PDA

Bekijk Volledige Versie : There will be no Palestinian State



Sallahddin
02-07-11, 20:40
"Sacred Mantras" by israeli Uri Avnery

Source : antiwar.com ,June 27,2011

Sacred Mantras by Uri Avnery -- Antiwar.com (http://original.antiwar.com/avnery/2011/06/26/sacred-mantras/)
Gepost via http://m.maroc.nl

David vs Goliath
02-07-11, 22:38
There will be no jewish state either in the future
Gepost via http://m.maroc.nl

Eric de Blois
02-07-11, 22:45
There will be no jewish state either in the future


Ik vind dat er voor beide volken een staat moet kunnen zijn. Twee staten voor twee volken. Van elkaar gescheiden met een potdichte grens ertussen. Lijkt mij een goede oplossing. Palestijnen hebben recht op een eigen land, netals de joden.

David vs Goliath
02-07-11, 22:50
Ik vind dat er voor beide volken een staat moet kunnen zijn. Twee staten voor twee volken. Van elkaar gescheiden met een potdichte grens ertussen. Lijkt mij een goede oplossing. Palestijnen hebben recht op een eigen land, netals de joden.

Did u read the above mentioned article of israeli Uri Avnery ? do not think so , so , bye
Gepost via http://m.maroc.nl

Eric de Blois
02-07-11, 23:04
Did u read the above mentioned article of israeli Uri Avnery ? do not think so , so , bye
Gepost via http://m.maroc.nl

Van iemand die onder zijn digitale bivakmuts het zinnetje: 'anti-israël' heeft staan lees ik geen plaksels. Verder heb ik gelijk: beide volken hebben recht op een eigen staat. De wereld is van iedereen, dus ook van palestijnen, dus ook van joden. Samen kunnen en willen ze niet. Dan maar twee staten, met een stevige muur ertussen. Goed he!

Ik reageer alleen op deze bagger:

There will be no jewish state either in the future

Denk je dat achterlijkheid het kan winnen van technologische perfectie?

Harts intelligentie
02-07-11, 23:55
Van iemand die onder zijn digitale bivakmuts het zinnetje: 'anti-israël' heeft staan lees ik geen plaksels. Verder heb ik gelijk: beide volken hebben recht op een eigen staat. De wereld is van iedereen, dus ook van palestijnen, dus ook van joden. Samen kunnen en willen ze niet. Dan maar twee staten, met een stevige muur ertussen. Goed he!

Ik reageer alleen op deze bagger:

There will be no jewish state either in the future

Denk je dat achterlijkheid het kan winnen van technologische perfectie?

haha

je hebt die artikel dus niet gelezen, zie ik , dan kan je veder de context van mijn woorden & ironie niet snappen

Hoe kan men bovendien enige zinvolle discussie aangaan met iemand die zegt "verder heb ik gelijk " haha

nou, je hebt gelijk dan , al moet ik het zelf zeggen dan , sorry dat ik het zeg , ik moet het eigenlijk aan je overlaten : je weet het al beter zoals geen ander , je had het al zelf gezegd ,zo = heb je dus gelijk haha

over achterlijkheid gesproken, zeg , ironisch genoeg haha
Gepost via http://m.maroc.nl

Eric de Blois
03-07-11, 00:12
haha

je hebt die artikel dus niet gelezen, zie ik , dan kan je veder de context van mijn woorden & ironie niet snappen


Welke 'mijn woorden'? Die van Harts intelligentie of van Sallahddin? Jij hebt dus meerdere nick's. Waarom, wat is de toegevoegde waarde daarvan?


"Sacred Mantras" by israeli Uri Avnery

Source : antiwar.com ,June 27,2011


Ik reageer 'niet' op het stukje, maar op de zin van David vs Goliath (post #2) die zegt:
"There will be no jewish state either in the future"

Dat is duidelijk voor wie post #3 leest. Ik heb geen zin om op een link te klikken, dit is het forum en daar moet je het maar mee doen. Als je wat te zeggen hebt, plak iets, of beter nog: zeg het in je eigen woorden.
Doe ik ook.

Harts intelligentie
03-07-11, 02:18
Welke 'mijn woorden'? Die van Harts intelligentie of van Sallahddin? Jij hebt dus meerdere nick's. Waarom, wat is de toegevoegde waarde daarvan?



Ik reageer 'niet' op het stukje, maar op de zin van David vs Goliath (post #2) die zegt:
"There will be no jewish state either in the future"

Dat is duidelijk voor wie post #3 leest. Ik heb geen zin om op een link te klikken, dit is het forum en daar moet je het maar mee doen. Als je wat te zeggen hebt, plak iets, of beter nog: zeg het in je eigen woorden.
Doe ik ook.

haha

Thanks anyway , no time left , sorry

daaaggg, jongen :zwaai:
Gepost via http://m.maroc.nl

Sallahddin
03-07-11, 15:27
Welke 'mijn woorden'? Die van Harts intelligentie of van Sallahddin? Jij hebt dus meerdere nick's. Waarom, wat is de toegevoegde waarde daarvan?



Ik reageer 'niet' op het stukje, maar op de zin van David vs Goliath (post #2) die zegt:
"There will be no jewish state either in the future"

Dat is duidelijk voor wie post #3 leest. Ik heb geen zin om op een link te klikken, dit is het forum en daar moet je het maar mee doen. Als je wat te zeggen hebt, plak iets, of beter nog: zeg het in je eigen woorden.
Doe ik ook.

:lol:

justus
03-07-11, 16:24
Van iemand die onder zijn digitale bivakmuts het zinnetje: 'anti-israël' heeft staan lees ik geen plaksels. Verder heb ik gelijk: beide volken hebben recht op een eigen staat. De wereld is van iedereen, dus ook van palestijnen, dus ook van joden. Samen kunnen en willen ze niet. Dan maar twee staten, met een stevige muur ertussen. Goed he!

Ik reageer alleen op deze bagger:

There will be no jewish state either in the future

Denk je dat achterlijkheid het kan winnen van technologische perfectie?

het trieste nu juist is dat israel zichzelf uitroept tot staat en dat mag en als de palestijnen dat doen dan mag dat van israel niet....typisch joods...

Sallahddin
03-07-11, 17:39
het trieste nu juist is dat israel zichzelf uitroept tot staat en dat mag en als de palestijnen dat doen dan mag dat van israel niet....typisch joods...

israel PM netanyahu had declared recently that "the conflict is insoluble " : read the above mentioned topic's article in that regard

israel has no intention of granting palestininas their national rights , netanyahu had even refused recently the 2-state-solution within the frontiers of 1967 , 2-sate -solution within the frontiers of 1967 even Hamas agrees with , so

Slinger
03-07-11, 18:08
israel PM netanyahu had declared recently that "the conflict is insoluble " : read the above mentioned topic's article in that regard

israel has no intention of granting palestininas their national rights , netanyahu had even refused recently the 2-state-solution within the frontiers of 1967 , 2-sate -solution within the frontiers of 1967 even Hamas agrees with , so

Een overeenkomst op grond van de grenzen van 1967 is niet meer realistisch.

We zijn inmiddels meer dan veertig jaar verder, slimmerik.

Time waits for no one.

David vs Goliath
03-07-11, 21:18
Een overeenkomst op grond van de grenzen van 1967 is niet meer realistisch.

We zijn inmiddels meer dan veertig jaar verder, slimmerik.

Time waits for no one.
Ik heb een goede raad voor jou: leer het Wilhelmus of ga terug naar waar je vandaan komt.

Luister even , vies laffe flikker ; mmijn geduld met je raakt wel op


Inderdaad, vooral vanaf de zevende eeuw.

wil je eens ophouden met deze kinderachtig idioot rhetorisch niets zeggend gedoe of moet ik boos op je worden ? haha

Inhoudelijk to the point reageren of wegwezen graag , heb ik geen zin in deze idioties van je , deal ?

Slinger
04-07-11, 08:13
Luister even , vies laffe flikker ; mmijn geduld met je raakt wel op



wil je eens ophouden met deze kinderachtig idioot rhetorisch niets zeggend gedoe of moet ik boos op je worden ? haha

Inhoudelijk to the point reageren of wegwezen graag , heb ik geen zin in deze idioties van je , deal ?

Het feit dat je boos wordt geeft aan dat mijn reacties zeer tothepoint zijn.

Deal with it, hahaha.

super ick
04-07-11, 09:40
Did u read the above mentioned article of israeli Uri Avnery ? do not think so , so , bye
Gepost via http://m.maroc.nl

I.p.v. proberen de gelijkgestemden te bereiken, want die zijn er ook veel in Israel plaats jij iedere keer uitspraken en meningen van allerlei hardliners.

Inmiddels kan jij geen deel meer uitmaken van de oplossing maar ben je een deel van het probleem geworden. een onverzettelijke hater.

knuppeltje
04-07-11, 10:22
I.p.v. proberen de gelijkgestemden te bereiken, want die zijn er ook veel in Israel.

Dat klopt. Het merendeel van de joodse Israëliers wil geen onafhankelijke Palestijnse staat. Hebben ze ook nooit gewild.

Slinger
04-07-11, 10:37
Dat klopt. Het merendeel van de joodse Israëliers wil geen onafhankelijke Palestijnse staat. Hebben ze ook nooit gewild.

Als de Palestijnen ophouden met geweld te gebruiken tegen Israël, dan willen ze het wel.

H.P.Pas
04-07-11, 10:57
Als de Palestijnen ophouden met geweld te gebruiken tegen Israël, dan willen ze het wel.

Weet je dat wel zeker ?
Zoja, waar heb je die zekerheid vandaan ?

The_Grand_Wazoo
04-07-11, 11:21
Een overeenkomst op grond van de grenzen van 1967 is niet meer realistisch.

We zijn inmiddels meer dan veertig jaar verder, slimmerik.

Time waits for no one.

Nee en dat is volledig terug te voeren op het beleid van de staat Israel. Dat is de grond geweest voor de welwillende opstelling tegenover de kolonisten beweging, het bouwen van de muur op grondgebied van anderen en de, door het eigen hoger gerechtahof bekritiseerde maar desondanks vrolijk doorgevoerde huisvestingsbeleid in Oost-Jeruzalem.
Je kunt de Palestijnen veel verwijten, maar het landjepik komt toch echt maar van een kant.

knuppeltje
04-07-11, 12:27
Als de Palestijnen ophouden met geweld te gebruiken tegen Israël, dan willen ze het wel.

Nee, dat hebben ze nooit gewild en daarop is altijd hun politiek beleid op afgesteld.

Israël heeft zelf nog nooit de grenzen van 1967 aangeboden indien de Palestijnen zouden stoppen met het toepassen van geweld tegen Israël en de staat Israël zouden erkennen.

Sterker nog: Israël heeft dit gedoe heel hard nodig om de aandacht van de binnenlandse instabiliteit en het nog hopenlozer lot voor de vele miljoenen niet geregistreerden aanwezige Palestijnen af te leiden. Deze laatsten, waarvan velen, ook al woonden hun families aantoonbaar generaties voor de uitroeping van de staat Israël in Palestina, maar op de vlucht gingen naar andere Palestijnse dorpen in Palestina toen het Israëlische leger in 19447 meer dan 400 Palestijnse dorpen met de grond gelijk maakte, hebben nooit het recht op het Israëlische staatsburgerschap gekregen, ook hun kinderen niet. Zij hebben praktisch geen enkele rechten en vallen nog steeds onder het militair gezag.

Daarnaast werd in Israël, nadat het hele land in kaart werd gebracht, in 1965 de Wet op Huisvesting en Ruimtelijke Ordening aangenomen, waarbij slechts 123 van alle Palestijnse gemeenschappen in Israël als zodanig werden erkend. Nog steeds hebben de Palestijnse bewoners van al die niet erkende Palestijnse gemeenschappen geen rechten waar dan ook op en vallen ook zij onder het militair gezag.

Iedereen, waar ter wereld ook, die een joodse grootmoeder heeft, heeft recht op het Israëlische staatsburgerschap en daarmee het recht zich in Israël te vestigen, het wordt zelfs aangemoedigd.
Maar miljoenen Palestijnen in Israël, die er geboren zijn en wiens families er, duidelijk aantoonbaar met eigendomsaktes, al vele generaties woonden voor de uitroeping van de Israëlische staat, hebben blijkbaar nog steeds geen recht op dat staatsburgerschap of wat dan ook. Zij worden als illegalen behandeld en zijn zoals gezegd, praktisch rechtenloos.
Over het recht op terugkeer, als is het naar de bezette gebieden, van de Palestijnse vluchtelingen die naar andere landen vluchtten, hebben we het dan nog niet eens gehad.

Nog steeds geldt in Israël de in 1948 aangenomen wet die zegt dat van elke Palestijn die vlucht en enige maanden wegblijft, al zijn achtergelaten bezittingen, inclusief banktegoeden dus, aan de staat vervallen en alleen voor joodse doelen mogen worden aangewend, welk aanwenden door het Joods Nationaal Fonds gebeurt.

Palestijnen in Israël die met iemand uit de Westbank willen trouwen, kunnen hun vrouw niet naar Israël halen maar moeten maar naar de Westbank verhuizen.

Heden ten dagen is alle nog voor bebouwing beschikbare grond in Israël meer dan 90 procent in Joodse handen. Hetzij van de staat, joodse burgers of van het Joods Nationaal Fonds. De Palestijnen worden hiedoor op de zelfde manier noodgedwongen opgehokt als hier de dieren in een verouderde biostal, met alle gevolgen van dien.

A_K_A
04-07-11, 12:31
Een overeenkomst op grond van de grenzen van 1967 is niet meer realistisch.

We zijn inmiddels meer dan veertig jaar verder, slimmerik.

Time waits for no one.

Ik wist niet dat verjaring van toepassing was op illegale bezetting.

Slinger
04-07-11, 12:33
Ik wist niet dat verjaring van toepassing was op illegale bezetting.

Ja, wat dacht je? Situaties veranderen. Of wil jij soms alles terugbrengen in de staat van de eerste scheppingsdag.

A_K_A
04-07-11, 12:35
Ja, wat dacht je? Situaties veranderen. Of wil jij soms alles terugbrengen in de staat van de eerste scheppingsdag.

Een begin zou zijn om te erkennen dat het onrecht is.

H.P.Pas
04-07-11, 12:37
Ik wist niet dat verjaring van toepassing was op illegale bezetting.

Gelukkig wel. Met mogelijke uitzondering van Iran en China kun je anders alle bestaande staten opheffen.

Slinger
04-07-11, 12:39
Een begin zou zijn om te erkennen dat het onrecht is.

Ok, begin dan maar met de Jordaanse aanval op Israël in 1967.

Slinger
04-07-11, 12:42
Gelukkig wel. Met mogelijke uitzondering van Iran en China kun je anders alle bestaande staten opheffen.

Ook die. China is ook veroverd, namelijk door de commnisten op de Kwo-min-tang van Tsjang-Kai-Tsjek. En wat dacht je van Tibet en Mantsjoerije?

En Iran is natuurlijk veroverd en bezet door de islamitische legers in de zevende eeuw.

A_K_A
04-07-11, 12:44
Gelukkig wel. Met mogelijke uitzondering van Iran en China kun je anders alle bestaande staten opheffen.

Alleen is deze illegale bezetting nog gaande.

H.P.Pas
04-07-11, 13:20
Alleen is deze illegale bezetting nog gaande.

De Bantoes zitten nog steeds in Zuid-Afrika, de Ariërs in India, de Maleiers op Madagaskar, de Europeanen in Amerika, de Normandiers (die eigenlijk in Denemaken thuishoren) in Engeland, de Schotten in Noord-Ierland, de Turken in Klein-Azië, de Arabieren in Noord-Afrika, de Fransen in de Elsas, de Franken in Bretagne, de Javanen op Bali, de Hongaren, de Russen, de.........
Legaal of illegaal is historisch een kwestie van tijd en gewenning.

Harts intelligentie
05-07-11, 00:44
De Bantoes zitten nog steeds in Zuid-Afrika, de Ariërs in India, de Maleiers op Madagaskar, de Europeanen in Amerika, de Normandiers (die eigenlijk in Denemaken thuishoren) in Engeland, de Schotten in Noord-Ierland, de Turken in Klein-Azië, de Arabieren in Noord-Afrika, de Fransen in de Elsas, de Franken in Bretagne, de Javanen op Bali, de Hongaren, de Russen, de.........
Legaal of illegaal is historisch een kwestie van tijd en gewenning.

Bagatallizering & rechtvaardiging van onrecht

Might is right , volgens je

Tijd kan nooit onrecht recht maken = onrecht verjaart nooit

onrecht went nooit , wordt soms vergeten, soms getolereerd , soms doorgeslikt ,.....maar went nooit

onrecht blijft onrecht al zou de heel wereld dat plegen

onrecht kent ook relatieve gradaties

onrecht kan nooit recht worden

..................onrecht kan nooit door onrecht ongedaan worden



onrecht van de nazis met betrekking tot joden kan nooit de onrecht rechtvaardigen van de zionazis met betrekking tot palestijnen & anderen

..........

super ick
05-07-11, 07:46
Ok, begin dan maar met de Jordaanse aanval op Israël in 1967.

Nu komen de verhalen dat Israel de agressor was...........

knuppeltje
05-07-11, 08:45
Nu komen de verhalen dat Israel de agressor was...........

In dit geval zou dat wel kloppen. Slinger verdraait ook hier weer de waarheid, die gast is wat dat betreft echt ziek.

