.



Ik weet niet of alleen de afkomst voldoende is. Jij doet net alsof de opgedane ervaring niet bestaat. Maar ik zal jou zeggen dat als wij dezelfde ervaring met Polen of Chinezen zouden hebben, wij op exact dezelfde manier zouden handelen. Dat jij dat niet leuk vind, is hele dikke pech voor jou!

Domme tokkiewijf, alles komt er op neer dat jij de Marokkanen wil uitvoeteren. Voor jou zijn het Marokkaanse kinderen die het gedaan hebben waaraan je al je frustraties en minderwaardigheidscomplex kunt ophangen.

Ik ben ook niet geintresseerd in je scheve ervaringen, het staat niet vast in welke hoedanigheid je die ervaringen hebt opgedaan. Was je dronken of zat je onder de drugs?

Ik ben alleen geintresseerd in de feiten. Wat betreft dit nieuwsberichtje staat niet vast dat het leerlingen van de school waren, het staat ook niet vast dat het Marokkanen zijn geweest. Ik weet niet of je dat weet, maar een islamitische school houdt niet automatisch in dat het een Marokkanenschool is.

Dat is jammer voor jou met je domme tokkies stigmatiserings-logica, maar dat zijn de feiten waarmee je moet discusseren en niet uit de duim gezogen verhaaltjes.

En ook al waren het Marokkanen dan nog geeft het jouw woorden geen recht om als een dikke zeug je drollen op het Marokkaanse volk neer te leggen. Domme tokkiewijf denkt dat ze wat voorstelt. :haha:

Tomas
29-06-11, 12:45
zo te zien mag je tegenwoordig van alles roepen. Wie zegt dat moslims het TERECHT vinden dat ongelovigen eeuwig gemarteld gaan worden? Heb je een betrouwbare bron voor deze bewering of loop je uit je nek te kletsen?

Ha, een Moslim met een afwijkende mening. Jij bent het niet met Allah eens? Hoe werkt dat?

foxcave
29-06-11, 12:52
Voorts blijkt uit statistische cijfers dat Marokkanen op de 9de plaats komen met betrokkenheid van criminele activiteiten. Van de andere 8 groepen hoor ik vrijwel niets in de media en politiek.

Bron van dit opmerkelijke stukje tekst?

Stopnaald
29-06-11, 13:07
Bron van dit opmerkelijke stukje tekst?

Is er niet. Komt ie ook niet mee.

kronkel de kronkel. einde verhaal.

marces
29-06-11, 13:08
Domme tokkiewijf, alles komt er op neer dat jij de Marokkanen wil uitvoeteren. Voor jou zijn het Marokkaanse kinderen die het gedaan hebben waaraan je al je frustraties en minderwaardigheidscomplex kunt ophangen.

Ik ben ook niet geintresseerd in je scheve ervaringen, het staat niet vast in welke hoedanigheid je die ervaringen hebt opgedaan. Was je dronken of zat je onder de drugs?

Ik ben alleen geintresseerd in de feiten. Wat betreft dit nieuwsberichtje staat niet vast dat het leerlingen van de school waren, het staat ook niet vast dat het Marokkanen zijn geweest. Ik weet niet of je dat weet, maar een islamitische school houdt niet automatisch in dat het een Marokkanenschool is.

Dat is jammer voor jou met je domme tokkies stigmatiserings-logica, maar dat zijn de feiten waarmee je moet discusseren en niet uit de duim gezogen verhaaltjes.

En ook al waren het Marokkanen dan nog geeft het jouw woorden geen recht om als een dikke zeug je drollen op het Marokkaanse volk neer te leggen. Domme tokkiewijf denkt dat ze wat voorstelt. :haha:

Hé, onze islam-adolf met z'n verwrongen geest heeft het weer eens aan de stok met iemand. Je bent wel heel erg in je sas met jezelf niet?
De hele wereld bestaat zeker uit klootzakken, behalve jij natuurlijk?
Lowlife.

Stopnaald
29-06-11, 13:09
Domme tokkiewijf, alles komt er op neer dat jij de Marokkanen wil uitvoeteren. Voor jou zijn het Marokkaanse kinderen die het gedaan hebben waaraan je al je frustraties en minderwaardigheidscomplex kunt ophangen.

Ik ben ook niet geintresseerd in je scheve ervaringen, het staat niet vast in welke hoedanigheid je die ervaringen hebt opgedaan. Was je dronken of zat je onder de drugs?

