PDA

Bekijk Volledige Versie : Welke bashers kan Maroc.NL missen als kiespijn?



MO_NL
29-06-11, 17:16
Welke leden kan Maroc.NL missen als kiespijn omdat ze hier vooral komen om te bashen zonder zich iets aan te trekken van het inhoudelijke debat en de sfeer?

Max. 3 nominaties per persoon.

Iznogoodh
29-06-11, 17:17
Welke leden kan Maroc.NL missen als kiespijn omdat ze hier vooral komen om te bashen zonder zich iets aan te trekken van het inhoudelijke debat en de sfeer?

Max. 3 nominaties per persoon.Ik stem op jou.

foxcave
29-06-11, 17:18
Mo nl?

Slinger
29-06-11, 17:46
Welke leden kan Maroc.NL missen als kiespijn omdat ze hier vooral komen om te bashen zonder zich iets aan te trekken van het inhoudelijke debat en de sfeer?

Max. 3 nominaties per persoon.

Hatert
RBN
Salahaddin (Phoenix, Harts intelligentie etc)

Saul
29-06-11, 18:15
stopnaald,
max stirner,
foxcave

slechts een greep? :hihi:

En kiespijn is een understatement. En deze mensen hebben hulp nodig en je kan ze alleen helpen als je ze geen platform biedt.

mark61
29-06-11, 18:42
Drie is veel te weinig voor mij. Veels te veelzijdig onderwerp, zou ik haast zeggen :hihi:

In willekeurige volgorde:

rbn / Ait2
John2 / Jenny (reeds afgevoerd begrijp ik)
Saul
Mothership
Max Stirner
Super ick
Ibn Rushd :hihi:
bart.nl
Mars is een twijfelaartje, die heeft een paar slechte dagen lately.


Sallah en zijn 27 maats houden we er in voor de sfeer.

In anticipatie van mijn eigen nominatie / demise :strik:,

Hoogachtend,

mark61

P.S. Is dit een volksgericht?

P.P.S. Bannen is loserig.

Marsipulami
29-06-11, 20:12
Ik stel voor om de vraag om te keren.

Welke (max 3) prikkers mogen blijven ?

rbn
29-06-11, 20:26
Welke (max 3) prikkers mogen blijven ?

met maximaal 3 prikkers wordt het een stil forum..

Archie Bunker
29-06-11, 20:35
Ik stel voor om de vraag om te keren.

Welke (max 3) prikkers mogen blijven ?

Jij mag in ieder geval blijven, Mars (1).
en ook

Ronald
H.P. Pas

en vele anderen, maar ik mocht er maar 3.

BoerHarms
29-06-11, 20:43
Van mij hoeft er niemand weg, misschien dat we allemaal een beetje meer respect voor elkanders mening kunnen hebben, zonder grove scheldpartijen.

reallife
29-06-11, 22:31
Welke leden kan Maroc.NL missen als kiespijn omdat ze hier vooral komen om te bashen zonder zich iets aan te trekken van het inhoudelijke debat en de sfeer?

Max. 3 nominaties per persoon.

Daar doe ik niet aan mee :ego:

Wil wel aangeven wat naar mijn idee (voor wat het waard is) discussies verstoren. Denk dat we er ons allemaal wel eens aan iets ervan schuldig aan maken.

Onduidelijk zijn. Dus kritiek geven op een geloof/ongeloof van iemand zonder duidelijk aangeven waarom/op precies.

Niemand is alleen maar vervelend. Mensen die vaak iets posten waarmee je het niet mee eens bent kunnen heus ook wel eens iets zinvols prikken. Van sommige mensen wordt geen prik meer gewaardeerd en dat vind ik niet terecht.

Schelden. Waarmee ik niet bedoel dat iedereen gepolijst moet gaan babbelen. Pittig is okee maar er zijn grenzen.

Olive Yao
29-06-11, 22:35
Daar doe ik niet aan mee :ego:

Wil wel aangeven wat naar mijn idee (voor wat het waard is) discussies verstoren. Denk dat we er ons allemaal wel eens aan iets ervan schuldig aan maken.

Onduidelijk zijn. Dus kritiek geven op een geloof/ongeloof van iemand zonder duidelijk aangeven waarom/op precies.

Niemand is alleen maar vervelend. Mensen die vaak iets posten waarmee je het niet mee eens bent kunnen heus ook wel eens iets zinvols prikken. Van sommige mensen wordt geen prik meer gewaardeerd en dat vind ik niet terecht.

Schelden. Waarmee ik niet bedoel dat iedereen gepolijst moet gaan babbelen. Pittig is okee maar er zijn grenzen.

:duim: Met reallife eens.

Heb ik moeite mee. Zulke types leveren toch ook inhoudelijke bijdragen.
Of neem Slinger. Naast zn inhoudelijke posts vervult hij een nuttige functie: zijn posts geven typische standaard propaganda vaak perfect weer. Komt zo uit het boekje. Zo krijgen we daar een goed beeld van.

Twee andere voorstellen ter overweging:

1. Forumleden moeten niet zo dom zijn om te reageren op gebash enz. Het vreemde is dat velen daar juist op reageren. Dom, negeren.

2. Moderators moeten meer posts verwijderen. Mogen ze best radicaal in zijn. Degene wiens post verwijderd is kan bij zichzelf te rade gaan waarom, kan zijn/haar post herschrijven en het opnieuw proberen. Misschien overleeft die post dan wel. Zo krijg je een soort selectie en evolutie.
Ernstige nadelen hiervan: onbegonnen werk voor moderators; onduidelijke criteria.


.

reallife
29-06-11, 22:45
Of neem Slinger. Naast zn inhoudelijke posts vervult hij een nuttige functie: zijn posts geven typische standaard propaganda vaak perfect weer. Zo krijgen we daar een goed beeld van.



:haha: Sorry Olive, weet dat je serieus bent maar onbedoeld komt bovenstaande grappig over. :hihi:

Tomas
29-06-11, 22:50
Wat mij betreft al die Moslims en Marokkanen.

Olive Yao
29-06-11, 22:51
:haha: Sorry Olive, weet dat je serieus bent maar onbedoeld komt bovenstaande grappig over. :hihi:

Ja, dat zie ik heel goed en ik bedoel het tegelijk serieus en cynisch-grappig. Ik schreef het onlangs al aan mark61.

.

A_K_A
29-06-11, 22:54
Wat mij betreft al die Moslims en Marokkanen.

Smog. :vreemd:

Olive Yao
29-06-11, 22:59
Wat ik graag zou willen is dat meer wsdb-ers op nvdd kwamen. Snap dat ze daar weinig zin in hebben met de toon en inhoud van veel posts. Maar de laatste tijd 7eloua, nu A_K_A een paar dagen, zie ik met genoegen.


.

super ick
29-06-11, 23:07
Drie is veel te weinig voor mij. Veels te veelzijdig onderwerp, zou ik haast zeggen :hihi:

In willekeurige volgorde:

rbn / Ait2
John2 / Jenny (reeds afgevoerd begrijp ik)
Saul
Mothership
Max Stirner
Super ick
Ibn Rushd :hihi:
bart.nl
Mars is een twijfelaartje, die heeft een paar slechte dagen lately.


Sallah en zijn 27 maats houden we er in voor de sfeer.

In anticipatie van mijn eigen nominatie / demise :strik:,

Hoogachtend,

mark61

P.S. Is dit een volksgericht?

P.P.S. Bannen is loserig.

Pff schrok me de pleuris. Zag in eerste instantie mijn naam niet staan. Had het bijna opgegeven hier.

A_K_A
29-06-11, 23:14
Wat ik graag zou willen is dat meer wsdb-ers op nvdd kwamen. Snap dat ze daar weinig zin in hebben met de toon en inhoud van veel posts. Maar de laatste tijd 7eloua, nu A_K_A een paar dagen, zie ik met genoegen.


.

Dank je.

Slinger
29-06-11, 23:15
:haha: Sorry Olive, weet dat je serieus bent maar onbedoeld komt bovenstaande grappig over. :hihi:

Nou, nou, wat een humor!

Laat me niet lachen......

H.P.Pas
29-06-11, 23:30
. Degene wiens post verwijderd is kan bij zichzelf te rade gaan waarom

Post laten staan, inhoud wissen, standaard-motivering invullen:
mogelijke categorien:
-trolling
-schelden
-op de man.
-wildy off topic (evt splitten als er op zich iets zinnigs in staat)
-nu even dimmen
-.....

Werkt transparenter dan de huidige 'Nacht & Nebel' procedure.
-Cut & paste beperking. Geen posts toelaten die uitsluitend uit plakwerk bestaan.

-Verder kunnen we nog duimpjes uitdelen, negeren en melden.

Als dat allemaal niet helpt: ctrl/alt/del en iets leuks gaan doen.

H.P.Pas
29-06-11, 23:32
Wat mij betreft al die Moslims en Marokkanen.

Drie man en een paardenkop.. Peuteren in de marge.

rbn
29-06-11, 23:43
heb wel namen van twee prikkers die wat mij betreft door de modder kunnen zakken maar om aan het beheer hun namen te gaan doorspelen is meer iets voor wannabe nsb-ers..

daarom noem ik liever namen van prikkers die eigenzinnig zijn en origineel uit de hoek komen met een eigen stijl waardoor ze iets unieks toevoegen aan dit forum:

● sallahddin met kop & schouders de meest unieke prikker van maroc.nl.. geen forumlid is zo origineel en eigenzinnig als hij.. en heeft ook een unieke eigen herkenbare schrijfstijl..
● blackbox.. ook iemand met een duidelijke eigen herkenbare stijl en originele manier van zichzelf uiten..
● bart.nl.. is een rustige prikker maar kan origineel uit de hoek komen..
● olive yao.. een intelligent persoon.. ben het meestal oneens met haar en het heeft nogal eens zwaar gebotst tussen ons maar ook zij heeft een herkenbare stijl en is idiosyncratisch in haar taalgebruik.. sommige termen die ze hanteert zijn uniek en origineel..
● hatert.. een grote persoonlijkheid die zich door niemand laat afleiden.. zijn compas is zijn sterk ontwikkeld gevoel voor rechtvaardigheid.. in weerwil van alle kritiek die hij krijgt discusseert hij met open vizier zolang je maar eerlijk tegen hem bent..

Saul
29-06-11, 23:53
heb wel namen van twee prikkers die wat mij betreft door de modder kunnen zakken maar om aan het beheer hun namen te gaan doorspelen is meer iets voor wannabe nsb-ers..

daarom noem ik liever namen van prikkers die eigenzinnig zijn en origineel uit de hoek komen met een eigen stijl waardoor ze iets unieks toevoegen aan dit forum:

● sallahddin met kop & schouders de meest unieke prikker van maroc.nl.. geen forumlid is zo origineel en eigenzinnig als hij.. en heeft ook een unieke eigen herkenbare schrijfstijl..
● blackbox.. ook iemand met een duidelijke eigen herkenbare stijl en originele manier van zichzelf uiten..
● bart.nl.. is een rustige prikker maar kan origineel uit de hoek komen..
● olive yao.. een intelligent persoon.. ben het meestal oneens met haar en het heeft nogal eens zwaar gebotst tussen ons maar ook zij heeft een herkenbare stijl en is idiosyncratisch in haar taalgebruik.. sommige termen die ze hanteert zijn uniek en origineel..
● hatert.. een grote persoonlijkheid die zich door niemand laat afleiden.. zijn compas is zijn sterk ontwikkeld gevoel voor rechtvaardigheid.. in weerwil van alle kritiek die hij krijgt discusseert hij met open vizier zolang je maar eerlijk tegen hem bent..

Hatert is een vrouw, ik dacht eerst ook een man. Ligt denk aan haar avatar. :hihi:

mark61
29-06-11, 23:57
-wildy off topic

Dat vind ik helemaal geen bezwaar. Soms heb je van die dubbele, vervlochten threads, soort dna-helix (nee niet die prikker), dat heeft wel wat, al was het maar literair.

mark61
29-06-11, 23:58
Hatert is een vrouw, ik dacht eerst ook een man. Ligt denk aan haar avatar. :hihi:

Nee, het is een hij. Tzou een bizar vrouwspersoon wezen.

Saul
30-06-11, 00:07
Nee, het is een hij. Tzou een bizar vrouwspersoon wezen.

Haterts geslacht zegt "vrouw" bij mij?

mark61
30-06-11, 00:09
Haterts geslacht zegt "vrouw" bij mij?

Bij mij ook, maar ik heb hem wel eens ontmoet. Weliswaar geen geslachtscontrole gedaan, maar leek me toch vrij ondubbelzinnig.

Saul
30-06-11, 00:11
Bij mij ook, maar ik heb hem wel eens ontmoet. Weliswaar geen geslachtscontrole gedaan, maar leek me toch vrij ondubbelzinnig.

Alrighty then :P

H.P.Pas
30-06-11, 00:31
Dat vind ik helemaal geen bezwaar. Soms heb je van die dubbele, vervlochten threads, soort dna-helix (nee niet die prikker), dat heeft wel wat, al was het maar literair.

Komt voor.
Of we landen onafhankelijk van het uitgangspunt bij de verdorvenheid van Descartes en de glorie van de universele islam. Komt ook voor.

mark61
30-06-11, 00:33
Komt voor.
Of we landen onafhankelijk van het uitgangspunt bij de verdorvenheid van Descartes en de glorie van de universele islam. Komt ook voor.

Dan maakt het niet uit of het enkelvoudig of meervoudig off topic was. Sommige dagen zijn doomed en eindigen bij de glorie van de universele islam danwel het gebeuren in het Midden-Oosten.

Over honderd jaar wordt vastgesteld dat dat slechts een gevolg van een bepaalde luchtdruk en luchtvochtigheid was.

H.P.Pas
30-06-11, 00:38
danwel het gebeuren in het Midden-Oosten.



Sssssstt, sukkel :mad:

DNA
30-06-11, 01:37
haha

nou, het NLse onrechtsysteem had het laatst woord erover verkondigd lately :

zo, iedereen mag blijven , maroc.nl huisregels gelden niet meer , iedereen mag iedereen uitschelden, minachten, demonizeren , uitspugen , belachelijk maken , uitsluiten, discrimineren ...lekker chaos of "creative chaos " zoals de yankees zeggen .......

lang leve het ordinaire negatief destructief intolerant haatzaaiend fascistisch haha contra-productief onfatsoenlijk disrespectful laag -onder-de-gordel ....riool gedrag = de "top punt van westerse beschaving "

Gefeliciteerd dan
Gepost via http://m.maroc.nl

Olive Yao
30-06-11, 01:43
● olive yao.. het heeft nogal eens zwaar gebotst tussen ons (...)

Die botsingen vind ik niet erg, omdat we altijd inhoudelijk zijn, we schelden elkaar niet uit en spelen niet op de persoon.

(Ben een keer ver gegaan in die post "Mohammeds robots", maar ook dat was au fond nog steeds inhoudelijk, en daarbij meer een "verklaringsmodel" dan werkelijkheid).


.

Spitsboef
30-06-11, 06:23
Eric de Bois :moe:
Gepost via http://m.maroc.nl

reallife
30-06-11, 07:29
Nou, nou, wat een humor!

Laat me niet lachen......

Jouw naam is toevallig, er had ook een andere naam kunnen staan. ;)

En... je bent toch leraar? Nou dan is het logisch dat je een beetje uit een boekje komt, toch? :student:

knuppeltje
30-06-11, 09:25
Welke leden kan Maroc.NL missen als kiespijn omdat ze hier vooral komen om te bashen zonder zich iets aan te trekken van het inhoudelijke debat en de sfeer?

Max. 3 nominaties per persoon.

Ik zou me eerder de vraag stellen: welke kuttopics kan Maroc.nl missen als kiespijn. En er wat aan doen natuurlijk.

The_Grand_Wazoo
30-06-11, 09:28
Wat ik graag zou willen is dat meer wsdb-ers op nvdd kwamen. Snap dat ze daar weinig zin in hebben met de toon en inhoud van veel posts. Maar de laatste tijd 7eloua, nu A_K_A een paar dagen, zie ik met genoegen.


.

Idem (en nog wat om de verplichte vijf tekens vol te maken).

super ick
30-06-11, 10:21
Het wordt hoog tijd dat de unterprikkers van de uberprikker gescheiden worden.

Slinger
30-06-11, 12:32
Jouw naam is toevallig, er had ook een andere naam kunnen staan. ;)

En... je bent toch leraar? Nou dan is het logisch dat je een beetje uit een boekje komt, toch? :student:

Toeval bestaat niet mevrouw, overigens: niet voor het
leren, maar voor het leven.

IbnRushd
30-06-11, 12:35
Als ik iemand niet kan uitstaan, dan ban ik die gewoon. Dus.

Soldim
30-06-11, 12:44
Als ik iemand niet kan uitstaan, dan ban ik die gewoon. Dus.

