PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw in rolstoel mishandeld



foxcave
07-09-11, 20:25
AMSTERDAM - Een vrouw in een rolstoel is maandag in Eindhoven mishandeld door een onbekend . Ook haar hulphond kreeg klappen.

Jos Heesters, buurtbrigadier van de Bennekel, twitterde woensdagmiddag over een 'misselijke streek', zo meldt het Eindhovens Dagblad. Het incident werd nu pas bekend.
De vrouw werd maandagmiddag lastiggevallen door twee mannen. Het tweetal mishandelde de vrouw en haar hond en ging er vandoor met haar gsm.
De verdachten zijn getint. Eén van de mannen is rond de 20 jaar. Hij droeg een groene sweater met capuchon. De andere jongen was rond de vijftien jaar, had een basebalpetje op en droeg een ruime donkere broek met een

Bron:
Vrouw in rolstoel mishandeld - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/10505643/__Vrouw_in_rolstoel_mishandeld__.html?p=7,1)

foxcave
07-09-11, 20:27
Tja, twee individuen die zich niet kunnen gedragen, laag bij de grond volk, bah.

BaMb-InO
07-09-11, 21:10
Mijn collega is afgelopen weekend overvallen en in elkaar geslagen door blanke Nederlanders, wat een stelletje hoerezonen bijelkaar. Maar tsja, het zijn idd individuen.

foxcave
07-09-11, 21:13
Mijn collega is afgelopen weekend overvallen en in elkaar geslagen door blanke Nederlanders, wat een stelletje hoerezonen bijelkaar. Maar tsja, het zijn idd individuen.

Tendentieuze berichtgeving, wat is je bron?

BaMb-InO
07-09-11, 21:21
Tendentieuze berichtgeving, wat is je bron?

Mijn bron is mijn collega die na het stappen in elkaar is geslagen. Beticht je mij nu van stemmingmakerij?

Slinger
07-09-11, 21:31
Mijn collega is afgelopen weekend overvallen en in elkaar geslagen door blanke Nederlanders, wat een stelletje hoerezonen bijelkaar. Maar tsja, het zijn idd individuen.

Zat je collega ook in een rolstoel?

BaMb-InO
07-09-11, 21:38
Zat je collega ook in een rolstoel?

Nee, maar nu bijna wel. Wat een hoerezonen! Maar ja, het zijn er maar een paar. Ik bedoel jullie er verder niet mee hoor.

foxcave
07-09-11, 21:41
Mijn bron is mijn collega die na het stappen in elkaar is geslagen. Beticht je mij nu van stemmingmakerij?

Ik beticht helemaal niets, is je collega van zijn mobieltje bestolen?
Ik neem aan dat hij aangifte heeft gedaan?

Overigens zijn er afgelopen weekend in diverse steden wel meer mensen in elkaar geslagen na of tijdens het stappen, sommige vroegen er om anderen ook...

Geen van hun was op pad met zijn/haar rolstoel en hulphond.

Het verschil maakt de lafheid van de daad....daarvoor moet je van een speciaal soort zijn volgens mij.

Kortman
07-09-11, 23:26
Ik beticht helemaal niets, is je collega van zijn mobieltje bestolen?
Ik neem aan dat hij aangifte heeft gedaan?

Overigens zijn er afgelopen weekend in diverse steden wel meer mensen in elkaar geslagen na of tijdens het stappen, sommige vroegen er om anderen ook...

Geen van hun was op pad met zijn/haar rolstoel en hulphond.

Het verschil maakt de lafheid van de daad....daarvoor moet je van een speciaal soort zijn volgens mij.

Goed antwoord !
Vooral dat laatse is van belang ,ik ben ook eens in elkaar gemept maar zat niet in een rolstoel en had ook geen blindegeleide/hulp hond bij me.
ik was gewoon een van de honderden gevallen die vrouw vormt echt een uitzondering ,wat een laag en min soort gajus die zo iets doet.
VRAAG ME AF OF ZE HAAR AANGEVALLEN HADDEN ALS DE HOND EEN PITBULL WAS GEWEEST.

BoerHarms
08-09-11, 01:30
Ik beticht helemaal niets, is je collega van zijn mobieltje bestolen?
Ik neem aan dat hij aangifte heeft gedaan?

Overigens zijn er afgelopen weekend in diverse steden wel meer mensen in elkaar geslagen na of tijdens het stappen, sommige vroegen er om anderen ook...

