PDA

Bekijk Volledige Versie : Politie geeft foto vrij verdachte mishandeling



foxcave
08-09-11, 12:30
De politie geeft foto's vrij van een man die verdacht wordt van een zware mishandeling tijdens Koninginnedag.
http://www.at5.nl/imgcache/8/839dd4b61f1bc0bf6ce69ae16f6a7fff.jpg
Afgelopen Koninginnedag vond de zware mishandeling plaats bij de Lindengracht. Het slachtoffer was met enkele vrienden Koninginnedag aan het vieren. Een onbekende vrouw liep tegen een van de vrienden aan. Een van de mannen kreeg hierdoor bier over zich heen. Er werd onder het mom van een grapje excusses aangeboden. Hiermee leek de zaak afgedaan. Plotseling bemoeide een andere man zich met de zaak en sloeg zonder pardon een van de vrienden neer. Hij ging bovenop de man zitten en sloeg meermaals op het gezicht van de man. De verdachte stopte pas nadat hij door omstanders van het slachtoffer werd getrokken.
Op de beelden is de verdachte goed te zien. Volgens de politie had dee verdachte op het moment van de mishandeling een ontbloot bovenlichaam. Daarop waren bloedsporen te zien.

De verdachte was in ieder geval in gezelschap van twee andere mannen. De politie (http://www.depolitiezoekt.nl/gezocht/zaak/2011109272/zware-mishandeling-lindengracht-amsterdam) is dringend op zoek naar de verdachte en een ieder die aanvullende informatie heeft.

bron
Politie geeft foto vrij verdachte mishandeling - AT5 Nieuws (http://www.at5.nl/artikelen/67862/politie-geeft-foto-vrij-verdachte-mishandeling)

foxcave
08-09-11, 12:31
Kijk hem daar staan, opsluiten zulke ratten!

Mensen, het is weer tijd, kijk om je heen, laten we zorgen dat hij zijn straf niet ontloopt!

BoerHarms
08-09-11, 12:34
Kijk hem daar staan, opsluiten zulke ratten!

Mensen, het is weer tijd, kijk om je heen, laten we zorgen dat hij zijn straf niet ontloopt!

enkele reis siberie.....

Eric de Blois
08-09-11, 12:47
Het lijkt wel een nederlander. Gewoon in een vuilniswijk achter een groot hek houden. Tuig moet rot behandeld worden. Eventuele uitkering meteen stopzetten. Voor dit soort moeten we sociale en culturele apartheid invoeren. Hou dit schorem apart in vuilniswijken.

tanger'73
08-09-11, 20:33
'K kan me nog de tijd herinneren van vierkante groene telefooncellen waarin voor het publiek papieren telefoonboeken bevestigd waren. Alhoewel vandalisme van alle tijden is, had je destijds nog een samenleving op basis van bereidwilligheid en vertrouwen.

Heb geen enkel benul of we sindsdien vooruit of achteruit zijn gegaan?

foxcave
08-09-11, 20:55
'K kan me nog de tijd herinneren van vierkante groene telefooncellen waarin voor het publiek papieren telefoonboeken bevestigd waren. Alhoewel vandalisme van alle tijden is, had je destijds nog een samenleving op basis van bereidwilligheid en vertrouwen.

Heb geen enkel benul of we sindsdien vooruit of achteruit zijn gegaan?

Ik ben geboren voor die tijd, heb ze zien komen en gaan, toen ze kwamen zag iedereen (>99%) nog duidelijk het verschil tussen mijn en dijn en zaten de cellen vol boeken van heel Nederland. Toen werd het de omgeving van de stad, toen de stad, toen niets, met het verdwijnen van het telefoonboek verdween ook de zicht op het verschil tussen mijn en dijn, ook kwam er een nieuwe variant op anders bezit stelen, namelijk het kapot maken met graffiti of iets dergelijks.

Al met al kunnen we misschien wel concluderen dat uiteindelijk de toenmalige PTT schuldig is.....

Stopnaald
08-09-11, 21:00
enkele reis siberie.....

Eerst op de dam in een schandpaal. Achterlijk tuig. Zal wel helemaal zat geweest zijn.

Stopnaald
08-09-11, 21:08
'K kan me nog de tijd herinneren van vierkante groene telefooncellen waarin voor het publiek papieren telefoonboeken bevestigd waren. Alhoewel vandalisme van alle tijden is, had je destijds nog een samenleving op basis van bereidwilligheid en vertrouwen.

Heb geen enkel benul of we sindsdien vooruit of achteruit zijn gegaan?

Ja, ik kan me die tijd ook nog wel herinneren. Was wel handig als het ging plensen, stond je teminste droog.

Wat is vooruitgang? In technisch opzicht is een mobieltje natuurlijk heel wat handiger, dan zo'n telefooncel. Ga maar eens op zoek naar zo'n ding als je midden in de polder (in de sneeuw) met autopanne staat. Enne...nee, ook zo'n praatpaal was in geen velden of wegen te bekennen. Nou dan ben je wel blij met zo'n mobiel hoor! Echt waar.

En in menselijk opzicht? Ik was toen nog niet zo "bereikbaar" als nu. Mobieltjes waren toen een stuk duurder en dus ook minder algemeen. Ik had het geluk dat ik de mobiel van een passant, die was gestopt mocht gebruiken om de wegenwacht te bellen.

Ik weet niet hoe het in de (rand)stad aan toe gaat, maar hier op het platteland van Noord-Holland gaat het eigenlijk nog steeds best gemoedelijk aan toe. Hier en daar zitten rotte appels, zoals die tegenwoordig overal wel zitten. Die vallen dan ook gelijk enorm op, dat dan weer wel. Maar ik ben ook onverwachte hartelijkheid en vriendelijkheid tegen gekomen. Dat houdt het allemaal wel weer een beetje in evenwicht.

Kortman
08-09-11, 21:36
De politie geeft foto's vrij van een man die verdacht wordt van een zware mishandeling tijdens Koninginnedag.
http://www.at5.nl/imgcache/8/839dd4b61f1bc0bf6ce69ae16f6a7fff.jpg
Afgelopen Koninginnedag vond de zware mishandeling plaats bij de Lindengracht. Het slachtoffer was met enkele vrienden Koninginnedag aan het vieren. Een onbekende vrouw liep tegen een van de vrienden aan. Een van de mannen kreeg hierdoor bier over zich heen. Er werd onder het mom van een grapje excusses aangeboden. Hiermee leek de zaak afgedaan. Plotseling bemoeide een andere man zich met de zaak en sloeg zonder pardon een van de vrienden neer. Hij ging bovenop de man zitten en sloeg meermaals op het gezicht van de man. De verdachte stopte pas nadat hij door omstanders van het slachtoffer werd getrokken.
Op de beelden is de verdachte goed te zien. Volgens de politie had dee verdachte op het moment van de mishandeling een ontbloot bovenlichaam. Daarop waren bloedsporen te zien.

De verdachte was in ieder geval in gezelschap van twee andere mannen. De politie (http://www.depolitiezoekt.nl/gezocht/zaak/2011109272/zware-mishandeling-lindengracht-amsterdam) is dringend op zoek naar de verdachte en een ieder die aanvullende informatie heeft.

bron
Politie geeft foto vrij verdachte mishandeling - AT5 Nieuws (http://www.at5.nl/artikelen/67862/politie-geeft-foto-vrij-verdachte-mishandeling)

Wat een hufter !
Voor dit tuig mogen ze van mij de Sharia invoeren !

foxcave
09-09-11, 04:21
Wat een hufter !
Voor dit tuig mogen ze van mij de Sharia invoeren !

Laten we het vooral niet overdrijven, onze huidige wetgeving is al doorspekt met geloof, daar heb ik niet ook nog een sharia bij nodig.

BaMb-InO
09-09-11, 13:24
Het lijkt wel een nederlander. Gewoon in een vuilniswijk achter een groot hek houden. Tuig moet rot behandeld worden. Eventuele uitkering meteen stopzetten. Voor dit soort moeten we sociale en culturele apartheid invoeren. Hou dit schorem apart in vuilniswijken.

Verbaasd? En weg was ik weer.

tanger'73
09-09-11, 18:59
Wat een hufter !
Voor dit tuig mogen ze van mij de Sharia invoeren !

Dan zou hij misschien hooguit voor een aantal zweepslagen in aanmerking komen. Maar zo te zien is hij met zijn ontbloot bovenlichaam graag daarop uit.

tanger'73
09-09-11, 21:56
Het lijkt wel een nederlander.

Pssst Eric, ben jij ook een van die vele Nederlanders die een enorme hekel kent voor dit land en die liever ontvlucht? Met uitzondering van dat vluchten heb je haast dezelfde gevoelens als niet-Nederlanders.

Pizzaman
10-09-11, 12:05
Pssst Eric, ben jij ook een van die vele Nederlanders die een enorme hekel kent voor dit land en die liever ontvlucht? Met uitzondering van dat vluchten heb je haast dezelfde gevoelens als niet-Nederlanders.

Als ik kon zou ik 'm ook smeren.
Eric heeft groot gelijk, een soort sociaal asiel aanvragen in een land met strand en kokosnoten. :duim:

mark61
10-09-11, 12:52
Bizar dat als je dan nu gevestigd bent in het paradijs je voor je plezier contact zoekt met het moederland om een partij te gaan lopen zeiken tegen mensen die je zo vervelend vindt.

Als ik gelukkig in Chili woonde was ik NL al vergeten. Inclusief Marrakane, moslims, de hele rataplan.

Valt er niks te kankeren over de laatste overlevende indianen daar?

tanger'73
10-09-11, 15:45
Bizar dat als je dan nu gevestigd bent in het paradijs je voor je plezier contact zoekt met het moederland om een partij te gaan lopen zeiken tegen mensen die je zo vervelend vindt.

Als ik gelukkig in Chili woonde was ik NL al vergeten. Inclusief Marrakane, moslims, de hele rataplan.

Valt er niks te kankeren over de laatste overlevende indianen daar?

Yep, zelfs Pinochet of die piloot die er van verdacht wordt vanuit zijn vliegtuig pardoes passagiers boven de atlantische oceaan te hebben gedumpt. Verslaat schijnbaar dat kankeren over alles in je moederland niet.

Slinger
10-09-11, 16:10
Yep, zelfs Pinochet of die piloot die er van verdacht wordt vanuit zijn vliegtuig pardoes passagiers boven de atlantische oceaan te hebben gedumpt. Verslaat schijnbaar dat kankeren over alles in je moederland niet.

Dat was in Argentinië. Videla en Zorregieta.