PDA

Bekijk Volledige Versie : PVV'ers: Hulde aan de aanslagpleger



Mark
24-07-11, 12:36
'Hulde aan de aanslagpleger'




Aanhangers van de PVV spreken vol lof over de man die in koelen bloede minstens 85 jongeren doodschoot bij een jeugdkamp van de Noorse sociaaldemocratische partij.


'In dat geval is de aanslag het enig juiste antwoord op een totalitaire linkse staat waar rechtse mensen monddood worden gemaakt.' zo staat er te lezen op een forum voor aanhangers van de partij. 'Als je geen debat meer kan voeren met woorden dan maar met bommen. Hulde aan de aanslagpleger.'

Ook veel andere leden op het forum tonen begrip voor de actie van de rechts-extremistische Noor.

Twitteraars reageren geschrokken op de steunbetuigingen voor de terreuractie. Het Forum voor de Vrijheid zegt in een verklaring de uitspraken af te keuren.

Eerder vandaag bleek dat dader Anders Behring Breivik sympathisant is van de PVV van Geert Wilders. De PVV-leider heeft de daad veroordeeld. .

Pizzaman
24-07-11, 12:50
Die vent is geschift en wie hem 'wel begrijpt' is nog veel geschifter.

Helaas moet je constateren dat onder de zg. 'PVV aanhang' ook wel wat losse flodders zitten.
Zo zullen er onder de SP aanhang ook wel wat fanboys zitten van Mao, Stalin, Pol Pot en dergelijke.

De stelling 'PVV'ers: hulde aan de aanslagpleger' is gewoon weer de zoveelste poging om de PVV in een kwaad daglicht te stellen.
Lekker makkelijk, laten ze bij andere partijen maar eens een stel debielen opzoeken,
en dan stellen 'dit is nou de gemiddelde CDA-SP-PvdA-er'.

Kom op, onder de ADO-hooligans zullen er ook wel zitten die Groen Links stemmen? :maf2:

Joesoef
24-07-11, 12:58
Niet te geloven,

Gewonden bij grote explosie in overheidsgebouw in Oslo - Forum voor de Vrijheid (http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?t=26240)

Pizzaman
24-07-11, 13:03
Niet te geloven,

Gewonden bij grote explosie in overheidsgebouw in Oslo - Forum voor de Vrijheid (http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?t=26240)

D'r lopen daar net zoveel geschifte knakkers rond als hier... :maf2:

The_Grand_Wazoo
24-07-11, 17:29
De stelling 'PVV'ers: hulde aan de aanslagpleger' is gewoon weer de zoveelste poging om de PVV in een kwaad daglicht te stellen.
Lekker makkelijk, laten ze bij andere partijen maar eens een stel debielen opzoeken,
en dan stellen 'dit is nou de gemiddelde CDA-SP-PvdA-er'.



De zoveelste poging om de PVV in een kwaad daglicht te stellehn.

Kun je even ophouden met je huilie huilie.

Er wordt eenvoudigweg bericht over de PVV en de meningen die uit de pennen van haar electoraart vloeien. Niemand probeert ook maar iets, dat is ook niet nodig. Om de PVV in een kwaad daglicht te stellen hoef je alleen maar PVV´ers aan het woord te laten.

Spoetnik
24-07-11, 18:00
Niet te geloven,

Gewonden bij grote explosie in overheidsgebouw in Oslo - Forum voor de Vrijheid (http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?t=26240)

Woah :maf2:

Kortman
24-07-11, 19:13
Die vent is geschift en wie hem 'wel begrijpt' is nog veel geschifter.

Helaas moet je constateren dat onder de zg. 'PVV aanhang' ook wel wat losse flodders zitten.
Zo zullen er onder de SP aanhang ook wel wat fanboys zitten van Mao, Stalin, Pol Pot en dergelijke.

De stelling 'PVV'ers: hulde aan de aanslagpleger' is gewoon weer de zoveelste poging om de PVV in een kwaad daglicht te stellen.
Lekker makkelijk, laten ze bij andere partijen maar eens een stel debielen opzoeken,
en dan stellen 'dit is nou de gemiddelde CDA-SP-PvdA-er'.

Kom op, onder de ADO-hooligans zullen er ook wel zitten die Groen Links stemmen? :maf2:

Natuurlijk wordt de boel hier zo zoals gewoonlijk met een haatzaaiende kop
aangedikt als of de hele P.V.V aanhang loopt te juichen.
Ben het met je eens dit DEUGD niet !

Fulanadetal
24-07-11, 20:29
Natuurlijk wordt de boel hier zo zoals gewoonlijk met een haatzaaiende kop
aangedikt als of de hele P.V.V aanhang loopt te juichen.
Ben het met je eens dit DEUGD niet !

Met een t svp.

Harts intelligentie
24-07-11, 20:54
Insane ............

Kortman
24-07-11, 21:39
Met een t svp.

Had de D beter weg kunnen laten

;)

Eric de Blois
24-07-11, 21:41
'Hulde aan de aanslagpleger'

Aanhangers van de PVV spreken vol lof over de man die in koelen bloede minstens 85 jongeren doodschoot bij een jeugdkamp van de Noorse sociaaldemocratische partij.