Kunnnen we daaruit concluderen dat een ieder die hier momenteel post uitstaanbaar is? :hihi:

Slinger
30-06-11, 12:51
haha

nou, het NLse onrechtsysteem had het laatst woord erover verkondigd lately :

zo, iedereen mag blijven , maroc.nl huisregels gelden niet meer , iedereen mag iedereen uitschelden, minachten, demonizeren , uitspugen , belachelijk maken , uitsluiten, discrimineren ...lekker chaos of "creative chaos " zoals de yankees zeggen .......

lang leve het ordinaire negatief destructief intolerant haatzaaiend fascistisch haha contra-productief onfatsoenlijk disrespectful laag -onder-de-gordel ....riool gedrag = de "top punt van westerse beschaving "

Gefeliciteerd dan
Gepost via http://m.maroc.nl


Wanneer ga je het goede voorbeeld geven?

IbnRushd
30-06-11, 12:55
Kunnnen we daaruit concluderen dat een ieder die hier momenteel post uitstaanbaar is? :hihi:

Ik bezit een grote verdraagzaamheid. Vooral tegen sommige prikkers hier. :fpetaf:

Mothership
30-06-11, 13:15
Het is wel een zeer selectieve verdraagzaamheid. Ik lees kreten als "zionistische varkens" et cetera en andere verwensingen maar dat is schijnbaar getolereerd omdat men tot dezelfde club behoord.

Vervang het woord zionistisch op dit forum eens met moslim en de rapen zijn gaar denk ik. Het is allemaal zo enorm eenzijdig.

Er zit hier trouwens geen enkele gelovige moslim want als je het taalgebruik leest dan kan ik me niet voorstellen dat ze elke week vooraan in de Moskee zitten.

H.P.Pas
30-06-11, 13:27
Als ik iemand niet kan uitstaan, dan ban ik die gewoon. Dus.

Mensen, die jij niet kunt uitstaan kan Maroc missen als kiespijn.
:ego: Maroc c'est moi.
Tsja. 't Is te vrezen, dat je het nog meent ook.

Joesoef
30-06-11, 13:32
Streng handhaven (kan ik niet alleen, alle neuzen zelfde kant op). Duidelijke regels, strenger optreden.

Bashen zou mij betreft sneller gesanctioneerd moeten worden met een ban van een maand. Tuurlijk, krijg je discussie over partijdigheid etc maar gezien het geringe aantal moslims/ allochtonen is dat niet erg.

Zie maroc als een open huiskamer, mensen die zich niet gedragen ook na een waarschuwing wijs je de deur.

Gaat niet om watje zegt maar hoe je het zegt. Het aantal bashers is opvallend. Get a life.

Joesoef
30-06-11, 13:34
Vanuit de bergtoppen ben ik nu weer on-line dus maak je borst maar nat.

Iznogoodh
30-06-11, 13:39
Streng handhaven (kan ik niet alleen, alle neuzen zelfde kant op). Duidelijke regels, strenger optreden.

Bashen zou mij betreft sneller gesanctioneerd moeten worden met een ban van een maand. Tuurlijk, krijg je discussie over partijdigheid etc maar gezien het geringe aantal moslims/ allochtonen is dat niet erg.

Zie maroc als een open huiskamer, mensen die zich niet gedragen ook na een waarschuwing wijs je de deur.

Gaat niet om watje zegt maar hoe je het zegt. Het aantal bashers is opvallend. Get a life.

Leuke topictitels zie ik hier: "Zionistische varkens Nederland" en zo. Ik neem aan dat IbnRusdh het uitstekend uit kan staan als je Nederlanders varkens noemt?

Iznogoodh
30-06-11, 13:40
Als ik iemand niet kan uitstaan, dan ban ik die gewoon. Dus.Forumregels zijn immers niet van belang. Aldus kalief IbnRusdh in zijn pirve-kalifaatje dat maroc.nl heet. Ik ben niet verbaasd.

Toen mijn vader tijdens de mijnsluitingen in Limburg nog mijnwerkers van Marokkaanse afkomst probeerde te herplaatsen naar andere werkgevers kreeg hij van een van hen zeer verhelderende verhalen te horen over hoe een positie van macht in Marokko soms wordt uitgeoefend. Er waren mensen die meenden dat wanneer ze werden benoemd in een positie van verantwoordelijkheid en de daarbij behorende bevoegdheden kregen, zij gerechtigd waren om persoonlijke macht uit te oefenen en anderen te vernederen. En dat openlijk.

Saul
30-06-11, 13:44
Leuke topictitels zie ik hier: "Zionistische varkens Nederland" en zo. Ik neem aan dat IbnRusdh het uitstekend uit kan staan als je Nederlanders varkens noemt?

Met die 'zionistische varkens' wordt de PVV bedoeld en niet alle Nederlanders. En btw.: vrijheid van meningsuiting toch? "Grof en denigrerend, maar niet strafbaar". Ra’i3! :D

Joesoef
30-06-11, 13:47
Leuke topictitels zie ik hier: "Zionistische varkens Nederland" en zo. Ik neem aan dat IbnRusdh het uitstekend uit kan staan als je Nederlanders varkens noemt?


Die laat ik lekker staan zolang de bashers hier alleen komen om te bashen. Als ik daar tegen op zou treden blijven er alleen nog de nationalisten over van de PVV werkgroep.

Iznogoodh
30-06-11, 13:50
Die laat ik lekker staan zolang de bashers hier alleen komen om te bashen. Als ik daar tegen op zou treden blijven er alleen nog de nationalisten over van de PVV werkgroep.Tuurlijk. Forumregels zijn niet van belang.

Iznogoodh
30-06-11, 13:51
Met die 'zionistische varkens' wordt de PVV bedoeld en niet alle Nederlanders. En btw.: vrijheid van meningsuiting toch? "Grof en denigrerend, maar niet strafbaar". Ra’i3! :DZo een titel hoort hier gewoon niet. Ieder met een greintje fatsoen haalt die weg en stuurt een psychiater op Hatert af.

Ik heb weinig illusies over de levensduur van titels als "Moslimvarkens in Saoedie-Arabie discrimineren".

Joesoef
30-06-11, 13:53
Tuurlijk. Forumregels zijn niet van belang.

Je beschaaft gedragen, dat is van belang. De hele dag op een forum rondhangen en alleen maar afgeven op Marokkanen en moslims is onbeschoft en redelijk gestoord.

Joesoef
30-06-11, 13:56
Zo een titel hoort hier gewoon niet. Ieder met een greintje fatsoen haalt die weg en stuurt een psychiater op Hatert af.


Heb jij al een afspraak gemaakt of zit de praktijk vol, superdick, mothership, slinger, eva waren je voor?

Iznogoodh
30-06-11, 13:57
Je beschaaft gedragen, dat is van belang. De hele dag op een forum rondhangen en alleen maar afgeven op Marokkanen en moslims is onbeschoft en redelijk gestoord.De grote meerderheid van onbeschofte berichten hier komt van hen die zich gelovigen noemen. Oftwel: je gebruikt een smoesje.

Iznogoodh
30-06-11, 14:00
Heb jij al een afspraak gemaakt of zit de praktijk vol, superdick, mothership, slinger, eva waren je voor?Je doet je werk niet, moderator. En als anderen wat fout doen is dat geen reden om lui als hatert uit de wind te houden.

Mothership
30-06-11, 14:06
Met die 'zionistische varkens' wordt de PVV bedoeld en niet alle Nederlanders. En btw.: vrijheid van meningsuiting toch? "Grof en denigrerend, maar niet strafbaar". Ra’i3! :D

Nee, maar ga dan ook niet klagen over bashen van moslims en negatieve mediaberichtgeving.

Wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet. Het geeft geen pas te klagen over iets waar men zichzelf ook aan bezondigt.

Hatert
30-06-11, 14:07
Je doet je werk niet, moderator. En als anderen wat fout doen is dat geen reden om lui als hatert uit de wind te houden.

Wie ben jij nou? De keren dat je een keertje hier langskomt is je varkensdiaree over moslims uitbraken en dan heb je nog het lef om hier op hoge poten allerlei eisen stellen.

Rot op of hou je smoel dicht, jij als pvv-varken hebt geen recht om invloed uit te oefenen.

Stopnaald
30-06-11, 14:07
stopnaald,
max stirner,
foxcave

slechts een greep? :hihi:

En kiespijn is een understatement. En deze mensen hebben hulp nodig en je kan ze alleen helpen als je ze geen platform biedt.

:fpetaf::fpetaf::fpetaf:

Ik heb kennelijk een gevoelige zenuw geraakt.
Bedankt voor het compliment!

Tomas
30-06-11, 14:09
Die laat ik lekker staan zolang de bashers hier alleen komen om te bashen. Als ik daar tegen op zou treden blijven er alleen nog de nationalisten over van de PVV werkgroep.

Ik begrijp niet hoe je zo dom kan zijn, Joes. En ik geloof je trouwens ook niet. Dom of leugenaar. Kies zelf.

Mark
30-06-11, 14:10
Tomas
Marsipulami
Spoetnik

allemaal agenten van de illuminatie!

H.P.Pas
30-06-11, 14:13
Met die 'zionistische varkens' wordt de PVV bedoeld ! :D


In de ogen van atheistische varkens hebben hun broeders van het zionisme in de strijd tegen moslims altijd wel een punt.

Ik lees hier:

atheist = varken = zionist

Eens of niet eens ?

Mothership
30-06-11, 14:17
Heb jij al een afspraak gemaakt of zit de praktijk vol, superdick, mothership, slinger, eva waren je voor?

Sorry? je begint in je uitspraken al te lijken als die engerd op het door jou gebruikte fotootje.

Lijkt wel alsof eenieder maar wat op aanvaringen uit is. Als de meningen verschillen dan behoor je de gesprekspartner niet uit te maken voor psychiatrische patiënt, varken of weet ik veel wat.

En als jij wel zo superslim bent....wat doe je dan de hele dag op zo'n forum je tijd te verknallen?

H.P.Pas
30-06-11, 14:20
Die laat ik lekker staan zolang de bashers hier alleen komen om te bashen. Als ik daar tegen op zou treden blijven er alleen nog de nationalisten over van de PVV werkgroep.

Als je daar niet tegen optreedt, blijft het dweilen met de kraan open.

IbnRushd
30-06-11, 14:27
Tomas
Marsipulami
Spoetnik

allemaal agenten van de illuminatie!

Hmm, interessant. Die houd ik extra in de gaten. Thanks voor je belangrijke informatie. :fpetaf:

knuppeltje
30-06-11, 14:29
Ik zou beginnen met al het godsdienstwaanzinig geleuter te verwijderen, maar dan ook echt rigoreus. Ik vind dat gedoe veel erger dan vloeken en schelden. NvdD is tenslotte geen religie-forum, daar is Islam en meer voor.
Zolang dat niet gebeurt blijft NvdD gewoon een klote forum.

Tomas
30-06-11, 14:33
De illuminatie is het probleem niet. Dat zijn rookgordijnen van de KGB.

Joesoef
30-06-11, 14:55
Je doet je werk niet, moderator. En als anderen wat fout doen is dat geen reden om lui als hatert uit de wind te houden.


Het antwoord/ reactie is interessanter dan de vraag.

Iznogoodh
30-06-11, 15:29
Moderator zijn is blijkbaar een vak dat training nodig heeft en daaraan bestaat op de Marokkaanse en/of islamitische sites die ik ken systematisch een gebrek. De regel waar een moderator zich aan moet houden zou moeten luiden luidt luiden “Ik moet de forumregels onderhouden” en niet “Ik ben hier de baas en doe mij (en mijn vriendjes) maar eens wat”. Ik weet niet hoe de situatie is bij forums waar Marokkanen en/of moslims niet modereren maar dat is ook niet van belang hier.

Zaken die me zijn opgevallen bij forums.maroko.nl. maroc.nl en ontdekislam geef ik hier kort weer.

Op de eerste plaats is er het aantal overtredingen dat opvalt. Die komen in meerderheid van de gelovigen (of zij die zich zo noemen). Niet vreemd natuurlijk omdat ze ook in de meerderheid zijn maar de niet-moslim krijgt wel een indruk van een scheve verhouding. Als er gescholden wordt, is het bijna altijd tegen hem of de groep waarmee hij geestelijk verwant is of wordt geacht.

Er is sprake van grof, vaak seksueel getint schelden en een anti-menshouding. De opmerkingen gaan in de regel niet in de trant van ‘Ik vindt atheïsme een asociale, nihilistische visie” maar meer van “Vieze pedo-hollander, jullie houden van anaalridders, ga je moeder neuken, je bent geen moslim dus leef je als een varken vol lusten en begeerten”. Het is taal van de straat en net iemand die geeft om zijn site zou ze direct moeten verwijderen, ook al omdat ze net van ‘broeders ‘en ‘zusters’ komen. Dat kan ook en de moderator weet ook waar hij de raddraaiers kan vinden. Oh, dat weet hij heel goed.

Komen we dus bij de ontkennen, traineren, bagatelliseren. Want ingrijpen gebeurt te weinig. “Sorry, ik had geen tijd”. “Heb je een link? Ik zal eens kijken” “Nou, dat noem ik een mening hoor!”. Het forum Ontdekislam liet een tekst als “Joden en christenen zijn leugenaars” ondanks herhaalde meldingen van deze grove forumovertreding gewoon staan maar viel er vervolgens over toen iemand Harun Yahya een charlatan noemde.

Is de overtreding van onze vrome gelovige inderdaad wat te grof voor woorden, dan volgt nog wel eens de jij-bak. Dat wat Joesoef nu toepast. Zeuren over wat jij of anderen van ‘jouw’ groep doen, desnoods dat flink opblazen in aantal of ernst. Het woord ‘bashen’ in de mond nemen, ook als het gaat om een andere mening of kritiek. Moderator Eddy van forums.marokko.nl is het voorbeeld hiervan. Zeer onthullend was een proefje van een lid dat de toepasselijke naam DasExperiment droeg die via een andere nick een aantal grofheden herhaalde waarbij het woord ‘joden’ was vervangen door ‘moslims’. Bingo, het was al snel raak en Eddy verbande de nick en putte zich uit in smoesjes toen hij merkte dat hij erin was getuind.

Wie worden eigenlijk moderators? Je schrikt er wel eens van. Op forums.marokko.nl was ene Hanane_B ooit moderator. Onder haar huidige nick is het een van de grootste vuilbekken die ik ooit ben tegengekomen. Wie screent die lui eigenlijk? Is het etiket ‘moslim’ dan al voldoende om moderator te worden?

Sallahddin
30-06-11, 15:33
Welke leden kan Maroc.NL missen als kiespijn omdat ze hier vooral komen om te bashen zonder zich iets aan te trekken van het inhoudelijke debat en de sfeer?

Max. 3 nominaties per persoon.

haha

Deze bashers stellen niks voor haha , we hebben echt inspirerend verheven uitdagend destabiliserend subtiel ....intelligent bashers nodig : hoe meer zielen hoe meer vreugde haha
Gepost via http://m.maroc.nl

IbnRushd
30-06-11, 15:35
Moderator zijn is blijkbaar een vak dat training nodig heeft en daarvan is op de
Marokkaanse en/of islamitische sites die ik ken systematisch een gebrek. De regel waar een moderator zich aan moet houden zou moeten luiden luidt luiden “Ik moet de forumregels onderhouden” en niet “Ik ben hier de baas en doe mij (en mijn vriendjes) maar eens wat”. Ik weet niet hoe de situatie is bij forums waar Marokkanen en/of moslims niet modereren maar dat is ook niet van belang hier.

Zaken die me zijn opgevallen bij forums.maroko.nl. maroc.nl en ontdekislam geef ik hier kort weer.

Op de eerste plaats is er het aantal overtredingen dat opvalt. Die komen in meerderheid van de gelovigen (of zij die zich zo noemen). Niet vreemd natuurlijk omdat ze ook in de meerderheid zijn maar de niet-moslim krijgt wel een indruk van een scheve verhouding. Als er gescholden wordt, is het bijna altijd tegen hem of de groep waarmee hij geestelijk verwant is of wordt geacht.

Er is sprake van grof, vaak seksueel getint schelden en een anti-menshouding. De opmerkingen gaan in de regel niet in de trant van ‘Ik vindt atheïsme een asociale, nihilistische visie” maar meer van “Vieze pedo-hollander, jullie houden van anaalridders, ga je moeder neuken, je bent geen moslim dus leef je als een varken vol lusten en begeerten”. Het is taal van de straat en net iemand die geeft om zijn site zou ze direct moeten verwijderen, ook al omdat ze net van ‘broeders ‘en ‘zusters’ komen. Dat kan ook en de moderator weet ook waar hij de raddraaiers kan vinden. Oh, dat weet hij heel goed.

Komen we dus bij de ontkennen, traineren, bagatelliseren. Want ingrijpen gebeurt te weinig. “Sorry, ik had geen tijd”. “Heb je een link? Ik zal eens kijken” “Nou, dat noem ik een mening hoor!”. Het forum Ontdekislam liet een tekst als “Joden en christenen zijn leugenaars”ondanks herhaalde meldingen gewoon staan maar viel er vervolgens over toen iemand Harun Yahya een charlatan noemde.

Is de overtreding van onze vrome gelovige inderdaad wat te grof voor woorden, dan volgt nog wel eens de jij-bak. Dat wat Joesoef nu toepast. Zeuren over wat jij of anderen van ‘jouw’ groep doen, desnoods dat flink opblazen in aantal of ernst. Het woord ‘bashen’ in de mond nemen, ook als het gaat om een andere mening of kritiek. Moderator Eddy van forums.marokko.nl is het voorbeeld hiervan. Zeer onthullend was een proefje van een lid dat de toepasselijke naam DasExperiment droeg die via een andere nick een aantal grofheden herhaalde waarbij het woord ‘joden’ was vervangen door ‘moslims’. Bingo, het was al snel raak en Eddy verbande de nick en putte zich uit in smoesjes toen hij merkte dat hij erin was getuind.

Wie worden eigenlijk moderators? Je schrikt er wel eens van. Op forums.marokko.nl was ene Hanane_B ooit moderator. Onder haar huidige nick is het een van de grootste vuilbekken die ik ooit ben tegengekomen. Wie screent die lui eigenlijk? Is het etiket ‘moslim’ dan al voldoende om moderator te worden?

Oh, 't gaat over marokko.nl. :jammer:

Iznogoodh
30-06-11, 15:37
Oh, 't gaat over marokko.nl. :jammer:En over maroc.nl. Over je falen als moderator.

Mothership
30-06-11, 15:38
Inderdaad. En als ze niet kunnen schelden zoals gedurende dat interview met de voorzitter van Maroc.nl zit de tong ineens klemvast tegen het gehemelte aangeplakt en lopen ze weg.

Vervolgens worden er hele schermen volgekalkt hoe zo'n slecht mens die Ben kok wel niet is. Wees dan een vent en blijf zitten om normaal antwoord te geven.

Dit is toch ook geen voorbeeld meer voor de Marokkaanse jeugd. Die lezen dit ook en proclameren dit soort geluiden over zionistische varkens en k4 ongelovigen op school en op straat.

Men heeft het continu over de jeugd maar als ik de ouderen hier aanschouw dan is het gedrag van de jeugd verklaarbaar.

IbnRushd
30-06-11, 15:42
En over maroc.nl. Over je falen als moderator.

Je bent een beetje boos op marokkaanse fora. Maar geef niet hoor, je mag hier best kritiek leveren.

IbnRushd
30-06-11, 15:45
Inderdaad. En als ze niet kunnen schelden zoals gedurende dat interview met de voorzitter van Maroc.nl zit de tong ineens klemvast tegen het gehemelte aangeplakt en lopen ze weg.

Vervolgens worden er hele schermen volgekalkt hoe zo'n slecht mens die Ben kok wel niet is. Wees dan een vent en blijf zitten om normaal antwoord te geven.



'Verplichten tot antwoorden op off-topic vragen. Anders ben je uitgeluld.' Bizarre redenering. :cheefbek:

Sallahddin
30-06-11, 15:47
heb wel namen van twee prikkers die wat mij betreft door de modder kunnen zakken maar om aan het beheer hun namen te gaan doorspelen is meer iets voor wannabe nsb-ers..

daarom noem ik liever namen van prikkers die eigenzinnig zijn en origineel uit de hoek komen met een eigen stijl waardoor ze iets unieks toevoegen aan dit forum:

● sallahddin met kop & schouders de meest unieke prikker van maroc.nl.. geen forumlid is zo origineel en eigenzinnig als hij.. en heeft ook een unieke eigen herkenbare schrijfstijl..
● blackbox.. ook iemand met een duidelijke eigen herkenbare stijl en originele manier van zichzelf uiten..
● bart.nl.. is een rustige prikker maar kan origineel uit de hoek komen..
● olive yao.. een intelligent persoon.. ben het meestal oneens met haar en het heeft nogal eens zwaar gebotst tussen ons maar ook zij heeft een herkenbare stijl en is idiosyncratisch in haar taalgebruik.. sommige termen die ze hanteert zijn uniek en origineel..
● hatert.. een grote persoonlijkheid die zich door niemand laat afleiden.. zijn compas is zijn sterk ontwikkeld gevoel voor rechtvaardigheid.. in weerwil van alle kritiek die hij krijgt discusseert hij met open vizier zolang je maar eerlijk tegen hem bent..

Dit had ik wel gemist tot nu toe :

thanks,brother , appreciate , u are not so bad urself

je bent een echt aanwinst voor deze forum

That's just ur good nature that makes u say what u said about me , i do not deserve all that : we are almost all "full of shit " , excuse my "gracefiul elegance ", the one more or less than the other

we all talk the talk , but can we all walk the walk , i doubt it seriously

There are certainly neither religious nor secular or atheistic saints nowadays , so

Ik waardeer je subtiel rustig verheven intelligentie, geduld , inspiraties, kennis, vergeffenis , gevoel voor humor, ur good open tolerant nature , je doorzettingsvermogen ...........

My sincere apologies once again for the fact that i has been a jerk with u sometimes , i really did not mean it to be that way ...........

All the best :zwaai:
Gepost via http://m.maroc.nl

Sallahddin
30-06-11, 15:52
Gepost via http://m.maroc.nl

Sallahddin
30-06-11, 15:53
haha

nou, het NLse onrechtsysteem had het laatst woord erover verkondigd lately :

zo, iedereen mag blijven , maroc.nl huisregels gelden niet meer , iedereen mag iedereen uitschelden, minachten, demonizeren , uitspugen , belachelijk maken , uitsluiten, discrimineren ...lekker chaos of "creative chaos " zoals de yankees zeggen .......

lang leve het ordinaire negatief destructief intolerant haatzaaiend fascistisch haha contra-productief onfatsoenlijk disrespectful laag -onder-de-gordel ....riool gedrag = de "top punt van westerse beschaving "

Gefeliciteerd dan
Gepost via http://m.maroc.nl
Gepost via http://m.maroc.nl
Gepost via http://m.maroc.nl

Mothership
30-06-11, 16:02
'Verplichten tot antwoorden op off-topic vragen. Anders ben je uitgeluld.' Bizarre redenering. :cheefbek:

Op een interview krijg je vragen gepresenteerd. Dat is evident. Als je niet wilt of kunt antwoorden moet je er niet heen gaan.

Dan had Maroc.nl iemand anders moeten sturen met enige verbale begaafdheid en kennis van zaken.

Sallahddin
30-06-11, 16:07
oorspronkelijk geplaatst door inzogoodt

Je doet je werk niet, moderator. En als anderen wat fout doen is dat geen reden om lui als hatert uit de wind te houden.





Wie ben jij nou? De keren dat je een keertje hier langskomt is je varkensdiaree over moslims uitbraken en dan heb je nog het lef om hier op hoge poten allerlei eisen stellen.

Rot op of hou je smoel dicht, jij als pvv-varken hebt geen recht om invloed uit te oefenen.

precies : haha :fpetaf:

Je slaat de spijker wel op de kop zoals meestaal het geval is
Gepost via http://m.maroc.nl

H.P.Pas
30-06-11, 16:15
Vanuit de bergtoppen

Sabr. :slaap:

Über allen Gipfeln
Ist Ruh'
In allen Wipfeln
Spürest Du
Kaum einen Hauch;
Die Vögelein schweigen im Walde
Warte nur, balde
Ruhest Du auch.

Sallahddin
30-06-11, 16:16
haha

nou, het NLse onrechtsysteem had het laatst woord erover verkondigd lately :

zo, iedereen mag blijven , maroc.nl huisregels gelden niet meer , iedereen mag iedereen uitschelden, minachten, demonizeren , uitspugen , belachelijk maken , uitsluiten, discrimineren ...lekker chaos of "creative chaos " zoals de yankees zeggen .......

lang leve het ordinaire negatief destructief intolerant haatzaaiend fascistisch haha contra-productief onfatsoenlijk disrespectful laag -onder-de-gordel ....riool gedrag = de "top punt van westerse beschaving "

Gefeliciteerd dan
Gepost via http://m.maroc.nl

IbnRushd
30-06-11, 16:17
Op een interview krijg je vragen gepresenteerd. Dat is evident. Als je niet wilt of kunt antwoorden moet je er niet heen gaan.

Dan had Maroc.nl iemand anders moeten sturen met enige verbale begaafdheid en kennis van zaken.

Apart. Ik denk dat geen enkel weldenkend mens een interview accepteert als er allerlei vreemde vragen mogen worden gesteld die vrijwel helemaal los staan van het issue: vragen die op dat moment vooral niet op prijs worden gesteld.

Ik geloof niet dat het zo werkt. Een interview neem je aan op basis van het subject. Als er flink afgeweken wordt, bijvoorbeeld omdat ie niets te zeggen heeft, en met bizare off-topic of suggestieve vragen komt, dan houdt ieder mens er mee op.

Joesoef
30-06-11, 16:32
Dat wat Joesoef nu toepast. Zeuren over wat jij of anderen van ‘jouw’ groep doen, desnoods dat flink opblazen in aantal of ernst. Het woord ‘bashen’ in de mond nemen, ook als het gaat om een andere mening of kritiek.


Bashen, alleen maar kritiek, afwijzen, terrechtwijzen, veroordelen, hokjes douwen etc.

ps:
Ik heb jou bv nog nooit op iets gezelligs kunnen betrappen.

Sallahddin
30-06-11, 16:36
heb wel namen van twee prikkers die wat mij betreft door de modder kunnen zakken maar om aan het beheer hun namen te gaan doorspelen is meer iets voor wannabe nsb-ers..

daarom noem ik liever namen van prikkers die eigenzinnig zijn en origineel uit de hoek komen met een eigen stijl waardoor ze iets unieks toevoegen aan dit forum:

● sallahddin met kop & schouders de meest unieke prikker van maroc.nl.. geen forumlid is zo origineel en eigenzinnig als hij.. en heeft ook een unieke eigen herkenbare schrijfstijl..
● blackbox.. ook iemand met een duidelijke eigen herkenbare stijl en originele manier van zichzelf uiten..
● bart.nl.. is een rustige prikker maar kan origineel uit de hoek komen..
● olive yao.. een intelligent persoon.. ben het meestal oneens met haar en het heeft nogal eens zwaar gebotst tussen ons maar ook zij heeft een herkenbare stijl en is idiosyncratisch in haar taalgebruik.. sommige termen die ze hanteert zijn uniek en origineel..
● hatert.. een grote persoonlijkheid die zich door niemand laat afleiden.. zijn compas is zijn sterk ontwikkeld gevoel voor rechtvaardigheid.. in weerwil van alle kritiek die hij krijgt discusseert hij met open vizier zolang je maar eerlijk tegen hem bent..
Dit had ik wel gemist tot nu toe :

thanks,brother , appreciate , u are not so bad urself

je bent een echt aanwinst voor deze forum

That's just ur good nature that makes u say what u said about me , i do not deserve all that : we are almost all "full of shit " , excuse my "gracefiul elegance ", the one more or less than the other

we all talk the talk , but can we all walk the walk , i doubt it seriously

There are certainly neither religious nor secular or atheistic saints nowadays , so

Ik waardeer je subtiel rustig verheven intelligentie, geduld , inspiraties, kennis, vergeffenis , gevoel voor humor, ur good open tolerant nature , je doorzettingsvermogen ...........

My sincere apologies once again for the fact that i has been a jerk with u sometimes , i really did not mean it to be that way ...........

All the best
Gepost via http://m.maroc.nl

super ick
30-06-11, 16:38
Heb jij al een afspraak gemaakt of zit de praktijk vol, superdick, mothership, slinger, eva waren je voor?

Goodbye onpartijdig MODERATORSCHAP

Joesoef
30-06-11, 16:39
Goodbye onpartijdig MODERATORSCHAP

Jokkebrok. Hoeveel postings van jou heb ik verwijdert?

Sallahddin
30-06-11, 16:43
haha

Deze bashers stellen niks voor haha , we hebben echt inspirerend verheven uitdagend destabiliserend subtiel ....intelligent bashers nodig : hoe meer zielen hoe meer vreugde haha
Gepost via http://m.maroc.nl
Gepost via http://m.maroc.nl

Mothership
30-06-11, 16:45
Apart. Ik denk dat geen enkel weldenkend mens een interview accepteert als er allerlei vreemde vragen mogen worden gesteld die vrijwel helemaal los staan van het issue: vragen die op dat moment vooral niet op prijs worden gesteld.

Ik geloof niet dat het zo werkt. Een interview neem je aan op basis van het subject. Als er flink afgeweken wordt, bijvoorbeeld omdat ie niets te zeggen heeft, en met bizare off-topic of suggestieve vragen komt, dan houdt ieder mens er mee op.

Tevoren vragen of je de gestelde vragen mag inzien was wellicht een optie geweest.

Van huis uit ben ik Katholiek maar ze moeten mij ook geen vragen gaan stellen over de onbevlekte ontvangenis van Maria.

Maar ik zou dan gewoon zeggen dat ik het niet weet. Is toch raar om over een dergelijke vraag boos te worden? Dan komt het over dat je de verliezende partij bent omdat je een onhoudbare stelling verdedigd.

IbnRushd
30-06-11, 16:58
Tevoren vragen of je de gestelde vragen mag inzien was wellicht een optie geweest.

Van huis uit ben ik Katholiek maar ze moeten mij ook geen vragen gaan stellen over de onbevlekte ontvangenis van Maria.

Maar ik zou dan gewoon zeggen dat ik het niet weet. Is toch raar om over een dergelijke vraag boos te worden? Dan komt het over dat je de verliezende partij bent omdat je een onhoudbare stelling verdedigd.

Dat is niet nodig als je weet dat het alleen over het afgesproken thema gaat.

Een presentator hoort normaliter in te grijpen als het erg afwijkt van het onderwerp. De man in kwestie stelde die vraag met opzet. 't Ging kennelijk hem niet om het thema. Dat is kwalijk. Opstaan omdat je neit gediend bent van dat smeerlapperij is terecht, en niets anders dan normaal.

Archie Bunker
30-06-11, 17:07
Ik lees hier:

atheist = varken = zionist

Eens of niet eens ?

Nee, meer zoiets als je hebt witte zwanen en zwarte zwanen.
Zo heb je ook atheistische varkens en zionistische varkens (In de beleving van de quote-schrijver dan)

Mothership
30-06-11, 17:31
Dat is niet nodig als je weet dat het alleen over het afgesproken thema gaat.

Een presentator hoort normaliter in te grijpen als het erg afwijkt van het onderwerp. De man in kwestie stelde die vraag met opzet. 't Ging kennelijk hem niet om het thema. Dat is kwalijk. Opstaan omdat je neit gediend bent van dat smeerlapperij is terecht, en niets anders dan normaal.

Ik ben dat wel met je eens maar we verschillen van mening inzake het weglopen.

Het is inderdaad de taak van de presentator een en ander in goede banen te leiden.

Iznogoodh
30-06-11, 19:03
Bashen, alleen maar kritiek, afwijzen, terrechtwijzen, veroordelen, hokjes douwen etc.

ps:
Ik heb jou bv nog nooit op iets gezelligs kunnen betrappen.Alweer de jij-bak. Je ontwijkt het probleem. Je faalt als moderator omdat je je verantwoordelijkheid niet neemt. In een positie van macht meen je geen kritiek meer te hoeven accepteren. Je houding is: "Ik ben Joesoef en ik doe wat ik wil. Doe me eens wat".
Je bent geen moderator. Je bent een kind dat macht kreeg en dacht hoe het daarmee lol zou kunnen hebben.
En echte moderator speelt open kaart en beheert het forum.

Joesoef
30-06-11, 19:37
Alweer de jij-bak. Je ontwijkt het probleem. Je faalt als moderator omdat je je verantwoordelijkheid niet neemt. In een positie van macht meen je geen kritiek meer te hoeven accepteren. Je houding is: "Ik ben Joesoef en ik doe wat ik wil. Doe me eens wat".
Je bent geen moderator. Je bent een kind dat macht kreeg en dacht hoe het daarmee lol zou kunnen hebben.
En echte moderator speelt open kaart en beheert het forum.



Thinfoilhead.....
Gepost via http://m.maroc.nl

Tomas
30-06-11, 19:45
Thinfoilhead.....
Gepost via http://m.maroc.nl

Arrogantie heet zo iets. En dan druk ik me heel mild uit.

Mothership
30-06-11, 20:21
haha

nou, het NLse onrechtsysteem had het laatst woord erover verkondigd lately :

zo, iedereen mag blijven , maroc.nl huisregels gelden niet meer , iedereen mag iedereen uitschelden, minachten, demonizeren , uitspugen , belachelijk maken , uitsluiten, discrimineren ...lekker chaos of "creative chaos " zoals de yankees zeggen .......

lang leve het ordinaire negatief destructief intolerant haatzaaiend fascistisch haha contra-productief onfatsoenlijk disrespectful laag -onder-de-gordel ....riool gedrag = de "top punt van westerse beschaving "

Gefeliciteerd dan
Gepost via http://m.maroc.nl
Gepost via http://m.maroc.nl
Gepost via http://m.maroc.nl

Je moet zo oppassen niet te generaliseren. Maar na het lezen van al dit soort anti- westerse propaganda zou je denken dat die Wilders gelijk heeft dit soort lui buiten de Nederlandse grenzen te houden.