Ik ben alleen geintresseerd in de feiten. Wat betreft dit nieuwsberichtje staat niet vast dat het leerlingen van de school waren, het staat ook niet vast dat het Marokkanen zijn geweest. Ik weet niet of je dat weet, maar een islamitische school houdt niet automatisch in dat het een Marokkanenschool is.

Dat is jammer voor jou met je domme tokkies stigmatiserings-logica, maar dat zijn de feiten waarmee je moet discusseren en niet uit de duim gezogen verhaaltjes.

En ook al waren het Marokkanen dan nog geeft het jouw woorden geen recht om als een dikke zeug je drollen op het Marokkaanse volk neer te leggen. Domme tokkiewijf denkt dat ze wat voorstelt. :haha:

Kortom, je bent het niet met me eens, maar kan daar geen harde argumenten voor aandragen en ga daarom maar uit frustratie op de man/vrouw spelen.

Best. Wat jij wil jochie. paling/snot/VS-dominee/politicus.....

Hatert
29-06-11, 14:10
Kortom, je bent het niet met me eens, maar kan daar geen harde argumenten voor aandragen en ga daarom maar uit frustratie op de man/vrouw spelen.

Best. Wat jij wil jochie. paling/snot/VS-dominee/politicus.....


Je lijdt aan tokkie blindheid. Jij hebt mij aangesproken met de volgende woorden waaruit blijkt dat jij als eerste direct op de man begon te spelen:


- Maar blijf jij maar met je kop in het zand zitten hoor.

- Jij zal nog niet overtuigd worden al zou het pimpelpaars-oranje gestippelt in je reet bijten.

- Jij bent zo godsgruwelijk:
hypocriet,
asociaal
blind en
bevooroordeeld,

- je maakt een karikatuur van het moslimschap.

http://www.maroc.nl/forums/4745211-post157.html



Mijn reaktie daarop was heel erg beschaafd vergeleken met de woorden waarmee je mij aansprak.

en hoe reageerde jij op mijn vrij beschaafde reaktie?

- Je bent alleen maar een hypocriet
- die zich in allerlei bochten wringt om alles wat een negatieve uitstraling tov moslims, en dan marocs in het bijzonder, vormt te ontkennen,
- en indien ontkenning écht niet meer kan, te downplayen.

- Jij bent nog erger dan de kruising tussen een paling in een emmer snot en een amerikaanse tv-dominee cq politicus

- Jij bent het prototype van de maroc-tokkie.
- Ongeïnteresseerd en
- onwillig.
- Opstandig zonder enige reden en
- een arrogantie zonder basis.

- Je kan niks,
- wil niks en
- doet niks ten bate van deze maatschappij.

- Je zuigt en
- scheldt wat af,

- maar als het puntje bij het paaltje komt, maak je maar wat graag gebruik (feitelijk misbruik) van deze maatschappij.

- Je klaagt steen en been dat jullie (lees: jijzelf) zo slecht worden behandeld, van discrimminatie tot assimilatie aan toe, omdat je niet als prinsje wordt behandeld (hetgeen volgens jouw cultuur de norm hoort te zijn - NOT) en

- weigert in te zien dat jij helemaal niet zo speciaal of bijzonder BENT om een dergelijke bijzondere behandeling te VERDIENEN.

- Machismo in zijn allerslechtste soort noem ik dat

- Jij doet niet anders. Pas als je écht helemaal niet anders kan, omdat de bewijsvoering zo sterk is dat zelfs jij daar niet onderuit kan, maar dan nog zal je de zaak downplayen zoveel je kan.

- Van een hand in eigen boezem steken heb jij nog nooit gehoord.
- En als iemand je daar op aanspreekt, weet jij van de prins geen kwaad.


http://www.maroc.nl/forums/4746489-post186.html


Ik ben maar op een gegeven moment gestopt met je op de man gespeelde reaktie te citeren. Je reakties gaan vrijwel alleen over mijn persoon. En nu heb je het lef om te gaan janken dat ik op de man speelde?

Ga aub wat aan je niveau doen, elke keer weer op domme reakties ingaan heb ik geen zin in.

nour_islam
29-06-11, 14:39
Ha, een Moslim met een afwijkende mening. Jij bent het niet met Allah eens? Hoe werkt dat?

waar lees jij dat? jij hebt een bepaald beeld voor jezelf gecreerd over moslims en meent te weten hoe wij dan onze mening vorm moeten geven
Het oordeel over wie eeuwig zal branden ligt in Allah's handen of wij dat nou terecht vinden of niet is irrelevant

Tomas
29-06-11, 14:56
waar lees jij dat? jij hebt een bepaald beeld voor jezelf gecreerd over moslims en meent te weten hoe wij dan onze mening vorm moeten geven
Het oordeel over wie eeuwig zal branden ligt in Allah's handen of wij dat nou terecht vinden of niet is irrelevant

Ah, gewoon smog dus. Je leek even interessant.

nour_islam
29-06-11, 15:23
Ah, gewoon smog dus. Je leek even interessant.

jij ook

Hatert
29-06-11, 16:34
Bron van dit opmerkelijke stukje tekst?



De Dominicaanse (5,9%) en Antilliaanse (5,6%) bevolkingsgroepen kennen het hoogste percentage geregistreerde verdachten (tabel 2.11). Onder de vijftien bevolkingsgroepen met de hoogste verdachtenpercentages bevinden zich veel groepen van Afrikaanse herkomst: Angola (4,9%), Kongo (4,5%), Sierra Leone (3,9%), Tunesië (3,7%) en Algerije (3,7%). Ook Marokko (3,3 %), Kaapverdië (3,3%), Nigeria (3,2%), Somalië (3,1%) en Ethiopië (2,7%) kennen hoge percentages. Daarnaast maken ook Suriname (3,6%), de voormalige Sovjet-Unie (3,1%) en Iran (2,8%) deel uit van de vijftien
herkomstgroeperingen met de hoogste percentages.

Als je hiervan een lijstje maakt kom je tot de volgende cijfers:

1) Dominicaanse Republiek(5,9%)
2) Antillianen (5,6%)
3) Angola (4,9%)
4) Kongo (4,5%)
5) Sierra Leone (3,9%)
6) Tunesië (3,7%)
7) Algerije (3,7%)
8) Suriname (3,6%)
9) Marokko (3,3 %) en Kaapverdië (3,3%)


http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/FA26E32C-250B-4D1D-B3B9-35085B6C48BC/0/2005verdachtvancriminaliteit.pdf

BoerHarms
29-06-11, 17:36
De Dominicaanse (5,9%) en Antilliaanse (5,6%) bevolkingsgroepen kennen het hoogste percentage geregistreerde verdachten (tabel 2.11). Onder de vijftien bevolkingsgroepen met de hoogste verdachtenpercentages bevinden zich veel groepen van Afrikaanse herkomst: Angola (4,9%), Kongo (4,5%), Sierra Leone (3,9%), Tunesië (3,7%) en Algerije (3,7%). Ook Marokko (3,3 %), Kaapverdië (3,3%), Nigeria (3,2%), Somalië (3,1%) en Ethiopië (2,7%) kennen hoge percentages. Daarnaast maken ook Suriname (3,6%), de voormalige Sovjet-Unie (3,1%) en Iran (2,8%) deel uit van de vijftien
herkomstgroeperingen met de hoogste percentages.

Als je hiervan een lijstje maakt kom je tot de volgende cijfers:

1) Dominicaanse Republiek(5,9%)
2) Antillianen (5,6%)
3) Angola (4,9%)
4) Kongo (4,5%)
5) Sierra Leone (3,9%)
6) Tunesië (3,7%)
7) Algerije (3,7%)
8) Suriname (3,6%)
9) Marokko (3,3 %) en Kaapverdië (3,3%)


http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/FA26E32C-250B-4D1D-B3B9-35085B6C48BC/0/2005verdachtvancriminaliteit.pdf




Wie is de winnaar in de categorie 12-17 en 18 -24 jaar met resp 11,2% en 17% ??

als ze ouder worden dan neemt het percentage heel duidelijk af. Waarschijnlijk getrouwd, vrouw en kinderen, meer verantwoordelijkheid

Kijk ook effe naar tabel 2.13 tabel 2.16


Ik heb snel de rest van de tabellen gekeken, cijfers liegen niet

Hatert
29-06-11, 17:42
Wie is de winnaar in de categorie 12-17 en 18 -24 jaar met resp 11,2% en 17% ??

als ze ouder worden dan neemt het percentage heel duidelijk af. Waarschijnlijk getrouwd, vrouw en kinderen, meer verantwoordelijkheid

Kijk ook effe naar tabel 2.13 tabel 2.16


Ik heb snel de rest van de tabellen gekeken, cijfers liegen niet

Het gaat om de totale leeftijdsgroepen. In het totaal blijken Marokkanen dus op de 9de plaats te staan.