Ik vind dit een zeer misplaatste opmerking. Het is zwartmakerij. Ongetwijfeld zijn er mensen die dit geweld goedkeuren, maar dat zullen er zeer weinig zijn.

Er staat niet: 'sommige' aanhangers van de PVV... Er wordt hier dus gesuggereerd dat er onder de totale PVV aanhang een grote bewondering is voor de aanslagpleger. Dat is een valse beschuldiging. Ik zei het al eerder: deze aanslag werkt in het nadeel van anti-islamisten en anti-multiculturisten. Er is door deze aanslag een enorme imago-schade opgetreden bij deze laatste groep. De aanslagpleger heeft de anti-stroming daarmee geen dienst bewezen. Er zullen zeker politieke verschuivingen gaan plaatsvinden ten gunste van pro-multiculturisten en pro-islamisten. Het zij zo. Niets meer aan te doen. Het was overigens toch al 35 jaar te laat. Multicultuur en islam in noord-europa is een niet te veranderen realiteit. Na deze vreselijke aanslag kan links de rol van slachtoffer gaan spelen. Dat zal links zeker politiek uitbuiten. Het is natuurlijk vreselijk voor al die goede mensen die voor een totaal nutteloze zaak zijn gestorven vanwege het werk van één debiel. Overigens kan de PVV ook weinig veranderen aan de realiteit van de islam in nederland. In het verleden gemaakte 'fouten' zijn onomkeerbaar. Je kunt er nog voor kiezen bij elkaar te gaan wonen. Een soort vrijwillige apartheid. Daar valt wettelijk niets tegen te ondernemen. Laat de natuurlijke behoefte van mensen zijn gang gaan en segregatie is een feit. Zie de vorming van witte en zwarte scholen.

Kortman
24-07-11, 21:48
Ik vind dit een zeer misplaatste opmerking. Het is zwartmakerij. Ongetwijfeld zijn er mensen die dit geweld goedkeuren, maar dat zullen er zeer weinig zijn.

Er staat niet: 'sommige' aanhangers van de PVV... Er wordt hier dus gesuggereerd dat er onder de totale PVV aanhang een grote bewondering is voor de aanslagpleger. Dat is een valse beschuldiging. Ik zei het al eerder: deze aanslag werkt in het nadeel van anti-islamisten en anti-multiculturisten. Er is door deze aanslag een enorme imago-schade opgetreden bij deze laatste groep. De aanslagpleger heeft de anti-stroming daarmee geen dienst bewezen. Er zullen zeker politieke verschuivingen gaan plaatsvinden ten gunste van pro-multiculturisten en pro-islamisten. Het zij zo. Niets meer aan te doen. Het was overigens toch al 35 jaar te laat. Multicultuur en islam in noord-europa is een niet te veranderen realiteit. Na deze vreselijke aanslag kan links de rol van slachtoffer gaan spelen. Dat zal links zeker politiek uitbuiten. Het is natuurlijk vreselijk voor al die goede mensen die voor een totaal nutteloze zaak zijn gestorven vanwege het werk van één debiel. Overigens kan de PVV ook weinig veranderen aan de realiteit van de islam in nederland. In het verleden gemaakte 'fouten' zijn onomkeerbaar. Je kunt er nog voor kiezen bij elkaar te gaan wonen. Een soort vrijwillige apartheid. Daar valt wettelijk niets tegen te ondernemen. Laat de natuurlijke behoefte van mensen zijn gang gaan en segregatie is een feit. Zie de vorming van witte en zwarte scholen.

Als je de deelnemers ziet in dat forum van de P.V.V dan tel je net als hier een paar namen van fanaten op al de P.V.V stemmers gezien is het minder dan 0,0000000 1%
Maar dan nog is het 0,00000001% te veel ook daar hoeft maar een zo,n gek tussen te zitten !!

A_K_A
24-07-11, 21:50
Ah gossie, men is de aanhangers van de pvv aan het generaliseren. Wat zielig.

IbnRushd
24-07-11, 21:52
Ik vind dit een zeer misplaatste opmerking. Het is zwartmakerij. Ongetwijfeld zijn er mensen die dit geweld goedkeuren, maar dat zullen er zeer weinig zijn.

Er staat niet: 'sommige' aanhangers van de PVV... Er wordt hier dus gesuggereerd dat er onder de totale PVV aanhang een grote bewondering is voor de aanslagpleger. Dat is een valse beschuldiging. Ik zei het al eerder: deze aanslag werkt in het nadeel van anti-islamisten en anti-multiculturisten. Er is door deze aanslag een enorme imago-schade opgetreden bij deze laatste groep. De aanslagpleger heeft de anti-stroming daarmee geen dienst bewezen. Er zullen zeker politieke verschuivingen gaan plaatsvinden ten gunste van pro-multiculturisten en pro-islamisten. Het zij zo. Niets meer aan te doen. Het was overigens toch al 35 jaar te laat. Multicultuur en islam in noord-europa is een niet te veranderen realiteit. Na deze vreselijke aanslag kan links de rol van slachtoffer gaan spelen. Dat zal links zeker politiek uitbuiten. Het is natuurlijk vreselijk voor al die goede mensen die voor een totaal nutteloze zaak zijn gestorven vanwege het werk van één debiel. Overigens kan de PVV ook weinig veranderen aan de realiteit van de islam in nederland. In het verleden gemaakte 'fouten' zijn onomkeerbaar. Je kunt er nog voor kiezen bij elkaar te gaan wonen. Een soort vrijwillige apartheid. Daar valt wettelijk niets tegen te ondernemen. Laat de natuurlijke behoefte van mensen zijn gang gaan en segregatie is een feit. Zie de vorming van witte en zwarte scholen.

