PDA

Bekijk Volledige Versie : bye_bye_ghadaffi



foxcave
27-08-11, 07:29
Ik weet het, hier zitten niet veel liefhebbers van Geenstijl, maar toch wil ik jullie deze foto serie niet onthouden, hier kun je zien hoe de gewone man zich ontdoet van tuig.

Denk er allemaal van wat je wilt, ik vind het geweldig dat de gewone mens daar voor zichzelf opkomt, en ik hoop uit het diepst van mijn hart dat ze vrij komen en eindelijk mogen denken wat ze willen zonder dat daar een mens of god boven staat met een zwaard.

GigaPica : Libyan rebels enter Tripoli (http://gigapica.geenstijl.nl/2011/08/bye_bye_ghadaffi.html)

Saul
27-08-11, 14:07
Leuk dat je het zo mooi vindt, maar zeer hypocriet van jou en GS is het wel. Beiden walgelijke islamhaters.

Ik zie liever geen producten van die haatblog op sites bedoeld voor islamieten.

foxcave
27-08-11, 14:14
Leuk dat je het zo mooi vindt, maar zeer hypocriet van jou en GS is het wel. Beiden walgelijke islamhaters.

Ik zie liever geen producten van die haatblog op sites bedoeld voor islamieten.


Saul, alweer maak je een denkfout, deze site is bedoelt om tot elkaar te komen, en niet alleen voor islamieten...

En hypocriet? Waarom?

Saul
27-08-11, 14:25
Saul, alweer maak je een denkfout, deze site is bedoelt om tot elkaar te komen, en niet alleen voor islamieten...

En hypocriet? Waarom?

Spring hoog of laag, Maroc richt zich op islamieten en is opgezet door islamieten. Hier is er een islamrubriek, geen christendomrubriek. Kijk ook even bij het nieuws dat ze uitbrengen.
Besef je wel dat je zegt dat als een site is voor islamieten, dat betekent dat anderen daar niet mogen komen? Over denkfouten gesproken.

Mensen of producten van sites die een afkeer hebben van islamieten of Marokkanen hebben hier niets te zoeken, dat zal iedereen met gezond verstand beamen.

Waarom? Staat er recht achter.

super ick
27-08-11, 14:41
Geenstijl hakt op alles en maakt voor islamieten, indien van toepassing, geen uitzondering.

Allemaal komen ze aan de beurt, incl. Wilders, VVD, etc.

super ick
27-08-11, 14:44
Ik weet het, hier zitten niet veel liefhebbers van Geenstijl, maar toch wil ik jullie deze foto serie niet onthouden, hier kun je zien hoe de gewone man zich ontdoet van tuig.

Denk er allemaal van wat je wilt, ik vind het geweldig dat de gewone mens daar voor zichzelf opkomt, en ik hoop uit het diepst van mijn hart dat ze vrij komen en eindelijk mogen denken wat ze willen zonder dat daar een mens of god boven staat met een zwaard.

GigaPica : Libyan rebels enter Tripoli (http://gigapica.geenstijl.nl/2011/08/bye_bye_ghadaffi.html)

Hoe komen we hier van dat tuig af dat al jaren achtereen allerlei zaken door de strot duwt waar een meerderheid van de bevolking NIET achter staat?

Even mooi weer spelen in verkiezingstijd en allerlei beloften doen. Overal zie je ze ineens opduiken en daarna doen waar ze zelf zin in hebben. Onder het mom 'wij weten wat goed is voor jullie'.

Kortman
27-08-11, 22:38
Spring hoog of laag, Maroc richt zich op islamieten en is opgezet door islamieten. Hier is er een islamrubriek, geen christendomrubriek. Kijk ook even bij het nieuws dat ze uitbrengen.
Besef je wel dat je zegt dat als een site is voor islamieten, dat betekent dat anderen daar niet mogen komen? Over denkfouten gesproken.

Mensen of producten van sites die een afkeer hebben van islamieten of Marokkanen hebben hier niets te zoeken, dat zal iedereen met gezond verstand beamen.

