PDA

Bekijk Volledige Versie : Breivik wordt achter gesloten deuren voorgeleid



Mark
25-07-11, 12:04
Breivik wordt achter gesloten deuren voorgeleid



Redactie / ANP − 25/07/11, 11:39



De pers is toegestroomd in de rechtbank waar Breivik vanmiddag zal verschijnen. © epa

vk UPDATE Anders Breivik, de Noorse schutter, wordt vandaag achter gesloten deuren voorgeleid. Dat heeft de rechtbank beslist. De pers is dus niet welkom in de rechtszaal Eerder hadden de Noorse politie en het Openbaar Ministerie daar al op aangedrongen.
De voorgeleiding heeft vanmiddag plaats en wordt geleid door Kim Heger, een rechter die ervaren is in terrorismezaken. In Noorwegen is het gebruikelijk dat zo'n zitting achter gesloten deuren plaatsheeft.

Uniform
Breivik zelf wilde graag een openbare zitting. Hij wil zijn denkbeelden onder een zo groot mogelijk publiek verspreiden. Ook heeft hij gezegd dat hij in uniform voor de rechtbank wil verschijnen.

Afgelopen weekeinde heeft Breivik hij bekend dat hij verantwoordelijk zowel de bomaanslag in het centrum van Oslo als de schietpartij op het eiland Utoya. Hij ontkent echter dat hij een strafbaar feit heeft begaan. Hij noemt zijn daden 'gruwelijk maar noodzakelijk'.

De maximum celstraf in Noorwegen bedraagt 21 jaar, maar dat kan verlengd worden als er sprake is van een gerede kans op herhaling

Mark
25-07-11, 12:07
jammer, ik had graag gezien wat hij te zeggen heeft!

Spoetnik
25-07-11, 16:19
21 jaar en TBS :)

Marsipulami
25-07-11, 16:45
jammer, ik had graag gezien wat hij te zeggen heeft!

Je had toch al zijn 1500 pagina's tellende manifest gelezen.

Spoetnik
25-07-11, 16:50
Je had toch al zijn 1500 pagina's tellende manifest gelezen.

Jij marxistische multiculti.

Joesoef
25-07-11, 16:53
Eigenlijk is iedereen nu verdacht.

Spoetnik
25-07-11, 17:23
Eigenlijk is iedereen nu verdacht.

Behalve de Bilderberg, en zo zie je maar weer hoe zij de situatie op de achtergrond manipuleren.

Mark
26-07-11, 05:54
Je had toch al zijn 1500 pagina's tellende manifest gelezen.

Daar staan niet alle antwoorden in en het is interessant om te zien hoe hij ertegen aan kijkt nadat hij daadwerkelijk zijn aanslag heeft uitgevoerd.

Hoe dan ook is het slim van de Noren om hem geen podium te geven, dat is precies wat hij niet wil. Je kunt hem niet straffen met cel of de dood , alleen met het dwarsbomen van zijn propaganda plannen. In zijn manifest staan precies zijn opties... propaganda voeren via een gerecht in de media, ontsnappen en weer aanslagen plegen .. etc

Mark
26-07-11, 05:57
Eigenlijk is iedereen nu verdacht.

wat mij betreft sluiten ze direct de volgende mensen op:

- hip hoppers
- gamers
- boeren
- mannen zonder vriendin
- kenners van geschiedenis
- posters op politieke fora
- religieuzen
- gebruikers van steroiden
- vrijmetselaars

die kunnen mooi de cel in tesamen met de al eerder verdachte types zoals moslims, oost europeanen, zigeuners, voetbal supporters, hells angels, scientologen etc.

wordt lekker rustig en veilig dus op straat :)

HaasHaas
26-07-11, 07:39
ik geloof niet dat hij de enige was. hij beschermt een "hogere" vagebond.
zo'n kleuter die WoW speelt. nee er is meer.

Mark
26-07-11, 08:32
ik geloof niet dat hij de enige was. hij beschermt een "hogere" vagebond.
zo'n kleuter die WoW speelt. nee er is meer.

hij is een agent van de moslims! :student: om zo sympathie te winnen en de verdedigers van europa zwart te maken

HaasHaas
26-07-11, 08:39
hij is een agent van de moslims! :student: om zo sympathie te winnen en de verdedigers van europa zwart te maken
dat kan.
maar het kan ook wilders zijn. :student:

Mark
26-07-11, 08:44
dat kan.
maar het kan ook wilders zijn. :student:

misschien was jij het wel! of ik! of wij samen!

HaasHaas
26-07-11, 08:46
misschien was jij het wel! of ik! of wij samen!

dat had je nou niet moeten zeggen vriend.
nu zijn wij samen verdacht :kwaad:

Mark
26-07-11, 08:49
ja en aangezien ik blond ben zoals die gast in noorwegen en jij een moslim zijn wij de ultieme zondebok voor de echte daders (((

HaasHaas
26-07-11, 08:53
wie zegt dat ik moslim ben?
ik word vaker voor jood uitgemaakt.

Mark
26-07-11, 08:53
de ware dader is overigens gevonden:

http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/4030bbf5_Hans_Anders.jpg

Mark
26-07-11, 08:55
kut dumpert staat geen doorlinken toe:

www.dumpert.nl - Hans Anders (http://www.dumpert.nl/mediabase/1616921/4030bbf5/hans_anders.html)

HaasHaas
26-07-11, 08:58
haha nee hij lijkt eerder op die sportverslaggever van de nos. die met die sjaaltjes enzo. althans, zijn voorhoofd toont wel wat overeenkomsten. sjarles nog wat? = tom egbers

The_Grand_Wazoo
26-07-11, 09:01
Ik heb er een tijdje over nagedacht. Ik bedoel, het ligt voor de hand dat er een verband is, maar wat? Nou, ik begrijp het nu. Door in Noorwegen sociale onrust te veroorzaken heeft Kim in Noord Korea angst gezaaid die zich uit in de roep om stabiliteit en een sterke leider. Daarmee heeft hij de laatste stemmen voor de oppositie weggekaapt.

Mark
26-07-11, 09:02
wie zegt dat ik moslim ben?
ik word vaker voor jood uitgemaakt.

ik ook, omdat ik gierig ben :)
maar ik heb hier al vaak genoeg uitgelegd dat dat gewoon door mijn nederlandse afkomst komt.

ok dan ben je een jood, die zitten ook overal achter immers!

HaasHaas
26-07-11, 09:08
ik ook, omdat ik gierig ben :)
maar ik heb hier al vaak genoeg uitgelegd dat dat gewoon door mijn nederlandse afkomst komt.

ok dan ben je een jood, die zitten ook overal achter immers!

yep, ik ben van de mossad en jij van de russische geheime dienst. de ideale afleiding. "marokkaan" & "nederlander". aangezien die twee vaak mekaar niet kunnen uitstaan is het de perfecte slagader van de geheime diensten.