PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Kamerlid Mariko Peters betrokken bij ontvoering'



Mark
03-08-11, 07:15
'Kamerlid Mariko Peters betrokken bij ontvoering'

Laatste update: 3 augustus 2011 08:04 info.


AMSTERDAM - De man van GroenLinks-Kamerlid Mariko Peters wordt beschuldigd van het ontvoeren van zijn eigen kinderen. Dat onthult het weekblad HP/De Tijd woensdag, schrijft De Volkskrant woensdagochtend.

Foto: ANP

Peters zou volgens de krant medeplichtig kunnen worden bevonden aan ontvoering.

Drie kinderen uit een eerder huwelijk verblijven al enkele maanden in de woning van Peters en haar partner. De in Groot-Brittannië wonende moeder zou ze terug willen.





HP/De Tijd zou beschikken over correspondentie waaruit blijkt dat het ministerie van Veiligheid en Justitie de moeder juridische bijstand belooft als de vader niet meewerkt aan de terugkeer van de kinderen.

Peters zegt er 'geen respect' voor hebben dat HP/De Tijd 'over de hoofden van kinderen op basis van feitelijke en juridische onjuistheden een verhaal wil maken'. De reactie is opgetekend door HP/De Tijd zelf.

Het Kamerlid zou woensdag een nadere reactie geven en zich beraden op juridische stappen.



Vriendjespolitiek


Peters zou zich ook schuldig hebben gemaakt aan vriendjespolitiek. Toen ze als diplomate in de Afghaanse hoofdstad Kabul werkte, kreeg ze volgens het blad een relatie met haar huidige partner.

Zijn organisatie vroeg in 2005 subsidie aan bij het Prins Claus Fonds. Het fonds zou de ambassade in Kabul vervolgens om advies hebben gevraagd.

Peters nam die taak volgens het blad 'graag' op zich, waarop de subsidieaanvraag zou zijn ingewilligd.

Om elke schijn van belangenverstrengeling te vermijden had ze het verzoek volgens het blad door een collega moeten laten beoordelen.

Mark
03-08-11, 07:16
wat een tokkie tuig ook weer bij groen links, toont maar weer aan dat ze een selectie beleid van 0,0 hebben.

Mark
03-08-11, 08:26
0 reacties, als ze PVV'er was geweest hadden we het wel gehoord :)

mark61
03-08-11, 08:31
0 reacties, als ze PVV'er was geweest hadden we het wel gehoord :)

Ik zie hier geen feiten staan. Alleen maar zou en misschien en nog wat. Dus we wachten even af. De rellerige kop wordt door niks gewarrant.

Het is een bericht uit derde hand. Volgens een website staat er in een krant dat er in een tijdschrift staat.

Ja eh. News of the world :moe:

super ick
03-08-11, 08:53
Tja,

Er hoeft maar een geruchtje of spoortje van verwijtbaarheid gevonden te worden om Wilders zwart te maken.
Staat er een berichtje dat niet goed in het straatje komt dan

Is de schrijver gestoord (als is hij/zij prof. dr. ir.)
De nieuwsbron onbetrouwbaar
Of wordt er van onderwerp verandert.

mark61
03-08-11, 09:00
Tja,

Er hoeft maar een geruchtje of spoortje van verwijtbaarheid gevonden te worden om Wilders zwart te maken.
Staat er een berichtje dat niet goed in het straatje komt dan

Is de schrijver gestoord (als is hij/zij prof. dr. ir.)
De nieuwsbron onbetrouwbaar
Of wordt er van onderwerp verandert.

Vertel, word es concreet. Want je lult uit je nek en je weet het.

super ick
03-08-11, 09:35
Vertel, word es concreet. Want je lult uit je nek en je weet het.

Ik logde in, zag dat je gereageert had.
Even hoopte ik......
Laat maar.

mark61
03-08-11, 09:37
Ik logde in, zag dat je gereageert had.
Even hoopte ik......
Laat maar.

Je lult dus uit je nek. Je kan geen enkel concreet voorbeeld geven van wat je allemaal beweert.

Ik hoop nooit dat jij opeens normaal gaat doen. Niet liegen. Eerlijk en oprecht zijn. Niet bevooroordeeld zijn. Niet het grootste gelul debiteren over onderwerpen waar je werkelijk geen ruk vanaf weet.

Laat maar inderdaad.

Je beginpost was al te stom voor woorden. En rizzelde van de lagere-schooltaalfouten, dus wat die 'hogere opleiding' van jou ooit heeft behelsd is mij een raadsel. Enfin, de conclusie zal wel moeten zijn dat het NLse onderwijs werkelijk niets meer voorstelt.

super ick
03-08-11, 09:38
Je lult dus uit je nek. Je kan geen enkel concreet voorbeeld geven van wat je beweert.

Ik hoop nooit dat jij opeens normaal gaat doen. Eerlijk en oprecht zijn. Niet bevooroordeeld zijn. Niet het grootste gelul debiteren over onderwerpen waar je werkelijk geen ruk vanaf weet.

Laat maar inderdaad.

Denk aan je bloeddruk.

knuppeltje
03-08-11, 09:41
wat een tokkie tuig ook weer bij groen links, toont maar weer aan dat ze een selectie beleid van 0,0 hebben.

Pek en veren. Maar ik wacht er nog even mee tot na de rechtszaak. :confused:

mark61
03-08-11, 09:42
Denk aan je bloeddruk.

Ik vroeg je wat. Maar antwoord, ho maar. Bespaar ons dan je diarree.

knuppeltje
03-08-11, 09:43
Tja,

Is de schrijver gestoord (als is hij/zij prof. dr. ir.)
De nieuwsbron onbetrouwbaar
Of wordt er van onderwerp verandert.

Helaas, dat gebeurt nog steeds heel regematig. :student:

knuppeltje
03-08-11, 09:46
0 reacties, als ze PVV'er was geweest hadden we het wel gehoord :)

Relnicht, bah. :schreeuw:

super ick
03-08-11, 12:29
Ik vroeg je wat. Maar antwoord, ho maar. Bespaar ons dan je diarree.

Het is hier geen 'MArkje vraagt en anderen draaien op commando'.
Vooral niet als er gevraagd wordt naar de bekende weg en wij weer in dezelfde discussie belanden.

HEt is allemaal de schuld van rechts. Zij wilden goedkope arbeidskrachten en zo zitten we nu ineens op 1.500.000 toch?

Ik begrijp eigenlijk niet dat je nog om antwoord vraagt nadat je mij tegelijkertijd keer op keer aan het beledigen bent. Wordt je daar opgewonden van?