PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Geen zaak meer tegen Strauss-Kahn'



reallife
01-07-11, 07:06
Toegevoegd: vrijdag 1 jul 2011, 04:19
Update: vrijdag 1 jul 2011, 07:57

The New York Times zegt dat de zaak tegen voormalig IMF-topman Dominique Strauss-Kahn op losse schroeven staat. Volgens de krant heeft het kamermeisje dat hem beschuldigt van aanranding, herhaaldelijk gelogen.

De 32-jarige vrouw, afkomstig uit het West-Afrikaanse Guinee, zou onder meer gelogen hebben over haar asielaanvraag. Verder is zij mogelijk betrokken bij criminele activiteiten, zoals drugshandel en witwaspraktijken.

Ook zijn de aanklagers erachter gekomen dat de vrouw heeft gebeld met een kennis in de gevangenis, tegen wie ze zou hebben gezegd dat er wel geld bij Strauss-Kahn te halen viel.

Alles bij elkaar stroken de nieuwe feiten niet met het beeld dat de aanklagers tot nu toe van haar hadden, dat van een arme en schuwe emigrant uit Guinee. De onthullingen zouden haar geloofwaardigheid dusdanig aantasaten, dat van de zaak tegen Strauss-Kahn weinig overblijft. Mogelijk wordt de zaak afgeblazen.

Strauss-Kahn komt vandaag weer voor de rechter, twee weken eerder dan verwacht. Verwacht wordt dat de omstandigheden waaronder de Fransman vastzit, worden versoepeld.

Hij zit sinds 20 mei in een huis in Manhattan met permante camerabewaking en een enkelband om.

BoerHarms
01-07-11, 12:57
Toegevoegd: vrijdag 1 jul 2011, 04:19
Update: vrijdag 1 jul 2011, 07:57

The New York Times zegt dat de zaak tegen voormalig IMF-topman Dominique Strauss-Kahn op losse schroeven staat. Volgens de krant heeft het kamermeisje dat hem beschuldigt van aanranding, herhaaldelijk gelogen.

De 32-jarige vrouw, afkomstig uit het West-Afrikaanse Guinee, zou onder meer gelogen hebben over haar asielaanvraag. Verder is zij mogelijk betrokken bij criminele activiteiten, zoals drugshandel en witwaspraktijken.

Ook zijn de aanklagers erachter gekomen dat de vrouw heeft gebeld met een kennis in de gevangenis, tegen wie ze zou hebben gezegd dat er wel geld bij Strauss-Kahn te halen viel.

Alles bij elkaar stroken de nieuwe feiten niet met het beeld dat de aanklagers tot nu toe van haar hadden, dat van een arme en schuwe emigrant uit Guinee. De onthullingen zouden haar geloofwaardigheid dusdanig aantasaten, dat van de zaak tegen Strauss-Kahn weinig overblijft. Mogelijk wordt de zaak afgeblazen.

Strauss-Kahn komt vandaag weer voor de rechter, twee weken eerder dan verwacht. Verwacht wordt dat de omstandigheden waaronder de Fransman vastzit, worden versoepeld.

Hij zit sinds 20 mei in een huis in Manhattan met permante camerabewaking en een enkelband om.

Ik heb mijn twijfels in deze, natuurlijk weten al deze twee personen in kwestie de complete waarheid, maar met geld kan ook vele kromme zaken recht gemaakt worden en anders om. Geld kan veel doen, heel veel geld kan heel veel doen.

mark61
01-07-11, 14:05
Mja ik vind het ook bizar. Alsof je als je een drukke baan hebt als drugssmokkelaar en witwasser en wat al niet, ook nog eens hotelkamers gaat schoonmaken, en denkt, hey, ik kan wel hoge piefen gaan chanteren.

Met een batterij advocaten en een onbeperkt budget maak je zelfs van Bambi een massamoordenaar.

Eke
01-07-11, 14:24
Welingelichte Kringen - Hoe groot is de kans dat Strauss-Kahn slachtoffer is van een complot? 'Arrestatie was al bekend voordat hij werd gearresteerd' (http://welingelichtekringen.nl/13102-hoe-groot-is-de-kans-dat-strauss-kahn-slachtoffer-is-van-een-complot.html)

BoerHarms
01-07-11, 14:31
Welingelichte Kringen - Hoe groot is de kans dat Strauss-Kahn slachtoffer is van een complot? 'Arrestatie was al bekend voordat hij werd gearresteerd' (http://welingelichtekringen.nl/13102-hoe-groot-is-de-kans-dat-strauss-kahn-slachtoffer-is-van-een-complot.html)

Je bent me net voor, die gedache begon ik ook al te krijgen, complot.



Vergeleken bij de onpopulaire Nicolas Sarkozy deed hij het heel goed in de peilingen voorafgaand aan de presidentsverkiezingen van 2012 waardoor zijn kandidatuur onvermijdelijk leek. Maar DSK moet hebben geweten dat de Franse politiek een lange geschiedenis kent van smerige trucs die kandidaten ten val hebben gebracht. Sommige politici waarschuwden al voor de lijken die uit de kast zouden komen als Strauss-Kahn zou besluiten zich als presidentskandidaat beschikbaar te stellen.



Doet me trouwens ook nog herrinneren aan het opblazen van de Greenpeace Schip in Auckland New Zealand, na lang onderzoek kwam men er ook onofficieel achter dat de Franse Geheime Dienst hier achter zat.






Dat moet er iemand wel heel veel belang bij hebben .

Ook invloedrijke mensen kunnen slachtoffer worden van een complot theorie en met zo'n verleden kan je dit soort complot opzetten.

Wie weet wat er met het kamermeisje gebeurd, het zal me niet verwonderen als het straks heel kritisch gaat worden dat ze waarschijnlijk nog betrokken word bij een ongeluk met fatale afloop. Oops, misschien te veel films gezien. :)