PDA

Bekijk Volledige Versie : Huiselijk geweld: Autochtone mannen mishandelen echtgenotes



Hatert
27-06-11, 16:32
Maandje cel voor mishandelen echtgenote

vrijdag 24 juni 2011 | 17:22 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 24 juni 2011 | 17:44


DEVENTER - De politierechter in Zwolle heeft de 43-jarige F.V. uit Deventer een gevangenisstraf van 25 dagen opgelegd, waarvan een week voorwaardelijk.

Daarnaast moet de man contact houden met de reclassering omdat hij in december van het vorig jaar zijn vrouw mishandelde.

De man sloeg en schopte zijn echtgenote toen en duwde haar naar de grond, nadat ze in had gegrepen bij een ruzie tussen haar man en hun zoon. V. beweerde dat hij haar alleen aan de kant had geduwd. Hij zou vaker ruzie hebben met zijn vrouw over de opvoeding van de kinderen. ,,Wat dat betreft zitten we niet op één lijn.''

Het slachtoffer verklaarde tegenover de politie dat het niet de eerste keer was dat ze in dergelijke gevallen klappen had gehad. V. ontkent dit en zegt dat de oorzaak van hun ruzies buiten zichzelf ligt. Die zouden te wijten zijn aan hun 'moeilijke' kinderen. ,,Het lijkt erop dat hier een langere geschiedenis van relationeel geweld achter zit'', zei de officier van justitie. ,,We zitten hier echter alleen voor het voorval in december vorig jaar.'' Die mishandeling achtte ze bewezen. Ze eiste een gevangenisstraf van een maand, waarvan twee weken voorwaardelijk. Reclasseringstoezicht liet ze achterwege, omdat de man niet openstaat voor die hulp. De rechter achtte dit wel van belang. ,,Het lijkt erop dat de verdachte een kwade dronk heeft en daar moet wat aan worden gedaan.'' Om die reden legde hij toezicht van de reclassering op.


Maandje cel voor mishandelen echtgenote - Deventer - Regio - Stentor (http://www.destentor.nl/regio/deventer/8991720/Maandje-cel-voor-mishandelen-echtgenote.ece)

Hatert
27-06-11, 16:32
Barnevelder verdacht van mishandeling vrouw

vrijdag 24 juni 2011 11:31

BARNEVELD - Een 51-jarige Barnevelder is donderdagavond door de politie aangehouden in zijn woning in de Bloemenbuurt. De man wordt verdacht van huiselijk geweld. Hij zou tijdens een ruzie zijn 36-jarige vrouw hebben mishandeld.

Een gezinslid waarschuwde rond tien uur de politie. Ter plaatse verklaarde de vrouw aangifte te willen doen, waarop de man mee moest naar het bureau voor nader onderzoek.

BarneveldseKrant.nl - Lokaal/Regionaal detail - Barnevelder verdacht van mishandeling vrouw (http://www.barneveldsekrant.nl/page/Lokaal/Regionaal-Detail/Barnevelder-verdacht-van-mishandeling.728659.news)

Hatert
27-06-11, 16:54
Politie Emmen: Inwoner Emmen mishandelt zijn echtgenote en zijn moeder

Geplaatst door op 27/06, 12:09 uur.

GEMEENTE EMMEN – Zondagavond hield de politie een 37-jarige man uit de gemeente Emmen aan. De man wordt verdacht van het mishandelen van zijn echtgenote en zijn moeder en vernieling. De man had gedronken.

De aangehouden verdachten zijn voor nader onderzoek ingesloten. Deze zaken worden conform de procedure Huiselijk geweld afgehandeld.


Politie Emmen: Inwoner Emmen mishandelt zijn echtgenote en zijn moeder (http://www.halloemmen.nl/profile/RedactieHalloEmmen/article32424.ece/politie_emmen_inwoner_emmen_mishandelt_zijn_echtge note_en_zijn_moeder)

Karin.N
27-06-11, 17:01
Over de hele wereld worden er vrouwen mishandeld. Grote voordeel van wonen in Nederland is, is dat het hier strafbaar is. Je kunt aangifte doen en de dader loopt het risico om in het gevang terecht te komen of uit huis te worden geplaatst.

Ik heb medelijden met de vrouwen elders in de wereld die deze mogelijkheid niet hebben. Soms is het zelfs zo, dat de samenleving geweld tegen vrouwen accepteert of net doet of het niet voorkomt.


Maar ik heb je al eerder gezegd, dat ik het enorm waardeer dat je meeleeft met de mishandelde westerse vrouwen. Maar waarom kom je niet op voor de andere mishandelde vrouwen? Hebben die geen waarde voor jou?

Hatert
27-06-11, 17:12
Je moet af van de vervelende eigenschap om voor anderen te willen bepalen wat op hun agenda moet komen te staan. Heb je een eigen agenda doe daar dan wat mee maar bemoei je niet met mijn agenda. Ik ben niet je man die onder de plak zit.

mark61
27-06-11, 17:14
Boeiende berichten uit de varkenssector.

Karin.N
27-06-11, 18:02
Je moet af van de vervelende eigenschap om voor anderen te willen bepalen wat op hun agenda moet komen te staan. Heb je een eigen agenda doe daar dan wat mee maar bemoei je niet met mijn agenda. Ik ben niet je man die onder de plak zit.

Dit is een openbaar forum. Jij start een topic, anderen zoals ik kunnen daar op reageren. Kun je dat niet handelen, dan is dat jammer voor je.
Ik vind het trouwens wel lollig dat je m'n man erbij haalt.

Zijn reactie: wedden dat hij dat niet recht in mijn gezicht durft te zeggen. En dat tekent nu precies de hele hatert. Laf, laf en nog eens laf!

En maar piepen als hij zelf wordt aangepakt!

BoerHarms
27-06-11, 18:31
dit is een openbaar forum. Jij start een topic, anderen zoals ik kunnen daar op reageren. Kun je dat niet handelen, dan is dat jammer voor je.
Ik vind het trouwens wel lollig dat je m'n man erbij haalt.

Zijn reactie: Wedden dat hij dat niet recht in mijn gezicht durft te zeggen. En dat tekent nu precies de hele hatert. Laf, laf en nog eens laf!

En maar piepen als hij zelf wordt aangepakt!

Karin, Karin toch....je weet toch dat je als vrouw je mond moet houden.... je mag geen commentaar geen...

Saul
27-06-11, 18:42
Je moet af van de vervelende eigenschap om voor anderen te willen bepalen wat op hun agenda moet komen te staan. Heb je een eigen agenda doe daar dan wat mee maar bemoei je niet met mijn agenda. Ik ben niet je man die onder de plak zit.

:duim:


Dit is een openbaar forum. Jij start een topic, anderen zoals ik kunnen daar op reageren. Kun je dat niet handelen, dan is dat jammer voor je.
Ik vind het trouwens wel lollig dat je m'n man erbij haalt.

Zijn reactie: wedden dat hij dat niet recht in mijn gezicht durft te zeggen. En dat tekent nu precies de hele hatert. Laf, laf en nog eens laf!

En maar piepen als hij zelf wordt aangepakt!

Hatert reageert gewoon op wat jij zegt, blijkbaar kan jij dat niet ‘handelen’ want je beschuldigt hem er gelijk van dat hij jouw (minderwaardige) mening niet wil zien.

Helaas, helaas is het openbaar ja. Daardoor kunnen hersendoden ongestoord hun islam en Marokkanenhaat hier ventileren.

Karin.N
27-06-11, 19:17
:duim:



Hatert reageert gewoon op wat jij zegt, blijkbaar kan jij dat niet ‘handelen’ want je beschuldigt hem er gelijk van dat hij jouw (minderwaardige) mening niet wil zien.

Helaas, helaas is het openbaar ja. Daardoor kunnen hersendoden ongestoord hun islam en Marokkanenhaat hier ventileren.


Wat denk je te bereiekn met dit soort opmerkingen?

Sommige mensen laten hier heel duidelijk zien hoe dun een laagje fatsoen kan zijn:cheefbek:

Staat mijn mening jou niet aan, prima hoor. Liever dat je het niet met me eens bent dan wel, geizen de inhoud van je priksels.

Daarbij vind ik het erg jammer dat zowel jij als hatert kennelijk niet weten hoe een relatie tussen man en vrouw is, gezien jullie reacties hier.
Jullie gaan er hier vanuit dat een man onder de plak zit, wanneer een vrouw op eigen benen staat. Jammer voor jullie.

Saul
27-06-11, 19:42
Wat denk je te bereiekn met dit soort opmerkingen?

Sommige mensen laten hier heel duidelijk zien hoe dun een laagje fatsoen kan zijn:cheefbek:

Staat mijn mening jou niet aan, prima hoor. Liever dat je het niet met me eens bent dan wel, geizen de inhoud van je priksels.

Daarbij vind ik het erg jammer dat zowel jij als hatert kennelijk niet weten hoe een relatie tussen man en vrouw is, gezien jullie reacties hier.
Jullie gaan er hier vanuit dat een man onder de plak zit, wanneer een vrouw op eigen benen staat. Jammer voor jullie.

Ik heb niets over relaties, vrouwen of mannen gezegd? :moe:

Hatert
27-06-11, 19:54
Dit is een openbaar forum. Jij start een topic, anderen zoals ik kunnen daar op reageren. Kun je dat niet handelen, dan is dat jammer voor je.
Ik vind het trouwens wel lollig dat je m'n man erbij haalt.

Zijn reactie: wedden dat hij dat niet recht in mijn gezicht durft te zeggen. En dat tekent nu precies de hele hatert. Laf, laf en nog eens laf!

En maar piepen als hij zelf wordt aangepakt!

Mevrouw hoort dus ook bij de hersendode autochtone drollenleggers.

Wat een ongelooflijk domme reaktie waar totaal geen logica in zit. Heb je niet door dat jij eisen stelt aan mijn reaktie, dat jij wil bepalen wat ik post?

Het gaat dus helemaal niet om dat jij wel of niet mag reageren en of ik dat wel of niet kan handelen. Gewoon superdomme hersendode reaktie.

En je man kan zich beter bezighouden met zijn eigen zaken zoals het opvoeden en verzorgen van zijn kinderen. Wat een halve gare zool zeg om meteen de Internetheld te willen spelen. Moet wel heel erg onder de plak zitten om zich als willoze sukkel te laten opvoeren door zijn vrouw.

Slinger
27-06-11, 20:18
Mevrouw hoort dus ook bij de hersendode autochtone drollenleggers.

Wat een ongelooflijk domme reaktie waar totaal geen logica in zit. Heb je niet door dat jij eisen stelt aan mijn reaktie, dat jij wil bepalen wat ik post?

Het gaat dus helemaal niet om dat jij wel of niet mag reageren en of ik dat wel of niet kan handelen. Gewoon superdomme hersendode reaktie.

En je man kan zich beter bezighouden met zijn eigen zaken zoals het opvoeden en verzorgen van zijn kinderen. Wat een halve gare zool zeg om meteen de Internetheld te willen spelen. Moet wel heel erg onder de plak zitten om zich als willoze sukkel te laten opvoeren door zijn vrouw.

Leuke beelden heb jij in je hoofd. Het voegt weer iets toe aan je ziektebeeld.

Hatert
27-06-11, 20:30
Leuke beelden heb jij in je hoofd. Het voegt weer iets toe aan je ziektebeeld.

De christenzionistische gluiperd kan niet achterblijven.

Kortman
27-06-11, 20:35
Over de hele wereld worden er vrouwen mishandeld. Grote voordeel van wonen in Nederland is, is dat het hier strafbaar is. Je kunt aangifte doen en de dader loopt het risico om in het gevang terecht te komen of uit huis te worden geplaatst.

Ik heb medelijden met de vrouwen elders in de wereld die deze mogelijkheid niet hebben. Soms is het zelfs zo, dat de samenleving geweld tegen vrouwen accepteert of net doet of het niet voorkomt.


Maar ik heb je al eerder gezegd, dat ik het enorm waardeer dat je meeleeft met de mishandelde westerse vrouwen. Maar waarom kom je niet op voor de andere mishandelde vrouwen? Hebben die geen waarde voor jou?

Dat speelt geen rol voor hem, die hebben geen waarde want dat zijn als regel Moslima,s die mishandeld zijn door MOSLIM mannen en hij zoekt uiteraard de vreselijke mishandelingen die hier in NEDERLAND dagelijks plaats vinden, door AUTOCHTONE mannen.
Overigens een Schitterend antwoord !
In zijn niet aflatende ijver speurt Hatert de halve dag naar dit soort feiten , daarbij vergetend dat in de meeste landen de situatie nog wel 10 x erger is .
Hier deze bij voorbeeld is hij nog vergeten:
http://oslactueel.nl/osl_stavast_3_2011/islam27s_beestachtige_behandelling_phyllis_chesler .pdf

Kortman
27-06-11, 20:45
:duim:



Hatert reageert gewoon op wat jij zegt, blijkbaar kan jij dat niet ‘handelen’ want je beschuldigt hem er gelijk van dat hij jouw (minderwaardige) mening niet wil zien.

Helaas, helaas is het openbaar ja. Daardoor kunnen hersendoden ongestoord hun islam en Marokkanenhaat hier ventileren.

Als je de boel nu eens omdraaid !
De man doet niet anders dan zijn haat ventileren
Wie zaait er hier haat bekijk de kop van het topic ff:
Huiselijk geweld: Autochtone mannen mishandelen echtgenotes
Dus dit stuk onbenul plaatst al automatich zich zelf en jou ook in een uitzonderings positie want ALLOCHTONE mannen doen zoiets niet.
Tja en als je dan een fatsoendelijk antwoord krijgt dan komt de ware aard van zelf boven .
:zwaai:

Max Stirner
27-06-11, 20:48
Maar ik heb je al eerder gezegd, dat ik het enorm waardeer dat je meeleeft met de mishandelde westerse vrouwen. Maar waarom kom je niet op voor de andere mishandelde vrouwen? Hebben die geen waarde voor jou?



Schaap kiest - denk ik - bewust voor een bepaalde invalshoek, wil 'ons' een spiegel voorhouden, het in zijn ogen éénzijdige nieuws corrigeren

Prima toch ?


Als jij een artikel plaatst over de doodgeknuppelde zeehondjes op de Noordpool, vraag ik je toch ook niet 'of de doodgeknuppelde zeehondjes op de Zuidpool geen waarde voor je hebben ? '

Dat is een rare vraag, waarop hij terecht geen antwoord geeft

Karin.N
27-06-11, 20:50
Karin, Karin toch....je weet toch dat je als vrouw je mond moet houden.... je mag geen commentaar geen...

Meneer, u heb niet goed gelezen. Mannen zitten bij mij onder de plak, ja!:fplet:

Saul
27-06-11, 20:54
Als je de boel nu eens omdraaid !
De man doet niet anders dan zijn haat ventileren
Wie zaait er hier haat bekijk de kop van het topic ff:
Huiselijk geweld: Autochtone mannen mishandelen echtgenotes
Dus dit stuk onbenul plaatst al automatich zich zelf en jou ook in een uitzonderings positie want ALLOCHTONE mannen doen zoiets niet.
Tja en als je dan een fatsoendelijk antwoord krijgt dan komt de ware aard van zelf boven .
:zwaai:

"Want allochtone mannen doen zoiets niet", doe je nu niet precies hetzelfde als wat de topictitel doet?

BUSTED, bye megatokkie.

Karin.N
27-06-11, 20:54
Ik heb niets over relaties, vrouwen of mannen gezegd? :moe:

Schat, gaat ff terug naar pagina 1 en kijk naar je paarse duimpje bij hetgeen hatert schreef over oa man die onder de plak zit.

Bedoelde je dit niet, dan heb je bij het quoten de mogelijkheid om stukken weg te laten.

Karin.N
27-06-11, 20:56
Oorspronkelijk geplaatst door Hatert
Je moet af van de vervelende eigenschap om voor anderen te willen bepalen wat op hun agenda moet komen te staan. Heb je een eigen agenda doe daar dan wat mee maar bemoei je niet met mijn agenda. Ik ben niet je man die onder de plak zit.



:duim:

Saul
27-06-11, 20:59
Schat, gaat ff terug naar pagina 1 en kijk naar je paarse duimpje bij hetgeen hatert schreef over oa man die onder de plak zit.

Bedoelde je dit niet, dan heb je bij het quoten de mogelijkheid om stukken weg te laten.

Altijd die lange tenen, wijsvingers en krokodillentranen. Stop daar nu eens mee, want je bent een zielig PVV-jankertje op die manier en ik heb daar eerlijk gezegd meer dan genoeg van.

Ik geef hem compleet gelijk hier voor:


Je moet af van de vervelende eigenschap om voor anderen te willen bepalen wat op hun agenda moet komen te staan. Heb je een eigen agenda doe daar dan wat mee maar bemoei je niet met mijn agenda.

Hatert
27-06-11, 21:04
Ben wel verbaasd hoeveel consternatie twee recente berichten inzake huiselijk geweld kunnen veroorzaken onder de autochtonen. Heerst er een taboe of zo inzake het huiselijk geweld onder autochtonen?

Kortman
27-06-11, 21:08
"Want allochtone mannen doen zoiets niet", doe je nu niet precies hetzelfde als wat de topictitel doet?

BUSTED, bye megatokkie.

O ik begrijp je nu . dus jullie slaan dus wel je vrouw !
Vind het wel eerlijk van je dat je dat bij deze erkent .
Ik dacht eerst die verdraaid de boel weer .
:D

Karin.N
27-06-11, 21:09
Mevrouw hoort dus ook bij de hersendode autochtone drollenleggers.

Wat een ongelooflijk domme reaktie waar totaal geen logica in zit. Heb je niet door dat jij eisen stelt aan mijn reaktie, dat jij wil bepalen wat ik post?

Het gaat dus helemaal niet om dat jij wel of niet mag reageren en of ik dat wel of niet kan handelen. Gewoon superdomme hersendode reaktie.

En je man kan zich beter bezighouden met zijn eigen zaken zoals het opvoeden en verzorgen van zijn kinderen. Wat een halve gare zool zeg om meteen de Internetheld te willen spelen. Moet wel heel erg onder de plak zitten om zich als willoze sukkel te laten opvoeren door zijn vrouw.


Ik vind het wel grappig om te zien jou jij graag anderen die je helemaal niet kent bij de discussie probeert te slepen. Alles om maar te proberen om een ander te kwetsen of beledigen, zodat de aandacht wordt afgeleid van jouw vermogen om objectief naar een kwestie te kijken.

Ik vind dit gedrag zo zielig, dat ik er niet eens boos om kan worden.

Fijne avond hatert. En ik hoop oprecht voor je dat je ooit vindt wat je zoekt.

Hatert
27-06-11, 21:16
Ik erken dat ik fout zat door je man erbij te halen. De rest hou ik voet bij stuk. Ik irriteer me mateloos als mensen zeuren over waarom ik iets post. En dat dan dat hele stelletj met elkaar gaat rollebollen en klagen.

Next.

Karin.N
27-06-11, 21:16
Ben wel verbaasd hoeveel consternatie twee recente berichten inzake huiselijk geweld kunnen veroorzaken onder de autochtonen. Heerst er een taboe of zo inzake het huiselijk geweld onder autochtonen?

Nee hoor, er heerst geen taboe. Gelukkig niet. Dat wil je maar niet begrijpen. Vrouwen kunnen hier aangifte doen, mannen kunnen veroordeeld worden voor huiselijk geweld. Het maatschappelijke criterium is hier dat huiselijk geweld niet kan. Helaas voorkom je het daar niet mee. Maar openheid is altijd veel beter dan verzwijging of nog erger acceptatie van huiselijk geweld. En helaas gebeurt dat nog teveel op deze aardbol.

Komen we nu dus op een heikel punt. Ik geef toe dat er huiselijk geweld onder nederlanders plaatsvindt. Maar kun jij toegeven dat huiselijk geweld ook onder marokkanen voorkomt.

Hoe objectief ben je hatert?

Saul
27-06-11, 21:20
O ik begrijp je nu . dus jullie slaan dus wel je vrouw !
Vind het wel eerlijk van je dat je dat bij deze erkent .
Ik dacht eerst die verdraaid de boel weer .
:D

Waar heb jij je harses zitten man? Ik heb nergens zoiets gezegd.

En btw. als je dan toch bomvol typische tokkievooroordelen zit, tief dan op van dit forum vol met "vrouwenmeppende allochtonen", knuppel.

Karin.N
27-06-11, 21:21
Altijd die lange tenen, wijsvingers en krokodillentranen. Stop daar nu eens mee, want je bent een zielig PVV-jankertje op die manier en ik heb daar eerlijk gezegd meer dan genoeg van.

Ik geef hem compleet gelijk hier voor:

Heel inhoudelijk post, mijn dank is groot.

7eloua
27-06-11, 21:26
Huiselijk geweld komt overal voor. In Brazilie, in Noord-Korea, in Polen, in Denemarken, in de Noord-Pool, everywhere.
Is het noodzakelijk om in de media te vermelden van welke nationaliteit een huiselijk geweldpleger is, is hier denk ik de vraag. En terecht denk ik.

Hatert
27-06-11, 21:32
Meid ik hou me niet bezig met erken dit en dat.

Ik vind dat ik een grote mate van objectiviteit betracht maar ik ben ook partijdig. Ik kom op voor rechten en vrijheden in het algemeen en voor Marokkanen en moslims in het bijzonder.

Hatert
28-06-11, 11:41
Steindenaar opgepakt wegens stalken en bedreigen ex-vriendin


De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag een 35-jarige man uit Stein opgepakt wegens stalking en bedreiging van zijn voormalige vriendin.

