PDA

Bekijk Volledige Versie : Pyrrhus : "Another Such Victory & I Am Lost "/Gaza Flotilla 2



Harts intelligentie
28-07-11, 01:02
"Baksheesh for the Doorkeeper"

By israeli Uri Avnery

Source : antiwar.com, July 25 , 2011



Baksheesh for the Doorkeeper by Uri Avnery -- Antiwar.com (http://original.antiwar.com/avnery/2011/07/24/baksheesh-for-the-doorkeeper/)

Harts intelligentie
28-07-11, 11:12
let's hope to see some israeli popular uprisings against their own neo-fascist government that does not want peace

Slinger
28-07-11, 11:13
let's hope to see some israeli popular uprisings against their own neo-fascist government that does not want peace

Eerst komen alle Arabische landen en Iran nog aan de beurt.

Harts intelligentie
28-07-11, 12:59
Eerst komen alle Arabische landen en Iran nog aan de beurt.

haha

waaroom niet allemaal tegelijk & tegelijkertijd ? haha = Arab & muslim uprisings at home & in the west , westerners ' uprisings against their own governments ' unjust foreign policies , jews ' uprisings against israeli neo-fascism or zionazism ...............or shall we just play dead while awaiting the return of Jesus ?

Slinger
28-07-11, 13:11
haha

waaroom niet allemaal tegelijk & tegelijkertijd ? haha = Arab & muslim uprisings at home & in the west , westerners ' uprisings against their own governments ' unjust foreign policies , jews ' uprisings against israeli neo-fascism or zionazism ...............or shall we just play dead while awaiting the return of Jesus ?

Een voor een is voldoende. En als overal in de regio democratische staten zijn gevestigd is er geen reden meer om Israël te gebruiken als bliksemafleider voor hun eigen problemen.

Harts intelligentie
28-07-11, 19:38
Een voor een is voldoende. En als overal in de regio democratische staten zijn gevestigd is er geen reden meer om Israël te gebruiken als bliksemafleider voor hun eigen problemen.


sweet dreams

israel is an illegal racist apartheid terrroist war - criminal ...imperialistic entity that is doomed to disappear sooner or later = inevitable = just a matter of time


israel as the watch dog of western imperialistic interests in the region


the peoples of the region will reject that illegal cancer entity in the long run & will reject the western imperialistic interests in the region as well in the process paving the way for the return of the glory of islam as such

Slinger
28-07-11, 20:31
sweet dreams

israel is an illegal racist apartheid terrroist war - criminal ...imperialistic entity that is doomed to disappear sooner or later = inevitable = just a matter of time


israel as the watch dog of western imperialistic interests in the region


the peoples of the region will reject that illegal cancer entity in the long run & will reject the western imperialistic interests in the region as well in the process paving the way for the return of the glory of islam as such

Schud die ideologische vooringenomenheid waarmee je de wereld bekijkt eens van je af.

A_K_A
28-07-11, 20:35
Schud die ideologische vooringenomenheid waarmee je de wereld bekijkt eens van je af.

Hoe beschouw jij israel?

Harts intelligentie
28-07-11, 20:48
Hoe beschouw jij israel?



haha dom vraag van je , weet je nog niet hoe die belachelijk jongen israel beschouwt ? come on, get real

A_K_A
28-07-11, 20:49
haha dom vraag van je , weet je nog niet hoe die belachelijk jongen israel beschouwt ? come on, get real

Je moest eens weten hoe weinig ik hem lees. :hihi:

Harts intelligentie
28-07-11, 20:55
Schud die ideologische vooringenomenheid waarmee je de wereld bekijkt eens van je af.


haha , schud de jouwe van je af eerst , hypocriet moraal ridder


de mijne is een islamitisch profetie wat betreft israel notabene althans = groot verschil

islam as the last testament that had not only completed & confirmed all previous original messages of all previous prophets we believe in , but had also replaced them

kom dus maar niet weer 'dansen " met je bijbel of tora dan = ongeloofwaardige bronen , al zouden die wel elementen van waarheid nog steeds bevatten hier & daar , tot op zeker hoogte althans = beyond any recognition

Harts intelligentie
28-07-11, 20:58
Je moest eens weten hoe weinig ik hem lees. :hihi:

idem dito voor me , relatief gezien

haha

je had dus niks gemist joh wat dat betreft haha , moet ik je verzekeren

Slinger
28-07-11, 21:32
Hoe beschouw jij israel?

Als underdog en toevluchtsoord voor vervolgde mensen.

A_K_A
28-07-11, 22:02
Als underdog en toevluchtsoord voor vervolgde mensen.

Delusional.

H.P.Pas
28-07-11, 22:13
Als underdog en toevluchtsoord voor vervolgde mensen.

Dan ken ik je beter, dan je jezelf kent. :roker:

Heilig, heilig, nogmaals heilig, driemaal heilig eer zij God.

Dat komt dichter in de buurt.

