PDA

Bekijk Volledige Versie : Prince: "Ik heb respect voor de orde in strikte islamlanden"



Marsipulami
25-06-11, 02:42
Prince: "Ik heb respect voor de orde in strikte islamlanden"


Prince (53) meent dat je strikte regimes in het Midden-Oosten, met op de islam gebaseerde wetten die dicteren wat de burgers mogen doen en welke kleren ze mogen dragen, niet mag afdoen als fout of onderdrukkend.

In een interview met The Guardian verklaart Prince: "We kunnen niet altijd doen wat we willen doen. Als je geen grenzen hebt, waar eindig je dan? Het is leuk om in moslimlanden te verblijven, je weet dat er slechts één religie is. Er is orde. De vrouwen dragen een boerka. Ze hebben geen keuze, maar ze zijn daar gelukkig mee".

Dat zegt de man die doorbrak met het ranzige 'Erotic City' en met zangeressen in lingerie op het podium placht te staan.

Donkere kant
Gevraagd wat hij zou zeggen tegen moslimvrouwen die niet opgezet zijn met de verplichting een boerka te dragen, antwoordt Prince: "Er zijn mensen die met alles ongelukkig zijn. Alles heeft een donkere kant. Maar ik wil hier nergens voor pleiten. Mijn wereldvisie, daar kan je over blijven discussiëren".

Zelf liever flamboyant
Prince zelf zweert echter bij zijn flamboyante outfits, zeker nadat fans hem niet herkenden toen hij eens in slobberkleren de straat op kwam. "Ik droeg versleten kleren omdat ik een vriend ging helpen verhuizen. Ik kruiste enkele meiden en één ervan zei 'oh mijn god, Prince'. De andere trok een raar gezicht en zei 'dat is Prince niet'. Sindsdien kom ik niet meer buiten in sjofele kleren".

Jehova's Getuige
Sinds 2001 is Prince Jehova's Getuige. Enkele jaren weigerde hij zijn vaak zwaar erotisch geladen songs zoals 'Get Off (23 Positions in a One Night Stand)' en 'Little Red Corvette' nog live te brengen. Wie een ticket heeft gekocht voor de concerten van Prince op 5 en 6 juli op het Gentse Sint-Pietersplein hoeft niets te vrezen: het Purperen Onderdeurtje heeft die preutsheid alweer afgeschud. (bang/lb)

Eric de Blois
25-06-11, 16:27
Ze hebben geen keuze, maar ze zijn daar gelukkig mee".

Interessante visie. Is weer eens wat anders dan het gebruikelijke. Grappig dit te horen van een man die niet hield van doen wat de massa doet. Misschien ging dat anders willen zijn ook vervelen.

Joesoef
25-06-11, 16:36
Jehova's Getuige
Sinds 2001 is Prince Jehova's Getuige. Enkele jaren weigerde hij zijn vaak zwaar erotisch geladen songs zoals 'Get Off (23 Positions in a One Night Stand)' en 'Little Red Corvette' nog live te brengen. Wie een ticket heeft gekocht voor de concerten van Prince op 5 en 6 juli op het Gentse Sint-Pietersplein hoeft niets te vrezen: het Purperen Onderdeurtje heeft die preutsheid alweer afgeschud. (bang/lb)


Jehova, jammer. Zo een dogmatisch geloof....

Eric de Blois
25-06-11, 17:13
Jehova, jammer. Zo een dogmatisch geloof....

Zoals alle relgie's. Of zie ik dat niet goed?

:wink:

A_K_A
25-06-11, 17:17
Zoals alle relgie's. Of zie ik dat niet goed?

:wink:

Natuurlijk niet.

Eric de Blois
25-06-11, 17:24
Natuurlijk niet.

Het was een vraag van mij. Alhoewel je natuurlijk niet weet of dat retorisch bedoeld was.

'zoals alle religie's'

Welke niet dan?

:wink:

A_K_A
25-06-11, 17:39
Het was een vraag van mij. Alhoewel je natuurlijk niet weet of dat retorisch bedoeld was.

