PDA

Bekijk Volledige Versie : Einde Ramadan



Kortman
30-08-11, 00:01
Wens alle posters die MOSLIM zijn:

Een GEZELLIG en fijn SUIKERFEEST toe.

:fparty:

Harts intelligentie
30-08-11, 00:07
Wens alle posters die MOSLIM zijn:

Een GEZELLIG en fijn SUIKERFEEST toe.

:fparty:


Dank u wel, beste meneer, van harte


Einde ramadan is pas woensdag in ...marokko bijv

P.S.: Eid al fitr is geen suikerfeest al komt er veel suiker bij kijken = die ongezond suiker in die feest tegenwoordig is een cultureel gewoonte gewoon , suiker feest is dus een fout vertaling , het is een feest voor het einde van Ramadan gewoon

Marsipulami
30-08-11, 00:19
Ik wens alle moslims te feliciteren met de voorbije ramadan. Ik hoop dat deze mooie tijd zal bijdragen aan de intensifiëring van hun geloof, een sterkere verbondenheid met hun familie en naasten, alsook een grotere solidariteit met de armen op onze wereld. Een fijn feest eid el fitr toegewenst.

Kortman
30-08-11, 00:20
Dank u wel, beste meneer, van harte


Einde ramadan is pas woensdag in ...marokko bijv

P.S.: Eid al fitr is geen suikerfeest al komt er veel suiker bij kijken = die ongezond suiker in die feest tegenwoordig is een cultureel gewoonte gewoon , suiker feest is dus een fout vertaling , het is een feest voor het einde van Ramadan gewoon

Sorry mij is verteld dat het vandaag dus Dinsdag 30 Augustus hier in NEDERLAND het eind van de RAMADAN is en vanavond begint het
,,Suiker feest,, ? als de zon onder is gegaan .
Maar ja wie ben ik om je tegen te spreken.
Het gaat tenslotte om de welgemeende attentie !
:)

Kortman
30-08-11, 00:22
Ik wens alle moslims te feliciteren met de voorbije ramadan. Ik hoop dat deze mooie tijd zal bijdragen aan de intensifiëring van hun geloof, een sterkere verbondenheid met hun familie en naasten, alsook een grotere solidariteit met de armen op onze wereld. Een fijn feest eid el fitr toegewenst.

Bij deze mooie woorden sluit ik me graag aan .
:duim:

Kortman
30-08-11, 18:59
Dank u wel, beste meneer, van harte


Einde ramadan is pas woensdag in ...marokko bijv

P.S.: Eid al fitr is geen suikerfeest al komt er veel suiker bij kijken = die ongezond suiker in die feest tegenwoordig is een cultureel gewoonte gewoon , suiker feest is dus een fout vertaling , het is een feest voor het einde van Ramadan gewoon

Kan het niet laten om nog er even op te wijzen dat de MOSLIMS famillie,s kompleet met hun kinderen hier zelfs met vlaggetjes in de tuin !
Het Suikerfeest of beter Eid al fitr aan het vieren zijn!
En het is Dinsdag 30 Augustus 2011en omgeving is Almere/ t,Gooi
en de zon is nog niet eens onder !
Wie heeft het nu mis ?
:zwaai:

foxcave
30-08-11, 19:15
Nou van mij ook allemaal een heel fijn suikerfeest gewenst hoor, minstens net zo fijn als de christelijken met de kerst :)

Harts intelligentie
30-08-11, 19:29
Sorry mij is verteld dat het vandaag dus Dinsdag 30 Augustus hier in NEDERLAND het eind van de RAMADAN is en vanavond begint het
,,Suiker feest,, ? als de zon onder is gegaan .
Maar ja wie ben ik om je tegen te spreken.
Het gaat tenslotte om de welgemeende attentie !
:)

einde ramadan is dinsdag in veel landen inderdaad , in marokko waarschijnlijk morgen ,dus

Karin.N
30-08-11, 21:32
einde ramadan is dinsdag in veel landen inderdaad , in marokko waarschijnlijk morgen ,dus

We zijn hier in Nederland!

Kortman
30-08-11, 21:39
We zijn hier in Nederland!

Ja dat dacht ik ook ,maar het doet er eigenlijk niet toe , er zullen mogelijk ook wel mensen elders wonen die dit lezen.
Nogmaals het is van mijn kant welgemeend!