PDA

Bekijk Volledige Versie : Een tribale aanval op Dibi en Marcouch



super ick
29-09-11, 20:41
Een tribale aanval op Dibi en Marcouch

woensdag 28 september 2011 11:17




Dibi en Marcouch durven kritiek te uiten op het multiculturele geloof

Er zijn twee Kamerleden van Marokkaanse afkomst die weleens kritiek durven te uiten op het multiculturalisme: Ahmed Marcouch (PvdA) en Tofik Dibi (GroenLinks). Maar ze worden door Wasif Shadid, voorhoede van de oude garde van het multiculturalisme, onder vuur genomen.

Ook Kamerlid Coşkun Çörüz van het CDA deugt niet in de ogen van Shadid. Hij zou op het historische CDA-congres in 2010 de gedoogconstructie met de PVV hebben verdedigd.

Shadid valt hem keihard aan: ‘Hij hield een pleidooi voor samenwerking met een beweging die de aanwezigheid van moslims in Nederland - en dus die van hemzelf - als een politieke dwaling ziet, de islam gelijkstelt aan achterlijkheid en moslims als vijfde colonne beschouwt.’

Schande
Wat heeft Çörüz gesteund? Geen van de door Shadid aangehaalde woorden zijn te vinden in het Regeer- of gedoogakkoord. Het is een schande dat hij Kamerlid Çörüz verantwoordelijk houdt voor datgene wat hij noch zijn partij heeft gesteund.

Volgens Shadid zouden Kamerleden met een ‘islamitische achtergrond’ hebben verzuimd om in het integratie- en islamdebat een centrale en constructieve rol te spelen.

'Kamerleden met een islamitische achtergrond’? Als een VVD’er ooit met deze woorden kritiek zou uiten op Kamerleden met een ‘islamitische achtergrond’, zou Shadid hem van islamofobie en racisme beschuldigen.

Verboden
Wat meneer Shadid mag zeggen, is verboden voor autochtone Nederlanders. Met deze hypocriete en discriminatoire houding probeert hij de jonge generatie Kamerleden te ontmantelen.

Welke zonde heeft Marcouch begaan? ‘PvdA-Kamerlid Ahmed Marcouch benadrukte dikwijls het gebrek aan aanpassing van zijn achterban, verscherpte het radicaliseringsvraagstuk, wilde een moderne vorm van islam op openbare scholen promoten en was voorstander van het verbod op ritueel slachten.

Daarnaast verklaarde hij de problemen die enkele jongeren in Helmond en Gouda veroorzaken door verwijzing naar hun Marokkaanse cultuur. Over de hele linie ging hij voorbij aan de sociaal-economische fundering van ontsporing, met andere woorden aan de invloed van werkloosheid, discriminatie en uitsluiting daarop.’

Raddraaiers
De bizarre woordenconstructie van een multiculturele communicatiedeskundige: ‘de invloed van werkloosheid, discriminatie en uitsluiting’. Zijn die raddraaiers in Gouda en Helmond onder invloed van werkloosheid, discriminatie en uitsluiting straattuig geworden?

Onlangs heeft PvdA-Kamerlid Diederik Samsom dat aan den lijve mogen ervaren, en hij weet dat de bewering van Shadid onwaar is. Shadid ontkent de werkelijkheid - de oude garde deed dit altijd.

Aanslag
En wat heeft Dibi misdaan? Tofik Dibi heeft in verschillende talen een pamflet opgesteld (De laatste fatwa). Hij richtte zich tot alle moslims wereldwijd, om in plaats van fatwa’s van de imam de rede te gebruiken. Daarmee hoopte hij moslims te bewegen om de islam zelfstandig en met behulp van rede op een verlichte manier te interpreteren.

Wat is daar mis mee? Waarom mag dat niet van Shadid? Is de islam geen reëel probleem? Werd onlangs in Indonesië geen aanslag gepleegd op een kerk? Werden in Irak en Afghanistan geen aanslagen gepleegd? Waarom arresteerde de Zweedse politie een moslim die een Zweedse cartoonist wilde ombrengen?

Meneer Shadid, zelfs in de psychiatrie worden grenzen gesteld aan de ontkenningsdrang van een patiënt.

