PDA

Bekijk Volledige Versie : Indiase minister noemt homoseksualiteit een ziekte, activisten reageren woedend



Eric de Blois
05-07-11, 17:00
Indiase minister noemt homoseksualiteit een ziekte, activisten reageren woedend

Redactie − 05/07/11

Bron: TROUW (http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buitenland/article/detail/2461864/2011/07/05/Indiase-minister-noemt-homoseksualiteit-een-ziekte-activisten-reageren-woedend.dhtml)

http://static3.trouw.nl/static/photo/2011/12/2/12/20110705095746/media_xl_884937.jpg

Toeschouwers in New Delhi in India kijken vrijdag naar een optreden tijdens de viering van het legaliseren van homoseksualiteit twee jaar geleden. © ap

Indiase activisten voor homorechten hebben vandaag woedend gereageerd op uitlatingen van de minister van Gezondheid. Hij noemt homoseksualiteit een onnatuurlijke 'ziekte' uit het westen.

Minister Ghulam Nabi Azad sprak gisteren op een conferentie over HIV en AIDS. Hij verwoordde toen het standpunt van het conservatieve land dat homoseksualiteit uit het westen is geïmporteerd. 'Helaas heeft de ziekte ook ons land bereikt', aldus de minister. 'De ziekte waarbij een man seks heeft met een andere man. Dat is volkomen onnatuurlijk en zou niet moeten gebeuren, maar het gebeurt toch.'

'Hij moet direct zijn excuus aanbieden. Hij heeft de hele homogemeenschap beledigd', zei Mohnish Kabir Malhotra, homoactivist en schrijver.

Volgens de homorechtenorganisatie NAZ India zijn de uitspraken zeer verontrustend uit de mond van de minister van gezondheid van een land dat vecht tegen HIV. 'Deze uitlatingen helpen niemand. Het gaat zeker niet helpen in ons gevecht tegen HIV', aldus de voorzitter van de organisatie tegen persbureau AP.

Zo'n 2,5 miljoen mensen in India zijn besmet met HIV, meer dan in elk ander Aziatisch land.

Eric de Blois
05-07-11, 21:23
Homoseksualiteit is een ziekte die uit het westen komt en is besmettelijk.

Dat zulke uitspraken zijn gedaan door een 'minister van gezondheid', bewijst nog eens hoe onderontwikkeld dit land in feite is.

Ooit ben ik (1979) in India en Nepal op vakantie geweest. Dat was een grote teleurstelling. Wat een smerig land is India. Toen de deur van het vliegtuig openging rook je de stank van Delhi al. Een vreselijk opdringerig en onbeschoft volk ook. Je kunt niet rustig in de trein zitten als vrouw zonder door een groep mannen te worden omringt die een gesprek met je aangaan. Ik zag dat bij een meisje in onze groep. Het verkeer is een ellende. Ze kunnen hun poten niet van de claxon afhouden. En in een bocht inhalen is ook de norm. Je kunt nergens rustig lopen zonder dat ze komen bedelen. Het is overal smerig, daarom stinkt het overal. Je moet ontzettend uitkijken niet ergens in de stront te trappen. Ongemanierd en brutaal volk. Het is overal duwen en vooral geen rekening houden met anderen. Vooral in het verkeer. Daarom vallen daar ook zoveel doden in het verkeer. Toen ik een foto wilde maken op de luchthaven van wat oude vliegtuigen, kwam er meteen een militair op mij af om met vreemde handgebaren mij weg te jagen. Alsof die oude troep nog een militair geheim kan bevatten. Nooit meer India wat mij betreft. Alhoewel ik vrienden heb - in Nederland - die helemaal dol zijn op dat land. Ik kan mij daar niet bij voorstellen.

Joesoef
05-07-11, 21:30
Zou zomaar kunnen dat er in die 30 jaar een paar dingen zijn verbeterd......

Eric de Blois
05-07-11, 21:59
Zou zomaar kunnen dat er in die 30 jaar een paar dingen zijn verbeterd......

Ja, in 2009 werd een metro lijn gebouwd, waarvan het viaduct zomaar instortte. Hoe kan dat nou? Al rijden er thans ook moderne westerse auto's, het verkeer is nog steeds een ongelooflijke chaos. Dat kan ook niet anders, als de wegen niet berekent zijn op de verkeersstromen, de regels onder de maat zijn, het toezicht daarop corrupt is etc.

Daarom ben ik ook helemaal niet verbaasd zo'n machistische, anti-westerse, homofobe uitspraak te horen uit de mond van een minister uit dat chaotische land. Een land waarvan de bewoners alles maar op straat pleuren, in de rivier dumpen. Het heeft meer weg van een grote vuilnisbelt dan van een land in ontwikkeling. Een HSL in india is gewoon een vlag op een modderschuit. Je moet geen high-tech spul kopen, maar beginnen bij de basis. Het probleem van india is een cultureel probleem, dat maskeer je niet met een BMW, een ICE treinstel of een A380 om maar wat te noemen. De ellende zit tussen de oren van al die mensen die elkaar geen ruimte geven en al toeterend zich door de massa een weg banen. Dat komt niet snel goed.

mark61
05-07-11, 23:48
De imbeciel kent zijn eigen land niet. Blijkbaar ook geen kennis van de oude geschriften. Zeker omdat ie moslim is.

Mark
06-07-11, 08:22
kamasutra mag nie meer?

marces
06-07-11, 09:40
De domheid regeert

knuppeltje
06-07-11, 11:14
De domheid regeert

Helaas bij hele volksstammen.

marces
06-07-11, 11:28
Helaas bij hele volksstammen.

stelletje homo's

tanger'73
06-07-11, 14:49
Ja, in 2009 werd een metro lijn gebouwd, waarvan het viaduct zomaar instortte. Hoe kan dat nou? Al rijden er thans ook moderne westerse auto's, het verkeer is nog steeds een ongelooflijke chaos. Dat kan ook niet anders, als de wegen niet berekent zijn op de verkeersstromen, de regels onder de maat zijn, het toezicht daarop corrupt is etc.

Daarom ben ik ook helemaal niet verbaasd zo'n machistische, anti-westerse, homofobe uitspraak te horen uit de mond van een minister uit dat chaotische land. Een land waarvan de bewoners alles maar op straat pleuren, in de rivier dumpen. Het heeft meer weg van een grote vuilnisbelt dan van een land in ontwikkeling. Een HSL in india is gewoon een vlag op een modderschuit. Je moet geen high-tech spul kopen, maar beginnen bij de basis. Het probleem van india is een cultureel probleem, dat maskeer je niet met een BMW, een ICE treinstel of een A380 om maar wat te noemen. De ellende zit tussen de oren van al die mensen die elkaar geen ruimte geven en al toeterend zich door de massa een weg banen. Dat komt niet snel goed.


hsl in india, de spanning is te snijden. Wees gerust, de negatieve lading is afgeschermd.

YouTube - ‪The world's fastest and most horrible death‬‏

super ick
06-07-11, 16:17
Ze moeten hem eerst een poot uidraaien en daarna eruit flikkeren.

knuppeltje
07-07-11, 10:44
stelletje homo's

Ook jij kunt te ver gaan hè. :fplet:

The Alchemist
07-07-11, 15:41
Homoseksualiteit is een ziekte die uit het westen komt en is besmettelijk.

Dat zulke uitspraken zijn gedaan door een 'minister van gezondheid', bewijst nog eens hoe onderontwikkeld dit land in feite is.

Ooit ben ik (1979) in India en Nepal op vakantie geweest. Dat was een grote teleurstelling. Wat een smerig land is India. Toen de deur van het vliegtuig openging rook je de stank van Delhi al. Een vreselijk opdringerig en onbeschoft volk ook. Je kunt niet rustig in de trein zitten als vrouw zonder door een groep mannen te worden omringt die een gesprek met je aangaan. Ik zag dat bij een meisje in onze groep. Het verkeer is een ellende. Ze kunnen hun poten niet van de claxon afhouden. En in een bocht inhalen is ook de norm. Je kunt nergens rustig lopen zonder dat ze komen bedelen. Het is overal smerig, daarom stinkt het overal. Je moet ontzettend uitkijken niet ergens in de stront te trappen. Ongemanierd en brutaal volk. Het is overal duwen en vooral geen rekening houden met anderen. Vooral in het verkeer. Daarom vallen daar ook zoveel doden in het verkeer. Toen ik een foto wilde maken op de luchthaven van wat oude vliegtuigen, kwam er meteen een militair op mij af om met vreemde handgebaren mij weg te jagen. Alsof die oude troep nog een militair geheim kan bevatten. Nooit meer India wat mij betreft. Alhoewel ik vrienden heb - in Nederland - die helemaal dol zijn op dat land. Ik kan mij daar niet bij voorstellen.

the man is entitled to his own opinions , i do agree with him as religions & common sense do that homosexuality is a disgusting contagious disease that gotta be cured , so

Try to prove us wrong then without any empty rhetorics or "insults " but with waterproof arguments :tover:

P.S.: Acceptatie van homosexualiteit is van a-moreel ethisch materialistisch ideologisch aard & heeft bovendien niets moderns of progressiefs , laat staan iets waars of geods

homosexualiteit afwijzen verwerpelijk vinden of accepteren heeft dus wel te maken met ehiek , met zowel ethisch moreel referentiekaders als met "feiten" dus

Soldim
07-07-11, 16:32
P.S.: Acceptatie van homosexualiteit is van a-moreel ethisch materialistisch ideologisch aard & heeft bovendien niets moderns of progressiefs , laat staan iets waars of geods


Nee hoor. Acceptatie afwijzen is in-moreel en on-etisch. Zogenaamde bronnen die groeperingen aanmoedigen om homosexualiteit af te wijzen zijn on-etisch.

The Alchemist
07-07-11, 17:01
Nee hoor. Acceptatie afwijzen is in-moreel en on-etisch. Zogenaamde bronnen die groeperingen aanmoedigen om homosexualiteit af te wijzen zijn on-etisch.

haha

.............immoraal of onethisch volgens welke ethiek ? de jouwe of de onze ? haha

Jou eigen westerse ethiek is per definitie a-moreel

je snapt er niks van wat ik zei

Ik bedoel dat de overheersend liberaal ethiek is a-moreel = vindt dat noch goed noch slecht zouden bestaan als zodanig = acceptatie van homosexualiteit in deze liberaal a-moreel zin is dus slechts van materialistisch ideologisch a-moreel aard , meer niet

gaat ons niet aan , geloven we er niet in dus , onze ethiek is fundamenteel bijna totaal anders , dus

probeer eens achter te halen welke ethiek is de juiste dan ? = bijna een onmogelijk taak = moet je de desbetreffend ethics van binnen uit benaderen, & niet deze lethal thought error plegen = religieuze ethiek benaderen via de materialistisch seculaire ethiek

Good luck

BoerHarms
07-07-11, 18:13
Nee hoor. Acceptatie afwijzen is in-moreel en on-etisch. Zogenaamde bronnen die groeperingen aanmoedigen om homosexualiteit af te wijzen zijn on-etisch.

Neen Fout !!, dat zijn homo's die nog in de closet zitten en uit schaamte of angst voor hun omgeving niet uit de kast komen :)

Eric de Blois
07-07-11, 21:47
the man is entitled to his own opinions , i do agree with him as religions & common sense do that homosexuality is a disgusting contagious disease that gotta be cured , so

Waarom bevestig jij toch telkens weer vooroordelen over moslim's? Je maakt het wilders erg makkelijk. Je bevestigt het gelijk van wilders en veel andere van mijn landgenoten op dit specifieke punt. "disgusting contagious disease"


Try to prove us wrong then without any empty rhetorics or "insults " but with waterproof arguments

Insults? Ik heb tegen jou niet gezegd dat de islam een "disgusting contagious disease" is. Jij vindt wel dat jij anderen mag beledigen, maar wilt zelf gevrijwaard zijn daarvan? Durf jij te beweren dat homoseksualiteit besmettelijk is? Dat is geen argument maar een aangeleerde misvatting. Met je "waterproof arguments". Alsof jij in staat bent met argumenten te komen. Jij reutelt alleen op wat jou thuis is aangeleerd.



P.S.: Acceptatie van homosexualiteit is van a-moreel ethisch materialistisch ideologisch aard & heeft bovendien niets moderns of progressiefs , laat staan iets waars of geods

Jij draait gewoon een programma af, aangeleerd door je omgeving. Dat is inderdaad a-moreel. Jouw ideologie bestaat uit blindelings je leider volgen en kritiek daarop als belediging op te vatten, terwijl jezelf anderen diep zit te beledigen vanuit je blinde religieuze overtuiging.


homosexualiteit afwijzen verwerpelijk vinden of accepteren heeft dus wel te maken met ehiek , met zowel ethisch moreel referentiekaders als met "feiten" dus

Wat voor jouw feiten zijn, zijn in 'feite' geloofswaarheden. Over geloofswaarheden kun je moeilijk objectief discussiëren.

Ik doe nog een aanname:

Ik denk dat jou opvattingen gedeeld worden door de meeste moslim's. Hoe zie jij voor je dat de islam een gerespecteerde godsdienst zal worden in een land met een vrije seksuele cultuur als nederland? Dat zal ik niet meemaken denk ik.

A_K_A
07-07-11, 21:52
Misschien heeft ie niks tegen homo's, maar wel tegen homoseksualiteit.

Eric de Blois
07-07-11, 21:56
Misschien heeft ie niks tegen homo's, maar wel tegen homoseksualiteit.

Ja, net als wilders niets tegen moslim's heeft, maar tegen hun geloof. Kun je dat geloof ook afkoppelen van de gelovige dan? Ik zie niet in hoe je die twee praktisch kunt scheiden.

Saul
07-07-11, 21:58
Waarom bevestig jij toch telkens weer vooroordelen over moslim's? Je maakt het wilders erg makkelijk. Je bevestigt het gelijk van wilders en veel andere van mijn landgenoten op dit specifieke punt. "disgusting contagious disease"



Insults? Ik heb tegen jou niet gezegd dat de islam een "disgusting contagious disease" is. Jij vindt wel dat jij anderen mag beledigen, maar wilt zelf gevrijwaard zijn daarvan? Durf jij te beweren dat homoseksualiteit besmettelijk is? Dat is geen argument maar een aangeleerde misvatting. Met je "waterproof arguments". Alsof jij in staat bent met argumenten te komen. Jij reutelt alleen op wat jou thuis is aangeleerd.




Jij draait gewoon een programma af, aangeleerd door je omgeving. Dat is inderdaad a-moreel. Jouw ideologie bestaat uit blindelings je leider volgen en kritiek daarop als belediging op te vatten, terwijl jezelf anderen diep zit te beledigen vanuit je blinde religieuze overtuiging.



Wat voor jouw feiten zijn, zijn in 'feite' geloofswaarheden. Over geloofswaarheden kun je moeilijk objectief discussiëren.

Ik doe nog een aanname:

Ik denk dat jou opvattingen gedeeld worden door de meeste moslim's. Hoe zie jij voor je dat de islam een gerespecteerde godsdienst zal worden in een land met een vrije seksuele cultuur als nederland? Dat zal ik niet meemaken denk ik.

Zoek een leven aub., of zoek anders hulp.

Je praat nog net niet tegen jezelf, maar mensen zijn echt niet geïnteresseerd in je geleuter. :moe:

Eric de Blois
07-07-11, 22:01
Zoek een leven aub., of zoek anders hulp.

Je praat nog net niet tegen jezelf, maar mensen zijn echt niet geïnteresseerd in je geleuter. :moe:

Waarom heeft de ene prikker meer rechten dan de andere? Iemand die aangevallen wordt mag zich verdedigen.

"mensen zijn echt niet geïnteresseerd"

Eh... jij bent geen woordvoerder van de prikkers hier. Hoeveel vrienden heb jij hier?

Harts intelligentie
07-07-11, 23:58
Zoek een leven aub., of zoek anders hulp.

Je praat nog net niet tegen jezelf, maar mensen zijn echt niet geïnteresseerd in je geleuter. :moe:

negeer'm maar joh = hij is niet de moeite waard = valt er geen beginen aan om zijn belachelijk onzin te beaantwoorden

hij vindt dat zijn ethiek beter zou zijn dan ander ethiek zonder enig schrijntje van bewijs te leveren wat dat betreft = onmogelijk taak zelfs om aan te tonen dat de 1 ethiek beter zou zijn dan enig ander = geen kwestie van wetenschap maar wel van moraal = van goed & slecht althans

hij vindt dat andersdenkenden westerse denken, maatstaffen , moraal ethiek ...moeten omarmen op een onvoorwaardelijk manier haha ,anders zouden zij niet meer getolereerd worden haha

die idioot is te belachelijk voor woorden, echt

Saul
08-07-11, 00:00
Waarom heeft de ene prikker meer rechten dan de andere? Iemand die aangevallen wordt mag zich verdedigen.

"mensen zijn echt niet geïnteresseerd"

Eh... jij bent geen woordvoerder van de prikkers hier. Hoeveel vrienden heb jij hier?

Dat niemand serieus op je reageert zou eigenlijk al duidelijk genoeg moeten zijn. :hihi:

Nogmaals zoek een leven ouwe man, of zoek professionele psychologische hulp daar in Chili.

Harts intelligentie
08-07-11, 00:23
Zoek een leven aub., of zoek anders hulp.

Je praat nog net niet tegen jezelf, maar mensen zijn echt niet geïnteresseerd in je geleuter. :moe:

negeer'm maar gewoon joh = hij is niet de moeite waard = valt er geen beginen aan om zijn belachelijk onzin te beaantwoorden

hij vindt dat zijn ethiek beter zou zijn dan ander ethiek zonder enig schrijntje van bewijs te leveren wat dat betreft = onmogelijk taak zelfs om aan te tonen dat de 1 ethiek beter zou zijn dan enig ander = geen kwestie van wetenschap maar wel van moraal = van goed & slecht althans

hij vindt dat andersdenkenden westerse denken, maatstaffen , moraal ethiek ...moeten omarmen op een onvoorwaardelijk manier haha ,anders zouden zij niet meer getolereerd worden haha

die idioot is te belachelijk voor woorden, echt

Harts intelligentie
08-07-11, 00:24
Dat niemand serieus op je reageert zou eigenlijk al duidelijk genoeg moeten zijn. :hihi:

Nogmaals zoek een leven ouwe man, of zoek professionele psychologische hulp daar in Chili.

:lol:

mark61
08-07-11, 07:19
homosexualiteit afwijzen verwerpelijk vinden of accepteren heeft dus wel te maken met ehiek , met zowel ethisch moreel referentiekaders als met "feiten" dus

Nee, het is achterlijk en immoreel.

In India is het bovendien niet verboden en heb je al duizenden jaren hijra's (http://en.wikipedia.org/wiki/Hijra_%28South_Asia%29).

Lees maar es, goed voor je algemene ontwikkeling.

mark61
08-07-11, 07:21
the man is entitled to his own opinions , i do agree with him as religions & common sense do that homosexuality is a disgusting contagious disease that gotta be cured

Je bent een imbeciel. Volkomen imbeciel en disgustingly achterlijk. Je bent ongeneeslijk ziek.

mark61
08-07-11, 07:22
Misschien heeft ie niks tegen homo's, maar wel tegen homoseksualiteit.

Nee, het is alleen maar een besmettelijke ziekte, zoiets als islam.

mark61
08-07-11, 07:24
Zoek een leven aub., of zoek anders hulp.

Je praat nog net niet tegen jezelf, maar mensen zijn echt niet geïnteresseerd in je geleuter. :moe:

Maar over een walgelijke homofoob heb je niks te melden. Dat vind je een keurige moslim / Marokkaan?

knuppeltje
08-07-11, 09:24
homosexualiteit afwijzen verwerpelijk vinden of accepteren heeft dus wel te maken met ehiek , met zowel ethisch moreel referentiekaders als met "feiten" dus

Hoe kun je het zo mooi zeggen.

Alleen moet wel nog even in de gaten houden dat het een feit is dat ethische en morele referentiekaders nogal eens per cultuur, godsdienst en milieux kunnen verschillen, zo niet totaal tegenovergesteld zijn. Dat schiet dus voor geen meter op.

Harts intelligentie
08-07-11, 11:09
Nee, het is achterlijk en immoreel.

.

kan je niet goed lezen ?

volgens welke ethiek heb je het over ? de jouwe ,de onze of ander moraal ethiek ?

Harts intelligentie
08-07-11, 11:16
the man is entitled to his own opinions , i do agree with him as religions & common sense do that homosexuality is a disgusting contagious disease that gotta be cured , so

Try to prove us wrong then without any empty rhetorics or "insults " but with waterproof arguments

P.S.: Acceptatie van homosexualiteit is van a-moreel ethisch materialistisch ideologisch aard & heeft bovendien niets moderns of progressiefs , laat staan iets waars of geods

homosexualiteit afwijzen verwerpelijk vinden of accepteren heeft dus wel te maken met ehiek , met zowel ethisch moreel referentiekaders als met "feiten" dus

Harts intelligentie
08-07-11, 11:20
Oorspronkelijk geplaatst door Soldim

Nee hoor. Acceptatie afwijzen is in-moreel en on-etisch. Zogenaamde bronnen die groeperingen aanmoedigen om homosexualiteit af te wijzen zijn on-etisch.





haha

.............immoraal of onethisch volgens welke ethiek ? de jouwe of de onze ? haha

Jou eigen westerse ethiek is per definitie a-moreel

je snapt er niks van wat ik zei

Ik bedoel dat de overheersend liberaal ethiek is a-moreel = vindt dat noch goed noch slecht zouden bestaan als zodanig = acceptatie van homosexualiteit in deze liberaal a-moreel zin is dus slechts van materialistisch ideologisch a-moreel aard , meer niet

gaat ons niet aan , geloven we er niet in dus , onze ethiek is fundamenteel bijna totaal anders , dus

probeer eens achter te halen welke ethiek is de juiste dan ? = bijna een onmogelijk taak = moet je de desbetreffend ethics van binnen uit benaderen, & niet deze lethal thought error plegen = religieuze ethiek benaderen via de materialistisch seculaire ethiek

Good luck

Harts intelligentie
08-07-11, 11:27
................

Luister even , idioot , behave or i will make u do just that

Ga je mensen uitschelden omdat ze het niet eens met je zouden zijn ?

do u think that insults are arguments ?



I am warning u , imbecile je geilt op deze woord , he woord feshitist

Ever heard of the fredoms of belief , of thought , of speech, ....? zielig hilarisch fascistje ?/

Harts intelligentie
08-07-11, 11:30
................

Luister even , idioot , behave or i will make u do just that

Ga je mensen uitschelden omdat ze het niet eens met je zouden zijn, safe from behind ur pc ?

do u think that insults are arguments ?



I am warning u , imbecile je geilt op deze woord , he woord feshitist

Ever heard of the fredoms of belief , of thought , of speech, ....? zielig hilarisch fascistje ?/

knuppeltje
08-07-11, 11:32
Luister even , idioot , behave or i will make u do just that.

Interessant.

Vertel eens, hoe ga je dat dan doen?

Harts intelligentie
08-07-11, 11:40
Hoe kun je het zo mooi zeggen.

Alleen moet wel nog even in de gaten houden dat het een feit is dat ethische en morele referentiekaders nogal eens per cultuur, godsdienst en milieux kunnen verschillen, zo niet totaal tegenovergesteld zijn. Dat schiet dus voor geen meter op.


hier is wel een redelijk intelligent prikker die wel goed mee kan omgaan met verschil van meningnen tussen andersdenkenden zonder in ordinaire gescheld te gaan zinken , respect dan :fpetaf:

Precies : het is een kwestie van ethiek

Dat zeg ik nou , jij je ethiek & ik het mijne


niemand kan bewijzen of de 1 ethiek beter zou zijn dan de ander = ethiek is geen wetenschap, het gaat niet over feiten maar over goed & slecht , al vind ik dat ethiek ook om feiten gaat , de islamistisch ethiek althans

lees ' wat ik zei tegen de anderen here

Harts intelligentie
08-07-11, 11:43
Interessant.

Vertel eens, hoe ga je dat dan doen?

haha

daar heb ik mijn eigen methoden voor haha= zeer efficient met betrekking tot die loser haha

nou, het is te idioot voor woorden om andersdenkenden uit te gaan schelden omdat ze het niet met je mee eens zouden zijn zoals die achterlijk idioot mark 61 v.christus doet haha zielig

knuppeltje
08-07-11, 11:54
Jou eigen westerse ethiek is per definitie a-moreel

gaat ons niet aan , geloven we er niet in dus , onze ethiek is fundamenteel bijna totaal anders , dus

Het lijkt me echt niet echt van een grote intelligentie getuigen om dit te beweren, wel van een grenzeloos domme zelfgenoegzaamheid.

Wie is ons? Vast niet alle moslims die ook homoseksueel zijn. En voorlopig heb ik nog geen enkele reden om aan te nemen dat het percentage onder hen veel anders zou zijn dan onder niet-moslims. Daarbij denkt de moslimtheoloog Dialmi, docent aan een universiteit in Marokko, daarover ook al heel anders dan jij.
En dan heb ik het ook nog niet eens over de ontelbaar vele straatwerkers in de seksindustrie in diverse moslimlanden, die zal het allemaal wel worst wezen denk ik zo.

Je lult dus weer een heel eind in de ruimte, lelijk smerig homofoobje dat je bent.

knuppeltje
08-07-11, 12:03
nou, het is te idioot voor woorden om andersdenkenden uit te gaan schelden omdat ze het niet met je mee eens zouden zijn

Tja, soms ligt er aan dat niet mee eens zijn ook eens een wel heel erg bekrompen of kwaadaardige gesteldheid ten grondslag, En soms ligt een van beiden - of beiden tegelijk - er wel zo duimendik bovenop, dat zelfs ik, terwijl ik toch een heel aardige en beschaafde prikker ben al zeg ik dat zelf, me de neiging om te vloeken en te schelden ook wel eens bekruipt. :confused:

The_Grand_Wazoo
08-07-11, 12:09
Kan iemand van de heren mij iets vertellen over hoe homoseksualiteit besmettelijk kan zijn? Moet dat fysiologisch worden opgevat? Wordt je homoseksueel doordat je wordt aangehoest door een homo? Of is het een geestelijke besmetting? En indien het laatste, wat is dan de doorslaggevende factor?

Niet minder prikkelend is de stelling dat homoseksualiteit verbonden zou zijn met een materialistische ideologie. Historisch bezien is dat onjuist, of je zou de klassieke Griekse cultuur, periodes in de romeinse of Chinese besxhaving als materialistisch willen karakteriseren. Dat zou ik dan wel eens beargumenteerd willen zien. Overigens zou ik de persoon die dit volhoudt het Symposion van Plato willen aanraden. De lofzang opde knapenliefde wordt daarin niet met materialistische argumenten onderbouwd.

knuppeltje
08-07-11, 12:19
Kan iemand van de heren mij iets vertellen over hoe homoseksualiteit besmettelijk kan zijn? Moet dat fysiologisch worden opgevat? Wordt je homoseksueel doordat je wordt aangehoest door een homo? Of is het een geestelijke besmetting? En indien het laatste, wat is dan de doorslaggevende factor?

Aangehoest? Ik moet er niet aan denken, getver. :confused:

Harts intelligentie
08-07-11, 12:38
Kan iemand van de heren mij iets vertellen over hoe homoseksualiteit besmettelijk kan zijn? Moet dat fysiologisch worden opgevat? Wordt je homoseksueel doordat je wordt aangehoest door een homo? Of is het een geestelijke besmetting? En indien het laatste, wat is dan de doorslaggevende factor?

Niet minder prikkelend is de stelling dat homoseksualiteit verbonden zou zijn met een materialistische ideologie. Historisch bezien is dat onjuist, of je zou de klassieke Griekse cultuur, periodes in de romeinse of Chinese besxhaving als materialistisch willen karakteriseren. Dat zou ik dan wel eens beargumenteerd willen zien. Overigens zou ik de persoon die dit volhoudt het Symposion van Plato willen aanraden. De lofzang opde knapenliefde wordt daarin niet met materialistische argumenten onderbouwd.

Ik heb het over de modern westerse acceptatie van homosexusliteit

deze acceptatie vind je zelden in niet - westerse culturen van vandaag de dag

wat betreft de rest van je verhaal het volgende bij gebreak aan tijd :

feit is is dat zelfs biologie kan veranderd worden door de omgeving

in de zin van dat als homosexualiteit openlijk & veel aanwezig is in een bepaald omgeving dan is de kans groot dat ze zich als een soort olie vlek gaat verspreiden

je weet net als ik dat homosexualiteit zowel biologisch ecologisch als cultureel oorzakken heeft = bestaat in alle culturen , maar wordt wel meer gedoogd gestimuleerd geaccepteerd in sommige culturen meer dan in anderen


Bovendien , homosexueliteit werd bedreven voor de eerst keer ooit in de geschiedenis van de mens door het volk van profeet Lot , zo...

Harts intelligentie
08-07-11, 12:45
Het lijkt me echt niet echt van een grote intelligentie getuigen om dit te beweren, wel van een grenzeloos domme zelfgenoegzaamheid.

Wie is ons? Vast niet alle moslims die ook homoseksueel zijn. En voorlopig heb ik nog geen enkele reden om aan te nemen dat het percentage onder hen veel anders zou zijn dan onder niet-moslims. Daarbij denkt de moslimtheoloog Dialmi, docent aan een universiteit in Marokko, daarover ook al heel anders dan jij.
En dan heb ik het ook nog niet eens over de ontelbaar vele straatwerkers in de seksindustrie in diverse moslimlanden, die zal het allemaal wel worst wezen denk ik zo.

Je lult dus weer een heel eind in de ruimte, lelijk smerig homofoobje dat je bent.

haha zelf-projecties zeker he

ik had je hogergeschat dan dit jammer genoeg , maar je blijkt maar een totaal achterlijk walgelijk idioot fascist te zijn = niet de moiete waard

this is just 4 the record then


Ga je ook andersdenkenden uitschelden omdat ze het niet me je eens zijn ? nou, das de definitie van andersdenkenden , zielig smerig fascist flikker


insults are no arguments either


het is een kwestie van ethiek , idioot , nogmaals

westerse ethiek is niet "universeel "

we hebben onze eigen ethiek wat dat betreft

jij je ethiek & ik het mijne met wederzijdse tolerantie , geen respect dan

Harts intelligentie
08-07-11, 12:54
Tja, soms ligt er aan dat niet mee eens zijn ook eens een wel heel erg bekrompen of kwaadaardige gesteldheid ten grondslag, En soms ligt een van beiden - of beiden tegelijk - er wel zo duimendik bovenop, dat zelfs ik, terwijl ik toch een heel aardige en beschaafde prikker ben al zeg ik dat zelf, me de neiging om te vloeken en te schelden ook wel eens bekruipt. :confused:

jij een beschaafd prikker ? rot op, zeg, moraal hypocriet ridder

je bent wel in deze 2 posts van je althans zeer intolerant , zeer dom, zeer ordinaire = je ware aard , neem ik aan achter die masker van ogenschijnlijk 'beschaving "


je luistert niet of je bent te dom om te snappen wat ik zeg

het gaat hier om ethiek

bewijs maar dat je westerse a-moreel liberaal ethiek is beter dan ander ethiek ? = onmogelijk taak want ethiek is geen wetenschap = gaat over slecht & goed = heeft te maken met moreel ethisch metafysisch referentiekaders


liberaal of ander materialistisch ethiek is a-moreel in de zin van dat ze het bestaan van goed of van het kwaad ontkent als zodanig = noch goed noch slecht zouden bestaan als zodanig = terug te voeren naar Spinoza's ethiek of monisme

ach, ga weg , inferieur loser met de intelligentie van een rat

ik ga niet mijn tijd verspillen aan achterlijk walgelijke idioten zoals jezelf :kotsen2:

The_Grand_Wazoo
08-07-11, 13:20
Ik heb het over de modern westerse acceptatie van homosexusliteit

deze acceptatie vind je zelden in niet - westerse culturen van vandaag de dag


En die moderne westerse acceptatie is materieel geinspireerd? Volgens mij toch vooral ideologisch. Het fenomeen homoseksualiteit wordt wellicht materialistisch verklaard, maar de verklaring van het fenomeen zelf is toch iets anders dan de verklaring voor de acceptatie van het fenomeen?



wat betreft de rest van je verhaal het volgende bij gebreak aan tijd :

feit is is dat zelfs biologie kan veranderd worden door de omgeving



Is dat een feit? Ik heb nogal mijn twijfels bij de feitelijkheid van dit feit.



in de zin van dat als homosexualiteit openlijk & veel aanwezig is in een bepaald omgeving dan is de kans groot dat ze zich als een soort olie vlek gaat verspreiden

je weet net als ik dat homosexualiteit zowel biologisch ecologisch als cultureel oorzakken heeft = bestaat in alle culturen , maar wordt wel meer gedoogd gestimuleerd geaccepteerd in sommige culturen meer dan in anderen


Maar dan wordt niet de 'biologie' veranderd. Volgens mij haal je hier wederom het fenomeen en de acceptatie van het fenomeen door elkaar. Je hebt gelijk dat er in bepaalde culturen waarden en normen bestaan die de acceptatie van het fenomeen vergemakkelijken (of juist niet). Maar zorgt dat nou echt dat meer homoseksualiteit ontstaat. Ik denk dat niet. Het is alleen meer in de openbaarheid (omdat het wordt geaccepteerd) - maar zelfs daarover kun je twisten. Bezie bijv. de schandknaapjes van de Afghaanse muhjadeen. Je kunt toch niet volhouden dat zij, of de dappere strijders die ongegeneerd gebruik maken van hun (al dan niet vrijwillig aangeboden) diensten een serieuze poging ondernemen dit te verbergen. Zijn die ook westers en materialistisch?



Bovendien , homosexueliteit werd bedreven voor de eerst keer ooit in de geschiedenis van de mens door het volk van profeet Lot , zo...



Je bedoelde waarschijnlijk 'beschreven' ipv 'bedreven'. Overigens durf ik beide beweringen in twijfel te trekken.

Harts intelligentie
08-07-11, 14:25
[QUOTE=The_Grand_Wazoo;4756172]En die moderne westerse acceptatie is materieel geinspireerd? Volgens mij toch vooral ideologisch. Het fenomeen homoseksualiteit wordt wellicht materialistisch verklaard, maar de verklaring van het fenomeen zelf is toch iets anders dan de verklaring voor de acceptatie van het fenomeen?

Hi, jongen

oooffff.... je bent wel een verfrissend vers lucht .......

nou, met je valt wel te praten , integenstelling tot deze debielen hier

feit is is dat materialisme als een ideologie, als een levensbeschouwing, als een ideologie, als paradigmas...wel domineert tegenwoordig zowel in de exacte wetenschappen als in human sciences , inclusief in de materialistisch modern filosofie, ethiek , epistemologie, anthropologie, evolutionaire psychologie, evlutionaire sociologie, evolutionaire biologie , anthropologie . geschiedschrijving, ...........dus

het is wel een feit dat de a-moreel materialistisch rationeel liberaal ethiek zonder hart of ziel = kantian, contractarianist , utilitarianist , wel domineert tegenwoordig in de wereld , vooraal in westerse liberale democratieen dus , vandaar die westerse acceptatie van homosexualiteit in het westen vooraal met name , het westen probeert zelfs die liberaal ethiek wereldwijd op te leggen , zie bijv de liberaal zgn "universeel " verklaring van de rechten van de mens die vindt wel dat homosexualiteit wel een recht van de mens zou zijn ...pfff

volgens de islamistisch universeel ethiek valt homosexualiteit niet onder de rechten van de mens, onder ander

die liberaal "universeel " verklaring van de rechten van de mens was niet alleen oorspronkelijk fundamentel geinspireerd door islam , maar wijkt dus ook af van de islamistisch universeel verklaring van de rechten van de mens

want

vergeet ook niet dat islam was de eerste ooit die al die gelijkheid-gelijkwaardigheid beginselen uitgebreid tot de heel mensheid had verkondigd in de islamistisch zin althans samen met vrijheid, individueel vrijheid, mensen rechten , tolerantie, Gosddienstverdraagzaamheid .....die werden wel later door het westen overgenomen & getransformeerd tot materialistisch seculaire liberale normen waarden beginselen

in de zin van dat islam was degene die de protestaantse reformatie had fundamenteel beinvloed & daardoor John Locke's filosofisch liberalisme & empirisme ,

wat betreft de laatste, zelfs de experimentele empirische gronden van de modern wetenschap werden zowel uitgevonden als gepraktiseerd door moslims , niet door dat Oxford plagiaat dief oorspronkelijk althans


zelfs die oude Griekse "democratieen " stad-staten waren slechts racistisch exclusief van aard = voor de oude Grieken alleen = hadden die origineel universeel islamistisch gelijkheid -gelijkwaardigheid beginselen uitgebreid tot de heel mensheid nooit gekend , lat staan vrijheid van geloof , mensen rechten & de rest ....



Is dat een feit? Ik heb nogal mijn twijfels bij de feitelijkheid van dit feit.

haha

nou, "verandert de biologie " is een zwaar woord , had ik slecht geformuleerd vanwege mijn woede tegen deze achterlijk debielen hier die hun eigen westerse ethiek willen opleggen aan de rest van de wereld alsof er geen ander soort ethiek in de wereld zou zijn behalve de westerse overheersend liberaal ethiek

Je weet wel dat biologie & ecologie hebben van die voortdurend wederzijdse wisselwerkingnen met elkaar , das wat ik bedoelde

zie hoe stress bijv een impact heeft op het lichaam & psyche

zie mental diseases die meestaal en biologisch en ecologisch oorzaken zouden hebben ...

zie de effect van kindertijd traumas, sexueel misbruik voor kinderen .....

..........zie bijv deze biologisch economisch feit :

verandering van de kwantiteit produceert een verandering van de kwaliteit = ik denk dat het wel van toepassing is op homosexualiteit bijv

kijk, 1 enkel kanker cel in het lichaam kan gezonde cellen tot kanker cellen transformeren

''''


Maar dan wordt niet de 'biologie' veranderd. Volgens mij haal je hier wederom het fenomeen en de acceptatie van het fenomeen door elkaar. Je hebt gelijk dat er in bepaalde culturen waarden en normen bestaan die de acceptatie van het fenomeen vergemakkelijken (of juist niet). Maar zorgt dat nou echt dat meer homoseksualiteit ontstaat. Ik denk dat niet. Het is alleen meer in de openbaarheid (omdat het wordt geaccepteerd) - maar zelfs daarover kun je twisten. Bezie bijv. de schandknaapjes van de Afghaanse muhjadeen. Je kunt toch niet volhouden dat zij, of de dappere strijders die ongegeneerd gebruik maken van hun (al dan niet vrijwillig aangeboden) diensten een serieuze poging ondernemen dit te verbergen. Zijn die ook westers en materialistisch?

zie boven wat betreft biologie ecologie & homosexueliteit die heeft toch wel ook een cultureel dimentie in de zin van dat sommige culturen moedigen homosexualiteit aan meer dan anderen , al is het een feit dat :

homosexulaiteit bestaat nogmaals in alle culturen

in de antieke tijd bijv werd het wel soms openlijker bedreven dan het geval nu is , zie geaccepteerd homosexualiteit onder de oude Romeinen , oude Grieken ........de modern acceptatie van homosexualiteit onder de nieuwe Romeinen heeft dus niets moderns of progressiefs , maar wordt vooraal door de a-moreel materialistisch overheersend liberaal ethiek aangemoedigd






Je bedoelde waarschijnlijk 'beschreven' ipv 'bedreven'. Overigens durf ik beide beweringen in twijfel te trekken.

Leg het eens uit


P.S. : deze topic gaat over ethiek met betrekking tot homosexualiteit

ethiek gaat wel over goed & slecht , niet over feiten , al vind ik dat de islamistisch ethiek ook wel over feiten gaat , lang verhaal

men kan dus nooit bewijzen dat de 1 ethiek beter zou zijn dan de ander = het is een kwestie van moreel ethisch metafysisch referentiekaders

jij je ethiek & ik het mijne dan

men kan ook niet "bewijzen " dat de 1 cultuur beter zou zijn dan de ander

religieuze ethiek benaderen via de seculaire ethiek is bovendien a lethal thought error

het is ook fout om ander culturen via de westerse ethiek of andersom te benaderen want er zijn er geen neutrale objectieve universele ware ethisch moreel maatstaffen voor , behalve die van .......islam dan , moet ik eerlijk toegeven , islam die geen cultuur is

Thanks

have a nice day

Iznogoodh
08-07-11, 23:00
Homoseksualiteit is een ziekte die uit het westen komt en is besmettelijk.

Dat zulke uitspraken zijn gedaan door een 'minister van gezondheid', bewijst nog eens hoe onderontwikkeld dit land in feite is. Het bijzondere is dat zelfs in een ontwikkeld land als de VS zulke uitspraken nog worden gedaan door hoge omes.

naam
08-07-11, 23:34
[quote]

Hi, jongen

oooffff.... je bent wel een verfrissend vers lucht .......

nou, met je valt wel te praten , integenstelling tot deze debielen hier

feit is is dat materialisme als een ideologie, als een levensbeschouwing, als een ideologie, als paradigmas...wel domineert tegenwoordig zowel in de exacte wetenschappen als in human sciences , inclusief in de materialistisch modern filosofie, ethiek , epistemologie, anthropologie, evolutionaire psychologie, evlutionaire sociologie, evolutionaire biologie , anthropologie . geschiedschrijving, ...........dus

het is wel een feit dat de a-moreel materialistisch rationeel liberaal ethiek zonder hart of ziel = kantian, contractarianist , utilitarianist , wel domineert tegenwoordig in de wereld , vooraal in westerse liberale democratieen dus , vandaar die westerse acceptatie van homosexualiteit in het westen vooraal met name , het westen probeert zelfs die liberaal ethiek wereldwijd op te leggen , zie bijv de liberaal zgn "universeel " verklaring van de rechten van de mens die vindt wel dat homosexualiteit wel een recht van de mens zou zijn ...pfff

volgens de islamistisch universeel ethiek valt homosexualiteit niet onder de rechten van de mens, onder ander

die liberaal "universeel " verklaring van de rechten van de mens was niet alleen oorspronkelijk fundamentel geinspireerd door islam , maar wijkt dus ook af van de islamistisch universeel verklaring van de rechten van de mens

want

vergeet ook niet dat islam was de eerste ooit die al die gelijkheid-gelijkwaardigheid beginselen uitgebreid tot de heel mensheid had verkondigd in de islamistisch zin althans samen met vrijheid, individueel vrijheid, mensen rechten , tolerantie, Gosddienstverdraagzaamheid .....die werden wel later door het westen overgenomen & getransformeerd tot materialistisch seculaire liberale normen waarden beginselen

in de zin van dat islam was degene die de protestaantse reformatie had fundamenteel beinvloed & daardoor John Locke's filosofisch liberalisme & empirisme ,

wat betreft de laatste, zelfs de experimentele empirische gronden van de modern wetenschap werden zowel uitgevonden als gepraktiseerd door moslims , niet door dat Oxford plagiaat dief oorspronkelijk althans


zelfs die oude Griekse "democratieen " stad-staten waren slechts racistisch exclusief van aard = voor de oude Grieken alleen = hadden die origineel universeel islamistisch gelijkheid -gelijkwaardigheid beginselen uitgebreid tot de heel mensheid nooit gekend , lat staan vrijheid van geloof , mensen rechten & de rest ....




haha

nou, "verandert de biologie " is een zwaar woord , had ik slecht geformuleerd vanwege mijn woede tegen deze achterlijk debielen hier die hun eigen westerse ethiek willen opleggen aan de rest van de wereld alsof er geen ander soort ethiek in de wereld zou zijn behalve de westerse overheersend liberaal ethiek

Je weet wel dat biologie & ecologie hebben van die voortdurend wederzijdse wisselwerkingnen met elkaar , das wat ik bedoelde

zie hoe stress bijv een impact heeft op het lichaam & psyche

zie mental diseases die meestaal en biologisch en ecologisch oorzaken zouden hebben ...

zie de effect van kindertijd traumas, sexueel misbruik voor kinderen .....

..........zie bijv deze biologisch economisch feit :

verandering van de kwantiteit produceert een verandering van de kwaliteit = ik denk dat het wel van toepassing is op homosexualiteit bijv

kijk, 1 enkel kanker cel in het lichaam kan gezonde cellen tot kanker cellen transformeren

''''



zie boven wat betreft biologie ecologie & homosexueliteit die heeft toch wel ook een cultureel dimentie in de zin van dat sommige culturen moedigen homosexualiteit aan meer dan anderen , al is het een feit dat :

homosexulaiteit bestaat nogmaals in alle culturen

in de antieke tijd bijv werd het wel soms openlijker bedreven dan het geval nu is , zie geaccepteerd homosexualiteit onder de oude Romeinen , oude Grieken ........de modern acceptatie van homosexualiteit onder de nieuwe Romeinen heeft dus niets moderns of progressiefs , maar wordt vooraal door de a-moreel materialistisch overheersend liberaal ethiek aangemoedigd







Leg het eens uit


P.S. : deze topic gaat over ethiek met betrekking tot homosexualiteit

ethiek gaat wel over goed & slecht , niet over feiten , al vind ik dat de islamistisch ethiek ook wel over feiten gaat , lang verhaal

men kan dus nooit bewijzen dat de 1 ethiek beter zou zijn dan de ander = het is een kwestie van moreel ethisch metafysisch referentiekaders

jij je ethiek & ik het mijne dan

men kan ook niet "bewijzen " dat de 1 cultuur beter zou zijn dan de ander

religieuze ethiek benaderen via de seculaire ethiek is bovendien a lethal thought error

het is ook fout om ander culturen via de westerse ethiek of andersom te benaderen want er zijn er geen neutrale objectieve universele ware ethisch moreel maatstaffen voor , behalve die van .......islam dan , moet ik eerlijk toegeven , islam die geen cultuur is

Thanks

have a nice day

Ethiek of geen ethiek, je bent een intolerante homofoob.

Is dat net zo erg als een intolerante islamofoob?

mark61
08-07-11, 23:44
Ethiek of geen ethiek, je bent een intolerante homofoob.

Is dat net zo erg als een intolerante islamofoob?

Duidelijk niet.

naam
08-07-11, 23:49
Duidelijk niet.

kwestie van ethiek?

mark61
08-07-11, 23:49
Luister even , idioot , behave or i will make u do just that

Ga je me weer es bedreigen, stuk verdriet? :haha:

Gedraag jij je eerst es, met je smerige ziekelijke teksten, volgens elke 'ethiek'. Die van jou stinkt alvast.


Wat is dat hier, Sallah is officieel krankzinnig verklaard dat hij maar alles mag spuien?

mark61
08-07-11, 23:51
kwestie van ethiek?

Blijkbaar. Als je de goeie hebt mag je de rest van de mensheid als stront behandelen.

naam
08-07-11, 23:53
BLijkbaar. Als je de goeie hebt mag je de rest van de mensheid als stront behandelen.

Dat is de ethiek van Harts etc.......

Vind ik zelf niet zo'n goede ethiek eigenlijk.

mark61
08-07-11, 23:59
Dat is de ethiek van Harts etc.......

Vind ik zelf niet zo'n goede ethiek eigenlijk.

Hij zelf natuurlijk wel.

Zijn begeleidende eenmanscomité voor de verbreiding van Marokkaanse zeden, of wat kwam ie doen, is em schielijk gesmeerd :hihi:

naam
09-07-11, 00:09
Hij zelf natuurlijk wel.

Zijn begeleidende eenmanscomité voor de verbreiding van Marokkaanse zeden, of wat kwam ie doen, is em schielijk gesmeerd :hihi:

Hij is geen Marokkaan. Dat kan ik mij niet voorstellen.

knuppeltje
09-07-11, 10:33
ik had je hogergeschat dan dit jammer genoeg , maar je blijkt maar een totaal achterlijk walgelijk idioot fascist te zijn = niet de moiete waard



Ga je ook andersdenkenden uitschelden omdat ze het niet me je eens zijn ? nou, das de definitie van andersdenkenden , zielig smerig fascist flikker


insults are no arguments either


jij je ethiek & ik het mijne met wederzijdse tolerantie , geen respect dan


Jouw ethiek heb je dus weer eens prima in beeld gebracht, bravo.

Harts intelligentie
09-07-11, 13:34
................

Harts intelligentie
09-07-11, 13:57
[QUOTE=mark61;4756622]Ga je me weer es bedreigen, stuk verdriet? :haha:



u do not deserve any answer coward , "insulting " people safe from behind ur pc just because they happen to think differently than the rest of u dumb Pavlov's dogs masses , this is just for the record then


u deserve no more than a slap in the face or a kick in the ass , disgusting vulgar ....sub-human freak

u are lucky & safe enough not to be standing face to face to me , otherwise u would never be able to stand on ur Goddamned feet anymore

do u think "insults " are arguments ?

do u think that all people should embrace ur western a-moral materialistic liberal ethics or any other western materialistic a-moral ethics for that matter ?

what 's wrong with u , Pavlov's dog ?

was Pavlov threatening his dogs when he was applying those experiences to them as i was doing to u ? haha

anyway:

Ever heard of the freedoms of speech , of belief , of thought ? i

according to my islamic ethics , to common sense , to ethics of other beliefs ...homosexuality is an extremely disgusting contagious disease indeed that gotta be cured, that threatens the spiritual mental psychological physical ... health & survival of human kind = an understatement

I am entitled to my own opinions as everybodyelse does even though we would say idiotic things : that 's not the case of the latter obviously , but considering ur mentally- conditioned brainwashed "intelligence" of a mad barking dog that cannot bite , i do not expect u to understand elementary basic matters such as the above mentioned ones , so

i would be even insulting dogs that way by comparing them to filthy vulgar coward losers such as urself , because dogs react intinctively biologically , they can't helpt it while u choose not to use ur free will ,or ur mentally retarted brain, the latters than cannot be of any help to u even if u would try to use them so retarted backward stupid vulgar ............they are , no wonder


.............
so, this topic is a matter of ethics , try to "convince " the people here that the materialistic a-moral liberal ethics are any better than any other ethics

ethics that are a matter of good & evil, not a matter of facts or of science , even though i do think that islamic ethics are also a matter of facts , long story u would never be able to understand , dummy

it's an extremely idiotic lethal thought error to approach any ethics via others , let alone to approach the moral religious ethics via the secular ones , or via the materialistic a-moral evolutionary liberal secular ones ..as it is extremely difficult to approach other cultures via ur own ...

u wanna subject the islamic universal moral ethics to those secular materialistic a-moral liberal ethics ? haha = kantian, utilitarianist , contractarianist

islam that had fundamentally helped trigger both the protestant reformation & philosophical liberalism & empirism of protestant John Locke , ironically enough

the west had just turned those original islamic ethics into secular materialistic ones = not even original

& u stupid fools wanna subject islamic ethics to those same liberal ethics ? what a silly pathetic tragic-hilarious joke haha

..............

jij bedreigen ? haha je stelt niks voor joh = je bent het niet waard , laffard haha ga maar lekker door met uitschelden dan lekker veilig van achter je pc : if u were standing face to face to me , u wouldn't even know what would hit u , & i assure u would never have the "guts " or the capacity to open ur vulgar filthy mouth ...again , let alone utter insults....

u are just insulting urself, disgusting coward dog that cannot bite = u are in insult urself, so




Gedraag jij je eerst es, met je smerige ziekelijke teksten, volgens elke 'ethiek'. Die van jou stinkt alvast.

Don't u think u are being not only a hypocirt but that u have also been overestimating ur capacity of judgement ? u are not even aware of those facts , so dumb u are as the behind of a donkey is

Luister hypocriet moraal ridder walgelijk pervers freak : ik ga niet deze kinderachtig spelletje met je spelen : wie is begonen met uitschelden ? ....

ever heard of cause & effect ?

u are just trying to get some attention (= inferiority complex
) u lack via these kindda lousy silly pathetic tragic -hilarious mental prostitution , disgusting ugly mental strip-tease that would please only inferior disgusting low-lives low-taste vulgar parasites such as urself confusing ugliness with beauty , wrong with right ,& good with bad , go see a shrink ...confusing "glamorous '" glitter shit with gold ...

toen ik zei dat homosexulaity is a disgusting contagious disease which homosexuality obviously is , according to me & to many healthy people at least , according to religions, common sense ............

u started to bark like a mentally conditioned brainwashed indoctrinated programmed mad dog that u are that cannot bite = keep on barking then , pavlov's dogs are far above ur level in that regard as i explained to u here above


Wat is dat hier, Sallah is officieel krankzinnig verklaard dat hij maar alles mag spuien?


Look who's talking ?

a piece of disgusting "human " disgrace , an insult to mankind haha , a "human " trash garbage shame .... walgelijk :kotsen2:


..............

ethics of many religions , many believers , common sense ............think the same way i do that homosexuality is an extremely disgusting pervers contagious disease that threatens the moral ethical spiritual mental psychological physical helath & survival of mankind in the long run by spreading itself like world epidemics or pandemics, like oil stains in the same fashion 1 single cancer cell can invade the whole body , as 1 single cell can turn helathy cells into cancer cells '''''''''''''

according to this economic biological fact ;

extensive change in quantity can induce extensive change in...quality


& now , get lost , silly disgusting inferior parasite , tfoe :kotsen2:

u do not deserve no more than a spit in ur ugly 'soul'

walgelijk dat zulke "mensen " zouden bestaan .........jegh .... :kotsen2:

Harts intelligentie
09-07-11, 14:49
This is yet another topic about ...ethics :

Ethics are a matter of good & evil , the same goes for the islamic ethics , the latters that are also a matter of ....facts : Take a closer look at the following from another topic concerning ethics :


http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/333626-belangrijke-waarden-christendom-de-islam-18.html








Oorsonkrlijk geplaatst door Bofko
Good en evil exists but are man-made creations and also very dependable on context. Just like morality and ethics and science and religion and materialistic and non-materialistic views upon life. Even free will is man-made.All these things don't exist outside humanity.



talk to u tomorrow maybe

even dit

cars, bombs, computers , pretentions, assumptions , stereotypes, egotrips ...all do exist , right ?

the existence of the first 3 is beyond doubt , the same goes for the rest

but the existence of the first 3 is a matter of facts , the existence of the others is a matter of mental images fabricated by our brains, by our societies, cultures ,........ mainly at least , that's the difference between facts & non-sense fabrications of our minds, of our cultures societies ....their existence or non-existence is not the determining factor because it is a fact that some things do not exist such as saint claus ..................

I do think It is a fact that God does exist , others might also think that it is a fact that God does not exist like our funny Olive Yao here haha


That said :

Good & evil do exist as such within & outside of ourselves = the reality of this world, humankind's history & our daily lives ...prove that obvious fact

The same goes for the free will

Those are facts according to me , according to my vision of history , according to my representation of reality , to my vision of daily life , according to religions ....

But most materialists for example do think that neither God , neither good or evil, nor the free will ...do exist = those are facts according to them at least

that's 1 of the reasons why my own interpretation of the islamic ethics & metaphysics is almost totally different from those materialistic a-moral ethics metaphysics, & yes materialism has invented its own metaphysics , ironically paradoxally enough



so, which of the above latters are real facts is a matter of references , a matter of moral ethical + metaphysical references to be more precise = ethics or metaphysics can be a matter of facts

I will tell u why here below after this :

we have to try to make the difference between false phony make -believe that has some elements of the truth & , some phony make believe with no elements of truth & the truth = almost an impossible task in that regard when it comes to ethics or metaphysics that are no science

the best way to approach ethics is by trying to take a closer look at them from within , from within their own roots , from within their own system of values, or references , that's why it mostly makes no sense to approach religious ethics from or via secular references as it is difficult to approach other cultures via the own one ...


Besides :

There are many kindda beliefs : mental images, cultural social psychological economic political ideological spiritual ...beliefs (material belief = for example : to believe that a placebo does cure even though a placebo does nothing in itself : it's a fact that the belief in the curing power of a placebo does cure as suggestion does = wrong beliefs with practical results as facts , it's a belief that the spirit heals the body sometimes even though that belief is turned sometimes into a fact by scientific approaches , it's a belief that prayers do have a healing power too sometimes = even though that belief is sometimes turned into a fact by some scientific approaches ... many beliefs of our own daily lives were either proven to be true or false , but many others will be someday proven to be true or false , but many beliefs will never be proven to be neither true nor false ) .....

but there are only 2 kindda beliefs right & wrong beliefs :

right beliefs may or may not always be true = may or may not have practical results as facts

but wrong beliefs may also or may not have always pratical results as facts


wrong or right beliefs are therefore a matter of ethics & ethics are no exact science because ethics are not only a matter of reason , experience, knowledge , wisdom, insights , but also a matter of feeling, heart , compassion, empathy, a matter of the sense of solidarity, the sense of justice , a matter of the sense of freedom , a matter of the sense of equality ...........a matter of knowledge experience wisdom insights , the latter 4 are not only dynamic but also historic

ethics are a matter of society , culture , ideology, a matter of references : religious or secular , a matter of psychology , a matter of nurture , a matter of the a-moral biology & a matter of the moral spirit , a matter of common sense ...........

but even common sense has universal a-moral biological & moral spiritual dimentions , common sense has also a cultural psychological social ideological nurture education ecological ...dimention

...................take this path with me & tell me if u ever will be able to say some definite words about ethics in that regard

That's 1 of the reasons why i think that islamic ethics or metahysics are ..........facts

Harts intelligentie
09-07-11, 15:18
Folks :

Jullie je ethiek & ik het mijne of we de onze

Je kan je eigen ethiek aan andersdenkenden niet opleggen al zou je dat zo graag willen

ethiek aan andersdenkenden proberen op te leggen is wel een soort vorm van fascisme notabene

we proberen onze eigen ethiek niet aan jullie op te leggen , zo we verwachten hetzelfde van jullie terug

maar de werkelijkheid is wel anders met betrekking tot het westen althans die probeert zijn eigen denken, zijn eigen seculaire materialistisch a-moreel liberaal ethiek, maatstaffen , zijn eigen liberaal democratie , capitalisme , ...aan de rest van de wereld op te leggen op allerlei al dan niet subtiel manieren


zie hoe de liberaal ethiek , liberaal democratie + haar eigen economisch vleugel = neo-liberalisme's capitalistisch zgn vrije markt economie .........domineren wel bijna wereldwijd tegenwoordig ..

zie hoe de wereld economie is onder dominatie van capitalistisch neo-liberalisme zgn vrije markt economie ..............

mark61
09-07-11, 17:38
Folks :

Jullie je ethiek & ik het mijne of we de onze

Islam is a disgusting contagious disease that gotta be cured ,

Saul
09-07-11, 18:00
Islam is a disgusting contagious disease that gotta be cured ,

Ey als je zo gaat beginnen dan moet je niet de discussie aangaan.

Je denkt net als poldertokkies dat je alles kan zeggen over de islam omdat grote Peroxideleeghoofd stoer doet over moslims en de islam.

Een beetje fatsoen tonen voor de islam en niet ene keer sneaky over de islam brullen en bij WsdB gezellig gaan doen met ons moslims.

Dat zijn rattenstreken

Ready?
09-07-11, 18:37
Laat deze nietnut van een minister eens bewijzen hoe die ziekte ontstaat...

Hatert
09-07-11, 18:46
Detailed Profile: Shri Ghulam Nabi Azad

Sports, Clubs, Favourite Pastimes and Recreation: Gardening, meeting people and cultural activities, secularism and national integration


Detailed Profile - Shri Ghulam Nabi Azad - Members of Parliament (Rajya Sabha) - Who's Who - Government: National Portal of India (http://india.gov.in/govt/rajyasabhampbiodata.php?mpcode=126)

Harts intelligentie
09-07-11, 18:48
Islam is a disgusting contagious disease that gotta be cured ,

I cannot ask for a better confirmation of my previous words in relation to urself than the above mentioned rhetorical empty non-sense of urs , dummy

congratualtions

nou, bij gebrek aan argumenten , dan maar gaan uitschelden weer = lekker makkelijk laf ordinaire ..........

no wonder that a "human " garbage trash inferior coward parasite like urself says such non-sense safe from behind his pc = makes no sense either , instead of trying to come up with some arguments concerning the topic at hand

so, u are an extremely disgusting irritating ignorant vulgar stupid coward disease that has no cure , a disease that gotta be crushed like one does to a disgusting bug .......

P.S.: The fact that homosexuality is a disgusting disease that threatens the mental phsyical psychological spiritual moral ethical ..health & survival of mankind in the long run like a pandemic does or much worse acting like an oil stain that spreads itself or like a cancer cell that turns healthy cells into cancer ones can be proved somehow , while u just say rubbish that makes no sense as usual conforming my previous words about u in the process , silly pathetic tragic -hilarious low-life less-than_Pavlov's dogs disgusting coward less-than-a-disgusting bug haha that u are that deserves no more or less than to be crushed like one

tanger'73
09-07-11, 18:53
Detailed Profile: Shri Ghulam Nabi Azad

Sports, Clubs, Favourite Pastimes and Recreation: Gardening, meeting people and cultural activities, secularism and national integration


Detailed Profile - Shri Ghulam Nabi Azad - Members of Parliament (Rajya Sabha) - Who's Who - Government: National Portal of India (http://india.gov.in/govt/rajyasabhampbiodata.php?mpcode=126)


frappant is dat juist a-religieuzen homofilie puur op emotionele basis en nergens op gebasseerd niet luchten.

Harts intelligentie
09-07-11, 19:02
This is yet another topic about ...ethics :

Ethics are a matter of good & evil , not a matter of facts ...

The Islamic ethics are also a matter of good & evil thus , islamic ethics that are also a matter of ....facts in fact : Take a closer look at the following from another topic concerning ethics :


http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/333626-belangrijke-waarden-christendom-de-islam-18.html








Oorsonkrlijk geplaatst door Bofko
Good en evil exists but are man-made creations and also very dependable on context. Just like morality and ethics and science and religion and materialistic and non-materialistic views upon life. Even free will is man-made.All these things don't exist outside humanity.



talk to u tomorrow maybe

even dit

cars, bombs, computers , pretentions, assumptions , stereotypes, egotrips ...all do exist , right ?

the existence of the first 3 is beyond doubt , the same goes for the rest

but the existence of the first 3 is a matter of facts , the existence of the others is a matter of mental images fabricated by our brains, by our societies, cultures ,........ mainly at least , that's the difference between facts & non-sense fabrications of our minds, of our cultures societies ....their existence or non-existence is not the determining factor because it is a fact that some things do not exist such as saint claus ..................

I do think It is a fact that God does exist , others might also think that it is a fact that God does not exist like our funny Olive Yao here haha


That said :

Good & evil do exist as such within & outside of ourselves = the reality of this world, humankind's history & our daily lives ...prove that obvious fact

The same goes for the free will

Those are facts according to me , according to my vision of history , according to my representation of reality , to my vision of daily life , according to religions ....

But most materialists for example do think that neither God , neither good or evil, nor the free will ...do exist = those are facts according to them at least

that's 1 of the reasons why my own interpretation of the islamic ethics & metaphysics is almost totally different from those materialistic a-moral ethics metaphysics, & yes materialism has invented its own metaphysics , ironically paradoxally enough



so, which of the above latters are real facts is a matter of references , a matter of moral ethical + metaphysical references to be more precise = ethics or metaphysics can be a matter of facts

I will tell u why here below after this :

we have to try to make the difference between false phony make -believe that has some elements of the truth & , some phony make believe with no elements of truth & the truth = almost an impossible task in that regard when it comes to ethics or metaphysics that are no science

the best way to approach ethics is by trying to take a closer look at them from within , from within their own roots , from within their own system of values, or references , that's why it mostly makes no sense to approach religious ethics from or via secular references as it is difficult to approach other cultures via the own one ...


Besides :

There are many kindda beliefs : mental images, cultural social psychological economic political ideological spiritual ...beliefs (material belief = for example : to believe that a placebo does cure even though a placebo does nothing in itself : it's a fact that the belief in the curing power of a placebo does cure as suggestion does = wrong beliefs with practical results as facts%

knuppeltje
09-07-11, 19:19
....omdat grote Peroxideleeghoofd stoer doet over moslims en de islam.

Dat zijn rattenstreken

Huh, ga jij onze bovenste beste brave Harts intelligentie zomaar voor een Peroxideleeghoofd uitmaken? Ben jij nu helemaal van de pot gerukt?

Dat zijn pas echt rattestreken volgens mij.

knuppeltje
09-07-11, 19:23
frappant is dat juist a-religieuzen homofilie puur op emotionele basis en nergens op gebasseerd niet luchten.

En nu nog eens in het Nederlands.

Eke
09-07-11, 19:30
Ey als je zo gaat beginnen dan moet je niet de discussie aangaan.

Je denkt net als poldertokkies dat je alles kan zeggen over de islam omdat grote Peroxideleeghoofd stoer doet over moslims en de islam.

Een beetje fatsoen tonen voor de islam en niet ene keer sneaky over de islam brullen en bij WsdB gezellig gaan doen met ons moslims.

Dat zijn rattenstreken

Saul ! Dit is Marks zelfverzonnen tekst niet...Hij citeert een harde uitspraak over de homosexualiteit van Harts' Intelligence

en verwisselt het begrip "homosexualiteit" met het begrip "Islam". om even te laten voelen hoe woorden kunnen overkomen als je bv homo bent of bv moslim.

Eke
09-07-11, 19:34
Laat deze nietnut van een minister eens bewijzen hoe die ziekte ontstaat...


Deze Indiase minister is allang op z'n uitspraak teruggekomen..."Hij bedoelde dat aids een ziekte was" bla.bla.bla.

Maar dit topic meandert verder.....

Harts intelligentie
09-07-11, 19:35
Laat deze nietnut van een minister eens bewijzen hoe die ziekte ontstaat...

probeer maat het tegendeel te bewijzen dan

the man is entitled to his own opinions : he's entitled to his own ethics because this is an ethical issue

hoe kan iemand nou ethiek bewijzen

ethiek dat is niet alleen een kwestie van ratio, gevoel, hart , compassie ...maar ook een kwestie van cultuur .........

zie hoe westerse ethiek was of gebaseerd op "rationeel" gronden zoals de a-moreel lieberaal ethiek of meer op hart , compassie , gevoel ...zoals de ethiek van de Briste filosofen van ethiek zoals John Locke, David Hume ......

zie hoe neo-feminism's ethics of care zijn tegenwoordig meer geinspireerd door Hume dan door ratio = try to improve those so-called rational liberal ethics without a heart or soul dominating in the world today = kantian, contractarianist , utilitarianist

Do not forget that even ratiional thought is a form of subjectivism = subjectivism rationalized = objectivity does therefore not exist not even at the level of exact sciences, let alone elsewhere ...

so :

rejecting or accepting homosexuality , thinking that homosexuality is bad or good , or just thinking that homosexuality is neither good nor bad as liberals do .... is all a matter of ethics

ethics that are a matter of good & bad , not a matter of facts ....most of them at least

well, that said :

try to prove to the people here that ur a-moral (a-moral=neither good nor bad do exist as such ) materialistic liberal ethics are "better " than other ethics = almost an impossible task because most of ethics are based on metaphysics , are a matter of metaphysical notions such as good ,bad , free will .........

ethics are therefore no science

one cannot approach , let alone prove wrong other ethics via the own ethics as it is difficult to approach other cultures via the own one ...

trying to "prove other ethics as being wrong or that ur western ethics are better than the other ethics is like trying to prove that western cultures are better of or superior to other cultures " haha = tricky self-defeating moving sands that might suck u in if u try to be hyperactively exclusive in relation to other ethics or cultures at least haha

knuppeltje
09-07-11, 19:39
probeer maat het tegendeel te bewijzen dan


Oeps, dadelijk vraagt hij jou nog om te bewijzen dat het wel zo is. Dan heb jij weer een probleem.

Saul
09-07-11, 19:41
Saul ! Dit is Marks zelfverzonnen tekst niet...Hij citeert een harde uitspraak over de homosexualiteit van Harts' Intelligence

en verwisselt het begrip "homosexualiteit" met het begrip "Islam". om even te laten voelen hoe woorden kunnen overkomen als je bv homo bent of bv moslim.

Ja duh dat had ik ook wel door, daarom zei ik:


Ey als je zo gaat beginnen dan moet je niet de discussie aangaan.

tanger'73
09-07-11, 19:47
En nu nog eens in het Nederlands.


vooral mensen die geen reet met religie te maken hebben, haten homo's.

tot uw dienst.

knuppeltje
09-07-11, 19:58
vooral mensen die geen reet met religie te maken hebben, haten homo's.

tot uw dienst.

Dank u, maar ik geloof niet dat u daar betrouwbare bronnen voor heeft.

Harts intelligentie
09-07-11, 20:04
Saul ! Dit is Marks zelfverzonnen tekst niet...Hij citeert een harde uitspraak over de homosexualiteit van Harts' Intelligence

en verwisselt het begrip "homosexualiteit" met het begrip "Islam". om even te laten voelen hoe woorden kunnen overkomen als je bv homo bent of bv moslim.

Hi, lady

Did u at least read what i said on the matter ? do not think so, so u cannot be a fair judge of that

u cannot utter a judgement of value about conflicting opinions unless u would try to check the both versions of the same story = this is a disappointing bias attitude of urs

that parasite started insulting instead of delivering some arguments , thinking that insults are arguments in the process

what u said above ;

that 's a bad "comparison " that not only shows ur & his bad taste in that regard at least , ignorance but also makes no sense

comparisons are not even scientific

we are talking about ethics here , not about a whole belief , we are talking about a sexual biological mental spiritual psychological disorder = homosexuality , not about a whole belief , because sexuality of Man is unlike that of animals in the sense that it is not only biological but also spiritual mental psychological & ecological = the latter in the sense that homosexuality has an impact on human ecology ...

so, do not make this lethal stupid thought error = comparing a whole belief or reducing a whole belief to the level of a sexual mental spiritual biological psychological disorder= homosexuality

because homosexuality is a sexual biological spiritual mental psychological disorder or disease according to my own islamic ethics = a very bad immoral unethical disorder = an understatement

try to prove those islamic ethics wrong then

ethics that are not only a matter of metaphysics & moral ethical metaphysical references , a matter of good & bad but are also a matter of culture , most ethics are not a matter of facts , while islam is no culture , while islamic ethics are not only a matter of good & bad , a matter of metaphysics, but also a matter of facts = read my post on the matter here above

so, u cannot approach ethics , cultures, or religious ethics via other ethics or cultures, let alone via the western secular ones

so, do not compare the incomparable

I thought that u were more intelligent than that , than being the devil's advocate , than defending that vulgar fascist vulgar parasite who tries to make it sound as if western cultures or ethics are "superior " to other ethics or to the other cultures = that's the essence of his dumb reactions here , even though he might not have been aware of that fact , so stupid he is

Do not be stupid as he is.........

tanger'73
09-07-11, 20:12
Dank u, maar ik geloof niet dat u daar betrouwbare bronnen voor heeft.

