PDA

Bekijk Volledige Versie : PVV heeft geen interesse in door autochonte gepeste Homo`s!



Al Sawt
29-09-11, 15:46
INTERVIEW Frans Brekelmans, slachtoffer van homopesten
'Politiek steunt homo's selectief'
CHARLOTTE HUISMAN
UTRECHT
Brekelmans en zijn vriend voelen zich onveilig, maar ze missen steun vanuit de politiek.

Niet alle gepeste homostellen krijgen evenveel aandacht van de politiek, merken Frans Brekelmans en zijn vriend John uit het Limburgse dorp Limbricht, in de gemeente Sittard-Geleen. Hun zaak vertoont overeenkomsten met die van het landelijk bekende homostel Hans en Ton uit Utrecht, dat is weggepest uit de vinexwijk Leidsche Rijn. De Utrechtse burgemeester Wolfsen kreeg in deze zaak veel kritiek van de gemeenteraad, omdat hij het stel onvoldoende zou hebben beschermd. In Sittard bleef het stil.

Het Limburgse stel voelt zich sinds juli 2009 ernstig geïntimideerd door hun achterburen. Ze zijn uitgescholden en met de dood bedreigd. Er is gedreigd de honden op hen af te sturen met de woorden: 'Pak die vuile homo's maar'. Acht keer deden zij aangifte. Er gebeurde niets, zegt Brekelmans (54). 'De politie doet het af als een incident.'

Evenals Hans en Ton nam het Limburgse stel advocaat Yehudi Moszkowicz in de arm, om bij het Hof vervolging van de daders af te dwingen. Frans en John wonnen in juni de zaak: het Hof droeg het OM op twee daders alsnog te vervolgen. In de gemeentepolitiek in Sittard is de zaak nauwelijks aan de orde geweest. Fractievoorzitter Paul Verjans van de lokale partij GOB zegt alle vertrouwen te hebben in de manier waarop burgemeester Sjraar Cox (PvdA) de zaak aanpakt. VVD-fractievoorzitter Jan-Willem Pieters: 'Er is homofoob gedrag vertoond, maar het wordt meer gezien als een burenruzie.'

Ook de landelijke PVV die nu een debat heeft aangevraagd over homopesten na de verhuizing van een homostel in Den Haag, heeft weinig interesse in hun zaak. Brekelmans: 'Het Haagse stel werd gepest door allochtonen, daar kunnen ze mee scoren. Voor homo's die worden gepest door autochtonen heeft de PVV minder belangstelling.'

Brekelmans vertelt uitgebreid over hun lijdensweg. Hoe ze eindeloos van het kastje naar de muur werden gestuurd, over de brieven die hij schreef, de discussies met agenten. Na de keer dat zijn buren zelfs over de schutting waren geklommen, is hij op zijn werk in huilen uitgebarsten en heeft hij een week op de bank voor zich uit gestaard. In november is hij met een groep homoseksuelen uit Sittard die eveneens last hadden van treiterijen op gesprek bij de burgemeester geweest, maar daarna heeft hij niets meer gehoord. De wijkagent noemt hij de 'ontwijkagent'.

Burgemeester Cox spreekt van een burenruzie. 'Ik vind dat ik dit stel goed heb beschermd, binnen de mogelijkheden die een burgemeester heeft en de mogelijkheden die mij daarbij bij politie en OM ter beschikking staan', zegt hij.

Het verbaast Brekelmans niets dat de Gaykrant deze week binnen een paar uur 17 meldingen kreeg van gepeste homoseksuelen. Dat er sprake is van een structureel landelijk probleem wist Brekelmans al sinds hij deze zomer met het Utrechtse stel Hans en Ton en een gepest homostel uit Arnhem de site Samenuitdekast.nl is begonnen, voor gepeste homo's . Ook zij ontvangen meldingen uit het hele land.

'De overheid faalt op dit punt', zegt hij. 'De politie opereert amateuristisch. Ze noemen het al gauw een burenconflict, ook al is er sprake van eenzijdige intimidatie.'

Brekelmans en zijn vriend wonen nog steeds in het huis waarin zij zich niet veilig voelen. Ook na twee jaar in de verkoop, hebben ze hun huis niet kwijt kunnen raken. Ze hebben inmiddels flink geïnvesteerd in beveiligingsmaatregelen.

Brekelmans ziet één lichtpuntje. Vanaf begin dit jaar is niet meer de Sittardse burgemeester korpsbeheerder, maar de Maastrichtse burgemeester Onno Hoes (VVD). Brekelmans: 'Van hem kregen we meteen een sms'je: we zitten bovenop jullie zaak.'

Bron: Volkskrant

Dit geeft maar aan hoe hypocriet en populistisch men kan zijn in het uiten van verontwaardiging.

mark61
29-09-11, 16:05
Ja eh grote kans dat die homofoben PVV-stemmers zijn, dus die kan je moeilijk achterna gaan zitten.

Eke
29-09-11, 16:11
Nieuws.nl - Homopesters Limbricht toch vervolgd (http://binnenland.nieuws.nl/646644)


Homopesters toch vervolgd....ik kan het even niet volgen. Wat is de datum van jouw stukje, Al Sawt ?



PS ow sjow, dat zal Onno Hoes wel zijn...

Al Sawt
29-09-11, 16:18
Nieuws.nl - Homopesters Limbricht toch vervolgd (http://binnenland.nieuws.nl/646644)


Homopesters toch vervolgd....ik kan het even niet volgen. Wat is de datum van jouw stukje, Al Sawt ?



PS ow sjow, dat zal Onno Hoes wel zijn...Van vandaag. Kijk maar naar VK. Overigens gaat het hier om een interview met de slachtoffer en geen verslag.

Eke
29-09-11, 16:58
Van vandaag. Kijk maar naar VK. Overigens gaat het hier om een interview met de slachtoffer en geen verslag.


Die bekendmaking om tot vervolging door de rechtbank in Den Bosch over te gaan was in juni 2011... Toch wel belangrijk genoeg voor het slachtoffer om dit te vermelden.:maf2:

tanger'73
29-09-11, 18:52
Dit geeft maar aan hoe hypocriet en populistisch men kan zijn in het uiten van verontwaardiging.

Je weet toch, geen stoelendans maar stoelgang. Namelijk alles omtrent autochtonen brengt stevige obstipatie teweeg. tot bloedens toe in een stil hoekje persen wordt dan een pijnlijke aangelegenheid. in tegenstelling tot nieuwtjes aangaande allochtonen, waar alles meteen probleemloos en zonder toevoeging van laxeermiddelen tot een apotheose komt.

Eke
29-09-11, 20:30
Je weet toch, geen stoelendans maar stoelgang. Namelijk alles omtrent autochtonen brengt stevige obstipatie teweeg. tot bloedens toe in een stil hoekje persen wordt dan een pijnlijke aangelegenheid. in tegenstelling tot nieuwtjes aangaande allochtonen, waar alles meteen probleemloos en zonder toevoeging van laxeermiddelen tot een apotheose komt.

:hihi: Tanger, nu ben je zo serieus op weg om jezelf klaar te stomen voor Mekka...maar je blijft anaal gefixeerd,he :hihi:

tanger'73
29-09-11, 20:32
:hihi: Tanger, nu ben je zo serieus op weg om jezelf klaar te stomen voor Mekka...maar je blijft anaal gefixeerd,he :hihi:

'K hou het gelukkig nog netjes, zie het maar als analyseren.

Karin.N
29-09-11, 21:50
'K hou het gelukkig nog netjes, zie het maar als analyseren.


Ja hallo zeg, ben aan het eten :ergleuk:

tanger'73
29-09-11, 21:54
Ja hallo zeg, ben aan het eten :ergleuk:

Mijn excuses, ik wens vooral uw eetlust niet te bederven. Eet u smakelijk.

Eric de Blois
29-09-11, 22:09
Het is inderdaad zo dat de PVV vooral is gefixeerd op homopesten door niet westerse allochtonen. Echter bij de PvdA is dat precies andersom. Die partij bagatelliseerd juist het homopesten door niet westerse allochtonen. Dat heeft bij veel homo's boosheid veroorzaakt. De PVV zag daar gewoon een kans. De PvdA heeft homo's in de kou laten staan. Dat kon natuurlijk niet zonder gevolgen blijven.

Kortman
29-09-11, 22:37
Het is inderdaad zo dat de PVV vooral is gefixeerd op homopesten door niet westerse allochtonen. Echter bij de PvdA is dat precies andersom. Die partij bagatelliseerd juist het homopesten door niet westerse allochtonen. Dat heeft bij veel homo's boosheid veroorzaakt. De PVV zag daar gewoon een kans. De PvdA heeft homo's in de kou laten staan. Dat kon natuurlijk niet zonder gevolgen blijven.

Zo is het toevallig ook nog eens een keer !
:giechel:

tanger'73
29-09-11, 22:42
Het is inderdaad zo dat de PVV vooral is gefixeerd op homopesten door niet westerse allochtonen. Echter bij de PvdA is dat precies andersom. Die partij bagatelliseerd juist het homopesten door niet westerse allochtonen. Dat heeft bij veel homo's boosheid veroorzaakt. De PVV zag daar gewoon een kans. De PvdA heeft homo's in de kou laten staan. Dat kon natuurlijk niet zonder gevolgen blijven.

Je hebt gelijk, bij die paapse, gereformeerde christelijke partijen worden homo's warm onthaald.

Kortman
29-09-11, 22:44
Zuid-Holland

´Uitlatingen PVV over politie onacceptabel´


Burgemeester Jozias van Aartsen vindt het “volstrekt onacceptabel” dat de Haagse fractie van de PVV “de oprechtheid van de Haagse politie in twijfel heeft getrokken”.

Dat stelde hij donderdagavond tijdens een debat over een homostel dat zou zijn weggepest uit de wijk Laakkwartier. De PVV had het aftreden van Van Aartsen geëist omdat hij het adres van het weggepeste stel in een nota naar de pers zou hebben gelekt. De burgemeester drong er bij de PVV op aan “de zeer zware beschuldigingen terug te nemen die raadslid Paul ter Linden in deze kwestie in diverse media heeft geuit aan het adres van het college en de politie”. Ter Linden stelde in interviews onder meer dat “de politie niets gedaan heeft en de gemeente pure leugens vertelt”.

De PVV weigerde deze woorden in de raadsvergadering terug te nemen, omdat de partij volgens fractieleider Machiel de Graaf “keihard voor deze weggepeste homo’s blijft staan”. Van Aartsen weersprak krachtig dat hij de persoonlijke gegevens van de twee mannen in een nota naar de media zou hebben gelekt. “In geen enkel opzicht heb ik informatie bekendgemaakt die er op wat voor manier dan ook voor zou hebben gezorgd dat de mannen in gevaar zouden zijn gekomen”, stelde de burgemeester.

Alle andere partijen veroordeelden de PVV voor de harde aanval op Van Aartsen. Fractieleider Joris Wijsmuller van de Haagse Stadspartij stelde “te walgen van deze bespottelijke motie”. De Partij voor de Dieren sprak van een “respectloze poppenkast” en het CDA noemde de motie van de PVV “een toneelstukje”. SP-fractieleider Ingrid Gyomorei verweet de partij van Machiel de Graaf “schaamteloos een droevig incident uit te melken om weer eens in de media terecht te komen”.

Bron: ANP

Eke
29-09-11, 23:40
'K hou het gelukkig nog netjes, zie het maar als analyseren.

:hihi: dat zal 'k doen !

Al Sawt
30-09-11, 00:32
Het is inderdaad zo dat de PVV vooral is gefixeerd op homopesten door niet westerse allochtonen. Echter bij de PvdA is dat precies andersom. Die partij bagatelliseerd juist het homopesten door niet westerse allochtonen. Dat heeft bij veel homo's boosheid veroorzaakt. De PVV zag daar gewoon een kans. De PvdA heeft homo's in de kou laten staan. Dat kon natuurlijk niet zonder gevolgen blijven.

Heb je ook voorbeelden of zit je gewoon onzin te spuwen?

Eric de Blois
30-09-11, 03:25
Het is inderdaad zo dat de PVV vooral is gefixeerd op homopesten door niet westerse allochtonen. Echter bij de PvdA is dat precies andersom. Die partij bagatelliseerd juist het homopesten door niet westerse allochtonen. Dat heeft bij veel homo's boosheid veroorzaakt. De PVV zag daar gewoon een kans. De PvdA heeft homo's in de kou laten staan. Dat kon natuurlijk niet zonder gevolgen blijven.



Heb je ook voorbeelden of zit je gewoon onzin te spuwen?

Deze bijvoorbeeld:

Marokkanen + Homo's + PvdA = problemen (http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/314961/Wolfsen-onder-vuur-in-zaak-weggepest-homostel.htm)

moslima + PvdA = "niet zo druk maken om anti-homogeweld" (http://www.dagelijksestandaard.nl/2010/09/nieuw-pvda-dieptepunt-fatima-lamkharrat)

Oplossing:

Homo's moeten weg.



Het is inderdaad zo dat de PVV vooral is gefixeerd op homopesten door niet westerse allochtonen. Echter bij de PvdA is dat precies andersom. Die partij bagatelliseerd juist het homopesten door niet westerse allochtonen. Dat heeft bij veel homo's boosheid veroorzaakt. De PVV zag daar gewoon een kans. De PvdA heeft homo's in de kou laten staan. Dat kon natuurlijk niet zonder gevolgen blijven.


Je hebt gelijk, bij die paapse, gereformeerde christelijke partijen worden homo's warm onthaald.

"Je hebt gelijk.... bla bla bla... onthaald." Nee, dat zeg ik niet en heb ik niet gezegd. De bijbelse god is intolerant jegens homo's. Dan kun je van een christelijke partij moeilijk verwachten homo's met open armen te onthalen.

Bij de van oorsprong seculiere arbeiderspartij pvda is dat wat anders. Van die partij had ik verwacht zich meer te laten horen. Waar de pvda zich vroeger inzette voor arbeiders-, vrouwen- en homorechten, maakt de partij zich tegenwoordig notabene sterk voor de emancipatie (http://defusie.wordpress.com/2011/05/18/de-pvda-als-vierde-religieuze-partij/) van patriarchale homofobe godsdiensten. Dit omdat een belangrijk deel van het electoraat uit deze groep komt, waar dus ook die marokkaanse homopesters zitten. Die hebben de pvda hard nodig en andersom. Daarom is de pvda heel 'terughoudend' in het benoemen van 'bepaalde problemen'. Dat kun je nog het beste samenvatten als 'in de kou laten staan' van homo's.

De PVV is gewoon in het door de pvda achtergelaten gat (http://www.depers.nl/binnenland/528314/Aleid-Wolfsen-de-mooiprater.html) gesprongen, uit eigen belang.

knuppeltje
30-09-11, 09:41
De PVV is gewoon in het door de pvda achtergelaten gat (http://www.depers.nl/binnenland/528314/Aleid-Wolfsen-de-mooiprater.html) gesprongen, uit eigen belang.

Nu heb ik die Wolfsen toch al nooit van de sympathiekste gevonden - eerder het tegendeel, maar nu doen alsof hij het gezicht van de PvdA is - laat staan dat hij de koers van de partij bepaalt, is volgens mij toch echt een simplistische misvatting.
Het bekte natuurlijk lekker?

Joesoef
30-09-11, 10:27
Homo's moeten weg.




De PVV is gewoon in het door de pvda achtergelaten gat (http://www.depers.nl/binnenland/528314/Aleid-Wolfsen-de-mooiprater.html) gesprongen, uit eigen belang.

http://www.maroc.nl/forums/binnenland/339314-opnieuw-homostel-weggepest-door-autochtonen-achterhoek.html

Soldim
30-09-11, 10:36
De PVV is gewoon in het door de pvda achtergelaten gat (http://www.depers.nl/binnenland/528314/Aleid-Wolfsen-de-mooiprater.html) gesprongen, uit eigen belang.

Ben je echt zo xenofoob en racistisch dat je geen enkel probleem hebt met een partij die een hoop stennis maakt over allochtone homo-pesters en zich niet druk maakt om autochtone homo-pesters?

Voorheen dacht ik dat het alleen maar een pose was; maar uit bovenstaande schijn je er echt het hypocritische niet van in te zien....

tanger'73
30-09-11, 11:07
"Je hebt gelijk.... bla bla bla... onthaald." Nee, dat zeg ik niet en heb ik niet gezegd. De bijbelse god is intolerant jegens homo's. Dan kun je van een christelijke partij moeilijk verwachten homo's met open armen te onthalen.

Bij de van oorsprong seculiere arbeiderspartij pvda is dat wat anders. Van die partij had ik verwacht zich meer te laten horen. Waar de pvda zich vroeger inzette voor arbeiders-, vrouwen- en homorechten, maakt de partij zich tegenwoordig notabene sterk voor de emancipatie (http://defusie.wordpress.com/2011/05/18/de-pvda-als-vierde-religieuze-partij/) van patriarchale homofobe godsdiensten. Dit omdat een belangrijk deel van het electoraat uit deze groep komt, waar dus ook die marokkaanse homopesters zitten. Die hebben de pvda hard nodig en andersom. Daarom is de pvda heel 'terughoudend' in het benoemen van 'bepaalde problemen'. Dat kun je nog het beste samenvatten als 'in de kou laten staan' van homo's.

De PVV is gewoon in het door de pvda achtergelaten gat (http://www.depers.nl/binnenland/528314/Aleid-Wolfsen-de-mooiprater.html) gesprongen, uit eigen belang.[/QUOTE]











'K heb het dan ook niet over wat je zegt (dat is mij al lang duidelijk) maar vooral over wat je denkt. Hier pers je weer onnavolgbaar Marokkanen, PvdA en homo's in een adem uit je strot. Daarbij is wat je zegt niet meer van belang hoor.

knuppeltje
30-09-11, 11:56
Xenofobe tokkies en grefo's die andere gelovigen van homofobie beschuldigen, hoedt u als lid van het gilde voor dergelijk schijnheilig tuig.

Eric de Blois
30-09-11, 13:04
Ben je echt zo xenofoob en racistisch dat je geen enkel probleem hebt met een partij die een hoop stennis maakt over allochtone homo-pesters en zich niet druk maakt om autochtone homo-pesters?



Ik geen enkel probleem hebben met?

De pvda beschuldigen, is niet hetzelfde de pvv huldigen. Dat mag uit de laatste zin blijken van mijn post (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/339285-pvv-heeft-geen-interesse-door-autochonte-gepeste-homo%60s.html#17): "De PVV is gewoon in het door de pvda achtergelaten gat gesprongen, uit eigen belang". Dat 'uit eigen belang' zegt genoeg. Ik geloof niet zo dat de pvv oprecht opkomt voor homobelangen. Maar dat de nadruk ligt bij homofobie onder marokkanen en niet westerse allochtonen zie ik wel als begrijpelijk. Daar ligt het grootste probleem. Zie alle kkk's, flikkers en k-homo's die hier door bepaalde moslimprikkers geuit worden. Die homohaat zie ik onder 'tokkieprikkers' niet. Je ziet het dus hier al duidelijk.


Xenofobe tokkies en grefo's die andere gelovigen van homofobie beschuldigen, hoedt u als lid van het gilde voor dergelijk schijnheilig tuig.


"hoedt u als lid van het gilde voor dergelijk schijnheilig tuig"

Pardon? Nee, dan Marcel van Dam en co, die hebben de linkse arbeiderspartij verkocht aan een geïmporteerde homofobe patriarchale beweging. Op die mesthoop kon de pvv goed gedijen.

Eric de Blois
30-09-11, 13:21
Godallemachtig wat een ontstellend zwak gelul om de aandacht af te leiden van het feit dat de PVV schijt heeft aan homo's, tenzij ze iets met Marrekane kunnen.

Doe es stoer en spreek es de waarheid. Ik weet dat het erg moeilijk is voor je, daarom is het een uitdaging.

Ja, het is waar de pvv is selectief (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/339285-pvv-heeft-geen-interesse-door-autochonte-gepeste-homo%60s.html#11) bezig. Heb ik dat ergens ontkent dan?

mark61
30-09-11, 13:23
Maar dat de nadruk ligt bij homofobie onder marokkanen en niet westerse allochtonen zie ik wel als begrijpelijk. Daar ligt het grootste probleem.

Waarom begin je dan een ontstellend zwak zeikverhaal over wat misschien een enkel onbetekenend PvdA-lid gezegd zou hebben? Spijkers op laag water zoeken is dat.

Waarom vind jij het zelf zo belangrijk onderscheid te maken tussen allo en auto homofobie?

Kom es met een bron, bewijzen, cijfers voor je bewering? Verwijzen naar 1 prikker hier schiet niet op.

Je bent een hypocriete xenofoob. Ik snap dat nooit, aan de ene kant xenofoob willen zijn maar dan weer niet zo genoemd willen worden want dat is niet netjes.

Das net zoiets als fundimoslim willen zijn maar dan weer niet zo genoemd willen worden.

Wat is dat met jullie slag volk? Waarom zo schijnheilig, waarom niet openlijk en eerlijk staan voor je zieke overtuigingen? It's a free world.

Eric de Blois
30-09-11, 13:26
Waarom vind jij het zelf zo belangrijk onderscheid te maken tussen allo en auto homofobie?

Wat is dat met jullie slag volk? Waarom zo schijnheilig, waarom niet openlijk en eerlijk staan voor je zieke overtuigingen? It's a free world.

Ik zie dit forum als voorbeeld. Kijk eens uit welke hoek de 'flikkers' en 'k-homo's' komen. Als het telkens om een niet westerse homohater gaat, waar ligt het probleem dan?


Het is inderdaad zo dat de PVV vooral is gefixeerd op homopesten door niet westerse allochtonen. Echter bij de PvdA is dat precies andersom. Die partij bagatelliseerd juist het homopesten door niet westerse allochtonen. Dat heeft bij veel homo's boosheid veroorzaakt. De PVV zag daar gewoon een kans. De PvdA heeft homo's in de kou laten staan. Dat kon natuurlijk niet zonder gevolgen blijven.


Zo is het toevallig ook nog eens een keer !
:giechel:

Ja, zo zie ik dat. En ik heb in post#11 de pvv niet de hemel in geprezen! In tegendeel.

Eric de Blois
30-09-11, 13:53
Kom es met een bron, bewijzen, cijfers voor je bewering?

Je bent een hypocriete xenofoob. Ik snap dat nooit, aan de ene kant xenofoob willen zijn maar dan weer niet zo genoemd willen worden want dat is niet netjes.



Tolerantie voor homo flinterdun

Bron: parool.nl (http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/article/detail/44885/2008/11/20/Tolerantie-voor-homo-flinterdun.dhtml)

http://static0.parool.nl/static/FOTO/pe/9/16/13/art_xlarge_20263.jpg
De boot van homocafé de ARC voer tijdens de Gaypride mee met als thema: "Pink Police - To serve and protect Gay Amsterdam", naar aanleiding van het toenemende geweld en agresie tegen homo's de laatste tijd. Foto/Jan van Breda

AMSTERDAM - Homoseksuele jongeren worden op school stelselmatig gepest. De homotolerantie van veel jongeren is een flinterdunne schil. Bij daders van antihomoseksueel geweld is de angst om lustobject te zijn van homoseksuelen de belangrijkste drijfveer.

Dat concluderen onderzoekers van de Universiteit van Amsterdam in een vandaag gepubliceerd rapport over antihomogeweld met als titel Als ze maar van mij afblijven. In bijna veertig procent van de gevallen is het gevoel door een homo begeerd te worden de directe aanleiding van geweld, aldus het rapport.

Daders voelen wel afkeer en walging van homoseksualiteit, maar zijn er ook door gefascineerd. Daarom gaan ze naar homo-uitgaansgelegenheden of ontmoetingsplaatsen. Volgens de onderzoekers is er geen sprake van gepland geweld.

Vorig jaar registreerde de politie 201 incidenten van homoseksueel geweld (67 keer geweld, 17 maal beroving en 38 keer serieuze bedreiging). Volgens de onderzoekers is sprake van een structureel probleem, dat het imago van Amsterdam als homovriendelijke stad bedreigt. Omdat de opvattingen van daders in grote lijnen worden gedeeld door veel jongeren, zijn er veel potentiële daders.

Marokkanen zijn met 36 procent onder de daders oververtegenwoordigd. Religie speelt volgens de onderzoekers geen rol; het zou vooral komen doordat Marokkaanse jongens meer op straat hangen. (HET PAROOL)

knuppeltje
01-10-11, 09:58
Pardon? Nee, dan Marcel van Dam en co, ....

Marcel van Dam? Die was staatssecretaris van Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening in 1973-1977 en minister hiervan in 1981-82. Wat had die met die zogenaamde uitverkoop van je te doen?

Ondertussen zijn we weer bijna 30 jaar verder en heeft de PvdA van de laatste 11 kabinetten er maar aan 4 deelgenomen- en dan ook nog eens niet eens altijd als de grootste partij. Denk maar aan de kabinetten Lubbers.
Godsklere, als je nu geen enkel politiek besef hebt, zoals jij, zwijg er dan over.

super ick
06-10-11, 18:45
Marcel van Dam? Die was staatssecretaris van Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening in 1973-1977 en minister hiervan in 1981-82. Wat had die met die zogenaamde uitverkoop van je te doen?

Ondertussen zijn we weer bijna 30 jaar verder en heeft de PvdA van de laatste 11 kabinetten er maar aan 4 deelgenomen- en dan ook nog eens niet eens altijd als de grootste partij. Denk maar aan de kabinetten Lubbers.
Godsklere, als je nu geen enkel politiek besef hebt, zoals jij, zwijg er dan over.

Goh wat leuk.
Geriatrie is ook weer vertegenwoordigd.

knuppeltje
07-10-11, 10:15
Goh wat leuk.
Geriatrie is ook weer vertegenwoordigd.

Het zou voor jou best goed zijn.