Zo werkt de media. Moslims worden ook op één hoop gegooid.

Maarre.. jij had liever dat gastarbeiders ergens anders vandaan kwamen dan Noord-Afrika en Turkije?

Saul
24-07-11, 22:00
Ah gossie, men is de aanhangers van de pvv aan het generaliseren. Wat zielig.

En hoe...

De sfeer is verziekt in dit land en mijnheer Breivik heeft die sfeer echt niet verbeterd. De intolerantie komt eenzijdig en constant uit één hoek. :S

Kortman
24-07-11, 22:22
Ah gossie, men is de aanhangers van de pvv aan het generaliseren. Wat zielig.

Dus jij bent er van overtuigd dat ieder die op de P.V.V heeft gestemd , het eens is met die krankzinnige idioot , die de aanslag en de moordpartij op z,n geweten heeft ?
Nogmaals ik ben geen P.V.V aanhanger , maar heb een schurft aan oneerlijkheid.
Mijn persoonlijke menig is: de AARDE is van alle mensen , dus weg met de grenzen !

TonH
24-07-11, 23:16
Niet te geloven,

Gewonden bij grote explosie in overheidsgebouw in Oslo - Forum voor de Vrijheid (http://www.forum-voor-de-vrijheid.nl/showthread.php?t=26240)

De Heer heeft wel heel rare kostgangers. Wow!

Ready?
24-07-11, 23:21
Hoewel ik me totaal niet in de standpunten van de PVV kan vinden, vind ik wel dat de partijleden (voor zover je het leden kan noemen) het slim aanpakken en zich richten om de minder slimme mensen in ons land. En helaas hebben we daar heel veel van, en een gedeelte daarvan (groot?) stemt PVV.
Door sluw en geniepig deze mensen, binnen de kaders van de wet, naar de mond te praten winnen ze zieltjes, stemmen en zetels.

Het spreekt voor zich dat mensen die deze daad niet afkeuren óf het iq van een komkommer hebben, óf echt niet kunnen functioneren in de Nederlandse samenleving.

Eric de Blois
25-07-11, 00:26
Zo werkt de media. Moslims worden ook op één hoop gegooid.

Maarre.. jij had liever dat gastarbeiders ergens anders vandaan kwamen dan Noord-Afrika en Turkije?

Ja, bijvoorbeeld uit duitsland, zweden, zwitserland, japan etc.

Joesoef
25-07-11, 06:30
Ik vind dit een zeer misplaatste opmerking. Het is zwartmakerij. Ongetwijfeld zijn er mensen die dit geweld goedkeuren, maar dat zullen er zeer weinig zijn.

Er staat niet: 'sommige' aanhangers van de PVV... Er wordt hier dus gesuggereerd dat er onder de totale PVV aanhang een grote bewondering is voor de aanslagpleger. Dat is een valse beschuldiging.



Zeggen ze, natuurlijk zeggen van niet. Ondertussen. Verborgen agenda, de ware aard komt nu duidelijk naar voren.

The_Grand_Wazoo
25-07-11, 07:44
Ja, bijvoorbeeld uit duitsland, zweden, zwitserland, japan etc.

Noorwegen ...

HaasHaas
25-07-11, 07:52
Ah gossie, men is de aanhangers van de pvv aan het generaliseren. Wat zielig.

:haha:
wat zijn ze zielig he. zooo zielig. de hele tijd zijn ze de maatschappij aan het ontwrichten, ze terroriseren de maatschappij, en als er iets over gezegd wordt, worden ze gedemoniseerd. constant het slachtoffertje willen spelen. terwijl ze het grootste gevaar van de maatschappij vormen.

Martijn Dekker
25-07-11, 07:52
Zeggen ze, natuurlijk zeggen van niet. Ondertussen. Verborgen agenda, de ware aard komt nu duidelijk naar voren.
De vertaling over de PVV is binnen en zover nu bekend staan er drie stukjes hierin over Nederland.
Citaten uit het manifest

"Nederland, eeuwenlang een toevluchtsoord voor vrije denkers, wordt een totalitaire staat als direct resultaat van massa immigratie in het algemeen en moslimimmigratie in het bijzonder"

"Misschien stierf de kans van Nederland om zichzelf te redden samen met Fortuyn.
Ik hoop van niet.
Ik heb altijd van Nederland gehouden en het zou heel droevig zijn als een natie die zoveel tijd en moeite in heeft gestoken om de zee buiten te houden, vernietigd word door een vloedgolf van sharia-barbarisme."

"Fortuyn werd indirect vermoord door de politieke, culturele en media-elites, Van Gogh is vermoord door Moslims.
Hirsi Ali is verdreven.
Wilders is er nog, maar ontvangt dagelijks bedreigingen van Moslims en krijgt niet subtiele hints van de gevestigde orde dat hij zijn kritiek op de moslimimmigratie moet afzwakken."

Dit is wel heel weinig om hem aan te duiden als PVV aanhanger, maar alles is nog niet binnen dus wie weet wat we verder nog vinden.

Morosian
25-07-11, 08:34
Dit is wel heel weinig om hem aan te duiden als PVV aanhanger, maar alles is nog niet binnen dus wie weet wat we verder nog vinden.

Het woord PVV staat erin, dat is voor velen genoeg.

Martijn Dekker
25-07-11, 08:43
Het woord PVV staat erin, dat is voor velen genoeg.
Nee hoor zelfs dat niet eens, hij noemt vier namen van bekende Nederlanders, er valt zelfs geen sympathie te vinden voor deze personen, eerder een antipathie naar de Nederlandse overheid die niets doet of heeft gedaan voor deze personen.

Spoetnik
25-07-11, 16:13
Het woord PVV staat erin, dat is voor velen genoeg.

De dader en de PVV (ja DE PVV) delen dezelfde toekomst beeld wat betreft punt 1 "de Linkse kerk" en 2 de tsunami van moslims die het westen gaat overnemen. Ik snap niet waarom dat moeilijk zou zijn. Sja die Noor nam zijn haat naar de volgende logische stap.

Morosian
25-07-11, 16:52
De dader en de PVV (ja DE PVV) delen dezelfde toekomst beeld wat betreft punt 1 "de Linkse kerk" en 2 de tsunami van moslims die het westen gaat overnemen. Ik snap niet waarom dat moeilijk zou zijn. Sja die Noor nam zijn haat naar de volgende logische stap.

Dus iedereen die de linkse kerk en de toestroom van moslims afkeurt, is 1 stap verwijderd van een terreuraanslag? Heb je poep in je hoofd?

Spoetnik
25-07-11, 17:05
Dus iedereen die de linkse kerk en de toestroom van moslims afkeurt, is 1 stap verwijderd van een terreuraanslag? Heb je poep in je hoofd?

Je kan niet lezen, Als je van mening bent dat de moslims het hier in het Westen door middel van oorlog het voor het zeggen gaan krijgen en dat de Linkse kerk daar actief aan mee werkt, dan is een terreuraanslag een logische stap.

Morosian
25-07-11, 17:07
Je kan niet lezen, Als je van mening bent dat de moslims het hier in het Westen door middel van oorlog het voor het zeggen gaan krijgen en dat de Linkse kerk daar actief aan mee werkt, dan is een terreuraanslag een logische stap.

Ik vind persoonlijk een terreuraanslag nooit een logische stap, maar ieder zijn ding.

Spoetnik
25-07-11, 17:09
Ik vind persoonlijk een terreuraanslag nooit een logische stap, maar ieder zijn ding.

De duitse bezetters zouden aan jou een goede burger hebben.

Slinger
25-07-11, 17:10
Je kan niet lezen, Als je van mening bent dat de moslims het hier in het Westen door middel van oorlog het voor het zeggen gaan krijgen en dat de Linkse kerk daar actief aan mee werkt, dan is een terreuraanslag een logische stap.

Zo'n redenering zegt wel iets over de manier waarop jij denkt.

Spoetnik
25-07-11, 17:13
Zo'n redenering zegt wel iets over de manier waarop jij denkt.

Nope, het is de logica van een strijder (kortom niet mijn logica), hij ziet zichzelf als een soldaat in een (fictieve) strijd tegen de Islam en de linkse kerk. Wat mij enigszin zorgen baart is dat jij ook denkt dat er een strijd gaande is tegen de Islam. We mogen hopen dat jij geen strijder bent.

Slinger
25-07-11, 17:24
Nope, het is de logica van een strijder (kortom niet mijn logica), hij ziet zichzelf als een soldaat in een (fictieve) strijd tegen de Islam en de linkse kerk. Wat mij enigszin zorgen baart is dat jij ook denkt dat er een strijd gaande is tegen de Islam. We mogen hopen dat jij geen strijder bent.

Je zegt nou wel dat jij geen strijder bent, maar het wel duidelijk een denkmodel dat je fascineert, want je begint er iedere keer weer over. We mogen hopen dat je deze fascinatie met je extreemlinkse vriendjes nooit weer in de praktijk brengt.

Spoetnik
25-07-11, 17:28
Je zegt nou wel dat jij geen strijder bent, maar het wel duidelijk een denkmodel dat je fascineert, want je begint er iedere keer weer over. We mogen hopen dat je deze fascinatie met je extreemlinkse vriendjes nooit weer in de praktijk brengt.

Zie je dat is ook iets dat je deelt met de dader. Iedereen die het niet eens met jou is, is opeens een extreemlinks/marxist. Die knul vond de VVD al marxistisch, en jij hebt ook aangegeven dat de VVD deel uit maakt van de Linkse kerk. Erg interessant. Verder ben ik niet erg ideologisch hoor, alleen op economisch gebied. Ik ben altijd wel geinteresseerd in hoe mensen denken en acteren, tis meer antropologisch dan iets anders.

Slinger
25-07-11, 17:34
Zie je dat is ook iets dat je deelt met de dader. Iedereen die het niet eens met jou is, is opeens een extreemlinks/marxist. Die knul vond de VVD al marxistisch, en jij hebt ook aangegeven dat de VVD deel uit maakt van de Linkse kerk. Erg interessant. Verder ben ik niet erg ideologisch hoor, alleen op economisch gebied. Ik ben altijd wel geinteresseerd in hoe mensen denken en acteren, tis meer antropologisch dan iets anders.

