PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkanen stemmen massaal op de PVV



Marsipulami
10-08-11, 17:21
http://www.youtube.com/watch?v=urMKhq2o20o

Stopnaald
10-08-11, 18:23
grappig. Zeker zoals die ene man zegt: vol is vol.

Joesoef
10-08-11, 19:13
roflol

dr zit dus toch een kern van waarheid in die moppen....

sidi bibi
10-08-11, 20:42
grappig. Zeker zoals die ene man zegt: vol is vol.

Ja joh, je reacties lezende maak je je veel te druk. De doorsnee van Marokkaanse afkomst is allang Europeaan.
Je moest dat eens zien hier in Agadir, la plage, het noordelijke oude deel is voor de inboorlingen, het zuidelijke voor toeristen. De inboorlingen worden er weggejaagt. En wie zitten daar, een enkele toerist, de rest allemaal Europeanen van Marokkaanse afkomst, lekker broederlijk bijeen. Pa's met dikke welvaartbuikjes voetballend, tennisspelend of zwemmend met hun zoontjes, lekker rustig ( niet dat vismarktsfeertje in het noorden ).
Volgens mijn voorzichtige inschatting is het lekker rustig over een jaartje of 5 in NL, helemaal weggeebd. Die lastige jongetjes zijn wat nakomelingen van de eerte generatie die nog intrappen in de Hassan 2 creatie.
Hier proberen ze er ook vanaf te komen, wat omslachtiger, want ja, die monarchie.

Stopnaald
10-08-11, 23:51
Ja joh, je reacties lezende maak je je veel te druk. De doorsnee van Marokkaanse afkomst is allang Europeaan.
Je moest dat eens zien hier in Agadir, la plage, het noordelijke oude deel is voor de inboorlingen, het zuidelijke voor toeristen. De inboorlingen worden er weggejaagt. En wie zitten daar, een enkele toerist, de rest allemaal Europeanen van Marokkaanse afkomst, lekker broederlijk bijeen. Pa's met dikke welvaartbuikjes voetballend, tennisspelend of zwemmend met hun zoontjes, lekker rustig ( niet dat vismarktsfeertje in het noorden ).
Volgens mijn voorzichtige inschatting is het lekker rustig over een jaartje of 5 in NL, helemaal weggeebd. Die lastige jongetjes zijn wat nakomelingen van de eerte generatie die nog intrappen in de Hassan 2 creatie.
Hier proberen ze er ook vanaf te komen, wat omslachtiger, want ja, die monarchie.

Lieverd, ik maak me over de gemiddelde marokkaanse-nederlander geen moment druk. Net zomin ik me over welke andere fatsoenlijke burger druk maak. Maar helaas ben ik "gezegend" met een paar ongelovelijk asociale criminele marokaanse tokkiefamilies verderop in de wijk.

En helaas zie ik maar al te goed de gevolgen van die ratten, als de moeder weer eens mank loopt of als hun zusjes en nichtjes (vriendinnen van mijn dochter) bij mij op de bank een boekje opendoen. Als ik mijn gordijnen dicht moet trekken omdat de meiden anders hun hoofddoek niet durven af te doen. Als mijn dochter alleen naar de winkel gaat en vervolgens ettelijke malen wordt lastiggevallen en uitgescholden voor hoer. En ondanks alles mag je er niets van zeggen, want dan heb je geen respect. Nou ik heb zeker geen respect voor dergelijk tuig. En ik bel desnoods dag en nacht met misdaad anoniem als dat ook maar iets zal helpen.

Zelf aanpakken durf ik niet. Ik ben een klein (1.60 m), deels van aziatische afkomst en vrouw. Ik heb de fysieke kracht niet om ook maar iets tegen die lafbekken (want ze doen nooit iets alleen) uit te halen. Daarom stel ik me tevreden met het bieden van een toevluchtsoord aan die meiden en af en toe een praatje maken met de moeder. Maar zou je me in mijn hart kijken, dan castreerde ik die rotzakken vandaag nog en hing ik ze een dag later aan hun tenen op!

Eric de Blois
11-08-11, 00:15
Lieverd, ik maak me over de gemiddelde marokkaanse-nederlander geen moment druk. Net zomin ik me over welke andere fatsoenlijke burger druk maak. Maar helaas ben ik "gezegend" met een paar ongelovelijk asociale criminele marokaanse tokkiefamilies verderop in de wijk.

En helaas zie ik maar al te goed de gevolgen van die ratten, als de moeder weer eens mank loopt of als hun zusjes en nichtjes (vriendinnen van mijn dochter) bij mij op de bank een boekje opendoen. Als ik mijn gordijnen dicht moet trekken omdat de meiden anders hun hoofddoek niet durven af te doen. Als mijn dochter alleen naar de winkel gaat en vervolgens ettelijke malen wordt lastiggevallen en uitgescholden voor hoer. En ondanks alles mag je er niets van zeggen, want dan heb je geen respect. Nou ik heb zeker geen respect voor dergelijk tuig. En ik bel desnoods dag en nacht met misdaad anoniem als dat ook maar iets zal helpen.

Zelf aanpakken durf ik niet. Ik ben een klein (1.60 m), deels van aziatische afkomst en vrouw. Ik heb de fysieke kracht niet om ook maar iets tegen die lafbekken (want ze doen nooit iets alleen) uit te halen. Daarom stel ik me tevreden met het bieden van een toevluchtsoord aan die meiden en af en toe een praatje maken met de moeder. Maar zou je me in mijn hart kijken, dan castreerde ik die rotzakken vandaag nog en hing ik ze een dag later aan hun tenen op!

Je hebt groot gelijk. ik zou het ook niet durven en ik ben 1.78 m. Vreselijk om in zo'n vuilnisbuurt te moeten wonen zeg.

Kom lekker naar Patagonia, Chili. Hier heb je nog ruimte en geen marokkaanse tokkies. Ook wordt je hier niet lastiggevallen of voor hoer uitgescholden. Ik denk dat wat jij beschrijft over die m.tokkies gewoon erfelijk gedrag is. Er is denk ik niet veel aan te doen. Behalve dan de rode plymouth christine op hen afsturen.

Kortman
11-08-11, 02:51
:duim:
Lieverd, ik maak me over de gemiddelde marokkaanse-nederlander geen moment druk. Net zomin ik me over welke andere fatsoenlijke burger druk maak. Maar helaas ben ik "gezegend" met een paar ongelovelijk asociale criminele marokaanse tokkiefamilies verderop in de wijk.

En helaas zie ik maar al te goed de gevolgen van die ratten, als de moeder weer eens mank loopt of als hun zusjes en nichtjes (vriendinnen van mijn dochter) bij mij op de bank een boekje opendoen. Als ik mijn gordijnen dicht moet trekken omdat de meiden anders hun hoofddoek niet durven af te doen. Als mijn dochter alleen naar de winkel gaat en vervolgens ettelijke malen wordt lastiggevallen en uitgescholden voor hoer. En ondanks alles mag je er niets van zeggen, want dan heb je geen respect. Nou ik heb zeker geen respect voor dergelijk tuig. En ik bel desnoods dag en nacht met misdaad anoniem als dat ook maar iets zal helpen.

Zelf aanpakken durf ik niet. Ik ben een klein (1.60 m), deels van aziatische afkomst en vrouw. Ik heb de fysieke kracht niet om ook maar iets tegen die lafbekken (want ze doen nooit iets alleen) uit te halen. Daarom stel ik me tevreden met het bieden van een toevluchtsoord aan die meiden en af en toe een praatje maken met de moeder. Maar zou je me in mijn hart kijken, dan castreerde ik die rotzakken vandaag nog en hing ik ze een dag later aan hun tenen op!

Geen idee waar je woont maar je durft tenminste :: de koe wel bij zijn horens te vatten:: althans te doen wat je kunt doen.
:duim:
Daarin tegen woon ik ergens waar dit totaal niet aan de orde is , de Marokkaanse burgers zijn hier gewoon ingeburgerd en sommige dragen een hoofddoekje andere niet ,en met de jongens ook geen problemen leuke gosers die gewoon met de rest meedoen .voor zover ik het kan beoordelen.

true-an
14-08-11, 02:37
als die ratten van marokanen de boel verzieken,gelijk hun huis en uitkeringen afpakken!~moet je zien en opletten dan dimt men wel

Pizzaman
14-08-11, 12:57
als die ratten van marokanen de boel verzieken,gelijk hun huis en uitkeringen afpakken!~moet je zien en opletten dan dimt men wel

Ik ben er van overtuigd dat 'de goede' Marokkanen net zo'n hekel hebben aan ratten als iedereen dat heeft.
Verder LOL @ die ene kaaskop die op PvdA stemde.

