PDA

Bekijk Volledige Versie : Battle



7eloua
25-06-11, 22:04
Ik voel hier een enorme spanning en de aanwezige drang bij prikkers om de ander als slecht over te laten komen. Hoe houden jullie het toch met elkaar vol dag in dag uit op nvdd?
Echt, vermoeiend.

Ik voorspel reacties als: 'Ja maar hunnie!'.
Das te voorspelbaar, dus verzin effe wat anders.

Karin.N
25-06-11, 22:06
Ik voel hier een enorme spanning en de aanwezige drang bij prikkers om de ander als slecht over te laten komen. Hoe houden jullie het toch met elkaar vol dag in dag uit op nvdd?
Echt, vermoeiend.

Ik voorspel reacties als: 'Ja maar hunnie!'.
Das te voorspelbaar, dus verzin effe wat anders.

Ik kom hier af en toe kijken om me dan te realiseren dat 3 pubers in huis echt veel minder vermoeiend is:D Dan kan ik er weer even tegen :lole: Ze hebben nu vakantie, dus kom wat vaker buurten.

Af en toe neus ik rond op WSDB en da's een heel verschil met hier! Zo moet ik komende maand een artikel voor een tijdschrift schrijven over Marrakech, ben me nog steeds aan het afvragen of het verstandig is een oproep te doen voor meer info. Je weet maar nooit wat een aantal prikkers er van gaat maken,.

7eloua
25-06-11, 22:09
Haha, 3 pubers in huis is niet niks, sterkte!

Nee, maar serieus, it's not zen.:slaap:

Karin.N
25-06-11, 22:25
Haha, 3 pubers in huis is niet niks, sterkte!

Nee, maar serieus, it's not zen.:slaap:

Tis een nadeel van internet. Mensen kunnen anoniem van alles en nog wat erop zetten. Vraag me soms wel eens af of ze hun berichtjes wel eens teruglezen.

Welterusten :)

7eloua
25-06-11, 22:30
Zelfs achter dat internet moet je toch als mens een soort van uithoudingsvermogen hebben om op een bepaalde manier te moeten reageren, tenzij je van nature zo in elkaar zit.
Welterusten Karin!

H.P.Pas
25-06-11, 22:49
Ik voel hier een enorme spanning en de aanwezige drang bij prikkers om de ander als slecht over te laten komen.

Slecht, dat is één variant, dom (of geestesgestoord) dat is de andere.


Hoe houden jullie het toch met elkaar vol dag in dag uit op nvdd?

Je wilt omhoog.
Zelf klimmen is inspannend.
Anderen naar beneden douwen heeft op het oog hetzelfde effect; 't is een alternatief.

dus verzin effe wat anders.
Tevreden ?

7eloua
25-06-11, 22:52
Slecht, dat is één variant, dom (of geestesgestoord) dat is de andere.



Je wilt omhoog.
Zelf klimmen is inspannend.
Anderen naar beneden douwen heeft op het oog hetzelfde effect; 't is een alternatief.

Tevreden ?

Ja, maar rest de vraag, waarom? En is het niet vermoeiend op een gegeven moment..

Olive Yao
25-06-11, 22:58
Ja, maar rest de vraag, waarom? En is het niet vermoeiend op een gegeven moment ..

Omdat het alternatief inhoudelijke posts is, en dat is moeilijker.


.

H.P.Pas
25-06-11, 23:17
Ja, maar rest de vraag, waarom?


Als het proces eenmaal loopt houdt het zichzelf aan de gang.
Wie mij het gevoel geeft dom te zijn moet wel slecht zijn, vice-versa.


En is het niet vermoeiend op een gegeven moment..

De betere prikkers zijn er ook successievelijk uitgestapt.
Les degoûtés s'en vont, les dégoûtants y restent.
Ik woon (al heel lang) niet in Nederland en wilde de Nederlandse actualiteit een beetje bijhouden. Het is nu moeilijk voor te stellen maar dat ging hier ooit heel aardig; de meeste thema's kwamen wel ter sprake.

7eloua
26-06-11, 01:36
Omdat het alternatief inhoudelijke posts is, en dat is moeilijker.


.

Het is alleen moeilijker als je je referentiekader bewust klein houdt. Dan lukt het je niet om voorbij de heersende strijd te kijken en een ander te tonen dat je wel degelijk open staat voor leerzame en normale discussies of gesprekken.

7eloua
26-06-11, 01:47
Als het proces eenmaal loopt hout het zichzelf aan de gang.
Wie mij het gevoell geeft dom te zijn moet wel slecht zijn, vice-versa.
Ik dacht aan iets grappigs. Men in black, ken je die? Dat iedere prikker in dat laserapparaatje kijkt en zijn hele geheugen over wat er hier onderling voor strijd is wissen. Je zou denken dat indien men problemen met één persoon en diens gedachten hebben, niet meteen iedereen op dezelfde hoop gooit.
Het lijkt wel een sport waar geen winnaars uit komen. Ik ken genoeg sites waar dat nog erger is hoor, maar toch kan het niet wennen.


De betere prikkers zijn er ook successievelijk uitgestapt.
Les degoûtés s'en vont, les dégoûtants y restent.
Ik woon (al heel lang) niet in Nederland en wilde de Nederlandse actualiteit een beetje bijhouden. Het is nu moeilijk voor te stellen maar dat ging hier ooit heel aardig; de meeste thema's kwamen wel ter sprake.

Je ne suis pas encore trop degouté, mais peut-etre c'est parceque je suis une des degoutants :hihi:.
Ik denk dat iedereen wel een goeie prikker is, maar dat er velen bang zijn om een bepaalde kwetsbaarheid te tonen door open te staan voor anderen. En zoals ik al eens zei, de één wil een spiegel voorhouden aan de ander en beiden missen elkaar op de weg die naar elkaar toe zou moeten leiden. Beetje doelloos dus. Ik weet dat de meest ongewilde prikkers de meest kwalitatief goede discussies zouden kunnen voeren met elkaar, zo zonde dat dat overschaduwd wordt.
Mag ik vragen in welk land je nu zit? Gewoon interesse.

reallife
26-06-11, 07:16
Ik kom hier af en toe kijken om me dan te realiseren dat 3 pubers in huis echt veel minder vermoeiend is:D


:hihi:

H.P.Pas
26-06-11, 10:33
Mag ik vragen in welk land je nu zit?


Turicum = Zürich


Gewoon interesse.

:hihi: Je hebt onze zeden en gebruiken al aardig geïnternaliseerd: Vragen zijn bij voorbaat verdacht en moet je dus héél omzichtig stellen.

Mark
26-06-11, 20:18
omdat de waarheid gezegd moet worden )

Spoetnik
26-06-11, 20:31
De strijd tussen de k4 en de jihadi's is nooit gestreden.

En daarnaast heb je nog de linkse en rechtse kerk, die achteraf gewoon dezelfden blijken te zijn.

Mark
26-06-11, 20:57
De strijd tussen de k4 en de jihadi's is nooit gestreden.

En daarnaast heb je nog de linkse en rechtse kerk, die achteraf gewoon dezelfden blijken te zijn.

precies, en als ik hier niet namens het atheisme strijd dan zal de god van het atheisme me nooit in de hemel van het atheisme toelaten.
oftewel: don't blame me, im just the pianoplayer

super ick
27-06-11, 08:43
Jaja, mensen met een andere mening zijn slecht. Dat is de manier hier. Dat heb je snel door.
Precies een afspiegeling van hoe de politiek tegenwoordig werkt.