En jouw idool en massamoordenaar Milosovic, van welke kerk maakte die deel uit?

A_K_A
25-07-11, 17:43
Dat jullie nog de moeite nemen met deze verwarde Slinger in discussie te gaan..

Slinger
25-07-11, 17:46
Dat jullie nog de moeite nemen met deze verwarde Slinger in discussie te gaan..

Ze zoeken me zelfs op, kijk de discussies maar na.

Spoetnik
25-07-11, 17:48
En jouw idool en massamoordenaar Milosovic, van welke kerk maakte die deel uit?

? ? :verward:

Spoetnik
25-07-11, 17:48
Dat jullie nog de moeite nemen met deze verwarde Slinger in discussie te gaan..

Ik ben niet in discussie. :) Ik heb alleen niets te doen op werk.

Saul
25-07-11, 17:50
Slinger als je zo anti-multicultuur bent, wat doe je 's hemelsnaam op een Marokkaanse site? Ga dan gewoon weg. :moe:

Joesoef
25-07-11, 18:06
Slinger als je zo anti-multicultuur bent, wat doe je 's hemelsnaam op een Marokkaanse site? Ga dan gewoon weg. :moe:


Op zoek naar prikkels :hihi:

Spoetnik
25-07-11, 18:08
Slinger als je zo anti-multicultuur bent, wat doe je 's hemelsnaam op een Marokkaanse site? Ga dan gewoon weg. :moe:

Hij wil gewoon aandacht. Soms moet je dat geven, anders gaat die dezelfde kant op als die Noor. :)

Morosian
25-07-11, 18:23
De duitse bezetters zouden aan jou een goede burger hebben.

Dan heb je het weer niet begrepen. Duitse soldaten in bezettingstijd zijn geen onschuldige burgers, onschuldige burgers zijn dat wel. Dat jij daar geen verschil tussen ziet zegt alles over jou, niets over mij of mijn goed burgerschap.

Spoetnik
25-07-11, 18:30
Dan heb je het weer niet begrepen. Duitse soldaten in bezettingstijd zijn geen onschuldige burgers, onschuldige burgers zijn dat wel. Dat jij daar geen verschil tussen ziet zegt alles over jou, niets over mij of mijn goed burgerschap.

Je moet begrijpen dat die kerel die linkse kerk figuren als verrader en collaborateur zag.... En in de ogen van dit soort figuren zijn die mensen legitieme doelen. In oorlogstijd waren die mensen in de ogen van verzetsgroepen legitieme doelen.

Willem van Buren
25-07-11, 18:43
Hij wil gewoon aandacht. Soms moet je dat geven, anders gaat die dezelfde kant op als die Noor. :)

Hoe diep kun je zakken om een mede prikker hier op maroc.nl te vergelijken met deze gek uit Noorwegen?
Om welke motieven zit jij in Israël?:maf:

Willem van Buren
25-07-11, 18:45
bijna 3 jaren hier niet geweest en weinig veranderd zie ik?

Joesoef
25-07-11, 18:48
bijna 3 jaren hier niet geweest en weinig veranderd zie ik?


Dag John, kan je nu werkelijk niet zonder ons?

Willem van Buren
25-07-11, 18:53
Dag John, kan je nu werkelijk niet zonder ons?
Je moet iets verder terug dan John Joesoef en drie jaar vind ik een aardig tijd, niets gemist hier zal ik maar zeggen.

Groetjes TT

PS. mijn ip adres is veranderd door een verhuizing.

BlackBox
25-07-11, 18:54
bijna 3 jaren hier niet geweest en weinig veranderd zie ik?
Zat je in Colombia?

Joesoef
25-07-11, 18:55
Je moet iets verder terug dan John Joesoef en drie jaar vind ik een aardig tijd, niets gemist hier zal ik maar zeggen.

Groetjes TT

PS. mijn ip adres is veranderd door een verhuizing.


Jokkebrok.

Willem van Buren
25-07-11, 18:59
Jokkebrok.
Stuur je wel even een PM

BlackBox
25-07-11, 19:05
Stuur je wel even een PM
Maar zat je nou in Colombia?

Joesoef
25-07-11, 19:09
Stuur je wel even een PM


Niet nodig:


http://www.maroc.nl/forums/3818350-post35.html


O daar kan hij wel gelijk in hebben, ik kan goed verhalen vertellen :hihi:

Maar ik denk dat het probleem bij Tamso zit omdat hij diverse personen door elkaar haalt.
Zo denkt hij dat ik Yuri (mijn schoonvader) ben en nog vele mensen meer.
Toch ik heb slecht 4 namen op internet die ook vaak door anderen worden gebruikt op andere site's.
Vroeger was ik hier Tukkersterror, heb toen ooit een ban gehad en wist mijn wachtwoord niet meer, heb toen ingelogt als John2 en later nog eens als Willem van Buren.
Mijn oude naam is hij op aan het zoeken gegaan en vond daarom verkeerde informatie, mijn echte naam kwam hij achter door te reageren op een vacature die ik had geplaatst.
En dat is eigelijk het hele verhaal.
Nadat hij het Matrix verhaal als waarheid aannam ben ik gaan twijvelen aan zijn verstand en heb hem dit ook verteld.
En sinds die tijd is het homeless en krijg ik regelmatig mailtjes van hem en Pmmetjes, net zoals de mensen waarmee ik op diverse site's zit en pm stuurt zoals jij deze hebt ontvangen.