'zoals alle religie's'

Welke niet dan?

:wink:

Alle religies bevatten dogma's, maar niet alle religies zijn even dogmatisch of doctrinair.

Isch
25-06-11, 18:18
Safi, over een jaar is ie moslim.

En Eric over twee jaar.

Misschien 2 jaar en drie maanden.

The Phoenix
25-06-11, 20:46
Prince: "Ik heb respect voor de orde in strikte islamlanden"


Prince (53) meent dat je strikte regimes in het Midden-Oosten, met op de islam gebaseerde wetten die dicteren wat de burgers mogen doen en welke kleren ze mogen dragen, niet mag afdoen als fout of onderdrukkend.

In een interview met The Guardian verklaart Prince: "We kunnen niet altijd doen wat we willen doen. Als je geen grenzen hebt, waar eindig je dan? Het is leuk om in moslimlanden te verblijven, je weet dat er slechts één religie is. Er is orde. De vrouwen dragen een boerka. Ze hebben geen keuze, maar ze zijn daar gelukkig mee".

Dat zegt de man die doorbrak met het ranzige 'Erotic City' en met zangeressen in lingerie op het podium placht te staan.

Donkere kant
Gevraagd wat hij zou zeggen tegen moslimvrouwen die niet opgezet zijn met de verplichting een boerka te dragen, antwoordt Prince: "Er zijn mensen die met alles ongelukkig zijn. Alles heeft een donkere kant. Maar ik wil hier nergens voor pleiten. Mijn wereldvisie, daar kan je over blijven discussiëren".

Zelf liever flamboyant
Prince zelf zweert echter bij zijn flamboyante outfits, zeker nadat fans hem niet herkenden toen hij eens in slobberkleren de straat op kwam. "Ik droeg versleten kleren omdat ik een vriend ging helpen verhuizen. Ik kruiste enkele meiden en één ervan zei 'oh mijn god, Prince'. De andere trok een raar gezicht en zei 'dat is Prince niet'. Sindsdien kom ik niet meer buiten in sjofele kleren".

Jehova's Getuige
Sinds 2001 is Prince Jehova's Getuige. Enkele jaren weigerde hij zijn vaak zwaar erotisch geladen songs zoals 'Get Off (23 Positions in a One Night Stand)' en 'Little Red Corvette' nog live te brengen. Wie een ticket heeft gekocht voor de concerten van Prince op 5 en 6 juli op het Gentse Sint-Pietersplein hoeft niets te vrezen: het Purperen Onderdeurtje heeft die preutsheid alweer afgeschud. (bang/lb)

that weirdo is a Jehova's getuige ? haha

i can put those statements of that weird lunatic singer in the category jesuit missionaries in china , india, japan ....haha

even serieus :

I can see or analyze these apparent words of this weird guy & relatively good singer though from 2 points of view or from 2 approach angles :

-I- he might just have been a pragmatic hypocrit in order to protect his interests in that region

-II- he might have meant what he apparently said in a manner that when one has experienced total sexual & other freedom
(as i relatively had previously ), one might appreciate some sort of conservatism in that regard somehow because too much of anyhting is never good for nobody


P.S.: alleen SA, Taliban, Iran zijn min of meer strikte "islamistisch " regimes

wat is er zo strikt aan de Emiraten bijv ? haha = prostitution , decadence , luxury , excentrism , exhibitionism , high buildings huge malls ...feshitism ....

wat is er zo strikt aan Qatar , bahrain , kuwait ....?

laat staan de ander arabisch landen die zijn meer seculaire ingericht .......

Note : de echt islam is per definitie een gematigd geloof

The Phoenix
25-06-11, 21:10
Alle religies bevatten dogma's, maar niet alle religies zijn even dogmatisch of doctrinair.

