PDA

Bekijk Volledige Versie : Gooood music please!

Miss T
09-08-02, 23:47
Hai people!!
Vraagie: Wie weet er nieuwe, mooie..enz (sharki)muziek voor mij?Graag artiestnaam en titel. Thanx!!!
Ps. deze oproep is met name ook voor de mensjes die nu nog in Marokko zitten of net terug zijn: die weten wat nu HOT is!
I'm waitin'
Liefs Miss T

Miss T
10-08-02, 00:08
Jullie sjijn nie aardig :traan1: Weet zeghma NIEMAND leuke Egypstische...muziek???Feshkel

rakim-s
10-08-02, 18:45
Waar ik altijd naar luister is:

Amina Annabi (Tunesie) zingt in frans, arabisch en engels, zij mixt noord-Afrikaanse muziek met dance en triphop.
Natacha Atlas (Belgie/Egypte) zingt in arabisch en engels, zij is half Egyptisch en haar muziek is vrij modern en lekker dansbaar
Sawt El Atlas (Egypte) zingen frans en arabisch, lekkere cd!
Ofra Haza (Yemen/Israel) zingt engels, arabisch en hebreeuws, haar beste cd heet "Kirya" (echt een aanrader)
Deepika (Pakistan) zint Arabisch en Urdu (verwant aan het arabisch) erg triphop/lounge achtig en vooral mysterieus.

Misschien heb je er wat aan!
groeten Rakim

Miss T
10-08-02, 23:05
Geplaatst door rakim-s
Waar ik altijd naar luister is:

Amina Annabi (Tunesie) zingt in frans, arabisch en engels, zij mixt noord-Afrikaanse muziek met dance en triphop.
Natacha Atlas (Belgie/Egypte) zingt in arabisch en engels, zij is half Egyptisch en haar muziek is vrij modern en lekker dansbaar
Sawt El Atlas (Egypte) zingen frans en arabisch, lekkere cd!
Ofra Haza (Yemen/Israel) zingt engels, arabisch en hebreeuws, haar beste cd heet "Kirya" (echt een aanrader)
Deepika (Pakistan) zint Arabisch en Urdu (verwant aan het arabisch) erg triphop/lounge achtig en vooral mysterieus.

Misschien heb je er wat aan!
groeten Rakim
heeey, iemand die de moeite neemt te reageren!Ik ga meteen deze artiesten checken....thanx alvast!
Natacha en Ofra ken ik wel ja, maar ga es kijken, doei

Miss T
11-08-02, 00:23
Hallooooooooooo!!!!!!!!!!!

Mazlout
17-08-02, 02:07
vergeet die slechte egyptische muziek,

ga liever zoeken naar senhaji!

Miss T
17-08-02, 20:51
Geplaatst door Mazlout
vergeet die slechte egyptische muziek,

ga liever zoeken naar senhaji!
ok, ik ga es effe kijken wie die Senhaji is, thanx anyway!

fes
04-11-02, 11:37
hoi luister zelf veel naar rai en chabie muziek maar ken ook aantal charkie- zangers. Wat dacht je van mustafa kamar of samira die met mami nummer heeft of nee sorry verder ken ik geen andere zangers maar probeer ghalied bennani muziek eens of tahor :strik:

Is,
04-11-02, 11:39
Queens of the Stone Age - No One Knows...