Geen van hun was op pad met zijn/haar rolstoel en hulphond.

Het verschil maakt de lafheid van de daad....daarvoor moet je van een speciaal soort zijn volgens mij.

ja, inderdaad goed antwoord

BoerHarms
08-09-11, 01:36
Nee, maar nu bijna wel. Wat een hoerezonen! Maar ja, het zijn er maar een paar. Ik bedoel jullie er verder niet mee hoor.

we weten wel dat je boos werd door het woordje getint, het had ook een blanke kunnen zijn te lang onder te zonnebank gelegen had.
Maar je was boos omdat je op een of andere wijze voelt aangesproken.
Had er. 'blanke' gestaan dan had je waarschijnlijk niet gereageerd.

trouwens ongeacht afkomst, dit is gewoon een hele lafhartige daad.
De dader zijngewoon een stelletje lafbekken, die men eigenlijk als ze gepakt zouden worden op de Dam ten toon gesteld moeten worden in een luier met veel shit erin

Joesoef
08-09-11, 19:08
we weten wel dat je boos werd door het woordje getint, het had ook een blanke kunnen zijn te lang onder te zonnebank gelegen had.
Maar je was boos omdat je op een of andere wijze voelt aangesproken.
Had er. 'blanke' gestaan dan had je waarschijnlijk niet gereageerd.


:wtf:

BaMb-InO
08-09-11, 19:40
we weten wel dat je boos werd door het woordje getint, het had ook een blanke kunnen zijn te lang onder te zonnebank gelegen had.
Maar je was boos omdat je op een of andere wijze voelt aangesproken.
Had er. 'blanke' gestaan dan had je waarschijnlijk niet gereageerd.

trouwens ongeacht afkomst, dit is gewoon een hele lafhartige daad.
De dader zijngewoon een stelletje lafbekken, die men eigenlijk als ze gepakt zouden worden op de Dam ten toon gesteld moeten worden in een luier met veel shit erin

BoerHarms, hoe lang prik je hier al? Als het een blanke was geweest die te lang onder de zonnebank had gelegen, had foxcave het NOOIT gepost en had noch jij noch ik ooit kunnen reageren! Daar gaat het mij om. Deze personen krijgen een harde van Marokkaanse jeugdcriminaliteit. De voortdurend negatieve berichtgeving en de cliché antwoorden en vragen rondom Marokkanen door o.a. Foxcave en Eric de bla ben ik wel een beetje zat.

foxcave
08-09-11, 19:58
BoerHarms, hoe lang prik je hier al? Als het een blanke was geweest die te lang onder de zonnebank had gelegen, had foxcave het NOOIT gepost en had jij noch ik NOOIT kunnen reageren! Daar gaat het mij om. Deze personen krijgen een harde van Marokkaanse jeugdcriminaliteit. De voortdurend negatieve berichtgeving en de cliché antwoorden en vragen rondom Marokkanen door o.a. Foxcave en Eric de bla ben ik wel een beetje zat.

Zo, jij durft wel aardig, wees niet bang hoor, ook post ook wel blank tuig, helemaal geen moeite mee, alleen, zaken als deze hebben (lijkt wel ) bij licht getinten de voorkeur, of ze komen vaker in het nieuws of ze doen het gewoon vaker, en gezien de cijfertjes houd ik het maar op het laatste.

BoerHarms
08-09-11, 19:59
BoerHarms, hoe lang prik je hier al? Als het een blanke was geweest die te lang onder de zonnebank had gelegen, had foxcave het NOOIT gepost en had jij noch ik NOOIT kunnen reageren! Daar gaat het mij om. Deze personen krijgen een harde van Marokkaanse jeugdcriminaliteit. De voortdurend negatieve berichtgeving en de cliché antwoorden en vragen rondom Marokkanen door o.a. Foxcave en Eric de bla ben ik wel een beetje zat.

kijk maar eens op een ander topic , gestart door foxcave
er staat zelfs een foto van een blanke dader bij. kan een nederlander zijn, of een engelsman , zelf een belg ( sorry mars)

Dus hiermee keurt ie ook blanke wandaden af.