Wat jij waarschijnlijk niet weet is dat criminaliteitscijfers van jongeren maar een kleiner aandeel uitmaken van de totale criminaliteitscijfers. Dat de media en de politiek moord en brand schreeuwen omdat ze dat goed kunnen gebruiken wil niet zeggen dat het een reel beeld geeft van de werkelijkheid.

Ik kan hier nog tig zaken aanvoeren maar dit is wel voldoende. Het gaat om mijn bewering te staven dat Marokkanen qua relatieve criminaliteitscijfers op de 9de plaatst staan, dat heb ik gedaan.

BoerHarms
29-06-11, 18:18
Het gaat om de totale leeftijdsgroepen. In het totaal blijken Marokkanen dus op de 9de plaats te staan.

Wat jij waarschijnlijk niet weet is dat criminaliteitscijfers van jongeren maar een kleiner aandeel uitmaken van de totale criminaliteitscijfers. Dat de media en de politiek moord en brand schreeuwen omdat ze dat goed kunnen gebruiken wil niet zeggen dat het een reel beeld geeft van de werkelijkheid.

Ik kan hier nog tig zaken aanvoeren maar dit is wel voldoende. Het gaat om mijn bewering te staven dat Marokkanen qua relatieve criminaliteitscijfers op de 9de plaatst staan, dat heb ik gedaan.

En dat vind ik ook prima, natuurlijk begrijp je wel, maar als je andere tabellen ziet dan komen toch de marokanen er bekaaid af.

Betreft de cijfers over de totale leeftijds groep, perfect, cijfers liegen niet. Maar daarom bedoel ik er ook mee te zeggen, en dat is ook al een keer op TV geweest dat zodra de jeugdige groep ouder wordt dan neemt de criminaliteit ook af.

Natuurlijk komt in de media vaak de geweldmisdrijven het meeste voor, dat is ook wat mijn graag leest. De andere groepen die je noemt die hoog staan, zullen ook wel vaak kapitaals , vervalsings , delicten zijn. Heeft ook niet zoveel nieuwswaarde.

De media smult van gewelddelicten, en ik begrijp dat je vaak boos bent omdat het zo onredelijk is.
Kijk maar naar het nieuws, het is vaak ellende en ellende, leuke zaken komen op het nieuws weinig voor. Het zijn de kijkcijfers waar alles omdraaid.
En ellende geeft nu vaak kijkcijfers, helaas, maar vaak waar.




Effe terug te komen op het rouwstoet terreur. Omdat dit gelukkig niet vaak voorkomt, is dit ook weer voed voor de media, waarom, omdat het nieuw is.
Het maakt niet over het algemeen niet uit wie /wat het zijn. Zouden het attochtonen zijn dan komt het tenslotte ook wel in het nieuws, helaas waren het anderen en , ja hoor, meer nieuwswaarde.

Vroeger kwam bijna ieder autoongeluk op TV, maar nu is dat schijnbaar de "way of life" en het wordt als "normaal" ervaren. Helaas, maar zo zit de mens in elkaar.

Hatert
29-06-11, 19:18
Tientallen grafstenen vernield in Tollebeek

Op begraafplaats De Nieuwe Landen in Tollebeek in de provincie Flevoland zijn ongeveer 25 grafstenen moedwillig kapotgemaakt. Dat meldde de politie. De schade en de emotionele beroering zijn groot, aldus een woordvoerder.

De vernieling werd vandaag aan het eind van de middag ontdekt. Een bezoekster van de begraafplaats trof tientallen kapotgegooide en kapotgeslagen grafstenen aan en alarmeerde de politie.

De politie heeft het gedeelte van de begraafplaats waar de stenen staan, afgesloten voor onderzoek. Volgens een woordvoerder is er goede hoop dat er sporen worden aangetroffen, maar over een motief of eventuele daders kan de politie nog geen uitspraken doen. De politie roept benadeelden of gedupeerden op aangifte te doen van vernieling. (ANP/Redactie)

Tientallen grafstenen vernield in Tollebeek - Binnenland - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/2459775/2011/06/29/Tientallen-grafstenen-vernield-in-Tollebeek.dhtml)


En Nu?

A_K_A
29-06-11, 19:20
YouTube - ‪Cricket Sound‬‏

BoerHarms
29-06-11, 20:40
Tientallen grafstenen vernield in Tollebeek

Op begraafplaats De Nieuwe Landen in Tollebeek in de provincie Flevoland zijn ongeveer 25 grafstenen moedwillig kapotgemaakt. Dat meldde de politie. De schade en de emotionele beroering zijn groot, aldus een woordvoerder.

De vernieling werd vandaag aan het eind van de middag ontdekt. Een bezoekster van de begraafplaats trof tientallen kapotgegooide en kapotgeslagen grafstenen aan en alarmeerde de politie.

De politie heeft het gedeelte van de begraafplaats waar de stenen staan, afgesloten voor onderzoek. Volgens een woordvoerder is er goede hoop dat er sporen worden aangetroffen, maar over een motief of eventuele daders kan de politie nog geen uitspraken doen. De politie roept benadeelden of gedupeerden op aangifte te doen van vernieling. (ANP/Redactie)

Tientallen grafstenen vernield in Tollebeek - Binnenland - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/2459775/2011/06/29/Tientallen-grafstenen-vernield-in-Tollebeek.dhtml)


En Nu?


Hopelijk dat ze de daders vinden en streng straffen, ook dit is gewoon schandelijk, en effe heel goed duidelijk maken, wie dit doen en ONGEACHT van welke afkomst ze zijn, gewoon streng straffen.

A_K_A
29-06-11, 20:41
Hopelijk dat ze de daders vinden en streng straffen, ook dit is gewoon schandelijk, en effe heel goed duidelijk maken, wie dit doen en van welke afkomst zo zijn, gewoon streng straffen.

Waarom is het van belang van welke afkomst ze zijn?

BoerHarms
29-06-11, 20:46
Waarom is het van belang van welke afkomst ze zijn?


sorry, ik was vergeten te schrijven ongeacht, sorry !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, bedankt voor correctie richting mijnerzijds

'k heb het inmiddels verandert.

A_K_A
29-06-11, 20:54
No offence taken.

Slinger
29-06-11, 21:33
Waarom is het van belang van welke afkomst ze zijn?

Dan weten we uit welke hoek het geweld weer komt.

A_K_A
29-06-11, 21:38
Dan weten we uit welke hoek het geweld weer komt.

Laat me het anders vragen.

Als elke nederlandse staatsburger als gelijk wordt beschouwd, wat is dan de relevantie.

sjo
10-07-11, 21:57
Moslimkindjes met jodenhaat... Gaat wel erg snel als conclusie.

Dat heb je zomaar als die kindjes niks anders horen van de volwassenen om zich heen.

gr.
sjo

Kortman
10-07-11, 22:22
Domme tokkiewijf, alles komt er op neer dat jij de Marokkanen wil uitvoeteren. Voor jou zijn het Marokkaanse kinderen die het gedaan hebben waaraan je al je frustraties en minderwaardigheidscomplex kunt ophangen.

Ik ben ook niet geintresseerd in je scheve ervaringen, het staat niet vast in welke hoedanigheid je die ervaringen hebt opgedaan. Was je dronken of zat je onder de drugs?

Ik ben alleen geintresseerd in de feiten. Wat betreft dit nieuwsberichtje staat niet vast dat het leerlingen van de school waren, het staat ook niet vast dat het Marokkanen zijn geweest. Ik weet niet of je dat weet, maar een islamitische school houdt niet automatisch in dat het een Marokkanenschool is.

Dat is jammer voor jou met je domme tokkies stigmatiserings-logica, maar dat zijn de feiten waarmee je moet discusseren en niet uit de duim gezogen verhaaltjes.

En ook al waren het Marokkanen dan nog geeft het jouw woorden geen recht om als een dikke zeug je drollen op het Marokkaanse volk neer te leggen. Domme tokkiewijf denkt dat ze wat voorstelt. :haha:

Uit je oerstomme hoofdzakelijk uit schelden en foeterende antwoord laat je duidelijk je afkomst blijken.
En geef je jou oppponent volkomen gelijk ; een ander antwoord is voor jou onmogelijk.

