PDA

Bekijk Volledige Versie : FBI creëert eigen terreurcomplotten



IbnRushd
06-10-11, 18:50
FBI creëert eigen terreurcomplotten

10:00 woensdag 5 oktober 2011

Als we de FBI mogen geloven, verijdelt ze terroristische samenzwering op terroristische samenzwering. Volgens critici infiltreert de FBI echter niet zozeer terreurcellen om samenzweringen te stoppen, maar creëert ze die samenzweringen zelf, om er vervolgens goede sier mee te maken voor de pers.

Afgelopen week was het wederom raak. De FBI arresteerde de 26-jarige Rezwan Ferdaus uit Massachusets. Deze zou het plan hebben opgevat om het Pentagon aan te vallen met drie op afstand bestuurbare vliegtuigen vol explosieven. Hij zou dit plan uiteen hebben gezet op twee USB-sticks die hij aan undercoveragenten zou hebben overhandigd.

De New York Times bericht dat de arrestatie “het resultaat was van een undercoveroperatie van de FBI waar de medewerking van een getuige met een strafblad mee was gemoeid (..). Volgens de dagvaarding begon dhr. Ferdaus in 2010 plannen te beramen om “gewelddadige jihad” tegen de Verenigde Staten te plegen, door mobiele telefoons zo aan te passen dat ze dienst konden doen als ontstekers en deze in handen te spelen van undercoveragenten waarvan hij dacht dat ze banden hadden met Al Qaeda.”

Eenzijdige berichtgeving

Op een video van de Associated Press komt dat er dan zo uit te zien:

http://www.youtube.com/watch?v=Hu_GqwiY9Pk&feature=player_embedded

Wat de FBI er niet bij vertelt is dat ze zelf actief op zoek gaat naar jonge moslims die hun misnoegen uiten over de invasies en bombardementen van de VS in moslimlanden waarbij duizenden en zelfs tienduizenden van hun geloofsgenoten omkomen, om ze vervolgens in een proces van vele maanden eigenhandig aan te moedigen en mentaal te prepareren tot het plegen van gewelddadige aanslagen.

Zo is daar de New Yorkse ex-gedetineerde James Cromitie, die zich in de gevangenis tot de islam had bekeerd. Niet alleen werd Cromitie door een FBI-informant allerlei jihad-ideologie ingeprent, maar zelfs met honderdduizenden dollars in het vooruitzicht aangemoedigd werd om alsjeblieft toch maar een terreuraanslag te plegen. Uiteindelijk gaf de man onder de verleiding van het geld toe. De FBI arresteerde hem en drie vrienden in 2009 toen ze op de aangewezen ontmoetingsplaats arriveerden, en klaagde hen aan op grond van de samenzwering die geheel en al uit haar eigen koker kwam. Succes! Weer vier terroristen opgepakt!

Jordaanse tiener

Op haar website maakt de FBI triomfantelijk melding van het verijdelen van een terreuraanslag in 2010 door de 19-jarige Hosam Smadi uit Jordanië, die ze op het spoor kwam middels berichten die hij op een radicaal-islamitische internetsite achterliet, waarin hij informeerde hoe hij het beste jihad kon plegen. Hoewel Smadi in de VS verbleef op een verlopen visum, en derhalve gewoon uitgezet had kunnen worden, bracht de FBI hem in contact met zogenaamde leden van een Al Qaeda cel, die hem tien maanden lang coachten om een ‘bomaanslag’ te plegen door het nummer van een mobieltje te bellen.

De ‘verijdelde terreuraanslag’, waar de FBI over opschept, is dus wederom geheel en al haar eigen creatie. Volgens zijn Jordaanse familie en vrienden was Smadi niet zozeer een gestaalde jihadi, maar een jonge knul in een identiteitscrisis, die in een gat viel toen hij in de VS ging studeren en geïsoleerd raakte van zijn vertrouwde omgeving. Ze voeren aan dat Smadi opkeek tegen zijn Amerikaanse leraren, vaker te vinden was in de kerk dan in de moskee en erom bekend stond dat hij met een christelijk kruisje liep.

Een Jordaanse terrorisme-expert merkt op dat ze in Jordanië ook een paar gevallen hebben gehad van studenten die radicale dingen roepen op jihadistische websites, en dat ze die dan een paar dagen gevangen zetten, zodat de schrik er goed inzit, en dan weer naar huis sturen.

Uitlokking

Zoals Glenn Greenwald en Mother Jones stellen, komen vrijwel alle terroristische aanslagen, die de FBI zegt te verijdelen, uit haar eigen koker. Keer op keer masseert ze beïnvloedbare individuen net zo lang totdat dezen zogenaamde terroristische samenzweringen plegen. Vervolgens maakt ze goede sier dat ze een aanslag verijdeld heeft en en stelletje terroristen heeft opgepakt.

Wanneer we dus in de New York Times, over de meest recente ‘terrorist’ die de FBI in haar netten heeft weten te strikken, lezen dat de FBI maandenlang met Anwar Ferdaus in contact stond en hem de voornaamste materiële voorzieningen leverde om een aanslag te plegen, dan moeten alle alarmbellen gaan rinkelen:

“In wat een omslachtige operatie lijkt, voorzagen undercoveragenten van de FBI die maandenlang contact onderhielden met dhr. Ferdaus hem met enkele van de noodzakelijke componenten van zijn voorgenomen aanval, waaronder zes automatische geweren, drie granaten, 13 kilo aan C-4 kneedbare springstof en zelfs een op afstand bestuurbaar vliegtuig van het type F-86. De explosieven en geweren werden op woensdag geleverd, vlak voor zijn arrestatie, zeiden betrokkenen bij politie en justitie.”

Hoewel dergelijke acties uitstekende resultaten opleveren voor de Amerikaanse binnenlandse veiligheidsdienst, die zo haar budgetten veilig kan stellen, kunnen de onwetende deelnemers van dit bedrog door de FBI steevast rekenen op zo’n twintig tot vijfentwintig jaar cel. Met terrorisme wordt in de VS na 9/11 niet meer gespot.

Bron: FBI creëert eigen terreurcomplotten | Sargasso (http://sargasso.nl/archief/2011/10/05/fbi-creeert-eigen-terreurcomplotten/)

mark61
06-10-11, 18:55
Dat dacht ik wel. Het was weer zo'n onwaarschijnlijk verhaal met die Ferdaus.


Wel gek dat ie onderweg verandert van een Rezwan naar een Anwar :vreemd: Zeker nieuwe id gekregen van de FBI.

Weer een sukkelaar 20 jaar in de cel. Stoer hoor.

Wizdom
06-10-11, 20:58
Ze moeten het sprookje over de terreur in leven houden anders worden ze onder de last van de financiële crisis werkeloos... En zeg nu zelf welke FBIer of CIAer wil zichzelf dat nou aan doen... Als ze er niet zijn de terroristen dan recruteren we ze zelf wel zal men wel gedacht hebben...

Eric de Blois
06-10-11, 21:06
Ze moeten het sprookje over de terreur in leven houden

Terreur is een sprookje?

Wizdom
06-10-11, 21:09
Terreur is een sprookje?

Sinds London is er geen serieuze dreiging meer geweest... We hebben nu last van Westerse terreur... Neem die Anders Breivik en de oorlogen in Palestina, Afghanistan, Irak en de dreiging met terreur tegen Iran...

De Financiele Crisis terreur wordt volgens mij ook onderschat.... Daar is Goldman Sachs voor verantwoordelijk...

Eric de Blois
06-10-11, 21:17
Sinds London is er geen serieuze dreiging meer geweest... We hebben nu last van Westerse terreur... Neem die Anders Breivik en de oorlogen in Palestina, Afghanistan, Irak en de dreiging met terreur tegen Iran...

De Financiele Crisis terreur wordt volgens mij ook onderschat.... Daar is Goldman Sachs voor verantwoordelijk...

Pardon, geen dreiging? Dat er niets gebeurd is te danken aan alle veiligheidsmaatregelen, die desondanks niet alles kunnen voorkomen. Kondig aan dat die maatregelen zullen verdwijnen en een golf nieuwe aanslagen zal een feit zijn. De strijders zijn er klaar voor. Breivik was erg, maar een peuleschil bij vergeleken 11 september.

Wizdom
06-10-11, 21:24
Pardon, geen dreiging? Dat er niets gebeurd is te danken aan alle veiligheidsmaatregelen, die desondanks niet alles kunnen voorkomen. Kondig aan dat die maatregelen zullen verdwijnen en een golf nieuwe aanslagen zal een feit zijn. De strijders zijn er klaar voor. Breivik was erg, maar een peuleschil bij vergeleken 11 september.

11 September heeft er alle schijn van dat deze was geregisseerd met medeweten van de veiligheidsdiensten... Ze hebben het laten gebeuren en misschien was het wel een uitlokking van FBI en CIA...

De uit koers gevlogen toestellen werden niet tegen gehouden door de US AIRFORCE terwijl die normaliter bij het minste of geringste verkeers vliegtuigen horen te patrouilleren...

De gebouwen implodeerden zoals bij een gecontroleerde sloop van gebouwen met het geluid van explosies... M.A.W. 11/9 september was een uitgekiende actie die het start schot moest zijn van een agenda die al veel langer gepland was... Niet lang daarna stond de armada die al klaar stond op weg om Irak binnen te vallen... Dat was allemaal geen toeval... Dat was gepland...

Helpen zal het niet die duivelse plannen... ALLAH (SWT) zal er korte metten mee maken...

Het zal waarschijnlijk niet lang duren voor dat de Mahdi zal verschijnen... En dan zal elke duivel in zijn hol gaan kruipen...

Eric de Blois
06-10-11, 21:40
11 September heeft er alle schijn van dat deze was geregisseerd met medeweten van de veiligheidsdiensten... Ze hebben het laten gebeuren en misschien was het wel een uitlokking van FBI en CIA...

De uit koers gevlogen toestellen werden niet tegen gehouden door de US AIRFORCE terwijl die normaliter bij het minste of geringste verkeers vliegtuigen horen te patrouilleren...

De gebouwen implodeerden zoals bij een gecontroleerde sloop van gebouwen met het geluid van explosies... M.A.W. 11/9 september was een uitgekiende actie die het start schot moest zijn van een agenda die al veel langer gepland was... Niet lang daarna stond de armada die al klaar stond op weg om Irak binnen te vallen... Dat was allemaal geen toeval... Dat was gepland...

Helpen zal het niet die duivelse plannen... ALLAH (SWT) zal er korte metten mee maken...

Het zal waarschijnlijk niet lang duren voor dat de Mahdi zal verschijnen... En dan zal elke duivel in zijn hol gaan kruipen...

Duivelse plannen

O ja, dat was te verwachten. Moslim, marokkaan. Weet je, eigenlijk was die Atta best een toffe gozer, als ik jouw zo begrijp en vooral slachtoffer. Flight Data Recorders en Cockpit Voice Recorders zijn onbetrouwbare en door kafir's gemanipuleerde apparaten, evenals al die videobeelden. Als rechtegeaarde moslim moet je die duivelse geheimzinnge toverdozen natuurlijk standaard wantrouwen. Ik denk niet dat ik jou met welk argument dan ook overtuigen zal. Dat heeft natuurlijk ook weer met jouw loyaliteit met een bepaald volk te maken. Daar kan geen redelijk argument tegen op. Maar zodra er één van jouw soort een 'ongelukje' krijgt is de wereld natuurlijk te klein. Dan is het ineens een komplot tegen de moslim. Dan zijn jullie één.

Wizdom
06-10-11, 21:44
Duivelse plannen

O ja, dat was te verwachten. Moslim, marokkaan. Weet je, eigenlijk was die Atta best een toffe gozer, als ik jouw zo begrijp en vooral slachtoffer. Flight Data Recorders en Cockpit Voice Recorders zijn onbetrouwbare en door kafir's gemanipuleerde apparaten, evenals al die videobeelden. Als rechtegeaarde moslim moet je die duivelse geheimzinnge toverdozen natuurlijk standaard wantrouwen. Ik denk niet dat ik jou met welk argument dan ook overtuigen zal. Dat heeft natuurlijk ook weer met jouw loyaliteit met een bepaald volk te maken. Daar kan geen redelijk argument tegen op. Maar zodra er één van jouw soort een 'ongelukje' krijgt is de wereld natuurlijk te klein. Dan is het ineens een komplot tegen de moslim. Dan zijn jullie één.

Zonder medewerking van de CIA, FBI en MOSSAD had 9/11 nooit kunnen plaats vinden...

Eric de Blois
06-10-11, 21:46
Zonder medewerking van de CIA, FBI en MOSSAD had 9/11 nooit kunnen plaats vinden...