Taliban
In 1992 schreef Shadid een boek met de titel De mythe van het islamitische gevaar. Het boek was bedoeld om de kritiek van Frits Bolkestein op de islam te demoniseren. Was 9/11 een mythe? Zijn de taliban een mythe? Is de moord op Theo van Gogh een mythe? Nee, de echte mythe is: islam is de religie van vrede, kunst, wetenschap en barmhartigheid. Vele charlatans hebben jarenlang getracht deze mythe in stand te houden.

Shadid mist zijn clan: ‘Naast hun bijdrage aan stigmatisering maken genoemde allochtone politici zich ook indirect schuldig aan een vorm van kiezersmisleiding. Wat belangenbehartiging betreft, blijven ze in gebreke en vertolken ze ook niet de allochtone stem, maar een echo van autochtone critici. Ze maken als het ware een knieval voor het heersende populisme doordat ze kernaspecten van de eigen identiteit zoveel mogelijk proberen te camoufleren.’

Belangenbehartiger
Zijn Kamerleden met een islamitische achtergrond automatisch de belangenbehartiger van moslims in Nederland? Is GroenLinks de belangenbehartiger van moslims? Is de PvdA de belangenbehartiger van moslims? Shadid zoekt hier naar zijn verloren islamitische clan. Ook dit mag niet worden gezegd door anderen.

Meneer Shadid, de Staten-Generaal vertegenwoordigen het hele Nederlandse volk, aldus de Grondwet. Hoe weet Shadid dat alleen moslims op deze Kamerleden hebben gestemd? In mijn omgeving ken ik genoeg mensen die op Dibi hebben gestemd. Voor alle duidelijkheid: vermoedelijk wonen ze hier al sinds de Tachtigjarige Oorlog.

Er was kritiek op allochtone politici omdat ze te cliëntelistisch waren. Ze zouden niet in staat zijn het algemeen belang te representeren.

Woestijnperiode
Shadid propageert juist cliëntelisme: terug naar de woestijnperiode, vorm een eigen clan! Shadid snapt niets van democratie en rechtsstaat.

Dit was precies het probleem met de oude garde van multiculturalisten, die de gebreken en problemen in een multiculturele samenleving desnoods met leugens verborgen. Wie de problemen niet verdoezelde, was een racist.

Onze samenleving heeft al lang afscheid genomen van het multiculturele paradijs. Shadid eist van politici met islamitische achtergrond dat zij elke anti-islamretoriek bestrijden. Waarom moeten ze dat doen? Shadid verwart de Nederlandse Kamerleden met imams en moefti’s die juist tot taak hebben om hun religie te verdedigen.

Democratie
Shadid houdt van islam, maar Dibi houdt als een Nederlands kind vooral van democratie en mensenrechten die niet verenigbaar zijn met de oorspronkelijke islam. Daarom vraagt hij moslims de islam te herinterpreteren, om de religie zo geschikt te maken voor de moderne, democratische westerse wereld. Dit streven van Dibi verdient alle steun. Of het haalbaar is, is een andere vraag.

Shadid en zijn vrienden zijn intellectueel verantwoordelijk voor het multiculturele drama. Hij, en niet Dibi, moet ter verantwoording worden geroepen voor het opzettelijk verdoezelen van wantoestanden in onze samenleving. Gelukkig is de oude garde ontslagen van zijn angstaanjagende taak om evidente onwaarheden en onjuistheden over de multiculturele samenleving te propageren.

Rust
De oude garde wil rust. Die zullen ze zeker ooit vinden, maar niet in een democratische samenleving. Een democratische samenleving is dynamisch en avontuurlijk.

Shadid moet zich schamen. Deze schandalige, primitieve, en in zekere zin tribale aanval op de integriteit van democratisch gekozen Kamerleden uit naam van de islam en het multiculturalisme, verdient het om luidruchtig te worden verworpen. Niet meer en niet minder.

Afshin Ellian

Saul
29-09-11, 21:06
Haha Ik zie Afshin Ellian staan en heb gewoon de tekst overgeslagen. M'n tijd niet waard die man. :hihi:

Btw. wat mij betreft van Elsevier op de zwarte lijst van fascistische media. Die lui zijn enkel bezig met rancuneuze berichten verspreiden. Erg triest.

foxcave
29-09-11, 21:16
Laten we eens een koe bij de horens vatten. :)

Hij kan er wat mee die Afshin Ellian, soms vind ik hem een beetje vreemd, maar nu kan ik hem wel volgen.

Joesoef
29-09-11, 21:16
Deze avond op twitter een stomende timeline ivm het achterlijke PVV debat dat in nl massaal sharia recht gesproken zou worden.

Wizdom
29-09-11, 21:17
Afshin Elian... De hoer van Elsevier...

foxcave
29-09-11, 21:17
Haha Ik zie Afshin Ellian staan en heb gewoon de tekst overgeslagen. M'n tijd niet waard die man. :hihi:

Btw. wat mij betreft van Elsevier op de zwarte lijst van fascistische media. Die lui zijn enkel bezig met rancuneuze berichten verspreiden. Erg triest.


Natuurlijk, volkomen logisch, stel je voor je zou iets lezen wat niet in je straatje past he, je zou er buikpijn van krijgen.
Lees het eens en kom met steekhouden argumenten waarin en waarom hij ongelijk heeft ipv zo dom te staan roepen.

foxcave
29-09-11, 21:19
Afshin Elian... De hoer van Elsevier...


Kijk, nog 1, gewoon gaan schelden, lekker simpel, hoef je ook niet na te denken.

Ik heb trouwens nieuws voor je, ook voor hij voor Elsevier werkte schreef hij dit al, maar dat wil je natuurlijk niet weten he.

Wizdom
29-09-11, 21:27
Kijk, nog 1, gewoon gaan schelden, lekker simpel, hoef je ook niet na te denken.

Ik heb trouwens nieuws voor je, ook voor hij voor Elsevier werkte schreef hij dit al, maar dat wil je natuurlijk niet weten he.

Afshin Elian is een goedkope prostituee die alles doet voor geld... Dit soort lui verkopen hun moeder voor de hoogste bieder... Tuig van de richel...

tanger'73
29-09-11, 21:28
Haha Ik zie Afshin Ellian staan en heb gewoon de tekst overgeslagen. M'n tijd niet waard die man. :hihi:

Btw. wat mij betreft van Elsevier op de zwarte lijst van fascistische media. Die lui zijn enkel bezig met rancuneuze berichten verspreiden. Erg triest.

Niet alleen u neemt hem niet serieus en de moeite van het lezen niet waard. Want deze afshin ellian is een hypocriet pur sang. Ellian heeft namelijk altijd al geen goed woord voor Dibi en Marcouch gehad. Bij zijn eigen Elsevier schreef hij aan de lopende band artikelen boordevol afkeer jegens in zijn artikel hierboven nu zogenaamde gelofprijste personen. Nu komen deze personen kennelijk voor hem wel goed van pas en doen ze niks fout om zijn gifpijlen richting een wetenschappelijke collega van hem die hij schijnbaar in het kader van de islam zo veracht af te schieten.

Echter in tegenstelling tot deze man zonder kloten zijn er hele volksstammen die Dibi en Marcouch al van het begin van hun politieke carrière en alles in samenhang daarmee niet zagen zitten en daar tot op de dag van vandaag als een stamoudste geen centimeter van zijn afgeweken.

foxcave
29-09-11, 21:40
Hahahahaha hoe verscheurd kunnen moslims zijn, de 1 nog gekker dan de ander, en maar denken dat ze het allemaal beter weten dan de ander.

Ondertussen hebben ze niet daaor dat ze niet eens in staat zijn een politieke partij op te zetten, sterker nog, ze zijn niet eens in staat om een omroep te generere, maar wel volhouden dat ze allemaal dezelfde koran lezen en volgen.

Waar komen die verschillen dan steeds weg, is dat dan toch een cultuur ding?

Afshin Ellian heeft gewoon weer eens gelijk.

foxcave
29-09-11, 21:40
Deze avond op twitter een stomende timeline ivm het achterlijke PVV debat dat in nl massaal sharia recht gesproken zou worden.


Joesoef, dat boeit echt niemand meer, echt niemand.

tanger'73
29-09-11, 21:47
schijnbaar is iemand hier zo gespleten dat hij denkt anderen te bedriegen met 2 nicks?

foxcave
29-09-11, 21:50
schijnbaar is iemand hier zo gespleten dat hij denkt anderen te bedriegen met 2 nicks?


euh??

Saul
29-09-11, 22:23
Niet alleen u neemt hem niet serieus en de moeite van het lezen niet waard. Want deze afshin ellian is een hypocriet pur sang. Ellian heeft namelijk altijd al geen goed woord voor Dibi en Marcouch gehad. Bij zijn eigen Elsevier schreef hij aan de lopende band artikelen boordevol afkeer jegens in zijn artikel hierboven nu zogenaamde gelofprijste personen. Nu komen deze personen kennelijk voor hem wel goed van pas en doen ze niks fout om zijn gifpijlen richting een wetenschappelijke collega van hem die hij schijnbaar in het kader van de islam zo veracht af te schieten.

Echter in tegenstelling tot deze man zonder kloten zijn er hele volksstammen die Dibi en Marcouch al van het begin van hun politieke carrière en alles in samenhang daarmee niet zagen zitten en daar tot op de dag van vandaag als een stamoudste geen centimeter van zijn afgeweken.

De heren Dibi en Marcouch hebben goede bedoelingen en ik respecteer ze daarvoor en steun ze daarin echt. Maar hun plannen zijn niet altijd even juist. Het zou veel beter uitpakken als ze eerst overleg plegen en nadenken voor ze sommige uitspraken eruit gooien.

En Afshin Ellian tja. Zo vreemd dat iemand die zelf zijn verblijf in Nederland heeft te danken aan de immigratiepolitiek hier, zo tekeer gaat tegen die politiek en alle mensen die daarmee samenhangen.

Daar hebben we een woord voor: huichelaar. Met zijn populistische gekrijs maakt hij zich op zijn zachtst gezegd ook niet geloofwaardig.

tanger'73
29-09-11, 23:12
De heren Dibi en Marcouch hebben goede bedoelingen en ik respecteer ze daarvoor en steun ze daarin echt. Maar hun plannen zijn niet altijd even juist. Het zou veel beter uitpakken als ze eerst overleg plegen en nadenken voor ze sommige uitspraken eruit gooien.

En Afshin Ellian tja. Zo vreemd dat iemand die zelf zijn verblijf in Nederland heeft te danken aan de immigratiepolitiek hier, zo tekeer gaat tegen die politiek en alle mensen die daarmee samenhangen.

Daar hebben we een woord voor: huichelaar. Met zijn populistische gekrijs maakt hij zich op zijn zachtst gezegd ook niet geloofwaardig.

Als mens zijn dibi en marcouch zo tam als een konijn. Maar in Nederland gaat nu eenmaal deelname aan politiek met islamitische identiteit in praktijk niet samen. Juist vanwege je achtergrond word je daar te pas en te onpas misbruikt om als klankbord bij gericht partijbeleid te fungeren. Alsof 2 mensen van de 150 het wel voor alle mainstream soortgenoten denken te weten. Nou ik heb oud nieuws voor je, want die mainstream is lang op politiek en haar trawanten uitgekeken, hebben daar weinig tot niks te zoeken en verwachten daar ook niks van. Niet van 150 of van 2 koketterende personen. En waar dat aan ligt kan je wel voor jezelf invullen. Die mainstream is echter drukdoende met zichzelf en treffen mekaar dikwijls persoonlijk van buschauffeurs tot kruideniers in alle rust en vrede in de praktijk dat samenleving heet.

Wat verder die huichelaar betreft, deel ik uw voetnoot volledig.

Slinger
30-09-11, 05:18
De heren Dibi en Marcouch hebben goede bedoelingen en ik respecteer ze daarvoor en steun ze daarin echt. Maar hun plannen zijn niet altijd even juist. Het zou veel beter uitpakken als ze eerst overleg plegen en nadenken voor ze sommige uitspraken eruit gooien.

En Afshin Ellian tja. Zo vreemd dat iemand die zelf zijn verblijf in Nederland heeft te danken aan de immigratiepolitiek hier, zo tekeer gaat tegen die politiek en alle mensen die daarmee samenhangen.

Daar hebben we een woord voor: huichelaar. Met zijn populistische gekrijs maakt hij zich op zijn zachtst gezegd ook niet geloofwaardig.

Iedereen heeft het recht om zijn mening te uiten, daar is niets huichelachtigs aan. En bovendien geeft Ellian tenminste een positieve bijdrage aan de samenleving (evenals Dibi en Marcouch). Dat is meer dan je van sommigen kunt zeggen.

Fulanadetal
30-09-11, 07:35
Afshin Elian is een goedkope prostituee die alles doet voor geld... Dit soort lui verkopen hun moeder voor de hoogste bieder... Tuig van de richel...

Geweldige argumenten heb jij.


Dat laatste keer dat iemand hier met hersens jou serieus nam ligt ver, ver achter ons.

Fulanadetal
30-09-11, 07:37
Niet alleen u neemt hem niet serieus en de moeite van het lezen niet waard. Want deze afshin ellian is een hypocriet pur sang. Ellian heeft namelijk altijd al geen goed woord voor Dibi en Marcouch gehad. Bij zijn eigen Elsevier schreef hij aan de lopende band artikelen boordevol afkeer jegens in zijn artikel hierboven nu zogenaamde gelofprijste personen. Nu komen deze personen kennelijk voor hem wel goed van pas en doen ze niks fout om zijn gifpijlen richting een wetenschappelijke collega van hem die hij schijnbaar in het kader van de islam zo veracht af te schieten.

Echter in tegenstelling tot deze man zonder kloten zijn er hele volksstammen die Dibi en Marcouch al van het begin van hun politieke carrière en alles in samenhang daarmee niet zagen zitten en daar tot op de dag van vandaag als een stamoudste geen centimeter van zijn afgeweken.

Blijkbaar heeft de man minder last van tunnelvisie dan sommigen hier, en kan hij zijn mening nuanceren of zelfs (Jaws soundtrack)......wijzigen.

Fulanadetal
30-09-11, 07:43
De heren Dibi en Marcouch hebben goede bedoelingen en ik respecteer ze daarvoor en steun ze daarin echt. Maar hun plannen zijn niet altijd even juist. Het zou veel beter uitpakken als ze eerst overleg plegen en nadenken voor ze sommige uitspraken eruit gooien.

En Afshin Ellian tja. Zo vreemd dat iemand die zelf zijn verblijf in Nederland heeft te danken aan de immigratiepolitiek hier, zo tekeer gaat tegen die politiek en alle mensen die daarmee samenhangen.

Daar hebben we een woord voor: huichelaar. Met zijn populistische gekrijs maakt hij zich op zijn zachtst gezegd ook niet geloofwaardig.

Deze reactie is beter dan dat domme gescheld, al wordt er niet ingegaan op de inhoud van het stuk maar slechts op de persoon van de schrijver.
"Gekrijs" vind ik typisch zo'n woord dat in het tegenwoordige hysterische Nederland past. Echt iets uit Wilders' woordenboek.

Heb de afgelopen weken in Zweden gezeten, de stemming daar was een verademing tov Nederland. Zo werd een stel terreurverdachten van het bed gelicht. Dat was in het nieuws (derde item ofzo) en er volgden geen ellenlange programma's met deskundologen, en allerlei beschuldigende vingers van "rechts" naar "links" en vice versa. Jammer dat de winters er zo lang en donker zijn, anders zou ik er best willen wonen.

tanger'73
30-09-11, 09:59
Blijkbaar heeft de man minder last van tunnelvisie dan sommigen hier, en kan hij zijn mening nuanceren of zelfs (Jaws soundtrack)......wijzigen.

'K denk dat de man de Gothardtunnel nog niet uit is. De man heeft uiteraard recht op een mening, zelf een hypocriete mening. De nuance om zijn wetenschappelijke collega in het kader van de islam op de korrel nemen is zijn lust en leven. Dat is kennelijk zijn positieve bijdrage aan de samenleving. in dat opzicht laat ik liever mijn huis onder handen nemen door een actieve klusser, waar je meer aan hebt. Want met betrekking tot de twee genoemde personen in zijn artikel, daar heeft hij schijt aan.

Max Stirner
30-09-11, 10:01
Die mainstream is echter drukdoende met zichzelf en treffen mekaar dikwijls persoonlijk van buschauffeurs tot kruideniers in alle rust en vrede in de praktijk dat samenleving heet.

.


Kunstig ...

:fpetaf:



Los daarvan:

Ben het vrijwel altijd min of meer eens met Elian en heb ook sympathie voor Marcouch en met name Dibi.

tanger'73
30-09-11, 10:14
Kunstig ...

:fpetaf:



Los daarvan:

Ben het vrijwel altijd min of meer eens met Elian en heb ook sympathie voor Marcouch en met name Dibi.

straks sta ik insaallah ook weer zonder rangorde schouder aan schouder met allerhande beroepsgroepen in eredienst tot Allah (s.w.t)

Mooi zo, dan heb je zeker ook sympathie voor Dibi die Wilders voortdurend afschildert als terrorist?

Max Stirner
30-09-11, 10:33
straks sta ik insaallah ook weer zonder rangorde schouder aan schouder met allerhande beroepsgroepen in eredienst tot Allah (s.w.t)

Mooi zo, dan heb je zeker ook sympathie voor Dibi die Wilders voortdurend afschildert als terrorist?


Om iemand te vereren die mij straks eeuwig wil gaan laten branden .... thanx en héél véél succes :)

Zelfs dan

tanger'73
30-09-11, 10:40
Om iemand te vereren die mij straks eeuwig wil gaan laten branden .... thanx en héél véél succes :)

Zelfs dan

Nou eigenlijk voor mijn eigen zieleheil. "Zeg: Indien ik mijn Heer niet gehoorzaam, vrees ik de straf van de grote Dag." (K 39:13)

Nou dan toon je meer sympathie voor ze dan Ellian, die voornamelijk Dibi daaromtrent regelmatig heeft ondergekotst.

mark61
30-09-11, 12:33
Laten we eens een koe bij de horens vatten. :)

Hij kan er wat mee die Afshin Ellian, soms vind ik hem een beetje vreemd, maar nu kan ik hem wel volgen.

Ik vind zijn stukken over het algemeen onbegrijpelijk. Wel staan ze meestal bol van de verdraaiingen, gierende overdrijvingen en aperte leugens.

mark61
30-09-11, 12:35
Blijkbaar heeft de man minder last van tunnelvisie dan sommigen hier, en kan hij zijn mening nuanceren of zelfs (Jaws soundtrack)......wijzigen.

Hoe kom je daar nou op, Ellian en genuanceerd :confused: Lees jij wel es wat ie schrijft?

Fulanadetal
30-09-11, 14:42
Hoe kom je daar nou op, Ellian en genuanceerd :confused: Lees jij wel es wat ie schrijft?

Iemand verwijt hem dat hij zijn mening heeft veranderd. Daarop reageer ik.
Meer moet je er niet in zien.

En ik lees hem niet, alleen als iemand heel boos op hem is en zijn tekst hier zet, hem daarmee gratis een extra podium bezorgend.

Geen geld voor krant, tv kapot. Heerlijk rustig de laatste tijd.

super ick
30-09-11, 14:44
Ik vind zijn stukken over het algemeen onbegrijpelijk. Wel staan ze meestal bol van de verdraaiingen, gierende overdrijvingen en aperte leugens.

Wie ben jij dan amateurprikker?

Je mag de schoenveters van Ellian niet eens vast maken.

Jij giert echt uit de bocht van arrogantie.

Fulanadetal
30-09-11, 14:46
Ik vind zijn stukken over het algemeen onbegrijpelijk. Wel staan ze meestal bol van de verdraaiingen, gierende overdrijvingen en aperte leugens.

Waar staan die verdraaiingen, overdrijvingen en leugens in dit stuk?
Jij kent hem beter dan ik dus verlicht mij svp!

Soldim
30-09-11, 15:06
Iemand verwijt hem dat hij zijn mening heeft veranderd.

Ik heb niet het gevoel dat hij van mening is veranderd -- eerder politici die hij eerder zwaar bekritiseerde nu plotseling nutting acht bij het zwart maken van Shadid.

Wizdom
30-09-11, 18:43
Geweldige argumenten heb jij.


Dat laatste keer dat iemand hier met hersens jou serieus nam ligt ver, ver achter ons.

De hele persoonlijkheid van Afshin Elian en argumentatie is een grote tegenstrijdigheid... In elk van zijn statement zit op z'n minst een valse insinuatie...

Neem me dan niet kwalijk dat ik dat doorzie en walg van de bagger die hij in zijn columns aan een poedel publiek uitkraamt...

O wee, als hij uit de pas loopt of als hij iets zeg wat niet zint... Dan is ie weer gewoon een Ayatollah voor de rechtse fascisten...

Fulanadetal
30-09-11, 19:06
De hele persoonlijkheid van Afshin Elian en argumentatie is een grote tegenstrijdigheid... In elk van zijn statement zit op z'n minst een valse insinuatie...

Neem me dan niet kwalijk dat ik dat doorzie en walg van de bagger die hij in zijn columns aan een poedel publiek uitkraamt...

O wee, als hij uit de pas loopt of als hij iets zeg wat niet zint... Dan is ie weer gewoon een Ayatollah voor de rechtse fascisten...

En nog altijd geen begin van een argument.

Fulanadetal
30-09-11, 19:08
Ik heb niet het gevoel dat hij van mening is veranderd -- eerder politici die hij eerder zwaar bekritiseerde nu plotseling nutting acht bij het zwart maken van Shadid.

