PDA

Bekijk Volledige Versie : VVD: KNMI opheffen



Umarvlie
28-06-11, 07:07
VVD: KNMI opheffen

AMSTERDAM - De VVD wil het KNMI opheffen. Kamerlid René Leegte van die partij vindt het weerinstituut 'klimaatpartijdig' en aan de leiband lopen van CO2-critici.

Hij pleit er dan ook voor bepaalde taken die het KNMI uitvoert, aan te besteden. „Van de wetenschappers die daar werken, is 20 procent niet onafhankelijk”, zegt Leegte.

„Bij het KNMI leeft de gedachte dat we het CO2-probleem moeten aanpakken om het klimaatprobleem op te lossen. De temperatuur schommelt nu eenmaal en in hoeverre CO2 daarmee te maken heeft staat niet vast.”

(Bron: Telegraaf)

't is natuurlijk ook een manier om te zorgen dat iedereen het met je eens is.

Bart.NL
28-06-11, 07:11
Het is wel zo dat het KNMI niet nodig is. 60 miljoen is een mooie besparing.

De VVD wil wel geld blijven pompen in nieuwe wegen terwijl de olie bijna op is.

Daar valt nog veel meer geld te besparen.

mark61
28-06-11, 09:37
Echt, een soort minister die ID op school wil laten onderwijzen.

Het laatste 'liberale' is er wel af bij de VVD. De Sovjet-Unie is er onderhand niks bij. Of moet ik zeggen, het Vaticaan :haha:

Saul
28-06-11, 12:11
Ja dit soort achterlijke taal is doodnormaal in de polder. Wat een achterlijke politieke cultuur wordt hier gepromoot. Alleen maar holle, populistische kreten.

Eke
28-06-11, 13:47
:hihi: Sorry, ik kan het even niet laten, dit wil ik met jullie delen :hihi:

De humor ligt op straat.

Enkele citaten van de site van de VVD-er.


Het begint goed :"Kies voor inhoud, dus stem Leegte" (slogan vvd)

Leegte :" Ik vind dat we moeten oppassen voor zogenaamde slimme oplossingen, waarvan we eigenlijk niet begrijpen waar het over gaat en de consequentie niet kunnen overzien" :hihi:


Maar gelukkig..pffffff.... :"Het liberalisme is een goed kompas om niet mee te waaien met de winden van de dag. "

Dus met de VVD hebben we het KNMI helemaal niet nodig ! Is dat even mooi bezuinigen ...:hihi:


bron : site van het kamerlid.

BoerHarms
28-06-11, 15:54
Ja dit soort achterlijke taal is doodnormaal in de polder. Wat een achterlijke politieke cultuur wordt hier gepromoot. Alleen maar holle, populistische kreten.

Goh, sta je nu weer tegen jezelf te kletsen. Ik stnap niet waarom je met jouw kennis en taalgebruik niet in de politiek gaat, je zal het ver schoppen:maf2::maf2:

mark61
28-06-11, 17:35
Het is wel zo dat het KNMI niet nodig is. 60 miljoen is een mooie besparing.

De VVD wil wel geld blijven pompen in nieuwe wegen terwijl de olie bijna op is. Daar valt nog veel meer geld te besparen.

Bron?

Je denkt dat het wegverkeer over 50 jaar is opgeheven?

Heb jij dan werkelijk nooit iets zinnigs te melden?

Bart.NL
28-06-11, 17:54
Bron?

Je denkt dat het wegverkeer over 50 jaar is opgeheven?

Heb jij dan werkelijk nooit iets zinnigs te melden?

Het is uiteraard lastig om fatsoenlijk te reageren op zo'n onbeschofte vlerk als jij. Ik ben wel eens bot, maar jij bent echt een forumhufter.

AMSTERDAM - De VVD wil dat het KNMI zijn jaarlijkse overheidssubsidie van 60 miljoen euro kwijtraakt en als zelfstandige organisatie doorgaat.

VVD wil KNMI opheffen | nu.nl/politiek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl (http://www.nu.nl/politiek/2550805/vvd-wil-knmi-opheffen.html)

60 miljoen is gewoon belachelijk veel geld. Maar er zijn nog wel meer van dit soort geldverslindende gedrochten, bijv. koningshuis, publieke omroep en cultuur. Hier in Sneek wordt een miljoenen verslindend theater neergezet. Het uitgeven van het geld van een ander, daar zijn ze wel goed in bij de overheid.

Eigenlijk zou er een bindend referendum moeten komen. Dan zijn we af van dit soort geldverspilling.

Is de olie schaars, dan is energie erg duur, en dan zal het wegverkeer flink afnemen. Al dat geld naar wegen gaat, gaat niet naar openbaar vervoer. Dat is dubbel jammer, want zo zijn we klaar voor het verleden en niet voor de toekomst.

mark61
28-06-11, 17:58
Het is uiteraard lastig

Waarom is dat zo lastig? Wel een beetje veel antwoord als je ook had kunnen zeggen 'ik klets uit mijn nek en weet er niks van.' Herhaling van het topicbericht is totaal zinloos.

Bart.NL
28-06-11, 18:01
Waarom is dat zo lastig? Wel een beetje veel antwoord als je ook had kunnen zeggen 'ik klets uit mijn nek en weet er niks van.' Herhaling van het topicbericht is totaal zinloos.

Jouw reactie is ook totaal zinloos.

Dat jij uit je nek kletst, is wel duidelijk.

Soldim
29-06-11, 08:55
Hij pleit er dan ook voor bepaalde taken die het KNMI uitvoert, aan te besteden. „Van de wetenschappers die daar werken, is 20 procent niet onafhankelijk”, zegt Leegte.


Van de politici die er bij de VVD rond lopen is 100% niet onafhankelijk -- en die VVD kost de samenleving heel wat meer dan 60 miljoen. De VVD opheffen lijkt me daarom een erg goed idee.

mark61
29-06-11, 08:58
Jouw reactie is ook totaal zinloos.

Dat jij uit je nek kletst, is wel duidelijk.

Geef nou es antwoord joh, idioot.

Ik stel je een heel eenvoudige vraag. Je weigert antwoord te geven.

Omdat je uit je nek kletste en bij god niks van het KNMI afweet.

Dus, komt er nog wat van?

Oh ja, wat gaan we over 50 jaar doen ipv autorijden?

Ongelooflijk, jij kletst uit je nek als de eerste de beste PVV-er, en als ik om onderbouwing vraag, word je brutaal.

Ben jij JohnII> :vreemd:

Bart.NL
29-06-11, 09:10
Geef nou es antwoord joh, idioot.

Ik stel je een heel eenvoudige vraag. Je weigert antwoord te geven.

Omdat je uit je nek kletste en bij god niks van het KNMI afweet.

Dus, komt er nog wat van?

Oh ja, wat gaan we over 50 jaar doen ipv autorijden?

Ongelooflijk, jij kletst uit je nek als de eerste de beste PVV-er, en als ik om onderbouwing vraag, word je brutaal.

Ben jij JohnII> :vreemd:

Ik ben jou geen antwoorden verschuldigd. Op meer dan 80.000 berichten vol met onzin en gescheld kan geen serieus mens reageren. Een gek kan meer vragen dan duizend wijzen kunnen beantwoorden.

Alleen sukkels geloven dat we meer wegen en meer auto's nodig hebben, terwijl de olie op raakt. Moet ik dit onderbouwen?

Alleen sukkels geloven dat meer onderzoek naar klimaatverandering nodig is, terwijl actie nodig is. Moet ik dit onderbouwen?

Ga jij maar lekker meer onderzoek doen naar klimaatverandering en tegelijk meer wegen bouwen. In mijn ogen is dit volslagen debiel.

Tomas
29-06-11, 09:14
Ben jij JohnII> :vreemd:

Nee joh. Die Bart is een of andere sf freak, helemaal lijp van de matrix. Met een vaag sausje gristelijk of moslim. Al jaren zo. Best wel stabiel eigenlijk.

