PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlands fotomodel zwaargewond in Tripoli



mark61
24-08-11, 16:06
Een Nederlandse vrouw ligt in coma in een ziekenhuis in de Libische hoofdstad Tripoli. De vrouw is onder nog onopgehelderde omstandigheden van een hotelbalkon gevallen. Dat heeft haar moeder aan de Wereldomroep laten weten. De vrouw zou op uitnodiging van een zoon van de Libische leider Kadhafi naar Libië zijn gekomen.

Hoe de vrouw, T.Z., er precies aan toe is, is niet bekend. Ze zou geen botbreuken hebben. Onduidelijk is of zij is gesprongen, geduwd of gevallen...

Lees verder: Nederlands fotomodel zwaargewond in Tripoli | Radio Nederland Wereldomroep (http://www.rnw.nl/nederlands/article/nederlands-fotomodel-zwaargewond-tripoli)

mark61
24-08-11, 16:07
intussen:

T.Z., het Nederlandse fotomodel dat in een ziekenhuis in Tripoli ligt, maakt het goed. Ze is niet in coma, is goed aanspreekbaar en heeft alleen een arm gebroken. Dat heeft de Wereldomroep gehoord van moeder Leontine van Zon, die woensdagochtend kort telefonisch contact met haar dochter T. heeft gehad.

Leontine van Zon had van Buitenlandse Zaken begrepen dat haar dochter in coma lag. Ze was onder nog onopgehelderde omstandigheden van een balkon van het Corinthia hotel in Tripoli gevallen. Ze zat al een dag of tien in dat luxueuze vijfsterrenhotel, mogelijk op uitnodiging van één van de zoons van de Libische leider Muamar Kadhafi.

Telefoongesprek
Wat T.Z. precies is overkomen is nog onduidelijk. Evenmin staat vast hoe zij in Tripoli verzeild is geraakt. Het telefoongesprek tussen haar en haar moeder was te kort om daar zicht op te krijgen. Wel staat vast dat ze haar geld, paspoort en creditcards kwijt is.

De grootste zorg van Leontine van Zon is nu om haar dochter veilig terug naar huis te krijgen. De Nederlandse ambassade in Tripoli is al sinds maart gesloten. De zaken worden waargenomen door de Hongaarse ambassade in Tripoli, die minimaal bezet is.

Het ministerie van Buitenlandse zaken in Den Haag laat weten inmiddels zelf ook contact met T. te hebben. Het departement onderzoekt hoe de 39-jarige vrouw het land zo snel mogelijk veilig kan verlaten.

Slinger
24-08-11, 16:18
intussen:

T.Z., het Nederlandse fotomodel dat in een ziekenhuis in Tripoli ligt, maakt het goed. Ze is niet in coma, is goed aanspreekbaar en heeft alleen een arm gebroken. Dat heeft de Wereldomroep gehoord van moeder Leontine van Zon, die woensdagochtend kort telefonisch contact met haar dochter T. heeft gehad...

Helicopter op het strand.

foxcave
24-08-11, 16:25
Het departement onderzoekt hoe de 39-jarige vrouw het land zo snel mogelijk veilig kan verlaten.

Ik heb een tip voor haar, negeer de Nederlandse regering en vooral defensie, praat met de Amerikanen of de Britten, dan heeft ze nog een kans.

mark61
24-08-11, 16:29
Helicopter op het strand.

:hihi:

Was ik al weer helemaal vergeten.

Misschien is ze daar juist uitgevallen.

Soldim
24-08-11, 16:36
Ze zou sinds een dag of tien in Libië zijn op uitnodiging van Mutassim Kadhafi, een van de zonen van de Libische leider Muamar Kadhafi.

Als ze er on der de huidige omstandigheden zelf heen is gegaan, zorgt ze er wat mij betrefd ook maar voor dat ze zelf terug komt.

super ick
24-08-11, 21:59
Ik heb een foto van haar gezien.

Blond.............

Kortman
24-08-11, 22:34
Ik heb een foto van haar gezien.

Blond.............

Wel een lekker ding , anders had de zoon van Khadaffie er echt niet uitgenodigd!
:)

Marsipulami
24-08-11, 22:38
Zoon van Kadhafi

Wat de Nederlandse vrouw in Tripoli deed is nog onduidelijk. Het Franse persbureau AFP maakte eerder melding van een 'grote, blonde Nederlandse vrouw' in het Corinthia Hotel. Ze zou sinds een dag of tien in Libië zijn op uitnodiging van Mutassim Kadhafi, een van de zonen van de Libische leider Muamar Kadhafi. Zij kent hem van een eerder verblijf in Londen, zo bevestigt de familie.



Het lijkt me dat ze een slecht moment gekozen heeft om aan te pappen met één van de zonen Khaddafi. Maar goed ze is blond en dus...

mark61
24-08-11, 23:33
Hé wat een gekke topictitel :confused:

Kortman
26-08-11, 00:05
Hé wat een gekke topictitel :confused:

Ja achteraf blijkt dat ze geen mallemoer mankeert ,en zich als gewonde heeft voorgedaan om maar vooral in een relatief (veilig) ziekenhuis te laten plaatsen ,eigenlijk schandalig als je bedenkt dat er tientallen mensen geweest moeten zijn die wel zwaar gewond waren, en geen plaats konden krijgen in en ziekenhuis.
:duivels:

super ick
26-08-11, 00:19
Ja de blondjes hè, die 'slaan' soms op de vegeteerstand, niet te verwarren met coma.

Fulanadetal
26-08-11, 09:22
Als zijnde blond distantieer ik mij hierbij van het domme gedrag van deze zogenaamd blonde vrouw. Ik denk dat de meeste natuurlijk blonde vrouwen het met mij eens zullen zijn dat zij waarschijnlijk niet echt blond is.

super ick
26-08-11, 12:00
Als zijnde blond distantieer ik mij hierbij van het domme gedrag van deze zogenaamd blonde vrouw. Ik denk dat de meeste natuurlijk blonde vrouwen het met mij eens zullen zijn dat zij waarschijnlijk niet echt blond is.

:hihi: :hihi:

Om zgn. de sterkte/overmacht/onverschilligheid of weet ik veel wat aan te tonen is het al weken feest in Tripoli. Over zee was de stad toegankelijk en redelijk makkelijk te bereiken.

IK weet de plaatselijke prijs van dergelijk blond vee niet. Gaat het per kilo? Krijgt ze geld om als decoratie te dienen? Hoopt ze zich bij een miljonair omhoog te zuigen?

Of was ze op weg naar Centerparks en is ze gewoon verdwaald?

Kortman
26-08-11, 15:22
:hihi: :hihi:

Om zgn. de sterkte/overmacht/onverschilligheid of weet ik veel wat aan te tonen is het al weken feest in Tripoli. Over zee was de stad toegankelijk en redelijk makkelijk te bereiken.

IK weet de plaatselijke prijs van dergelijk blond vee niet. Gaat het per kilo? Krijgt ze geld om als decoratie te dienen? Hoopt ze zich bij een miljonair omhoog te zuigen?

Of was ze op weg naar Centerparks en is ze gewoon verdwaald?

Wat dat zuigen betreft , het ligt er maar aan waar ze begint .
:zegniets:meer :gniffel:

super ick
26-08-11, 16:11
Wat dat zuigen betreft , het ligt er maar aan waar ze begint .
:zegniets:meer :gniffel:

Was veiliger geweest als ze de buurman had gekozen maar die is waarschijnlijk niet zo welgesteld als zoon Ghadaffi.

Aan de andere kant heeft de buurman hoogstwaarschijnlijk wel een hogere levensverwachting.

Zoals ik al zei: Blont.

Eke
26-08-11, 16:14
Hé wat een gekke topictitel :confused:

Naast een gebroken arm een gebroken hart hebben....dat is wel zwaar gewond te noemen. :rambo:

Eric de Blois
26-08-11, 23:52
Aangifte van mensenhandel tegen T.Z.[/SIZE]

Foto: LinkedIn

Bron: nieuws.nl (http://binnenland.nieuws.nl/657348/aangifte_van_mensenhandel_tegen_t_z)

(Novum) - Een vriendin van T.Z. heeft aangifte tegen haar gedaan wegens mensenhandel. Dat zei advocaat Bram Moszkowicz, de advocaat van de vrouw, vrijdagavond in RTL Boulevard...