Die bronnen zijn uiteraard zeer onbetrouwbaar. Een daarvan is mijn atheïstische Nederlandse buurman, die homo's niet kan uitstaan. Zelfs hier op dit forum zul je prikkers tegenkomen, die weinig op hebben met religie. Maar wel direct in de rij gaan staan om poten te rammen.

Harts intelligentie
09-07-11, 20:23
vooral mensen die geen reet met religie te maken hebben, haten homo's.

tot uw dienst.

wat "mooi elegant charmant inspirerend subtiel verheven ..." gezegd , zeg , kan je het niet laten van die ordinaire sexueel taal te gebruiken ?

reet , fuck u ..........te idioot voor woorden, zeg

kan je niet netjes praten of denk je dat je op zo'n laag ordianire straat manier mensen kan imponeren via deze "argumenten " van je

je weet niet wat je zegt bovendien, meneer slijmbal ook nog

want "a-religieuze " mensen bestaan niet = het geloof in God is wel instinctief in ons allemaal , inclusief in atheisten al zouden ze deze feit graag willen ontkenen als zodanig

bovendien, hebben we allemaal als mensen een instinctief moreel ethisch compas dat vertelt ons wat goed of wat slecht is in de grootlijnen althans op een insticntief intuitief manier althans

moreel ethisch aangeboren compas & gezond verstand die worden gecorrumpereerd , veranderd , getravestiet (om sexueel taal te gebruiken dan als ironie & sarcasme ten anzien van de jouwe ) door cultuur, politiek, economie, ideologie ..........

knuppeltje
09-07-11, 20:29
Die bronnen zijn uiteraard zeer onbetrouwbaar.


Zo is dat.

Harts intelligentie
09-07-11, 20:32
Die bronnen zijn uiteraard zeer onbetrouwbaar. Een daarvan is mijn atheïstische Nederlandse buurman, die homo's niet kan uitstaan. Zelfs hier op dit forum zul je prikkers tegenkomen, die weinig op hebben met religie. Maar wel direct in de rij gaan staan om poten te rammen.

hallooo

heeft juist niets te maken met haat & dat weet je , hypocriet draaikont slijmbal , je bent toch wel moslim & je weet wat islam zegt over homosexualiteit , nou dan

voor de rest , zie mijn eerder post aan je

ongeloofelijk mental prostitutie , mentaal strip -tease van je om anderen te behagen ten koste van wat je eigen geloof daarover zou zeggen

congratulations , maar dit is geen mentaal strip tent of mentaal prostitutie tent joh , om je wat sexueel taal gebruik te geven als tegenprestatie dan :lol:

tanger'73
09-07-11, 20:33
Zo is dat.

Mensen die niet geloven, maar homo's niet uitstaan, die zul je niet zwart op wit krijgen. Die blijven onbetrouwbaar.

Harts intelligentie
09-07-11, 20:35
Oeps, dadelijk vraagt hij jou nog om te bewijzen dat het wel zo is. Dan heb jij weer een probleem.

haha

als je mijn posts aandachtig zou lezen , dan zou je zien dat het aantwoord al daarin voor het grijpen ligt besloten, maar das te hoog gegrepen voor je , neem ik aan

Harts intelligentie
09-07-11, 20:37
Mensen die niet geloven, maar homo's niet uitstaan, die zul je niet zwart op wit krijgen. Die blijven onbetrouwbaar.

haha


amen , zielig huichelaar haha

slaat nergens op , zeg

alle mensen , gelovigen of niet gelovigen , hebben een instinctief intuitief geloof in God in zichzelves , moreel ethisch compas, gezond verstand ...die worden getravestiet haha door cultuur, ideologie, politiek, economie ...dus

Harts intelligentie
09-07-11, 20:46
Folks :

Jullie je ethiek & ik het mijne of we de onze

Je kan je eigen ethiek aan andersdenkenden niet opleggen al zou je dat zo graag willen

ethiek aan andersdenkenden proberen op te leggen is wel een soort vorm van fascisme notabene

we proberen onze eigen ethiek niet aan jullie op te leggen , zo we verwachten hetzelfde van jullie terug

maar de werkelijkheid is wel anders met betrekking tot het westen althans die probeert zijn eigen denken, zijn eigen seculaire materialistisch a-moreel liberaal ethiek, maatstaffen , zijn eigen liberaal democratie , capitalisme , ...aan de rest van de wereld op te leggen op allerlei al dan niet subtiel manieren


zie hoe de liberaal ethiek , liberaal democratie + haar eigen economisch vleugel = neo-liberalisme's capitalistisch zgn vrije markt economie .........domineren wel bijna wereldwijd tegenwoordig ..

zie hoe de wereld economie is onder dominatie van capitalistisch neo-liberalisme zgn vrije markt economie ..............

Hatert
09-07-11, 21:36
Folks :

Jullie je ethiek & ik het mijne of we de onze

Je kan je eigen ethiek aan andersdenkenden niet opleggen al zou je dat zo graag willen

ethiek aan andersdenkenden proberen op te leggen is wel een soort vorm van fascisme notabene

we proberen onze eigen ethiek niet aan jullie op te leggen , zo we verwachten hetzelfde van jullie terug

maar de werkelijkheid is wel anders met betrekking tot het westen althans die probeert zijn eigen denken, zijn eigen seculaire materialistisch a-moreel liberaal ethiek, maatstaffen , zijn eigen liberaal democratie , capitalisme , ...aan de rest van de wereld op te leggen op allerlei al dan niet subtiel manieren


zie hoe de liberaal ethiek , liberaal democratie + haar eigen economisch vleugel = neo-liberalisme's capitalistisch zgn vrije markt economie .........domineren wel bijna wereldwijd tegenwoordig ..

zie hoe de wereld economie is onder dominatie van capitalistisch neo-liberalisme zgn vrije markt economie ..............

Secularisme is in feite het wapen dat atheisten/kapitalisten gebruiken om zich zelf te bevoordelen en zichzelf een gunstige positie te verschaffen. Ze gebruiken het om een ander moraal buiten te sluiten en gebruiken de overheid om hun moraal de anderen op te leggen.

Kortman
09-07-11, 23:47
Secularisme is in feite het wapen dat atheisten/kapitalisten gebruiken om zich zelf te bevoordelen en zichzelf een gunstige positie te verschaffen. Ze gebruiken het om een ander moraal buiten te sluiten en gebruiken de overheid om hun moraal de anderen op te leggen.

Alleen omdat ze niet geloven ?
GOD ZIJ DANK ben ik AGNOST .
:lekpuh:

Harts intelligentie
10-07-11, 01:10
Secularisme is in feite het wapen dat atheisten/kapitalisten gebruiken om zich zelf te bevoordelen en zichzelf een gunstige positie te verschaffen. Ze gebruiken het om een ander moraal buiten te sluiten en gebruiken de overheid om hun moraal de anderen op te leggen.

Precies :

vandaar die seculaire materialistisch a-moreel zgn rationeel overheersend liberaal ethiek bijna wereldwijd ,zgn rationeel liberal ethiek zonder hart of ziel = kantian contractarianist utilitarianist

a-moreel materialistisch liberaal ethiek of materialistisch monism's ethiek die luidt als volgt :

there is no God, no good , no evil, no free will, no design, no purpose .....

die is terug te voeren naar de ethiek van Spinoza die luidt als volgt :

there is no good , no evil, no free will, no revelation ....even though Spinoza pretended to believe in God , how he could combine his a-moral monistic ethics with the belief in God is a real paradox i do not buy = i think he pretended to believe in God as Descartes probabely did in order not to get in further trouble with the medieval church haha

volgens Spinoza , noch goed noch slecht zouden bestaan als zodanig

maar pijn is slecht daarentegen & genot is goed & alleen in die zin dan [= utilitarianisme avant la lettre

..............

even terug naar de liberaal ethiek die rationeel pretendeert te zijn terwijl ratio is slechts een vorm van subjectivisme = subjectivisme gerationalizeerd

terwijl ethiek is een feite niet alleen een kwestie van ratio maar ook van hart , gevoel, compassie , empathy , solidarity , kennis , wijsheid , ervaring, praktijk, constant zoektocht ..............de islamitisch ethiek althans

zo, vandaar dat de seculaire subjectieve "rationeel " liberaal overheersend ethiek werd ontwikkeld om ander ethiek uit te sluiten , sluit vooraal de religieuze ethiek uit = das een form van fascisme



het westen vindt zelfs dat seculaire liberaal democratie DE hoogste vorm van cultuur zou zijn waar naar toe alle ander culturen behoren te evolueren haha = biologisch ecologisch materialistisch evolutionaire benadering van culturen die in feite a-moreel is, ironisch genoeg = paradoxaal tegenstrijdigheid , want waardeoordellen als hoger of lager hebben juist geen enkel betekenis noch in de materialistisch liberaal a-moreel zin noch in de materialistisch a-moreel evolutionaire zin haha

het heeft ook geen enkel betekenis om te beweren dat de mens als zgn geevolueerd dier hoger zou staan boven de ander dieren haha

die a-moreel biologisch ecologisch evolutionaire benadering wordt niet alleen aan ethiek , culturen toegepast maar ook aan de wortels & evolutie van menselijk taal bijv (Engels is voorlopig aan de "top " van taal evolutie haha ), onder ander .........alles wordt in feite benaderd door die evolutionaire benadering , inclusief religies ,historie , dus ...

Erger nog : a-moreel materialisme als een ideologie, ethiek, epistemologie , levensbeschouwing, paradigmas , als een filosofie ...als filosofie van de wetenschap domineert tegenwoordig in zowel de exacte wetenschappen als in human sciences inclusief in de sociologie, anthropologie, in de zgn evolutionaire psychologie , evolutionaire biologie , in de geschiedschrijving.....

terwijl het bestaan van zowel goed als het kwaad binnen ons & buiten ons , het bestaan van de vrije wil van de mens , het bestaan van onze bewustzijn of geest als een immaterieel metafysisch fenomeen of immaterieel dimentie van de mens zijn DE grootste bewijzen tegen die a-moreel materialistisch versie van de evolutie met betrekking tot de mens althans & tegen de a-moreel materialistisch ethiek

maar materialistisch evolutionisten beweren daarentegen dat de natuur of functie van het menselijk bewustzijn is slechts een kwestie van materieel aangelegenheid = slechts een materieel neuronaal activiteit als product van de zgn evolutionaire complexiteit van het menselijk brein = emergemt property theory = the theory of everything for biologists , they try to explain all complex diversity of life by it , even life itself is just a material process , no more no less, according to those materialistic lunatics

even our own consciousness, emotions, conscience , memory , imgination .....even human love are just chemistry = just material processes = just biological neurophysiological processes = just electro-magnetic - chemical processes haha = just survival strategies haha

God .......

Harts intelligentie
10-07-11, 01:20
Alleen omdat ze niet geloven ?
GOD ZIJ DANK ben ik AGNOST .
:lekpuh:

haha

u are just kidding & deceiving urself , old man

u either believe in God or u do not , there is no third way

besides : ur whole life was/is under domination of those atheistic a-moral materialistic ethics ....ur thought is mainly determined by materialism as an ideology thanks to ur culture society ...


u have been a slave of materialism as an ideology ur whole life probabely without even being aware of that fact , poor pathetic lad haha

u have been living a big -lie -joke ur whole life probabely = i thought it would be a shame for u not to know that fact before u die

congratulations

Ready?
10-07-11, 01:45
probeer maat het tegendeel te bewijzen dan

the man is entitled to his own opinions : he's entitled to his own ethics because this is an ethical issue

hoe kan iemand nou ethiek bewijzen

ethiek dat is niet alleen een kwestie van ratio, gevoel, hart , compassie ...maar ook een kwestie van cultuur .........

zie hoe westerse ethiek was of gebaseerd op "rationeel" gronden zoals de a-moreel lieberaal ethiek of meer op hart , compassie , gevoel ...zoals de ethiek van de Briste filosofen van ethiek zoals John Locke, David Hume ......

zie hoe neo-feminism's ethics of care zijn tegenwoordig meer geinspireerd door Hume dan door ratio = try to improve those so-called rational liberal ethics without a heart or soul dominating in the world today = kantian, contractarianist , utilitarianist

Do not forget that even ratiional thought is a form of subjectivism = subjectivism rationalized = objectivity does therefore not exist not even at the level of exact sciences, let alone elsewhere ...

so :

rejecting or accepting homosexuality , thinking that homosexuality is bad or good , or just thinking that homosexuality is neither good nor bad as liberals do .... is all a matter of ethics

ethics that are a matter of good & bad , not a matter of facts ....most of them at least

well, that said :

try to prove to the people here that ur a-moral (a-moral=neither good nor bad do exist as such ) materialistic liberal ethics are "better " than other ethics = almost an impossible task because most of ethics are based on metaphysics , are a matter of metaphysical notions such as good ,bad , free will .........

ethics are therefore no science

one cannot approach , let alone prove wrong other ethics via the own ethics as it is difficult to approach other cultures via the own one ...

trying to "prove other ethics as being wrong or that ur western ethics are better than the other ethics is like trying to prove that western cultures are better of or superior to other cultures " haha = tricky self-defeating moving sands that might suck u in if u try to be hyperactively exclusive in relation to other ethics or cultures at least haha

Goed.
Een ziekte, daarvoor heb je een proces nodig. Er moet duidelijk een begin zijn, waarna de beginsituatie verandert. Met betrekking tot homoseksualiteit kan dit niet proces niet beschreven worden. De hormonen die aanwezig zijn bij een verliefdheid verschillend steeds in concentratie...er kan dus nooit een begin worden aangewezen en een duidelijk begin van het startpunt van deze 'ziekte'.
Een ziekte doet het lichaam niet goed. Lijkt mij dat er ook gezonde homo's zijn...anders waren ze al uitgestorven gezien het feit dat homoseksualiteit als duizenden jaren overal voorkwam...ook in India...ook in het oude Arabische rijk.

Dat je nu terugvalt op cultuur is werkelijk een lachertje. Als de wetenschap vóór deze minister zou zijn, hypothetisch gesproken, dan zou hij van de daken schreeuwen dat ZIJN cultuur dit allang wist. Echter veegt de wetenschap zijn, overigens zwakke, beargumentering van tafel en is hij het niet eens met de wetenschap (again met zwakke argumenten).

Seriously...ik hoef niets te bewijzen. Mensen moeten zelf op onderzoek uitgaan, dan wel onderzoeken kritisch bestuderen en hun eigen mening vormen. Is die mening nergens op gebasseerd, of zwak beargumenteerd (bijvoorbeeld de aarde is plat) kijk dan niet raar op en ga niet huilen als mensen je op je foute gedachten wijzen...

Harts intelligentie
10-07-11, 02:25
[QUOTE=Ready?;4757141]Goed.
Een ziekte, daarvoor heb je een proces nodig. Er moet duidelijk een begin zijn, waarna de beginsituatie verandert. Met betrekking tot homoseksualiteit kan dit niet proces niet beschreven worden. De hormonen die aanwezig zijn bij een verliefdheid verschillend steeds in concentratie...er kan dus nooit een begin worden aangewezen en een duidelijk begin van het startpunt van deze 'ziekte'.
Een ziekte doet het lichaam niet goed. Lijkt mij dat er ook gezonde homo's zijn...anders waren ze al uitgestorven gezien het feit dat homoseksualiteit als duizenden jaren overal voorkwam...ook in India...ook in het oude Arabische rijk.

homosexualiteit bestaat in alle culturen nogmaals , maar er zijn er culturen die meer homosexualiteit aanmoedigen dan anderen bijv

acceptatie van homosexualiteit bestaat tegenwoordig meestaal alleen in westerse liberaal landen, meer niet = komt door die a-moreel materialistisch liberaal ethiek met name , door die materialistisch a-moreel seculaire liberaal democratie, door westerse consumptie culturen , door die a-moreel vleugel van democratie = capitalisme = die acceptatie is dus slechts materialistisch economisch ideologisch gemotiveerd , meer niet


homosexualiteit heeft ook wel een biologisch kant dus alle culturen zouden homosexuelen binnen hun grenzen hebben = het is een menselijk verschijnsel maar dat maakt homosexualiteit niet ok , integendeel zelfs , want afwijkend gedrag is ook een menselijk verschijnsel bijv , mannen behoren niet sex met elkaar te hebben , met elkaar te trouwen ....= afwijkend gedrag = immoreel & onethisch

besides :

Ik heb het over ethiek, niet over de wetenschap

de wetenschap had wel bewezen dat homosexualiteit zowel biologisch als ecologisch + ander oorzakken heeft net als mentale ziektes trouwens

alleen een mentaal zieke kan niks doen tegen zijn /haar eigen ziekte behalve zich overlaten aan medisch & ander zorg

homosexuaiteit als een sexueel biologisch mentaal psychologisch spsiritueel afwijking kan wel onder controle gehouden worden door abstinatie bijv , zelfs sommige heteros doen er aan want niemand gaat dood als men geen sex doet

een homo heeft zijn homosexuaiteit in de hand dan

het is dus een ethisch vraagstuk die ligt in de handen van de desbetreffend homos

hangt wel af van welke ethiek inderdaad

Bovendien , de materialistisch a-moreel liberaal ethiek stoelt op materialisme als een ideologie, meer niet

II- de mens is niet alleen biologie & ecologie +cultuur , het leven is niet alleen een materieel proces zoals materialisme beweert

sex bij de mens is dus niet alleen biologisch maar ook mentaal psychologisch spiritueel ecologisch sociaal cultureel ...



Dat je nu terugvalt op cultuur is werkelijk een lachertje. Als de wetenschap vóór deze minister zou zijn, hypothetisch gesproken, dan zou hij van de daken schreeuwen dat ZIJN cultuur dit allang wist. Echter veegt de wetenschap zijn, overigens zwakke, beargumentering van tafel en is hij het niet eens met de wetenschap (again met zwakke argumenten).

de wetenschap kan zich niet over ethiek buigen nogmaals

de wetenschap kan ook niet de aard natuur of functie van homosexualiteit achterhalen want het gaat hier om een biologisch sexueel mentaal psychologisch spiritueel process = de wetenschap kan zich uitspreken alleen over materiele zaken zoals biologie van de mens, zoals de materieel fysiologisch kant van de psychologie ....de psychosomatisch , neurofysiologisch kant ...


de wetenschap kan niks zeggen over de aard , natuur of functie van de menselijk geest bijv , over de menselijk vrije wil , over de menselijk geweten , ethiek ..........., al denken de meeste materialisten dat alles te herleiden zou zijn naar ...materie


maar DE probleem met de huidige wetenschap is dat het wordt gedomineerd door materiaqlisme als een ideologie, ethiek, epistemologie, levensbeschouwing, paradigmas , filosofie, filo van de wetenschap ...........

zowel op het niveau van de exacte wetenschappen als op het niveau van human sciences , excluding all non-materialistic paradigms in the process



Seriously...ik hoef niets te bewijzen. Mensen moeten zelf op onderzoek uitgaan, dan wel onderzoeken kritisch bestuderen en hun eigen mening vormen. Is die mening nergens op gebasseerd, of zwak beargumenteerd (bijvoorbeeld de aarde is plat) kijk dan niet raar op en ga niet huilen als mensen je op je foute gedachten wijzen...


je denkt dat je niets hoeft te bewijzen want je vindt misschien wel net als materialisme trouwens dat het leven of sex bij de mens zijn alleen maar materiele processen, meer niet = materieel biologie & materieel ecologie

je denkt dat je niets hoeft te bewijzen omdat de materialistisch a-moreel seculaire liberaal overheersend ethiek , je materialistisch cultuur & maatschappij hadden je geleerd niets achter materie te zoeken dan materiele processen , dus

Eric de Blois
10-07-11, 02:27
Alleen omdat ze niet geloven ?
GOD ZIJ DANK ben ik AGNOST .
:lekpuh:


haha

u are just kidding & deceiving urself , old man

u either believe in God or u do not , there is no third way


'Old man', is onaardig bedoeld.

Er is wél een derde mogelijkheid:


1) Je gelooft dat iets bestaat (zekerheid)

2) Je gelooft dat iets niet bestaat (zekerheid)

3) Je sluit het bestaan, nog het niet bestaan niet uit. (onzekerheid)

BoerHarms
10-07-11, 08:54
[quote]

homosexualiteit bestaat in alle culturen nogmaals , maar er zijn er culturen die meer homosexualiteit aanmoedigen dan anderen bijv



Aanmoedigen wil ik het niet zo omschrijven, omder aanmoedigen versta ik dat men je toejuicht als je goede homoactiviteiten verricht, net zoals voetbal daar staan de toeschouwers ook te juichen als je goed voetbalt.

Nu kan je dan de Gayparade noemen als toejuichingen, de meeste herrie maken echter de paradegangers.




acceptatie van homosexualiteit bestaat tegenwoordig meestaal alleen in westerse liberaal landen,



dat is waar, hoewel Azie ook komt, kijk maar eens naar Thailand.






homosexualiteit heeft ook wel een biologisch kant dus alle culturen zouden homosexuelen binnen hun grenzen hebben = het is een menselijk verschijnsel maar dat maakt homosexualiteit niet ok , integendeel zelfs , want afwijkend gedrag is ook een menselijk verschijnsel bijv , mannen behoren niet sex met elkaar te hebben , met elkaar te trouwen ....= afwijkend gedrag = immoreel & onethisch




Het is een gevoel, in alle culturen zijn homos, de een minder de andere meer, maar omdat het meer 'verboden' is gaat de homosexualitiet meer in de illigaliteit.






besides :

Ik heb het over ethiek, niet over de wetenschap

de wetenschap had wel bewezen dat homosexualiteit zowel biologisch als ecologisch + ander oorzakken heeft net als mentale ziektes trouwens

alleen een mentaal zieke kan niks doen tegen zijn /haar eigen ziekte behalve zich overlaten aan medisch & ander zorg

homosexuaiteit als een sexueel biologisch mentaal psychologisch spsiritueel afwijking kan wel onder controle gehouden worden door abstinatie bijv , zelfs sommige heteros doen er aan want niemand gaat dood als men geen sex doet

een homo heeft zijn homosexuaiteit in de hand dan

het is dus een ethisch vraagstuk die ligt in de handen van de desbetreffend homos

hangt wel af van welke ethiek inderdaad



De ene geeft zich over aan het gevoel de andere niet. In principe heeft iedereen een afwijking. Frigide personen hebben en willen geen sex, Is dit een afwijking ???

Hetreos hebben ook hun sexuele voorkeuren, de ene wilt sex alleen voor voortplanting, de andere voor genot, de andere houd van SM, zo zijn er vele soorten sex.


Is dit dan ook geen soort afwijking???


Maar omdat twee mannen met elkaar sex willen, dan is dit een afwijking ??










II- de mens is niet alleen biologie & ecologie +cultuur , het leven is niet alleen een materieel proces zoals materialisme beweert

sex bij de mens is dus niet alleen biologisch maar ook mentaal psychologisch spiritueel ecologisch sociaal cultureel ...




de wetenschap kan zich niet over ethiek buigen nogmaals

de wetenschap kan ook niet de aard natuur of functie van homosexualiteit achterhalen want het gaat hier om een biologisch sexueel mentaal psychologisch spiritueel process = de wetenschap kan zich uitspreken alleen over materiele zaken zoals biologie van de mens, zoals de materieel fysiologisch kant van de psychologie ....de psychosomatisch , neurofysiologisch kant ...


de wetenschap kan niks zeggen over de aard , natuur of functie van de menselijk geest bijv , over de menselijk vrije wil , over de menselijk geweten , ethiek ..........., al denken de meeste materialisten dat alles te herleiden zou zijn naar ...materie


maar DE probleem met de huidige wetenschap is dat het wordt gedomineerd door materiaqlisme als een ideologie, ethiek, epistemologie, levensbeschouwing, paradigmas , filosofie, filo van de wetenschap ...........

zowel op het niveau van de exacte wetenschappen als op het niveau van human sciences , excluding all non-materialistic paradigms in the process





je denkt dat je niets hoeft te bewijzen want je vindt misschien wel net als materialisme trouwens dat het leven of sex bij de mens zijn alleen maar materiele processen, meer niet = materieel biologie & materieel ecologie

je denkt dat je niets hoeft te bewijzen omdat de materialistisch a-moreel seculaire liberaal overheersend ethiek , je materialistisch cultuur & maatschappij hadden je geleerd niets achter materie te zoeken dan materiele processen , dus


Over afwijkingen gesproken, kijk eens hoe de prikkers hier op bepaalde reactie reageren, de ene scheld, de andere voelt zich vreselijk als slachtoffer terwijl dit niet zo bedoelt is.

Vaak moet je op straat oppassen met reacties want de kans dat je in elkander geslagen wordt is groot, Is dit dan ook geen afwijking van de "dader"

In principe hebben dan alle personen die niet de "regels des levens" volgen, zoals in de koran en/of de bijbel of volgens de wet opgesteld regels een afwijking.

Een moordenaar is ook iemand met een afwijking, een normaal mens moord niet.

Zo kunnen we nog veel voorbeelden aanhalen over afwijkingen.

Maar eigenlijk omdat twee mannen sex met elkander hebben is dit DE AFWIJKING


In principe heb ik daar helemaal geen probleem mee, tenslotte ze hebben elkander en doen daar niet kwaad mee. Zodra ze daar opzettelijk anders geaardheid mee gaan lastig vallen dan ja.
Maar dit soort uitwassen kom je overal tegen.

De man is nu eenmaal een jager, kijk maar ook eens onder de hetreos, de meeste mannen jagen op vrouwen, liever zo veel mogelijk, Bepaalde culturen/geloven mag je als man meer vrouwen hebben , ( ik vind dat ook een afwijking, maar wie ben ik), maar een vrouw mag geen meerdere mannen hebben.

Dus dat er veel wisselende kontakten onder homos zijn, is omdat het een man is.



Men praat over die vreslijke homoziektes,

maar men vergeet de andere ziekten die nog in overvloed zijn vanwege slechte hygiensche omstandigheden.


Weet je er kan een simpele oplossing zijn waarom men tegen homos zijn of men kan een complexe oplossing vinden

knuppeltje
10-07-11, 09:58
haha

als je mijn posts aandachtig zou lezen , dan zou je zien dat het aantwoord al daarin voor het grijpen ligt besloten, maar das te hoog gegrepen voor je , neem ik aan

Zelfs jij bent af en toe te hoog om te grijpen voor me.

mark61
10-07-11, 10:58
Ey als je zo gaat beginnen dan moet je niet de discussie aangaan.

Je denkt net als poldertokkies dat je alles kan zeggen over de islam omdat grote Peroxideleeghoofd stoer doet over moslims en de islam.

Een beetje fatsoen tonen voor de islam en niet ene keer sneaky over de islam brullen en bij WsdB gezellig gaan doen met ons moslims.

Dat zijn rattenstreken

Imbeciel.

Kan je ook relevant reageren?

mark61
10-07-11, 11:03
Ja duh dat had ik ook wel door, daarom zei ik:

Lul toch niet. Je had het niet door. Dit gebrabbel om dat te verbergen is echt drie keer niks.

Maar je bent het dus eens met Harts I?

Eke
10-07-11, 11:53
Hi, lady

Did u at least read what i said on the matter ? do not think so, so u cannot be a fair judge of that

u cannot utter a judgement of value about conflicting opinions unless u would try to check the both versions of the same story = this is a disappointing bias attitude of urs

that parasite started insulting instead of delivering some arguments , thinking that insults are arguments in the process

what u said above ;

that 's a bad "comparison " that not only shows ur & his bad taste in that regard at least , ignorance but also makes no sense

comparisons are not even scientific

we are talking about ethics here , not about a whole belief , we are talking about a sexual biological mental spiritual psychological disorder = homosexuality , not about a whole belief , because sexuality of Man is unlike that of animals in the sense that it is not only biological but also spiritual mental psychological & ecological = the latter in the sense that homosexuality has an impact on human ecology ...

so, do not make this lethal stupid thought error = comparing a whole belief or reducing a whole belief to the level of a sexual mental spiritual biological psychological disorder= homosexuality

because homosexuality is a sexual biological spiritual mental psychological disorder or disease according to my own islamic ethics = a very bad immoral unethical disorder = an understatement

try to prove those islamic ethics wrong then

ethics that are not only a matter of metaphysics & moral ethical metaphysical references , a matter of good & bad but are also a matter of culture , most ethics are not a matter of facts , while islam is no culture , while islamic ethics are not only a matter of good & bad , a matter of metaphysics, but also a matter of facts = read my post on the matter here above

so, u cannot approach ethics , cultures, or religious ethics via other ethics or cultures, let alone via the western secular ones

so, do not compare the incomparable

I thought that u were more intelligent than that , than being the devil's advocate , than defending that vulgar fascist vulgar parasite who tries to make it sound as if western cultures or ethics are "superior " to other ethics or to the other cultures = that's the essence of his dumb reactions here , even though he might not have been aware of that fact , so stupid he is

Do not be stupid as he is.........

Ethiek is een keuze. En een zegen. Het is niet voor niets dat het binnen iedere religie gekoesterd wordt.



Harts' Intelligence ..zolang de meeste homosexuelen geen knopje hebben om hun geaardheid af te zetten respekteer ik dat vanuit de wijsheid van m'n hart : zij zijn dan zoals ze zijn.

Je kunt naar analogie hiervan geen criminelen vrijpleiten overigens. Dat snap je wel :)

Jij hoeft 'alleen maar'* je best te doen om een goed mens te zijn, en met hart en ziel te leven. De ethiek is jouw inspiratiebron.

Ik heb weleens gelezen dat de allermeeste daden van een mens irrationeel zijn....al snoeven we dat we rationele wezens zijn. Niet dus.


* enorme klus, HI ,pffffffffffffff

Is het bij jou ook zo'n mooie dag, H-i ? Geniet ervan,he :)

PS Jullie zijn allebei prima kerels, Mark en jij, voor zover ik dat kan zien vanuit hier..Jullie zijn ook -bij vlagen overigens- keigoed in het kwetsen. Ga zo door ,mannenbroeders, ik leer hier veel van :hihi:

knuppeltje
10-07-11, 13:03
Mensen die niet geloven, maar homo's niet uitstaan, die zul je niet zwart op wit krijgen. Die blijven onbetrouwbaar.

Ook dat ziet u volgens mij toch echt ietsiepietsie te ongenuanceerd, neemt u mij niet kwalijk.

Het feit is nu eenmaal dat wij autochtonen voor het merendeel uit ongelovigen bestaan, althans, dat schijnen veel allochtone gelovigen nog al eens te denken. Want volgens velen onder hen, zo lees ik hier wel eens, zijn wij hier allemaal totaal van god en weet ik nog wat los, ons wacht blijkbaar alleen maar hel en verdoemenis als het kalifaat ons niet tijdig redding brengt; iets wat natuurlijk zeer goed mogelijk is, maar bewijzen daarvoor heb ik niet, maar het uitsluiten van een en ander doe ook niet.

Nu zult u zich ongetwijfeld afvragen waartoe deze korte inleiding dient, maar dat zal u meteen duidelijk zijn nadat ik u heb verteld dat volgens zeer betrouwbare onderzoeken, door zeer ervaren en betrouwbare mensen gedaan overigens, en niet door de eerste de beste onwetende en onervaren knoeiende amateurs, blijkt dat homofobische incidenten het meest veroorzaakt worden door ons, het autochtone bevolkingsdeel van onze roemruchte natie.
Daarmee bewijzen wij dagelijks onze door velen geroemde Nationale Joodschristelijk polder-knurften identiteit, onze zo bekende VOC-spirit, zal ik maar zeggen.

Indien u nu, iets waarvan ik aanneem dat u daar helemaal geen moeite mee zult hebben, onder andere ook al omdat het allemaal zo klaar en duidelijk is als het maar zijn kan wat ik vertel, iets wat zonder zin voor overdrijving bij mij altijd het geval is, maar wat nu niet ter zake doet, dan zal het meteen tot u doordringen dat u die ongelovigen, die homoseksuelen alsmaar niet kunnen uitstaan, netjes in statistieken aangegeven, en gedrukt en uitgegeven op het meest uitstekend papier met watermerk voorzien, op een presenteerblaadje krijgt aangeboden, zodra u zich de moeite getroost om deze statistieken te raadplegen.

Mij op voorhand geloven is natuurlijk ook zeer aanbevelenswaardig. :ego:

Saul
10-07-11, 13:11
Lul toch niet. Je had het niet door. Dit gebrabbel om dat te verbergen is echt drie keer niks.

Maar je bent het dus eens met Harts I?

Jij hebt niet door dat ik het niet doorheb. ;)

Of het wel of niet eens ben met Harts I doet er niet toe en gaat je sowieso niets aan.


Imbeciel.

Kan je ook relevant reageren?

Doe ik door jou op je rattenstreken aan te spreken. Hier los gaan op de islam en even verder lief gaan doen tegen moslims.

Slinger
10-07-11, 13:15
Lul toch niet. Je had het niet door. Dit gebrabbel om dat te verbergen is echt drie keer niks.

Maar je bent het dus eens met Harts I?

Je denkt toch niet dat je van iemand als hij antwoord krijgt op zo'n vraag?

DNA
10-07-11, 13:42
Oorspronkelijk geplaatst door mark 61 v.christus

Lul toch niet. Je had het niet door. Dit gebrabbel om dat te verbergen is echt drie keer niks.


je neemt bijna altijd een lul in de mond , hoe komt dat ? haha

u should learn what discussion is really all about , silly moron haha , imbeciel


Maar je bent het dus eens met Harts I?

nou & ? is that a crime ?

de man heeft recht op zijn eigen mening , silly coward bitch that u are haha

gaat je toch niks aan of wel ? denk je dat je kan bepalen wat mensen al dan niet zouden denken ? haha

wat een walgelijk smerig rioot rat ben je wel :kotsen2:





Imbeciel.

Kan je ook relevant reageren?

kan je niet netjes praten zoals de ander prikkers hier ?

Did ur slut mother not teach u how to behave properly ?

kan je iets zinnigs melden 4 a change , in plaats van die rhetotiek & ordinaire gescheld van je , dummy ?

Je bent wel DE grootste imbeciel hier ooit wel = zelf-projecties = stond je te kijken naar jezelf in de spiegel , leijke walgelijk laffard ? haha

ieder die het niet eens met je zou zijn is een imbeciel per definitie , zie ik

geil je op die woord , achterlijk feshitist imbeciel ?

tanger'73
10-07-11, 13:57
Ook dat ziet u volgens mij toch echt ietsiepietsie te ongenuanceerd, neemt u mij niet kwalijk.

Het feit is nu eenmaal dat wij autochtonen voor het merendeel uit ongelovigen bestaan, althans, dat schijnen veel allochtone gelovigen nog al eens te denken. Want volgens velen onder hen, zo lees ik hier wel eens, zijn wij hier allemaal totaal van god en weet ik nog wat los, ons wacht blijkbaar alleen maar hel en verdoemenis als het kalifaat ons niet tijdig redding brengt; iets wat natuurlijk zeer goed mogelijk is, maar bewijzen daarvoor heb ik niet, maar het uitsluiten van een en ander doe ook niet.