En de waarheid is dat is Israël de blokkade van de Rode Zee door Egypte totaal nodeloos aangreep om een oorlog tegen Egypte te verginnen. Die blokkade was niet eens tegen Israël gericht en werd door iets heel anders veroorzaakt. Tenzij ook jij niet gelooft wat Mosje Dayan er enige jaren later in een persinterview over zei.


Nasser wist dat hij niet zou gaan aanvallen, wij wisten ook dat Nasser niet zou gaan aanvallen, maar het kwam ons wel even goed uit. Aldus Mosje Dayan, en die kon het weten.

Met andere woorden, ze hadden gewoon een smoesje nodig om Egypte eens flink aan te pakken.

De waarheid is ook dat Egypte met Jordanië een verdrag had afgesloten of het elkaar te hulp schieten indien een van beide landen zou worden aangevallen. Jordanië deed dus mee nadat Israël Egypte had aangevallen.
Het lag dus allemaal heel anders dan onze hypocriete leugenaar, Slinger, ons wil doen geloven. Dat jij daar nog intrapt.

DNA
05-07-11, 15:56
I.p.v. proberen de gelijkgestemden te bereiken, want die zijn er ook veel in Israel plaats jij iedere keer uitspraken en meningen van allerlei hardliners.

Inmiddels kan jij geen deel meer uitmaken van de oplossing maar ben je een deel van het probleem geworden. een onverzettelijke hater.

Did u at least read that article? , i do not think so ,let alone that u would have thought about it

The writer of the above mentioned article of this topic = israeli Uri Avnery is a well internationally respected peace activist , a former member of the israeli parliament = the knesset , a former ex-militairy , a writer , an atheist zionist ,the first israeli zionist ever to meet Arafat when the latter was a taboo in israel because he was considered as a terrroist ,Avnery as a columinst in many credible sites & elsewhere like : antiwar. com

Antiwar.com (http://www.antiwar.com)

CounterPunch: Tells the Facts, Names the Names (http://www.counterpunch.com)

Home / World Wide / Europe - Media Monitors Network (MMN) (http://www.mediamonitors.net)

P.S.: israeli Uri Avnery was mentioning proven historic & other facts concerning the jewish - palestinian conflict , so = try to prove him wrong if u can instead of this above mentioned rhetorical non-sense of urs

DNA
05-07-11, 16:12
Nu komen de verhalen dat Israel de agressor was...........


who occupies who ? israel or the palestinians = that's no question obviously = israel is the occuppying force , not to mention the zionist war crimes, crimes against humanity , genocides , violations of human rights , violations of the so-called international law, violations of the Geneva convention, violations of the so many UN resolutions .....for more than 60 years now

resistance in all forms & shapes is an internationally recognized legetimate human right against occupation

see the previous European resistances against the German ...nazis for example

u are blaming the victim = criminilizing the victim & victimizing the criminal , it's like u are saying that the European resistances or the jews, homos , gispsies , ...were the criminal aggressors haha, not the German nazis

it's like saying that jews were not only the aggressors but also had actually deserved what happened to them under the German nazis

congratulations

DNA
06-07-11, 00:07
Nu komen de verhalen dat Israel de agressor was...........


haha vervolg :

:lol: :lole: je bent zo' n belachelijk idioot , echt om erom te huilen :huil: :lol:

super ick
06-07-11, 09:39
haha vervolg :

:lol: :lole: je bent zo' n belachelijk idioot , echt om erom te huilen :huil: :lol:

Ik heb ook respect voor jou, bedankt.

Lul.

super ick
06-07-11, 09:54
In dit geval zou dat wel kloppen. Slinger verdraait ook hier weer de waarheid, die gast is wat dat betreft echt ziek.

En de waarheid is dat is Israël de blokkade van de Rode Zee door Egypte totaal nodeloos aangreep om een oorlog tegen Egypte te verginnen. Die blokkade was niet eens tegen Israël gericht en werd door iets heel anders veroorzaakt. Tenzij ook jij niet gelooft wat Mosje Dayan er enige jaren later in een persinterview over zei.

Aldus Mosje Dayan, en die kon het weten.

Met andere woorden, ze hadden gewoon een smoesje nodig om Egypte eens flink aan te pakken.

De waarheid is ook dat Egypte met Jordanië een verdrag had afgesloten of het elkaar te hulp schieten indien een van beide landen zou worden aangevallen. Jordanië deed dus mee nadat Israël Egypte had aangevallen.
Het lag dus allemaal heel anders dan onze hypocriete leugenaar, Slinger, ons wil doen geloven. Dat jij daar nog intrapt.