Iemand anders gaf aan dat hij van mening was veranderd.
Jij geeft het nu zelf ook aan, eerst vond hij genoemde politici volgens jou helemaal niks en nu hebben ze ook een "nuttige" kant.

tanger'73
30-09-11, 22:31
Ik heb niet het gevoel dat hij van mening is veranderd -- eerder politici die hij eerder zwaar bekritiseerde nu plotseling nutting acht bij het zwart maken van Shadid.

sterker waar Ellian altijd Dibi zwaar en walgelijk op heeft bekritiseerd. Denkt Dibi daar tegenwoordig nog steeds zo over en heeft daar ook geen enkele woord van ingetrokken. Dus is zijn walgelijke kritiek op Dibi nog steeds van kracht, behalve natuurlijk in dit artikel, waar Dibi even eenmalig goed van pas komt om professor shadid door het slijk te trekken.

mark61
30-09-11, 23:42
Wie ben jij dan amateurprikker?

Je mag de schoenveters van Ellian niet eens vast maken.

Jij giert echt uit de bocht van arrogantie.

Walgelijke minkukel :hihi: Wie denk jij in godsnaam te zijn dat je mij de maat mag nemen?

Jij weet niks, en denkt je hatelijke, kwaadaardige, achterbakse en stompzinnige standpunten te kunnen aanmeten over mensen en onderwerpen waar je werkelijk geen ruk vanaf weet.

En dan ook nog onbeschoft en brutaal doen tegen mij. Ik ben zowat de enige hier die weet waarover hij spreekt als het over islam etc. gaat. Interesseert me geen ruk als een stuk onbeschaafd onwetend onbenul als jij denkt dat te moeten bestrijden. Hoe weet jij dat dan, onwetende arrogante dwaas?

Ellian is een achterbaks varken dat donders goed weet waar hij mee bezig is. Volkomen te kwader trouw.

Alleen die titel al. Tribaal. Das het NLse quasi-intellectuele scheldwoord voor 'buitenlander'.

Hoe je salonfähig borreltafelpraat mag uitbraken. À la Philipse, die begon daar geloof ik mee.

Max Stirner
01-10-11, 11:29
Ik heb niet het gevoel dat hij van mening is veranderd -- eerder politici die hij eerder zwaar bekritiseerde nu plotseling nutting acht bij het zwart maken van Shadid.


Is dat zo ? Kan je wat voorbeelden geven ?


Los daarvan kan iemand:

1) Van mening veranderen

2) Kritiek hebben op bepaalde standpunten van een ander, en deze persoon tegelijkertijd op andere punten ondersteunen



Heb van 'de tegenstanders' verder geen enkele inhoudeljike reactie op het artikel mogen lezen

Slinger
01-10-11, 11:39
De hele persoonlijkheid van Afshin Elian en argumentatie is een grote tegenstrijdigheid... In elk van zijn statement zit op z'n minst een valse insinuatie...

Neem me dan niet kwalijk dat ik dat doorzie en walg van de bagger die hij in zijn columns aan een poedel publiek uitkraamt...

O wee, als hij uit de pas loopt of als hij iets zeg wat niet zint... Dan is ie weer gewoon een Ayatollah voor de rechtse fascisten...


Hij weet wel degelijk waar hij het over heeft. Hij is ervaringsdeskundige.

Slinger
01-10-11, 11:41
Walgelijke minkukel :hihi: Wie denk jij in godsnaam te zijn dat je mij de maat mag nemen?

Jij weet niks, en denkt je hatelijke, kwaadaardige, achterbakse en stompzinnige standpunten te kunnen aanmeten over mensen en onderwerpen waar je werkelijk geen ruk vanaf weet.

En dan ook nog onbeschoft en brutaal doen tegen mij. Ik ben zowat de enige hier die weet waarover hij spreekt als het over islam etc. gaat. Interesseert me geen ruk als een stuk onbeschaafd onwetend onbenul als jij denkt dat te moeten bestrijden. Hoe weet jij dat dan, onwetende arrogante dwaas?

Ellian is een achterbaks varken dat donders goed weet waar hij mee bezig is. Volkomen te kwader trouw.

Alleen die titel al. Tribaal. Das het NLse quasi-intellectuele scheldwoord voor 'buitenlander'.

Hoe je salonfähig borreltafelpraat mag uitbraken. À la Philipse, die begon daar geloof ik mee.

Heimwee naar de oude tijd? De tijd dat jij en anderen van de linkse kerk nog konden uitmaken wat wel en niet gezegd mocht worden ligt al weer ver achter ons.

Wizdom
01-10-11, 12:14
Hij weet wel degelijk waar hij het over heeft. Hij is ervaringsdeskundige.

Wellicht als voormalige zoon van een lid het onderdrukkende regime van de SHAH... In het buitenland lopen veel vluchtelingen rond van de voormalige beulen van het Iraanse regime... Het zou me niet verbazen als hij daar van afkomstig is...

Als je hem soms door ziet slaan dan trakteert ie je op een spuug parade...

Slinger
01-10-11, 12:21
Wellicht als voormalige zoon van een lid het onderdrukkende regime van de SHAH... In het buitenland lopen veel vluchtelingen rond van de voormalige beulen van het Iraanse regime... Het zou me niet verbazen als hij daar van afkomstig is...

Als je hem soms door ziet slaan dan trakteert ie je op een spuug parade...

Hij weet hoe ze in islamitische landen met minderheden omgaan...

Wizdom
01-10-11, 12:23
Hij weet hoe ze in islamitische landen met minderheden omgaan...

Hij weet hoe je met Islamitische meerderheden moet omgaan... Die moet je martelen, beledigen, dehumaniseren en vermoorden... Dat deden ze bij de SHAH en dat deden ze in ABU GRAIB en dat doen ze in Israel... Enfin... Ik hoef ze niet allemaal op te noemen... Jij weet het waarschijnlijk nog beter dan mij...

Slinger
01-10-11, 13:34
Hij weet hoe je met Islamitische meerderheden moet omgaan... Die moet je martelen, beledigen, dehumaniseren en vermoorden... Dat deden ze bij de SHAH en dat deden ze in ABU GRAIB en dat doen ze in Israel... Enfin... Ik hoef ze niet allemaal op te noemen... Jij weet het waarschijnlijk nog beter dan mij...

Nou, ik weet er nog een paar: Syrië, Turkije, Iran natuurlijk met hun advocaat Tarik Ramadan, Marokko, Pakistan, vooral Soedan. De voorbeelden heb je voor het uitzoeken.

super ick
01-10-11, 13:53
Walgelijke minkukel

hatelijk

kwaadaardig

achterbaks

stompzinnig

onbeschoft

brutaal

onbeschaafd

onwetend

onbenul

onwetend

arrogant

dwaas

achterbaks

varken



Ik heb de kernwoorden er voor je uit gehaald.

En dat voor iemand die meer van de islam weet dan wie dan ook hier. Je maakt er prachtige reclame voor, proficiat.

super ick
01-10-11, 13:56
2) Kritiek hebben op bepaalde standpunten van een ander, en deze persoon tegelijkertijd op andere punten ondersteunen




Niet zeiken hoor, zo maak je het wel erg moeilijk.

Nog 1 keer dan:

Rechts is slecht, links is goed en alle moslims zijn wel liev.

Capice?

Wizdom
01-10-11, 14:11
Nou, ik weet er nog een paar: Syrië, Turkije, Iran natuurlijk met hun advocaat Tarik Ramadan, Marokko, Pakistan, vooral Soedan. De voorbeelden heb je voor het uitzoeken.

De grote schoonmaak van dat soort landen is al begonnen....

Slinger
01-10-11, 15:09
De grote schoonmaak van dat soort landen is al begonnen....

De leiders zijn inderdaad bezig met de grote schoonmaak, namelijk het uitschakelen van de oppositie.

Wizdom
01-10-11, 15:12
De leiders zijn inderdaad bezig met de grote schoonmaak, namelijk het uitschakelen van de oppositie.

De SHAH, KADDAFI en SALEH van Yemen en of een clubje Generaals uit Turkije...

Jij hebt wel een hele vreemde opvatting over oppositie?

Slinger
01-10-11, 17:20
De SHAH, KADDAFI en SALEH van Yemen en of een clubje Generaals uit Turkije...

Jij hebt wel een hele vreemde opvatting over oppositie?

Natuurlijk, de sjah, die is altijd tientallen jaren dood, maar hij zit nog steeds overal achter. En de Joden natuurlijk.

In de gevallen die ik opnoemde wordt de oppositie gewoon gevormd door de eigen bevolking. En die worden rücksichtlos afgeslacht.