PDA

Bekijk Volledige Versie : The End of Gays: Gay Marriage and the Decline of the Homosexual Population



Harts intelligentie
01-08-11, 21:56
The End of Gays: Gay Marriage and the Decline of the Homosexual Population


Source : Scientific American , August 1, 2011

Bering in Mind: The End of Gays: Gay Marriage and the Decline of the Homosexual Population (http://www.scientificamerican.com/blog/post.cfm?id=the-end-of-gays-gay-marriage-and-th-2011-08-01)

mark61
02-08-11, 07:54
Je dacht, laat ik weer es lekker homofoob doen. Het stuk is bovendien onzin:

Homosexuality is often presented as an evolutionary “mystery” because of the obvious reproductive disadvantages, and thus for decades researchers have sought some adaptive function for the culturally recurrent percentage (anywhere from 1 to 10 percent of the population, depending on the measures used) of the human population that is aroused more by the same than it is by the opposite sex. Yet if we consider the historical, and perhaps even the ancestral, percentage of the homosexual population that did in fact reproduce because of societal proscriptions against adult relations with the same sex, the mystery becomes considerably less profound.

Ja? Want?

But with the societal expectation for men and women to bear children under the roofs of traditional opposite-sex relationships obviously lessening, combined with the hefty financial costs of reproductive technologies, as well as the costly interpersonal complexities of arrangements such as surrogacy, not to mention the fact that homosexual activity among same-sex married couples cannot possibly lead to unplanned pregnancies, homosexual reproduction will clearly decline as same-sex marriages continue to rise.

Onzinargumenten dus.

knuppeltje
02-08-11, 10:01
Er zijn er altijd bij die nog roomser willen zijn dan de paus, wel zogenaamd een hekel aan het spel hebben, maar toch de spelregels willen bepalen. :maf2:

Harts intelligentie
02-08-11, 12:48
Je dacht, laat ik weer es lekker homofoob doen. Het stuk is bovendien onzin:

Homosexuality is often presented as an evolutionary “mystery” because of the obvious reproductive disadvantages, and thus for decades researchers have sought some adaptive function for the culturally recurrent percentage (anywhere from 1 to 10 percent of the population, depending on the measures used) of the human population that is aroused more by the same than it is by the opposite sex. Yet if we consider the historical, and perhaps even the ancestral, percentage of the homosexual population that did in fact reproduce because of societal proscriptions against adult relations with the same sex, the mystery becomes considerably less profound.

Ja? Want?

But with the societal expectation for men and women to bear children under the roofs of traditional opposite-sex relationships obviously lessening, combined with the hefty financial costs of reproductive technologies, as well as the costly interpersonal complexities of arrangements such as surrogacy, not to mention the fact that homosexual activity among same-sex married couples cannot possibly lead to unplanned pregnancies, homosexual reproduction will clearly decline as same-sex marriages continue to rise.

Onzinargumenten dus.

haha


homosexualiteit is moeilijk te "rechtvaardigen of goed te verklaren " in de a-moreel evolutionaire zin joh als mogelijk 'overlevingsrategie " haha , wat de man zegt hierboven daarover is niet echt overtuigend


was homosexualiteit een manier van de blind almachtig doelloos willekeurig .....haha evolutie om de bevolkingsgroei tegen te gaan ? ............maar goed, laat maar , je hebt er niks van begrepen blijkbaar

de bovenstaande artikel waarvan je blijkbaar niets had begrepen is juist pro-homos , alleen heeft de man een speculatief theorie ,die hij tracht te illustreren zonder veel success inderdaad ,een theorie die luidt ongeveer als volgt :


hoe meer legalizering & sociaal acceptatie van homoseuxliateit & gay marriages , hoe minder zal de homsexuelen populatie worden op lang termijn : dat zou de religieuze anti-homoseuxliateit activisten ervan overtuigen om homosexualiteit te laten legalizeren accepteren haha

Harts intelligentie
02-08-11, 15:05
Er zijn er altijd bij die nog roomser willen zijn dan de paus, wel zogenaamd een hekel aan het spel hebben, maar toch de spelregels willen bepalen. :maf2:

whar RU talking about ? wishful thinking

I bet u did not understand a thing in that article , did u ?

Mark
02-08-11, 19:13
ik snap de redenatie van de auteur niet. Dus vroeger trouwden homos gedwongen met hetero vrouwen waardoor er kinderen kwamen en die kinderen worden hetero omdat ze 50% hetero ouders hebben.

Nu trouwen homos/lesbiennes met elkaar. Maar nemen die niet gewoon kinderen bij draagmoeders oid? Volgens mij maakt het allemaal geen reet uit.

Beetje vergezocht verhaal.

Harts intelligentie
02-08-11, 19:34
ik snap de redenatie van de auteur niet. Dus vroeger trouwden homos gedwongen met hetero vrouwen waardoor er kinderen kwamen en die kinderen worden hetero omdat ze 50% hetero ouders hebben.