Ik zeg toch, met argumenten ben je niet te overtuigen. Dat is ook het kenmerk van de fundamentalist. Die geloofd niet in de reële wereld, maar weer wel in absurde sprookjes.

zomaareven
06-10-11, 21:49
11 September heeft er alle schijn van dat deze was geregisseerd met medeweten van de veiligheidsdiensten... Ze hebben het laten gebeuren en misschien was het wel een uitlokking van FBI en CIA...

De uit koers gevlogen toestellen werden niet tegen gehouden door de US AIRFORCE terwijl die normaliter bij het minste of geringste verkeers vliegtuigen horen te patrouilleren...

De gebouwen implodeerden zoals bij een gecontroleerde sloop van gebouwen met het geluid van explosies... M.A.W. 11/9 september was een uitgekiende actie die het start schot moest zijn van een agenda die al veel langer gepland was... Niet lang daarna stond de armada die al klaar stond op weg om Irak binnen te vallen... Dat was allemaal geen toeval... Dat was gepland...

Helpen zal het niet die duivelse plannen... ALLAH (SWT) zal er korte metten mee maken...

Het zal waarschijnlijk niet lang duren voor dat de Mahdi zal verschijnen... En dan zal elke duivel in zijn hol gaan kruipen...

Yeah right, van het ene sprookje vlieg je zo weer in het andere hehe. Ik zou het graag geloven want ik vertrouwde die bush-regering voor geen cent maar zoiets kun je gewoon niet geheim houden.

Wizdom
06-10-11, 21:50
Ik zeg toch, met argumenten ben je niet te overtuigen. Dat is ook het kenmerk van de fundamentalist. Je geloofd niet in de werkelijkheid, maar weer wel in absurde sprookjes.

Je bent een dromer... Je leeft in een illusie... Ik ben degene die objectief is... Ik ken beide werelden beter dan jou... Daarom ben ik objectiever dan jou... Ik weet wat de ene wereld beter doet dan de ander en wat de andere wereld fout doet... Jij bent eenzijdig en kunt nooit objectief zijn omdat je eendimensionaal bent...

Wizdom
06-10-11, 21:57
We leveren volgens de overlevering van de Profeet (VZMH) in de laatste periode van onderdrukkende machthebbers in de Islamitische wereld die hun macht alleen hebben dankzij militaire onderdrukking...

Na deze periode komt volgens de overlevering van de Profeet (VMZH) de periode van Khilafa met instemming van de Schepper ALLAH (SWT) na 1400 jaar....

Het afzetten van de huidige machthebbers lijkt die nieuwe periode in te luiden...

Eric de Blois
06-10-11, 22:03
Je bent een dromer... Je leeft in een illusie... Ik ben degene die objectief is... Ik ken beide werelden beter dan jou... Daarom ben ik objectiever dan jou... Ik weet wat de ene wereld beter doet dan de ander en wat de andere wereld fout doet... Jij bent eenzijdig en kunt nooit objectief zijn omdat je eendimensionaal bent...

Nou, dat is dan duidelijk: het ligt aan mijn gebrek aan kennis en objectiviteit. Dus eigenlijk hoeven we alleen aan jou te vragen hoe het nu echt zit. Die zelfverzekerdheid heb je als gelovige en fundamentalist natuurlijk ook hard nodig. Bij geloof in god gaat het immers om niet bewijsbare verklaringen van mensen uit het verleden en niet om feiten. Maar goed, wie en wat heeft jou over de aanslagen van 11 september overtuigd dan?

Wizdom
06-10-11, 22:08
Nou, dat is dan duidelijk: het ligt aan mijn gebrek aan kennis en objectiviteit. Dus eigenlijk hoeven we alleen aan jou te vragen hoe het nu echt zit. Die zelfverzekerdheid heb je als gelovige en fundamentalist natuurlijk ook hard nodig. Bij geloof in god gaat het immers om niet bewijsbare verklaringen van mensen uit het verleden en niet om feiten. Maar goed, wie en wat heeft jou over de aanslagen van 11 september overtuigd dan?

Als je het nieuws volgt dan weet je dat lokale FBI agenten al mensen in de gaten hielden die zogenaamd vlieglessen namen... Deze FBI agenten die niet bewust waren van de hogere echolon plannen waarschuwden hun superieuren maar die gaven niet thuis...

http://www.youtube.com/watch?v=pGAiyJ_l2a8

Eric de Blois
06-10-11, 22:14
Ja, er zijn fouten gemaakt. Dat maakt die negentien kapers niet minder schuldig. Die hebben de zaak uitgevoerd uit vrije wil.

Wizdom
06-10-11, 22:21
Ja, er zijn fouten gemaakt. Dat maakt die negentien kapers niet minder schuldig. Die hebben de zaak uitgevoerd uit vrije wil.

Daar gaat het niet om... Als ik een kat een muis aanbied weet ik ook dat deze die zal vermorzelen...

Het gaat erom dat er een agenda was om in het Midden Oosten vaste grond onder de voeten te krijgen en 9/11 was een excuus om:

A - Het Midden Oosten te bezetten en te controleren
B - Om de Islam te beschuldigen

Maar Islam beschuldigen betekent niets anders dan het uitlokken van expansie van de Islam...

We hebben dit een paar keer eerder gehad in de geschiedenis... Iedere keer als de ongelovigen de Islam uitdaagden werden ze geconfronteerd met verslagenheid...

Ik denk aan de kruisvaarders... Ik denk aan de Mongolen... Dit waren 2 grote aanvallen op de Islam...

Dit is de 3e grote aanval... Het resultaat kan niet anders zijn dan dat de Islam gaat uitbreiden...

Slinger
06-10-11, 22:27
11 September heeft er alle schijn van dat deze was geregisseerd met medeweten van de veiligheidsdiensten... Ze hebben het laten gebeuren en misschien was het wel een uitlokking van FBI en CIA...

De uit koers gevlogen toestellen werden niet tegen gehouden door de US AIRFORCE terwijl die normaliter bij het minste of geringste verkeers vliegtuigen horen te patrouilleren...

De gebouwen implodeerden zoals bij een gecontroleerde sloop van gebouwen met het geluid van explosies... M.A.W. 11/9 september was een uitgekiende actie die het start schot moest zijn van een agenda die al veel langer gepland was... Niet lang daarna stond de armada die al klaar stond op weg om Irak binnen te vallen... Dat was allemaal geen toeval... Dat was gepland...

Helpen zal het niet die duivelse plannen... ALLAH (SWT) zal er korte metten mee maken...

Het zal waarschijnlijk niet lang duren voor dat de Mahdi zal verschijnen... En dan zal elke duivel in zijn hol gaan kruipen...

Vertel me eens hoe het komt dat de moslims eerst stonden te juichen bij 9/11 en nu allerlei verhalen over complotten rondstrooien.

Wizdom
06-10-11, 22:34
Vertel me eens hoe het komt dat de moslims eerst stonden te juichen bij 9/11 en nu allerlei verhalen over complotten rondstrooien.

Als je in Libanon woont en je flat is door een Israelische straaljager van Amerikaanse makelij plat gebombardeerd dan maak je het niet vaak mee dat in het midden van de VS een wolkenkrabber neervalt... Of je het die mensen dan kwalijk kan nemen.... Ik weet niet hoe jij zou reageren...

Kortman
06-10-11, 22:39
FBI creëert eigen terreurcomplotten

10:00 woensdag 5 oktober 2011

Als we de FBI mogen geloven, verijdelt ze terroristische samenzwering op terroristische samenzwering. Volgens critici infiltreert de FBI echter niet zozeer terreurcellen om samenzweringen te stoppen, maar creëert ze die samenzweringen zelf, om er vervolgens goede sier mee te maken voor de pers.

Afgelopen week was het wederom raak. De FBI arresteerde de 26-jarige Rezwan Ferdaus uit Massachusets. Deze zou het plan hebben opgevat om het Pentagon aan te vallen met drie op afstand bestuurbare vliegtuigen vol explosieven. Hij zou dit plan uiteen hebben gezet op twee USB-sticks die hij aan undercoveragenten zou hebben overhandigd.

De New York Times bericht dat de arrestatie “het resultaat was van een undercoveroperatie van de FBI waar de medewerking van een getuige met een strafblad mee was gemoeid (..). Volgens de dagvaarding begon dhr. Ferdaus in 2010 plannen te beramen om “gewelddadige jihad” tegen de Verenigde Staten te plegen, door mobiele telefoons zo aan te passen dat ze dienst konden doen als ontstekers en deze in handen te spelen van undercoveragenten waarvan hij dacht dat ze banden hadden met Al Qaeda.”

Eenzijdige berichtgeving

Op een video van de Associated Press komt dat er dan zo uit te zien:

http://www.youtube.com/watch?v=Hu_GqwiY9Pk&feature=player_embedded

Wat de FBI er niet bij vertelt is dat ze zelf actief op zoek gaat naar jonge moslims die hun misnoegen uiten over de invasies en bombardementen van de VS in moslimlanden waarbij duizenden en zelfs tienduizenden van hun geloofsgenoten omkomen, om ze vervolgens in een proces van vele maanden eigenhandig aan te moedigen en mentaal te prepareren tot het plegen van gewelddadige aanslagen.

Zo is daar de New Yorkse ex-gedetineerde James Cromitie, die zich in de gevangenis tot de islam had bekeerd. Niet alleen werd Cromitie door een FBI-informant allerlei jihad-ideologie ingeprent, maar zelfs met honderdduizenden dollars in het vooruitzicht aangemoedigd werd om alsjeblieft toch maar een terreuraanslag te plegen. Uiteindelijk gaf de man onder de verleiding van het geld toe. De FBI arresteerde hem en drie vrienden in 2009 toen ze op de aangewezen ontmoetingsplaats arriveerden, en klaagde hen aan op grond van de samenzwering die geheel en al uit haar eigen koker kwam. Succes! Weer vier terroristen opgepakt!

Jordaanse tiener

Op haar website maakt de FBI triomfantelijk melding van het verijdelen van een terreuraanslag in 2010 door de 19-jarige Hosam Smadi uit Jordanië, die ze op het spoor kwam middels berichten die hij op een radicaal-islamitische internetsite achterliet, waarin hij informeerde hoe hij het beste jihad kon plegen. Hoewel Smadi in de VS verbleef op een verlopen visum, en derhalve gewoon uitgezet had kunnen worden, bracht de FBI hem in contact met zogenaamde leden van een Al Qaeda cel, die hem tien maanden lang coachten om een ‘bomaanslag’ te plegen door het nummer van een mobieltje te bellen.

De ‘verijdelde terreuraanslag’, waar de FBI over opschept, is dus wederom geheel en al haar eigen creatie. Volgens zijn Jordaanse familie en vrienden was Smadi niet zozeer een gestaalde jihadi, maar een jonge knul in een identiteitscrisis, die in een gat viel toen hij in de VS ging studeren en geïsoleerd raakte van zijn vertrouwde omgeving. Ze voeren aan dat Smadi opkeek tegen zijn Amerikaanse leraren, vaker te vinden was in de kerk dan in de moskee en erom bekend stond dat hij met een christelijk kruisje liep.

Een Jordaanse terrorisme-expert merkt op dat ze in Jordanië ook een paar gevallen hebben gehad van studenten die radicale dingen roepen op jihadistische websites, en dat ze die dan een paar dagen gevangen zetten, zodat de schrik er goed inzit, en dan weer naar huis sturen.

Uitlokking

Zoals Glenn Greenwald en Mother Jones stellen, komen vrijwel alle terroristische aanslagen, die de FBI zegt te verijdelen, uit haar eigen koker. Keer op keer masseert ze beïnvloedbare individuen net zo lang totdat dezen zogenaamde terroristische samenzweringen plegen. Vervolgens maakt ze goede sier dat ze een aanslag verijdeld heeft en en stelletje terroristen heeft opgepakt.

Wanneer we dus in de New York Times, over de meest recente ‘terrorist’ die de FBI in haar netten heeft weten te strikken, lezen dat de FBI maandenlang met Anwar Ferdaus in contact stond en hem de voornaamste materiële voorzieningen leverde om een aanslag te plegen, dan moeten alle alarmbellen gaan rinkelen:

“In wat een omslachtige operatie lijkt, voorzagen undercoveragenten van de FBI die maandenlang contact onderhielden met dhr. Ferdaus hem met enkele van de noodzakelijke componenten van zijn voorgenomen aanval, waaronder zes automatische geweren, drie granaten, 13 kilo aan C-4 kneedbare springstof en zelfs een op afstand bestuurbaar vliegtuig van het type F-86. De explosieven en geweren werden op woensdag geleverd, vlak voor zijn arrestatie, zeiden betrokkenen bij politie en justitie.”

Hoewel dergelijke acties uitstekende resultaten opleveren voor de Amerikaanse binnenlandse veiligheidsdienst, die zo haar budgetten veilig kan stellen, kunnen de onwetende deelnemers van dit bedrog door de FBI steevast rekenen op zo’n twintig tot vijfentwintig jaar cel. Met terrorisme wordt in de VS na 9/11 niet meer gespot.