Van onze verslaggever

De vrouw, een 38-jarige Steinse, verbleef sinds enige tijd bij de zus van haar ex-vriend. Die was daar achter gekomen en toog onder invloed van alcohol, naar de woning van zijn zus. Daar bedreigde hij zijn familielid en ex-vriendin verbaal en sloeg de ruit van de voordeur in. De vrouwen sloten zich op in een slaapkamer en de badkamer. De gealarmeerde politie trof de agressieve man aan met bebloede handen.


Gepubliceerd op: 26.06.11 16:03, laatste update: 26.06.11 16:05


Steindenaar opgepakt wegens stalken en bedreigen ex-vriendin - Dagblad De Limburger - Limburgs Dagblad (http://www.limburger.nl/article/20110626/REGIONIEUWS04/110629686#Steindenaar_opgepakt_wegens_stalken_en_b edreigen_ex-vriendin)

BoerHarms
28-06-11, 11:45
Steindenaar opgepakt wegens stalken en bedreigen ex-vriendin


De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag een 35-jarige man uit Stein opgepakt wegens stalking en bedreiging van zijn voormalige vriendin.

Van onze verslaggever

De vrouw, een 38-jarige Steinse, verbleef sinds enige tijd bij de zus van haar ex-vriend. Die was daar achter gekomen en toog onder invloed van alcohol, naar de woning van zijn zus. Daar bedreigde hij zijn familielid en ex-vriendin verbaal en sloeg de ruit van de voordeur in. De vrouwen sloten zich op in een slaapkamer en de badkamer. De gealarmeerde politie trof de agressieve man aan met bebloede handen.


Gepubliceerd op: 26.06.11 16:03, laatste update: 26.06.11 16:05


Steindenaar opgepakt wegens stalken en bedreigen ex-vriendin - Dagblad De Limburger - Limburgs Dagblad (http://www.limburger.nl/article/20110626/REGIONIEUWS04/110629686#Steindenaar_opgepakt_wegens_stalken_en_b edreigen_ex-vriendin)

Het is maar goed dat die K4 politie dit soort figuren oppakken omdat het niet legitiem is om vrouwens stelselmatig te mishandelen. Gelukkig dat de wet daar de passende straffen voor kent.

The_Grand_Wazoo
28-06-11, 11:56
Ben wel verbaasd hoeveel consternatie twee recente berichten inzake huiselijk geweld kunnen veroorzaken onder de autochtonen. Heerst er een taboe of zo inzake het huiselijk geweld onder autochtonen?

Je begrijpt die consternatie weldegelijk. Het gaat, zoals hier je al drie pagina's wordt gezegd, in het geheel niet om de inhoud van het bericht. Die is namelijk tamelijk triviaal. De mishandeling van vrouwen door autochtone mannen is namelijk noch nieuws, noch bijzonder, noch voorbehouden aan autochtonen.
De toevoeging autochtoon voegt niets toe.
Je bedoelt volgens mij iets te zeggen in de trant van 'autochtone mannen mishandelen OOK hun vrouwen, dus hou eens op te zaniken over de mishandeling van vrouwen in de islamitische wereld'. Zou je iets in die trant hebben geschreven dan had je de discussie al meer spiegelend karakter gekregen, maar de vorm die je gekozen hebt kan niet anders dan een sullig 'ja maar jullie' afdwingen.

Voor het overige is er niemand die voor jou wil bepalen wat je post, maar als het je ergert wanneer mensen met dezelfde vrijheid op je reageren als die welke jij jezelf toemeet bij het plaatsen van berichten, dan kun je beter maar niet op een openbaar forum posten.

Kortman
28-06-11, 21:07
Waar heb jij je harses zitten man? Ik heb nergens zoiets gezegd.

En btw. als je dan toch bomvol typische tokkievooroordelen zit, tief dan op van dit forum vol met "vrouwenmeppende allochtonen", knuppel.

Je taal gebruik verraad al je onmacht vergeet een ding niet :
vrouwen meppen komt mogelijk iets minder voor bij jou en soortgenoten
die geven liever de voorkeur aan martelenen verminken en evt vermoorden van de vrouwen , dat vinder ze blijkbaar leuker !
De bewijzen zijn er ten overvloedde van.*)

En optieven komt niet voor in het NEDERLANDS
Wedervraag wat doe jij hier in GODS naam in NEDERLAND?
Als je het al te veel moeite vind om je fatsoendelijk te gedragen

*) zoek zelf maar ff , en mocht het niet lukken bij voorbaat ,dan ben ik altijd nog wel zo vriendelijk om je een handje te helpen
O ja ik ben geen P.V.V stemmer en nog minder een tokkie
:)