Waarom? Staat er recht achter.

Sorry maar jou eenzijdig gerichte denkwijze spreekt voor zich .
Ga eerst de onderstaande link maar eens lezen voor je antwoord geeft op JOU manier.

Maroc.nl (http://www.multicultureelnoordholland.nl/maroc.asp)

P.S En wat het nieuws betreft , en zeker van de DAG.
Bijna nagenoeg niks over LIBIE alleen al omdat de NAVO heeft meegewerkt aan het einde van een jarenlange terreur uitgevoerd door een medogenloze dictator , kijk ff naar de reportage,s over de onlangs bevrijde gevangenen van het Khadaffie regime !

Saul
27-08-11, 22:43
Sorry maar jou eenzijdig gerichte denkwijze spreekt voor zich .
Ga eerst de onderstaande link maar eens lezen voor je antwoord geeft op JOU manier.

Maroc.nl (http://www.multicultureelnoordholland.nl/maroc.asp)

P.S En wat het nieuws betreft , en zeker van de DAG.
Bijna nagenoeg niks over LIBIE alleen al omdat de NAVO heeft meegewerkt aan het einde van een jarenlange terreur uitgevoerd door een medogenloze dictator , kijk ff naar de reportage,s over de onlangs bevrijde gevangenen van het Khadaffie regime !

Yep een Marokkaans-islamitische site door Marokkaanse islamieten gerichte op islamieten. Nogmaals we hebben hier een speciale rubriek voor islam, dat zegt al genoeg.

Kortman
27-08-11, 23:07
Yep een Marokkaans-islamitische site door Marokkaanse islamieten gerichte op islamieten. Nogmaals we hebben hier een speciale rubriek voor islam, dat zegt al genoeg.

Spoor je nog wel??

De opzet van deze site *)
was ter ,,bevoordering van het kontakt tussen zowel Marokkaanse mensen al dan niet Islamitisch , die al of niet in Nederland wonen en zelfs al steeeds meer ook de Nederlandse nationaliteit hebben.
En de van oorsprong NEDERLANDERS te bevorderen.
En niet Arabisch/Isalmitische geindoctrineerde gelovigen zoals jij , die zelf zo overtuigd zijn van hun gelijk dat ze hun eeuwen oude Religieuze overtuiging het liefs aan de rest van de Wereld bevolking willen opdringen.
Kijk op die manier blijven er conflicten !laat ieder in zijn waarde en vergeet niet dit is een SITE die voor iedereen open staat en juist het de discussies zijn die hier op N.V.D.D om elkaars meningen weer te geven .

Graag een reactie van een Moderator voor het geval als dit antwoord niet klopt
*) Maroc .nl heeft of krijgt zelf nu nog subsidie van de Nederlandse staat

Saul
27-08-11, 23:16
Spoor je nog wel??

De opzet van deze site *)
was ter ,,bevoordering van het kontakt tussen zowel Marokkaanse mensen al dan niet Islamitisch , die al of niet in Nederland wonen en zelfs al steeeds meer ook de Nederlandse nationaliteit hebben.
En de van oorsprong NEDERLANDERS te bevorderen.
En niet Arabisch/Isalmitische geindoctrineerde gelovigen zoals jij , die zelf zo overtuigd zijn van hun gelijk dat ze hun eeuwen oude Religieuze overtuiging het liefs aan de rest van de Wereld bevolking willen opdringen.
Kijk op die manier blijven er conflicten !laat ieder in zijn waarde en vergeet niet dit is een SITE die voor iedereen open staat en juist het de discussies zijn die hier op N.V.D.D om elkaars meningen weer te geven .

Graag een reactie van een Moderator voor het geval als dit antwoord niet klopt
*) Maroc .nl heeft of krijgt zelf nu nog subsidie van de Nederlandse staat

Pfff als je nou wat beter ging lezen:


Besef je wel dat je zegt dat als een site is voor islamieten, dat betekent dat anderen daar niet mogen komen? Over denkfouten gesproken. Mensen die kankeren op/een hekel hebben aan/niets hebben met moslims en Marokkanen zijn hier inderdaad niet welkom. Lekker ophoepelen naar gore haatsites als Geenstijl a.u.b.

Kortman
27-08-11, 23:38
:wink:
Pfff als je nou wat beter ging lezen:

Mensen die kankeren op/een hekel hebben aan/niets hebben met moslims en Marokkanen zijn hier inderdaad niet welkom. Lekker ophoepelen naar gore haatsites als Geenstijl a.u.b.

Je bent echt niet te volgen hoor.
Noem dan eens specifiek namen van mensen die volgens jou moeten op hoepelen , je vergeet een ding zonder tegen spraak krijg je geen discussie .
En dan nog dit je zit hier op NIEUWS van de DAG !
En terwijl er op dit moment zowat een totale omwenteling plaats vind in de ISLAMITISCHE WERELD zijn er na genoeg geen topic,s over of deze soms ?
Die nog wel weer op de bekende wijze in een andere richting gestuwd wordt , heel begrijpelijk want dit is bepaald geen reclame voor de ISLAM dat er ,,onderling ,, gemoord en gemarteld wordt !
En dan te beseffen dat dit nog maar het begin is van een min of meer Democratische instelling onder de mensen die de jarenlange onderdrukking meer dan moe zijn.
:(

Saul
28-08-11, 00:05
:wink:

Je bent echt niet te volgen hoor.
Noem dan eens specifiek namen van mensen die volgens jou moeten op hoepelen , je vergeet een ding zonder tegen spraak krijg je geen discussie .
En dan nog dit je zit hier op NIEUWS van de DAG !
En terwijl er op dit moment zowat een totale omwenteling plaats vind in de ISLAMITISCHE WERELD zijn er na genoeg geen topic,s over of deze soms ?
Die nog wel weer op de bekende wijze in een andere richting gestuwd wordt , heel begrijpelijk want dit is bepaald geen reclame voor de ISLAM dat er ,,onderling ,, gemoord en gemarteld wordt !
En dan te beseffen dat dit nog maar het begin is van een min of meer Democratische instelling onder de mensen die de jarenlange onderdrukking meer dan moe zijn.
:(

Ja je kan me niet volgens omdat je een IQ van -50 hebt. Dat een site islamitisch is betekent nog niet dat er enkel islamieten mogen komen, capice? Mensen die een hekel hebben aan de islam, die hebben niets te zoeken hier, jij sjnap?

Ahja, de gebeurtenissen nu in de Arabische wereld zijn compleet terug te herleiden op de islam.

Alleen al vanwege zo'n opvatting heb je helemaal niets te zoeken tussen islamieten. Je bent niets meer dan een vieze tokkie die Peroxideleeghoofd nablaat.
Bovendien geestelijk gestoord, wat doet zo iemand als jij die de hele dag kankert op de islam tussen islamieten vraag je je af.

Lekker ophoepelen naar je minderwaardige soortgenoten, is veel beter voor iedereen joh.

Kortman
28-08-11, 01:56
Ja je kan me niet volgens omdat je een IQ van -50 hebt. Dat een site islamitisch is betekent nog niet dat er enkel islamieten mogen komen, capice? Mensen die een hekel hebben aan de islam, die hebben niets te zoeken hier, jij sjnap?

Ahja, de gebeurtenissen nu in de Arabische wereld zijn compleet terug te herleiden op de islam.

Alleen al vanwege zo'n opvatting heb je helemaal niets te zoeken tussen islamieten. Je bent niets meer dan een vieze tokkie die Peroxideleeghoofd nablaat.
Bovendien geestelijk gestoord, wat doet zo iemand als jij die de hele dag kankert op de islam tussen islamieten vraag je je af.

Lekker ophoepelen naar je minderwaardige soortgenoten, is veel beter voor iedereen joh.

Kan me voorstellen dat je complex nu nog meer een op donder heeft gekregen , de waarheid valt nu eenmaal moeilijk te verteren.
En dan vervalt jou soort in een ordinaire scheldpartij ,bij gebrek aan fatsoendelijk kommentaar.
Zielig hoor !
Laat de ISLAMIETEN waar jij op doeld eerst maar eens laten zien dat hun neuzen de zelfde kant opstaan ,
Kijk maar ff op Soerah AL HASJR (59) DEEL 28 14.
Mogelijk begint het dan te dagen en begrijp je wat ik bedoel .
Los eerst maar eens jullie onderlinge haat en nijd op.
Verbeter de Wereld maar begin met je zelf .
groet

super ick
28-08-11, 10:48
Ja je kan me niet volgens omdat je een IQ van -50 hebt. Dat een site islamitisch is betekent nog niet dat er enkel islamieten mogen komen, capice? Mensen die een hekel hebben aan de islam, die hebben niets te zoeken hier, jij sjnap?

Wat een domme vooringenomenheid!

Ik heb een pleurishekel aan alle sprookjesboeken. Maar ik heb onder mijn vrienden wel gelovige mensen zitten. Geloof speelt daarin geen enkele rol. Dat is de vrijheid die iedereen heeft.

Dat ik wel een hekel heb aan de kerk maar niet aan christenen,
wel aan de islam maar niet aan moslims.
Voor jou is dat natuurlijk ondenkbaar.
Dat komt omdat jij degene bent hier die xenofoob is. Die overal de eerste viool wilt spelen. Mensen beledigd die een andere mening hebben, al heb je maar 1 berichtje van ze gelezen.
Als er hier eentje is die aan discriminatie doet dan ben jij dat. Het meest trieste is dat je het zelf niet door hebt.
Dat komt door je extreme vooringenomenheid.

Slinger
28-08-11, 11:01
wel aan de islam maar niet aan moslims.


Dat kunnen ze echt niet scheiden hoor. Nou ben je een racist.

Kortman
28-08-11, 11:13
Dat kunnen ze echt niet scheiden hoor. Nou ben je een racist.

Beste Slinger
Ik ben het in dit geval niet helemaal met jou eens je spreekt nu ook in meervoud ZE en dat is echt niet het geval !
Gelukkig zijn dat maar uitzonderingen , die zo reageren .
In al die jaren dat ik hier nu kom (destijds via MOSLIMS waarmee ik nog steeds heel goed bevriend ben) duiken er af en toe posters op die bewust elke vorm van kommentaar als een aanval op hun geloof beschouwen ,en het onderscheid tussen goed en slecht bedoeld niet kunnen maken.

Kortman
28-08-11, 11:17
Wat een domme vooringenomenheid!

Ik heb een pleurishekel aan alle sprookjesboeken. Maar ik heb onder mijn vrienden wel gelovige mensen zitten. Geloof speelt daarin geen enkele rol. Dat is de vrijheid die iedereen heeft.

Dat ik wel een hekel heb aan de kerk maar niet aan christenen,
wel aan de islam maar niet aan moslims.
Voor jou is dat natuurlijk ondenkbaar.
Dat komt omdat jij degene bent hier die xenofoob is. Die overal de eerste viool wilt spelen. Mensen beledigd die een andere mening hebben, al heb je maar 1 berichtje van ze gelezen.
Als er hier eentje is die aan discriminatie doet dan ben jij dat. Het meest trieste is dat je het zelf niet door hebt.
Dat komt door je extreme vooringenomenheid.

Ik heb hier weinig aan toe te voegen .
:duim:

Saul
28-08-11, 13:51
Wat een domme vooringenomenheid!

Ik heb een pleurishekel aan alle sprookjesboeken. Maar ik heb onder mijn vrienden wel gelovige mensen zitten. Geloof speelt daarin geen enkele rol. Dat is de vrijheid die iedereen heeft.

Dat ik wel een hekel heb aan de kerk maar niet aan christenen,
wel aan de islam maar niet aan moslims.
Voor jou is dat natuurlijk ondenkbaar.
Dat komt omdat jij degene bent hier die xenofoob is. Die overal de eerste viool wilt spelen. Mensen beledigd die een andere mening hebben, al heb je maar 1 berichtje van ze gelezen.
Als er hier eentje is die aan discriminatie doet dan ben jij dat. Het meest trieste is dat je het zelf niet door hebt.
Dat komt door je extreme vooringenomenheid.

Hihi wat ontroerend die slecht geacteerde nobelheid. Je hebt niets tegen moslims zeg je? Even zoeken wat super ick allemaal te zeggen heeft over moslims :hihi


Ondenkbaar in moslimlanden en daarom bij veel moslims generatie op generatie tussen de oren geramd. Islam is heilig, iedere kritiek verboden.

'Andersom' mag er natuurlijk wel beledigd worden. Want iedereen die geen moslim is, die is tenslotte minder.
Christenen, ongelovigen, etc. worden zelfs gediscrimineerd bij wet. Maar ook dat is onderdeel van het prachtige geloof en dus geoorloofd.
Hoho, je wilt onze huisdeskundige toch niet gaan beschuldigen van onderschatting? Onmogelijk!

Neenee islam heeft geen invloed op moslims of eh alleen maar goede.
Ik ben blij dat jij zo met je geloof omgaat en gelukkig met jou, vele anderen deze mening delen.
Er zijn helaas ook haatbaarden die het anders uitleggen. Die hebben veel volgers en delen jou zienswijze dus niet. Die vinden jou waarschijnlijk een slechte moslim.


Ik moet er niet aan denken om als ongelovige tussen een moslimmeerderheid te wonen. Daar zijn veel foute voorbeelden van.
Wat dat betreft hebben moslims 'omgedraaid' een stuk minder te klagen.

Ach ach laat ik maar niet verder zoeken en plaatsen. Het punt is duidelijk. Mij een xenofoob noemen terwijl je hier dag in dag uit samen met je pathetische vriendjes op de islam kankert, en dan als klap op de vuurpijl verontwaardigd gaan zitten zijn als iemand je wijst op je giftige haat... :hihi:

Grappenmaker die je bent. :hihi:

foxcave
28-08-11, 13:56
Hihi wat ontroerend die slecht geacteerde nobelheid. Je hebt niets tegen moslims zeg je? Even zoeken wat super ick allemaal te zeggen heeft over moslims :hihi





Ach ach laat ik maar niet verder zoeken en plaatsen. Het punt is duidelijk. Mij een xenofoob noemen terwijl je hier dag in dag uit samen met je pathetische vriendjes op de islam kankert, en dan als klap op de vuurpijl verontwaardigd gaan zitten zijn als iemand je wijst op je giftige haat... :hihi:

Grappenmaker die je bent. :hihi:

Ben je echt niet in staat het verschil te zien, of doe je maar zo?

super ick
28-08-11, 19:45
Hihi wat ontroerend die slecht geacteerde nobelheid. Je hebt niets tegen moslims zeg je? Even zoeken wat super ick allemaal te zeggen heeft over moslims :hihi





Ach ach laat ik maar niet verder zoeken en plaatsen. Het punt is duidelijk. Mij een xenofoob noemen terwijl je hier dag in dag uit samen met je pathetische vriendjes op de islam kankert, en dan als klap op de vuurpijl verontwaardigd gaan zitten zijn als iemand je wijst op je giftige haat... :hihi:

Grappenmaker die je bent. :hihi:

Buiten het feit dat het geen enkele waarde heeft als je stukjes posts plaatst zonder de context zou je toch juist in deze posts een bevestiging moeten zien van mijn bewering.
Zoals ik al zei, je vooringenomenheid zit je in de weg.

1 keer nog dan.............

Ik vind zowel islam als christendom domme woestijngeloven. Toch heb ik zowel moslims als christenen in mijn vrienden- kennissenkring.
Waar zij in geloven maakt mij op zich niet uit. Ik beoordeel hen op hoe ze zich t.o. mij opstellen.
Leven en laten leven is voor mij veel belangrijker.