Des te meer Sallahddin's je krijgt des te groter groeit de ergernis en inherent daaraan de Kamerzetels van de PVV.

Men heeft de PVV zelf gecreëerd met dit soort gedrag en gedachtegangen.

Ik kan me erg goed voorstellen dat als deze ideologie gemeengoed is Nederland er niet bij gebaat grote groepen mensen met dit soort overtuigingen binnen haar landsgrenzen te accepteren.

Niet dat ik het zozeer eens ben met de PVV maar als dit zo doorgaat zou het mij althans niet verbazen dat ze ooit nog eens de grootste partij van Nederland worden.

reallife
30-06-11, 21:33
Vanuit de bergtoppen ben ik nu weer on-line dus maak je borst maar nat.

De berglucht is naar je hoofd gestegen. :student:

Joesoef
30-06-11, 21:36
Arrogantie heet zo iets. En dan druk ik me heel mild uit.


Noppe, provoceren. Helaas helpen mijn provocaties niet om enkelen eea te laten inzien.

Nogmaals, het gaat niet op de vraag, zelfs voor dit topicstart.

Tomas
30-06-11, 21:41
Noppe, provoceren. Helaas helpen mijn provocaties niet om enkelen eea te laten inzien.

Nogmaals, het gaat niet op de vraag, zelfs voor dit topicstart.

Nee, die werken niet. Al 10 jaar niet. Het lijkt er ook op dat al die islamitische provocatie de provocateurs' hersenen dusdanig hebben aangetast, dat er niet meer normaal mee te communiceren valt. Schaap zou b.v. een provocateur kunnen zijn met de beste bedoelingen. Maar die zijn dan door de jaren heen totaal ondergesneeuwd. Wil je provoceren, dan krijg je dat ook. Prima, maar ga dan geen topic als dit starten. Dat doen volwassenen door de bank genomen niet. Wilt je uitdelen, leer incasseren. Dat soort simpele basis regeltjes. Dit is echt te sneu voor woorden. En ik kan wat hebben.

Joesoef
30-06-11, 21:45
Prima, maar ga dan geen topic als dit starten.


Antwoord op de vraag staat in dit topic. Het heeft dus nut.

Tomas
30-06-11, 21:47
Dat was geen vraag, maar laat maar. Mompel lekker verder.

rbn
30-06-11, 21:52
Wilt je uitdelen, leer incasseren.

met het incasseringsvermogen is het zo te zien prima gesteld.. iznogoodh zuigt erop los maar krijgt geen enkele moderator hier uit de tent gelokt..

reallife
30-06-11, 22:00
Hallo mannen! (grotendeels mannen althans) Wat blijven jullie allemaal stuk voor stuk hangen in het oeverloos elkaar de schuld geven van de slechte sfeer op het NVDD.

Stel met elkaar wat regels op waar iedereen zich aan heeft te houden ongeacht afkomst geloof of wat dan ook. Blijven hangen in, dat het mis is gegaan ergens en waarom het mis is gegaan is totaal zinloos!

Waar twee vechten hebben twee schuld dus we hebben allemaal modder aan onze handen :moe:

Tomas
30-06-11, 22:01
met het incasseringsvermogen is het zo te zien prima gesteld.. iznogoodh zuigt erop los maar krijgt geen enkele moderator hier uit de tent gelokt..

Nee, hij probeert zijn mening over te brengen. De 'moderators' proberen te zuigen, aangezien ze er niet op in willen gaan of kunnen gaan. Ego problemen denk ik. Ik weet het: het is een bizarre omgekeerde wereld voor je.

Joesoef
30-06-11, 22:02
Dat was geen vraag, maar laat maar. Mompel lekker verder.


Ik heb het over de topicstart :slaap:

super ick
30-06-11, 22:04
Jokkebrok. Hoeveel postings van jou heb ik verwijdert?

Waarom zou je?

The_Grand_Wazoo
30-06-11, 22:04
Met interesse de stijgende temperatuur in deze thread gevolgd. Na x-aantal pagina's ben ik er uit: de provocateurs zijn het zout in de pap, de mensen die zifh stelselmatig laten opnaaien zijn vermoeiender. De eerste groep is niet uit op het krijgen van zijn gelijk, de tweede groep wel en laat zich frustreren. Als je de rereacties niet aanstaan kun je beter afzien van rerereageren.

Tomas
30-06-11, 22:05
Hallo mannen! (grotendeels mannen althans) Wat blijven jullie allemaal stuk voor stuk hangen in het oeverloos elkaar de schuld geven van de slechte sfeer op het NVDD.

Stel met elkaar wat regels op waar iedereen zich aan heeft te houden ongeacht afkomst geloof of wat dan ook. Blijven hangen in, dat het mis is gegaan ergens en waarom het mis is gegaan is totaal zinloos!

Waar twee vechten hebben twee schuld dus we hebben allemaal modder aan onze handen :moe:

Gelul. Dit forum is verziekt, als je dat zo ervaart, door de moderatoren. Die doen nog harder hun best om te zuigen en te zeiken dan waar ze blijkbaar -gezien dit topic- niet tegen kunnen. Sneu.

Joesoef
30-06-11, 22:06
Waarom zou je?


Zo is het maar net.

Iznogoodh
30-06-11, 22:10
Met interesse de stijgende temperatuur in deze thread gevolgd. Na x-aantal pagina's ben ik er uit: de provocateurs zijn het zout in de pap, de mensen die zifh stelselmatig laten opnaaien zijn vermoeiender. De eerste groep is niet uit op het krijgen van zijn gelijk, de tweede groep wel en laat zich frustreren. Als je de rereacties niet aanstaan kun je beter afzien van rerereageren.Inderdaad. Weg met de moderators! Spietsen die handel! Rood gloort de dageraad!

Joesoef
30-06-11, 22:10
Gelul. Dit forum is verziekt, als je dat zo ervaart, door de moderatoren. Die doen nog harder hun best om te zuigen en te zeiken dan waar ze blijkbaar -gezien dit topic- niet tegen kunnen. Sneu.


Op maroc.nl verwacht je ook marokkanen, op dit nieuws forum zijn ze op een hand te tellen. Vraag de gemiddelde prikker op wsdb waarom ze niet op nvdd komen en je krijgt te horen de verziekte sfeer, islam bashing.

Je gedrag goed praten omdat een ander zich misdraagt is kinderachtig.

super ick
30-06-11, 22:11
Ik doe een aanbod. Iedereen die mij weg wilt hebben stuurt me een berichtje. Als het er zat zijn ben ik weg.

Iznogoodh
30-06-11, 22:13
Op maroc.nl verwacht je ook marokkanen, op dit nieuws forum zijn ze op een hand te tellen. Vraag de gemiddelde prikker op wsdb waarom ze niet op nvdd komen en je krijgt te horen de verziekte sfeer, islam bashing.

Je gedrag goed praten omdat een ander zich misdraagt is kinderachtig.Zeur niet. Jij maakt het er naar en wast je handen in onschuld. En dan steeds weer die eeuwige jij-bak. Het ligt natuurlijk altijd aan de niet-moslims.

super ick
30-06-11, 22:13
Zo is het maar net.

Waar heb je het dan over?

Je loopt hier altijd dezelfde mensen af te zeiken.

Tomas
30-06-11, 22:15
Op maroc.nl verwacht je ook marokkanen, op dit nieuws forum zijn ze op een hand te tellen. Vraag de gemiddelde prikker op wsdb waarom ze niet op nvdd komen en je krijgt te horen de verziekte sfeer, islam bashing.

Je gedrag goed praten omdat een ander zich misdraagt is kinderachtig.

Laat maar. Ik vind het best. En over een paar jaar krijg je dit gezeik weer. Gewoon te dom.

Joesoef
30-06-11, 22:15
Eea begint wel duidelijker te worden.

Slinger
30-06-11, 22:17
Eea begint wel duidelijker te worden.

Het is al lang duidelijk. Het enige dat er gebeuren moet is dat jij en je collega's de forumregels handhaven.

Joesoef
30-06-11, 22:22
Het is al lang duidelijk. Het enige dat er gebeuren moet is dat jij en je collega's de forumregels handhaven.


Noem eens in volgorde van belangrijkheid de eerste drie punten die ik moet handhaven.

Iznogoodh
30-06-11, 22:23
Het is al lang duidelijk. Het enige dat er gebeuren moet is dat jij en je collega's de forumregels handhaven.iemand zoals Joesoef, die een andere mening dan de hem welgevallige systematisch als 'islambashen' betitelt, past forumregels naar eigen smaak aan.

Iznogoodh
30-06-11, 22:26
Noem eens in volgorde van belangrijkheid de eerste drie punten die ik moet handhaven.Eerste: een onderwerptitel als "zionistische varkens" niet tolereren.

Slinger
30-06-11, 22:34
Noem eens in volgorde van belangrijkheid de eerste drie punten die ik moet handhaven.

1. Geen aangepaste titels accepteren
2. Berichten met scheldpartijen tegen het christendom of de islam wissen (maar wel goed onderbouwde godsdienstkritiek laten staan).
3. Geen persoonlijke aanvallen en scheldpartijen accepteren.

rbn
30-06-11, 22:37
Nee, hij probeert zijn mening over te brengen. De 'moderators' proberen te zuigen, aangezien ze er niet op in willen gaan of kunnen gaan. Ego problemen denk ik. Ik weet het: het is een bizarre omgekeerde wereld voor je.

terecht dat de moderators er niet op ingaan.. het gaat iznogoodh geen ene moer aan hoe de mods hun werk doen.. daar heeft hij niks over te zeggen..
en dan verwachten jij en iznogoodh zeker ook nog dat het beheer antwoord moet geven op dat gezuig.. zo te zien zijn jullie het die een ego probleem hebben.. twee diva's die wel eventjes verwachten dat beheer braaf een pootje geeft op commando..

Joesoef
30-06-11, 22:39
1. Geen aangepaste titels accepteren
2. Berichten met scheldpartijen tegen het christendom of de islam wissen (maar wel goed onderbouwde godsdienstkritiek laten staan).
3. Geen persoonlijke aanvallen en scheldpartijen accepteren.


En wat is er voor nodig dat jij wat minder zuur gaat kijken?

Slinger
30-06-11, 22:44
En wat is er voor nodig dat jij wat minder zuur gaat kijken?

Het gaat niet om mij, maar ik verzeker je, als jij goed modereert, haal je het betere uit iedereen. Je moet natuurlijk wel gevoel voor humor hebben.

Olive Yao
30-06-11, 22:46
Joesoef, er moet echt wat gebeuren, hoor. Dit kan zo niet langer.
Ik spreek jou aan omdat jij moderator bent. Het geldt echter voor iedereen.


.

IbnRushd
30-06-11, 22:50
Eea begint wel duidelijker te worden.

Welkom in het mod-clubje.

Met Tomas weet je nooit of ie serieus is of grappen aan 't maken is. Gewoon die gast niet te serieus nemen. :boer:

Iznogood bedoelt het goed, maar snapt niet helemaal hoe de vork in den nvdd-steel zit. Tis gemakkelijk praten voor een prikker die geen moderator is. Klagen en klagen, typisch Hollands.

Wij hanteren naast het reglement ook onze interpretatie wat betreft modereren. Dat is in elk forum zo. Hier hebben ze meer vrijheid dan in welke fora dan ook. Misschien niet altijd even leuk, maar soit.

Willen snuiters als Tomas en iznogood respect hebben dan moeten ze zich er naar gedragen, zoals onder meer Bofko en Olive yao. Respect verdien je als je anderen respecteert.

Wij gaan niet elk scheldwoordje eruit pikken. Dat is 24-h. werk. Storen ze zich daaraan dan kunnen ze altijd melden. Doen ze het niet, dan kunnen ze beter hun klep dichthouden. :tover:

Joesoef
30-06-11, 22:54
Het gaat niet om mij, maar ik verzeker je, als jij goed modereert, haal je het betere uit iedereen. Je moet natuurlijk wel gevoel voor humor hebben.


Wat ik heel graag wil is dat zich meer mensen op nvdd thuis voelen, Marokkanen, moslims, mensen van wsdb. Een plek waar mensen zich welkom voelen, hoe is dat haalbaar zonder dat mensen elkaar afzeiken?

Slinger
30-06-11, 22:55
Welkom in het mod-clubje.

Met Tomas weet je nooit of ie serieus is of grappen aan 't maken is. Gewoon die gast niet te serieus nemen. :boer:

Iznogood bedoelt het goed, maar snapt niet helemaal hoe de vork in den nvdd-steel zit. Tis gemakkelijk te praten voor een prikker die geen moderator is. Klagen en klagen, typisch Hollanders.

Wij hanteren naast het reglement ook onze interpretatie wat betreft modereren. Dat is in elk forum zo. Hier hebben ze meer vrijheid dan in welke fora dan ook. Misschien niet altijd even leuk, maar soit.

Willen snuiters als Tomas en iznogood respect hebben dan moeten ze zich er naar gedragen, zoals onder meer Bofko en Olive yao. Respect verdien je als je anderen respecteert.

Wij gaan niet elk scheldwoordje eruit pikken. Dat is 24-h. werk. Storen ze zich daaraan dan kunnen ze altijd melden. Doen ze het niet, dan kunnen ze beter hun klep dichthouden. :tover:

Je moet gewoon de scheldwoorden eruit pikken. Als je dat niet doet blijft het huilen met de pet op. Als het te veel werk is, dan kun je beginnen met bepaalde prikkers in het oog te houden.

Slinger
30-06-11, 22:56
Wat ik heel graag wil is dat zich meer mensen op nvdd thuis voelen, Marokkanen, moslims, mensen van wsdb. Een plek waar mensen zich welkom voelen, hoe is dat haalbaar zonder dat mensen elkaar afzeiken?

Dat is alleen maar haalbaar als het afzeiken ophoudt.

Tomas
30-06-11, 22:58
Je moet gewoon de scheldwoorden eruit pikken. Als je dat niet doet blijft het huilen met de pet op. Als het te veel werk is, dan kun je beginnen met bepaalde prikkers in het oog te houden.

Dat kan niet, dan moet dat ook bij moslims gebeuren. Kan echt niet.

Heb zelfs van de hier nu even weer sneu zuigende Ibn een ban gehad van een dag of 10 alleen door zinnen uit Sallah's teksten over te nemen. Zonder quote.

Die willen een gezellig forum? Ze denken dat ze dat willen. Ze hebben wat ze echt willen, alleen nog niet genoeg.

IbnRushd
30-06-11, 23:00
Je moet gewoon de scheldwoorden eruit pikken. Als je dat niet doet blijft het huilen met de pet op. Als het te veel werk is, dan kun je beginnen met bepaalde prikkers in het oog te houden.

Jullie moeten niet schelden. Jullie moeten gedragen naar jullie leeftijd.

Voor de rest vind ik dat wij goed werk leveren.

Maar ik waardeer je 'feedback'.

Joesoef
30-06-11, 23:01
Dat is alleen maar haalbaar als het afzeiken ophoudt.

Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

IbnRushd
30-06-11, 23:03
Dat kan niet, dan moet dat ook bij moslims gebeuren. Kan echt niet.

Heb zelfs van de hier nu even weer sneu zuigende Ibn een ban gehad van een dag of 10 alleen door zinnen uit Sallah's teksten over te nemen. Zonder quote.

Die willen een gezellig forum? Ze denken dat ze dat willen. Ze hebben wat ze echt willen, alleen nog niet genoeg.

Oh ja, haha. Dat vond je niet goed toen ik jou en Sallah voor zoveel dagen heb verbannen vanwege constant erg grof schelden en waarschuwingen naast je voetjes leggen.

Maar dat vond je natuurlijk niet goed he? Hoelang was je eigenlijk boos op me? Paar maandjes? Ben je trouwens nog steeds op me? :vreemd:

reallife
30-06-11, 23:03
Gelul. Dit forum is verziekt, als je dat zo ervaart, door de moderatoren. Die doen nog harder hun best om te zuigen en te zeiken dan waar ze blijkbaar -gezien dit topic- niet tegen kunnen. Sneu.

Dat vind ik nou onzin! Met anderen woorden, het zijn altijd anderen die het gedaan hebben.

rbn
30-06-11, 23:04
prikkers moeten blij wezen dat er weinig gemodereerd wordt.. de laatste keer dat er hier wel écht gemodereerd werd kreeg het halve forum strafpunten en werd vervolgens de moderator freya door bijna iedereen uitgekotst..

de praktijk leert dat prikkers maar wat graag willen dat de forumregels toegepast worden zolang zij zelf maar buiten schot blijven.. daardoor kun je het als moderator nooit goed doen..

Tomas
30-06-11, 23:05
Oh ja, haha. Dat vond je niet goed toen ik jou en Sallah voor zoveel dagen heb verbannen vanwege constant erg grof schelden en waarschuwingen naast je voetjes leggen.

Maar dat vond je natuurlijk niet goed he? Hoelang was je eigenlijk boos op me? Paar maandjes? Ben je trouwens nog steeds op me? :vreemd:

Je bent een domme racist. Daar kan ik moeilijk boos op zijn.

Slinger
30-06-11, 23:05
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

Probeer er geen jijbak van te maken. Ik wil best de hand in eigen boezem steken. Ik wil heus geen uitzonderingspositie voor mijzelf. Ook ik moet me aan de regels houden, maar daar gaat het nu niet om.

Tomas
30-06-11, 23:07
Dat vind ik nou onzin! Met anderen woorden, het zijn altijd anderen die het gedaan hebben.

Nog een keer heel langzaam: Het forum is zoals het beheer het wil hebben. Iedere regel die ze zelf stellen is te veel werk. Ze zijn zo biasd als de pest. Wie dat niet ziet is stekel blind. Maar nu opletten: Mij maakt dat niet uit. Ik vind dit forum leuker dan goed gemodereerde fora. Dit topic is echter van zulke een tenenkrommende hypocrisie dat ik echt moet reageren.

IbnRushd
30-06-11, 23:08
Je bent een domme racist. Daar kan ik moeilijk boos op zijn.

Aha, haha, je bent nog steeds boos op me, merk ik. :haha:

Slinger
30-06-11, 23:08
Jullie moeten niet schelden. Jullie moeten gedragen naar jullie leeftijd.

Voor de rest vind ik dat wij goed werk leveren.

Maar ik waardeer je 'feedback'.

Niemand miet schelden, ik ook niet, maar het gaat er nu om dat jullie moeten handhaven. Dat gaat gebrekkig.

reallife
30-06-11, 23:15
Nog een keer heel langzaam: Het forum is zoals het beheer het wil hebben. Iedere regel die ze zelf stellen is te veel werk. Ze zijn zo biasd als de pest. Wie dat niet ziet is stekel blind. Maar nu opletten: Mij maakt dat niet uit. Ik vind dit forum leuker dan goed gemodereerde fora. Dit topic is echter van zulke een tenenkrommende hypocrisie dat ik echt moet reageren.

Doe niet zo arrogant en kleinerend. Ik ben het gewoon niet met je eens. Als jij dit forum 'ongemodereerd,' leuker vindt dan ' gemodereerd,' is dat prima, maar je geeft hier wel kritiek. Uiteindelijk ben je zelf dus net zo hypocriet.

Tomas
30-06-11, 23:17
Doe niet zo arrogant en kleinerend. Ik ben het gewoon niet met je eens. Als jij dit forum 'ongemodereerd,' leuker vindt dan ' gemodereerd,' is dat prima, maar je geeft hier wel kritiek. Uiteindelijk ben je zelf dus net zo hypocriet.

Ik mag geen kritiek geven? Omdat? Ik doe niet anders.

Slinger
30-06-11, 23:18
prikkers moeten blij wezen dat er weinig gemodereerd wordt.. de laatste keer dat er hier wel écht gemodereerd werd kreeg het halve forum strafpunten en werd vervolgens de moderator freya door bijna iedereen uitgekotst..

de praktijk leert dat prikkers maar wat graag willen dat de forumregels toegepast worden zolang zij zelf maar buiten schot blijven.. daardoor kun je het als moderator nooit goed doen..

Ja, Freya gaf iedereen strafpunten die een andere mening had dan zij. Daarvoor had je ook al de ramp Taouanza, die volstrekte willekeur toepaste. Ik moet toegeven, vergeleken met die twee doet Joesoef het nog goed.

Tomas
30-06-11, 23:18
Of bedoel je op het moderatiebeleid? Als je goed leest schrijf ik nagenoeg overal: "als je vind dat...".

Ik maak het duidelijk te moeilijk.

7eloua
30-06-11, 23:21
@ Olive, thanx girl. Ik had je al eens verteld dat ik hier wilde prikken om wat nieuwe inzichten te leren, maar uiteindelijk is het er niet echt van gekomen. Zo af en toe wel hoor, maar over het algemeen vind ik het leuker om ergens tussen te sneaken en een andere kijk op zaken op tafel te leggen en da wasset. Al is het soms wel interessant om ergens langer te blijven hangen, tot het geklaag weer begint. Ligt aan de sfeer en waar discussies heen worden gebracht door bepaalde prikkers. Ben het met Joesoef eens dat ik als wsdb-er af en toe twee keer moet nadenken voor ik op deze rubriek klik, omdat de sfeer gewoon bagger is.
En het gaat ook zooooooveel over hoe lelijk men een andere religie (of een religie uberhaupt) vindt. Dit is het nieuws van de dag, niet afzeikhoekje.
Ook vind ik het frappant dat degenen die het hardst roepen dat anderen niet openminded zijn noch tolerant, zo weinig ruimte laten voor een ander om, zonder al teveel sarcastische of denigrerende opmerkingen, een bepaalde mening te hebben. Hoe vaak moet je dan aangeven dat je vind dat je het niet eens bent met iemands opvatting voor je vervelend denkt te worden..

In het algemeen:
We kunnen het allemaal makkelijk afschuiven op moderators, want hey in den beginne was er chaos en toen kwam er structuur en afstraffing en wordt het allemaal beter..nee verkeerde instelling, iedereen moet de hand in eigen boezem steken.

Bovendien, als iedereen dan toch zo graag ergens kritisch over wil zijn betreffende de wereld en specifiek onze maatschappij, heb het dan over hoe dit land wel of niet naar de tering wordt geholpen economisch gezien, sociaalmaatschappelijk gezien en hoe de investeringen (of het gebrek eraan) in een leefbaar klimaat op lange termijn alleen maar voor een grotere val van het land zal betekenen en besef dat we daar allemaal aan meewerken als democratie.

Allochtonen dit, godsdienst dat, dat liedje hebben we nou al grijsgedraaid, gebakken lucht.
Er zijn een aantal die echt alleen maar komen bashen onder het mom van vrijheid van meningsuiting, maar die zijn serieus hardnekkig :hihi:, ik vraag me af of je die nog tot hun senses kan brengen. Voel je maar aangesproken, ja jij ja...ja jij daar, gozert.

7eloua
30-06-11, 23:24
Oh en als je provoceert en beledigingen en denigrerende opmerkingen 'netjes' verwoordt, dan valt dat idd altijd in het niet bij scheldpartijen, maar of het minder erg is?

IbnRushd
30-06-11, 23:25
Niemand miet schelden, ik ook niet, maar het gaat er nu om dat jullie moeten handhaven. Dat gaat gebrekkig.

We doen ons best.

Jullie beseffen niet hoeveel werk wij leveren. Daar hebben jullie geen zicht op. We kunnen verder niet alles. En soms is het gewoon keus maken.

We doen dit op een vrijwillige basis. En ja, wij doen in feite het vuile werk. Dat wordt niet door iedereen gewaardeerd. De gevolgen van moderator-zijn heb ik geaccepteerd. Ik wist waarmee ik begonnen was.

Op sommige fora tonen de leden respect voor de moderators. Maar hier lopen ze alleen op ons te kankeren. Wees blij dat wij grote incasseringsvermogen hebben.

reallife
30-06-11, 23:26
Ik mag geen kritiek geven? Omdat? Ik doe niet anders.

Je mag kritiek geven. Daar gaat het niet om.

Hatert
30-06-11, 23:26
Allereerst heb ik niets te klagen. Mij maakt het allemaal niets uit, willen ze oorlog dan krijgen ze oorlog willen ze op niveau discusseren dan krijg je dat ook, wil je schelden en grof doen no problem.

Op de tweede plaats zie ik geen verschil tussen schelden en/of doelbewust kwetsen. Ik zie ook geen verschil tussen de verschillende wijze van kwetsen. Ik ken geen schaal in kwetsen. Met kennen bedoel ik dat ik dat niet objectief kan meten en/of de beschikking heb over relevante informatie wat de schaal van kwetsen betreft.

Sommige mensen zijn bedreven in het kwetsen zonder te schelden. Je hebt andceren die dat niet kunnen en zij op hun manier gaan kwetsen met scheldwoorden. Dus als je het schelden verbiedt dan moet je het kwetsen dus ook verbieden anders bevoordeel je een groep.

Gezien het feit dat het hier voornamelijk oudere autochtonen zijn die uit een zuilencultuur komen en dus een andere wijze van communiceren hebben. Mijn ervaring hierin is dat ze niet snel het achterste van hun tong laten zien, daarmee wil ik zeggen dat ze directe taal vermijden. Ik zie dat vaak terug in de gereformeerden/protestanten van nu. Het lijkt alsof ze nog steeds in de zuilencultuur zitten maar met het verschil dat ze nu minder uit durven komen voor hun overtuiging. Het lijtk wel alsof ze zich ervoor schamen. IK had dat bijvoorbeeld vroeger op school van bepaalde klasgenootjes waarvan ik wist dat ze gelovig waren maar als er iets naars over het Christendom werd gezegd dan durfden ze daar nooit wat van te zeggen. Dan was ik het die daar dan kritische vragen over stelde.

Anyhow ik zie dat bij de autochtone oudere prikkers dat ze de valse technieken van dat verzuilde samenleving-communicatiesysteem toepassen en op hun indirecte wijze gaan zuigen/provoceren/beledigen/kwetsen etc..

Hoe moet je daar als moderator omgaan? Er zit niets anders op dan vertrouwen op de ervaring van de moderator. En de golven die komen en gaan aanvoelen en gepast reageren.

Slinger
30-06-11, 23:28
We doen ons best.

Jullie beseffen niet hoeveel werk wij leveren. Daar hebben jullie geen zicht op. We kunnen verder niet alles. En soms is het gewoon keus maken.

We doen dit op een vrijwillige basis. En ja, wij doen in feite het vuile werk. Dat wordt niet door iedereen gewaardeerd. De gevolgen van moderator-zijn heb ik geaccepteerd. Ik wist waarmee ik begonnen was.

Op sommige fora tonen de leden respect voor de moderators. Maar hier lopen ze alleen op ons te kankeren. Wees blij dat wij grote incasseringsvermogen hebben.

Je zit in de jamaarmodus. Om een goede moderator te worden moet je daar in elk geval uitkomen.

reallife
30-06-11, 23:30
Oh en als je provoceert en beledigingen en denigrerende opmerkingen 'netjes' verwoordt, dan valt dat idd altijd in het niet bij scheldpartijen, maar of het minder erg is?

Denk dat wat jij nu noemt het meest lastige is met het modereren. Het kost ook teveel tijd, denk ik, om alle discussies tot op de letter te volgen en dit eruit op te pikken.

Joesoef
30-06-11, 23:32
Niemand miet schelden, ik ook niet, maar het gaat er nu om dat jullie moeten handhaven. Dat gaat gebrekkig.

Ik denk niet dat jij het in de gaten hebt maar je bent een meester in zuigen, sarren en treiteren zonder dat je op woorden bent aan te spreken.

Als ik dat ga modden krijg je termen als censuur ed.

Tomas
30-06-11, 23:33
Allereerst heb ik niets te klagen. Mij maakt het allemaal niets uit, willen ze oorlog dan krijgen ze oorlog willen ze op niveau discusseren dan krijg je dat ook, wil je schelden en grof doen no problem.

Precies. Je krijgt ruimbaan door beheer. Echt ruimbaan. Ruimer kan echt niet. Ze heloen zelfs. Mooi toch? En dan doen ze zielig: waarom kan niet iedereen goed met elkaar omgaan? Jank jank. Je hebt borden voor een kop, maar dit is toch wel een onwaarschijnlijk dik bord.

IbnRushd
30-06-11, 23:33
Je zit in de jamaarmodus. Om een goede moderator te worden moet je daar in elk geval uitkomen.

Beter lezen wat ik schrijf. We kunnen niet meer dan wat we nu doen, tenzij leden dapper genoeg zijn op meldingen te maken. Zolang dat niet gebeurt mag je ervan uitgaan dat er geen veranderingen in ons modereerbeleid komt.

Willen jullie graag dat er iets aan de sfeer verandert, dan zou ik zeggen, 'tijd om jullie mouwen op te stropen, en naar jullie leeftijd gedragen'.

Tomas
30-06-11, 23:35
Ik denk niet dat jij het in de gaten hebt maar je bent een meester in zuigen, sarren en treiteren zonder dat je op woorden bent aan te spreken.

Als ik dat ga modden krijg je termen als censuur ed.

Leer leven met afwijkende meningen. Modereren kan zonder inhoudelijk er op in te gaan. Kan je niet met andere meningen omgaan, wil je er een islamforum van maken moet je eerlijk zijn. Voor jezelf. Voor mij hoef je niks, mocht je dat denken.

7eloua
30-06-11, 23:40
Denk dat wat jij nu noemt het meest lastige is met het modereren. Het kost ook teveel tijd, denk ik, om alle discussies tot op de letter te volgen en dit eruit op te pikken.

Absoluut, ik weet hoe moeilijk en veel het is en hoe je constant aan het afwegen bent als mod om iedereen een bepaald podium te gunnen binnen bepaalde kaders.
Ik vind dat men meer op de mods moet vertrouwen en in diens inschattingen in de situaties, want soms moet je bepaalde dingen laten gaan of juist voorkomen ten behoeve van een bepaald doel of om mensen niet meteen de mond te snoeren, of je ziet gewoon niet alle voorgeschiedenis tussen leden en kijk je bepaalde dingen aan om informatie te krijgen ten behoeve van een betere of evenredige of eerlijkere moderatie in het vervolg van topics of de rubriek in het algemeen, etc etc.
(Ben hier nooit mod geweest, voor het geval mensen zich dat af gaan vragen)
En als de leden relaxed zijn dan valt de taak van de mod sowieso al weg, dus laten we bij de bron beginnen.:slaap:

Joesoef
30-06-11, 23:41
Modereren kan zonder inhoudelijk er op in te gaan. Kan je niet met andere meningen omgaan, wil je er een islamforum van maken moet je eerlijk zijn. Voor jezelf.

Flauwe opmerking over het zoveelste islamforum. Als je dat werkelijk denkt heb ik je verkeerd ingeschat.

Doelstelling is een open discussie met wederzijds respect en interesse in elkaar. Op dit moment is de stemming dusdanig dat alleen autochtone mannen van rond de 50 zich aangetrokken voelen om hier te komen. De vraag hoe je bv de prikkers van wsdb hier kan krijgen blijft open.

Slinger
30-06-11, 23:46
Ik denk niet dat jij het in de gaten hebt maar je bent een meester in zuigen, sarren en treiteren zonder dat je op woorden bent aan te spreken.

Als ik dat ga modden krijg je termen als censuur ed.

Ja, daar moet je niet aan beginnen, dan eindig je als Freya. Het heeft met de sfeer te maken. Ik blijf zeggen dat je die moet verbeteren en dan komt de rest vanzelf.

Tomas
30-06-11, 23:46
Flauwe opmerking over het zoveelste islamforum. Als je dat werkelijk denkt heb ik je verkeerd ingeschat.

Doelstelling is een open discussie met wederzijds respect en interesse in elkaar. Op dit moment is de stemming dusdanig dat alleen autochtone mannen van rond de 50 zich aangetrokken voelen om hier te komen. De vraag hoe je bv de prikkers van wsdb hier kan krijgen blijft open.

Je hebt me blijkbaar verkeerd ingeschat. Maar dat heb ik jou ook. Zal wel geen toeval zijn.

Wil je dat die wsdb prikkers in contact komen met autochtonen?

Joesoef
30-06-11, 23:51
Wil je dat die wsdb prikkers in contact komen met autochtonen?

Dat die groep mensen zich ook thuisvoelen op dit forum.

Tomas
30-06-11, 23:54
Dat die groep mensen zich ook thuisvoelen op dit forum.

Je beantwoord mijn vraag niet. Nou ja, eigenlijk wel. Je wilt slechts het wsdb uitbreiden met een nieuws sectie, en de autochtonen kwijt. Leek mij van het begin af aan al duidelijk. Nu jij nog.

Joesoef
30-06-11, 23:55
Je beantwoord mijn vraag niet. Nou ja, eigenlijk wel. Je wilt slechts het wsdb uitbreiden met een nieuws sectie, en de autochtonen kwijt. Leek mij van het begin af aan al duidelijk. Nu jij nog.


Ik schreef ook.

Tomas
30-06-11, 23:57
Ik schreef ook.

Die 'ook' interpreteerde ik als net zoals op wsdb. Een andere betekenis van die 'ook', kan ik met niet goed voorstellen. Maar enlighten me.

7eloua
01-07-11, 00:00
Die 'ook' interpreteerde ik als net zoals op wsdb. Een andere betekenis van die 'ook', kan ik met niet goed voorstellen. Maar enlighten me.

Zich ook thuisvoelen zoals de vaste prikkers die hier altijd weer terugkomen. Ook.

Joesoef
01-07-11, 00:00
:hihi:

Tomas
01-07-11, 00:03
De vraag is moeilijk: Wil je dat ze in contact komen met autochtonen?

Tomas
01-07-11, 00:04
Zich ook thuisvoelen zoals de vaste prikkers die hier altijd weer terugkomen. Ook.

Thuis voelen is denk ik voor niemand hier het juiste woord. Zou me verbazen. Magoed, ik denk dat dat voor jullie beiden wel duidelijk is.

7eloua
01-07-11, 00:08
Thuis voelen is denk ik voor niemand hier het juiste woord. Zou me verbazen. Magoed, ik denk dat dat voor jullie beiden wel duidelijk is.

Ja, ik snap heus wel dat je dat bedoelde, maar aan de andere kant..niemand verplicht je om hier te komen en toch doe je het, dus er is waarschijnlijke toch iets wat je hier leuk of interessant vindt en waardoor je vaste prikker bent.

Tomas
01-07-11, 00:10
Ja, ik snap heus wel dat je dat bedoelde, maar aan de andere kant..niemand verplicht je om hier te komen en toch doe je het, dus er is waarschijnlijke toch iets wat je hier leuk of interessant vindt en waardoor je vaste prikker bent.

Ja, er is iets. Magoed, mijn vraag blijft in de lucht hangen. Het lijkt wel zuigen.

7eloua
01-07-11, 00:15
Ja, er is iets. Magoed, mijn vraag blijft in de lucht hangen. Het lijkt wel zuigen.

:hihi: Sorry, ik moet hier wel een beetje om lachen.
Zo praten mensen hier dus langs elkaar heen. Ze lezen niet goed wat de ander zegt en blijven daardoor met dezelfde reeds beantwoorde vraag zitten, waar dan weer een conclusie op volgt die niet juist is.

Joesoef
01-07-11, 00:17
Ja, er is iets. Magoed, mijn vraag blijft in de lucht hangen. Het lijkt wel zuigen.


Omdat niet iedereen als een vraag ziet, ik zie het als een vanzelfsprekendheid. Prikkers wsdb ook.

Tomas
01-07-11, 00:20
Omdat niet iedereen als een vraag ziet, ik zie het als een vanzelfsprekendheid. Prikkers wsdb ook.

Ik kan het niet helemaal volgen, maar je vind dus dat ze in contact moeten komen met autochtonen? Zo ja, alleen met uitgeselecteerde politiek correcte of te wel dimmi's? Of met alle meningen?

Joesoef
01-07-11, 00:26
Ik kan het niet helemaal volgen, maar je vind dus dat ze in contact moeten komen met autochtonen? Zo ja, alleen met uitgeselecteerde politiek correcte of te wel dimmi's? Of met alle meningen?


Ik zie de prikkers op wsdb als mensen, niet als allochtonen en autochtonen. Zij zien dat verschil ook niet. Verschil wat zij merken en waar ze geen zin in hebben is dat er een onderscheid wordt gemaakt in allochtoon en autochtoon.

7eloua
01-07-11, 00:28
True, zelfs mark61 is de troetelautochtoon op leeftijd op wsdb :wijs:. Yes, we can!

(Ik moet dit natuurlijk uitleggen, dit meen ik niet hoor, we zien hem vooral als de ouwe lul die gezellig meedoet en niet als autochtoon, just for the record. :slaap: )

Sallahddin
01-07-11, 00:54
Je moet zo oppassen niet te generaliseren. Maar na het lezen van al dit soort anti- westerse propaganda zou je denken dat die Wilders gelijk heeft dit soort lui buiten de Nederlandse grenzen te houden.

Des te meer Sallahddin's je krijgt des te groter groeit de ergernis en inherent daaraan de Kamerzetels van de PVV.

Men heeft de PVV zelf gecreëerd met dit soort gedrag en gedachtegangen.

Ik kan me erg goed voorstellen dat als deze ideologie gemeengoed is Nederland er niet bij gebaat grote groepen mensen met dit soort overtuigingen binnen haar landsgrenzen te accepteren.

Niet dat ik het zozeer eens ben met de PVV maar als dit zo doorgaat zou het mij althans niet verbazen dat ze ooit nog eens de grootste partij van Nederland worden.

Can't u take a look in the mirror first ?

what about our own freedoms of speech, of thought , of belief , individual freedom ?

or do u think u are the only ones who have or deserve those freedoms & rights ?

worse: u think that u should monopolise the freedom of hate , insults ,exclusion , discrimination, demonization ....in relation to muslims at least ....halllooo

ur injustice system had just gave us the right to insult u, ridicule u , demonize u , exclude u , discriminate against u......by giving that to that fascist in the sense : equal rights equal treatement , equal opportunities ....but we are just the underdog minority though

= what u said here above = Notorious blaming the victim morality psychology mentality logics

what ideology RU talking about that shouldn't be allowed within the Ducth borders ?

Ur Dutch injustice system had just legalised justified the fascism of the pvv = congratulations = top punt of western civilization

what the hell RU talking about ?

was de vonnis van de NLse rechter ten gunste van die pvv fascist ...........propaganda, volgens je ?

Eric de Blois
01-07-11, 01:53
Die laat ik lekker staan zolang de bashers hier alleen komen om te bashen. Als ik daar tegen op zou treden blijven er alleen nog de nationalisten over van de PVV werkgroep.

Toch haal je wél dingen weg die in jouw beleving de islam besmeuren. Die hadden dan ook mogen blijven staan, toch?

Zolang fietsers door rood rijden, mogen automobisten dat ook. Merkwaardig.
Het zal wel iets met cultuur te maken hebben.

Mothership
01-07-11, 02:24
what ideology RU talking about that shouldn't be allowed within the Ducth borders ?

Ur Dutch injustice system had just legalised justified the fascism of the pvv = congratulations = top punt of western civilization

what the hell RU talking about ?

was de vonnis van de NLse rechter ten gunste van die pvv fascist ...........propaganda, volgens je ?

Uit je betogen valt op te maken dat je ongelukkig bent met de westerse staatsinrichting en maatschappij als geheel. Men behoeft geen raketgeleerde te zijn om tot een dergelijke conclusie te komen.

Ik denk dat grote groepen mensen met gelijkluidende opvattingen zoals jij onwenselijk zijn binnen de landsgrenzen en een destabiliserende invloed uitoefenen.

Maar nogmaals men dient voor generalisaties te waken en vooralsnog wil ik geloven dat uw opvatting een zeldzaamheid is binnen een grote groep welwillende en hardwerkende moslims.

De BV Nederlander heeft werkers en doeners nodig en geen klagers die de betaalbaarheid van de welvaartsstaat slechts belasten.

7eloua
01-07-11, 02:40
Mothership, denk jij toch lekker wat je wil denken. Lekker makkelijk om de ander zichzelf constant te moeten laten verdedigen, net of mensen niks beters te doen hebben. Ik wil best geloven dat zus, ik wil best geloven dat zo, maar ik betwijfel het...nou prima toch, suit yourself.

Slinger
01-07-11, 02:45
Can't u take a look in the mirror first ?

was de vonnis van de NLse rechter ten gunste van die pvv fascist ...........propaganda, volgens je ?


Wat stond er wel niet allemaal op het spel met deze aanval op de vrijheid van meningsuiting! Het hart van onze democratie werd hiermee bedreigd. Nederland dreigde de eerste islamitische dhimmistaat in Europa te worden.

En nu is er een precedent geschapen. In de toekomst zal altijd verwezen kunnen worden naar deze uitspraak. Voorgoed is de vrijheid van meningsuiting en daarmee de democratische politieke orde veilig gesteld.

Wij Nederlanders hebben ons land terug, we mogen weer zeggen wat we willen.

Wat een uitspraak van deze rechters!


http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ8CRxMtubfApsFuo8aKgrpwR8VnUVm9 4KJqwzvQ4jpUO38sIHE

Isch
01-07-11, 02:47
Alle k4s!


:haha:

Olive Yao
01-07-11, 02:50
Wat stond er wel niet allemaal op het spel met deze aanval op de vrijheid van meningsuiting! Het hart van onze democratie werd hiermee bedreigd. Nederland dreigde de eerste islamitische dhimmistaat in Europa te worden.

En nu is er een precedent geschapen. In de toekomst zal altijd verwezen kunnen worden naar deze uitspraak. Voorgoed is de vrijheid van meningsuiting en daarmee de democratische politieke orde veilig gesteld.

Wij Nederlanders hebben ons land terug, we mogen weer zeggen wat we willen.

Wat een uitspraak van deze rechters!


http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ8CRxMtubfApsFuo8aKgrpwR8VnUVm9 4KJqwzvQ4jpUO38sIHE


Goeie post hoor, hier en daar briljant zelfs, serieus. ;)


.

7eloua
01-07-11, 02:50
Wat stond er wel niet allemaal op het spel met deze aanval op de vrijheid van meningsuiting! Het hart van onze democratie werd hiermee bedreigd. Nederland dreigde de eerste islamitische dhimmistaat in Europa te worden.

En nu is er een precedent geschapen. In de toekomst zal altijd verwezen kunnen worden naar deze uitspraak. Voorgoed is de vrijheid van meningsuiting en daarmee de democratische politieke orde veilig gesteld.

Wij Nederlanders hebben ons land terug, we mogen weer zeggen wat we willen.

Wat een uitspraak van deze rechters!


http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ8CRxMtubfApsFuo8aKgrpwR8VnUVm9 4KJqwzvQ4jpUO38sIHE
Yes, WIJ Nederlanders mogen over de islam weer zeggen wat we willen, voor de rest van onze levens! Er is jurisprudentie, beter konden we het niet hebben. Who cares about honger in Afrika en oorlog in verwegistan, wij hebben eindelijk freedom.
Voelt goed man, eindelijk.

Slinger
01-07-11, 02:54
Yes, WIJ Nederlanders mogen over de islam weer zeggen wat we willen, voor de rest van onze levens! Er is jurisprudentie, beter konden we het niet hebben. Who cares about honger in Afrika en oorlog in verwegistan, wij hebben eindelijk freedom.
Voelt goed man, eindelijk.

Ergens op de wereld moet je toch beginnen.

Slinger
01-07-11, 02:55
Goeie post hoor, hier en daar briljant zelfs, serieus. ;)


.

Thnx Olive! :Iluvu:

7eloua
01-07-11, 02:57
Ergens op de wereld moet je toch beginnen.

Eigenlijk zouden we die hongerige Afrikanen hierheen moeten halen om mee te genieten van onze nieuwe verworden vrijheden. Dat is het minste ..

7eloua
01-07-11, 02:58
Ik merk het al, tis geen science rocket. Love is the key.

Slinger
01-07-11, 03:00
Eigenlijk zouden we die hongerige Afrikanen hierheen moeten halen om mee te genieten van onze nieuwe verworden vrijheden. Dat is het minste ..

Nou, volgens mij zijn er al heel veel.

7eloua
01-07-11, 03:04
Nou, volgens mij zijn er al heel veel.

Die zijn niet hongerig, ze zijn hooguit islamitisch, dus daar schiet je ook niks mee op.

Joesoef
01-07-11, 09:01
Toch haal je wél dingen weg die in jouw beleving de islam besmeuren. Die hadden dan ook mogen blijven staan, toch?

Zolang fietsers door rood rijden, mogen automobisten dat ook. Merkwaardig.
Het zal wel iets met cultuur te maken hebben.


Jij ziet niet wat ik van anderen allemaal weg haal je merkt het alleen van je eigen postings.

Ik verwijder echt veel al is dat natuurlijk subjectief.

Dat ik op maroc.nl beledigingen aan Mohammed ed weghaal ligt voor de hand. Die uitspraken zijn overigens alleen bedoeld om te provoceren wat weer nadelig is voor de sfeer op dit forum.

mark61
01-07-11, 09:01
True, zelfs mark61 is de troetelautochtoon op leeftijd op wsdb :wijs:. Yes, we can!

(Ik moet dit natuurlijk uitleggen, dit meen ik niet hoor, we zien hem vooral als de ouwe lul die gezellig meedoet en niet als autochtoon, just for the record. :slaap: )

Ja, nee, je lult je er niet uit :jammer:

mark61
01-07-11, 09:04
Wat stond er wel niet allemaal op het spel met deze aanval op de vrijheid van meningsuiting! Het hart van onze democratie werd hiermee bedreigd. Nederland dreigde de eerste islamitische dhimmistaat in Europa te worden.

:haha: Tis nog erger met jou gesteld dan ik dacht.

mark61
01-07-11, 09:08
Waar twee vechten hebben twee schuld dus we hebben allemaal modder aan onze handen :moe:

Jij nou net niet. Verdraaide vrouwspersonen ook :jammer:

mark61
01-07-11, 09:17
Oh en als je provoceert en beledigingen en denigrerende opmerkingen 'netjes' verwoordt, dan valt dat idd altijd in het niet bij scheldpartijen, maar of het minder erg is?

Daar erger ik me zo groen en geel aan, dat ik spontaan nog een tandje meer scheld. Seriously.

mark61
01-07-11, 09:20
Beter lezen wat ik schrijf. We kunnen niet meer dan wat we nu doen, tenzij leden dapper genoeg zijn op meldingen te maken. Zolang dat niet gebeurt mag je ervan uitgaan dat er geen veranderingen in ons modereerbeleid komt.

Dat als een dief in de nacht posts weghalen is geen modereren, maar bangewezelgedoe. Als ik es een keer klaag over pakweg een post van Schaap wordt ie stilletjes weggehaald, zonder dat wordt gemeld waarom dat is.

NVDD is een afspiegeling van de NLse maatschappij 2011, dus dan krijg je wat je krijgt. En dan heb ik liever hier heisa dan buiten op de straat.

mark61
01-07-11, 09:25
Ja, daar moet je niet aan beginnen, dan eindig je als Freya. Het heeft met de sfeer te maken. Ik blijf zeggen dat je die moet verbeteren en dan komt de rest vanzelf.

De sfeer, dat ben jij.

Ik begin nooit te zuigen of te liegen. Ik reageer daarop. Kijk maar naar elk willekeurig topic. Iemand beweert iets onzinnigs en/of kwaadaardigs, weigert op tegenwerpingen in te gaan, en daar gaan we weer.

Jij komt bijvoorbeeld ALTIJD alleen maar met one-liners en wil NOOIT ingaan op redelijke tegenwerpingen van prikkers. En dat geldt voor al dat volk dat ik netjes op pag. 1 heb gemeld.

Dat is de oorzaak van de zieke sfeer. Mensen die hier komen zuigen ipv. discussiëren. Moslims en niet-moslims, Marokkanen en Hollanders, ouwe lullen en jonge jonges.

mark61
01-07-11, 09:28
willen ze op niveau discusseren dan krijg je dat ook,

Dat is niet waar. Als jij vastloopt in een discussie omdat de zinnige argumenten op zijn, of er nooit waren in the first place, begin je te schelden. Op zijn RotterMarokkaans, over moeders met ziektes zoals die van mij. Zeer verheffend.


Sommige mensen zijn bedreven in het kwetsen zonder te schelden.

'Kwetsen' interesseert me niet. Smeerlapperij uitslaan zonder te schelden, dat interesseert me wel. Hels word ik ervan.

Shoot me.

Als niemand kan reflecteren op de eigen instelling, nou, dan niet. Dan krijg je dit.

knuppeltje
01-07-11, 09:51
Jij ziet niet wat ik van anderen allemaal weg.

Een forum is net een kroeg. Er wordt heel wat af geluld, maar een goeie kastelijn selecteert zelf zijn klanten en zeurt daar verder niet over. Alleen bange kasteleins die niet weten hoe ze hun kroeg moeten runnen weten niet beter dan te klagen.

BoerHarms
01-07-11, 10:10
Eigenlijk zouden we die hongerige Afrikanen hierheen moeten halen om mee te genieten van onze nieuwe verworden vrijheden. Dat is het minste ..

Wat let je, zet de deur open en stuur uitnodigingen en een ticket. Die vrijheid heb je.

Of je brengt ze eten of leert ze hoe ze eten moeten verbouwen, hierheen halen is denk ik niet de oplossing.
Hoewel dat je wens is, maar feitenlijk zal dat nooit een kans van slagen hebben.

BoerHarms
01-07-11, 10:14
Dat als een dief in de nacht posts weghalen is geen modereren, maar bangewezelgedoe. Als ik es een keer klaag over pakweg een post van Schaap wordt ie stilletjes weggehaald, zonder dat wordt gemeld waarom dat is.

NVDD is een afspiegeling van de NLse maatschappij 2011, dus dan krijg je wat je krijgt. En dan heb ik liever hier heisa dan buiten op de straat.

Ik denk da je betreft dit wel een punt heb, je zou op zijn minst een bericht kunnen krijgen met de reden waarom.

Joesoef
01-07-11, 10:26
Ik denk da je betreft dit wel een punt heb, je zou op zijn minst een bericht kunnen krijgen met de reden waarom.


Alleen de mods/ beheerders zien welke berichten zijn weggehaald en waarom. Op marokko is geloof ik ook voor de prikkers te lezen en het hoe en waarom. Of je dat wel of niet zichtbaar maakt heeft niets te maken met de sfeer op dit moment.

Duidelijke regels, strikte handhaving en ruimte voor mods om een deel zelf te interpreteren moet voldoende zijn het is geen macrobiologische woongroep.

super ick
01-07-11, 10:35
En wat is er voor nodig dat jij wat minder zuur gaat kijken?

Dit is uitermate flauw Joesoef.
Eerst vragen of Slinger drie zaken wil noemen die jij zou moeten doen als moderator. Krijg je er drie, op eigen verzoek. M.i. normale nuttige punten en dan geef je deze reactie!

Mark
01-07-11, 10:39
Hmm, interessant. Die houd ik extra in de gaten. Thanks voor je belangrijke informatie. :fpetaf:

Graag gedaan, ik zal ook anderen hier in de gaten houden en ze direct rapporteren :) misschien dat er een premie op kan staan? :)

BoerHarms
01-07-11, 10:44
Alleen de mods/ beheerders zien welke berichten zijn weggehaald en waarom. Op marokko is geloof ik ook voor de prikkers te lezen en het hoe en waarom. Of je dat wel of niet zichtbaar maakt heeft niets te maken met de sfeer op dit moment.

Duidelijke regels, strikte handhaving en ruimte voor mods om een deel zelf te interpreteren moet voldoende zijn het is geen macrobiologische woongroep.

Ik zou alleen al kunnen denken in de persoon in kwestie daarop aan te spreken.
Als je wat je schrijft is emotie. Iedereen reageert daar anders op.
Ja, ook een bericht van mij werd verwijdert, en ik kreeg een waarschuwing.

Ik maakte al een vergelijking tussen een groep uit een groep mensen en een bepaald historisch oorlogszuchtig persoon. Maar beiden hadden wel dezelfde gedachte, namelijk het uitroeien en de dood wensen van een bepaalde bevolkingsgroep.

Nu werd dit als een belediging ervaren, ja misschien in jouw belevening. Terwijl dit gewoon een feit is, onken het het maar, zeg het maar dat ik ongelijk heb.
Dat ik misschien die keihard schreef, ja, dat was zo., dat het keihard aankomt , ja dat is zo.

maar anderen prikkers mogen die ene groep hier wel alles toewensen.


Affijn jouw mening en mijn mening, we komen er toch niet uit, laat maar. Want ik ben gewoon fout geweest, niet dan ????

Mark
01-07-11, 10:44
1. Geen aangepaste titels accepteren
2. Berichten met scheldpartijen tegen het christendom of de islam wissen (maar wel goed onderbouwde godsdienstkritiek laten staan).
3. Geen persoonlijke aanvallen en scheldpartijen accepteren.

1 en 2 zijn juist het leukste hier!

super ick
01-07-11, 10:48
Kijk eens op andere nieuwssites naar de opmerkingen.
Ook daar lopen emoties hoog op. Schelden wordt overigens bijna nergens getolereerd.

Vervelend hier is dat iedereen nu zo'n beetje weet wat de standpunten zijn en dat we in een kringetje blijven draaien.

The_Grand_Wazoo
01-07-11, 10:52
Vervelend hier is dat iedereen nu zo'n beetje weet wat de standpunten zijn en dat we in een kringetje blijven draaien.

Juist en daarom dit (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/333537-grote-atherelifanatische-knuffelplatform.html)

Sallahddin
01-07-11, 11:28
Uit je betogen valt op te maken dat je ongelukkig bent met de westerse staatsinrichting en maatschappij als geheel. Men behoeft geen raketgeleerde te zijn om tot een dergelijke conclusie te komen.

Ik denk dat grote groepen mensen met gelijkluidende opvattingen zoals jij onwenselijk zijn binnen de landsgrenzen en een destabiliserende invloed uitoefenen.

Maar nogmaals men dient voor generalisaties te waken en vooralsnog wil ik geloven dat uw opvatting een zeldzaamheid is binnen een grote groep welwillende en hardwerkende moslims.

De BV Nederlander heeft werkers en doeners nodig en geen klagers die de betaalbaarheid van de welvaartsstaat slechts belasten.

That fascist pvv mag wel binnen de NLse grenzen opereren he haha & we mogen er niks van zeggen haha what an hypocrit joke u are

je snaprt er niks van maar weer , dummy : goed na denken & goed lezen wat ik zeg

nogmaals :

als die fascist ons & onze eigen geloof mag haten, discrimineren, uitschelden , minachten , demonizeren ,,,,,,zoals je NLse onrechtsysteem had bevestigd , dan mogen we ook hetzelfde doen met betrekking tot die fascist & zijn nazi partij in de zin van : gelijk rechten gelijkbehandeling, gelijkheid gelijkwaardigheid , vrijhyeid blijheid .........

what about our own freedoms of speech, of thought , of belief , individual freedom...???


Besides :

u keep on blaming the victim with ur silly criminal disgusting stupid hypocrit blaming the victim morality without even trying to look in the mirror first , it's like saying the jews had deserved what happened to the them under the nazis , dummy

Think, do not let others do just that for u


u , mentally retarted hypocrit disgusting fascist freaks will make the decline of the west even quicker & easier = u do not need any more enemies = u are ur own worst enemies

Sallahddin
01-07-11, 12:05
oorspronkelijk geplaatst door Slinger
Wat stond er wel niet allemaal op het spel met deze aanval op de vrijheid van meningsuiting! Het hart van onze democratie werd hiermee bedreigd. Nederland
dreigde de eerste islamitische dhimmistaat in Europa te worden.

En nu is er een precedent geschapen. In de toekomst zal altijd verwezen kunnen worden naar deze uitspraak. Voorgoed is de vrijheid van meningsuiting en daarmee de democratische politieke orde veilig gesteld.

Wij Nederlanders hebben ons land terug, we mogen weer zeggen wat we willen.

Wat een uitspraak van deze rechters!

.............

Anntwoord = haha

muslims are the underdog minority in NL , dummy , slaat absoluut nergens op wat je zegt = puur rhetorisch populisme die absoluut niets met de werkelijkheid te maken heeft

je onrechtsysteem had net fascisme van de pvv gerechtvardigd & gelegaliseerd = heeft niets te maken met de vrijheid van speech , wel met de vrijheid van haat

ach.......




Goeie post hoor, hier en daar briljant zelfs, serieus. ;)


.

haha

what's so "brillinat " about that silly disgusting low rhetorical populism of that silly Slinger ?

u sound to me like a fascist urself = u just took off ur hypocrit mask revealing ur real anti-religion intolerant socialist nature

Ik zal alle discussies met je op ander topics voortaan stopzetten want ik praat niet met fascisten

fascists do not need reasons , they just make them up

their intolerant disgusting exclusive populistic backward intolerant fascist ideology is "resaon " enough for them

what ur injustice system & u guys have been doing is like blaming the jews for what happened to them under the nazis under the guise of the so-called freedom of speech ,, it's like justifying the nazi crimes againt the jews under the guise of the so-called freedom of speech = shame on u , mentally retarted morons

Rot op, zeg, laffe hypocriet slijmbal , walgelijk :kotsen2:
Gepost via http://m.maroc.nl

Mothership
01-07-11, 13:07
That fascist pvv mag wel binnen de NLse grenzen opereren he haha & we mogen er niks van zeggen haha what an hypocrit joke u are

Naar ik aanneem wijzen de PVV'ers de Nederlandse samenleving niet af. U doet niet anders dan dat.

Ik wil blijven hopen dat u geen meerderheid representeert binnen de moslimgemeenschap.

Ik vind het belachelijk dat generaties later er nog steeds gesproken wordt over Marokkanen c.q. moslims. Het zijn in de eerste plaats Nederlanders!

Als liberaal en rechtsdenkende vind ik het verwerpelijk dat er nog steeds etnische registratie plaatsvindt voor de statistieken. Je kunt van de derde generatie niet meer spreken over Marokkanen maar over Nederlanders.

Iedereen is voor de wet gelijk.

Terugkomend op uw bijdrage. U verwerpt de westerse democratische samenleving en wat mij betreft dienen deze mensen niet in Nederland toegelaten te worden.

Maakt mij niet uit of het nu Boeddhisten, Christenen, Eskimo's, marsmannetjes of vluchtelingen van de planeet Pluto betreft.

mark61
01-07-11, 15:12
Duidelijke regels, strikte handhaving en ruimte voor mods om een deel zelf te interpreteren

Eh, 1 en 2 zijn strijdig met 3 :)

Ik begrijp wel dat jullie geen zin hebben in ellenlange metadiscussies, maar die verbied je dan gewoon :hihi:

7eloua
01-07-11, 15:12
Wat let je, zet de deur open en stuur uitnodigingen en een ticket. Die vrijheid heb je.

Of je brengt ze eten of leert ze hoe ze eten moeten verbouwen, hierheen halen is denk ik niet de oplossing.
Hoewel dat je wens is, maar feitenlijk zal dat nooit een kans van slagen hebben.

Beetje tussen de regels door lezen Boer Harms. Ik wil ze echt niet hierheen halen, wees gerust. Met 'nieuw verworven vrijheid' hadden we het ergens over, zie reacties erboven.

7eloua
01-07-11, 15:16
Ja, nee, je lult je er niet uit :jammer:

Je bent goed ingeburgerd.:slaap:

mark61
01-07-11, 15:17
Je bent goed ingeburgerd.:slaap:

Ja mama ik doe mijn best.

Hatert
01-07-11, 16:09
Dat is niet waar. Als jij vastloopt in een discussie omdat de zinnige argumenten op zijn, of er nooit waren in the first place, begin je te schelden. Op zijn RotterMarokkaans, over moeders met ziektes zoals die van mij. Zeer verheffend..

Je liegt omdat ik nooit vastloop in discussies, het niveau is hier te laag voor.

Ik heb jou uitgescholden omdat je systematisch met je groepje mij stalkte, uitscholden, loze beweringen maakten en vrijwel louter en alleen op de persoon speelden. Dat werd sytematisch gedaan bij elke post die ik plaatste. Ik heb jou meerdere keren gesmeekt om daar mee te kappen. Dat mocht helaas niet baten zodat ik mijn heil hebben moeten zoeken tot andere middelen.

Ik heb geen zin om elke keer weer belaagd te worden met simple beschuldigingen en mijn tijd weer te moeten besteden aan die zinloze domme zwartmakerij, leugens etc...en ik weer gedwongen wordt om daar op in te gaan. Ik wil intellectueel uitgedaagd worden met nieuwe feiten, verbanden, inzichten etc..

OF waar jij en je groepje ook heel goed in zijn is een serieuze topic verzieken met een-tweetjes van allerlei huis tuin en keuken chat-tweets. Dat doen jullie doelbewust om bepaalde topics te verzieken.

Daarnaast word ik overspoeld door domme tokkies en Marokkanenhaters en christenzionisten. Die doen precies hetzelfde. Als het gestalk, gescheld mij te lang duurt en ik te lang gestalkt wordt met domme ad hominem argumenten dan scheld ik jullie/hun moeren uit.

Elke halve gare zool, stumperd en gefrustreerde imbeciel die denkt om van mijn persoon zijn pispaaltje te maken zal ik zijn moer leren en hem tot mijn bitch maken.

Sallahddin
01-07-11, 16:15
Je liegt omdat ik nooit vastloop in discussies, het niveau is hier te laag voor.

Ik heb jou uitgescholden omdat je systematisch met je groepje mij stalkte, uitscholden, loze beweringen maakten en vrijwel louter en alleen op de persoon speelden. Dat werd sytematisch gedaan bij elke post die ik plaatste. Ik heb jou meerdere keren gesmeekt om daar mee te kappen. Dat mocht helaas niet baten zodat ik mijn heil hebben moeten zoeken andere middelen.

Ik heb geen zin om elke keer weer belaagd te worden met simple beschuldigingen en mijn tijd weer te moeten besteden aan die zinloze domme zwartmakerij, leugens etc...en ik weer gedwongen wordt om daar op in te gaan. Ik wil intellectueel uitgedaagd worden met nieuwe feiten, verbanden, inzichten etc..

OF waar jij en je groepje ook heel goed in zijn is een serieuze topic verzieken met een-tweetjes van allerlei huis tuin en keuken chat-tweets. Dat doen jullie doelbewust om bepaalde topics te verzieken.

Daarnaast word ik overspoeld door domme tokkies en Marokkanenhaters en christenzionisten. Die doen precies hetzelfde. Als het gestalk, gescheld mij te lang duurt en ik te lang gestalkt wordt met domme ad hominem argumenten dan scheld ik jullie/hun moeren uit.

Elke halve gare zool, stumperd en gefrustreerde imbeciel die denkt om van mijn persoon zijn pispaaltje te maken zal ik zijn moer leren en hem tot mijn bitch maken.

Precies : zeer laag niveau hier

Deze inferieure ordinaire hypocriete idioten moeten wegwezen van hier om plaats te maken voor hoog niveau prikkers = opgeruimd staat netjes
Gepost via http://m.maroc.nl

Sallahddin
01-07-11, 16:32
Naar ik aanneem wijzen de PVV'ers de Nederlandse samenleving niet af. U doet niet anders dan dat.

Ik wil blijven hopen dat u geen meerderheid representeert binnen de moslimgemeenschap.

Ik vind het belachelijk dat generaties later er nog steeds gesproken wordt over Marokkanen c.q. moslims. Het zijn in de eerste plaats Nederlanders!

Als liberaal en rechtsdenkende vind ik het verwerpelijk dat er nog steeds etnische registratie plaatsvindt voor de statistieken. Je kunt van de derde generatie niet meer spreken over Marokkanen maar over Nederlanders.

Iedereen is voor de wet gelijk.

Terugkomend op uw bijdrage. U verwerpt de westerse democratische samenleving en wat mij betreft dienen deze mensen niet in Nederland toegelaten te worden.

Maakt mij niet uit of het nu Boeddhisten, Christenen, Eskimo's, marsmannetjes of vluchtelingen van de planeet Pluto betreft.

God ...

wat is dit voor soort psyche van je , draaikont ?

je praat over bepaalde dingen , als men erop reageert , dan ga je weer op een heel ander toon zingen via deze soort emotioneel rhetorisch hypocriet chantage van je ......je bent wel een psychisch -niet-in-orde draaikont , een minderwaardig laag niveau hypocriet moraal-ridder prikker die durft niet eens in de spiegel te kijken ,na te denken of wat auto-kritiek op zichzelf toe te passen , het is altijd de schuld van de ander , ligt zeker niet aan jullie haha , not to mention ur criminal blaming the victim morality psychology mentality logics ....as if u were saying in relation to the muslim situtaion in ur Goddamned intolerant hypocrit country that jews deserved to be treated the way the were under the nazis = daar komt het op neer volgens je eigen eerder debiel logica

for je info , ik neem aan dat de merderheid van moslims wel tegen die vonnis van die rechter met betrekking tot fascist pvv, het tegenovergestelde zou me echt & absoluut verbazen

II- wie zegt dat ik de NLse maatschappij of democratie verwerp ? hoe kom je erbij, dummy ?

Ik ben het niet mee eens met beppalde aspecten van democratie zoals het vrijspreken van een fascist , ik ben wel tegen die fascisme van de NLse maatschappij ten opzichte van moslims ....ik mag wel kritiek leveren op westerse denken, moraal ethiek, maatstaffen , op liberaal democratie, capitalisme ....maar ik wijs ze niet helemaal af , dummy , integendeel zelfs

III- die fascistisch pvv mag wel opereren binnen de NLse grenzen , het onrechtsysteem van NL had die fascisme zelfs gerechtvaardigd & gelegaliseerd ook nog notabene , & je durft het te hebben over bepaalde kijk op de dingen die je niet zou uitstaan , vergetend dat we hebben ook het recht op onze vrijheden van speech , van geloof , van denken ........wat is dit voor debiel gedoe van je ? denk je wel eens na voor dat je deze onzin uitkraamt ? dacht van niet

voor de rest , bespaar me je gladde hypocriet gedoe , niemand zou er in trappen = in totaal contrast met wat je zei eerder

ach .........laat maar, krijg je geen aantwoord meer = je niveau is te laag

BoerHarms
01-07-11, 16:38
Beetje tussen de regels door lezen Boer Harms. Ik wil ze echt niet hierheen halen, wees gerust. Met 'nieuw verworven vrijheid' hadden we het ergens over, zie reacties erboven.


hehe, ik was effe ongerust geworden :)

Mothership
01-07-11, 18:18
Ik ben het niet mee eens met beppalde aspecten van democratie zoals het vrijspreken van een fascist , ik ben wel tegen die fascisme van de NLse maatschappij ten opzichte van moslims ....ik mag wel kritiek leveren op westerse denken, moraal ethiek, maatstaffen , op liberaal democratie, capitalisme ....maar ik wijs ze niet helemaal af , dummy , integendeel zelfs

III- die fascistisch pvv mag wel opereren binnen de NLse grenzen , het onrechtsysteem van NL had die fascisme zelfs gerechtvaardigd & gelegaliseerd ook nog notabene , & je durft het te hebben over bepaalde kijk op de dingen die je niet zou uitstaan , vergetend dat we hebben ook het recht op onze vrijheden van speech , van geloof , van denken ........wat is dit voor debiel gedoe van je ? denk je wel eens na voor dat je deze onzin uitkraamt ? dacht van niet

voor de rest , bespaar me je gladde hypocriet gedoe , niemand zou er in trappen = in totaal contrast met wat je zei eerder

ach .........laat maar, krijg je geen aantwoord meer = je niveau is te laag

Waarschijnlijk realiseer je jezelf niet eens wat je allemaal tikt. Het is een brei aan onsamenhangende retoriek waar amper een touw aan vast te knopen valt.

Als je geest werkt conform hetgeen je hier produceert aan populistische termen, die je waarschijnlijk ergens hebt gelezen maar niet in de juiste context weet te plaatsen, dan is het goed mis.

De PVV is een langs democratische weg gekozen partij.

Dat ze er überhaupt zijn komt door vervelende etterbakkies zoals jij. Anti-democratische extremisten zoals jij geven de PVV bestaansrecht. Daar hebben de Nederlanders helemaal niets mee te maken.

Sallahddin
01-07-11, 19:04
Waarschijnlijk realiseer je jezelf niet eens wat je allemaal tikt. Het is een brei aan onsamenhangende retoriek waar amper een touw aan vast te knopen valt.

Als je geest werkt conform hetgeen je hier produceert aan populistische termen, die je waarschijnlijk ergens hebt gelezen maar niet in de juiste context weet te plaatsen, dan is het goed mis.

De PVV is een langs democratische weg gekozen partij.

Dat ze er überhaupt zijn komt door vervelende etterbakkies zoals jij. Anti-democratische extremisten zoals jij geven de PVV bestaansrecht. Daar hebben de Nederlanders helemaal niets mee te maken.

haha blaming the victim morality psychology mentality logics once again haha u never seem to learn anything , dummy

"Thanks " for confirming my previous words about u, silly disgusting inferior stupid little pathetic tragic-hilarious fascist that u are haha

This was just for the record then

:zwaai:
Gepost via http://m.maroc.nl

mark61
01-07-11, 19:20
Ik zie dat de meta-discussie en alle goede voornemens al een geweldig effect hebben gehad op NVDD :moe:

Sallahddin
01-07-11, 23:15
Ik zie dat de meta-discussie en alle goede voornemens al een geweldig effect hebben gehad op NVDD :moe:

haha Blaming the victim morality once again ? come on , u seem "wiser " than that

It's like saying that jews were responsible for or had deserved what happened to them under the nazis

P.S.: I was just applying some pedagogic choc therapies to Mothership (who calls himself such a silly thing anyway ?) in the sense that there is nothing more stimulating for human intelligence than chocs , chocs that do not kill one , damage one or damage one's brains at least

But then again, it takes less than death to "kill" a human being though

I was just trying to make that simple minded lunatic see how it feels to insult others , despise them , hate them , discriminate against them, demonize them ....like that fascist pvv has been doing in relation to muslims the Dutch injustice system seems to find perfecltly ok = well, if that's ok , then we have also the right to treat them the exact same way they treat us , so = in the sense : equal rights ,equal treatements ......
Gepost via http://m.maroc.nl

Sallahddin
01-07-11, 23:30
[QUOTE=Sallahddin;4749250]oorspronkelijk geplaatst door Slinger
Wat stond er wel niet allemaal op het spel met deze aanval op de vrijheid van meningsuiting! Het hart van onze democratie werd hiermee bedreigd. Nederland
dreigde de eerste islamitische dhimmistaat in Europa te worden.

En nu is er een precedent geschapen. In de toekomst zal altijd verwezen kunnen worden naar deze uitspraak. Voorgoed is de vrijheid van meningsuiting en daarmee de democratische politieke orde veilig gesteld.

Wij Nederlanders hebben ons land terug, we mogen weer zeggen wat we willen.

Wat een uitspraak van deze rechters!

.............

Anntwoord = haha

muslims are the underdog minority in NL , dummy , slaat absoluut nergens op wat je zegt = puur rhetorisch populisme die absoluut niets met de werkelijkheid te maken heeft

je onrechtsysteem had net fascisme van de pvv gerechtvardigd & gelegaliseerd = heeft niets te maken met de vrijheid van speech , wel met de vrijheid van haat

ach.......


oorspronkelijk geplaatst door Olive Yao

Goeie post hoor, hier en daar briljant zelfs, serieus.


.

Antwoord :

haha

what's so "brillinat " about that silly disgusting low rhetorical populism of that silly Slinger ?

u sound to me like a fascist urself = u just took off ur hypocrit mask revealing ur real anti-religion intolerant socialist nature

Ik zal alle discussies met je op ander topics voortaan stopzetten want ik praat niet met fascisten

fascists do not need reasons , they just make them up

their intolerant disgusting exclusive populistic backward intolerant fascist ideology is "resaon " enough for them

what ur injustice system & u guys have been doing is like blaming the jews for what happened to them under the nazis under the guise of the so-called freedom of speech ,, it's like justifying the nazi crimes againt the jews under the guise of the so-called freedom of speech = shame on u , mentally retarted morons

Rot op, zeg, laffe hypocriet slijmbal , walgelijk :kotsen2:


P.S.: Qua rede alleen mag inderdaad iedereen zeggen wat ie wil , maar qua gevoel is dat een heel ander verhaal

gevoel heeft ook een bepaald plaats in de rechtenfilosofie, rechtspraak ...gevoel wordt hier in deze vonnis van deze rechter doelbewust het zwijgen opgelegd

what a terrible cold heartless indecent disrespectful intolerant vulgar ...world it would be if reason is the only dominating absolute "religion " in it


zie hoe het gevoel, hart , intuitie ....zijn beschouwd als bronen van kennis samen met rede , empirie, logica ...door post-modernisme , zelfs in de modern wetenschap , geinspireerd daarin door Oriental holisme in de zin van dat : het geheel is niet de som der delen
Gepost via http://m.maroc.nl

Sallahddin
01-07-11, 23:48
.





P.S.: Qua rede alleen mag inderdaad iedereen zeggen wat ie wil , maar qua gevoel is dat een heel ander verhaal

gevoel heeft ook een bepaald plaats in de rechtenfilosofie, rechtspraak ...gevoel wordt hier in deze vonnis van deze rechters doelbewust het zwijgen opgelegd

what a terrible cold heartless indecent disrespectful intolerant vulgar violent cruel ...world it would be if reason is the only dominating absolute "religion " in it


zie hoe het gevoel, hart , intuitie ....zijn beschouwd als bronen van kennis samen met rede , empirie, logica ...door post-modernisme , zelfs in de modern wetenschap , geinspireerd daarin door Oriental holisme in de zin van dat : het geheel is niet de som der delen
Gepost via http://m.maroc.nl

Sallahddin
02-07-11, 00:43
haha
Gepost via http://m.maroc.nl

Mothership
02-07-11, 01:29
Ik zie dat de meta-discussie en alle goede voornemens al een geweldig effect hebben gehad op NVDD :moe:

Ik lees het vaker en wellicht een stupide vraag...maar wat is NVDD?

Joesoef
02-07-11, 06:58
Ik lees het vaker en wellicht een stupide vraag...maar wat is NVDD?


Wsdb
Wie schrijft die blijft - Maroc.NL Forums (http://www.wsdb.maroc.nl)



Nvdd
www.nvdd.maroc.nl

Slinger
02-07-11, 09:08
De sfeer, dat ben jij.

Ik begin nooit te zuigen of te liegen. Ik reageer daarop. Kijk maar naar elk willekeurig topic. Iemand beweert iets onzinnigs en/of kwaadaardigs, weigert op tegenwerpingen in te gaan, en daar gaan we weer.

Jij komt bijvoorbeeld ALTIJD alleen maar met one-liners en wil NOOIT ingaan op redelijke tegenwerpingen van prikkers. En dat geldt voor al dat volk dat ik netjes op pag. 1 heb gemeld.

Dat is de oorzaak van de zieke sfeer. Mensen die hier komen zuigen ipv. discussiëren. Moslims en niet-moslims, Marokkanen en Hollanders, ouwe lullen en jonge jonges.

Beter een oneliner dan een scheldpartij.

Slinger
02-07-11, 09:20
.





P.S.: Qua rede alleen mag inderdaad iedereen zeggen wat ie wil , maar qua gevoel is dat een heel ander verhaal

gevoel heeft ook een bepaald plaats in de rechtenfilosofie, rechtspraak ...gevoel wordt hier in deze vonnis van deze rechters doelbewust het zwijgen opgelegd

what a terrible cold heartless indecent disrespectful intolerant vulgar violent cruel ...world it would be if reason is the only dominating absolute "religion " in it


zie hoe het gevoel, hart , intuitie ....zijn beschouwd als bronen van kennis samen met rede , empirie, logica ...door post-modernisme , zelfs in de modern wetenschap , geinspireerd daarin door Oriental holisme in de zin van dat : het geheel is niet de som der delen
Gepost via http://m.maroc.nl

Als ik het goed begrijp wil je zeggen dat qua gevoel niet iedereen mag zeggen wat hij wil.

Ik heb twee vragen voor je.

1. Welk gevoel bedoel je?
2. Wiens gevoel bedoel je?

Martijn Dekker
03-07-11, 14:53
Welke leden kan Maroc.NL missen als kiespijn omdat ze hier vooral komen om te bashen zonder zich iets aan te trekken van het inhoudelijke debat en de sfeer?

Max. 3 nominaties per persoon.

Vreemde stelling op een forum immers een discussie ontstaat door tegenstellingen.

mark61
03-07-11, 14:58
Beter een oneliner dan een scheldpartij.

Nee. Beter niet. Een one-liner is een trolactie. Jij wilt niet echt discussiëren op basis van feiten (en een duidelijke vooropgezette mening, eventueel). Je komt alleen zieken.

Joesoef
03-07-11, 14:58
Vreemde stelling op een forum immers een discussie ontstaat door tegenstellingen.


Gaat niet om tegenstellingen maar om respect. Het is nu enkele dagen redelijk vrolijk en gezellig, eens kijken of dat blijft.

Eric de Blois
03-07-11, 15:00
Vreemde stelling op een forum immers een discussie ontstaat door tegenstellingen.

Precies. Preken voor de eigen gemeente lijkt mij een tamelijk saaie bezigheid.

Sallahddin
03-07-11, 15:18
Precies. Preken voor de eigen gemeente lijkt mij een tamelijk saaie bezigheid.

pfff... aldus deze meneertje die alleen wil wonen met de eigen "soort ", die alle niet -blanke of westerse culturen afwijst , ...........pfff

P.S.: Er is er een groot verschil tussen bashen haatzaaien demonizeren minachten uitsluiten discrimineren uitschelden beledigen & .... gezond kritiek

Eric de Blois
03-07-11, 15:26
pfff... aldus deze meneertje die alleen wil wonen met de eigen "soort ", die alle niet -blanke of westerse culturen afwijst , ...........pfff

P.S.: Er is er een groot verschil tussen bashen haatzaaien demonizeren minachten uitsluiten discrimineren uitschelden beledigen & .... gezond kritiek

Pardon? Ik heb het woord blank nooit in mijn mond gehad. Ik heb hier in Coyhaique een negroïde vriend (Stevensen) uit Colombia. Hij komt regelmatig bij ons thuis op de koffie. Ik woon liever tussen zwarte hippies, dan tussen witte gereformeerden.
Ja, ik minacht religie. Mag ik ook een religie minachten die mensen met een seksuele afwijking in de hel wil laten branden godverdomme! Mag ik ook een religie minachten die ongelovigen varkens noemt?

Mij gaat het niet om uiterlijkheden maar om cultuur, om gedrag. Jij hangt notabene zélf een geloof aan wat bepaalde mensen met een 'afwijking' uitsluit, evenals het het joden- en christendom. Wou je mij wat zeggen, lulbehanger!

Slinger
03-07-11, 15:47
Gaat niet om tegenstellingen maar om respect. Het is nu enkele dagen redelijk vrolijk en gezellig, eens kijken of dat blijft.

Zo zie je maar eens wat je met goed modereren kunt bereiken. Als je op deze weg voorgaat blijft het gezellig.

Sallahddin
03-07-11, 15:48
[QUOTE=Eric de Blois;4751394]Pardon? Ik heb het woord blank nooit in mijn mond gehad. Ik heb hier in Coyhaique een negroïde vriend uit Colombia. Hij komt regelmatig bij ons thuis op de koffie. Ik woon liever tussen zwarte hippies, dan tussen witte gereformeerden.


Had je niet eerder op een heel ander topic tegen me gezegd dat je bent voor vrijwillige apartheid bent in de zin van dat ieder moet gaan wonen leven , op school gaan ...met de eigen "soort " , dat je niet -westerse culturen afwijst ....dat je kinderen alleen bij de eigen "soort " scholen wil laten leren ....? wat doe je dan in chili, airhead ? haha



Ja, ik minacht relgie. Mag ik ook een religie minachten die mensen met een seksuele afwijking in de hel wil laten branden godverdomme! Mag ik ook een religie minachten die ongelovigen varkens noemt?


haha

onderbuikgevoeloens allemaal

je minacht dus religie alleen al omdat je het niet eens zou zijn met religie wat dat betreft ? haha

minacht je ieder die je het niet mee eens met je zou zijn dan ?

Ik heb hel veel redenen om je te minachten (die redenen hebben juist niets te maken met onze wederzijdse verschillen ) ,doe ik ook dus , wat dan ?

Ik denk dat wederzijdse tolerantie is the answer , vind je niet soms ?


Mij gaat het niet om uiterlijkheden maar om cultuur, om gedrag. Jij hang notabene een geloof aan wat bepaalde mensen uitsluit net als het joden- en christendom. Wou je mij wat zeggen, lulbehanger!

haha

onderbuikgevoelens allemaal

had ik een gevoelig snaar geraakt dat je gaat schelden ? haha

verschillen tussen geloven, denkstromingnen, culturen, mensen individueen, tussen naties ....zijn geen redenen om elkaar uit te sluiten, dummy , integendeel zelfs , die verschillen behoren een wederzijdse bron van verrijking voor ons allemaal te zijn want alle geloven, culturen, densktromingnen ..bevatten wel elementen van waarheid hier & daar , tot op zeker hoogte althans

zijn er ook geen "puur " culturen = bestaan niet

alle culturen hadden wel geleerd & doen dat nog steeds van elkaar , bevruchten elkaar , inclusief de westerse culturen dus , vooraal in deze globalizatie = Amerikanisatie "global village " tijd

cultural protectionism never works, dummy

cultural exclusion neither

Slinger
03-07-11, 15:50
Nee. Beter niet. Een one-liner is een trolactie. Jij wilt niet echt discussiëren op basis van feiten (en een duidelijke vooropgezette mening, eventueel). Je komt alleen zieken.

Ik discussieer alleen op grond van echte feiten en niet op basis van door jou en je vriendjes verdraaide.

Martijn Dekker
03-07-11, 16:24
Gaat niet om tegenstellingen maar om respect. Het is nu enkele dagen redelijk vrolijk en gezellig, eens kijken of dat blijft.

Wat is respect meneer?
Iets wat voor u of mij respect kan zijn, kan voor een ander respectloos wezen.

Sallahddin
03-07-11, 18:03
Wat is respect meneer?
Iets wat voor u of mij respect kan zijn, kan voor een ander respectloos wezen.


wederzijds tolerantie is the answer , geen respect , want er is er geen wederzijds respect , kan ook niet , dus

BoerHarms
03-07-11, 18:19
wederzijds tolerantie is the answer , geen respect , want er is er geen wederzijds respect , kan ook niet , dus

Die moet ik onthouden , ==> wederzijdse tolerantie

Sallahddin
03-07-11, 18:29
Die moet ik onthouden , ==> wederzijdse tolerantie

Goed zo , dat was een filosoof die dat zei in een topic van Ron haleber als reactie op Tarik Ramadan's eis voor respect

Martijn Dekker
03-07-11, 18:45
wederzijds tolerantie is the answer , geen respect , want er is er geen wederzijds respect , kan ook niet , dus
Dit moet u mij even uitleggen, hoe kan ik tolerant zijn voor iemand die ik niet respecteer, terwijl als ik iemand respecteer ik niet tolerant hoef te zijn?

David vs Goliath
03-07-11, 21:07
Dit moet u mij even uitleggen, hoe kan ik tolerant zijn voor iemand die ik niet respecteer, terwijl als ik iemand respecteer ik niet tolerant hoef te zijn?


wat is respect dan ? fatsoen ? wat ?

Dat waren niet mijn eigen woorden, vind ik min of meer relatief wel kloppen ,

atheisten bijv respecteren religie niet & vice versa , dus , geen respect maar wel wederzijdse tolerantie