Morosian
25-07-11, 19:12
Je moet begrijpen dat die kerel die linkse kerk figuren als verrader en collaborateur zag.... En in de ogen van dit soort figuren zijn die mensen legitieme doelen. In oorlogstijd waren die mensen in de ogen van verzetsgroepen legitieme doelen.

Ah, u zijt een kenner.

Spoetnik
25-07-11, 19:17
Ah, u zijt een kenner.

Daar hoef je alleen maar voor uit zijn manifest voor de te quoten.

Maar goed, jij begrijpt het wel, maar wil het niet begrijpen, de feiten zijn te daarvoor te lastig voor je. Altijd lastig als figuren als deze jouw strijd tegen de Islam en de linkse Kerk van je weg kapen.

Morosian
25-07-11, 19:22
Maar goed, jij begrijpt het wel, maar wil het niet begrijpen, de feiten zijn te daarvoor te lastig voor je. Altijd lastig als figuren als deze jouw strijd tegen de Islam en de linkse Kerk van je weg kapen.

Linkse kerk, rechtse kerk, christendom, islam, het is allemaal even onzinnig. Zo bijzonder is de islam ook weer niet.

Spoetnik
25-07-11, 19:27
Linkse kerk, rechtse kerk, christendom, islam, het is allemaal even onzinnig. Zo bijzonder is de islam ook weer niet.

Je kan altijd een nieuwe hobby beginnen.

Willem van Buren
25-07-11, 19:37
Maar zat je nou in Colombia?
Nee gewoon in Nederland

Spoetnik
25-07-11, 20:38
Een echte limburger :)

Morosian
25-07-11, 20:40
Ik snap het probleem niet helemaal.

Je snapt wel meer niet.

Slinger
25-07-11, 20:58
Ik snap het probleem niet helemaal.

In Libie schieten ze ook mensen dood omdat ze vrijheid willen. Vind iedereen heel normaal.
In Noorwegen heb je bijna geen vrijheid van meningsuiting. Nog minder dan in Nederland.
Wat zou jij doen als je altijd maar je bek moest houden in je eigen land. Als je iets zegt en je wordt in de gevangenis gegoord. Dat is Nederland. en Noorwegen

Als je niet mag zeggen wat je denkt, dan is dat een aantasting van de democratie en heb je het volste recht, nee ..dan heb je de plicht om in verzet te komen.

Breitvik voelde zich in zijn eigen land zo vernederd door de socialisten dat hij besloot in actie te komen. En inderdaat hij heeft 68 socialistische jongeren ( geen kinderen , dat is een leugen) doodgeschoten.
Ja ze waren links en blank. En daarom is heel nederlans verontwaardigd dat er iemand zegt: hulde aan de aanslagpleger.
Als de slachtoffers zwart waren geweest dan was niemand boos geworden.

Dus allemaal schijnheilige racisten en de poster die schrijft: Hulde aan de aanslagpleger"bedoelt gewoon dat als je niet meer zeggen wat je denkt , er vanzelf iemand een bom gaat gooien.

In andere landen gooien ze eerst bommen an daarna gaan ze praten. Ierland en de Ira. In Noorwegen is het andersom. Je mag niet praten, dus dan moet je wel een bom gooien.

Ik ben de enigste nederlander ( sorry, ik schaam me voor het woord nederlander, wanr ik ben een Angel-Saks) die geen moeite heeft dat een heethoofd een paar socialisten heeft afgeknald.

De linkse mensen vinden dat heeeeel erg en denken dat ik een psychopaat en een enorm dom ben. Nu ik geloof dat de linksmenschen en stelletje schijnheilige racisten zijn.

Je bent een grote jongen hoor. Binnenkort krijg je vast wel promotie.

tr_imparator
25-07-11, 22:27
Eigenlijk bewijst deze misdaad, dat Wilders haat zaait. Dit soort geschifte mensen krijg je dan, die geen nuances kunnen inzien in uitspraken van Wilders.

HaasHaas
25-07-11, 22:54
wat heeft wilders eigenlijk gedaan/gezegd na dit verschrikkelijk tafereel?

Kortman
25-07-11, 23:02
Eigenlijk bewijst deze misdaad, dat Wilders haat zaait. Dit soort geschifte mensen krijg je dan, die geen nuances kunnen inzien in uitspraken van Wilders.

Ja uiteraard is het de schuld van Wilders !

De andere aanslagen op de Wereld ook?

Eric de Blois
26-07-11, 03:00
Dus iedereen die de linkse kerk en de toestroom van moslims afkeurt, is 1 stap verwijderd van een terreuraanslag? Heb je poep in je hoofd?




Je kan niet lezen, Als je van mening bent dat de moslims het hier in het Westen door middel van oorlog het voor het zeggen gaan krijgen en dat de Linkse kerk daar actief aan mee werkt, dan is een terreuraanslag een logische stap.