Die woorden heb ik wel meer gelezen maar zijn op meerdere manieren uit te leggen.
Legers stonden al aan de grens waren al gemobiliseerd. Dat was niet voor de kat zijn viool.
Bovendien maakt een kat in het nauw rare sprongen. Drijf de kat net zover in een hoek en hij zou je krabben/aanvallen. Zonder dat je hem aangeraakt hebt.

Let's face is. Terecht of onterecht Israel is er en ontbind zichzelf niet. De omgeving is zeer vijandig. Ieder teken van ontspanning wordt wel door 1 of andere belanghebbende, aan welke kant dan ook, de grond in getrapt.
Zo blijven de gewelddadige reacties aan de gang.

BTW, als de militaire verhouding andersom was geweest was ISrael direct al van de kaart geveegd.
Verder is het een ver van mijn bed show. Ik irriteer mij alleen een beetje aan de gasten die het van 1 kant bekijken.

IN het GAzatopic werd ik ook al afgezeken omdat ik de onderdrukking van de bevolking door Hamas aanhaalde. Kwaadaardige leugenaar werd ik genoemd. Toen melde zich die prikker die er regelmatig komt en nu in die Gazavloot zit die e.e.a. bevestigde. Toen hoorde ik ook niets meer.

Palestijnen hebben recht op een eigen staat net als Koerden. In het verleden zijn daar verdragen over gesloten en die moeten nageleefd worden. Geen geneuzel meer met nederzettingen en ander landjepik. Geef de Palestijnen hun kans, zonder blokkades en tegenwerking, een eigen staat levensvatbaar te maken. ZIj hebben intern al problemen genoeg daar hebben ze niemand anders voor nodig.

knuppeltje
06-07-11, 11:06
Die woorden heb ik wel meer gelezen maar zijn op meerdere manieren uit te leggen.

Bovendien maakt een kat in het nauw rare sprongen.

BTW, als de militaire verhouding andersom was geweest was ISrael direct al van de kaart geveegd.

Palestijnen hebben recht op een eigen staat net als Koerden.

Ik geloof toch maar Mosje Dayan. Ook Abba Eban, destijds minister van Buitenlandse Zaken in Israël, heeft zich er later op een zelfde wijze over uitgelaten als Mosje Dayan.

Allen was de kat deze keer niet in het nauw. Maar het kwam even goed uit, aldus Dayan.

Dat zou heel goed kunnen, maar dat was dus helemaal niet het geval en iedereen die erbij betrokken was wist dat.

Dat is wel makkelijk roepen, maar het zal dus niet meer gebeuren. Zou ook niet hoeven, een eenstaat kan ook, en dat zal het dan ook wel worden.

Het probleem is dat heden ten dagen er al vele miljoenen Palestijnen in Israël volledig onterecht als ielegalen worden beschouwd en ook zo worden behandeld, zoals ik hierboven al enigzins heb beschreven. Het ziet er dan ook naar uit dat dat dan in de nu nog bezette gebieden ook gaat gebeuren, zover dat niet nu al gebeurt. Het doel is en blijft nog steeds een Palestijnen rein Eretz Israël. Wie dat niet ziet is stekeblind.

Abu_Hurayrah
06-07-11, 12:00
Palestijnen hebben recht op een eigen staat net als Koerden.

Koerden wonen niet al eeuwen lang in "niemandsland", Palestijnen "wel".

Westerlingen houden van linealen lijkt het wel.

super ick
06-07-11, 15:57
Koerden wonen niet al eeuwen lang in "niemandsland", Palestijnen "wel".

Westerlingen houden van linealen lijkt het wel.

Oke, Koerden mogen onderdrukt blijven. Ze zijn zowiezo niet interessant genoeg.

Abu_Hurayrah
06-07-11, 16:27
Oke, Koerden mogen onderdrukt blijven. Ze zijn zowiezo niet interessant genoeg.

Koerden moeten de leider gehoorzamen in wat gehoorzaamheid aan Allah betekent. Simple as that.

Shaykh ibn Taymiyyah is één van de meest beroemde Koerd op de aardbol, bij gezaghebbende islamitische hooggeleerden.

Hoe bedoel je onderdrukking?

Abu_Hurayrah
09-07-11, 08:48
The legitimacy of almost every state on the continent rests wholly on the lines drawn of the map by 19th-century European colonialists.

Bron: Editorial: A country is born - Arab News (http://arabnews.com/opinion/editorial/article468708.ece)