Dogmas bestaan tegenwoordig ook in de ...modern wetenschap, ironisch genoeg = zie de materialistisch benadering van het leven , zie de materialistisch atheistisch seculaire versie van de evolutie , zie het feit dat materialisme als een ideologie, filosofie, ethiek, epistemologie, als filosofie van de wetenschap, als levensbeschouwing , als paradigma ...wel domineert tegenwoordig in zowel de exacte wetenschappen als in human sciences ,excluding all non-materialistic paradigms in the process

materialisme in die zin is niet te verwarren met de materieel aard van de wetenschap of met de materieel natuur van de wetenschappelijk empirisch methode

P.S.: Alle geloven zijn culturen geworden behalve islam das geen cultuur is

islam dat had alle eerder geloven niet alleen compleet gemaakt & bevestigd maar ook vervangen

alle culturen dus , alle denkstromingnen , levensbeschouwingnen , ideologieen ...bevatten wel elementen van waarheid hier & daar , tot op zeker hoogte althans , inclusief die atheistisch seculaire materialistisch deterministisch "Historisch materialisme theory " van Marx ....inclusief de materialistisch atheistisch seculaire versie van de evolutie ...

maar alle culturen geloven , denkstromingnen , ideologieen ...zijn niet gelijk of gelijkwaardig

bovendien , islam is nogmaqls per definitie een gematigd geloof

Slinger
25-06-11, 21:14
maar alle culturen geloven , denkstromingnen , ideologieen ...zijn niet gelijk of gelijkwaardig


Zeker niet!

The Phoenix
25-06-11, 21:20
Zeker niet!

haha

zeker niet in die zin die in je hoofd hebt want islam staat wel boven de rest , whether u do like it or not

islam als zodanig op politiek , economisch , sociaal , juridisch ...& op ander niveaus die bestaat tegenwoordig niet , komt wel terug, zie de glorie tijd van islam althans

MuslimHeritage.com - Discover 1000 Years of Missing History (http://www.muslimheritage.com)

1001 Inventions - Discover The Muslim Heritage In Our World | 1001 Inventions (http://www.1001inventions.com)

hoef ik het verder niet uiteen te zetten want je lusitert toch niet dus

Slinger
25-06-11, 21:29
haha

zeker niet in die zin die in je hoofd hebt want islam staat wel boven de rest , whether u do like it or not



Vergelijk het politieke, sociale en maatschappelijke systeem van moslimlanden maar eens met dat van westerse landen.

Het is niet voor niets dat de recente opstanden in de islamitische wereld gaan om hervormingen naar westers model.

Vergelijk de wetenschappelijke vorderingen, vergelijk het bruto-nationaal product, vergelijk het aantal gedrukte titels en boeken, vergelijk het rechtssysteem, kijk naar de vorderingen op medisch gebied, kijk naar het aantal Nobelprijzen.

Ook militair hebben de islamitische landen nooit meer aan het westen kunnen tippen: zie de superioriteit van Israël, zie Khadaffi, die niets anders kan doen dan op zijn kont zitten en tellen hoeveel raketten om hem heen inslaan.

Vergelijk wat je wil, maar altijd zul je zien dat de islamitische landen zeer slecht uit de vergelijking komen, behalve natuurlijk wat betreft het aantal zandkorrels.

Voor de objectieve beschouwer is er maar één conclusie mogelijk: het westen is superieur in alle opzichten.

rbn
25-06-11, 21:47
Ook militair hebben de islamitische landen nooit meer aan het westen kunnen tippen.

daar heb je helemaal gelijk in.. voor massavernieting, genocide en keihard militair geweld moet je bij christelijke landen wezen..


met hartelijke groeten van christenen:

http://0.tqn.com/d/history1900s/1/0/u/U/hn10.gif

http://price4prez.wikispaces.com/file/view/holocaust-mass-grave.jpg/178249705/holocaust-mass-grave.jpg

http://www.outofbox.in/wp-content/uploads/2009/04/death-camp.jpg

http://hitler-pictures.co.tv/images/rx/27610760.jpg

jezus redt

Slinger
25-06-11, 22:12
daar heb je helemaal gelijk in.. voor massavernieting, genocide en keihard militair geweld moet je bij christelijke landen wezen..


