PDA

Bekijk Volledige Versie : Massale besnijdenis Swaziland tegen hiv



Marsipulami
15-07-11, 21:15
Massale besnijdenis Swaziland tegen hiv


http://static3.hln.be/static/photo/2011/3/16/12/20110715210223/media_xl_4284237.jpg

Koning Mswati III © afp

Koning Mswati III van Swaziland heeft zijn mannelijke onderdanen opgedragen zich te laten besnijden in de strijd tegen het "terroristenvirus" hiv.

Een op de vier volwassenen in het land met 1,2 miljoen inwoners raakt geïnfecteerd. Besneden mannen lopen minder risico besmet te raken. Met de toegezegde financiële hulp van de VS zou binnen een jaar 80 procent van de mannen tussen de 14 en 49 jaar besneden moeten zijn. (afp/kve)

15/07/11 21u03

Pizzaman
17-07-11, 12:34
Als ze flink uitschieten met dat mesje zal het vast wel helpen. :maf3:

Saul
17-07-11, 13:44
Als ze flink uitschieten met dat mesje zal het vast wel helpen. :maf3:

Wat doet een hersendode tokkie als jij hier? Je totale gebrek aan intelligentie doet gewoon pijn aan mijn hersenen.

Pizzaman
17-07-11, 16:58
Wat doet een hersendode tokkie als jij hier? Je totale gebrek aan intelligentie doet gewoon pijn aan mijn hersenen.

Joh, als je a;ltijd zo complimenteus bent, lazer dan voor mijn part een eind op.
't Staat je vrij om 'ignore' in te zetten, hoef je 't niet meer te lezen. :motorzaag

Overigens, gezien het onderwerp vraag ik me af wie er hier hersendood is.
Ik denk die koning van Swaziland. Wat een knuppel. :haha:
Of dacht jij ook dat besnijdenis daartegen hielp? Muhaaaaaaaaaa :boogie:

Kortman
17-07-11, 21:58
Joh, als je a;ltijd zo complimenteus bent, lazer dan voor mijn part een eind op.
't Staat je vrij om 'ignore' in te zetten, hoef je 't niet meer te lezen. :motorzaag

Overigens, gezien het onderwerp vraag ik me af wie er hier hersendood is.
Ik denk die koning van Swaziland. Wat een knuppel. :haha:
Of dacht jij ook dat besnijdenis daartegen hielp? Muhaaaaaaaaaa :boogie:

Dat onderwerp is al eerder hier ter sprake geweest , of besnijden helpt tegen het HIV virus is maar de vraag , iets zal het wel schelen maar een condoom helpt meer denk ik .
Scheelt ook nog eens op de ,,aan was,,van de bevolking :wink:

Eric de Blois
18-07-11, 07:56
Mswati III

Deze zwarte koning rijdt wel in een maybach van 500.000 euro, twaalf BMW's voor zijn twaalf vrouwen, liet negen nieuwe paleizen bouwen en bestelde een privé vliegtuig van 34 miljoen euro. Dit is geen staatsman, maar een pooier. Een pooier die zijn volk uitwoont. Hoe domheid regeert...

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTuv7o_OdHDzBHiiRrcItMeXGNxm4W12 CGvFDVPoJm5CwiTiluy&t=1

En dat allemaal als opperpooier van een kutlandje met slecht's 1,2 mlj. inwoners. Dan zou onze premier wel twee 747 8's mogen hebben, 100 paleizen, etc. En ja, dan nog klagen over het westen, dat dan weer wel. Ik hoop dat de koning niet besneden is.

Saul
18-07-11, 12:35
Joh, als je a;ltijd zo complimenteus bent, lazer dan voor mijn part een eind op.
't Staat je vrij om 'ignore' in te zetten, hoef je 't niet meer te lezen. :motorzaag

Overigens, gezien het onderwerp vraag ik me af wie er hier hersendood is.
Ik denk die koning van Swaziland. Wat een knuppel. :haha:
Of dacht jij ook dat besnijdenis daartegen hielp? Muhaaaaaaaaaa :boogie:

Ik zou er maar vast aan gaan wennen dat je gewezen wordt op je grenzeloze domheid, ouwe tokkie.

Mark
18-07-11, 12:45
Heel goed allemaal besnijden, allemaal doorneuken zonder condoom en over een paar jaar allemaal aids daar. Wat een eindbaas die koning )))

Martijn Dekker
18-07-11, 22:37
Wat doet een hersendode tokkie als jij hier? Je totale gebrek aan intelligentie doet gewoon pijn aan mijn hersenen.


Ik zou er maar vast aan gaan wennen dat je gewezen wordt op je grenzeloze domheid, ouwe tokkie.
Gezien jou uitspraken moet ik wel reageren en opmerken dat ondanks uw afbeelding waarin staat "team Palestina" niets te maken heeft met Palestina en wij ons distantiëren van deze uitspraken.

Israel-Palestina conflict, Drs. M. Dekker

sjo
19-07-11, 22:14
Mswati III

Deze zwarte koning rijdt wel in een maybach van 500.000 euro, twaalf BMW's voor zijn twaalf vrouwen, liet negen nieuwe paleizen bouwen en bestelde een privé vliegtuig van 34 miljoen euro. Dit is geen staatsman, maar een pooier. Een pooier die zijn volk uitwoont. Hoe domheid regeert...

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTuv7o_OdHDzBHiiRrcItMeXGNxm4W12 CGvFDVPoJm5CwiTiluy&t=1

En dat allemaal als opperpooier van een kutlandje met slecht's 1,2 mlj. inwoners. Dan zou onze premier wel twee 747 8's mogen hebben, 100 paleizen, etc. En ja, dan nog klagen over het westen, dat dan weer wel. Ik hoop dat de koning niet besneden is.

Je zult zo'n kanibaal als koning hebben.......

gr.
sjo

Saul
19-07-11, 22:25
Gezien jou uitspraken moet ik wel reageren en opmerken dat ondanks uw afbeelding waarin staat "team Palestina" niets te maken heeft met Palestina en wij ons distantiëren van deze uitspraken.

Israel-Palestina conflict, Drs. M. Dekker

1. Val me niet lastig.
2. Ik zei alleen maar dat hij dom was.
3. Of ik wel of niets met Palestina te maken heb is niet aan jou.

Martijn Dekker
20-07-11, 13:29
1. Val me niet lastig.
2. Ik zei alleen maar dat hij dom was.
3. Of ik wel of niets met Palestina te maken heb is niet aan jou.

1. Ik val u niet lastig, ik wijs u alleen op uw fouten.
2. Of iemand dom is of niet is niet aan u om hierin te beslissen.
3. Inderdaad, maar gezien mijn kennis van zaken, kan ik wel stellen dat wat u uitdraagt op een openbare medium een weinig positief beeld geeft voor de zaak waarin wij strijden, ik denk dat u op internationaal niveau dan ook niet zult scoren in welke discussie dan ook als u zich opstelt zoals u dat hier doet.

Martijn Dekker
20-07-11, 13:33
Wat doet een hersendode tokkie als jij hier? Je totale gebrek aan intelligentie doet gewoon pijn aan mijn hersenen.


Ik zou er maar vast aan gaan wennen dat je gewezen wordt op je grenzeloze domheid, ouwe tokkie.


1. Val me niet lastig.
2. Ik zei alleen maar dat hij dom was.
3. Of ik wel of niets met Palestina te maken heb is niet aan jou.

Dit is toch echt niet iemand "dom"noemen, hier trap je in een discussie iemand de grond in, dit hoort niet thuis in een discussie zeker niet in het openbaar.