Maar , als je maar het woordje getint in de mond neemt, dan denkt bijna , sorry dt ik dit zeg, iedere marokaan dat zij bedoelt worden, terwijl er nog genoeg getinte personen van andere orgine rondlopen. ook dat vind ik jammer.

foxcave
08-09-11, 20:02
kijk maar eens op een ander topic , gestart door foxcave
er staat zelfs een foto van een blanke dader bij. kan een nederlander zijn, of een engelsman , zelf een belg ( sorry mars)

Dus hiermee keurt ie ook blanke wandaden af.

Maar , als je maar het woordje getint in de mond neemt, dan denkt bijna , sorry dt ik dit zeg, iedere marokaan dat zij bedoelt worden, terwijl er nog genoeg getinte personen van andere orgine rondlopen. ook dat vind ik jammer.

100 punten, zelf vermoed ik dat veel van de "lichtgetinten" Tunesiër zijn, weet ik veel.

BaMb-InO
08-09-11, 20:18
Guttegut, zie Foxcave eens moreel verontwaardigd doen. Ik ga het nog bijna geloven ook.

@ Boerharms, of ik mij nu wel of niet aangesproken voel is nu niet relevant. Wat mij stoort is de provocerdende berichten die geplaatst worden door sommige met als doel de ander te beledigen.

foxcave
08-09-11, 20:23
Guttegut, zie Foxcave eens moreel verontwaardigd doen. Ik ga het nog bijna geloven ook.

@ Boerharms, of ik mij nu wel of niet aangesproken voel is nu niet relevant. Wat mij stoort is de provocerdende berichten die geplaatst worden door sommige met als doel de ander te beledigen.


Wahahahahaha, en ik doe moreel verontwaardigd, rotop.

Deze site is niet bedoeld voor alleen Marokkanen of alleen Nederlanders.
En voor mooi praten moet je op wsdb zijn, hier zie je mensen de realiteit posten, thats it. En mocht ik ergens liegen, of onbewust onwaarheden vertellen, laat het me weten.

Karin.N
08-09-11, 20:32
Guttegut, zie Foxcave eens moreel verontwaardigd doen. Ik ga het nog bijna geloven ook.

@ Boerharms, of ik mij nu wel of niet aangesproken voel is nu niet relevant. Wat mij stoort is de provocerdende berichten die geplaatst worden door sommige met als doel de ander te beledigen.


Provocerende berichten horen kennelijk bij NvdD. Niet dat ik het prettig vindt, magoed het gebeurt. Komt ook aan alle kanten voor, tis niet alleen voorbehouden aan de autoch prikkers hier.

Eke
08-09-11, 21:06
Provocerende berichten horen kennelijk bij NvdD. Niet dat ik het prettig vindt, magoed het gebeurt. Komt ook aan alle kanten voor, tis niet alleen voorbehouden aan de autoch prikkers hier.

Ja Karin, het is helemaal niet prettig, het is zelfs bar storend. Ik hoop erop weer eens goede diskussies te lezen, waar je wat van opsteekt...

Stopnaald
08-09-11, 21:14
Guttegut, zie Foxcave eens moreel verontwaardigd doen. Ik ga het nog bijna geloven ook.

@ Boerharms, of ik mij nu wel of niet aangesproken voel is nu niet relevant. Wat mij stoort is de provocerdende berichten die geplaatst worden door sommige met als doel de ander te beledigen.

Het stoort je wel als Foxcave of Eric "provocerende" berichten plaatsen, je reageert niet als Mars of Saul of Slinger etc. hetzelfde doen. Dat riekt naar selectieve verontwaardiging. Dat maakt ook precies, dat het wel degelijk relevant is, dat jij je kennelijk bij deze berichten wel aangesproken voelt, maar bij anderen niet.

Kun je me trouwens even uitleggen hoe JIJ beledigd kunt raken van het plaatsen van berichten over misdragingen/misdaden van anderen? Of van de (soms in heel krachtige termen weergegeven) afkeuring van die daden? Wie de schoen past....toch?

Joesoef
08-09-11, 21:17
Wie de schoen past....toch?


:hihi:


:moe:

Stopnaald
08-09-11, 21:18
Provocerende berichten horen kennelijk bij NvdD. Niet dat ik het prettig vindt, magoed het gebeurt. Komt ook aan alle kanten voor, tis niet alleen voorbehouden aan de autoch prikkers hier.