Nou, het echte verschil is natuurlijk dat ook in het produceren van beeldmateriaal en het documenteren van gebeurtenissen het westen superieur is. Het allergrootste deel van de wreedheden en gruwelijkheden in dienst van Allah is niet vastgelegd.

Niet alles overigens:

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTMsmgEHd2lv95_-gDnKszBwA14TAelmKakHXCMCCYJHQAM73FbwA

Zie ook dit artikel:

http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/333141-noord-soedan-voert-opnieuw-etnische-zuiveringen.html#post4741838

7eloua
25-06-11, 22:19
RBN, moeten die plaatjes nou per se? :(

7eloua
25-06-11, 22:22
Vergelijk het politieke, sociale en maatschappelijke systeem van moslimlanden maar eens met dat van westerse landen.

Het is niet voor niets dat de recente opstanden in de islamitische wereld gaan om hervormingen naar westers model.
Vergelijk de wetenschappelijke vorderingen, vergelijk het bruto-nationaal product, vergelijk het aantal gedrukte titels en boeken, vergelijk het rechtssysteem, kijk naar de vorderingen op medisch gebied, kijk naar het aantal Nobelprijzen.

Ook militair hebben de islamitische landen nooit meer aan het westen kunnen tippen: zie de superioriteit van Israël, zie Khadaffi, die niets anders kan doen dan op zijn kont zitten en tellen hoeveel raketten om hem heen inslaan.

Vergelijk wat je wil, maar altijd zul je zien dat de islamitische landen zeer slecht uit de vergelijking komen, behalve natuurlijk wat betreft het aantal zandkorrels.

Voor de objectieve beschouwer is er maar één conclusie mogelijk: het westen is superieur in alle opzichten.

Dat er dictatuur heerste wil niet zeggen dat dat iets van de islam is. Dat men van die dictatuur af wil, is niet omdat dat westers is en daarom nagestreefd wordt. Dictatuur vraagt om revolutie, period.

En dan je opmerking over de superioriteit van Israel...ik vat m niet.

sidi bibi
25-06-11, 22:51
Prince: "Ik heb respect voor de orde in strikte islamlanden"


Nou, ik ook. Geen risico op wakker bellen op zondagochtend door duffe vogels met wazige heilblikken, die dan proberen je zo'n Wachttoren aan te smeren.

The Phoenix
26-06-11, 15:00
Dat er dictatuur heerste wil niet zeggen dat dat iets van de islam is. Dat men van die dictatuur af wil, is niet omdat dat westers is en daarom nagestreefd wordt. Dictatuur vraagt om revolutie, period.

En dan je opmerking over de superioriteit van Israel...ik vat m niet.

ach, laat maar :

valt echt niet te praten met zulke idioot , had ik hem tig keer van repliek gediend over dezelfde issues , tevergeefs , hij luistert toch niet , dus

hij blijft dezelfde ongenuanceerd onzin herhalen zonder enig vorm van kritiek of nadenken ,dus

hij haalt veel dingen door alkaar ook nog wel :

hij heeft niet eens in de gaten dat ie die uitsluitend materialistisch benadering van historie, culturen, beschavingnen , denkstromingnen ...aan het hanteren is alsof materieel wetenschappelijk technologisch vooruitgang het enige dat zou tellen in beschavingnen

wat is belangrijker in een beschaving ? diens denken , , cultuur, ethiek, moraal, maatstaffen , ............of materieel vooruitgang ?

ze zijn allemaal belangrijk, maar niet even belangrijk , materieel vooruitgang komt niet in de eerste plaats

het westen bijv is tegenwoordig dominant & geavanceerd op de materieel militair wetenschappelijk technologisch fronten , maar het westen faalt wel op moreel ethisch & op ander niveaus

zie wat deze "democratisch" westen aan het doen is in de wereld , zie de voormalige westerse imperialisme 's barbarij wereldwijd , de westerse neo-imperialisme's oorlogs misdaden , misdaden tegen de mensheid , staats terrroisme , schendingnen van de Geneva convention, international law ...in irak, Afghanistan & elders , see the destruction of eco-systems, climate change , nuclear waste , ,,,,,,,,,see the dropping of atomic bombs on japan, WWI,WWII ..............

