PDA

Bekijk Volledige Versie : VS waarschuwen luchtvaart voor lichaamsbom



Bofko
07-07-11, 00:30
LOS ANGELES - De Amerikaanse regering heeft luchtvaartmaatschappijen gewaarschuwd dat terroristen dubben over chirurgisch ingebrachte bommen bij mogelijke aanslagplegers om zo controles op vliegvelden te omzeilen.
Dat hebben anonieme Amerikaanse regeringsfunctionarissen gemeld, berichtte de Los Angeles Times woensdag.

Er zou geen bewijs zijn voor concrete plannen, maar de waarschuwing zou kunnen leiden tot strenge controles op luchthavens binnen en vooral buiten de VS, aldus een functionaris in de krant.
Een woordvoerder van de Transport veiligheidsdienst stelt dat passagiers die naar de VS vliegen waarschijnlijk te maken gaan krijgen met onvoorspelbare controles die per vliegveld zullen verschillen.
Zo kan er een gesprek plaatsvinden met passagiers, fouillering of wordt er gebruikgemaakt van geavanceerde technieken en technologieën.
De huidige scanners kunnen geen explosieve materialen detecteren die zich onderhuids bevinden.


nu.nl

Duidelijke angstcreatie.En nog onverbloemd ook.Niet meer sturen op werkelijkheid en betrouwbare informatie maar op fantasieen.

Eric de Blois
07-07-11, 00:49
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Nu je bommen niet meer zo makkelijk het vliegftuig in krijgt zullen terroristen in spe zoeken naar alternatieven. Genezen is niet mogelijk na een vrije val uit een vliegtuig, Daarom vind ik vooruitzien op wat mogelijk is getuigen van visie en verantwoordelijkheid. Zonder al die beveiligingen zouden er veel meer mensen af en toe uit een vliegtuig vallen. Je kunt ook vluchten naar en van bepaalde landen verbieden. Dat zou ook heel goed zijn.

Bofko
07-07-11, 01:46
Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Nu je bommen niet meer zo makkelijk het vliegftuig in krijgt zullen terroristen in spe zoeken naar alternatieven. Genezen is niet mogelijk na een vrije val uit een vliegtuig, Daarom vind ik vooruitzien op wat mogelijk is getuigen van visie en verantwoordelijkheid. Zonder al die beveiligingen zouden er veel meer mensen af en toe uit een vliegtuig vallen. Je kunt ook vluchten naar en van bepaalde landen verbieden. Dat zou ook heel goed zijn.

Ik zal s proberen of ik UFO's met mensvijandige aliens weer op de internationale agenda kan krijgen. Misschien dat er dan miljoenen gespendeerd gaan worden om die preventief te bestrijden. Better safe than sorry,per slot van rekening, niet ?

Eric de Blois
07-07-11, 03:53
Van Ufo's gaat geen enkele dreiging uit. Althans tot op heden. Terrorisme in het luchtverkeer is een heel andere zaak, dat is helaas meerdere malen voorgekomen. Terroristen hebben aanslagen aangekondigd. Die moeten serieus genomen worden.

Joesoef
07-07-11, 08:14
Terroristen zijn best redelijke mensen, als ze echt kwaad zouden willen gingen ze gewoon samenwerken met de aliens die regelmatig de aarde bezoeken met hun UFO's.

knuppeltje
07-07-11, 08:26
Maffe Amerikanen.

Eric de Blois
07-07-11, 14:44
Terroristen zijn best redelijke mensen, als ze echt kwaad zouden willen gingen ze gewoon samenwerken met de aliens die regelmatig de aarde bezoeken met hun UFO's.

Ja, best redelijke mensen, dat ben ik met je eens.

Nu serieus:

Ik geloof niet dat de aarde regelmatig bezocht wordt door aliens. Waarom al die moeite? Het is een lange reis en wat levert het op? En als ze al hier zouden komen, zullen ze ons waarschijnlijk als minderwaardige levensvorm zien, en ons behandelen zoals wij de dieren behandelen. Waar mensen vroeger in kabouters en heksen geloofden, gelooft men tegenwoordig in aliens. Er is geen enkel overtuigend bewijs voor het bestaan van aliens. Allemaal menselijke fantasie. Misschien zijn sommige ufo's amerikaanse experimentele vliegtuigen. Andere ufo's zijn misschien afkomstig van fotoshop. Het is goed mogelijk dat er buiten de aarde leven bestaat, maar daarvoor is nog geen bewijs geleverd.