Bron: FBI creëert eigen terreurcomplotten | Sargasso (http://sargasso.nl/archief/2011/10/05/fbi-creeert-eigen-terreurcomplotten/)

Uit je zelfde bron het volgende :
FBI creëert eigen terreurcomplotten | Sargasso (http://sargasso.nl/archief/2011/10/05/fbi-creeert-eigen-terreurcomplotten/)

Gewoon ff lezen bij de waanzin van de dag :
de moordende MOSLIMS onderling in Syrie.
:wink:

Slinger
06-10-11, 22:44
Als je in Libanon woont en je flat is door een Israelische straaljager van Amerikaanse makelij plat gebombardeerd dan maak je het niet vaak mee dat in het midden van de VS een wolkenkrabber neervalt... Of je het die mensen dan kwalijk kan nemen.... Ik weet niet hoe jij zou reageren...

Je lult uit je nek en geeft geen antwoord op mijn vraag. En de Libanezen weten heel goed dat ze het meest te lijden hebben van het geweld van hun eigen moslimbroeders.

Wizdom
06-10-11, 22:47
Je lult uit je nek en geeft geen antwoord op mijn vraag. En de Libanezen weten heel goed dat ze het meest te lijden hebben van het geweld van hun eigen moslimbroeders.

Ja natuurlijk... De Moslims zijn ook schuld aan het milieu probleem... Jij bent zo ongeloofwaardig als een duivel met bokkepoten...

Tomas
06-10-11, 22:47
Als je in Libanon woont en je flat is door een Israelische straaljager van Amerikaanse makelij plat gebombardeerd dan maak je het niet vaak mee dat in het midden van de VS een wolkenkrabber neervalt... Of je het die mensen dan kwalijk kan nemen.... Ik weet niet hoe jij zou reageren...

Even een reality check: Vlak na 11 september was het op alle islamitische fora in NL een groot feest. Hier ging nagenoeg ook iedere moslim uit z'n f*cking dak. Niks zielige libaneesjes. Gewoon hier geboren, getogen en gehersenspoelde moslims. Elkaar overal wereldwijd gekmakend, fantaserend over hoe zielig libaneesjes zijn. Libaneesjes? Mijn god, de hypocrisie kent gewoon geen maat meer. Je bedoelt fricking palestijnen. Dát zijn de ultieme klaarkomers. Godverdomme. Libaneesjes. Nee jij. Jij was net zoals 80% van de fricking moslims helemaal hotel de botel na 11 sep. Arg. Zelfhersenspoeling. Libaneesjes... tjesus.

The_Grand_Wazoo
06-10-11, 22:49
Ik zeg toch, met argumenten ben je niet te overtuigen. Dat is ook het kenmerk van de fundamentalist. Die geloofd niet in de reële wereld, maar weer wel in absurde sprookjes.

Er van afgezien dat ik niet geloof dat 9-11 werk van de VS zelf was geldt bij de war on terror precies hetzelfde als bij de war on drugs: er zijn maar twee organisaties die er voordeel bij hebben, namelijk de terroristen en de opsporingsdiensten.

Wizdom
06-10-11, 22:52
Even een reality check: Vlak na 11 september was het op alle islamitische fora in NL een groot feest. Hier ging nagenoeg ook iedere moslim uit z'n f*cking dak. Niks zielige libaneesjes. Gewoon hier geboren, getogen en gehersenspoelde moslims. Elkaar overal wereldwijd gekmakend, fantaserend over hoe zielig libaneesjes zijn. Libaneesjes? Mijn god, de hypocrisie kent gewoon geen maat meer. Je bedoelt fricking palestijnen. Dát zijn de ultieme klaarkomers. Godverdomme. Libaneesjes. Nee jij. Jij was net zoals 80% van de fricking moslims helemaal hotel de botel na 11 sep. Arg. Zelfhersenspoeling. Libaneesjes... tjesus.

Hoe weet jij dat nou? Of is het jou inlevingsvermogen?

Slinger
06-10-11, 22:55
Ja natuurlijk... De Moslims zijn ook schuld aan het milieu probleem... Jij bent zo ongeloofwaardig als een duivel met bokkepoten...

We zullen de dag niet beleven dat jij hier een eerlijke reactie geeft. Dat is eigenlijk het grootste probleem met jullie marekane: jullie zijn allemaal zo hypocriet als de pest. Was het voor jullie maar eens mogelijk om eerlijk te zijn.

Tomas
06-10-11, 22:57
Was je nou de enige met een twisted geheugen over 2001, alla. Maar het is zo common. Toen al snel na enkele uren de naam van Bin Laden viel, plopten de dwepers uit alle hoeken en gaten. Bin Laden was jullie godvergeten held. De held die amerika op de knieen kreeg, die de moslims wel even zou leiden.

Nadat de eerste complot theorien van die gekke amerikaanse complotdenkers doorlekten, kreeg je de schizo's: Bin Laden is onze held, en Amerika heeft het zelf gedaan. Wiz hoort daar ook bij.

Later raakte ie langzaam op de achtergrond en is het verleden herschreven. Bizar. bizar.

Wizdom
06-10-11, 22:57
We zullen de dag niet beleven dat jij hier een eerlijke reactie geeft. Dat is eigenlijk het grootste probleem met jullie moslims: was het maar eens mogelijk om eerlijk te zijn.

Als je weet wat eerlijk betekent dan praten we verder...

Wizdom
06-10-11, 23:00
Was je nou de enige met een twisted geheugen over 2001, alla. Maar het is zo common. Toen al snel na enkele uren de naam van Bin Laden viel, plopten de dwepers uit alle hoeken en gaten. Bin Laden was jullie godvergeten held. De held die amerika op de knieen kreeg, die de moslims wel even zou leiden.

Nadat de eerste complot theorien van die gekke amerikaanse complotdenkers doorlekten, kreeg je de schizo's: Bin Laden is onze held, en Amerika heeft het zelf gedaan. Wiz hoort daar ook bij.

Later raakte ie langzaam op de achtergrond en is het verleden herschreven. Bizar. bizar.

Op het moment van gebeuren van de aanslag van 2001 waren er meer vragen dan antwoorden... Een puzzel heeft tijd nodig om de stukken in elkaar te laten vallen..

Kortman
06-10-11, 23:00
Daar gaat het niet om... Als ik een kat een muis aanbied weet ik ook dat deze die zal vermorzelen...

Het gaat erom dat er een agenda was om in het Midden Oosten vaste grond onder de voeten te krijgen en 9/11 was een excuus om:

A - Het Midden Oosten te bezetten en te controleren
B - Om de Islam te beschuldigen

Maar Islam beschuldigen betekent niets anders dan het uitlokken van expansie van de Islam...

We hebben dit een paar keer eerder gehad in de geschiedenis... Iedere keer als de ongelovigen de Islam uitdaagden werden ze geconfronteerd met verslagenheid...

Ik denk aan de kruisvaarders... Ik denk aan de Mongolen... Dit waren 2 grote aanvallen op de Islam...**))

Dit is de 3e grote aanval... Het resultaat kan niet anders zijn dan dat de Islam gaat uitbreiden...*)

Heb je wel eens nagedacht waarom DIE KRUISVAARDERS helemaal naar Jeruzalem trokken?

(Afgezien dat ze zelf niet zo braaf waren , ze roofden en plunderden en moorden onderweg )
*) Dat ging vroeger ook al even vriendelijk he ? man hou toch op zie gewoon de waarheid eens onder ogen !
**))
Süleyman de Grote werd geboren op 6 november 1494 in Trabzon, gelegen in het noordoosten van Turkije. Vanaf zijn zevende jaar studeerde hij wetenschap, geschiedenis, literatuur, godsdienst en militaire strategie in de scholen van Constantinopel.

Hij was de zoon van Selim de Barse, die sultan was van 1512 tot 1520. Selim veroverde Klein-Azië, Syrië en Egypte. Hij breidde het Ottomaanse rijk sterk uit en maakte het machtiger. Toen Selim in 1520 overleed, volgde zijn zoon Süleyman hem op zesentwintigjarige leeftijd op. Een paar belangrijke factoren die bijdroegen aan een succesvolle heerschappij waren;
Hij was enig kind, dus hij was gespaard van de Ottomaanse wet die voorschreef dat de aankomende sultan zijn broers moest vermoorden.
Zijn vader stuurde hem weg om zestien jaar lang bestuurskunde te studeren.
De raad van zijn vriend en trouwe adviseur Damat Ibrahim Pasha.

Hij was sinds jonge leeftijd goed bevriend met Damat Ibrahim Pasha, een bijzonder slimme slaaf van christelijke afkomst uit het Devşirmesysteem. Zij waren onafscheidelijk en in tijden van oorlog sliepen ze zelfs naast elkaar in bed. Later zou deze Ibrahim door Süleyman tot grootvizier benoemd worden. De rest van zijn leven zou hij een van Süleymans meest vertrouwde adviseurs blijven. Uiteindelijk liet Süleyman Ibrahim echter executeren, omdat hij tegen hem in opstand was gekomen. Süleyman schond toen zijn eed waarin hij had gezworen dat hij Ibrahim nooit zou laten doden.

Veroveringen

Nadat hij zijn vader had opgevolgd begon hij een serie militaire expedities om een revolutie neer te slaan, die geleid werd door de gouverneur van Damascus. Hierna veroverde hij in augustus 1521 Servië.

Süleymans vader had ooit het plan opgevat om het Christelijke bolwerk Rodos, een eilandje voor de Griekse kust, te veroveren. Dit eiland was in handen van de ridders van de Johannieter Orde. Tijdens het bewind van Selim I kon Rodos niet veroverd worden, maar in 1522 slaagde Süleyman er alsnog in dit doel te bereiken toen hij een 40.000 man sterk leger op het eilandje afzette. Het beleg duurde zes maanden, waarna Süleyman als overwinnaar uit de strijd kwam. Hij stond vervolgens toe dat de overlevenden aan Griekse zijde konden vluchten naar het koninkrijk van Sicilië.

Op 29 augustus 1526 veroverde Süleyman Hongarije, nadat hij de 20-jarige koning Lodewijk II van Hongarije in de Slag bij Mohács had verslagen. Na politieke conflicten die hier op volgde werd Hongarije in 1541 opgesplitst in drie delen.
Ferdinand I van Habsburg, de aartshertog van Oostenrijk, kreeg het gebied wat bekend stond als "Koninklijk Hongarije", dat bestond uit Slowakije, Burgenland en West-Kroatië. Janós Szapolyai (János Zápolya), een Hongaarse edelman en troonpretendent, kreeg Transsylvanië en het derde deel ging naar Süleyman zelf onder de naam Ottomaans Hongarije.

De Habsburgers veroverden Hongarije echter binnen korte tijd weer op Süleyman. De Sultan probeerde het terug te nemen, door opnieuw binnen te vallen. Dit bleef zonder succes door omstandigheden als slecht weer tijdens het belegeren van Wenen in 1529 en 1532. In 1533 sloot hij daarom een verdrag met Ferdinand, waarin hij zijn claim op het gebied opgaf en Hongarije werd samengevoegd tot twee gebieden, met aan de ene kant de Habsburgers en aan de andere kant Zápolya. Na Zápolya’s dood werd Hongarije weer één geheel, geregeerd door Ferdinand.

Terwijl Süleyman niet succesvol was aan het Europese front, bleef hij successen behalen aan het oosterse front. Er was een grote rivaliteit tussen Süleyman en de Safawiden, die Perzië en het huidige Irak regeerden. In de eerste campagne in 1534 veroverde Süleyman de belangrijke stad Bagdad. Daarna raakte de stad in verval, overschaduwd door de groeiende stad Istanbul.
In de derde campagne slaagden de legers van Süleyman er niet in het leger van de Sjah te overwinnen, waarna hij uiteindelijk met hen een verdrag sloot waarin de Shah de grenzen van het Ottomaanse rijk erkende en zijn invallen stopte.

Süleyman veroverde grote gebieden in Noord-Afrika. Deze gebieden dienden als belangrijke uitvalsbasis tegen keizer Karel V van het Heilige Roomse Rijk. Deze keizer had in 1533 de oorlog verklaard aan het Ottomaanse rijk. Süleyman liet zijn beroemde generaal Khair ad Din, beter bekend als Barbarossa, vechten tegen het leger van de keizer. Barbarossa behaalde veel successen en de Ottomanen domineerden het gehele Middellandse Zeegebied.

De Ridders van Malta vielen de Ottomaanse handelsvloot voortdurend lastig. Deze Ridders behoorden tot de overgebleven Johannieters. In 1565 besloot Süleyman Malta te veroveren. Dit mislukte, nadat Spaanse troepen Malta te hulp schoten. De Ottomanen verloren 30.000 man in de strijd.

Een jaar later overleed Süleyman in Szigetvár op 5 of 6 september. Hij werd opgevolgd door Selim II.

[B]Ik bedoel maar over veroveringen gesproken !
gek he dat juist daar de ISLAM overheerst of is het toeval?
Net zo goed zeker als hoe het RK in Z-Amerika het grootse geloof is geworden op dezelfde manieer eerst veroveren en dan je godsdienst opdringen.
Mijn conclussie:geloof maakt meer kapot dan je lief is .

Wizdom
06-10-11, 23:03
Deze man geeft een kijkje in de grote historische gebeurtenissen die te gebeuren staan...

Financiele crisis... Imploderen van de VS economie en dollar... Israel superstaat... etc. etc.. Dit was jaren geleden...

http://www.youtube.com/watch?v=ukgbqOf2pH4&feature=results_main&playnext=1&list=PLB3E82F6AEB894073

Wizdom
06-10-11, 23:36
http://www.youtube.com/watch?v=-dJAAJ8w3Zw

Eric de Blois
07-10-11, 00:13
Daar gaat het niet om... Als ik een kat een muis aanbied weet ik ook dat deze die zal vermorzelen...

Het gaat erom dat er een agenda was om in het Midden Oosten vaste grond onder de voeten te krijgen en 9/11 was een excuus om:

A - Het Midden Oosten te bezetten en te controleren
B - Om de Islam te beschuldigen

"9/11 was een excuus om:"

Jij draait de zaak om. Eerst waren daar de kapers, toen kwam daar de noodzakelijke actie op. Die actie was in het geval van Irak niet gerechtvaardigd. Neemt niet weg dat islamitische criminelen op 11 september vliegtuigen hebben gekaapt en doen verongelukken tegen dichtbevolkte gronddoelen. De opzet was zoveel mogelijk burger slachtoffers te realiseren en men is daarin geslaagd.

"A - Het Midden Oosten te bezetten en te controleren"

Het midden-oosten is in handen van arabische zakkenvullers die met oliedollars westerse luxe aanschaffen.


Maar Islam beschuldigen betekent niets anders dan het uitlokken van expansie van de Islam...

We hebben dit een paar keer eerder gehad in de geschiedenis... Iedere keer als de ongelovigen de Islam uitdaagden werden ze geconfronteerd met verslagenheid...

Ik denk aan de kruisvaarders... Ik denk aan de Mongolen... Dit waren 2 grote aanvallen op de Islam...

Dit is de 3e grote aanval... Het resultaat kan niet anders zijn dan dat de Islam gaat uitbreiden...

"Het resultaat kan niet anders zijn dan dat de Islam gaat uitbreiden..."

Die expansie van de islam is de plicht van iedere moslim en niet het resultaat van gebeurtenissen elders in de wereld. De islam wil de wereld domineren. Jij zit dat hier te verkondigen en goed te praten. Bij jou zijn slachtoffers van 11/9 de oorzaak en de daders helden. En dan durf je zeker ook nog te zeggen dat de islam een religie van vrede is. Ja, die vrede komt er pas nadat alle ongelovigen zijn 'verslagen'. Dat is geen vrede maar genocide.

"Maar Islam beschuldigen betekent niets anders dan het uitlokken van expansie van de Islam..."

Oh dus als amerika zich bemoeit met het midden-oosten, mogen moslim's gewoon in ieder willekeurig kafirland een inval doen, omdat ze 'slachtoffer' zijn. Wat een gelul man! Je zoekt gewoon een smoes om de oorlog te beginnen. Maar jullie moslim's zijn hier al neergestreken en kunnen via de democratie de zaak overnemen. Het is een kwestie van snel voortplanten. In een democratie krijgt de meerderheid immers zijn zin. Zonder kafirs echter zal het westen snel verpauperen en worden als een gemiddeld land in het midden-oosten.

Wizdom
07-10-11, 18:10
"9/11 was een excuus om:"

Jij draait de zaak om. Eerst waren daar de kapers, toen kwam daar de noodzakelijke actie op. Die actie was in het geval van Irak niet gerechtvaardigd. Neemt niet weg dat islamitische criminelen op 11 september vliegtuigen hebben gekaapt en doen verongelukken tegen dichtbevolkte gronddoelen. De opzet was zoveel mogelijk burger slachtoffers te realiseren en men is daarin geslaagd.

"A - Het Midden Oosten te bezetten en te controleren"

Het midden-oosten is in handen van arabische zakkenvullers die met oliedollars westerse luxe aanschaffen.



"Het resultaat kan niet anders zijn dan dat de Islam gaat uitbreiden..."

Die expansie van de islam is de plicht van iedere moslim en niet het resultaat van gebeurtenissen elders in de wereld. De islam wil de wereld domineren. Jij zit dat hier te verkondigen en goed te praten. Bij jou zijn slachtoffers van 11/9 de oorzaak en de daders helden. En dan durf je zeker ook nog te zeggen dat de islam een religie van vrede is. Ja, die vrede komt er pas nadat alle ongelovigen zijn 'verslagen'. Dat is geen vrede maar genocide.

"Maar Islam beschuldigen betekent niets anders dan het uitlokken van expansie van de Islam..."

Oh dus als amerika zich bemoeit met het midden-oosten, mogen moslim's gewoon in ieder willekeurig kafirland een inval doen, omdat ze 'slachtoffer' zijn. Wat een gelul man! Je zoekt gewoon een smoes om de oorlog te beginnen. Maar jullie moslim's zijn hier al neergestreken en kunnen via de democratie de zaak overnemen. Het is een kwestie van snel voortplanten. In een democratie krijgt de meerderheid immers zijn zin. Zonder kafirs echter zal het westen snel verpauperen en worden als een gemiddeld land in het midden-oosten.

Het kip en ei verhaal is altijd lastig... Daarom ook makkelijk te misbruiken... Maar om je geheugen even goed op te frissen... Het begon allemaal met het uitroepen van een Joodse staat op Islamitisch grongebied.... Dat is vragen om problemen op lange termijn...

Kortman
07-10-11, 21:49
Vertel me eens hoe het komt dat de moslims eerst stonden te juichen bij 9/11 en nu allerlei verhalen over complotten rondstrooien.