zie de uiterst walgelijk immoreel onrechtvaardig westerse onvoorwaardelijk steun aan evil zionazi israel

zie hoe die die a-moreel materialistisch zgn rationeel liberaal ethiek zonder hart of ziel wel domineert tegenwoordig in de wereld , zelfs op internationaal niveau = kantian contractarinist utilitarianist

(I prefer those human islamic ethics & some aspects of neo-feminism's ethics of care that try to improve those heartless cold materialistic liberal ethics by introducing care , solidarity , heart , feeling , empathy , compassion ,,,,even to the national social economic political & even to the global levels between nations instead of those heartless cold materialistic utilitarian contractarianist liberal ethics only that glorify only interests & balance of power, geo-politics, might ... instead of human values , instead of those heartles cold ethics of the market only

materialistic liberal ethics & ethics of the market that had been even invading our own private personal familial ereas as if everything is for sale including human privacy , decency , honor , dignity ........

see this great book on the matter :

"Ethics of care : personal, political, Global : by Virginia Held )

israel is inderdaad geavanceerder dan de zgn arabisch of moslim landen op het gebied van de wetenschap, technologie , ..........maar zie hoe barbaar isreal al dan niet is met betrekking tot palestijnen & anderen gedurend meer dan 60 jaar , committing war crimes, crimes against humanity, genocides .....



gotta go , will be continued

i will tell u how islam had helped Europe out of dark age

how islam had fundamentally influenced that protestant reformation at the roots of western "enlightenment ", & how that had fundamentally influenced protestant John Locke as the founder of philosophical liberalism & empirism

how islam had helped muslims invent modern science itself by discovering & practicing the very experimental empirical grounds of modern science , the latter as THE source of the current western domination worlwide ...

I will tell u how muslims were the ones who discovered evolution even , that was fundamentally different than the a-moral materialistic version of evolution a long time before darwin was even born

how muslims were so advanced in psychology , sociology , science , maths .......when medieval Europe was still suffering in its dark age under that extremely intolerant superstitious discriminatory inquisitory antisemistic ignorant backward ...church & under its terrible barbaric inquisitions , Spanish inquisition ........

i will tell u how science can be superior under islam

how islam is superior

why islam will be back , why it is possible to see the glory time of islam returning ...

........later , gotta go , sorry

foxcave
26-06-11, 15:14
Jehova, jammer. Zo een dogmatisch geloof....

Lol Joesoef, soms dwing je een glimlach om mijn mond.

Slinger
26-06-11, 17:03
human islamic ethics

haha...

Karin.N
26-06-11, 18:24
haha...

En wat is je punt?

Slinger
26-06-11, 20:34
En wat is je punt?

Welke van de drie bedoel je?

Mark
26-06-11, 21:13
ik heb daar ook respect voor, het mooiste is wel dat die landen hun bevolking onderdrukken en niet naar europa laten komen en hun olie goedkoop aan ons verkopen.

Spoetnik
26-06-11, 21:33
ik heb daar ook respect voor, het mooiste is wel dat die landen hun bevolking onderdrukken en niet naar europa laten komen en hun olie goedkoop aan ons verkopen.

Niet te vergeten dat ze daarnaast ook nog es de Europeanen inhuren om monsterprojecten te bouwen voor veelste veel geld dat ze nooit kunnen terug verdienen. Ik bedoel, wie gaat er nu naar Abu Dhabi op vakantie met 50 graden in zomer.

Mark
26-06-11, 21:56
Niet te vergeten dat ze daarnaast ook nog es de Europeanen inhuren om monsterprojecten te bouwen voor veelste veel geld dat ze nooit kunnen terug verdienen. Ik bedoel, wie gaat er nu naar Abu Dhabi op vakantie met 50 graden in zomer.

en hun laatste centen steken ze in europese luxe autos en in noodlijdende westerse bedrijven :) wij van de k4 moeten bijna janken van ontroering van zoveel toewijding aan de k4