PDA

Bekijk Volledige Versie : Israëlische kolonist overrijdt Palestijns kind



IbnRushd
23-09-11, 17:57
Kolonist overrijdt Palestijns jongetje
© AFP

Een 8-jarige Palestijns jongetje is vanmiddag door een Joodse kolonist overreden en ernstig gewond geraakt. Medische hulpverleners zeiden dat Farid Jaber werd overreden vlak voor de Joodse kolonie Kiryat Arba door een man uit de kolonie die doorreed.

Behalve Palestijnse hulpverleners kwamen er ook Israëlische militairen naar de zwaar gewonde jongen.

Een militaire woordvoerster bevestigde dat de jongen naar een Israëlisch ziekenhuis is vervoerd. Twee geëmotioneerde familieleden van de jongen zijn gearresteerd omdat ze een Israëlische agent belaagden.

(ANP/Redactie) 23/09/11 15u48

Bron: ad.nl

foxcave
23-09-11, 18:02
Fuck wat erg.

Karin.N
23-09-11, 18:33
Het is altijd verschrikkelijk wanneer iemand wordt aangereden, kinderen wil je helemaal hiervoor behoeden.

Ik hoop dat de Israeliers net zo voortvarend te werk gaan om de automobilist voor het gerecht te brengen als dat ze de 2 familieleden hebben aangehouden.

Eric de Blois
23-09-11, 19:06
Het is altijd verschrikkelijk wanneer iemand wordt aangereden, kinderen wil je helemaal hiervoor behoeden.

Ik hoop dat de Israeliers net zo voortvarend te werk gaan om de automobilist voor het gerecht te brengen als dat ze de 2 familieleden hebben aangehouden.

Er ontbreekt wel veel informatie om een oordeel te kunnen vormen. Erg is het natuurlijk wel.

Kortman
23-09-11, 22:24
Fuck wat erg.

Natuurlijk is dit erg wat dat kind is overkomen.
Maar ja het is natuurlijk een topic waard als zijnde wereldnieuws ,alleen al om het feit dat het een ISRAELISCHE KOLONIST was die het jongentje overreden heeft en ook nog door reed (opzich al schofterig genoeg ) .
Maar ik denk dat dergelijke verkeers ongevallen dagelijks voor komen over de gehele wereld en dat er ook nog schoften zijn die door rijden daar hoef je echt geen Israëlische kolonist en het slachtoffertje geen Palestijns kind voor te zijn .

Ik ben zo vrij geweest om de belangrijkste punten vet te weergeven want daar draaid het tenslotte om .
:jeweetog:

Kortman
23-09-11, 22:35
Natuurlijk is dit erg wat dat kind is overkomen.
Maar ja het is natuurlijk een topic waard als zijnde wereldnieuws ,alleen al om het feit dat het een ISRAELISCHE KOLONIST was die het jongentje overreden heeft en ook nog door reed (opzich al schofterig genoeg ) .
Maar ik denk dat dergelijke verkeers ongevallen dagelijks voor komen over de gehele wereld en dat er ook nog schoften zijn die door rijden daar hoef je echt geen Israëlische kolonist en het slachtoffertje geen Palestijns kind voor te zijn .

Ik ben zo vrij geweest om de belangrijkste punten vet te weergeven want daar draaid het tenslotte om .
:jeweetog:

Kijk dit bedoel ik nou :
http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/338851-18-maanden-cel-voor-doodrijden-floor-der-wal.html

slechts 2 reactie,s !

Karin.N
23-09-11, 23:08
Er ontbreekt wel veel informatie om een oordeel te kunnen vormen. Erg is het natuurlijk wel.

Kennelijk is de bestuurder doorgereden. Wat mij betreft reden genoeg om deze persoon voor de rechter te laten verschijnen.

Kortman
23-09-11, 23:27
Kennelijk is de bestuurder doorgereden. Wat mij betreft reden genoeg om deze persoon voor de rechter te laten verschijnen.

Helaas vermeld het bericht dit niet , hoe het verder is afgelopen.

Eric de Blois
24-09-11, 02:20
Kennelijk is de bestuurder doorgereden. Wat mij betreft reden genoeg om deze persoon voor de rechter te laten verschijnen.

Als het zo gegaan is, ja dan uiteraard voor de rechter. Maar toch: als je in een dichtbevolkte buurt met palestijnen als jood een jongetje per ongeluk aanrijdt, de kans aanzienlijk is dat je dan een pak slaag zou krijgen of erger. Het kan ook zijn dat er met stenen werd gegooit op dat moment. (Ik heb daar videobeelden van gezien: aanrijding met stenengooiers) Daarom, je weet zo weinig, dat het moeilijk is een beeld te krijgen over de omstandigheden van dat moment.