Vroeg of laat is elke hardwerkende en goedwillende burger, ongeacht afkomst, het gewoon zat.
Gezien er geen andere partijen zijn die de misstanden erkennen, blijft alleen de PVV over.

tanger'73
15-08-11, 23:48
als die ratten van marokanen de boel verzieken,gelijk hun huis en uitkeringen afpakken!~moet je zien en opletten dan dimt men wel

Die 'ratten' van Marokkanen die zogenaamd de boel verzieken, hebben noch een uitkering, noch een huis om zich over druk te maken.

Pizzaman
21-08-11, 00:54
Die 'ratten' van Marokkanen die zogenaamd de boel verzieken, hebben noch een uitkering, noch een huis om zich over druk te maken.

Ik denk dat ze zich alleen zorgen maken over hun scooters.
Hopelijk hebben ze een vader die zich zorgen begint te maken.
Met maat 45.

Kortman
21-08-11, 01:22
Ik denk dat ze zich alleen zorgen maken over hun scooters.*)
Hopelijk hebben ze een vader die zich zorgen begint te maken.
Met maat 45.

*)Je vergeet hun mobieltjes en hun bomberjacks (hoe duurder hoe beter) of zouden ze toch werken gezien hun kleding schoeisel enz enz?
:engel:

tanger'73
21-08-11, 01:28
Ik denk dat ze zich alleen zorgen maken over hun scooters.
Hopelijk hebben ze een vader die zich zorgen begint te maken.
Met maat 45.

Dan zou ik beter hopen op een vader met een soortgelijk maatje 45.

http://www.youtube.com/watch?v=qdKKBUoflRs

Harts intelligentie
21-08-11, 01:37
http://www.youtube.com/watch?v=urMKhq2o20o

ongeloofelijk, zeg

wat een stelletje mentally retarted idioten zelf-haters , zeg

onvoorstelbaar

het is net alsof de joden zouden voor de herkiezing van Hitler stemmen

Bar
21-08-11, 06:53
ongeloofelijk, zeg

wat een stelletje mentally retarted idioten zelf-haters , zeg

onvoorstelbaar

het is net alsof de joden zouden voor de herkiezing van Hitler stemmen

Harts 'intelligentie'.......

Joesoef
21-08-11, 08:54
Het is satire......

Pizzaman
21-08-11, 12:40
Dan zou ik beter hopen op een vader met een soortgelijk maatje 45.

http://www.youtube.com/watch?v=qdKKBUoflRs

Weliswaar 'lost dat het probleem op', maar van verbetering van het gedrag is dan nog steeds geen sprake. :corcky:
Ik vermoed echter wel dat die vaders inderdaad een dergelijke 'maat 45' hebben,
want de appel valt meestal niet ver van de boom.

tanger'73
21-08-11, 13:11
Weliswaar 'lost dat het probleem op', maar van verbetering van het gedrag is dan nog steeds geen sprake. :corcky:
Ik vermoed echter wel dat die vaders inderdaad een dergelijke 'maat 45' hebben,
want de appel valt meestal niet ver van de boom.

Doe dan maar een maatje minder.

http://www.youtube.com/watch?v=ELHMi083dao&feature=related

super ick
21-08-11, 14:24
Weliswaar 'lost dat het probleem op', maar van verbetering van het gedrag is dan nog steeds geen sprake. :corcky:
Ik vermoed echter wel dat die vaders inderdaad een dergelijke 'maat 45' hebben,
want de appel valt meestal niet ver van de boom.

Probleem met dat tuig, t.o.v. 'ons' eigen tuig is dat ze Nederlanders minachten. Daarom is iedere actie, project, uitgestoken hand bij voorbaat gedoemd te mislukken.

Voelen zich God in eigen persoon en laten een ander echt niet zeggen wat zij moeten doen. Je zou ze dus allemaal een directiefunctie moeten geven. De meeste zijn er van overtuigd dat ze daar nog uitermate geschikt voor zijn ook...............

Pizzaman
21-08-11, 19:01
Probleem met dat tuig, t.o.v. 'ons' eigen tuig is dat ze Nederlanders minachten. Daarom is iedere actie, project, uitgestoken hand bij voorbaat gedoemd te mislukken.

Voelen zich God in eigen persoon en laten een ander echt niet zeggen wat zij moeten doen. Je zou ze dus allemaal een directiefunctie moeten geven. De meeste zijn er van overtuigd dat ze daar nog uitermate geschikt voor zijn ook...............

Ik zie het verschil minder, tuig is tuig.
Ook onder kaaskoppentuig bestaat minachting voor de gewone burger.

Het grootste verschil zit er volgens mij in dat bij het niet-kaaskoppentuig er excuses worden gezocht.
Die excuses worden gezocht door zowel de geloofsgenoten als door kaaskoppen die denken er beter van te worden.

Maar tuig is tuig, we hebben al genoeg kaaskoppentuig dus waarom moeten we degenen opnemen die ook in eigen land niet te handhaven zijn?

Stopnaald
22-08-11, 00:01
Harts 'intelligentie'.......

Ja, ik vind het ook wel een mop!

Stopnaald
22-08-11, 00:03
Probleem met dat tuig, t.o.v. 'ons' eigen tuig is dat ze Nederlanders minachten. Daarom is iedere actie, project, uitgestoken hand bij voorbaat gedoemd te mislukken.

Voelen zich God in eigen persoon en laten een ander echt niet zeggen wat zij moeten doen. Je zou ze dus allemaal een directiefunctie moeten geven. De meeste zijn er van overtuigd dat ze daar nog uitermate geschikt voor zijn ook...............

VWB het tuig uit mijn wijk klopt dit helemaal. Het idee dat iemand NIET zit te wachten op criminele losers zoals zij komt in het geheel niet bij ze op.

Stopnaald
22-08-11, 00:06
Ik zie het verschil minder, tuig is tuig.
Ook onder kaaskoppentuig bestaat minachting voor de gewone burger.

Het grootste verschil zit er volgens mij in dat bij het niet-kaaskoppentuig er excuses worden gezocht.
Die excuses worden gezocht door zowel de geloofsgenoten als door kaaskoppen die denken er beter van te worden.

Maar tuig is tuig, we hebben al genoeg kaaskoppentuig dus waarom moeten we degenen opnemen die ook in eigen land niet te handhaven zijn?

Grotendeels eens, maar tuig dat hier geboren en getogen is, is ook gewoon ONS tuig. Niks geen opnemen in eigen land dus, tenzij je NL bedoeld.

Wel ben ik zo langzamerhand zo ontzettend verschrikkelijk ongelovelijk KLAAR met dat tuig, dat ik een nekschot helemaal niet zo onbespreekbaar meer vind.

super ick
22-08-11, 09:14
Wel ben ik zo langzamerhand zo ontzettend verschrikkelijk ongelovelijk KLAAR met dat tuig, dat ik een nekschot helemaal niet zo onbespreekbaar meer vind.

Chinese roots?
:hihi: :hihi:

super ick
22-08-11, 09:23
VWB het tuig uit mijn wijk klopt dit helemaal. Het idee dat iemand NIET zit te wachten op criminele losers zoals zij komt in het geheel niet bij ze op.

Competenties van een mier maar het ego van een olifant.

Ze lijden aan gigantische zelfoverschatting.

Pizzaman
22-08-11, 10:52
Grotendeels eens, maar tuig dat hier geboren en getogen is, is ook gewoon ONS tuig. Niks geen opnemen in eigen land dus, tenzij je NL bedoeld.
Euh... misschien schrijf ik het verkeerd, maar wat ik simpelweg bedoel:
geen immigranten zonder kwalificatie, want we hebben hier al troep genoeg.
Wat we 'aangeleverd' krijgen uit sommige landen is puur tuig wat daar ook niet deugt.
Zie verer '*' hieronder.


Wel ben ik zo langzamerhand zo ontzettend verschrikkelijk ongelovelijk KLAAR met dat tuig, dat ik een nekschot helemaal niet zo onbespreekbaar meer vind.
Gaat mij te ver, maar een eiland opspuiten in de Noordzee zou ik een goed idee vinden.

*: wat je waarschijnlijk bedoelt is het voorstel van de PVV betreffende '2e paspoort weg en vliegtuig terug'.
Ik ben het daarmee in zoverre eens omdat:
- de lui waar het over gaat toch altijd al brullen dat het 'elders beter is';
- meestal een uitkering trekken en maandenlang al 'elders verblijven';
- overduidelijk aangegeven hebben de cultuur daar meer te zien zitten.
Hun loyaliteit ligt beslist niet in NL. Laat ze daarom dan ook maar ophoepelen.

Stopnaald
22-08-11, 12:30
Chinese roots?
:hihi: :hihi:

Deels

super ick
22-08-11, 15:26
Deels

Oeps.......

HEt was als geintje bedoelt omdat een nekschot daar een beproefde executiemethode is.