Nu zult u zich ongetwijfeld afvragen waartoe deze korte inleiding dient, maar dat zal u meteen duidelijk zijn nadat ik u heb verteld dat volgens zeer betrouwbare onderzoeken, door zeer ervaren en betrouwbare mensen gedaan overigens, en niet door de eerste de beste onwetende en onervaren knoeiende amateurs, blijkt dat homofobische incidenten het meest veroorzaakt worden door ons, het autochtone bevolkingsdeel van onze roemruchte natie.
Daarmee bewijzen wij dagelijks onze door velen geroemde Nationale Joodschristelijk polder-knurften identiteit, onze zo bekende VOC-spirit, zal ik maar zeggen.

Indien u nu, iets waarvan ik aanneem dat u daar helemaal geen moeite mee zult hebben, onder andere ook al omdat het allemaal zo klaar en duidelijk is als het maar zijn kan wat ik vertel, iets wat zonder zin voor overdrijving bij mij altijd het geval is, maar wat nu niet ter zake doet, dan zal het meteen tot u doordringen dat u die ongelovigen, die homoseksuelen alsmaar niet kunnen uitstaan, netjes in statistieken aangegeven, en gedrukt en uitgegeven op het meest uitstekend papier met watermerk voorzien, op een presenteerblaadje krijgt aangeboden, zodra u zich de moeite getroost om deze statistieken te raadplegen.

Mij op voorhand geloven is natuurlijk ook zeer aanbevelenswaardig. :ego:

Wat lul je nou allemaal? Er zijn zat mensen die totaal niks met welke religie te maken hebben, maar homo's gewoon ongelooflijke vieze mensen vinden. Homofobie is niet uitsluitend het domein van reli's hoor.

DNA
10-07-11, 14:07
[quote=Harts intelligentie;4757146]

Aanmoedigen wil ik het niet zo omschrijven, omder aanmoedigen versta ik dat men je toejuicht als je goede homoactiviteiten verricht, net zoals voetbal daar staan de toeschouwers ook te juichen als je goed voetbalt.

Nu kan je dan de Gayparade noemen als toejuichingen, de meeste herrie maken echter de paradegangers.


dat is waar, hoewel Azie ook komt, kijk maar eens naar Thailand.


Het is een gevoel, in alle culturen zijn homos, de een minder de andere meer, maar omdat het meer 'verboden' is gaat de homosexualitiet meer in de illigaliteit.



De ene geeft zich over aan het gevoel de andere niet. In principe heeft iedereen een afwijking. Frigide personen hebben en willen geen sex, Is dit een afwijking ???

Hetreos hebben ook hun sexuele voorkeuren, de ene wilt sex alleen voor voortplanting, de andere voor genot, de andere houd van SM, zo zijn er vele soorten sex.


Is dit dan ook geen soort afwijking???


Maar omdat twee mannen met elkaar sex willen, dan is dit een afwijking ??





Over afwijkingen gesproken, kijk eens hoe de prikkers hier op bepaalde reactie reageren, de ene scheld, de andere voelt zich vreselijk als slachtoffer terwijl dit niet zo bedoelt is.

Vaak moet je op straat oppassen met reacties want de kans dat je in elkander geslagen wordt is groot, Is dit dan ook geen afwijking van de "dader"

In principe hebben dan alle personen die niet de "regels des levens" volgen, zoals in de koran en/of de bijbel of volgens de wet opgesteld regels een afwijking.

Een moordenaar is ook iemand met een afwijking, een normaal mens moord niet.

Zo kunnen we nog veel voorbeelden aanhalen over afwijkingen.

Maar eigenlijk omdat twee mannen sex met elkander hebben is dit DE AFWIJKING


In principe heb ik daar helemaal geen probleem mee, tenslotte ze hebben elkander en doen daar niet kwaad mee. Zodra ze daar opzettelijk anders geaardheid mee gaan lastig vallen dan ja.
Maar dit soort uitwassen kom je overal tegen.

De man is nu eenmaal een jager, kijk maar ook eens onder de hetreos, de meeste mannen jagen op vrouwen, liever zo veel mogelijk, Bepaalde culturen/geloven mag je als man meer vrouwen hebben , ( ik vind dat ook een afwijking, maar wie ben ik), maar een vrouw mag geen meerdere mannen hebben.

Dus dat er veel wisselende kontakten onder homos zijn, is omdat het een man is.



Men praat over die vreslijke homoziektes,

maar men vergeet de andere ziekten die nog in overvloed zijn vanwege slechte hygiensche omstandigheden.


Weet je er kan een simpele oplossing zijn waarom men tegen homos zijn of men kan een complexe oplossing vinden


pfff...

om een lang verhaal kort te maken , het volgende dan :

het gaat hier om een ethisch issue nogmaals

iedereen heeft wel recht op de eigen vrijheden van denken , van speech , van geloof , individueel vrijheid ...........iedereen heeft recht op de eigen ethiek

& geen enkel hond mag of kan de eigen denken, maatstaffen, ethiek ,,,,opleggen aan andersdenkenden al zou ie/ze dat zou graag willen , basta = daar gaat het om hier met name

volgens mijn eigen ethiek is homosexualiteit een uiterst ernstig mentaal spiritueel psychologisch ziekte of afwijking = ziekte in de ethisch zin althans = immoreel

ziekte ook in wetenschappelijk zin = fysiologisch hormonaal psychologisch mentaal ...

ziekte in de spiritueel zin


want sex is niet alleen a-moreel biologisch maar ook moreel mentaal psychologisch spiritueel = homosexualiteit is een uiterst walgelijk verwerpelijk ziekte in de spiritueel zin, ziekte in de fysiologisch neurologisch hormonaal psychologisch mentaal zin

ziekte in de spiritueel zin , dus

dat mag ik & zal ik altijd verkondigen conform mijn eigen vrijheden van denken, van speech , van geloof , individueekl vrijheid ............conform mijn ethiek , maar ik tracht mijn ethiek niet aan andersdenkenden op te leggen

je je ethiek & ik het mijne


daar gaat het om hier met name



P.S.: er zijn er wel inderdaad gradaties van goed & slecht , gradaties van afwijkingnen , van afwijkend immoreel onethisch gedrag ...........maar dat neemt niet weg het feit dat die of goed of slecht zouden zijn , neemt niet weg het feit dat die wel afwijkingnen zouden zijn

DNA
10-07-11, 14:55
Ethiek is een keuze. En een zegen. Het is niet voor niets dat het binnen iedere religie gekoesterd wordt.



Harts' Intelligence ..zolang de meeste homosexuelen geen knopje hebben om hun geaardheid af te zetten respekteer ik dat vanuit de wijsheid van m'n hart : zij zijn dan zoals ze zijn.

Je kunt naar analogie hiervan geen criminelen vrijpleiten overigens. Dat snap je wel :)

Jij hoeft 'alleen maar'* je best te doen om een goed mens te zijn, en met hart en ziel te leven. De ethiek is jouw inspiratiebron.

Ik heb weleens gelezen dat de allermeeste daden van een mens irrationeel zijn....al snoeven we dat we rationele wezens zijn. Niet dus.


* enorme klus, HI ,pffffffffffffff

Is het bij jou ook zo'n mooie dag, H-i ? Geniet ervan,he :)

PS Jullie zijn allebei prima kerels, Mark en jij, voor zover ik dat kan zien vanuit hier..Jullie zijn ook -bij vlagen overigens- keigoed in het kwetsen. Ga zo door ,mannenbroeders, ik leer hier veel van :hihi:

Hi, dear lady :

to make a long story short the following :

this is yet another topic about ethics , right ?

homosexualiteit wordt tegenwoordig als een ideoologsich materialistisch omgekeerd taboe heilig koe beschouwd , niemand mag aankomen aan deze walgelijk omgekeerd taboo of heilig koe haha = te gek voor woorden

I- try not to be bias next time , please

II- if there is something i hate & despise the most in this world after atheism, hypocrisy , injustices, oppressions , ..zionazism, fascism , nazism, communism ...haha after western racist paternalistic imperialism Eurocentrism ...........is those "bullying" coward freaks who try to impose their own views , thought , ethics, standards on others as if western ethics or cultures are "superior " to the rest , & even if the latters were , for the sake of this discussion at least , everybody is entitled to his /her own freedoms of speech, of thought , of belief , individual freedom ...everybody is entitled to his /her own cultures beliefs ethics ...= that goes without saying , but these basic elementary facts are still not understood by many idiots here & elsewhere even in this 21st century

III- ratio is slechts een vorm van subjectivisme = subjectivsme gerationalizeerd , objectiviteit bestaat vervolgens niet eens op het niveau van de exacte wetenschapen, laat alleen elders

Ik vind dat islam wel superieur aan de rest is, ik vind wel dat islam is de enige echte objectief universeel waar neutraal ...geloof , maar deze islam of islam's ongeevenaard ethiek, de islamistisch ethiek als the best ever ............deze islam wordt nooit aan mensen opgelegd integenstelling tot wat het westen doet in de wereld = de eigen westerse liberaal ethiek , maatstaffen , liberaal democratie, capitalisme ....bijna aan de heel wereld probeert op te leggen op al dan niet subtiele manieren


ieder die zou afwijken van de main-stream westerse seculaire materialistisch a-moreel liberaal ethiek , denken, maatstaffen .........zou per definitie achterlijk zijn of erger = walgelijk fascistisch stand van zaken , terwijl we juist geloven dat alle geloven culturen, alle denkstromingnen , ideologieen , filosofieen ...wel elementen van waarheid bevatten .........


P.S.: I am on vacation , i have been having the best time of my life , i just had to react to this topic & to that disgusting parasite bug in order to express my views on the matter , that's all

i hate & despise all forms of paternalistic imperialism slavery = especially the ideological ones ,so


have a nice day

Eke
10-07-11, 18:10
Hi, dear lady :

to make a long story short the following :

this is yet another topic about ethics , right ?

homosexualiteit wordt tegenwoordig als een ideoologsich materialistisch omgekeerd taboe heilig koe beschouwd , niemand mag aankomen aan deze walgelijk omgekeerd taboo of heilig koe haha = te gek voor woorden

I- try not to be bias next time , please

II- if there is something i hate & despise the most in this world after atheism, hypocrisy , injustices, oppressions , ..zionazism, fascism , nazism, communism ...haha after western racist paternalistic imperialism Eurocentrism ...........is those "bullying" coward freaks who try to impose their own views , thought , ethics, standards on others as if western ethics or cultures are "superior " to the rest , & even if the latters were , for the sake of this discussion at least , everybody is entitled to his /her own freedoms of speech, of thought , of belief , individual freedom ...everybody is entitled to his /her own cultures beliefs ethics ...= that goes without saying , but these basic elementary facts are still not understood by many idiots here & elsewhere even in this 21st century

III- ratio is slechts een vorm van subjectivisme = subjectivsme gerationalizeerd , objectiviteit bestaat vervolgens niet eens op het niveau van de exacte wetenschapen, laat alleen elders

Ik vind dat islam wel superieur aan de rest is, ik vind wel dat islam is de enige echte objectief universeel waar neutraal ...geloof , maar deze islam of islam's ongeevenaard ethiek, de islamistisch ethiek als the best ever ............deze islam wordt nooit aan mensen opgelegd integenstelling tot wat het westen doet in de wereld = de eigen westerse liberaal ethiek , maatstaffen , liberaal democratie, capitalisme ....bijna aan de heel wereld probeert op te leggen op al dan niet subtiele manieren


ieder die zou afwijken van de main-stream westerse seculaire materialistisch a-moreel liberaal ethiek , denken, maatstaffen .........zou per definitie achterlijk zijn of erger = walgelijk fascistisch stand van zaken , terwijl we juist geloven dat alle geloven culturen, alle denkstromingnen , ideologieen , filosofieen ...wel elementen van waarheid bevatten .........


P.S.: I am on vacation , i have been having the best time of my life , i just had to react to this topic & to that disgusting parasite bug in order to express my views on the matter , that's all

i hate & despise all forms of paternalistic imperialism slavery = especially the ideological ones ,so


have a nice day

DNA, geen seconde denk ik eraan om je om te turnen !!! Mensen kunnen alleen maar goed luisteren naar elkaar en proberen om wederzijds begrip op te brengen.

Maar ik denk wel dat je gezegend bent met het feit dat je bevrediging vindt in sex met je vrouw.

Stel je voor dat je jaar na jaar zou moeten ervaren dat je iets mist, ook al 'neem' je een tweede vrouw, of een derde. Passie, bv. Misschien iets anders ?

Maar dat je wel ontdekt dat je vurig verliefd wordt op ....o grote schok....op een andere man.....Hoe kan dat nou ? En toch is het zo. Dat wil je eerst toch niet aksepteren van jezelf ? En wat denken anderen wel niet ...dat je een mietje bent ? En dat ben je nou weer niet, volgens jezelf.



Dus DNA, tel je zegeningen en ik hoop alleen dat je begrip kunt opbrengen voor anders-geaarden.
Alleen wat begrip.......En dat hoeft niet eens VANDAAG ....ooit...eens....


Je hoeft voor mij niet je Geloof overboord te gooien. Dat kan niet eens want dat is de basis van je bestaan !!!!Dat herken en respekteer ik tenvolle.

Harts intelligentie
11-07-11, 14:02
DNA, geen seconde denk ik eraan om je om te turnen !!! Mensen kunnen alleen maar goed luisteren naar elkaar en proberen om wederzijds begrip op te brengen.

Maar ik denk wel dat je gezegend bent met het feit dat je bevrediging vindt in sex met je vrouw.

Stel je voor dat je jaar na jaar zou moeten ervaren dat je iets mist, ook al 'neem' je een tweede vrouw, of een derde. Passie, bv. Misschien iets anders ?

Maar dat je wel ontdekt dat je vurig verliefd wordt op ....o grote schok....op een andere man.....Hoe kan dat nou ? En toch is het zo. Dat wil je eerst toch niet aksepteren van jezelf ? En wat denken anderen wel niet ...dat je een mietje bent ? En dat ben je nou weer niet, volgens jezelf.



Dus DNA, tel je zegeningen en ik hoop alleen dat je begrip kunt opbrengen voor anders-geaarden.
Alleen wat begrip.......En dat hoeft niet eens VANDAAG ....ooit...eens....


Je hoeft voor mij niet je Geloof overboord te gooien. Dat kan niet eens want dat is de basis van je bestaan !!!!Dat herken en respekteer ik tenvolle.

vandaar dat ik zei jullie je ethiek & ik het mijne

Eke
11-07-11, 14:29
vandaar dat ik zei jullie je ethiek & ik het mijne Ja, H-i ! En ik denk zelfs dat "jullie" varieert, kwa ethiek :)

Harts intelligentie
11-07-11, 14:59
Ja, H-i ! En ik denk zelfs dat "jullie" varieert, kwa ethiek :)

Ok, ik heb het over de overheersend materialistisch a-moreel zgn rationeel liberaal ethiek zonder hart of ziel die domineert tegenwoordig bijna wereldwijd , zelfs op internationaal niveau tussen naties = kantian, contractarianist , utilitarianist

Harts intelligentie
11-07-11, 15:21
....................

Eric de Blois
12-07-11, 02:48
Ok, ik heb het over de overheersend materialistisch a-moreel zgn rationeel liberaal ethiek zonder hart of ziel die domineert tegenwoordig bijna wereldwijd , zelfs op internationaal niveau tussen naties = kantian, contractarianist , utilitarianist

Langzaam lezen aub:

Gek dat een land als nederland - wat deel uitmaakt van de 'materialistische a-morele zgn rationele liberale ethiek zonder hart of ziel' wereld - uitkeringen verstrekt aan mensen die naar nederland vluchten. Dat zie je weer niet bij landen die buiten de 'materialistische a-morele zgn rationele liberale ethiek zonder hart of ziel' wereld liggen.

groeten van een materialistische a-morele zgn rationele liberale ethiek zonder hart of ziel, ziel. (met nog veel meer prettige afwijkingen)

Bofko
12-07-11, 11:09
J Hier los gaan op de islam en even verder lief gaan doen tegen moslims.

Totally Wrong.
Hij pakt individuen aan op uitspraken en kijkt niet naar etiketjes maar naar inhoud. Islam is daarin dus totaal irrelevant. Als je dat niet snapt dan heb je een racistisch denkkader.

BoerHarms
12-07-11, 11:24
Totally Wrong.
Hij pakt individuen aan op uitspraken en kijkt niet naar etiketjes maar naar inhoud. Islam is daarin dus totaal irrelevant. Als je dat niet snapt dan heb je een racistisch denkkader.

:hihi::hihi::hihi::hihi:

mark61
12-07-11, 13:56
Jij hebt niet door dat ik het niet doorheb. ;)

Of het wel of niet eens ben met Harts I doet er niet toe en gaat je sowieso niets aan.

Hoezo niet? Je hebt dus wat te verbergen.

Geef nou maar toe dat je het niet doorhad.

En doe niet zo hondsbrutaal. Bied onmiddellijk je excuses aan voor je wangedrag.

mark61
12-07-11, 13:59
Ey als je zo gaat beginnen dan moet je niet de discussie aangaan.

Je denkt net als poldertokkies dat je alles kan zeggen over de islam omdat grote Peroxideleeghoofd stoer doet over moslims en de islam.

Een beetje fatsoen tonen voor de islam en niet ene keer sneaky over de islam brullen en bij WsdB gezellig gaan doen met ons moslims.

Dat zijn rattenstreken

Islam is a disgusting contagious disease that gotta be cured ,

Jij had niet door dat ik dat van Harts I had, en je gaat ONMIDDELLIJK je excuses aanbieden.

Onbeschoft stuk verdriet. Hebben je ouders je geleerd te liegen? Racist die je dr bent. En homofoob dus, maar dan stiekem.

mark61
12-07-11, 14:03
volgens mijn eigen ethiek is islam een uiterst ernstig mentaal spiritueel psychologisch ziekte of afwijking = ziekte in de ethisch zin althans = immoreel

ziekte ook in wetenschappelijk zin = fysiologisch hormonaal psychologisch mentaal ...