Nu trouwen homos/lesbiennes met elkaar. Maar nemen die niet gewoon kinderen bij draagmoeders oid? Volgens mij maakt het allemaal geen reet uit.

Beetje vergezocht verhaal.

haha

well, that guy 's reasoning is somehow too far fetched = just specualtions from his part as he said ,so

he thinks that the more homosexuality & gay marriages are legalized & socially accepted , the less homos would obey to the old societal norms favouring hetero marriages , those norms would be also disappearing in the process

so, homos will either try to adopt children while being married to their own sex , or try to have their own biological kids from surrogate mothers , via the in -vitro new technology ........the latters are costly & stressfull , so

so, the homosexuality genes , whatever they might be , because up untill now , no one was able to find those genes , let alone how they would function , will disappear in the long run producing the extinction of the gay community ...

a theory he thinks might convince religious activists against homosexuality that their actions provoke contrary reusults & that they should let go of their resistance against homosexuality because the latter would be disappearing in the long run by itself haha


I think this guy is just trying to promote homosexuality & gay marriages by trying to sell that to even their worst opponent = religion haha

mark61
02-08-11, 22:35
ik snap de redenatie van de auteur niet. Dus vroeger trouwden homos gedwongen met hetero vrouwen waardoor er kinderen kwamen en die kinderen worden hetero omdat ze 50% hetero ouders hebben.

Nu trouwen homos/lesbiennes met elkaar. Maar nemen die niet gewoon kinderen bij draagmoeders oid? Volgens mij maakt het allemaal geen reet uit.

Beetje vergezocht verhaal.

Precies. Dan verzint ie opeens dat reproductie sowieso niet meer verplicht is, bij heterostellen dan, bladibla. Zelden zo'n dom gebabbel gelezen.

Karin.N
03-08-11, 08:04
ik snap de redenatie van de auteur niet. Dus vroeger trouwden homos gedwongen met hetero vrouwen waardoor er kinderen kwamen en die kinderen worden hetero omdat ze 50% hetero ouders hebben.

Nu trouwen homos/lesbiennes met elkaar. Maar nemen die niet gewoon kinderen bij draagmoeders oid? Volgens mij maakt het allemaal geen reet uit.

Beetje vergezocht verhaal.


Twee lesbiennes willen een baby. Zr gaan op zoek naar een mannelijke donor en komen uit bij 2 homo''s. Uitkomst 1 of meerdere kinderen verwekt door niet hetero''s..

Het lijkt me niet dat hetero/homo zijn genetisch of opvoedkundig wordt bepaald. Je hebt als mens je gevoelens en daar deal je mee, punt uit.

Blijf het verder heel fascinerend vinden, de voorkeur van verschillende religieuze groeperingen voor onderwerpen zoals homosexualiteit en de vrouwelijke sexualiteit.

knuppeltje
03-08-11, 08:17
Blijf het verder heel fascinerend vinden, de voorkeur van verschillende religieuze groeperingen voor onderwerpen zoals homosexualiteit en de vrouwelijke sexualiteit.

Ook hier geldt: waar het hart van vol is - loopt de mond van over.

knuppeltje
03-08-11, 08:20
I bet u did not understand a thing in that article , did u ?

Nou, dat valt eigenlijk best wel mee, maar mocht ik er niet uitkomen, dan vraag ik het wel aan jou. :schreeuw:

mark61
03-08-11, 08:41
Blijf het verder heel fascinerend vinden, de voorkeur van verschillende religieuze groeperingen voor onderwerpen zoals homosexualiteit en de vrouwelijke sexualiteit.

Mja. Het gaat over mannen die zich vreselijk druk maken over hun nageslacht en het 'illegale gebruik' van hun vrouwen.

Ik weet niet wat daar achter zit. Misschien de behoefte aan onsterfelijkheid? Over het graf heen willen leven / regeren? Dat jouw nageslacht en jouw bezit worden voortgezet?

Ik heb me er ook altijd over verbaasd.

In feite wordt 'zelfs' in de woestijngodsdiensten minimale aandacht gegeven aan homosexualiteit. Het zijn de gelovigen die die 3 regeltjes tekst tussen de duizenden bladzijden zo opblazen. Hedendaagse gelovigen dan, vroeger was het niet zo'n issue ook.

super ick
03-08-11, 08:58
H.I. heeft het recht om homofilie te veroordelen op basis van zijn geloof.
Laat hij het daar maar bij houden.
Het lijkt net alsof hij zijn geloof een beetje wilt vrijwaren door andere bronnen aan proberen te halen die bevestigen dat homo's ziek zijn, vies zijn, etc.

En hij is er behoorlijk druk mee.

Mark
03-08-11, 09:10
als het genetisch mogelijk is zou ik de gehele mannelijke bevolking (op mijzelf na) homo maken en alle vrouwen bisexueel.

super ick
03-08-11, 09:18
als het genetisch mogelijk is zou ik de gehele mannelijke bevolking (op mijzelf na) homo maken en alle vrouwen bisexueel.

Hoezo? Is er niet voldoende te neuken voor je?