Als iets gebeurt, gebeurt het. Als het niet geprikt mag worden, dan is dat censuur. Ik vraag me werkelijk af of dat nou wel zo gewenst is.....de sfeer wordt er dan oppervlakkig gezien misschien wel beter van (minder mensen voelen zich beledigd), maar de gebeurtenissen zelf, noch de gevoelens die die gebeurtenissen oproepen verdwijnen. Openheid is dan volgens mij toch te verkiezen....

Stopnaald
08-09-11, 21:21
Ja Karin, het is helemaal niet prettig, het is zelfs bar storend. Ik hoop erop weer eens goede diskussies te lezen, waar je wat van opsteekt...

Kweetnie. In mijn beleving zijn juist de discussies, waarin op het scherpst van de snede wordt geargumenteerd het meest leerzaam en het meest interessant.

Als iedereen het maar blijd met elkaar eens is, IS er geen discussie.

En een beetje hard tegen hard moet kunnen. Is dat niks voor je, kun je altijd nog besluiten om niet te prikken en/of niet te lezen.

Joesoef
08-09-11, 21:21
Als iets gebeurt, gebeurt het. Als het niet geprikt mag worden, dan is dat censuur.....


Jij weet absoluut niet wat censuur is, daar heb je werkelijk geen enkele notie van.

BaMb-InO
08-09-11, 21:24
un je me trouwens even uitleggen hoe JIJ beledigd kunt raken van het plaatsen van berichten over misdragingen/misdaden van anderen? Of van de (soms in heel krachtige termen weergegeven) afkeuring van die daden? Wie de schoen past....toch?



Tja, twee individuen die zich niet kunnen gedragen, laag bij de grond volk, bah.


Wat op het eerste zicht voor jou onschuldig lijkt, is bedoeld als een provocatie.

@ Eke en Karin, was 10 jaar geleden hier ook al. Weliswaar in mindere vorm, maar toch...
I'm out.

Stopnaald
08-09-11, 21:25
Jij weet absoluut niet wat censuur is, daar heb je werkelijk geen enkele notie van.

Als prikkers bepaalde berichten die zij wel interessant of belangrijk vinden niet durven te plaatsen, omdat zij bang zijn om anderen te beledigen, dan is dat wel degelijk censuur. Weliswaar zelfcensuur, maar desalniettemin censuur.

Ik heb in het geheel niet geïmpliceerd dat hier in deze discussie censuur wordt toegepast, dus waar deze reactie van jou nu op slaat begrijp ik eerlijk gezegd niet.
Is het enkele woordje censuur voldoende om een zenuw te raken of zo?

Joesoef
08-09-11, 21:28
Als prikkers bepaalde berichten die zij wel interessant of belangrijk vinden niet durven te plaatsen, omdat zij bang zijn om anderen te beledigen, dan is dat wel degelijk censuur. Weliswaar zelfcensuur, maar desalniettemin censuur.

Ik heb in het geheel niet geïmpliceerd dat hier in deze discussie censuur wordt toegepast, dus waar deze reactie van jou nu op slaat begrijp ik eerlijk gezegd niet.
Is het enkele woordje censuur voldoende om een zenuw te raken of zo?


Een paar berichtjes op een forum verwijderen, een topic weghalen, dat is geen censuur.

Nogmaals, jij weet niet wat censuur is. Ooit wel eens in een land geweest waar censuur is?

Ontkennen is totaal iets anders als stemming bewaren.

Stopnaald
08-09-11, 21:31
Wat op het eerste zicht voor jou onschuldig lijkt, is bedoeld als een provocatie. .

@ Eke en Karin, was 10 jaar geleden hier ook al. Weliswaar in mindere vorm, maar toch...
I'm out.

Allerlei scheldkannonades van ene zwart schaap (met zijn vele nicks/opvolgers) waren ook bepaald niet onschuldig hoor.

Kan me nog een heel bepaald fraai moment herinneren, in een topic dat ging over (groeps-)verkrachting van "keldersletjes", die alles wat hen overkwam zelf hadden uitgelokt. De jongens zaten niet fout, want zo zijn die nou eenmaal. Nee, de meisjes hadden nooit mee moeten gaan. Dat ze onder valse voorwendselen waren meegelokt, deed ook niet ter zake. De verantwoordelijkheid lag ten alle tijde bij het meisje. De jongens deden niets verkeerd. Die blonde snollen/hoeren vroegen er gewoon om impliceerde hij. Maar dat was dus geen provocatie dus.....

Joesoef
08-09-11, 21:35
Allerlei scheldkannonades van ene zwart schaap (met zijn vele nicks/opvolgers) waren ook bepaald niet onschuldig hoor.




Ouwe koeien, komt niet meer voor. Als ik het zie haal ik het weg.

Je kan nooit gedrag goedpraten door te verwijzen naar een ander zijn gedrag.

Stopnaald
08-09-11, 21:40
Een paar berichtjes op een forum verwijderen, een topic weghalen, dat is geen censuur.

Nogmaals, jij weet niet wat censuur is. Ooit wel eens in een land geweest waar censuur is?

Ontkennen is totaal iets anders als stemming bewaren.

Tjonge jonge Joesoef, wat ben jij lichtgeraakt vandaag! Ik HEB het helemaal niet gehad over censuur icm dit topic. Zelfs niet in bredere zin.

Ik gaf slechts antwoord aan Karin N. dat als er alleen nog maar "gezellig" mag worden geprikt. Als er geen topics mogen worden gestart over "negatieve" berichten, omdat sommige prikkers zich dan "beledigd" voelen, dat dat onherroepelijk uitmond in (zelf)censuur. Onenigheid hoort bij een discussie. Zonder onenigheid IS er geen discussie, dan is er consensus.....en in mijn optiek is consensus wel lekker comfortabel, maar lang niet zo leerzaam en interessant.

Dat heeft dus absoluut niets, maar dan ook echt helemaal niets, met jouw mod-acties hier te maken. Jij trekt hier een schoen aan, die er helemaal niet IS.

Stopnaald
08-09-11, 21:43
Ouwe koeien, komt niet meer voor. Als ik het zie haal ik het weg.

Je kan nooit gedrag goedpraten door te verwijzen naar een ander zijn gedrag.

Allereerst, ja, het zijn ouwe koeien. Nee, het komt (weliswaar sporadisch) nog steeds voor. Ja, het wordt (soms) weggehaald.

Maar nou de hamvraag: welk gedrag van mij moet worden goedgepraat? Ik vind zelf namelijk dat ik me keurig netjes gedragen heb. Dus als jij dat anders ziet, leg het me dan maar eens uit.

Stopnaald
08-09-11, 21:45
Sinds wanneer is het verboden om te discussiëren over discussies? Hoe is dat nou mogelijk? Ik ben werkelijk en oprecht verbijsterd!!!

foxcave
08-09-11, 21:46
Een paar berichtjes op een forum verwijderen, een topic weghalen, dat is geen censuur.

Nogmaals, jij weet niet wat censuur is. Ooit wel eens in een land geweest waar censuur is?

Ontkennen is totaal iets anders als stemming bewaren.





Ouwe koeien, komt niet meer voor. Als ik het zie haal ik het weg.

Je kan nooit gedrag goedpraten door te verwijzen naar een ander zijn gedrag.

:zwaai:

BoerHarms
08-09-11, 21:52
Ja Karin, het is helemaal niet prettig, het is zelfs bar storend. Ik hoop erop weer eens goede diskussies te lezen, waar je wat van opsteekt...

waar dan ook vaak elkaars standpunten begrepen worden, door ook af eens toe de balk uit de ogen te halen, en kunnen toegeven dat je er wel eens naast zit,zat

er zijn ook toch wel zinloze discussies omdat sommige gelovigen daar een heel duidelijk standpunt over heeft. Discussie bij voorbaat uitgesloten, ... jammer gewoon.

Joesoef
08-09-11, 22:03
Maar nou de hamvraag: welk gedrag van mij moet worden goedgepraat? Ik vind zelf namelijk dat ik me keurig netjes gedragen heb. Dus als jij dat anders ziet, leg het me dan maar eens uit.


Wie de schoen past trekt hem aan.

Stopnaald
08-09-11, 22:09
Wie de schoen past trekt hem aan.

In dat geval laat ik die beker met veel genoegen aan mij voorbijgaan. Tis mijn maat niet zegmaar.

foxcave
08-09-11, 22:11
Wie de schoen past trekt hem aan.


En zit hij lekker?

Joesoef
08-09-11, 22:46
En zit hij lekker?


Kan je nog meer dan flamen?

foxcave
08-09-11, 22:58
Kan je nog meer dan flamen?

Ken jij nog meer tegel wijsheden?