PDA

Bekijk Volledige Versie : Sadisten tuigen invalide zwerver af



foxcave
16-09-11, 20:23
DEN HAAG - De politie Den Haag heeft schokkende beelden vrijgegeven van de zware mishandeling van een invalide zwerver.


http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00896/zwerver_896458d.jpg





De 53-jarige man ligt op zondag 24 juli in zijn rolstoel te slapen in een nisje bij de Koninklijke Bibliotheek, als hij zonder enige aanleiding wordt aangevallen door drie jongens. Ze slaan de man, bekogelen hem met stenen en gooien zelfs een fiets tegen hem aan.
Na het misselijkmakende pak slaag gaan de drie sadisten er lachend vandoor. De politie hoopt dat ze alsnog gepakt kunnen worden dankzij de camerabeelden die van het incident zijn gemaakt.
De dakloze man heeft wonder boven wonder geen ernstig letsel opgelopen door de mishandeling.

Bij de bron staat nog een filmpje

bron
Sadisten tuigen invalide zwerver af - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/10568248/__Invalide_zwerver_afgetuigd__.html?p=2,1)

foxcave
16-09-11, 20:24
Het is weer tijd, kijk om je heen, dit afschuim moet gepakt worden, en als ze tijdens het pakken iets breken zal ik er geen traan om laten....

Joesoef
16-09-11, 22:23
Die gast met die flaporen gaat het moeilijk krijgen.


Maare, hoe erg het ook is, het is hier geen opsporingsverzocht forum..... Dit forum zakt af naar Geenstijl/ telegraaf op deze manier.

Kortman
17-09-11, 00:35
Die gast met die flaporen gaat het moeilijk krijgen.


Maare, hoe erg het ook is, het is hier geen opsporingsverzocht forum..... Dit forum zakt af naar Geenstijl/ telegraaf op deze manier.

Dit forum heet Nieuws van de DAG .
Jammer natuurlijk dat het weer de alom vergruisde Telegraaf is waar het in stond ,maar DE FEITEN LIEGEN ER NIET OM.
Het werkelijke nieuws daar wordt bijna niet over gesproken !
Zoals de situatie in Syrie en Libie , logisch want het is niet leuk om te spreken over MOSLIMS die elkaar afslachten en wederzijdse haat en nijd kreten uiten en te hooi en te gras ALLAH er bij halen .
Net nog te zien op T.V en jawel ook in de TELEGRAAF is er elke dag uit gebreid aan dacht voor.
:wink:

foxcave
17-09-11, 05:48
Die gast met die flaporen gaat het moeilijk krijgen.


Maare, hoe erg het ook is, het is hier geen opsporingsverzocht forum..... Dit forum zakt af naar Geenstijl/ telegraaf op deze manier.


mmm, gepost in nieuws van de dag, was echt voorpagina nieuws hoor....

Joesoef
17-09-11, 07:34
mmm, gepost in nieuws van de dag, was echt voorpagina nieuws hoor....


Sterker, het is nieuws alleen niet iets voor het forum nvdd. Het is hier geen opsporingverzocht.

foxcave
17-09-11, 07:56
Sterker, het is nieuws alleen niet iets voor het forum nvdd. Het is hier geen opsporingverzocht.


Ah, nu begrijp ik je, ik zal proberen het volgende bericht over tuig wat zich niet kan gedragen niet als een opsporings bericht te brengen, maar gewoon als wat het is, een berichtgeving over laffe honden die zich buiten de rechtsorde plaatsen.

superLouis
17-09-11, 12:22
Moeten ze MIJ effe proberen.!

Laatste die probeerde mijn mountainbike te jatten keek op :schok: en
koos al rennende het hazepad want opeens stond IK recht voor hem (met mijn 2 mtr 18 lengte) zie pica

Slinger
17-09-11, 12:25
Die gast met die flaporen gaat het moeilijk krijgen.


Maare, hoe erg het ook is, het is hier geen opsporingsverzocht forum..... Dit forum zakt af naar Geenstijl/ telegraaf op deze manier.

Ja, stel je voor dat via maroc.nl marokkanen worden opgespoord.

Joesoef
17-09-11, 12:28
Ja, stel je voor dat via maroc.nl marokkanen worden opgespoord.


Oppakken graag, maroc.nl opsporingsverzocht, nee.

superLouis
17-09-11, 12:34
Oppakken graag, maroc.nl opsporingsverzocht, nee.

:regie:



oppakken graag, maroc.nl opsporingsverzocht, JA