PDA

Bekijk Volledige Versie : Geest Armoede & Moreel Verval in Het Westen



Harts intelligentie
13-08-11, 01:00
Geest Armoede & Moreel Verval in Het Westen

Bron : Me ,Myself & I , August 12, 2011


The UK riots had shown once again how western materialistic individualistic egocentric selfish overconsumption cultures societies are fundamentally sick under liberal democracy & under democracy's economic wing = the greedy unjust capitalist neo-liberalism + under the a-moral materialistic liberal ethics without a heart or soul dominating in the world today , even internationally between nations = kantian, utilitarianist , contractarianist

so, the UK riots had shown , as the French & LA ones had previously how deeply & fundamentally unjust corrupt discriminatory utopic ...western societies are in fact, despite all that fancy romantic sophisticated liberal hypocrit talk , & had shown how many western individuals are vulgar greedy selfish egocentric a-social opportunistic beasts as most of the Dutch guys here in this forum are in fact .................= Frankeinstein's monsters of liberal democray & capitalism

How come , do u think ?

Liberal democracy as an idea that failed to be realised on the reality ground as christianity was /did , not to mention the so-called multiculturalism under liberal democracy that has turned out to be a total failure , no wonder

Liberal democracy & capitalism as so-called 'superior " or as the "highest " forms of culture that dominate all other cultures by proclaiming themselves as the "universal " cultures by excluding all other cultures in fact = a form of fascism = darwinian biological ecological approach of cultures = capitalism & liberal democracy as the "end of history " : the so-called final victory of capitalism & liberal democracy ,while judgements of value such as "superior " or "inferior ' , higher or lower make no sense whatsoever neither according to the very a-moral materialistic version of evolution nor according to the a-moral materialistic liberal ethics , ironically enough = a paradox

Even to say that Man is 'superior " to the rest of the other living beings makes no sense either ,according to those same evolutionary & liberal ethics

so, wake up, guys & try to address the issues at hand instead of projecting all ur fears, failures, wrongdoings , shortcomings , crimes, bad sides, ...on islam & muslims = old-new western imperialistic tactic

All those mainstream western unnuanced attacks propaganda against islam /muslims were/are in fact just sophisticated afleidingsmanoeuvres , to use ur language, in order to make u focuss ur attention on muslims /islam as the new scapegoats instead of focussing on ur own fundamental problems, afleidingsmanoeuvres in order to try to revive that dead- declared modernism ....declared -dead by post-modernism, in order to justify western neo-imperialism against islam /muslims, in order to stop , demonize muslims ' awakening & muslims ' legetimate resistance against all sorts of western neo-imperialism= intellectual, moral ethical, psychological spiritual social economic political , military ... neo-imperialism

Long story

Do tell me about it , appreciate , thanks indeed

Harts intelligentie
13-08-11, 01:35
western folks , try to confront ur own demons, instead of using islam /muslims as scapegoats

mainstream western propaganda against islam /muslims was/is designed to make u focuss on islam /muslims instead of focussing on ur own demons as i said above & as those UK riots had shown once again = the UK riots had shown once again that western moral , economic political intelletual & other bankrupcies failures have nothing to do with islam /muslims

Harts intelligentie
13-08-11, 01:42
Yep............

Eric de Blois
13-08-11, 05:50
western individuals are vulgar greedy selfish egocentric a-social opportunistic beasts as most of the Dutch guys here in this forum are in fact Frankeinstein's monsters of liberal democray & capitalism

Do tell me about it , appreciate , thanks indeed

Oh:

Westerse mensen zijn vulgaire hebzuchtige, egoïstische, egocentrische, asociale en opportunistische beesten zoals de meeste van de Nederlandse jongens hier in dit forum. Ze zijn in feite de Frankeinstein monsters van het liberale kapitalisme democratie en kapitalisme.

Met zo'n overduidelijke mening is iedere conversatie met jou bij voorbaat volstrekt zinloos. Maar in jouw geval naast het fulmineren op het kwaadaardige westen wel fijn blijven hangen in die beestachtige omgeving, omdat het consumeren van westerse spulletjes toch wel prettig is.

Ik ben het er wel mee eens dat niet alles in de vrijemarkteconomie rechtvaardig is. Er valt veel te verbeteren. Maar dat is nog wat anders dan alle Westerse mensen vulgaire hebzuchtige, egoïstische, egocentrische, asociale en opportunistische beesten noemen. Waarom zijn volgens jou al die moslim's dan naar het westen gekomen? Om westerlingen te bekeren of om fijn mee te kunnen doen met consumeren? Ik denk vooral dat laatste. Kijk ook even naar de VAE en zie wat er gebeurd wanneer moslim's veel geld in handen krijgen. Dat overtreft zelf's westerse gewoonten. Met de luie reet op een oliebronnetje zitten en die worstige vingertjes openhouden om dollars op te vangen, terwijl westerse bedrijven voor de nodige techniek moeten zorgen om in de mega hebberige behoefte te voorzien. Hoe zielig. Daar maakte Rushdie nog grapjes over. Toen al. En maar klagen over het westen. De meeste privé 747 400's zijn in handen van arabieren. Als je tijdens het bidden je smoel naar mekka richt, doe dan eens je ogen open. Misschien zie je dan ook vulgaire hebzuchtige, egoïstische, egocentrische, asociale en opportunistische beesten in die richting.

foxcave
13-08-11, 15:02
western folks , try to confront ur own demons, instead of using islam /muslims as scapegoats

mainstream western propaganda against islam /muslims was/is designed to make u focuss on islam /muslims instead of focussing on ur own demons as i said above & as those UK riots had shown once again = the UK riots had shown once again that western moral , economic political intelletual & other bankrupcies failures have nothing to do with islam /muslims

Rot lekker op, neem iedereen mee die net zo denkt, en nee je hoeft mij niet van de hel te redden, als ik niet meer aan de uitvreters hoef mee te betalen voel ik me als in de hemel.

Harts intelligentie
13-08-11, 19:10
Rot lekker op, neem iedereen mee die net zo denkt, en nee je hoeft mij niet van de hel te redden, als ik niet meer aan de uitvreters hoef mee te betalen voel ik me als in de hemel.

haha

u confirm what i was saying , dummy = most of u guys are just spiritually -poor vulgar egocentric selfish individualistic greedy ignorant cowards haha

Harts intelligentie
13-08-11, 19:14
Oh:

Westerse mensen zijn vulgaire hebzuchtige, egoïstische, egocentrische, asociale en opportunistische beesten zoals de meeste van de Nederlandse jongens hier in dit forum. Ze zijn in feite de Frankeinstein monsters van het liberale kapitalisme democratie en kapitalisme.

Met zo'n overduidelijke mening is iedere conversatie met jou bij voorbaat volstrekt zinloos. Maar in jouw geval naast het fulmineren op het kwaadaardige westen wel fijn blijven hangen in die beestachtige omgeving, omdat het consumeren van westerse spulletjes toch wel prettig is.

Ik ben het er wel mee eens dat niet alles in de vrijemarkteconomie rechtvaardig is. Er valt veel te verbeteren. Maar dat is nog wat anders dan alle Westerse mensen vulgaire hebzuchtige, egoïstische, egocentrische, asociale en opportunistische beesten noemen. Waarom zijn volgens jou al die moslim's dan naar het westen gekomen? Om westerlingen te bekeren of om fijn mee te kunnen doen met consumeren? Ik denk vooral dat laatste. Kijk ook even naar de VAE en zie wat er gebeurd wanneer moslim's veel geld in handen krijgen. Dat overtreft zelf's westerse gewoonten. Met de luie reet op een oliebronnetje zitten en die worstige vingertjes openhouden om dollars op te vangen, terwijl westerse bedrijven voor de nodige techniek moeten zorgen om in de mega hebberige behoefte te voorzien. Hoe zielig. Daar maakte Rushdie nog grapjes over. Toen al. En maar klagen over het westen. De meeste privé 747 400's zijn in handen van arabieren. Als je tijdens het bidden je smoel naar mekka richt, doe dan eens je ogen open. Misschien zie je dan ook vulgaire hebzuchtige, egoïstische, egocentrische, asociale en opportunistische beesten in die richting.

Ik heb het nogmaals niet over alle westerlingnen ,alleen over degenen die waren veraantwoordelijk voor plunderingnen , geweld , diefstalen .....in de UK bijv & over de westerlingnen die erop lijken

bovendien , ik wijs capitalisme, neo-liberalisme, democratie niet totaal af , nee

bevatten wel elementen van waarheid net als alle ander culturen, denkstromingnen , ...geloven...

foxcave
13-08-11, 19:54
haha

u confirm what i was saying , dummy = most of u guys are just spiritually -poor vulgar egocentric selfish individualistic greedy ignorant cowards haha

Ja hoor jij mag mij egocentrisch noemen, jij mag mij gierig noemen, jij mag mij zelfs een lafaard noemen, jij wel.

Jij ziet nog steeds niet in dat tuig wat steelt, kapot maakt, verkracht, moord fout zit, maar zoals velen hier zie jij meer in dader verering.

Harts intelligentie
13-08-11, 20:05
Ja hoor jij mag mij egocentrisch noemen, jij mag mij gierig noemen, jij mag mij zelfs een lafaard noemen, jij wel.

Jij ziet nog steeds niet in dat tuig wat steelt, kapot maakt, verkracht, moord fout zit, maar zoals velen hier zie jij meer in dader verering.

daar gaat het om hier , dummy

of ben je te dom om dat te kunnen snappen

deze topic gaat over de geest armoede , moreel verval van de UK rioters & mensen die erop lijken zals jezelf , ironisch genoeg haha

Slinger
13-08-11, 20:07
daar gaat het om hier , dummy

of ben je te dom om dat te kunnen snappen

deze topic gaat over de geest armoede , moreel verval van de UK rioters & mensen die erop lijken zals jezelf , ironisch genoeg haha


Je zou toch denken dat de vastenperiode een betere invloed op ze zou moeten hebben.

Slinger
13-08-11, 20:09
haha

u confirm what i was saying , dummy = most of u guys are just spiritually -poor vulgar egocentric selfish individualistic greedy ignorant cowards haha

Kijk eens in de spiegel hihi.

Harts intelligentie
13-08-11, 23:47
Kijk eens in de spiegel hihi.

Just say something ontopic or just get lost , deal ?

Harts intelligentie
14-08-11, 02:25
Je zou toch denken dat de vastenperiode een betere invloed op ze zou moeten hebben.

The sense of justice , compassion in relation to the poor ,to the weak, to the oppressed ....everywhere get another spiritual dimention in Ramadan

Slinger
14-08-11, 10:58
The sense of justice , compassion in relation to the poor ,to the weak, to the oppressed ....everywhere get another spiritual dimention in Ramadan

Zeg dat wel, zie ook hier een mooi voorbeeld van compassie:

Iran en Hezbollah helpen Assad (http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2011/07/syrie_8.html)

Harts intelligentie
14-08-11, 16:26
Zeg dat wel, zie ook hier een mooi voorbeeld van compassie:

Iran en Hezbollah helpen Assad (http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2011/07/syrie_8.html)

das een walgelijk leugen : noch hizbollah noch iran zoude zich inmengen in de Syrische binnelandse aangelegenheden

er bestaat er bovendien veel desinformatie met betrekking tot Syria , de laatste die veel steun verleent aan palestijnen , aan palestijnse libanese vrijheidstrijders , als bondgenoot van iran hizbollah dus , vandaar dat Syria lijdt nu onder een smerige westerse -zionistisch complot

Slinger
14-08-11, 16:32
das een walgelijk leugen : noch hizbollah noch iran zoude zich inmengen in de Syrische binnelandse aangelegenheden

er bestaat er bovendien veel desinformatie met betrekking tot Syria , de laatste die veel steun verleent aan palestijnen , aan palestijnse libanese vrijheidstrijders , als bondgenoot van iran hizbollah dus , vandaar dat Syria lijdt nu onder een smerige westerse -zionistisch complot

Ja, dat zal het zijn, hihi. De volksopstand in Syrië is een westers-zionistisch complot. En Assad is a knight in shining armour, een Sallahaddin de Tweede, zullen we maar zeggen.

:knife_hea

Harts intelligentie
14-08-11, 19:59
Ja, dat zal het zijn, hihi. De volksopstand in Syrië is een westers-zionistisch complot. En Assad is a knight in shining armour, een Sallahaddin de Tweede, zullen we maar zeggen.

:knife_hea


Ga spelen , achterlijk walgelijk jochie , je bent niet eens grappig

de volkskrant zit niet in Syria, zelfs CNN niet .............weinige of geen media is daar aanwezig

zelfs eerder youtube vermeende beelden uit Syria die werden gepubliceerd door reuters waren veravlsingnen die werden vervolgens weggehaald , reuters heeft zelfs excuses aangeboden ervoor ...

wat ik bedoel is dat naast de legetieme eisen van het volk van Syria voor hervormingnen , is er een bekend geheime hand van de vijanden van Syria Iran Hizbollah Hamas "coalitie " die machiavellistisch profijt van de situatie maakt om het anti-israel , anti-VS imperialisme Syrisch regime te laten vallen

guess what that secret hand is haha


comprende ?

Do me a favor, do not respond to my posts anymore , u will get no answer anymore anyway , u are too stupid silly ridiculous pathetic T R A G I C -H I L A R I O U S :lol: to deserve any answer

Slinger
14-08-11, 20:17
Ga spelen , achterlijk walgelijk jochie , je bent niet eens grappig

de volkskrant zit niet in Syria, zelfs CNN niet .............weinige of geen media is daar aanwezig

zelfs eerder youtube vermeende beelden uit Syria die werden gepubliceerd door reuters waren veravlsingnen die werden vervolgens weggehaald , reuters heeft zelfs excuses aangeboden ervoor ...

wat ik bedoel is dat naast de legetieme eisen van het volk van Syria voor hervormingnen , is er een bekend geheime hand van de vijanden van Syria Iran Hizbollah Hamas "coalitie " die machiavellistisch profijt van de situatie maakt om het anti-israel , anti-VS imperialisme Syrisch regime te laten vallen

guess what that secret hand is haha


comprende ?

Do me a favor, do not respond to my posts anymore , u will get no answer anymore anyway , u are too stupid silly ridiculous pathetic T R A G I C -H I L A R I O U S :lol: to deserve any answer


Er zitten erg weinig journalisten in Syrië omdat het regime belang heeft bij absolute mediastilte. Zo denken ze onbelemmerd hun gang te kunnen gaan. Gelukkig weet de hele wereld toch wel wat er aan de hand is: duizenden doden in het hele land en een fascistisch regime dat op zijn laatste benen loopt. Fascisme hand in hand met antizionisme, een veel voorkomende combinatie. Zie ook Hezbollah en Hamas.

Iznogoodh
14-08-11, 23:41
Oh:

Westerse mensen zijn vulgaire hebzuchtige, egoïstische, egocentrische, asociale en opportunistische beesten zoals de meeste van de Nederlandse jongens hier in dit forum. Ze zijn in feite de Frankeinstein monsters van het liberale kapitalisme democratie en kapitalisme.

Met zo'n overduidelijke mening is iedere conversatie met jou bij voorbaat volstrekt zinloos.Harts intelligentie is een geestelijk gestoorde internet troll. Dus waarom geef je hem nog antwoord?

Harts intelligentie
14-08-11, 23:53
Harts intelligentie is een geestelijk gestoorde internet troll. Dus waarom geef je hem nog antwoord?

haha

u are boring , u have no imagination or creativity , always repeating the same non-sense haha

Harts intelligentie
14-08-11, 23:58
Er zitten erg weinig journalisten in Syrië omdat het regime belang heeft bij absolute mediastilte. Zo denken ze onbelemmerd hun gang te kunnen gaan. Gelukkig weet de hele wereld toch wel wat er aan de hand is: duizenden doden in het hele land en een fascistisch regime dat op zijn laatste benen loopt. Fascisme hand in hand met antizionisme, een veel voorkomende combinatie. Zie ook Hezbollah en Hamas.

christelijk Eurocentrisch projecties van je ;

seculaire of religieuze fundamentalisme fascisme zijn oorspronkelijk christelijke westerse -seculaire produkten

Ga spelen, jochie , valt er geen intelligent of fatsoenlijk discussie met je te voeren

De legetieme vijanden van het westen & israel zijn per definitie alles & nog wat , dus , volgens debielen zoals jezelf = kinderachtig logica , moraal, psychologie , mentaliteit onzin maar weer

pff....

Harts intelligentie
15-08-11, 01:18
:lol:

super ick
15-08-11, 08:20
Ik zag de syrische marine gisteren vanaf fregatten haar grootste havenstad beschieten.
Vast en zeker een footage.

Slinger
15-08-11, 08:45
christelijk Eurocentrisch projecties van je ;

seculaire of religieuze fundamentalisme fascisme zijn oorspronkelijk christelijke westerse -seculaire produkten

Ga spelen, jochie , valt er geen intelligent of fatsoenlijk discussie met je te voeren

De legetieme vijanden van het westen & israel zijn per definitie alles & nog wat , dus , volgens debielen zoals jezelf = kinderachtig logica , moraal, psychologie , mentaliteit onzin maar weer

pff....

Het woord fascisme wordt vaak te pas en te onpas als scheldwoord gebruikt, maar laten we Syrië eens analyseren: Syrië noemt zich ook een seculiere republiek, dus dat past wel. Verder: eenpartijstaat, autoritaire leider, gewelddadige onderdrukking van de oppositie, antizionisme. Er is maar één conclusie: het etiket fascisme is precies van toepassing op Syrië.

Slinger
15-08-11, 08:46
Ik zag de syrische marine gisteren vanaf fregatten haar grootste havenstad beschieten.
Vast en zeker een footage.

Christelijk Eurocentrische projectie!

super ick
15-08-11, 15:04
Ik kan mij voorstellen dat Syrie de 'terroristen' bestrijdt.
De Duitsers deden dat ook. Wij noemden ze 'het verzet'.

Je krijgt er geen vinger achter. De beelden zijn zeer divers, de aanpak natuurlijk buiten alle proporties. Ik weet niet of Syrie troepen heeft die de orde kunnen handhaven ala de M.E. hier.
Misschien zijn er teveel vuurwapens onder bevolking voor een aanpak met water en wapenstok.
Misschien zijn de verzetshaarden te groot.

Dat mensen in opstand komen tegen dergelijke ondrukkende regimes is goed voor te stellen. Om iedere opstandeling direct te omarmen als democraat lijkt naief.

BlackBox
15-08-11, 20:46
zeg dat wel, zie ook hier een mooi voorbeeld van compassie:

iran en hezbollah helpen assad (http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2011/07/syrie_8.html)


ja, dat zal het zijn, hihi. De volksopstand in syrië is een westers-zionistisch complot. En assad is a knight in shining armour, een sallahaddin de tweede, zullen we maar zeggen.

:knife_hea


er zitten erg weinig journalisten in syrië omdat het regime belang heeft bij absolute mediastilte. Zo denken ze onbelemmerd hun gang te kunnen gaan. Gelukkig weet de hele wereld toch wel wat er aan de hand is: Duizenden doden in het hele land en een fascistisch regime dat op zijn laatste benen loopt. Fascisme hand in hand met antizionisme, een veel voorkomende combinatie. Zie ook hezbollah en hamas.


ik zag de syrische marine gisteren vanaf fregatten haar grootste havenstad beschieten.
Vast en zeker een footage.


het woord fascisme wordt vaak te pas en te onpas als scheldwoord gebruikt, maar laten we syrië eens analyseren: Syrië noemt zich ook een seculiere republiek, dus dat past wel. Verder: Eenpartijstaat, autoritaire leider, gewelddadige onderdrukking van de oppositie, antizionisme. Er is maar één conclusie: Het etiket fascisme is precies van toepassing op syrië.


ik kan mij voorstellen dat syrie de 'terroristen' bestrijdt.
De duitsers deden dat ook. Wij noemden ze 'het verzet'.

Je krijgt er geen vinger achter. De beelden zijn zeer divers, de aanpak natuurlijk buiten alle proporties. Ik weet niet of syrie troepen heeft die de orde kunnen handhaven ala de m.e. Hier.
Misschien zijn er teveel vuurwapens onder bevolking voor een aanpak met water en wapenstok.
Misschien zijn de verzetshaarden te groot.

Dat mensen in opstand komen tegen dergelijke ondrukkende regimes is goed voor te stellen. Om iedere opstandeling direct te omarmen als democraat lijkt naief.
off topic

Slinger
15-08-11, 20:52
off topic

Kijk naar je zelf. Probeer maar eens een keer iets zinnigs te zeggen in plaats van al dat irrelevante knip- en plakwerk.

BlackBox
15-08-11, 20:58
Kijk naar je zelf. Probeer maar eens een keer iets zinnigs te zeggen in plaats van al dat irrelevante knip- en plakwerk.
:slapen:

Slinger
15-08-11, 21:10
:slapen:

Ja, doe maar, dat is wel zo veilig, veiliger dan te laten zien wat je in huis hebt.

BlackBox
15-08-11, 21:29
Ja, doe maar, dat is wel zo veilig, veiliger dan te laten zien wat je in huis hebt.
Ik hoop genoeg in huis te hebben om Harts Intelligentie duidelijk te maken dat hij zijn tijd verspilt aan jou en je geestverwanten :zwaai:

Harts intelligentie
16-08-11, 00:21
Ik hoop genoeg in huis te hebben om Harts Intelligentie duidelijk te maken dat hij zijn tijd verspilt aan jou en je geestverwanten :zwaai:

hoeft niet joh , weet ik al lang hoe die idioot in elkaar zit haha , thanks , appreciate

had ik al tegen je gezegd dat je boven de meesten hier staat , je verspilt je tijd aan die debielen net als ik trouwens , zal ik er mee kappen voor goed

irriterend walgelijk hypocriet hopeloos is Slinger wel ook nog = totaal waardeloos nicht haha

Harts intelligentie
16-08-11, 00:25
Ja, doe maar, dat is wel zo veilig, veiliger dan te laten zien wat je in huis hebt.

de man in kwestie staat wel boven je pet , jongen , das wel een feit waar je niet omheen kan

je bent weer je eigen zeer beperkt kortzichtig beknopt oordeelsvermogen aan het overschatten, zie ik

Harts intelligentie
16-08-11, 00:29
America Is a Spark Away From Riots of Its Own By Bill Boyarsky

Source : truthdig.com, August 11, 2011

Bill Boyarsky: America Is a Spark Away From Riots of Its Own - Truthdig (http://www.truthdig.com/report/item/america_is_a_spark_away_from_riots_of_our_own_2011 0811/)

super ick
16-08-11, 08:08
Ik hoop genoeg in huis te hebben om Harts Intelligentie duidelijk te maken dat hij zijn tijd verspilt aan jou en je geestverwanten :zwaai:

Stuur hem dan een mailtje, dan hoeven wij ook niet mee te lezen.

Slinger
16-08-11, 09:08
de man in kwestie staat wel boven je pet , jongen , das wel een feit waar je niet omheen kan

je bent weer je eigen zeer beperkt kortzichtig beknopt oordeelsvermogen aan het overschatten, zie ik

Zou best kunnen, maar in elk geval heeft hij nog niet laten zien dat hij zelf de teksten die hij plakt ook begrijpt.

BlackBox
16-08-11, 14:27
Stuur hem dan een mailtje, dan hoeven wij ook niet mee te lezen.
Het is logischer dat jij met Slinger over Syrië gaat mailen i.p.v. in deze draad off topic te kouten (over Syrië, China?, Zimabwe? enz.).