Islam is een uiterst walgelijk verwerpelijk ziekte in de spiritueel zin, ziekte in de fysiologisch neurologisch hormonaal psychologisch mentaal zin

dat mag ik & zal ik altijd verkondigen conform mijn eigen vrijheden van denken, van speech , van geloof , individueekl vrijheid ............conform mijn ethiek , maar ik tracht mijn ethiek niet aan andersdenkenden op te leggen

je je ethiek & ik het mijne


daar gaat het om hier met name

mark61
12-07-11, 14:06
Ik begrijp dat gekakel hier over Wilders niet.


Stelletje ongehoorde schijnheilen.

Jullie vinden types als Wilders prima, behalve als het jullie toevalig ff niet uitkomt wat zo iemand vindt.

Enfin die twee geschifte prikkertjes hier, maar ik zie NIEMAND van beheer ingrijpen, die zijn dus ook voor absolute vrijheid van meningsuiting.

Dus wat is nou het bezwaar aan Wilders? Waarom had hij veroordeeld moeten worden?

Ibn? Schaap?

mark61
12-07-11, 14:07
Altijd 'komisch' als mensen mekkeren als groep vervolgd en onderdrukt te worden, maar er totaal geen been in zien dat tegelijkertijd bij een andere groep te doen.

Het verschil is dat het van god mag of moet?

Het verschil is dat de Marokkaanse cultuur superieur is?

Kan iemand mij antwoord geven?

Of duiken de ratten nu gauw onder de vloer en achter het behang?

super ick
12-07-11, 15:00
Altijd 'komisch' als mensen mekkeren als groep vervolgd en onderdrukt te worden, maar er totaal geen been in zien dat tegelijkertijd bij een andere groep te doen.

Het verschil is dat het van god mag of moet?

Het verschil is dat de Marokkaanse cultuur superieur is?

Kan iemand mij antwoord geven?

Of duiken de ratten nu gauw onder de vloer en achter het behang?

Het mag van God, het is diverse keren aangehaald.
Verder denk ik ook dat de leeftijd een rol speelt. Hormoontjes.

Die vanzelfsprekendheid waarmee gediscrimineerd wordt. Je hebt de keus om moslim te worden, dat doe je niet dus is het je eigen schuld. NIet piepen als je dan anders behandeld wordt want dat is het gevolg en heb je over jezelf afgeroepen.

En met bovenstaande logica discrimineren veel(?) moslims er vrolijk op los.

Christenen overigens ook maar die zijn er nog gladder in.

DNA
12-07-11, 15:02
Islam is a disgusting contagious disease that gotta be cured ,

Jij had niet door dat ik dat van Harts I had, en je gaat ONMIDDELLIJK je excuses aanbieden.

Onbeschoft stuk verdriet. Hebben je ouders je geleerd te liegen? Racist die je dr bent. En homofoob dus, maar dan stiekem.

haha ongeloofelijk idioties bij elkaar

zielig onderbuikgevoelens = pathetic silly ridiculous tragic -hilarious hahah

waar slaat al deze belachelijk kinderachtig tragi-hilarisch onzin van je op ?

hij moet zijn excuses aan je aanbieden haha = de wereld op z'n kop, zeg



je zit maar mensen uit te lokken via je achterlijk ordinaire gescheld dat slaat nergens op in plaats van argumenten op tafel te leggen via netjes praat ............je zit mensen te provoceren om vieze reacties uit te lokken & vervolgens aan beheer te rapporteren he = ik dacht dat je niet lager kon zinken , maar goed = u have reached the bottom while trying to digg a whole in it in order to sink even lower haha= zielig hilarisch haha

This is just for the record , this is more meant for the other guys here , not for u

u do not deserve no answer , u know what u deserve according to me haha , u know very well what i think of u , so

Luister even , idioot clown

laat de man met rust , hij heeft wel recht op zijn opinies

Ever heard of the freedoms of speech, of belief , of thought , individual freedoms ?

Jullie je ethiek & we de onze , basta

westerse liberaal a-moreel materialistisch ethiek , denken, maatstaffen , liberaal seculaire materialistisch a-moreel "democratie " ...aan de rest van de wereld willen opleggen coute que coute is wel een vorm van fascisme terwijl islam wordt aan niemand opgelegd daarentegen

P.S.: Ik kan wel min of meer bewijzen wat ik zei met betrekking tot homosexualiteit , je holle papagaai rhetoriek letterlijk imitatie van mijn woorden in relatie tot homoesxualiteit met betrekking tot islam daarentegen slaan juist nergens op

Je bent wel degene die er mee was begonen met deze ordinaire gescheld zoals gebruikelijk, remember ,bij gebrek aan argumenten juist alsof men de eigen ethiek niet mag op na houden maar moet gewoon de westerse ethiek opgelegd krijgen , alsof westerse ethiek of culturen zijn "superieur " aan de rest = das een vorm van fascisme maar weer

pfff.... :lol:

DNA
12-07-11, 15:33
Hoezo niet? Je hebt dus wat te verbergen.

Geef nou maar toe dat je het niet doorhad.

En doe niet zo hondsbrutaal. Bied onmiddellijk je excuses aan voor je wangedrag.

.........

DNA
12-07-11, 15:33
Hoezo niet? Je hebt dus wat te verbergen.

Geef nou maar toe dat je het niet doorhad.

En doe niet zo hondsbrutaal. Bied onmiddellijk je excuses aan voor je wangedrag.

......... :lol:

mark61
12-07-11, 15:34
[B]je zit maar mensen uit te lokken via je achterlijk ordinaire gescheld :

Luister jij maar es een keer, gestoorde.

Jij ziet hier al 3 pagina's achterlijk en ordinair vuil te spuiten over homofielen.

Ik wil jou nooit meer horen over moslims boehoehoe.

Go fuck yourself. En donder alsjeblieft op, je verziekt dit forum.

Ik vroeg je wat. Geef antwoord.

DNA
12-07-11, 15:56
Luister jij maar es een keer, gestoorde.

Jij ziet hier al 3 pagina's achterlijk en ordinair vuil te spuiten over homofielen.

Ik wil jou nooit meer horen over moslims boehoehoe.

Go fuck yourself. En donder alsjeblieft op, je verziekt dit forum.

Ik vroeg je wat. Geef antwoord.

:lol:

uiterst dom ordinaire kinderachtig achterlijk .....provocerend uitlokking maar weer confirming my own previous words about u

Get a life , silly , Grow up or i will make u do just that haha

I really have been having fun here somehow during my own best time of my life vacation because humor seems to be the best weapon against Don -Quichotte -like clowns like urselves as Charlie Chaplin had shown in his hilarious movie concerning ...Hitler haha

This is just for the record yet again , & for the last time because u do not seem to be able to learn anything for that matter , so why bother

u are very "entertaining " ur own sick hypocrit twisted distorted ...way haha Go see a shrink or just jump from a bridge haha

tell me, have u been looking in the mirror at ur ugly face again, metaphorically ironically speaking , making a death wish ?

no pain no gain, no guts no glory

there are plenty of ways to make an end to ur pathetic hopeless miserable life ...

This is not one of them ...

P.S.: Ever heard of the freedoms of speech , belief , thought , individual freedoms ?

ur injustice system goes even beyond that by giving people the right & freedom to insult , despise , hate , discriminate against , demonize ........others & other beliefs , thoughtstreams , ethics ............so , i am not gonna even use those unjust "rights & freedoms " given to us & to others lately by ur own injustice system , so :lol:

DNA
12-07-11, 16:23
Langzaam lezen aub:

Gek dat een land als nederland - wat deel uitmaakt van de 'materialistische a-morele zgn rationele liberale ethiek zonder hart of ziel' wereld - uitkeringen verstrekt aan mensen die naar nederland vluchten. Dat zie je weer niet bij landen die buiten de 'materialistische a-morele zgn rationele liberale ethiek zonder hart of ziel' wereld liggen.

groeten van een materialistische a-morele zgn rationele liberale ethiek zonder hart of ziel, ziel. (met nog veel meer prettige afwijkingen)

u have no idea of what u are talking about

well, NL as the rest of the west have no real human values , no real human ethics , no real human principles ...just a-moral ethics as just materialistic survival strategies , a-moral ethics that go hand in hand with the a-moral materialistic version of evolution = so-called a-moral evolutionary ethics

economic commercial machiavellistic pragmatic materialistic utilitarianist contractarianist kantian ones

try to understand first those materialistic heartless cold dry so-called rational liberal ethics dominating in the west & in almost the whole world today , even between nations at the international level :

economy , interests , balance of power , politics , geo-politics, socio-economics ............are the driving forces behind the western a-moral materialistic liberal ethics , behind western foreign policies, behind liberal secular "democracy "..............not values or principles, human rights ...the latters that come as second if ever in western foreign policies

according to the very materialistic a-moral liberal ethics :

there is no good no evil as such , no free will.........= no morality ethics as such , no freedom, no justice ....as such = just survival strategies = just politics , interests , balance of power , geo-politics , economy, socio-economy, ecology ...........

= makes no ense whatsoever to talk about morality or ethics , about values , freedom , justice , human rights ....love , solidarity, compassion, empathy , feeling ,,,,,,...that do not exist as such according to the a-moral liberal ethics , well, they "make sense " only in the a-moral evolutionary sense then haha

congratulations

DNA
12-07-11, 17:29
Totally Wrong.
Hij pakt individuen aan op uitspraken en kijkt niet naar etiketjes maar naar inhoud. Islam is daarin dus totaal irrelevant. Als je dat niet snapt dan heb je een racistisch denkkader.

haha

Doe maar niet zo idioot , wie komt aan islam komt aan moslims = elementaire simpel logica

er is er een groot verschil notabene & bovendien tussen gezond kritiek van islam & moslims & tussen anti-islam & anti-moslims ' haat , minachting, demonizatie, discriminatie , onderdrukking, uitsluiting , inperking van de vrijheden & rechten van moslims met betrekking tot hun eigen geloof, speech, denken, individuele vrijheden ............

Note vooraf : islam behoort DE identiteit van moslims te zijn want islam is allesomvattend

hoe kan je enig individu gescheiden houden van zijn/haar eigen identiteit in die zin dan ? want islam behoort DE identiteit van alle mensen te zijn,maar niet-moslims moeten zelf al dan niet kiezen voor islam in alle vrijheid & veiligheid want islam wordt niet opgelegd aan niet -moslims , want mensen hebben een vrije wil .... , islam behoort dus DE identiteit van moslims althans te zijn want islam komt overeen met onze menselijk instinctief geloof in God, met onze instinctief moreel ethisch compas , met onze instincitief gezond verstand ............die worden gecorrumpeerd door cultuur, opvoeding , psyche, maatschappij, , ecologie ..........



fascist wilders is "slimmer " dan Hitler in de zin van dat ie spreads hate messages against muslims & islam & implicitly subtly incites hate & violence against them under the guise of the freedom of speech , in order to make them conform to & assimilate themselves in the dominating Ducth culture, ethics .......= psychological mental spiritual ideological cultural social terrorism imperailism slavery , as utilitarianist John Stuart Mill (1806-1873) thought in the sense that sub-cultures or multiculturalism had to assimilate themsleves in the stronger dominating cultures = that's a form of fascism, even though Mill was saying that during the historic cultural...western Eurocentric paternalistic imperialistisc racist era in the 19th century that seems to be experiencing a dramatic revival & come back in the 21st century = the west going backward in that sense at least

...............



wat een ongeloofelijk onzin allemaal komend van een zgn intellectueel notabene , wat erg , zeg

i happen to be reading this great book about multiculturalism in the 21st century that pleads for the democratic equal rights & freedoms of the minorities in the west in total contrast with the previous nazism, fascism , western paternalistic racist Eurocentric imperialism worldwide of the 19th & 20th centuries at least :

after te cold war was multiculturalism presented as some sort of a western success but later on it became obvious to every sane person that multiculturalism had been being crushed under western 'superior " domination in the sense that the west was starting after the fall of communism & Soviet Union to consider itself , its liberal ethics , secular liberal democracy & the latter's economic wing : capitalism ,as superior to the rest forms of cultures = a-moral biological ecological materialistic approach of cultures, ethics ..........= paradoxaal contradiction because according to those same a-moral liberal ethics , to the a-moral democracy, to the a-moral capitalism , to the a-moral materialistic version of evolution , judgements of value such as higher or lower , superior inferior make no sense in the a-moral evolutionary ethical liberal sense . even to say that Man is higher or superior to the other animals makes no sense whatsoever according to the very a-moral evolutuionary sense at least haha

The book in question is :

"Multicultural Odessys : Navigating the new international politics of diversity " By Will Kymlicka who had won & deserved many prizes for his great work

But the current reality & situation of multiculturalism in the west , especially in relation to muslims , has not much to do with the so-called democratic ideals of this great academic scientist= democracy as an idea that cannot be realised on the reality ground = the fall of democracy as christianity did because the latter was an idea too, an ideal that could not be realised on the reality ground = an utopia , while islam that will be back was an idea that was realised on the reality gound during islam's glory time at least : islam as a realistic idealism & idealistic realism at the same time , islam that never gets imposed to non-muslims while the west tries so hard to impose his own a-moral materialistic ethics, thought , standards , capitalism, democracy ..........to the rest of the world ...........

congratulations

Bofko
12-07-11, 18:48
haha

Doe maar niet zo idioot , wie komt aan islam komt aan moslims = elementaire simpel logica

er is er een groot verschil notabene & bovendien tussen gezond kritiek van islam & moslims & tussen anti-islam & anti-moslims ' haat , minachting, demonizatie, discriminatie , onderdrukking, uitsluiting , inperking van de vrijheden & rechten van moslims met betrekking tot hun eigen geloof, speech, denken, individuele vrijheden ............

Note vooraf : islam behoort DE identiteit van moslims te zijn want islam is allesomvattend

You don't get the point...

Het gaat om INHOUD beste jongen. Als een moslim beweert dat de wereld plat is, is dat even achterlijk dan als een niet-moslim dat beweert. Als je dan toch naar het etiketje gaat kijken heb je een racistisch denkkader. Je denkt namelijk wij-zij en kijkt niet meer naar de inhoud.

Het is niet zo dat het predikaat 'moslim' je vrijwaart van onzinnige beweringen.

Harts intelligentie
12-07-11, 23:47
You don't get the point...

Het gaat om INHOUD beste jongen. Als een moslim beweert dat de wereld plat is, is dat even achterlijk dan als een niet-moslim dat beweert. Als je dan toch naar het etiketje gaat kijken heb je een racistisch denkkader. Je denkt namelijk wij-zij en kijkt niet meer naar de inhoud.

Het is niet zo dat het predikaat 'moslim' je vrijwaart van onzinnige beweringen.

That's not the point :


ur so-called multicultural democracy is an utopia that cannot be realised on the reality ground = see how the west is going backward to his western Eurocentric imperialistic racist era , that of John Stuart Mill of the 19 the century in the sense that the strong dominating western cultures must absorb the other cultures that must assimilate = monoculturalism in fact = fascism

congratulations


u have been defending that pvv tfoe haha fascist , mr. devil's advocate trying to separate between muslims & islam as he so stupidely does under the guise of the freedom of speech as a cover for his fascist hate messages against islam & muslims

u do know as well as i do that there is a huge world of difference between critics & hate messages , i do not need to draw u a pic , i guess

Bofko
12-07-11, 23:56
That's not the point :


Yess it was indeed MY point of the posting, buddy.




bladi...ur so-called bladibla multicultural bladibla democracy...bladibla..

:slapen: :slapen: :slapen:




u have been defending that pvv tfoe haha fascist , mr. devil's advocate trying to separate between muslims & islam as he so stupidely does under the guise of the freedom of speech as a cover for his fascist hate messages against islam & muslims

That's LABEL, dummy. not INHOUD. Ken je dat verschil ook al niet ? And totally beside the truth . You cannot be more beside the truth.

Harts intelligentie
13-07-11, 00:05
Yess it was indeed MY point of the posting, buddy.


[/B]
:slapen: :slapen: :slapen:

haha

well, u can deny the obvious all u want , that will not make it go away


even ur own western thinkers have been blowing the whistle about that = multicultural democracy is an utopia , a failure = monoculturalism = fascism haha


all ur fancy romantic sophisticated make-believe will never make the real facts on the reality ground go away , so, just keep on digging ur head in the sand , that's why u cannot see the obvious right in front of ur very eyes haha

well, gotta go , Alice in wonderland , sweet dreams , good night , sleep tight & do not let the bed bugs bite :hihi:

:zwaai:

Bofko
13-07-11, 00:08
haha

well, u can deny the obvious all u want , that will not make it go away


even ur own western thinkers have been blowing the whistle about that = multicultural democracy is an utopia , a failure = monoculturalism = fascism haha

all ur fancy romantic sophisticated make-believe will never make the real facts on the reality ground go away , so, just keep on digging ur head in the sand , that's why u cannot see the obvious right in front of ur very eyes haha

well, gotta go , Alice in wonderland , sweet dreams , good night & do not let the bed bugd bite :hihi:

:zwaai:

I am not Western-Thinkers, stupid Label-fool, i am Bofko.

Harts intelligentie
13-07-11, 00:15
I am not Western-Thinkers, stupid Label-fool, i am Bofko.

well, the west is the biggest label propaganda machine, factory ever in humankind history, ironically enough haha

well, those western thinkers know certainly better than u do = they sound more real to me via their to -the -point arguments & analysis than a naieve romantic denial stupid freak fool such as urself haha

ciao , i m really gone this time, no time left , good night , silly Alice in wonderland haha

Bofko
13-07-11, 00:23
well, the west is the biggest label propaganda machine, factory ever in humankind history, ironically enough haha

well, those western thinkers know certainly better than u do = they sound more real to me via their to -the -point arguments & analysis than a naieve romantic denial stupid freak fool such as urself haha

ciao , i m really gone this time, no time left , good night , silly Alice in wonderland haha

Fuck your western-thinkers multiculti-materilistic-label, gek.

Probeer eens wat inhoud in je postings te brengen en eens normaal met mensen te praten.