Zo neem ik regelmatig mij buurman mee de zee op. Lekker varen en vissen. Heerlijk vinden wij dat. Hij is moslim ik anti-geloof. Dat weten we van elkaar maar staat onze vriendschap niet in de weg.

Als jij dat niet ziet, wilt zien of kunt zien dan is dat echt een handicap van je.

Kortman
28-08-11, 21:27
Buiten het feit dat het geen enkele waarde heeft als je stukjes posts plaatst zonder de context zou je toch juist in deze posts een bevestiging moeten zien van mijn bewering.
Zoals ik al zei, je vooringenomenheid zit je in de weg.

1 keer nog dan.............

Ik vind zowel islam als christendom domme woestijngeloven. Toch heb ik zowel moslims als christenen in mijn vrienden- kennissenkring.
Waar zij in geloven maakt mij op zich niet uit. Ik beoordeel hen op hoe ze zich t.o. mij opstellen.
Leven en laten leven is voor mij veel belangrijker.

Zo neem ik regelmatig mij buurman mee de zee op. Lekker varen en vissen. Heerlijk vinden wij dat. Hij is moslim ik anti-geloof. Dat weten we van elkaar maar staat onze vriendschap niet in de weg.

Als jij dat niet ziet, wilt zien of kunt zien dan is dat echt een handicap van je.

Zo denk ik er ong net zo over , met dit verschil dat ik Agnostisch ingesteld ben ,ik heb geen geloof nodig om in ,,iets,, te geloven.
;)

(leen)
29-08-11, 16:32
Zo denk ik er ong net zo over , met dit verschil dat ik Agnostisch ingesteld ben ,ik heb geen geloof nodig om in ,,iets,, te geloven.
;)

Dat iets, is dat een god of kan je daar een andere belichaming aan geven?

foxcave
29-08-11, 18:33
Dat iets, is dat een god of kan je daar een andere belichaming aan geven?

Koe, varken, steen, amoebe, helmgras, tafel, vuurmier, kortom iets.

Mijn soort zal ook in een hokje zitten, ik bestrijd dat er "hogere machten" bestaan.

Kortman
29-08-11, 20:43
Dat iets, is dat een god of kan je daar een andere belichaming aan geven?

Blijkbaar heb je nooit eerder mijn reacties gelezen ,maar goed.
Ik ben ex R.K (renegaat) ik heb geen enkele vorm van haat of rancune tegen het R.K (al zou ik daar evt wel redenen voor kunnen hebben).
Kortom met dat IETS *)bedoel ik een boven natuurlijk wezen GOD dus.
Gezien mijn opleiding kan ik me ook moeilijk voorstellen dat deze GOD speciaal naar dit nietige stofje in het helaal , en daar bedoel ik het planeetje AARDE mee zijn afgezanten (PROFETEN ) heeft ingefluisterd hoe wij mensen het beste leven kunnen volgens het ,,boekje ,,dat boekje is b.v de Bijbel of de Koran of bij minder bekende geloven **) de ,,herziende Bijbel of een of ander geschrift wat uiteraard het enige goede is volgens de belijders van dat specifieke geloof.
In de loop der jaren ben ik tot de conclussie gekomen dat GELOOF meer kapot maakt dan je lief is .
Het bewijs is al eeuwen lang geleverd , dehaat en nijd en het gevolg daarvan spatten dagelijks nog van het scherm zowel opde T.V en andere niews bronnen kranten enz enz ! Zelf vlakbij kijk hiermaar op deze site.
Daarom ga ik er van uit dat je niet speciaal een GELOOF hoeft te hebben om en goed mens te zijn.
Als iedereen er zo overdacht zou deze wereld en stuk veiliger en vooral beter zijn !
Ik daag ieder weldenkend mens uit om het tegendeel te bewijzen.
Begin je me nu te begrijpen ?
**) heb zelf goede vriend die Jehova getuige is ook hij is er van overtuigd dat zijn Geloof het enige echte en ware geloof is .*)
nl.wikipedia.org/wiki/Religie