PDA

Bekijk Volledige Versie : Politie in Nederland zoekt "snelwegschutters"



Marsipulami
15-08-11, 01:08
Politie in Nederland zoekt "snelwegschutters"

zo 14/08/2011 - 22:17



In Nederland zijn de voorbije week al verschillende auto's beschoten op de snelwegen. De politie rukt telkens zo snel mogelijk uit met wagens en helikopters, maar voorlopig zonder succes.

Vandaag werden op de snelweg in de buurt van de Rotterdam drie auto's en een bus beschoten.

Eerder werden al auto's beschoten op de A13, de A4, de A29, de A20 en naar verluidt nog op andere snelwegen. De politie heeft nog geen idee wie de dader of de daders zijn.

Voorlopig raakte nog niemand gewond. Maar bij het eerste incident lag een baby in de auto. De baby werd bedolven onder het glas van de autoruiten, die stuk gingen door de schietpartij.

Saul
15-08-11, 18:32
Zware afgang voor de politie.

foxcave
15-08-11, 18:40
Zware afgang voor de politie.

Hoe kom je daar weer bij, heb je wel eens gekeken hoe weinig agenten of er eigenlijk zijn op al die miljoenen burgers?

Je bedoeld volgens mij te zeggen "Zware afgang voor de politiek".

Bofko
15-08-11, 18:42
Ik vind het meer een zware afgang voor de mensheid.

foxcave
15-08-11, 18:44
Ik vind het meer een zware afgang voor de mensheid.

dat mag ook, alhoewel ik het wel aandurf om te zeggen dat het tuig welks dit uitvoert eigenlijk niet tot de mensheid behoort.

Saul
15-08-11, 18:55
Hoe kom je daar weer bij, heb je wel eens gekeken hoe weinig agenten of er eigenlijk zijn op al die miljoenen burgers?

Je bedoeld volgens mij te zeggen "Zware afgang voor de politiek".

Snelwegen liggen vrij afgelegen. Hoe is het mogelijk dat de politie niet op tijd bij het plaats delict kan zijn met helicopters? Na een aantal keren? Natuurlijk zijn er ook sporen, mensen zijn toch opgeleid om die te interpreteren?

Hoe is het mogelijk dat iemand meerdere malen bij snelwegen komt, telkens kan schieten en steeds weer kan wegkomen?

De politiek kan niets doen als er enkel incapabele mensen worden geworven.

Bofko
15-08-11, 18:56
dat mag ook, alhoewel ik het wel aandurf om te zeggen dat het tuig welks dit uitvoert eigenlijk niet tot de mensheid behoort.

Ik snap het. Jij wilt alleen goede mensen.

foxcave
15-08-11, 19:24
Ik snap het. Jij wilt alleen goede mensen.

mmm, eigenlijk wel ja, ik snap dat dat ook maar zaai is, maar doe toch maar.

mark61
15-08-11, 20:09
Snelwegen liggen vrij afgelegen. Hoe is het mogelijk dat de politie niet op tijd bij het plaats delict kan zijn met helicopters? Na een aantal keren? Natuurlijk zijn er ook sporen, mensen zijn toch opgeleid om die te interpreteren?

Hoe is het mogelijk dat iemand meerdere malen bij snelwegen komt, telkens kan schieten en steeds weer kan wegkomen?

De politiek kan niets doen als er enkel incapabele mensen worden geworven.

Huh? Hoe wil jij iemand vangen die in een auto zit en rondrijdt? Vooral als mensen niet onmiddellijk de politie bellen.

Ik geloof niet dat jij weet hoe dat gaat, autorijden en snelwegen enzo :hihi:

Ik begrijp eigenlijk überhaupt niks van je post.

mark61
15-08-11, 20:10
Ik snap het. Jij wilt alleen goede mensen.

:hihi: Tis al net als met gelovigen. Iedereen is goed en anders hoort ie niet bij de club.

tanger'73
15-08-11, 22:22
Huh? Hoe wil jij iemand vangen die in een auto zit en rondrijdt? Vooral als mensen niet onmiddellijk de politie bellen.

Ik geloof niet dat jij weet hoe dat gaat, autorijden en snelwegen enzo :hihi:

Ik begrijp eigenlijk überhaupt niks van je post.

Bakstenen met behulp van zwaartekracht van viaducten op beweegbare voorwerpen kieperen is tegenwoordig ook weer in.