Bart.NL
29-06-11, 09:29
Nee joh. Die Bart is een of andere sf freak, helemaal lijp van de matrix. Met een vaag sausje gristelijk of moslim. Al jaren zo. Best wel stabiel eigenlijk.

Spuit 11, onze forum dominee, geeft ook gas.

Ga Marsipulami maar verder onderrichten over zijn zondige gedachten.

Tomas
29-06-11, 09:37
Spuit 11, onze forum dominee, geeft ook gas.

Ga Marsipulami maar verder onderrichten over zijn zondige gedachten.

Oh ja, nu schiet me weer te binnen dat je ook helemaal lijp bent van armageddon voorspellingen. Ik herinner me vaag dat je daar ook zelf wel eens aan doet. Met cijfers, en toevalligheden enzo. Heb je nog iets voor ons in petto trouwens?

Bart.NL
29-06-11, 09:53
Ik heb vermoedelijk wel iets in petto voor jullie.

mark61
29-06-11, 10:16
Ik ben jou geen antwoorden verschuldigd.

Imbeciel. Je lult maar wat, ik vraag je om verantwoording, en wat er ook komt, geen antwoord.

Je komt met meer imbeciliteit. Wat is het verband tussen auto's en olie?

Je begint te beledigen, ipv. twee eenvoudige vragen te beantwoorden.

Aandacht afleiden, liegen, lasteren. Heb je die 80.000 posts soms allemaal gelezen, leugenaar? De meeste zijn bijzonder waardevol, en vooral ook, informatief.

Ik lul nooit uit mijn nek hier, want als ik iets niet weet, dan zwijg ik erover.

Jij lult hier voortdurend uit je nek, met je gestoorde, op hol geslagen reliwarboel.

Maar nou blijk je gewoon de zoveelste imbeciele PVV-er die zo maar wat roept.

Dus, imbeciel, voor de laatste keer:

1) waarom is het KNMI waardeloos?

2) Waardoor denk je dat het wegverkeer wordt vervangen over 50 jaar?

Tis echt niet zo moeilijk om toe te geven dat je een brallerige nitwit bent hoor.

mark61
29-06-11, 10:20
Ik heb vermoedelijk wel iets in petto voor jullie.

Het duurt niet lang meer zeker?

Elke gek mag maar internet op tegenwoordig. Om mensen lastig te vallen.

Donder toch op. Je bent volkomen waardeloos.

Bart.NL
29-06-11, 10:22
Elke gek mag maar internet op tegenwoordig. Om mensen lastig te vallen.

:hihi:

Meer dan 80.000 berichten vol met persoonlijke aanvallen en gescheld.

Does it ring a bell?

Bovendien wat de KNMI aan nuttigs doet, kan ook door anderen worden gedaan.

mark61
29-06-11, 10:24
:hihi:

Geef godverdomme antwoord of donder godverdomme op.

mark61
29-06-11, 10:25
:hihi:

80.000 berichten vol met persoonlijke aanvallen en gescheld.

Does it ring a bell?

Je liegt twee keer. Je hebt die posts nooit gelezen en het is dan ook niet waar.

Achterbakse imbecielen als jij zorgen voor het vervuilde percentage van mijn posts. Dus donder op, niemand hier heeft ook maar iets aan jouw posts. Echt helemaal niks.

Ik stel twee simpele vragen; jij weigert te antwoorden.


Dat is wat hier aan de hand is, niks meer

Je schaamt je te moeten toegeven dat je zomaar wat riep, omdat dat zo populair is tegenwoordig, zomaar wat roepen.

Dom, en dan nog koppig volharden ook. Gauw over iets anders beginnen.

Dag John2!

Bart.NL
29-06-11, 10:27
Dus donder op, niemand hier heeft ook maar iets aan jouw posts. Echt helemaal niks.

Dat bepaalt een ieder voor zich zelf wel, en niet de zelf benoemde forumgod marruk61.