Zo unne goeie hebbe wij nog nie gehad !
Die :boogie: dansende Moslims hadden het uit de eerste bron natuurlijk.
Tja en nu maar wachten wat voor K*T smoes onze betweter WIZDOM er weer tegenover gaat stellen.
:nijn:

Kortman
07-10-11, 22:01
Als je in Libanon woont en je flat is door een Israelische straaljager van Amerikaanse makelij plat gebombardeerd dan maak je het niet vaak mee dat in het midden van de VS een wolkenkrabber neervalt... Of je het die mensen dan kwalijk kan nemen.... Ik weet niet hoe jij zou reageren...

JA kun je nagaan hoe bezopen je reactie is ,omdat iemand anders in een vliegtuig die gemaakt is door een ander , reden heeft om de maker van het vliegtuig de dood toe te wensen .
Wat moeten al stumpers die omgekomen zijn door b.v
kalashnikov ,s geweren , zeker juichen als in Rusland een ramp plaats vind.
Staat dit soms ook in JOU KORAN?
Nou niet in mijn KORAN hoor!
Of deugd die niet omdat deze in het Nederlands vertaald is?
:nl:

Eric de Blois
08-10-11, 17:01
Het blijft dus oorverdovend stil bij de criticasters van de zogenaamde linkse kerk.

oorverdovend stil...

Ja, daar (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/339720-niet-links-maar-rechts-zit-achter-multiculti.html#3) heb je wat te zeggen, maar hier niet. Zal wel weer met je voorkeur (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/334439-veel-ontzag-voor-andere-culturen.html#31) voor een zekere religie te maken hebben.

Hier is het in de zogenaamde 'politiek zeer correcte' hoek ook opvallend stil. De linkse gemeente hoor je over dit soort onderwerpen nauwelijks of niet. Dat verklaard ook mede de leegloop van de linkse kerk.

BlackBox
12-10-11, 07:25
In de Verenigde Staten zijn twee Iraniërs opgepakt die plannen hadden voor een terreuraanslag.

Ze waren volgens de Amerikaanse politie van plan bomaanslagen te plegen op de ambassadeur van Saudi-Arabië in Washington.

Mexicaanse huurmoordenaar
Minister van Justitie Holder zegt dat het complot werd bedacht in Iran. De twee verdachten liepen al in mei in de val.

Volgens de nieuwszender ABC dachten de Iraniërs dat ze in contact waren gekomen met een Mexicaanse huurmoordenaar, maar die bleek een Amerikaanse politie-infiltrant te zijn.

Het Witte Huis zegt dat president Obama in juni op de hoogte is gebracht. Daarna is uitgebreid onderzoek gedaan en gebleken dat de aanslag vanuit Iran werd geleid.

Problematisch
Amerika houdt Iran dan ook verantwoordelijk voor de mislukt aanslag. Teheran ontkent alle betrokkenheid.

Saudi-Arabië en Iran zijn grootmachten in de regio rond de Perzische Golf. De relatie tussen de twee landen is problematisch.

http://nos.nl/artikel/303010-aanslag...verijdeld.html (http://nos.nl/artikel/303010-aanslag-iraniers-in-vs-verijdeld.html)

Eric de Blois
12-10-11, 17:44
Onderbroekterrorist bekent schuld

ANP/Redactie − 12/10/11

Bron: volkskrant.nl (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/2965513/2011/10/12/Onderbroekterrorist-bekent-schuld.dhtml)

http://static3.volkskrant.nl/static/photo/2011/18/10/9/20111012163055/media_xl_973464.jpg
Onderbroekenterrorist Umar Farouk Abdulmutallab. © AFP

De Nigeriaan die in 2009 probeerde een Amerikaans vliegtuig op te blazen dat op weg was van Schiphol naar Detroit, heeft vandaag tegenover de rechter schuld bekend.

Op de vraag of hij geen gebruik wilde maken van zijn zwijgrecht en schuld wilde bekennen op alle aanklachten, antwoordde Umar Farouk Abdulmutallab: 'ja'.

Abdulmutallab had op de vlucht van Northwest Airlines op eerste kerstdag een explosief in zijn onderbroek verstopt. De bom ontplofte echter niet, maar vloog in brand, waardoor Abdulmutallab brandwonden opliep. De Nederlander Jasper Schuringa wist hem daarna te overmeesteren.

Abdulmutallab kreeg zijn training in Jemen van het terreurnetwerk al-Qaeda op het Arabisch Schiereiland. Hij is aangeklaagd voor onder meer het beramen van een terreuraanslag, poging tot moord en het plaatsen van een explosief aan boord van een vliegtuig. Hij kan de doodstraf krijgen.

Eric de Blois
12-10-11, 17:47
Onderbroekterrorist bekent schuld

Geef hem maar de doodstraf. Dood wilde hij toch al.

mark61
12-10-11, 18:39
In de Verenigde Staten zijn twee Iraniërs opgepakt die plannen hadden voor een terreuraanslag.

Ik verwacht dat dit weer net zo'n onzinnige zeperd wordt als het topicverhaal.

De NOS moet beter leren lezen, er is maar één man gearresteerd. De andere 'verdachte' is iemand in Iran met wie verdachte nr. 1 wel es aan de telefoon heeft gezeten. Dat zal me een bijdrage aan de aanslag zijn.

Die VS diensten weten van gekkigheid niet meer wat ze nou weer moeten bedenken. De Saoedische ambassadeur vermoorden :hihi:

Saul
12-10-11, 20:26
Even een reality check: Vlak na 11 september was het op alle islamitische fora in NL een groot feest. Hier ging nagenoeg ook iedere moslim uit z'n f*cking dak. Niks zielige libaneesjes. Gewoon hier geboren, getogen en gehersenspoelde moslims. Elkaar overal wereldwijd gekmakend, fantaserend over hoe zielig libaneesjes zijn. Libaneesjes? Mijn god, de hypocrisie kent gewoon geen maat meer. Je bedoelt fricking palestijnen. Dát zijn de ultieme klaarkomers. Godverdomme. Libaneesjes. Nee jij. Jij was net zoals 80% van de fricking moslims helemaal hotel de botel na 11 sep. Arg. Zelfhersenspoeling. Libaneesjes... tjesus.

Ocharme, besef je niet hoe zielig je bent door zulke oude koeien uit de sloot te halen om je punt te kunnen maken? Denk je dat amerika vrienden heeft gemaakt door hun bloeddorstige oorlogen en politiek?

Je vraagt je af wat zo'n xenofoob doet op Maroc, een site die qua sfeer en gematigdheid elk ander forum overtreft. Het zal wel heel zwaar voor je zijn hè, zoveel islam en moslims?