PDA

Bekijk Volledige Versie : Inlog problemen



Martijn Dekker
15-07-11, 11:09
Bij het inloggen krijg ik dit te zien


Fatal error: Call to a member function shareads() on a non-object in /home/marocnl/domains/maroc.nl/public_html/forums/includes/functions.php(5737) : eval()'d code on line 11


Zijn er meer mensen die hier last van hebben of komt het door mijn verbinding?

Mark
15-07-11, 14:12
Bij het inloggen krijg ik dit te zien



Zijn er meer mensen die hier last van hebben of komt het door mijn verbinding?

Ik denk dat Israel jouw internet verbinding saboteert :)
ik heb geen problemen

BoerHarms
15-07-11, 17:12
Bij het inloggen krijg ik dit te zien



Zijn er meer mensen die hier last van hebben of komt het door mijn verbinding?

de functie shareadds() heeft te maken met het 'verdelen' van reclame enz, en werd niet herkent door een eval evaluatie functie.

Kan met de verbinding te maken te hebben, of jij laat de reclame niet door, of een vrus, of je firewall, enz, enz. Het kan vele oorzaken hebben

Joesoef
15-07-11, 19:34
Bij het ingeven van het wachtwoord gaat er denkmik iets mis, kies een ander wachtwoord. Sommige regels binnen het programma/ functie in php kan Met bepaalde combinaties van letters niet goed overweg. Kan ook liggen aan de lettercombinatie van de ad waar naar toe is verwezen welke php verkeerd interpreteer.

BlackBox
15-07-11, 23:36
Bij het inloggen krijg ik dit te zien



Zijn er meer mensen die hier last van hebben of komt het door mijn verbinding?
Log je helemaal bovenin in (login, word lid)?
Of ietsje eronder (Gebruikersnaam, wachtwoord)?

Martijn Dekker
16-07-11, 11:55
Ik denk dat Israel jouw internet verbinding saboteert :)
ik heb geen problemen
Zou een logisch iets zijn. :hihi:


Log je helemaal bovenin in (login, word lid)?
Of ietsje eronder (Gebruikersnaam, wachtwoord)?

Helemaal bovenin rechts daar vul ik mijn naam en wachtwoord in dan zie ik uw wordt automatisch doorverwezen en dan gaat het mis, klik ik handmatig door dan is er niets aan de hand?

BlackBox
16-07-11, 12:27
Zou een logisch iets zijn. :hihi:



Helemaal bovenin rechts daar vul ik mijn naam en wachtwoord in dan zie ik uw wordt automatisch doorverwezen en dan gaat het mis, klik ik handmatig door dan is er niets aan de hand?
Als je 2 aanmeldmogelijkheden (http://www.maroc.nl/index.php?option=com_jfusion&Itemid=472) hebt dan kan de bovenste het probleem veroorzaken: onderste inloggen, de bovenste wordt na rondsurfen automatisch ingevuld.

Heb je het probleem met slechts 1 aanmeldmogelijkheid (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/334405-inlog-problemen.html) dan is je eigen oplossing uitstekend.

Het kan ook zijn dat je error-meldingen krijgt wanneer je al ingelogd staat omdat er op dit moment regelmatig DOS-attacks (uit Z-Amerika en O-Europa ) op maroc.nl uitgevoerd worden.