PDA

Bekijk Volledige Versie : vrouw in brand gestoken in Delft, man belemmert hulpverleners



Mark
27-07-11, 15:10
Vrouw in brand gestoken






Een vrouw is gisteravond in Delft in brand gestoken. Het 25-jarige slachtoffer raakte daarbij zwaargewond en ligt met derdegraads brandwonden in het ziekenhuis. Dat meldt de NOS vanmiddag.


Het incident vond plaats in een woning aan de Händellaan. Terwijl ambulancepersoneel zich over de vrouw ontfermde, belemmerde een 24-jarige man de agenten. Hij werd gearresteerd. In de woning werden twee familieleden van 39 en 44 jaar aangehouden. Daarbij liepen de emoties hoog op en gebruikten agenten pepperspray. Er is een onderzoek ingesteld.

Mark
27-07-11, 15:11
tja, Handellaan = kutbuurt... zat er in de jaren 80 op de lagere school.

knuppeltje
27-07-11, 15:18
tja, Handellaan = kutbuurt... zat er in de jaren 80 op de lagere school.

Het is ondanks dat toch noch wat geworden met je. :stout:

(leen)
27-07-11, 15:29
Jammer dat het weer gebeurt,

Krijgen we weer een rapje op joetjoup??

edit;

Ik heb het gedaan en ik heb er spijt van / Ik pakte terpentine en ik kreeg het zwart voor me / Het ging vanzelf / want de duivel zat in me / Ik wou het niet doen / maar het ging per ongeluk / Met tranen in mijn ogen / Ik ben bang / Ik heb mijn leven verneukt / want ik weet dat ik hang.

nog steedt is het niet duidelijk waar hij nou spijt van heeft,
het verneuken van zijn of haar leven.

Mark
27-07-11, 15:43
Het is ondanks dat toch noch wat geworden met je. :stout:

noch? :)

Mark
28-07-11, 18:08
'Eerwraak met bijtend zuur in Delft'


De 25-jarige vrouw die dinsdagavond in brand stond in Delft is het slachtoffer van eerwraak. Dat denken bewoners die in dezelfde flat wonen. Ze zou met bijtend zuur zijn overgoten.


Een buurvrouw zag nergens vlammen. "In haar kleren zaten gaten, maar het leek er niet op of ze in brand gestaan hadden. De stof leek gesmolten", zegt ze vandaag in het AD. Het slachtoffer kon nog met de politie praten, maar werd tijdens het gesprek onwel.

De politie hield uiteindelijk twee familieleden van 39 en 44 jaar aan op verdenking van betrokkenheid bij het vuur. Een 24-jarige Delftenaar die opgepakt werd omdat hij de politie de toegang tot de flat blokkeerde, is inmiddels vrijgelaten.

Toen de ambulance met de vrouw wilde vertrekken naar het ziekenhuis ontstond er een gevecht op de parkeerplaats voor de flat. Volgens een getuige wilden de bekenden van de vrouw allemaal in de ambulance mee.

Stopnaald
28-07-11, 22:42
Als de eer tussen de benen van de vrouw(en) zit, hoe kunnen mannen dan hun eer verliezen?

(leen)
28-07-11, 23:11
Als de eer tussen de benen van de vrouw(en) zit, hoe kunnen mannen dan hun eer verliezen?

Gebrek aan eer:lole: