PDA

Bekijk Volledige Versie : Varkens worden geil van Jantje Smit



super ick
07-09-11, 16:39
Varkensboer Ad van Duijnhoven uit Oss heeft een manier gevonden om zijn zeugen op te winden bij het kunstmatig insemineren. De veehouder zet muziek van Jantje Smit op.


Van Duijnhoven ontdekte de fascinatie van de varkens voor Smit bij toeval, zo vertelt hij aan Omroep Brabant: "We draaiden al veel Nederlandstalige muziek op de radio, maar iedere keer bij Jan Smit was het heel typisch. Het was net alsof ze beter stonden en de zakjes er beter ingingen. De zeugen worden gewoon in een keer geiler van Jan Smit. Dat is toch wel een komische gewaarwording."

De varkensboer heeft geen verklaring voor het feit dat zijn zeugen geil worden van Jantje: "Tja, of Jan Smit in een soort varkenstaal zingt weet ik niet, maar ieder zakje gaat leeg, dus wat wil je nog meer?"


PowNed : Varkens worden geil van Jantje Smit (http://www.powned.tv/nieuws/media/2011/09/varkens_worden_geil_van_jantje.html)

Varkens dus nog wel............

BaMb-InO
07-09-11, 19:11
Dat zegt wel iets over zijn fans dan.

Eric de Blois
07-09-11, 20:07
De zeugen worden gewoon (...) geiler van Jan Smit.


laat die boer het eens proberen met hiphop vuilnis zoals bijvoorbeeld van 50ct, varkens zijn namelijk dol op afval.

super ick
07-09-11, 23:46
laat die boer het eens proberen met hiphop vuilnis zoals bijvoorbeeld van 50ct, varkens zijn namelijk dol op afval.

Aha je neemt het op voor Jantje?

Denk ook eens aan de varkens, ik denk namelijk dat die beesten het verschrikkelijk vinden en totaal verslappen bij zijn muziek.

Eric de Blois
08-09-11, 14:17
Aha je neemt het op voor Jantje?

Denk ook eens aan de varkens, ik denk namelijk dat die beesten het verschrikkelijk vinden en totaal verslappen bij zijn muziek.

haha.

Ja, verschrikkelijke kudtmuziek van de heer Smit. Maar varkens leven om te worden opgegeten, dus een orgasme is een kleine opleving in het miserabele leven van het varken in gevangenschap.