PDA

Bekijk Volledige Versie : Europa ontkomt niet aan migratie van mensen uit Arabische en Noord-Afrikaanse landen



Hatert
01-07-11, 02:03
Edit: suspected copyright infringement

Eric de Blois
01-07-11, 02:50
'Europa ontkomt niet aan migratie'

Arabische landen kennen juist een groot geboorteoverschot, aldus Klink. Ook de PVV zal dat moeten inzien, stelt hij.

Ze zouden zich eens wat minder moeten voortplanten. Grote gezinnen zie je vooral onder de armen. Armen moeten juist geen grote gezinnen hebben, dat is vragen om ellende.

Voortplanten om de kosten van vergrijzing op te vangen is idioot. Kinderen 'neem' je niet om een maatschappelijk probleem op te lossen. Wie denkt de vergrijzing te kunnen opvangen met voortplanting kan daarmee doorgaan tot de aarde een onleefbare horde mensen is. De bevolking van Nederland en de rest van de wereld moet juist afnemen.


http://www.vleugelsvanhoop.be/images/varken%20RW.jpg


.

foxcave
01-07-11, 05:57
Klink is niet goed wijs en zoals vaker verkeerd voorgelicht en geïndoctrineerd.

lees;
http://www.dagelijksestandaard.nl/2011/06/wetenschap-nederland-is-vol

Hier zijn afscheidsrede die er niet om liegt, en let op, hij heeft het niet over een bepaalde soort emigranten, maar over de emigratie als geheel!
http://www1.fee.uva.nl/pp/bin/popularpublication239fulltext.pdf

Eindelijk, pas na zijn pensioen durft zo'n proffesor de mond open te doen, dit omdat het gewoon nog steeds not done is om de waarheid te zien.

Wat klink verteld is om 1 heel simpel ding al de grootste lulkoek, hoe kun je met steeds meer mensen (dus steeds meer vergrijzing) de overdaad aan mensen (vergrijzing) oplossen?

Datzelfde is nu al enkele decaden geprobeerd met mensen die zich niet gedragen, telkens weer belonen met een zak geld niet nadenkende dat juist die zak geld het foute gedrag oproept.

mark61
01-07-11, 08:34
Ik begrijp niet zo goed waarom die immigratie specifiek Arabisch zou moeten wezen.

Bofko
01-07-11, 10:15
In Europa neemt de beroepsbevolking af en er zal schaarste aan werknemers ontstaan.

Er komt een hoop extra werk aan. Dat is een vaak gehoord verhaal en ik geloof dat onmiddellijk.De toekomst voor werklozen zou er dus goed uitzien, want perspectief.....We moeten zelfs arbeidskrachten uit het buitenland gaan halen...

Mijn punt is dat ik niet denk dat meer werk meer banen op hoeven te leveren.Zeker als het gaat om de dienstensector.
Want aan zo'n baan hangt een salaris vast dat iemand zal moeten betalen.
Een verschraling van onze welvaart is heel goed mogelijk.

Stopnaald
01-07-11, 11:09
Er komt een hoop extra werk aan. Dat is een vaak gehoord verhaal en ik geloof dat onmiddellijk.De toekomst voor werklozen zou er dus goed uitzien, want perspectief.....We moeten zelfs arbeidskrachten uit het buitenland gaan halen...

Mijn punt is dat ik niet denk dat meer werk meer banen op hoeven te leveren.Zeker als het gaat om de dienstensector.
Want aan zo'n baan hangt een salaris vast dat iemand zal moeten betalen.
Een verschraling van onze welvaart is heel goed mogelijk.

Sterker nog, zoals het nu al een aantal jaren gaat, worden er alleen maar meer mensen ontslagen. Uiteindelijk zal de samenleving worden opgedeeld in een groep rijken en een groep armen. Waarbij de armen het daadwerkelijke werk opknappen en de rijken op hun kont zitten. Het lijken de middeleeuwen wel, met als enig verschil dat de kerk geen aparte stand meer is....

H.P.Pas
01-07-11, 12:52
Ik begrijp niet zo goed waarom die immigratie specifiek Arabisch zou moeten wezen.

Wat is er zo vreselijk aan een geleidelijk krimpende bevolking ?

mark61
01-07-11, 14:07
Wat is er zo vreselijk aan een geleidelijk krimpende bevolking ?

O je gaat nog een stap terug. Ik reageerde alleen even op het specifieke van dit artikel.


Ik vind een krimpende bevolking een uitstekend idee. We bedenken wel oplossingen voor eventuele problemen.

Nederland lijkt me heel leuk met 8 miljoen inwoners.

7eloua
01-07-11, 14:38
Ze zouden zich eens wat minder moeten voortplanten. Grote gezinnen zie je vooral onder de armen. Armen moeten juist geen grote gezinnen hebben, dat is vragen om ellende.

Voortplanten om de kosten van vergrijzing op te vangen is idioot. Kinderen 'neem' je niet om een maatschappelijk probleem op te lossen. Wie denkt de vergrijzing te kunnen opvangen met voortplanting kan daarmee doorgaan tot de aarde een onleefbare horde mensen is. De bevolking van Nederland en de rest van de wereld moet juist afnemen.


http://www.vleugelsvanhoop.be/images/varken%20RW.jpg


.

Hier stond wat anders. Iets over Noord-Afrikaanse pauperlanden..

Mark
04-07-11, 09:40
O je gaat nog een stap terug. Ik reageerde alleen even op het specifieke van dit artikel.


Ik vind een krimpende bevolking een uitstekend idee. We bedenken wel oplossingen voor eventuele problemen.

Nederland lijkt me heel leuk met 8 miljoen inwoners.

is makkelijk te doen! zie ook de film Logans Run

Spoetnik
04-07-11, 11:09
In Europa neemt de beroepsbevolking af en er zal schaarste aan werknemers ontstaan. Arabische landen kennen juist een groot geboorteoverschot, aldus Klink. Ook de PVV zal dat moeten inzien, stelt hij.


Kunnen we dan niet beter de oudjes naar Noord Afrika sturen?

Slinger
04-07-11, 11:35
Edit: suspected copyright infringement

Stopnaald
05-07-11, 09:13
is makkelijk te doen! zie ook de film Logans Run

Michael York was toch zo'n schatje toen.....:melig: