PDA

Bekijk Volledige Versie : Poging tot beroven van 93 jarige man



super ick
26-09-11, 17:10
Omstreeks 23.00 uur probeerde een man in een flatgebouw aan de Mexicodreef een 93-jarige bewoner van de flat te beroven, op het moment dat hij zijn vuilnis wilde buitenzetten. Het slachtoffer heeft zich verzet en hierdoor trok hij de aandacht van een andere bewoner, een 82-jarige vrouw. De verdachte probeerde tevens haar te beroven en bedreigde haar ook, maar de vrouw belde direct de politie. De verdachte vluchtte weg, mogelijk op een scooter, in de richting van de Rio Brancodreef. Agenten zochten in de omgeving naar de verdachte, maar troffen hem niet meer aan.

Signalement:

- lichtgetinte man

- 20-25 jaar

- 1.70-1.75 meter

- slank postuur

- smal gezicht

- donkerkleurige jas met capuchon

De politie is op zoek naar getuigen. Heeft u meer informatie over deze zaak, neemt u dan contact op via 0900-8844 of anoniem via 0800-7000.

Dit politiebericht uit Utrecht is oorspronkelijk gepubliceerd op www.politie.nl.

Slinger
26-09-11, 17:12
Omstreeks 23.00 uur probeerde een man in een flatgebouw aan de Mexicodreef een 93-jarige bewoner van de flat te beroven, op het moment dat hij zijn vuilnis wilde buitenzetten. Het slachtoffer heeft zich verzet en hierdoor trok hij de aandacht van een andere bewoner, een 82-jarige vrouw. De verdachte probeerde tevens haar te beroven en bedreigde haar ook, maar de vrouw belde direct de politie. De verdachte vluchtte weg, mogelijk op een scooter, in de richting van de Rio Brancodreef. Agenten zochten in de omgeving naar de verdachte, maar troffen hem niet meer aan.

Signalement:

- lichtgetinte man

- 20-25 jaar

- 1.70-1.75 meter

- slank postuur

- smal gezicht

- donkerkleurige jas met capuchon

De politie is op zoek naar getuigen. Heeft u meer informatie over deze zaak, neemt u dan contact op via 0900-8844 of anoniem via 0800-7000.

Dit politiebericht uit Utrecht is oorspronkelijk gepubliceerd op Politie.nl - Homepage (http://www.politie.nl).

Wat een sukkel, dat hij twee oudjes niet de baas kan.

Eric de Blois
26-09-11, 17:13
Hulpeloze mensen aanvallen en beroven. Het is natuurlijk een incident. Maar je kunt die incidenten dan wel weer verzamelen en dan zie je een trent. M61 en co zien dat natuurlijk anders.

super ick
26-09-11, 17:25
Hulpeloze mensen aanvallen en beroven. Het is natuurlijk een incident. Maar je kunt die incidenten dan wel weer verzamelen en dan zie je een trent. M61 en co zien dat natuurlijk anders.

Wat ook opvalt is dat hoofdzakelijk autochtonen de sigaar zijn.

Eke
26-09-11, 18:10
Hulpeloze mensen aanvallen en beroven. Het is natuurlijk een incident. Maar je kunt die incidenten dan wel weer verzamelen en dan zie je een trent. M61 en co zien dat natuurlijk anders.


Allereerst : waardeloos, zo'n straatberoving...Niet alleen de twee ouderen, maar ook hun buurtjes voelen zich 's avonds niet meer veilig...!!!!!
Voor de hebzucht van zo'n knul...voor dat beetje geld.

Nu jij, Eric. Krent of trend. Kies maar hoe je het schrijft.
Hoe verzamel jij incidenten ? Vanuit dat verre land ?

Vind je Tilburg een acceptabele stad om als voorbeeld te dienen voor andere steden ?
Straatberovingen blijken lastig om effectief aan te pakken - Tilburg-stad - Brabants Dagblad (http://bd.nl/nieuws/tilburg-stad/straatberovingen-blijken-lastig-om-effectief-aan-te-pakken-1.19522)

Lees dit artikeltje eens. Zo gepiept.:)

1) straatroof vindt 24/7 op alle mogelijke plekken plaats,is dus moeilijk te bestrijden door de politie
2) de dieven zijn heel verschillend.

Geen trend dus ? Of toch wel ??? Is het niet zo dat we in onze maatschappij steeds minder respekt en betrokkenheid tonen naar onze bejaarden , bekeken over de laatste 50 jaar...?

foxcave
26-09-11, 19:04
Geen trend dus ? Of toch wel ??? Is het niet zo dat we in onze maatschappij steeds minder respekt en betrokkenheid tonen naar onze bejaarden , bekeken over de laatste 50 jaar...?

Laten we de trend proberen te vinden op opsporing verzocht, of de door links voorgekleurde cijfers van het cbs...

Nope, het zijn gewoon veel incidenten, erg veel.....

tr_imparator
26-09-11, 20:51
Maar je kunt die incidenten dan wel weer verzamelen en dan zie je een trent. M61 en co zien dat natuurlijk anders.

Anders dan kkk-k4 en co's?

foxcave
26-09-11, 20:56
Anders dan kkk-k4 en co's?


Jup, die waren even weg, als je die ziet dat zijn incidenten.

Joesoef
26-09-11, 21:56
Zo this weer gezellig.

Heb er nu een beetje genoeg van.

BaMb-InO
26-09-11, 22:15
OMG! Grow up peeps.

Voor de rest wat Eke zegt.

super ick
27-09-11, 09:08
Anders dan kkk-k4 en co's?

Schei toch een uit met dat kanker-gescheld.

super ick
27-09-11, 09:29
Allereerst : waardeloos, zo'n straatberoving...Niet alleen de twee ouderen, maar ook hun buurtjes voelen zich 's avonds niet meer veilig...!!!!!
Voor de hebzucht van zo'n knul...voor dat beetje geld.

Nu jij, Eric. Krent of trend. Kies maar hoe je het schrijft.
Hoe verzamel jij incidenten ? Vanuit dat verre land ?

Vind je Tilburg een acceptabele stad om als voorbeeld te dienen voor andere steden ?
Straatberovingen blijken lastig om effectief aan te pakken - Tilburg-stad - Brabants Dagblad (http://bd.nl/nieuws/tilburg-stad/straatberovingen-blijken-lastig-om-effectief-aan-te-pakken-1.19522)

Lees dit artikeltje eens. Zo gepiept.:)

1) straatroof vindt 24/7 op alle mogelijke plekken plaats,is dus moeilijk te bestrijden door de politie
2) de dieven zijn heel verschillend.

Geen trend dus ? Of toch wel ??? Is het niet zo dat we in onze maatschappij steeds minder respekt en betrokkenheid tonen naar onze bejaarden , bekeken over de laatste 50 jaar...?

Aardig gevonden Eke,

Misschien is het je leeftijd en weet je niet beter omdat je ermee opgegroeid bent.
Toen ik jong was, en ik ben nog niet eens zo oud, kon je nog veilig op straat. De kans dat je beroofd werd was nihil. Ik wil er voor waken om een 'goede oude tijdverhaaltje' af te steken maar beroven kan iedereen toch missen als kiespijn?

Ik heb mijn stad zien veranderen en niet ten voordele. Nu snap ik dat allochtonen het vaak moeilijker hebben en oververtegenwoordigd zijn aan de onderkant van de samenleving.
Anno 2011 schijnt het perse zo te moeten zijn dat je dan ook crimineler bent want wat je niet kunt kopen ga je stelen.
Veilig over straat kunnen raakt iedereen. Van de groenteboer tot de ingenieur. HEt tast je gevoel van welbehagen aan. Als je door de verkeerde buurt moet of er woont is dit dagelijks. Dat is funest voor deze groep mensen en bovendien realistisch want het gebeurt dagelijks.

Ouderen hebben steeds meer allochtonen om zich heen zien verschijnen. Laat dat nu net de groep zijn die het leeuwedeel van de straatroof voor zijn rekening neemt. Niet alleen de straatroof maar ook met tal van andere incidenten maakt vaak allochtonen jeugd hele wijken in diverse steden bijna onleefbaar. Diefstal, geweld, intimidatie, molest, etc. Het is dagelijkse kost.

Tijd voor de grote schoonmaak van onze straten.

Eke
27-09-11, 11:05
Schei toch een uit met dat kanker-gescheld.

Goed voorstel, Superick. Stoppen met schelden.Is iedereen eigenlijk wel voor, vermoed ik.

Nog een voorstel voor wie de schoen past: Je onderbuik niet gebruiken als enige kompas. Blurrrrp.
En als je te weinig weet over iets :lees eens wat over het onderwerp. Zoek eens wat op. Dat maakt NVDD uniek .

(dit haakt aan bij het topic van Mark61 over stoppen met NVDD)

Eke
27-09-11, 11:19
Aardig gevonden Eke,

Misschien is het je leeftijd en weet je niet beter omdat je ermee opgegroeid bent.
Toen ik jong was, en ik ben nog niet eens zo oud, kon je nog veilig op straat. De kans dat je beroofd werd was nihil. Ik wil er voor waken om een 'goede oude tijdverhaaltje' af te steken maar beroven kan iedereen toch missen als kiespijn?

Ik heb mijn stad zien veranderen en niet ten voordele. Nu snap ik dat allochtonen het vaak moeilijker hebben en oververtegenwoordigd zijn aan de onderkant van de samenleving.
Anno 2011 schijnt het perse zo te moeten zijn dat je dan ook crimineler bent want wat je niet kunt kopen ga je stelen.
Veilig over straat kunnen raakt iedereen. Van de groenteboer tot de ingenieur. HEt tast je gevoel van welbehagen aan. Als je door de verkeerde buurt moet of er woont is dit dagelijks. Dat is funest voor deze groep mensen en bovendien realistisch want het gebeurt dagelijks.

Ouderen hebben steeds meer allochtonen om zich heen zien verschijnen. Laat dat nu net de groep zijn die het leeuwedeel van de straatroof voor zijn rekening neemt. Niet alleen de straatroof maar ook met tal van andere incidenten maakt vaak allochtonen jeugd hele wijken in diverse steden bijna onleefbaar. Diefstal, geweld, intimidatie, molest, etc. Het is dagelijkse kost.

Tijd voor de grote schoonmaak van onze straten.

Superick, ik kan je aardig volgen, moet ik zeggen, al strompel ik bijna de a.o.w. in.
Maar ik mis nog een maatschappijvisie bij jou.
Er is wittenboordencriminaliteit..dat loopt in de roof van miljarden -als je de bankbonussen meeneemt- en er zijn nog legio losgeslagen typen aan de onderkant van de samenleving (en nog een stelletje ertussen in).


Allemaal heel irritant. En heel veel van die luitjes tegenwoordig, he ..losgeslagen...waar horen ze nu thuis ? Een enorme kloof tussen wat ze op MTV en andere TVzenders kunnen zien en hun eigen realiteit. Materieel bezit (I-pods bv. of miljoenen op de bank ) geeft status bij hen.

Ik vraag me af hoe het komt dat Amsterdam al een vermindering van straatroof laat zien. Hoe flikken ze dat ?

En hoe wordt hun kennis/ervaring verspreid ? Ook in het buitenland, want we staan niet alleen.En wat werkt waar...preventief/curatief. Kostenplaatje. Dan....d o e n.

foxcave
27-09-11, 12:02
Ik vraag me af hoe het komt dat Amsterdam al een vermindering van straatroof laat zien. Hoe flikken ze dat ?

Cijfers, of op zijn minst sinds wanneer, maar eigenlijk toch cijfers, en graag echte cijfers en niet de onderbuik van een roze bril kijker.

En liever ook geen cijfers van wijken waar het laatste half jaar met cadeautjes naar daders is gesmeten.


Ja, je hebt gelijk, ik ben het vertrouwen kwijt.

Eke
27-09-11, 13:25
Cijfers, of op zijn minst sinds wanneer, maar eigenlijk toch cijfers, en graag echte cijfers en niet de onderbuik van een roze bril kijker.

En liever ook geen cijfers van wijken waar het laatste half jaar met cadeautjes naar daders is gesmeten.


Ja, je hebt gelijk, ik ben het vertrouwen kwijt.

Het aantal straatroven is de laatste vijf jaar flink gedaald: 2.893 naar 2.112. (bron : Jaarboek 2008-dienst onderzoek en statistiek, gemeente Amsterdam)

Overigens, Foxcave : roofovervallen -winkels- zijn toegenomen !!!!


Je bent niet alleen het vertrouwen kwijt, het zit je ook tot hier, vermoed ik zo !!!! Geduld is moeilijk op te brengen als je er middenin zit...
Maar, eerlijk, die plannen van Wilders hebben een averechts effekt. Strenger straffen helpt alleen oppervlakkig..voor je gevoel.
Die jongens raken alleen maar gehaaider in de bajes en gefrustreerder.En handen afhakken doen we niet aan.

Wist je dat die knullen al onder de 12 jaar aktief werden. O, dat wist je.Tuurlijk.
Maar wist je ook dat 'de kleine crimi's' erover heen groeien als ze eenmaal getrouwd zijn en een gezin hebben ...

Maargoed. Aan enkel 'onderzoeksweetjes' hebben we weinig aan als burger.

Amsterdam is goed bezig.

Voorbeeld :Voorkom GSM-roof: Yunu en Imei---goede tips!---- zie verder :overval en straatroof - Politie Amsterdam-Amstelland (http://www.politie-amsterdam-amstelland.nl/get.cfm?id=90)


ander voorbeeld.

lees citaat R+TV NoordHolland (betreft de maand december, DE ideale maand voor straatroof...d.d. 30 november 2009)

"Agenten zullen zowel in burger als in uniform surveilleren en ook is er extra inzet van dienders te motor, paard, fiets en helikopter.
Winkeliers, horecaondernemers en het winkelend publiek krijgen verder tips om ervoor te zorgen dat ze niet worden gedupeerd. Ook zal de politie preventief fouilleren en extra uitkijken naar criminelen die nog een straf hebben uitstaan."


Ik heb nog niet gezocht naar programma's die zich richten op jonge kids en hun ouders. Om hen een houvast te geven, zodat ze niet losslaan. Weet je dat gelovige moslimmetjes niet ontsporen ? Het zijn juist die jongetjes die met grote ogen kijken naar -wat zij denken -de Nederlandse maatschappij- is. Bling, bling enzo. Die willen graag op hun manier meedoen.Samen met hun neefje en grotere broertje. Zo jammer....voor hen, voor ons allemaal.


Ben weg, m'n eigen werk blijft liggen door al dat gezoek :p Geen woorden, maar daden, he !

super ick
27-09-11, 18:37
Nog een voorstel voor wie de schoen past: Je onderbuik niet gebruiken als enige kompas. Blurrrrp.
(dit haakt aan bij het topic van Mark61 over stoppen met NVDD)

Onderbuik klinkt negatief maar aan de andere kant is de onderbuik maar blijven drukken en geforceerd de oorzaken elders zoeken ook naief.

Ik betrap hier toch regelmatig prikkers op het dragen van een wel hele roze bril. De waarheid en feiten moeten verdraaid worden omdat ze er moeilijk mee kunnen leven. Het past niet in hun wereldbeeld.

Eric de Blois
27-09-11, 18:57
Hulpeloze mensen aanvallen en beroven. Het is natuurlijk een incident. Maar je kunt die incidenten dan wel weer verzamelen en dan zie je een trent. M61 en co zien dat natuurlijk anders.



Anders dan kkk-k4 en co's?

Je had elders nog wel zo'n grote mond dat je met mij niet meer wilde praten. Dat werd door een lid met blauw smoelwerk als zeer grappig bevonden. Nu heb je weer aandrang tot een 'gesprek' op basis van jouw puberale scheldpartijen.

Eke
27-09-11, 21:44
Onderbuik klinkt negatief maar aan de andere kant is de onderbuik maar blijven drukken en geforceerd de oorzaken elders zoeken ook naief.

Ik betrap hier toch regelmatig prikkers op het dragen van een wel hele roze bril. De waarheid en feiten moeten verdraaid worden omdat ze er moeilijk mee kunnen leven. Het past niet in hun wereldbeeld.

*Als je dat zo leest ,lees je onnauwkeurig.
Er staat :"je onderbuik niet gebruiken als enige kompas"
Je kunt aan waarheidsvinding doen, door feiten bij elkaar te sprokkelen.Door logisch na te denken.
Je kunt je hart laten spreken.
Prima richtingaanwijzers.

*Wat houd je tegen om jouw gefundeerde mening op te schrijven ? Je zit op een forum !

Eric de Blois
27-09-11, 21:49
Nu jij, Eric. Krent of trend. Kies maar hoe je het schrijft.
Hoe verzamel jij incidenten ? Vanuit dat verre land ?



Van verschillende bronnen, zoals CBS. In ieder geval nooit de Telegraaf.

tr_imparator
27-09-11, 23:54
Nog een voorstel voor wie de schoen past: Je onderbuik niet gebruiken als enige kompas. Blurrrrp.
En als je te weinig weet over iets :lees eens wat over het onderwerp. Zoek eens wat op. Dat maakt NVDD uniek .

(dit haakt aan bij het topic van Mark61 over stoppen met NVDD)


Het is me nu duidelijk geworden,....hmmmm onderbuik...colonkanker, mischien leverkanker, of metastasen van die colonkanker..Maar kan ook een zeer uitgebreide cardiacarcinoom zijn. Galblaaskanker komt zelden voor, maar theoretisch kan dat het ook zijn. Ja, zoek maar op super ick, :)

tr_imparator
27-09-11, 23:56
Je had elders nog wel zo'n grote mond dat je met mij niet meer wilde praten. Dat werd door een lid met blauw smoelwerk als zeer grappig bevonden. Nu heb je weer aandrang tot een 'gesprek' op basis van jouw puberale scheldpartijen.


Ja,..ja. ik begrijp je. Ik zou ook niet anders kunnen denken met die kale hoofd.

Eric de Blois
28-09-11, 02:52
Het is me nu duidelijk geworden,....hmmmm onderbuik...colonkanker, mischien leverkanker, of metastasen van die colonkanker..Maar kan ook een zeer uitgebreide cardiacarcinoom zijn. Galblaaskanker komt zelden voor, maar theoretisch kan dat het ook zijn. Ja, zoek maar op super ick, :)

Grapjes maken over kanker. Hoe iemand plezier kan hebben aan zaken die anderen groot leed veroorzaakt. Ik heb nog nooit een nederlander zo respectloos over kanker zien schrijven.

