PDA

Bekijk Volledige Versie : Homo’s openbaren zich in leger VS



Wizdom
20-09-11, 20:21
homo’s openbaren zich in leger vs

20-09-2011 19:06




protest tegen het don’t ask-don’t tell-beleid van het amerikaanse leger bij het witte huis, 2010




washington (anp/afp/efe) – duizenden homoseksuelen en lesbiennes zijn dinsdag uit de kast gekropen in het amerikaanse leger. Na bijna 20 jaar geheimzinnigheid mogen ze nu openlijk voor hun geaardheid uitkomen, omdat een veelbesproken wetswijziging dinsdag in werking trad.


Tot voor kort werden openlijke homo’s en lesbiennes ontslagen door het amerikaanse leger. Dat overkwam 14.500 militairen sinds 1993. „vanaf vandaag verliest ons leger niet langer de uitzonderlijke vaardigheden en gevechtservaring van zoveel homoseksuele en lesbische troepen”, zei president barack obama.

Homoseksuele militairen moesten hun geaardheid verplicht geheim houden, wegens het zogeheten don’t ask-don’t tell-beleid. „ik had altijd het gevoel dat ik aan het liegen was”, zei luitenant josh seefried, een 25-jarige luchtmachtofficier in de krant the new york times. Hij is mede-oprichter van een undercovergroep van 4000 homoseksuele, lesbische, bi- en transseksuele militairen. „als ik nu naar een kerstborrel ga kan ik eindelijk mijn partner meenemen. Een hele opluchting.”

enkele ontslagen homomilitairen willen graag terugkeren. David hall (37) heeft al gebeld naar een wervingsbureau. Hij werd 10 jaar geleden ontslagen, toen een collega hem aanwees als een homo. „op dat moment was ik de beste van mijn officiersklas en uitverkoren voor de pilotentraining”, vertelt hall, die beseft dat hij nu te oud is voor de pilotenopleiding.


The countdown to sodom and chamorra disaster has begun...

Kortman
20-09-11, 20:36
The countdown to sodom and chamorra disaster has begun...

Als of het iets uit maakt in een oorlog of je Homo bent .
Hooguit worden er minder vrouwen verkracht .

Karin.N
20-09-11, 20:37
Als of het iets uit maakt in een oorlog of je Homo bent .
Hooguit worden er minder vrouwen verkracht .

Maar mss wel mannen, en dat idee is kennelijk erg angstaanjagend :strik:

Wizdom
20-09-11, 20:38
Maar mss wel mannen, en dat idee is kennelijk erg angstaanjagend :strik:

Anderzijds zullen er ook meer mannen worden verkracht...

Kortman
20-09-11, 21:08
Maar mss wel mannen, en dat idee is kennelijk erg angstaanjagend :strik:

Blijkbaar wel hier zo te zien .
:lole:

Kortman
20-09-11, 21:11
Anderzijds zullen er ook meer mannen worden verkracht...

Het is dan te hopen door de vrouwelijke millitairen die alom vertegenwoordigd zijn in het Amerikaanse leger .
:strik:

mark61
21-09-11, 14:57
Anderzijds zullen er ook meer mannen worden verkracht...

Door lesbiennes?


Achterlijk varken dat je er bent.

Slinger
21-09-11, 15:43
Anderzijds zullen er ook meer mannen worden verkracht...

Dat gebeurde toch al op grote schaal. Nooit gehoord van de praktijken van de islamitische legers?