PDA

Bekijk Volledige Versie : Heropvoedingskamp ex-gedetineerden



foxcave
12-09-11, 07:45
door Dennis Naaktgeboren DEN HAAG - De Amsterdamse stadsdeelvoorzitter Achmed Baâdoud gaat ex-gedetineerden op onorthoxe voor het blok zetten. Hij stelt dat heropvoeding op een campus de oplossing is om deze groep in het gareel te krijgen.



http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00677/baadoud34344_jpg_677734d.jpg Achmed Baâdoud. Foto: Cris Toala Olivares
Is een niets ontziende drill-sergeant zoals in de film Full Metal Jacket de oplossing?



Baâdoud, wil in Nieuw-West in de hoofstad zo’n eerste campus, op ’Amerikaanse leest’ geschoeid, vestigen.
Kantoorpand
De lokale politicus heeft al een leegstaand kantoorpand op het oog, waar hij liever ’vandaag dan morgen’ tientallen jongeren wil onderbrengen. Zij zouden na hun gevangenschap met harde hand discipline bijgebracht moeten krijgen, en dan pas naar school of werk gaan.
De PvdA’er gaat deze week met het ministerie van Veiligheid en Justitie en de dienst Openbare Orde en Veiligheid (OOV) van de gemeente Amsterdam over de opzet in





Bron;

"Heropvoedingskamp ex-gedetineerden" - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/10530711/__Zware_drill_ex-gevangenen__.html?p=1,1)

foxcave
12-09-11, 07:45
Nou, laat de bashers maar komen!

(leen)
12-09-11, 16:50
Opvoeden schijnt idd lastig te zijn deze tijden:hihi:

foxcave
12-09-11, 18:15
Erg vreemd , als Wilders zo'n voorstel doet staat heel links Nederland op de kop, en nu is er niets aan de hand, erg eng dit.

Fulanadetal
12-09-11, 18:39
Ik wil best speciaal voor jou even op mijn kop gaan staan.

Dit soort dingen is eerder gedaan. In het "kamp" doen ze het vaak goed, terug in het oude milieu loopt het weer mis.

Jongeren zijn gewoon te oud. Je bent dan te laat.
Veel eerder problemen signaleren en aanpakken. Docenten onderbouw kunnen vaak perfect aanwijzen welke kinderen richting ellende gaan. Dan kan je nog iets.

foxcave
12-09-11, 19:21
Ik wil best speciaal voor jou even op mijn kop gaan staan.

Dit soort dingen is eerder gedaan. In het "kamp" doen ze het vaak goed, terug in het oude milieu loopt het weer mis.

Jongeren zijn gewoon te oud. Je bent dan te laat.
Veel eerder problemen signaleren en aanpakken. Docenten onderbouw kunnen vaak perfect aanwijzen welke kinderen richting ellende gaan. Dan kan je nog iets.

Zonder echt op je hoofd te staan heb je daar al een goed punt!

(leen)
12-09-11, 19:40
Ik wil best speciaal voor jou even op mijn kop gaan staan.

Dit soort dingen is eerder gedaan. In het "kamp" doen ze het vaak goed, terug in het oude milieu loopt het weer mis.

Jongeren zijn gewoon te oud. Je bent dan te laat.
Veel eerder problemen signaleren en aanpakken. Docenten onderbouw kunnen vaak perfect aanwijzen welke kinderen richting ellende gaan. Dan kan je nog iets.

Docenten willen graag, maar in dat stadium hebben de ouders nog wat te vertellen over het kroost,
Zolang die niet meewerken zal er niets veranderen.

foxcave
12-09-11, 19:44
Docenten willen graag, maar in dat stadium hebben de ouders nog wat te vertellen over het kroost,
Zolang die niet meewerken zal er niets veranderen.

Daar heeft alweer iemand een punt, maar, hoe komt het dat die ouders niet meewerken?

(leen)
12-09-11, 20:02
Daar heeft alweer iemand een punt, maar, hoe komt het dat die ouders niet meewerken?

Omdat de buren tv zitten te kijken en geen sociale controle meer uitvoeren,
Fatsoendelijkheid word anders ervaren, grote steden maken de mensen onpersoonlijk.

foxcave
12-09-11, 20:08
Omdat de buren tv zitten te kijken en geen sociale controle meer uitvoeren,
Fatsoendelijkheid word anders ervaren, grote steden maken de mensen onpersoonlijk.

Dat kan ik niet met je eens zijn, mijn kinderen hebben echt wel controle over hun kinderen!

Kortman
12-09-11, 21:10
Erg vreemd , als Wilders zo'n voorstel doet staat heel links Nederland op de kop, en nu is er niets aan de hand, erg eng dit.

Of komt het soms door dit antwoord wat ik al opeen ander topic plaatse ,daarna verstomden de,,linkse rakkers,,:hihi:

Opvallend is dat het weer de krant is die hier zo vaak bespot en wordt ,
maar wel zo eerlijk is om het volgende te publiseren:
Elk jaar herinnert 9/11 ons aan een gebeurtenis waarin Afghanistan geen rol had. Het is gebruikt als voorwendsel voor Amerikaans kolonialisme ten koste van duizenden Afghaanse levens.”
Zo is het toevallig ook nog eens ,n keer !
:p

(leen)
12-09-11, 21:26
Dat kan ik niet met je eens zijn, mijn kinderen hebben echt wel controle over hun kinderen!

Dan werken die waarschijnlijk wel mee:blij: