PDA

Bekijk Volledige Versie : Jongeren weggepest door treiterhomo’s

Eric de Blois
06-10-11, 04:23
Jongeren weggepest door treiterhomo’s

DOOR S. VLAKLAND • MAANDAG 3 OKTOBER 2011

Bron: de Speld (http://www.speld.nl/2011/10/03/jongeren-weggepest-door-treiterhomos/)

http://www.speld.nl/wp-content/uploads/cc-PiAir1.jpg
Gemeente Alkmaar onder vuur

In Alkmaar is een groep jongeren weggepest door treiterhomo’s. De jongeren zijn inmiddels verhuisd naar omliggende gemeentes. Een aantal van de gepeste jongeren heeft een nieuwe identiteit aangenomen. De pesterijen bestonden onder meer uit scheldpartijen, slaan met handtassen en het roze schilderen van fietsen. Dat vertellen de jongeren in het Heerhugowaards Nieuwsblad.

De gemeente Alkmaar ligt onder vuur omdat te weinig zou zijn ondernomen om de jongeren te helpen. Volgens een van hen, Rachid, werd het probleem langdurig ontkend of gebagatelliseerd. “We moesten maar de andere kant uitkijken, of aan onze ouders vragen om te verhuizen als we dan zo bang waren. En als we dan weer terugkwamen, konden ze onze vorige meldingen zogenaamd niet vinden. De gemeente doet alles om homo’s de hand boven het hoofd te houden. Voor ons was het geen doen. Twee van mijn vrienden zijn zelfs terug naar Marokko.”

De gemeente, bij monde van woordvoerder Gré Losjes, ontkent in gebreke te zijn gebleven. De eerste melding van overlast zou pas drie weken geleden zijn gedaan, waarop de gemeente onmiddellijk met de homo’s is gaan praten. Losjes: “Dat gesprek verliep heel goed. Homo’s kunnen heel redelijk zijn als je echt naar ze luistert. Het bleek dat ze zelf niet lekker in hun vel zitten en dat ook hetero- en pedofobie een rol spelen. Maar de jongeren waren al bezig te verhuizen. Dan kunnen wij op zo’n moment niets meer doen.”

In Alkmaar waren al eerder problemen met een groep blanke bejaarden die Antilliaanse jongeren bedreigde.

Eric de Blois
06-10-11, 04:29
Dit is allemaal de schuld van de PvdA in Leiden. Die moeten weer zo nodig die knuffelpoten in bescherming nemen, terwijl daar duidelijk het probleem ligt. Walgelijk gewoon.

foxcave
06-10-11, 04:53
Dit is allemaal de schuld van de PvdA in Leiden. Die moeten weer zo nodig die knuffelpoten in bescherming nemen, terwijl daar duidelijk het probleem ligt. Walgelijk gewoon.

Ik begrijp ook niet waarom dit gebeurt, wat me ook opvalt is dat die knuffelpoten ook altijd met zijn tweeën zijn, de lafaards.

Eric de Blois
06-10-11, 13:46
Ik begrijp ook niet waarom dit gebeurt, wat me ook opvalt is dat die knuffelpoten ook altijd met zijn tweeën zijn, de lafaards.

Vlak de blanke bejaarden ook niet uit. Altijd opereren die in groepjes en zijn doorgaans buitengewoon geweldadig.

Stopnaald
31-01-12, 11:12
Ik moest wel effe grinneken.

Amsterdamse020
04-07-12, 00:20
wajou zieeeeek