Ik vind persoonlijk een terreuraanslag nooit een logische stap, maar ieder zijn ding.




De duitse bezetters zouden aan jou een goede burger hebben.

Dus, wanneer je tegen de multicultuur bent, maar vindt dat een terreursaanslag nooit een logische stap is, ben je dus een goed burger voor de duitse bezetter? Leg eens uit, de logica daarvan zie ik niet.

Was je maar wat eerder geboren he! Dan had je kennis kunnen maken met die duitse bezetter. Zou je dan ook zo'n grote bek hebben gehad? En zo ja, hoe denk je dan dat die duitsers jou zouden hebben behandeld?

Pizzaman
26-07-11, 11:20
wat heeft wilders eigenlijk gedaan/gezegd na dit verschrikkelijk tafereel?

De eerste die eens wat zinnigs vraagt.
Hier het antwoord. (http://www.telegraaf.nl/binnenland/10255951/__Wilders_walgt_van_Breivik__.html?p=1,1)

Valt me op dat dat niemand kan schelen, wat Wilders of de PVV er zelf van zegt.
Men is zo ongelooflijk blij dat er iets is wat de PVV in de schoenen geschoven kan worden?
Alsof de PVV de aanslag al 'uit naam van de libertijnen' heeft opgeeist, of zoiets.
Dacht dat een anderssoortige organisatie daar al mee bezig was, niet de PVV...

Intussen lijkt het steeds meer te gaan om een godsdienstfanaat die socialisten haat.
Kortom misschien wilde ie de wereld een betere plaats maken ofzo.
Halve garen, komen meestal voort uit religieuze achtergronden.

BTW hier weer zoiets, voor de liefhebbers. (http://www.telegraaf.nl/buitenland/10255287/___Breivik_kwam_naar_Wilders___.html)
En als we dan toch gaan zeuren, massaal veroordelen de PVV-stemmers deze Breivik.
Eern dergelijke massale reactie van moslims op diverse aanslagen is tot nog toe uitgebleven.
Wie hoort er dan bij wie?

The_Grand_Wazoo
26-07-11, 17:07
Eern dergelijke massale reactie van moslims op diverse aanslagen is tot nog toe uitgebleven.
Wie hoort er dan bij wie?

Dan heb je niet goed opgelet.

mark61
26-07-11, 18:08
bijna 3 jaren hier niet geweest en weinig veranderd zie ik?

Hoi Sjon, zo snel al weer terug? Martijn begraven? Gecremeerd?

Joesoef
26-07-11, 18:09
BTW hier weer zoiets, voor de liefhebbers. (http://www.telegraaf.nl/buitenland/10255287/___Breivik_kwam_naar_Wilders___.html)
En als we dan toch gaan zeuren, massaal veroordelen de PVV-stemmers deze Breivik.


Kijk nog eens naar de topicstart en neus wat rond op het pvv forum, het is niet voor niets dat je niet lid kan worden van de pvv. Geert gebruikt de stemmen wel maar hij wil niets te maken hebben met zijn stemmers. Nog een puntje op Geert zijn dubbele agenda.

tr_imparator
26-07-11, 21:23
Ja uiteraard is het de schuld van Wilders !

De andere aanslagen op de Wereld ook?

Dat zeg ik niet. Je kan het optreden van Wilders op twee manieren zien.

1. In negatieve zin een manier waarop hij podium creeert voor zulke gekken.

2. In positieve zin: dat hij de ontevreden gevoelens van bijna gekken wegneemt.

Dat is nu de discussie die speelt. Wil je uitlokking van rechtsextremisten of wil je ontevreden mensen?

Verder denk ik dat rechtspopulisme veel gevaarlijk is dan ''islamterrorisme''. Dat heeft de geschiedenis herhaaldelijk bewezen denk ik.

tr_imparator
26-07-11, 21:26
Ja, bijvoorbeeld uit duitsland, zweden, zwitserland, japan etc.

Volgens mij accepteren landen als duitsland, zweden, zwitserland en japan, gastarbeiders uit Nederland. Grijp je kan zou ik zeggen.

Ik zou niet weten waarom mensen uit Zwitserland naar Nederland zouden komen. Je hebt daar equale arbeids en leefomstandigheden. Ik denk dat je echt een persoonlijk belang moet hebben. Bijv een geliefde of een studie die je hier wil doen.

tr_imparator
26-07-11, 21:28
wat heeft wilders eigenlijk gedaan/gezegd na dit verschrikkelijk tafereel?

Dat hij het heel erg vond. Ik verdenk hem van takiyya.

Joesoef
26-07-11, 21:38
Dat hij het heel erg vond. Ik verdenk hem van takiyya.

:hihi:

H.P.Pas
26-07-11, 21:52
Volgens mij accepteren landen als duitsland, zweden, zwitserland en japan, gastarbeiders uit Nederland. Grijp je kan zou ik zeggen.


Er werken veel Nederlanders in Zwitserland. De betaling is goed en het leven duur; onder de streep blijft er wel wat over.
Btw, hoe staat het met jouw Zwitserse plannen ? :)

tr_imparator
26-07-11, 22:07
Er werken veel Nederlanders in Zwitserland. De betaling is goed en het leven duur; onder de streep blijft er wel wat over.
Btw, hoe staat het met jouw Zwitserse plannen ? :)

Ik vrees dat het misschien Groningen wordt.
Ben afgestudeerd, moet nog specialiseren of ten minste iets van ervaring of onderzoek doen.

Kortman
26-07-11, 22:37
Dat zeg ik niet. Je kan het optreden van Wilders op twee manieren zien.

1. In negatieve zin een manier waarop hij podium creeert voor zulke gekken.

2. In positieve zin: dat hij de ontevreden gevoelens van bijna gekken wegneemt.

Dat is nu de discussie die speelt. Wil je uitlokking van rechtsextremisten of wil je ontevreden mensen?

Verder denk ik dat rechtspopulisme veel gevaarlijk is dan ''islamterrorisme''. Dat heeft de geschiedenis herhaaldelijk bewezen denk ik.

Met alle verschillen die er ook zijn, kan dus niet worden ontkend dat de PVV-leider de kern van Breiviks wereldbeeld deelt. Zoals gezegd, hij niet alleen, maar Wilders is in Nederland de meest zichtbare representant van de anti-islamactivisten. En iemand die zijn ideologie met veel energie internationaal aan de man brengt.

Het grootste verschil – het kan niet genoeg benadrukt worden – is natuurlijk dat Wilders geweld veroordeelt. Maar ook hier wringt het, want tegelijk spuit hij felle oorlogsretoriek.

De PVV-leider strooit met verwijzingen naar de slag tegen de Moren bij Poitiers, naar die tegen de Turken bij Wenen én naar de Tweede Wereldoorlog. ‘Bevrijding’ van de islam is het doel, en wie niet meevecht een laffe ‘Chamberlain’. ‘Als je niet wilt dat je zelf wordt opgegeten, zal je toch de ander moeten opeten.’ (2008, in NRC).

H.P.Pas
26-07-11, 23:27
Ik vrees dat het misschien Groningen wordt.


Waarom vrezen ? Groningers eten ze ook brood. Of stoet :).

Of 't 'n vel is of 'n vlij, moag van streek of schieterij
Ach wat moakt 't aiglieks oet
Bakker bakt toch brood of stoet




Ben afgestudeerd, .

:duim:

TonH
26-07-11, 23:42
Ik vrees dat het misschien Groningen wordt.
Ben afgestudeerd, moet nog specialiseren of ten minste iets van ervaring of onderzoek doen.

Groningen?! Ongelukkige, doet het niet!!! De bodemdaling door gaswinning kan me niet snel genoeg gaan daar. Het zijn zulke lomperikken dat kun je je niet voorstellen. Mijn schoenmaat is minstens 2 maten groten van al die keren dat die knurften daar op mijn kindervoeten zijn gaan staan! :moe:

Wel een hartelijke felicitatie met je afstuderen!!!! :boogie:

Mark
27-07-11, 05:47
Natuurlijk hebben wilders en breivik veel dezelfde ideeen, dat is zo duidelijk als wat. Alleen trekt breivik dat door naar extremen waar Wilders naar mijn mening nooit heen zou gaan.
Wilders wil mensen in de meest extreme vorm het land uitzetten, Breivik wil ze uitroeien.

Overigens begon Breivik zijn "operatie" al in 2002, lang voordat Wilders bekend werd...

binloser
27-07-11, 07:13
Natuurlijk hebben wilders en breivik veel dezelfde ideeen, dat is zo duidelijk als wat. Alleen trekt breivik dat door naar extremen waar Wilders naar mijn mening nooit heen zou gaan.
Wilders wil mensen in de meest extreme vorm het land uitzetten, Breivik wil ze uitroeien.

Overigens begon Breivik zijn "operatie" al in 2002, lang voordat Wilders bekend werd...

Bovendien; iedere ideologie heeft zijn criminele en pathologische uitwassen.
edere overtuiging leidt onvermijdelijkerwijs ooit ook tot crimineel/pathologische acties.

Zie; de Quote van te Pas; Overtuigingen zij gevaarlijker vijanden van de waarheid dan leugens- F. Nietzsche

Saul
27-07-11, 12:55
Natuurlijk hebben wilders en breivik veel dezelfde ideeen, dat is zo duidelijk als wat. Alleen trekt breivik dat door naar extremen waar Wilders naar mijn mening nooit heen zou gaan.
Wilders wil mensen in de meest extreme vorm het land uitzetten, Breivik wil ze uitroeien.

Overigens begon Breivik zijn "operatie" al in 2002, lang voordat Wilders bekend werd...

Laat Wilders eerst eens uitleggen wat hij precies bedoelt met "islamisering", "massa-immigratie", "tsunami's" en vooral deze quote:

"De demografische samenstelling van de bevolking is het grootste probleem van Nederland. Ik heb het over wat er naar Nederland komt en wat zich hier voortplant. Als je naar de cijfers kijkt en de ontwikkeling daarin… Moslims zullen van de grote steden naar het platteland trekken."
Geert Wilders Interview in de Volkskrant, 7 oktober 2006 (http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article577161.ece/De_paus_heeft_volkomen_gelijk)

Aangezien hij alleen zegt te ageren tegen "de islam". En vooral: wat is hij van plan daartegen te doen.

Als Wilders niets uitlegt blijft het gissen wat hij precies bedoelt.