Fulanadetal
28-09-11, 05:53
Grapjes maken over kanker. Hoe iemand plezier kan hebben aan zaken die anderen groot leed veroorzaakt. Ik heb nog nooit een nederlander zo respectloos over kanker zien schrijven.

Nou sorry Eric, maar schelden met ziekten is een nogal Nederlands tijdverdrijf.
Zuidelijker gaat het vooral om moeders en hoeren (zo'n fase heeft Hatert hier ook een tijdje gehad trouwens) en in Scandinavie (zo vertelden mij een Zweedse en een Deen) is de Duivel populair qua schelden, maar bij Nederlanders zijn tering, kanker en tyfus zeer in zwang bij de vuilgebekten.
Dus Trimparator (is dat een perforator die gelijk je baard even meeneemt? Handig) is perfect geďntegreerd met de mensen aan wie hij alleen stotterend van heftige opwinding kan refereren.

super ick
28-09-11, 08:34
Het is me nu duidelijk geworden,....hmmmm onderbuik...colonkanker, mischien leverkanker, of metastasen van die colonkanker..Maar kan ook een zeer uitgebreide cardiacarcinoom zijn. Galblaaskanker komt zelden voor, maar theoretisch kan dat het ook zijn. Ja, zoek maar op super ick, :)

Ik hoef niets op te zoeken.
Jou zou ik graag eens tegen komen op de tatami.

Volkomen respectloos gedrag. En dat voor iemand die nog pretenties heeft op dat vlak ook zeg!

Zet anders een stukje van je prikselbagger in je CV. DAt helpt een werkgever om een beter inzicht in jou persoontje te krijgen.

p.s.
Hou je er wel rekening mee dat je toekomstige leidinggevende wel eens een kale nicht zou kunnen zijn?

super ick
28-09-11, 08:45
Je kunt je hart laten spreken.



Zoals jij doet bedoel je?

Iemand die twee hoogbejaarde mensen tracht te beroven aanduiden met 'die knul'.

En dan mij betichten van onderbuikgevoelens.
Tja als je zo naief bent heeft heel Nederland last van onderbuikgevoelens. Ik denk dat ik je wel begrijp.

Eke
28-09-11, 10:17
Zoals jij doet bedoel je?

Iemand die twee hoogbejaarde mensen tracht te beroven aanduiden met 'die knul'.

En dan mij betichten van onderbuikgevoelens.
Tja als je zo naief bent heeft heel Nederland last van onderbuikgevoelens. Ik denk dat ik je wel begrijp.

Iedereen negatieve emoties? Waarschijnlijk wel.

onderbuikgevoel
•een negatieve emotie. •een gevoel waarover verder niet nagedacht wordt door de persoon die dit ervaart.
Gevonden op onderbuikgevoel - WikiWoordenboek (http://nl.wiktionary.org/wiki/onderbuikgevoel)


Het punt is, Superick, dat je het niet als enige kompas moet gebruiken, dat negatieve gevoel. Daar komt rottigheid van, vroeger of later.

O ja, als er staat..'voor wie de schoen past'...waarom ga jij die schoen meteen om je voet wurmen en je opwinden ? Omdat toevallig jouw citaat erboven staat ? Of herken jij jezelf meteen als onderbuikreageerder........dat vraag ik me af.

Naief ...moi ? Je brengt het niet overtuigend. Natuurlijk is het een knul en geen meneer. Of denk jij bij knul aan fris koppie met kuif ?

super ick
28-09-11, 14:46
Iedereen negatieve emoties? Waarschijnlijk wel.

Het punt is, Superick, dat je het niet als enige kompas moet gebruiken, dat negatieve gevoel. Daar komt rottigheid van, vroeger of later.


Tja als het probleem maar gebagatelliseerd wordt dan schieten we ook niet op. Het betreft ook geen klein groepje dat het voor een grote groep verpest. In alle grote en middelgrote steden hebben ze er last van. De verkeerde lijstjes worden aangevoerd. Lees de cijfers op het CBS over deze knulletjes.


O ja, als er staat..'voor wie de schoen past'...waarom ga jij die schoen meteen om je voet wurmen en je opwinden ? Omdat toevallig jouw citaat erboven staat ? Of herken jij jezelf meteen als onderbuikreageerder........dat vraag ik me af.


Graag niet teveel om de hete brei heendraaien Eke. Beschuldig me er maar rechtstreeks van dat ik alleen op mijn onderbuikgevoel af ga. Niet van die algemeenheden en er dan via een andere omweg weer op terugkomen met: Voel je je aangesproken?

Knul vind ik een uitdrukking met een positieve lading. Die uitdrukking gebruik ik niet voor een lafaard die bejaarden aanrand en beroofd. Dergelijke laaghartige types duid ik niet aan met 'knul'.

Eke
28-09-11, 16:20
*Tja als het probleem maar gebagatelliseerd wordt dan schieten we ook niet op. Het betreft ook geen klein groepje dat het voor een grote groep verpest. In alle grote en middelgrote steden hebben ze er last van. De verkeerde lijstjes worden aangevoerd. Lees de cijfers op het CBS over deze knulletjes.



Graag niet teveel om de hete brei heendraaien Eke. Beschuldig me er maar rechtstreeks van dat ik alleen op mijn onderbuikgevoel af ga. Niet van die algemeenheden en er dan via een andere omweg weer op terugkomen met: Voel je je aangesproken?

Knul vind ik een uitdrukking met een positieve lading. Die uitdrukking gebruik ik niet voor een lafaard die bejaarden aanrand en beroofd. Dergelijke laaghartige types duid ik niet aan met 'knul'.

* Je vindt dat ik het probleem bagatelliseer. Ik nodig je uit om m'n reakties nog eens rustig te lezen. Het is juist heel afschuwelijk voor die bewoners.

Wel moet het me gewoon nogmaals van het hart dat ik OOK stevig baal van die bankiers die gezorgd hebben dat er miljoenen Amerikanen uit hun huis moesten/moeten plus de hele misere daarna , ook elders, bv in Europa ...denk aan de Hollandse BonusBoys.(niet alleen bankiers overigens)

Dat zijn ook straatrovers, al beroepen ze zich op afspraken in het verleden...afspraken die toen ook al weinig tot niets vertelden over hun prestaties... Wie maakt zich daar nog druk over op NVDD, behalve dan een paar prikkers, zoals bv. Olive Yao.

*
Het viel me op dat je je aangesproken voelt. Het was door mij 'breder' bedoelt :"voor wie de schoen past".

*
Okay. Zo gebruik jij "knul". Positief. Das mooi.
Nou doe ik even bij de pinken, goed ?................ :hihi: "knullig" dan ?

tr_imparator
28-09-11, 16:23
Ik hoef niets op te zoeken.
Jou zou ik graag eens tegen komen op de tatami.

Volkomen respectloos gedrag. En dat voor iemand die nog pretenties heeft op dat vlak ook zeg!

Zet anders een stukje van je prikselbagger in je CV. DAt helpt een werkgever om een beter inzicht in jou persoontje te krijgen.

p.s.
Hou je er wel rekening mee dat je toekomstige leidinggevende wel eens een kale nicht zou kunnen zijn?

:haha: :haha: :haha:

Je wilt een K.O. voelen? :hihi:

p.s. ik accepteer geen autoriteit boven mijzelf.
ik ben een kirmixist.

tr_imparator
28-09-11, 16:31
*Wat houd je tegen om jouw gefundeerde mening op te schrijven ? Je zit op een forum !

Zijn verstand, totaal geen ratio.

Eke
28-09-11, 17:18
Zijn verstand, totaal geen ratio.


T-I, op zoek naar de uitleg van het woord k i r m i x i s t , zag ik dat je al jaaaren in de clinch ligt met Superick. Wat moet je zonder 'm ?


Het gaat er niet meer om hoe hij is, maar dat hij er is !:hihi:

tr_imparator
28-09-11, 17:58
T-I, op zoek naar de uitleg van het woord k i r m i x i s t , zag ik dat je al jaaaren in de clinch ligt met Superick. Wat moet je zonder 'm ?

Het gaat er niet meer om hoe hij is, maar dat hij er is !:hihi:

Ja, serineus. Niet normaal. Ik zou mezelf moeten suspenderen.

Als je ergens een punt achter zet, moet je er geen komma van maken. Er moet geen vraag achterblijven, noch een vraagteken.

Bij deze dan plaats ik een dubbele punt: ik stop al mijn contacten met super ick en ga voortaan alleen Eric de Blois lastig vallen. Daarna plaats ik nog een uitroepteken met een punt komma erachter, om mijn gereviseerde interpunctie nieuw leven in te blazen.

Ok; thats all.

tr_imparator
28-09-11, 18:07
Grapjes maken over kanker. Hoe iemand plezier kan hebben aan zaken die anderen groot leed veroorzaakt. Ik heb nog nooit een nederlander zo respectloos over kanker zien schrijven.


''Op spreken zonder respect wordt niemand meer afgerekend.''


Koningin Beatrix

Eke
28-09-11, 18:13
Ja, serineus. Niet normaal. Ik zou mezelf moeten suspenderen.

Als je ergens een punt achter zet, moet je er geen komma van maken. Er moet geen vraag achterblijven, noch een vraagteken.

Bij deze dan plaats ik een dubbele punt: ik stop al mijn contacten met super ick en ga voortaan alleen Eric de Blois lastig vallen. Daarna plaats ik nog een uitroepteken met een punt komma erachter, om mijn gereviseerde interpunctie nieuw leven in te blazen.

Ok; thats all.

:hihi: We wachten af en zullen zien.....!

Eke
28-09-11, 18:15
''Op spreken zonder respect wordt niemand meer afgerekend.''


Koningin Beatrix

:hihi: Niet slecht voor een Kirmixist...

foxcave
28-09-11, 18:32
''Op spreken zonder respect wordt niemand meer afgerekend.''


Koningin Beatrix

Op het internet is dat niet mogelijk, je kunt hooguit iemand gaan negeren.

Ik vind mijn aanpak beter, ik laat me gewoon niet beledigen door getypte woorden.

tr_imparator
28-09-11, 18:50
Ik vind mijn aanpak beter, ik laat me gewoon niet beledigen door getypte woorden.


Dan zal ik moeten verlangen, om net als Leo Vroman, te hunkeren naar contact met de lezer. En zal ik de afstand naar de lezer kleiner maken. ;)

voorbeeldje:

Voor wie dit leest

Gedrukte letters laat ik U hier kijken,
maar met mijn warme mond kan ik niet spreken,
mijn hete hand uit dit papier niet steken;
wat kan ik doen? Ik kan U niet bereiken.

O, als ik troosten kon, dan kon ik wenen.
Kom, leg Uw hand op dit papier; mijn huid;
verzacht het vreemde door de druk verstenen
van het geschreven woord, of spreek het uit.

Menige verzen heb ik al geschreven,
ben menigen een vreemdeling gebleven
en wien ik griefde weet ik niets te geven:
liefde is het enige.

Liefde is het meestal ook geweest
die mij het potlood in de hand bewoog
tot ik mij slapende vooroverboog
over de woorden die Gij wakkerleest.

Ik zou wel onder deze bladzij willen zijn
en door de letters heen van dit gedicht
kijken in uw lezende gezicht
en hunkeren naar het smelten van Uw pijn.

Doe deze woorden niet vergeefs ontwaken,
zij kunnen zich hun naaktheid niet vergeven;
en laat Uw blik hun innigste niet raken
tenzij Gij door de liefde zijt gedreven.

Lees dit dan als een lang verwachte brief,
en wees gerust, en vrees niet de gedachte
dat U door deze woorden werd gekust:
Ik heb je zo lief.





Zodra ik een antwoord van je heb op deze post, zal ik nogmaals met een gedicht reageren. Of niet natuurlijk. Afhankelijk van wat je zegt natuurlijk. :engel:

foxcave
28-09-11, 20:37
Dan zal ik moeten verlangen, om net als Leo Vroman, te hunkeren naar contact met de lezer. En zal ik de afstand naar de lezer kleiner maken. ;)

voorbeeldje:

Voor wie dit leest

Gedrukte letters laat ik U hier kijken,
maar met mijn warme mond kan ik niet spreken,
mijn hete hand uit dit papier niet steken;
wat kan ik doen? Ik kan U niet bereiken.

O, als ik troosten kon, dan kon ik wenen.
Kom, leg Uw hand op dit papier; mijn huid;
verzacht het vreemde door de druk verstenen
van het geschreven woord, of spreek het uit.

Menige verzen heb ik al geschreven,
ben menigen een vreemdeling gebleven
en wien ik griefde weet ik niets te geven:
liefde is het enige.

Liefde is het meestal ook geweest
die mij het potlood in de hand bewoog
tot ik mij slapende vooroverboog
over de woorden die Gij wakkerleest.

Ik zou wel onder deze bladzij willen zijn
en door de letters heen van dit gedicht
kijken in uw lezende gezicht
en hunkeren naar het smelten van Uw pijn.

Doe deze woorden niet vergeefs ontwaken,
zij kunnen zich hun naaktheid niet vergeven;
en laat Uw blik hun innigste niet raken
tenzij Gij door de liefde zijt gedreven.

Lees dit dan als een lang verwachte brief,
en wees gerust, en vrees niet de gedachte
dat U door deze woorden werd gekust:
Ik heb je zo lief.





Zodra ik een antwoord van je heb op deze post, zal ik nogmaals met een gedicht reageren. Of niet natuurlijk. Afhankelijk van wat je zegt natuurlijk. :engel:

Ik moet heel eerlijk bekennen niet zo 'gedichterig' te zijn, maar dit laat ik rustig over mij heen komen, en na de vele scheldkanonnades uit jou hand leest dit wel lekker weg ;)

tr_imparator
28-09-11, 23:17
Ik moet heel eerlijk bekennen niet zo 'gedichterig' te zijn, maar dit laat ik rustig over mij heen komen, en na de vele scheldkanonnades uit jou hand leest dit wel lekker weg ;)


Voor wie dit kent

Ik zou mijn hand wel uit dat huilvers willen beuren
om het stil en schriftelijk te verscheuren
want ach ik ben zo arrogant geweest
voor wie dat las en zelfs voor wie dit leest.
Sinds die slotzin (al of niet beroemd)
heb ik geen mens meer u genoemd
omdat ook jij mij zoveel nader bent
dat ik op straat graag door je wordt herkend.

Lees dit dus als een soort van envelop
en lach, en roep 'Hoe kan dat nu?
Hier staat uitsluitend buitenop,
gedrukt nog wel, Dit is Alleen voor U.'


;)

Vond ik zeer sterk van Vroman.

tr_imparator
29-09-11, 00:23
Ik ben echt goed! :)

Joesoef
29-09-11, 09:21
Vraagje voor de slimmeriken, de topictitel heb ik aangepast. Topictitel was aanranding van 93 jarige man, aanranding heb ik weggehaald omdat het nergens terug kwam in de topic opening.
Kijk je echter op internet, iedere NIEUWS site heeft het ver aanranding. Echter, de politie zelf rept er met geen woord over Politie onderzoekt woningoverval (28 september, 15:44) - m.politie.nl (http://m.politie.nl/limburg-noord/nieuws/politie_onderzoekt_woningoverval_%2828_september_1 5:44%29)

Is de journalistiek zo on zorvuldig of verzwijgt de politie iets??

Tomas
29-09-11, 09:32
Mmm.. Jouw link spreekt dan ook nog eens over een vrouw, en twee daders. Mijn interesse heeft het allang niet meer. Mochten ze ooit, volstrekt onwaarschijnlijk, gepakt worden, krijgen ze voorwaardelijk, of een zinloze werkstraf, met straf tussen aanhalingstekens. Want voor sommige is die straf gewoon hun dagelijkse werk, zonder dat ze ook maar ooit iets verkeerds hebben gedaan. Magoed, ze worden sowieso al niet gepakt. De politie heeft het te druk met mij bekeuren.

foxcave
29-09-11, 09:43
Vraagje voor de slimmeriken, de topictitel heb ik aangepast. Topictitel was aanranding van 93 jarige man, aanranding heb ik weggehaald omdat het nergens terug kwam in de topic opening.
Kijk je echter op internet, iedere NIEUWS site heeft het ver aanranding. Echter, de politie zelf rept er met geen woord over Politie onderzoekt woningoverval (28 september, 15:44) - m.politie.nl (http://m.politie.nl/limburg-noord/nieuws/politie_onderzoekt_woningoverval_%2828_september_1 5:44%29)

Is de journalistiek zo on zorvuldig of verzwijgt de politie iets??


Beide, en dat is (lijkt wel ) de standaard geworden in Nederland, helaas.

foxcave
29-09-11, 09:46
Ik ben echt goed! :)

Lol, ja hoor, zelfs bijna de beste....

super ick
29-09-11, 09:54
:haha: :haha: :haha:

Je wilt een K.O. voelen? :hihi:

p.s. ik accepteer geen autoriteit boven mijzelf.
ik ben een kirmixist.

Tae-Kwondo is stijldansen. Het blijft een leuke sport met de nadruk op sport.

Jeugdige overmoedigheid is altijd leuk.

Keep on dreaming boy.

Eke
29-09-11, 13:33
Voor wie dit kent

Ik zou mijn hand wel uit dat huilvers willen beuren
om het stil en schriftelijk te verscheuren
want ach ik ben zo arrogant geweest
voor wie dat las en zelfs voor wie dit leest.

Sinds die slotzin (al of niet beroemd)
heb ik geen mens meer u genoemd
omdat ook jij mij zoveel nader bent
dat ik op straat graag door je wordt herkend.

Lees dit dus als een soort van envelop
en lach, en roep 'Hoe kan dat nu?
Hier staat uitsluitend buitenop,
gedrukt nog wel, Dit is Alleen voor U.'


;)

Vond ik zeer sterk van Vroman.


:hihi: Ja, hij is ijzersterk !

tr_imparator
29-09-11, 18:16
Tae-Kwondo is stijldansen. Het blijft een leuke sport met de nadruk op sport.

Jeugdige overmoedigheid is altijd leuk.

Keep on dreaming boy.


Wat wil jij nou doen met je kale kop en bierbuik. :maf2:

Ga leren buikdansen ofzo.

super ick
29-09-11, 21:04
Wat wil jij nou doen met je kale kop en bierbuik. :maf2:

Ga leren buikdansen ofzo.

Je bent aandoenlijk. Ik schei ermee uit want ik krijg de slappe lach.

ps.
Mijn vetpercentage is 7.0 (1.96 / 95kg) en het jouwe?