:duim: Goed gedaan hoor hopelijk begin je nu te begrijpen dat jou soort
geen doorsnee beeld is van de uit Marokko afkomstige mensen die nu in Nederland wonen, je bent nog minder als WILDERS die beschouwt jou soort
als een welkome bevestiging van zijn even idiote mening .
Stof genoeg om eens goed over na te denken.
En let wel elk antwoord van jou telt mee voor je ( vriend ) Wilders ,als bevestiging van zijn vooroordeel .

Saul
10-07-11, 22:30
Uit je oerstomme hoofdzakelijk uit schelden en foeterende antwoord laat je duidelijk je afkomst blijken.
En geef je jou oppponent volkomen gelijk ; een ander antwoord is voor jou onmogelijk.

:duim: Goed gedaan hoor hopelijk begin je nu te begrijpen dat jou soort
geen doorsnee beeld is van de uit Marokko afkomstige mensen die nu in Nederland wonen, je bent nog minder als WILDERS die beschouwt jou soort
als een welkome bevestiging van zijn even idiote mening .
Stof genoeg om eens goed over na te denken.
En let wel elk antwoord van jou telt mee voor je ( vriend ) Wilders ,als bevestiging van zijn vooroordeel .

Wat doet Hatert waardoor hij Wilders' 'idiote mening' (betwijfel ten zeerste of je dit meent) bevestigt?

O en het is jouWWW soort.

Kortman
10-07-11, 22:32
Tientallen grafstenen vernield in Tollebeek

Op begraafplaats De Nieuwe Landen in Tollebeek in de provincie Flevoland zijn ongeveer 25 grafstenen moedwillig kapotgemaakt. Dat meldde de politie. De schade en de emotionele beroering zijn groot, aldus een woordvoerder.

De vernieling werd vandaag aan het eind van de middag ontdekt. Een bezoekster van de begraafplaats trof tientallen kapotgegooide en kapotgeslagen grafstenen aan en alarmeerde de politie.

De politie heeft het gedeelte van de begraafplaats waar de stenen staan, afgesloten voor onderzoek. Volgens een woordvoerder is er goede hoop dat er sporen worden aangetroffen, maar over een motief of eventuele daders kan de politie nog geen uitspraken doen. De politie roept benadeelden of gedupeerden op aangifte te doen van vernieling. (ANP/Redactie)

Tientallen grafstenen vernield in Tollebeek - Binnenland - AD (http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/2459775/2011/06/29/Tientallen-grafstenen-vernield-in-Tollebeek.dhtml)


En Nu?

HAAT is vaak het gegeven dat SCHORUM begraaf plaatsen vernield .
We noemen dit niet voor niets , grafschennis !
Ongeacht wie er begraven ligt het is voor de nabestaande ,een morele opdonder , helaas komt dit al jaren voor ,het zal maar je ouders of je kind zijn wiens graf geschonden is door TUIG !

Hier nog een voorbeeld :
Graven joodse begraafplaats vernield



30/10/06, 11:01

(Novum) - Een joodse begraafplaats in het Limburgse Beek is in de nacht van vrijdag op zaterdag doelwit geworden van vandalen. Van de twintig grafzerken werden er vijftien vernield. Vijf daarvan waren kapot, de rest raakte beschadigd.

De vernielingen werden zaterdagochtend ontdekt door een sleutelhouder van de begraafplaats aan de Putbroekerweg. Het Israëlische kerkhof is monumentaal bezit en bestaat uit 19e eeuwse graven. Dit zijn voornamelijk familiegraven.

Over de daders is nog niets bekend en ook het motief voor de vernielingen is onduidelijk. De schade bedraagt volgens een schatting van de politie enkele tienduizenden euro's. De politie onderzoekt het incident.

Kortman
10-07-11, 22:38
Wat doet Hatert waardoor hij Wilders' 'idiote mening' (betwijfel ten zeerste of je dit meent) bevestigt?

O en het is jouWWW soort.

Denk ff na dit is toch ,,koren op Wilders zijn molentje ,, !
Of niet soms ?
En ik ben niet de eerste die dit beweert !

Saul
10-07-11, 22:44
Denk ff na dit is toch ,,koren op Wilders zijn molentje ,, !
Of niet soms ?
En ik ben niet de eerste die dit beweert !

Wat doet Hatert precies waardoor hij Wilders' 'idiote mening' (betwijfel ten zeerste of je dit meent) bevestigt?

Kortman
10-07-11, 22:50
Wat doet Hatert precies waardoor hij Wilders' 'idiote mening' (betwijfel ten zeerste of je dit meent) bevestigt?

Hier slechts een klein voorbeeld :
Domme tokkiewijf, alles komt er op neer dat jij de Marokkanen wil uitvoeteren. Voor jou zijn het Marokkaanse kinderen die het gedaan hebben waaraan je al je frustraties en minderwaardigheidscomplex kunt ophangen.

Ik ben ook niet geintresseerd in je scheve ervaringen, het staat niet vast in welke hoedanigheid je die ervaringen hebt opgedaan. Was je dronken of zat je onder de drugs?

Ik ben alleen geintresseerd in de feiten. Wat betreft dit nieuwsberichtje staat niet vast dat het leerlingen van de school waren, het staat ook niet vast dat het Marokkanen zijn geweest. Ik weet niet of je dat weet, maar een islamitische school houdt niet automatisch in dat het een Marokkanenschool is.

Dat is jammer voor jou met je domme tokkies stigmatiserings-logica, maar dat zijn de feiten waarmee je moet discusseren en niet uit de duim gezogen verhaaltjes.

En ook al waren het Marokkanen dan nog geeft het jouw woorden geen recht om als een dikke zeug je drollen op het Marokkaanse volk neer te leggen. Domme tokkiewijf denkt dat ze wat voorstelt.

:tik:

Saul
10-07-11, 23:00
Hier slechts een klein voorbeeld :
Domme tokkiewijf, alles komt er op neer dat jij de Marokkanen wil uitvoeteren. Voor jou zijn het Marokkaanse kinderen die het gedaan hebben waaraan je al je frustraties en minderwaardigheidscomplex kunt ophangen.

Ik ben ook niet geintresseerd in je scheve ervaringen, het staat niet vast in welke hoedanigheid je die ervaringen hebt opgedaan. Was je dronken of zat je onder de drugs?

Ik ben alleen geintresseerd in de feiten. Wat betreft dit nieuwsberichtje staat niet vast dat het leerlingen van de school waren, het staat ook niet vast dat het Marokkanen zijn geweest. Ik weet niet of je dat weet, maar een islamitische school houdt niet automatisch in dat het een Marokkanenschool is.

Dat is jammer voor jou met je domme tokkies stigmatiserings-logica, maar dat zijn de feiten waarmee je moet discusseren en niet uit de duim gezogen verhaaltjes.

En ook al waren het Marokkanen dan nog geeft het jouw woorden geen recht om als een dikke zeug je drollen op het Marokkaanse volk neer te leggen. Domme tokkiewijf denkt dat ze wat voorstelt.

:tik:

En nu in eigen woorden?

Het feit dat ik er minstens drie keer naar moet vragen toont wel aan dat je moeite hebt om je eigen bewering toe te lichten.

Martijn Dekker
10-07-11, 23:09
Ik zou eigenlijk een sneer moeten geven, maar laat maar, laat ik maar de wijste zijn.

Martijn Dekker 2011

Kortman
11-07-11, 00:07
En nu in eigen woorden?

Het feit dat ik er minstens drie keer naar moet vragen toont wel aan dat je moeite hebt om je eigen bewering toe te lichten.

Je moet wel met een enorm bod voor je kop lopen of een boezemvriend van HATERT zijn ,om niet te begrijpen wat ik bedoel .
Kijk ff naar al zijn topic,s alles is maar op een ding georienteerd .
Alles wat maar WESTERS is deugd niet ,de alles en nietsont ziende verderevelijke b.v NEDERLAND deugd niet het kabinet deugd niet elk stukje in welke nieuwsbron ook dat hij gebruiken kan om vooral aan te tonen dat
wij niet MOSLIMS slechts een soort ,,untermenschen ,, zijn buit hij uit en als meneer dan met uiteindelijk vast gesproken is met logische argumenten vervalt hij tot ordianaire scheld en foeterpartijen die kant nog wal raken .

Ook de vaak kinderlijke manier van het verdraaien van de TOPIC TITEL zegt al genoeg.
verder raad ik je aan je ogen eens goed de kost te geven en kijk eens naar de geplaatse topic ,s de haat en nijd spettert er van af .