PDA

Bekijk Volledige Versie : Christenfundies staphorst boos op homos omdat ze ze niet meer mogen discrimineren



Mark
04-08-11, 07:59
Staphorst woest op homo's



De landelijke homobelangenvereniging COC heeft het helemaal verbruid bij de ChristenUnie (CU) in Staphorst.


CU-fractievoorzitter Henk Koobs vindt het namelijk totaal respectloos dat het COC weigerambtenaren wil dwingen om toch homohuwelijken te sluiten. ''Wij laten homoseksuelen in hun waarde, dan moeten ze ons ook in onze waarde laten’’, aldus Koobs op de site van RTV Oost.

Hij vindt dat het COC dwangmatig bezig is om hun gedachtegoed op te dringen aan anderen.

Bron: http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/08/staphorst_woest_op_homos.html

knuppeltje
04-08-11, 08:11
Staphorst woest op homo's.

Zo behoudend zijn ze daar nu ook weer niet hoor. Daar mocht tenslotte voor het eerst in Nederland gemengd gezwommen worden, katholiek en protestant.

mark61
04-08-11, 08:25
''Wij laten homoseksuelen in hun waarde,

:haha: Wat een criminele imbeciel.

Mark
04-08-11, 08:26
en deze titel laten ze wel staan... hmmmm

mark61
04-08-11, 09:11
Tsja, die kop is tamelijk correct. Al zijn de CU-ers niet eens de fundi's daar.

knuppeltje
04-08-11, 09:35
Tsja, die kop is tamelijk correct. Al zijn de CU-ers niet eens de fundi's daar.

Toch wist de CU samen met de SGP in 2010 de door de gemeente opgestelde Archeologische Waardenkaart te laten aanpassen. Daarin waren ook de al miljoenen jaren oude 'zandruggen' vermeld. Aangezien dat niet strookte met de volgens de bijbel mogelijke ouderdom der aarde, diende dat te worden aangepast, en alzo geschiedde het.

mark61
04-08-11, 09:53
Toch wist de CU samen met de SGP in 2010 de door de gemeente opgestelde Archeologische Waardenkaart te laten aanpassen. Daarin waren ook de al miljoenen jaren oude 'zandruggen' vermeld. Aangezien dat niet strookte met de volgens de bijbel mogelijke ouderdom der aarde, diende dat te worden aangepast, en alzo geschiedde het.

:haha:

super ick
04-08-11, 10:42
en deze titel laten ze wel staan... hmmmm

Er wordt inderdaad gemeten met twee maten.
Als in de scheldpartijen hier aan het adres van Mars de woordjes paap, jezuïet, etc. vervang door moslim dan heb je een ban aan je broek.

Zo werkt het. Er is hier een klein groepje dat de toon zet en bepaalt wie er uitgescholden mogen worden.

knuppeltje
04-08-11, 10:51
Zo werkt het. Er is hier een klein groepje dat de toon zet en bepaalt wie er uitgescholden mogen worden.

Dat houden wij inderdaad maar beter aan ons zelf ja! :zweep:

super ick
04-08-11, 10:54
Dat houden wij inderdaad maar beter aan ons zelf ja! :zweep:

aha mijnheer voelt zich aangesproken?

Ps
Wie zijn 'wij'?

knuppeltje
04-08-11, 10:57
aha mijnheer voelt zich aangesproken?

Ps
Wie zijn 'wij'?

Ik en mijn maatjes natuurlijk. Vraag jij altijd naar de bekende weg?

super ick
04-08-11, 12:14
Ik en mijn maatjes natuurlijk. Vraag jij altijd naar de bekende weg?

IK wilde even zeker weten of ik goed zat.
Bedankt.

ps.
Het is 'mijn maatjes en ik' altijd de ander eerst. Dit staat zo 'Tokkie'

knuppeltje
04-08-11, 14:21
IK wilde even zeker weten of ik goed zat.
Bedankt.

ps.
Het is 'mijn maatjes en ik' altijd de ander eerst. Dit staat zo 'Tokkie'

Zeikert. :schreeuw:

super ick
04-08-11, 14:23
Zeikert. :schreeuw:

Zeikerd, Tokkie :hihi:

knuppeltje
04-08-11, 14:30
Zeikerd, Tokkie :hihi:

Oef. :slapen:

Iznogoodh
04-08-11, 18:20
Staphorst woest op homo's



De landelijke homobelangenvereniging COC heeft het helemaal verbruid bij de ChristenUnie (CU) in Staphorst.


CU-fractievoorzitter Henk Koobs vindt het namelijk totaal respectloos dat het COC weigerambtenaren wil dwingen om toch homohuwelijken te sluiten. ''Wij laten homoseksuelen in hun waarde
Is grondwettelijk recht op gelijke behandeling.


, dan moeten ze ons ook in onze waarde laten’’,
Is eis om te mogen discrimineren uit naam van man met baard in hemel.


aldus Koobs op de site van RTV Oost.

Hij vindt dat het COC dwangmatig bezig is om hun gedachtegoed op te dringen aan anderen.

Bron: PowNed : Staphorst woest op homo's (http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/08/staphorst_woest_op_homos.html)

knuppeltje
05-08-11, 08:50
Mogen mensen ook bepaalde trouwambtenaren weigeren, of is dat ook al discriminatie?

Ik bedoel, iemand die mij een beetje kent die moet toch kunnen begrijpen dat ik niet wens te staan tegenover een aanhanger van een godsdienst met een godsgruwelijke reputatie betreffende een eeuwenlange uiterst strak georganiseerde vervolging en vermoorden van andersgeaarden in Europa. Tegenover mij dus geen christen en zeker al niet als het ook nog eens een katholiek is. :eek:

Mark
05-08-11, 09:01
Misschien zegt volgende week een ambtenaar als een brandweerman dat ie bij homos niet komt blussen, of de politie komt bij christenen geen rapport opnemen na inbraak.

Ik zie het al voor me dat een van mijn medewerkers zegt: hey ik ga dat werk niet doen dat is voor homos bedoeld.

Direct ontslaan wegens werkweigering, dat soort principiele mensen richt maar lekker hun eigen bedrijf op of gaat maar in een klooster zitten.