Slinger
28-07-11, 22:49
haha , schud de jouwe van je af eerst , hypocriet moraal ridder


de mijne is een islamitisch profetie wat betreft israel notabene althans = groot verschil

islam as the last testament that had not only completed & confirmed all previous original messages of all previous prophets we believe in , but had also replaced them

kom dus maar niet weer 'dansen " met je bijbel of tora dan = ongeloofwaardige bronen , al zouden die wel elementen van waarheid nog steeds bevatten hier & daar , tot op zeker hoogte althans = beyond any recognition

Over ideologie gesproken, je ziet alles door de gekleurde bril van de islam.

Harts intelligentie
01-08-11, 01:31
Als underdog en toevluchtsoord voor vervolgde mensen.


haha


israel an underdog ?

een toevluchtsoord voor vervolgde mensen ? de racistisch apartheid terroristisch oorlogscrimineel illegaal ....israel ? haha

u have lost any touch with reality , pathetic poor lad

Slinger
01-08-11, 02:03
haha


israel an underdog ?

een toevluchtsoord voor vervolgde mensen ? de racistisch apartheid terroristisch oorlogscrimineel illegaal ....israel ? haha

u have lost any touch with reality , pathetic poor lad

Niet ik, maar jij bent los van de werkelijkheid. Ook de Palestijnen hebben het in Israël beter dan in de omringende landen.

knuppeltje
01-08-11, 08:12
Niet ik, maar jij bent los van de werkelijkheid. Ook de Palestijnen hebben het in Israël beter dan in de omringende landen.

Een goede reden dus om die vluchtelingen weer naar huis te laten terugkeren.

mark61
01-08-11, 08:36
Een goede reden dus om die vluchtelingen weer naar huis te laten terugkeren.

Tenslotte is het een toevluchtsoord voor vervolgde mensen.

Slinger
01-08-11, 09:52
Een goede reden dus om die vluchtelingen weer naar huis te laten terugkeren.

Waarom? Ze hebben het toch zo goed in jouw bejubelde islamitische heilsstaten?

knuppeltje
01-08-11, 09:55
Waarom? Ze hebben het toch zo goed in jouw bejubelde islamitische heilsstaten?

Heb ik dat ergens beweerd dan?

Slinger
01-08-11, 10:03
Heb ik dat ergens beweerd dan?

Je doet nooit iets anders. Vergeleken met Israël is volgens jou alles beter.

knuppeltje
01-08-11, 10:08
Je doet nooit iets anders. Vergeleken met Israël is volgens jou alles beter.

Alles, is een beetje teveel van het goede, en ik heb dat dan ook nooit beweerd, maar voor veel situaties gaat het wel op.

mark61
01-08-11, 10:17
Waarom? Ze hebben het toch zo goed in jouw bejubelde islamitische heilsstaten?

Bron? Je liegt weer dat het barst.

Achteloos. Schaamteloos. Er mankeert echt iets aan jou.

Slinger
01-08-11, 10:18
Bron? Je liegt weer dat het barst.

Achteloos. Schaamteloos. Er mankeert echt iets aan jou.

Knuppeltje geeft het zelf toe, hoor.

Harts intelligentie
01-08-11, 10:45
Niet ik, maar jij bent los van de werkelijkheid. Ook de Palestijnen hebben het in Israël beter dan in de omringende landen.


luister even , achterlijk idioot , ik ben het spuugzat met deze idioties van je :

wie zou zich beter voelen onder de occupatie ? gaat het een beetje ?

de Irakis voelen zich beter onder de VS occupatie , de joden voelden zich beter onder de nazis ............


wat een idioot, zeg

of je probeert iets intelligents te zeggen of je blijft weg van mijn topics & posts


je bent niet eens grappig , je bent een ziek pervers gewetenloos klootzak


deze onzin van je kan wel soms opgevat worden als "vermaak" ,maar das te veel van het goede als dat je lijn van discussie wordt of is .............

Slinger
01-08-11, 10:48
luister even , achterlijk idioot , ik ben het spuugzat met deze idioties van je :

wie zou zich beter voelen onder de occupatie ? gaat het een beetje ?

de Irakis voelen zich beter onder de VS occupatie , de joden voelden zich beter onder de nazis ............


wat een idioot, zeg

of je probeert iets intelligents te zeggen of je blijft weg van mijn topics & posts


je bent niet eens grappig , je bent een ziek pervers gewetenloos klootzak


deze onzin van je kan wel soms opgevat worden als "vermaak" ,maar das te veel van het goede als dat je lijn van discussie wordt of is .............

Kijk maar eens even hoe het er in Syrië, Libanon, Gaza, Egypte aan toe gaat. en hoe de Palestijnen in Jordanië behandeld werden. Wel eens van Zwarte September gehoord? De conclusie is onontkoombaar. Een Palestijn in Israël is beter af dan in de omringende landen.

knuppeltje
01-08-11, 10:49
Knuppeltje geeft het zelf toe, hoor.

Je bent weer schaamteloos aan het liegen.

Slinger
01-08-11, 10:53
Je bent weer schaamteloos aan het liegen.

Knuppeltje:


voor veel situaties gaat het wel op.....

knuppeltje
01-08-11, 11:14
De conclusie is onontkoombaar. Een Palestijn in Israël is beter af dan in de omringende landen.

Alleen de Palestijnen die het Israëlische staatsburgerschap hebben verkregen dan toch. Miljoenen Palestijnen, wiens familie er vele generaties woonden voordat de Israëlische staat werd uitgeroepen, zijn tot nu toe nog steeds heel bewust dat staatsburgerschap onthouden, zij worden met de term 'niet geregistreerde aanwezigen' aangeduid. Zij worden dan ook als illegalen beschouwd, als zodanig behandeld en vallen onder het militair gezag. Ze hebben eigenlijk totaal geen enkel recht op wat voor voorziening dan ook, en hun woningen bijvoorbeeld, worden regelmatig door de overheid bedreigd met sloop, alleen door het constant betalen van voor hen vaak zeer hoge boetes kunnen ze dat voorkomen. Voor die Palestijnen is het leven in ieder geval nog uitzichtlozer dan op de West-Bank. Zij kampen met een extreem hoge werkloosheid en een door de overheid op alle fronten tegengewerkt onderwijs en gezondheidszorg. Van alle beschikbare bouwgrond is op dit moment meer dan 90 procent in joodse handen, hetzij van de staat, joodse burgers of van het Joods Nationaal front. Kortom, de Palestijnen zitten in Iaraël opgehokt als hier dieren in een ouderwetse megastal en worden er ook zo behandeld.

Wie het niet geloven wil moet maar eens 'De andere kant van Israël' van Susan Nathan lezen, een internationaal erkende studie naar de omstandigheden voor de Palestijnen in Israël.

knuppeltje
01-08-11, 11:16
Knuppeltje:

.....

Dat is dan ook zo, daar is geen enkele letter van gelogen. Of is het volgens jou nergens ter wereld beter dan in Israën?

Slinger
01-08-11, 11:17
Alleen de Palestijnen die het Israëlische staatsburgerschap hebben verkregen dan toch. Miljoenen Palestijnen, wiens familie er vele generaties woonden voordat de Israëlische staat werd uitgeroepen, zijn tot nu toe nog steeds heel bewust dat staatsburgerschap onthouden, zij worden met de term 'niet geregistreerde aanwezigen' aangeduid. Zij worden dan ook als illegalen beschouwd, als zodanig behandeld en vallen onder het militair gezag. Ze hebben eigenlijk totaal geen enkel recht op wat voor voorziening dan ook, en hun woningen bijvoorbeeld, worden regelmatig door de overheid bedreigd met sloop, alleen door het constant betalen van voor hen vaak zeer hoge boetes kunnen ze dat voorkomen. Voor die Palestijnen is het leven in ieder geval nog uitzichtlozer dan op de West-Bank. Zij kampen met een extreem hoge werkloosheid en een door de overheid op alle fronten tegengewerkt onderwijs en gezondheidszorg. Van alle beschikbare bouwgrond is op dit moment meer dan 90 procent in joodse handen, hetzij van de staat, joodse burgers of van het Joods Nationaal front. Kortom, de Palestijnen zitten in Iaraël opgehokt als hier dieren in een ouderwetse megastal en worden er ook zo behandeld.

Wie het niet geloven wil moet maar eens 'De andere kant van Israël' van Susan Nathan lezen, een internationaal erkende studie naar de omstandigheden voor de Palestijnen in Israël.

Blijkbaar het enige boek dat jij ooit gelezen hebt, als je het tenminste niet over de flaptekst hebt. Oriënteer je breder, zou ik zeggen.

knuppeltje
01-08-11, 11:28
Blijkbaar het enige boek dat jij ooit gelezen hebt, als je het tenminste niet over de flaptekst hebt. Oriënteer je breder, zou ik zeggen.

Neu, dat zou wat weinig zijn. Ik heb zelfs ook diverse Israëlisch schijfvers gelezen.

Maar ik kan me van jou heel goed indenken dat jij een internationaal erkende studie die niet jouw opvattingen deelt, op een dergelijke wijze ridiculiseert. Maar weer weet je niets om het tegendeel te bewijzen.

Slinger
01-08-11, 12:21
...zelfs...

Zo hé, ik ben diep onder de indruk! Het is ook echt te merken aan je brede blik

Harts intelligentie
01-08-11, 20:27
:lol:

knuppeltje
02-08-11, 10:41
Zo hé, ik ben diep onder de indruk! Het is ook echt te merken aan je brede blik

Eindelijk.

Harts intelligentie
02-08-11, 14:33
"Baksheesh for the Doorkeeper"

By israeli Uri Avnery

Source : antiwar.com, July 25 , 2011



Baksheesh for the Doorkeeper by Uri Avnery -- Antiwar.com (http://original.antiwar.com/avnery/2011/07/24/baksheesh-for-the-doorkeeper/)