PDA

Bekijk Volledige Versie : Honderdduizenden doden door VS



Mark
02-07-11, 16:41
Honderdduizenden doden door VS


De oorlogen die de Verenigde Staten zijn begonnen na de terreuraanslagen van 11 september 2001, hebben aan zeker 225.000 mensen het leven gekost. Ongeveer 365.000 mensen zijn gewond geraakt en bijna 8 miljoen mensen uit Irak, Afghanistan en Pakistan zijn op de vlucht geslagen.


Dat hebben wetenschappers van de Amerikaanse Brown Universiteit berekend. Vooral burgers lijden onder het geweld. In Irak en Afghanistan zijn zeker 137.000 burgers omgekomen, aldus de "zeer voorzichtige schatting'' van de onderzoekers. De kosten van de strijd kunnen oplopen tot 4,4 biljoen dollar (3 biljoen euro).

A_K_A
02-07-11, 16:52
Het bloed van bruine mensen kost niet zoveel.

Joesoef
02-07-11, 16:58
Het bloed van bruine mensen kost niet zoveel.


3 biljoen euro. Had je fantastische projecten mee kunnen financieren.

Mark
02-07-11, 17:01
3 biljoen euro. Had je fantastische projecten mee kunnen financieren.

dat is out of pocket, dit geld gaat direct terug naar de USA via loon en wapens.

Joesoef
02-07-11, 17:06
dat is out of pocket, dit geld gaat direct terug naar de USA via loon en wapens.


Dat is waar, wapen- oorlogindustrie.

Lobbyen voor oorlog.

mark61
03-07-11, 00:00
dat is out of pocket, dit geld gaat direct terug naar de USA via loon en wapens.

En de olie stroomt weer / nog.

mark61
03-07-11, 00:01
Ik zou trouwens Pakistan er niet bij rekenen. Daar is het geheel autonoom al een zooitje. Altijd geweest ook.

Slinger
03-07-11, 00:03
Honderdduizenden doden door VS


De oorlogen die de Verenigde Staten zijn begonnen na de terreuraanslagen van 11 september 2001, hebben aan zeker 225.000 mensen het leven gekost. Ongeveer 365.000 mensen zijn gewond geraakt en bijna 8 miljoen mensen uit Irak, Afghanistan en Pakistan zijn op de vlucht geslagen.


Dat hebben wetenschappers van de Amerikaanse Brown Universiteit berekend. Vooral burgers lijden onder het geweld. In Irak en Afghanistan zijn zeker 137.000 burgers omgekomen, aldus de "zeer voorzichtige schatting'' van de onderzoekers. De kosten van de strijd kunnen oplopen tot 4,4 biljoen dollar (3 biljoen euro).

De meeste slachtoffers zijn gemaakt door de dappere moedjaheddin, in naam van Allah.

Kortman
03-07-11, 00:44
Honderdduizenden doden door VS


De oorlogen die de Verenigde Staten zijn begonnen na de terreuraanslagen van 11 september 2001, hebben aan zeker 225.000 mensen het leven gekost. Ongeveer 365.000 mensen zijn gewond geraakt en bijna 8 miljoen mensen uit Irak, Afghanistan en Pakistan zijn op de vlucht geslagen.


Dat hebben wetenschappers van de Amerikaanse Brown Universiteit berekend. Vooral burgers lijden onder het geweld. In Irak en Afghanistan zijn zeker 137.000 burgers omgekomen, aldus de "zeer voorzichtige schatting'' van de onderzoekers. De kosten van de strijd kunnen oplopen tot 4,4 biljoen dollar (3 biljoen euro).

Stel dat de U.S.A niet ingregrepen had in WO 2 ?
Dan zat jij hier niet veilig te typen , en dat ze miljarden levens hebben gred vergeet je ook gemaks halve .
En dan nog ff dit de V.S is de grootse smeltkroes van verschillende mensen , blank ,bruin , gelovig of ongelovig er wonen zowel MOSLIMS als Christenen, of je het leuk vind of niet maar al deze mensen zijn AMERIKANAN en vormen zamen de tot nu toe machtigste een heid in het mensdom ooit .
MET DE MEESTE UITVINDINGEN OP HUN NAAM .ook dat nog !
De AMERIKANNEN heben de wereld veranderd of je het leuk vind of niet .
Ga maar ff na wat er zonder hun niet was ?
Geen land is ideaal verre van dat maar wat wou jij dan ?
:rolleyes:

Eric de Blois
03-07-11, 00:47
Honderdduizenden doden door VS

De oorlogen die de Verenigde Staten zijn begonnen na de terreuraanslagen van 11 september 2001, hebben aan zeker 225.000 mensen het leven gekost. Ongeveer 365.000 mensen zijn gewond geraakt en bijna 8 miljoen mensen uit Irak, Afghanistan en Pakistan zijn op de vlucht geslagen.

Dat hebben wetenschappers van de Amerikaanse Brown Universiteit berekend. Vooral burgers lijden onder het geweld. In Irak en Afghanistan zijn zeker 137.000 burgers omgekomen, aldus de "zeer voorzichtige schatting'' van de onderzoekers. De kosten van de strijd kunnen oplopen tot 4,4 biljoen dollar (3 biljoen euro).

Eigenlijk is oorlog voeren behoorlijk primitief en totaal nutteloos. Alleen als je aangevallen wordt mag je je verdedigen. Het leger is er voor de dommen. Je moet wel een ontzettend domme eikel zijn om voor de eigen vlag een ander land aan te vallen. Wat levert dat in gods naam op? Oorlog is destructief. Soldaten zijn overwegend domme mensen die opgeleid worden om zoveel mogelijk dood en verderf te zaaien en veel schade aan te richten. Godsamme wat beweegt dat soort mensen? Om te luisteren naar een politiek leider die een andere natie of volk de oorlog verklaard. Als je daar gehoor aan geeft ben je niet goed wijs.

mark61
03-07-11, 00:54
De meeste slachtoffers zijn gemaakt door de dappere moedjaheddin, in naam van Allah.

Die slachtoffers zitten niet in deze getallen. Dan komen er zo nog honderdduizenden mensen bij.

tanger'73
03-07-11, 00:57
3 biljoen euro. Had je fantastische projecten mee kunnen financieren.



onderwijl en tot op heden kan het Pentagon toevallig $2,3 triljoen nergens traceren.

Mark
04-07-11, 09:44
Stel dat de U.S.A niet ingregrepen had in WO 2 ?
Dan zat jij hier niet veilig te typen , en dat ze miljarden levens hebben gred vergeet je ook gemaks halve .
En dan nog ff dit de V.S is de grootse smeltkroes van verschillende mensen , blank ,bruin , gelovig of ongelovig er wonen zowel MOSLIMS als Christenen, of je het leuk vind of niet maar al deze mensen zijn AMERIKANAN en vormen zamen de tot nu toe machtigste een heid in het mensdom ooit .
MET DE MEESTE UITVINDINGEN OP HUN NAAM .ook dat nog !
De AMERIKANNEN heben de wereld veranderd of je het leuk vind of niet .
Ga maar ff na wat er zonder hun niet was ?
Geen land is ideaal verre van dat maar wat wou jij dan ?
:rolleyes:

De meeste uitvindingen zijn van europeanen. de VS heeft hun space program met ex nazi geleerden opgezet. Ze hebben al hun kennis uit Europa. Alleen is het daar goed geimplementeert door hun economische systeem.

Verder moet je niet denken dat ik het eens ben omdat ik een bericht plaats )

als laatste: als de VS niet hadden ingegrepen en de nazis nu de baas zouden zijn in NL dan denk ik dat ik een van de weinige prikkers hier zou zijn die nog rustig door kon typen.

The_Grand_Wazoo
04-07-11, 09:48
Stel dat de U.S.A niet ingregrepen had in WO 2 ?
Dan zat jij hier niet veilig te typen , en dat ze miljarden levens hebben gred vergeet je ook gemaks halve .


Dat wordt niet vergeten ... maar is zo ontzettend irrelevant in deze.

Kortman
05-07-11, 00:30
De meeste uitvindingen zijn van europeanen. de VS heeft hun space program met ex nazi geleerden opgezet. Ze hebben al hun kennis uit Europa. Alleen is het daar goed geimplementeert door hun economische systeem.

Verder moet je niet denken dat ik het eens ben omdat ik een bericht plaats )

als laatste: als de VS niet hadden ingegrepen en de nazis nu de baas zouden zijn in NL dan denk ik dat ik een van de weinige prikkers hier zou zijn die nog rustig door kon typen.

Dat laaste kan ik ook hoogst waarschijnlijk zeggen omdat ik aan de zgn (edelgermaanse normen voldoe *).
VERDER:
Goed gezien en de ook Duitsers juist ja ook die wonen in de V.S ,
je doeld zeker op de raketten en de A-bom , daar was Nazie Duitsland indd verder mee noodgedwongen zagen ze al in 1941 dat een vernietigings wapen alleen de overwinning kon betekenen ,
en dat was toen de U.S.A de oorlog aan Nazie Duitsland verklaarde

*) Adolf Hitler :Hij wenste een nieuw ras van wat Edelgermanen werd genoemd. Als voorbeeld nam hij het archetype van de Scandinaviers.
Deze idioterie ging zelfs zover dat er maten van de schedel omvang etc werden gemeten