Kortman
27-08-11, 00:14
Naast een gebroken arm een gebroken hart hebben....dat is wel zwaar gewond te noemen. :rambo:

Krijg het donkerbruine vermoedden dat dit ,, domme blondje ,,absoluut niet zo dom is.
En een gebroken hartje ?


:D

Eke
27-08-11, 18:28
Krijg het donkerbruine vermoedden dat dit ,, domme blondje ,,absoluut niet zo dom is.
En een gebroken hartje ?


:D


Mensenhandel ??? tsssssss...een geslepen tante dus. Als het waar is.

Niks liefde. Het slijk der aarde. Waarom lach jij erom eigenlijk, Kortman ? Dat andere meisje is verkracht en verraden door haar vriendin, als het klopt.

Of zou dat ook een smerige zet zijn.
Ik hou niet van die werelden.

Kortman
27-08-11, 23:16
Mensenhandel ??? tsssssss...een geslepen tante dus. Als het waar is.

Niks liefde. Het slijk der aarde. Waarom lach jij erom eigenlijk, Kortman ? Dat andere meisje is verkracht en verraden door haar vriendin, als het klopt.

Of zou dat ook een smerige zet zijn.
Ik hou niet van die werelden.

Nou ik lach meer om het feit , dat deze ,, dame,, door haar eigen aardje in deze situatie verzeild is geraakt ,en meteen heeft ondervonden hoe haar
(vrienden ) zijn , geraffineerd is ze in elk geval wel door voor te doen dat ze zwaar gewond was
En die vrindin van haar heeft ze : of er moedwillig ingeluist of deze vrindin was echt vreselijk naief om te denken dat ze daar uitgenodigd worden enkel en alleen voor hun aan wezigheid , dan moet je wel erg dom zijn .
Zeker als je afweet van de reputatie die de lieve zoontjes van Khadaffie
inmiddels hebben opgebouwd in de loop der jaren.
Afgezien van de minachting die ze gehad moeten hebben voor deze ,,goddeloze westerse hoeri ,, !
ALLEEN GOED VOOR ....... vul zelf maar in.

Marsipulami
30-08-11, 15:09
Nederlandse vriendin zoon Kadhafi uit Libië gesmokkeld


T.Z. gisteren bij haar aankomst in Malta. © ap



Het Nederlandse fotomodel T.Z., de gewezen Playboy pin-up die vorige week in het nieuws kwam nadat ze in bizarre omstandigheden van een hotelbalkon in Tripoli viel, is dankzij de hulp van een Nederlandse oorlogsverslaggever Libië uitgevlucht. Dat schrijft de website van de Volkskrant. De journalist gaf haar een businesskaartje van dagblad 'De Pers', waardoor ze zich kon voordoen als een medewerker van de krant. Met hulp van een strijder die hij eerder tegenkwam sluisde Arnold Karskens haar langs immigratieofficieren, schrijft hij vandaag.

Van Zon was volgens Karskens doodsbang door de rebellen te worden herkend als aanhangster van het bewind van Mouammar Kadhafi. Ze had een relatie met zijn zoon Mutassim, die ze kende van het nachtleven in Europa. Van Zon zou ten einde raad bij Karskens gesmeekt hebben om hulp. De journaliste wist haar aan boord van een kleine vrachtboot te krijgen die koers zette richting Malta. Na het vertrek uit Tripoli, zaterdagnacht, kwam de boot gistermiddag aan. Bij het van boord gaan kon er bij Van Zon niet eens een bedankje vanaf, schrijft Karskens.

...
(odbs)

Marsipulami
31-08-11, 13:10
Vriend van T.Z. had bunker met vijftig kamers

31/08/11, 10u57


dm UPDATE Mutassim Kadhafi, bevriend met het Nederlandse model T.Z., had in Tripoli een geheime bunker met 50 kamers. De schuilkelder was zeer modern en zwaar beveiligd.


Aan de buitenkant leek het gebouw een luxueuze villa, met zwembad en sportzaal. Maar via allerlei gangen kon de bewoner afdalen naar de ondergrondse ruimte. Die was voorzien van bepantserde deuren, dubbele verdedigingswallen en een controlekamer voor de vele bewakingscamera's.

...

Tomas
31-08-11, 20:57
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_8129_9425f4a0a4cbaab9da7d1f3588eb62a34 3da083f.gif

mark61
31-08-11, 21:17
:hihi: